Tranung Kite dot net

SUMBANGAN MEMBANTU LAMAN INI
Bank Islam Cawangan Dungun No : 13044-01-0009696
Nama Pemegang : Dewan Pemuda Pas Kawasan Dungun

Boikot TV3????

Oleh : Mat penang

Tahukah anda bagaimana Stesen TV laknat ni buat duit sekarang? Kalau kita tengok hari-hari iklan dia SMS...SMS bayangkanlah kalau satu SMS dia charge 50 sen cukup kalau 1000 SMS =RM500 , katalah satu hari 5000 = RM2500 kalau seminggu = RM17500, kalau sebulan = RM 75,000....kalau nak bagi proton wira buat hadiahpun dah berlebih. bayangkanlaha kalau program SMS tu berjalan berbulan-bulan dan nilai satu SMS lebih dari 50 sen. Kalau ada anak-anak, adik-adik ,saudara-mara, kekawan kita yang berminat sangat nak menghantar SMS bagitau diorang rentikanlah, buat apa membantu / subahat , memanglah kalau dari segi individu kecil jumlahnya 50 sen tu, tapi kiralah sendiri berapa ramai rakyat malaysia ni, kadang-kadang ating untuk satu-satu rancangan tu boleh cecah 2 ke 3 juta penonton, kalau kalau 10% je yang SMS sehari pun depa dah kaya!!!!kita yang dok papa!!!!!





___________________________
Terbitan : 23 April 2004

Ke atas Ke atas Home Home

Diterbitkan oleh :
Lajnah IT, DPP Kawasan Dungun, Terengganu
http://clik.to/tranung atau http://www.tranungkite.cjb.net
Email : [email protected]  atau : [email protected]

Pandangan dalam laman ini tidak semestinya menunjukkan sikap DPPKD (Dewan Pemuda Pas Kawasan Dungun, Terengganu)