Tranung Kite dot net

SUMBANGAN MEMBANTU LAMAN INI
Bank Islam Cawangan Dungun No : 13044-01-0009696
Nama Pemegang : Dewan Pemuda Pas Kawasan Dungun

Bill cukai pintu

Name: Jebon

Ahli bersorak gumbira bila dapat bill cukai pintu, tahniah datok yeh!!!

Puok2 umno berpesta sakan malam tadi bila masing2 dapat bill cukai pintu beserta dgn tunggakan sejak zaman tok kadok lagi, mereka berarak ******* kopi sambil bersiul kegumbiraan.

ewahhhh.... sikit jer tu, dok berapa sen tuh, nok heran mender, sikit lagi boleh duit ehsang 300.00 rial cover lah bill yg tertunggak tuh....

Tepuk amai-amai
Belalang Kupu
Sokong Ramai-ramai
Kena bayor cukai pintu!!!

Utk member2 di gong badak dan tok jiring... saya nok ucapkan selamat bayor cukai pintu 2004 semoga BN terus maju dgn tipu rakyat !!!!

;;;;;;

baik pulih istana tamu

Message: betul lah, pagi takdi aku lalu kat batu buruk, nak cari cari mana se istana tamu....... aku terkejut...... dah tak ade...... labelnya dah ditanggalkan rupanya..... pas tu dah cat warna lain ( tapi bukan biru).... eh...eh.... Deris nak jadi raja lak ye....nak duk istana lak dia...???

:::::::





___________________________
Terbitan : 18 April 2004

Ke atas Ke atas Home Home

Diterbitkan oleh :
Lajnah IT, DPP Kawasan Dungun, Terengganu
http://clik.to/tranung atau http://www.tranungkite.cjb.net
Email : [email protected]
atau : [email protected]

Pandangan dalam laman ini tidak semestinya menunjukkan sikap DPPKD
(Dewan Pemuda Pas Kawasan Dungun, Terengganu)