Balik Semula TranungKite Online Hantar Artikel Forum Borak Siber Semakan Akaun Jalinan Siber Topik Artikel Topik Berita Topik Artikel Arkib Berita Iklaneka Hubung Kami Masuk Keluar

     Create an account     
Terbaru...   Ceramah PGU - Cikgu Normala Sudirman    Peperiksaan Utama: Jangan Serahkan Kepada Sekolah    Sebangang - bangang Mahkluk yang lebih Bangang daripada Baboon    Matangkah Universiti Jika Anggap Mahasiswa Tidak Matang?    Pakatan Rakyat,Goodbye Putrajaya.?    Najib sekalipun calon, PAS tetap lawan-Presiden PAS    Siapa pun calon Umno, PAS tetap lawan- Nik Aziz    Rahimi Jadi 'C4' Untuk Ranapkan Anwar Selepas Saiful Gagal    Wanita Pertama Negara Maju Tidak Mahu Terbabit Dengan Program Rosmah    PADAN MUKA: Hari ni baru lah mangkuk ni nampak langit tu Tinggi  
Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · coppermine
    · Downloads
    · FAQ
    · Forums
    · iklan
    · Journal
    · Kes Bunuh Sosilawati
    · NukeSentinel
    · PHP-Nuke Tools
    · Private Messages
    · Recommend Us
    · Search
    · Shout Box
    · Statistics
    · Stories Archive
    · Surveys
    · Top 10
    · Topics
    · Video Stream
    · Web Links

 Tambahan
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempahan Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs
Advertising/Iklan

Bengkel Kereta anda dengan harga berpatutan

Dapat Portal Terbuka

Baik untuk kesihatan lelaki dan wanita

Koleksi Ceramah & Kuliah

Coklat Minda berkesan untuk peningkatan daya intelek..

teknik termudah untuk FAHAMI 'big picture' Al-Quran & HAFAZ surah idaman SEKALIGUS

Hanya serendah RM30 anda mampu memperolehi RM 11,000

Menjual Pelan -Pelan Rumah secara Online

- DAPATKAN IKLAN BERPATUTAN DENGAN KAMI
Berita Akhbar Hari Ini..

Berita-berita daripada akhbar tempatan hari ini untuk paparan anda melalui TKO Online.

• Polis mula siasat kes Rahimi
• 2 nelayan lemas, 4 hilang bot dirempuh kapal
• Penjanaan ekonomi digital
• Malaysia model masyarakat majmuk - Mufti Syria
• Bajet vokasional mungkin naik
• Air: Selangor tidak bersimpati kebajikan rakyat
• Majlis Raja-Raja perlu nyatakan pendirian
• Jauhi penggadai bangsa – Sultan Sharafuddin
• Bekalan air bersih: Kelantan terus ketinggalan
• Harga tenusu dijangka naik
• Malaysia ditawar tuan rumah persidangan antarabangsa ITU
• JLKN tumpu perkasa 500,000 bekas pelatih
• Kerajaan sedia rumah perlindungan gadis hamil luar nikah sejak 1975
• KPDNKK, SKMM kerjasama banteras muat turun percuma
• Kilang mi diarah tutup 2 minggu
• Pertandingan Seni Jawi Nusantara
• Ajar ikut falsafah pendidikan
• ARWP di Kaherah dirasmikan
• Allahyarham Abu Bakar selamat dikebumi
• Forum antarabangsa sempena Perhimpunan Agung UMNO
• Seminar nasib akhbar Melayudi UiTM esok
• Zaid sedia tanding Presiden PKR
• Kecoh: Bukti PKR parti gengster
• Serah wang ihsan November ini
• Ku Li Pengarah Pilihan Raya dan calon serentak?
• 26,560 Orang Asli didaftar pengundi
• Tindakan boikot Utusan Malaysia tidak rasional
• Polis kawal rumah Muhamad Rahimi
• 'Ugutan perlu dipandang serius'
• PKR nafi halang Rahimi
• Zaid mampu ‘bersihkan’ PKR – Reformis
• Kajian UIAM: Populariti kerajaan Barisan Nasional meningkat
• BN perlu lebih aktif beri penerangan - Mohamed Khir
• 25 ahli Pas Baling sertai UMNO
• Nik Aziz marah tarikh bertembung sidang DUN
• Banjir di Vietnam semakin buruk
• Michelle Obama wanita paling berpengaruh
• Pengikut Qadiani jangan lagi dakwa diri Islam
• TPM Thailand letak jawatan
• Pakistan belum bersedia
• Tentera Israel malukan wanita Palestin
• Facebook sedang dikemaskini
• Doktor mangsa rogol terima Ann Politkovskaya
• Anak orang terkaya dunia akan berkahwin
• India beli senjata Rusia AS$30 bilion

* Dibuka pada paparan windows yang sama.

Shout Box

Only registered users can shout. Please login or create an account.
Rangking Forum
Rebutlah ranking ini... © 2009 Tranung Kite
User Info
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
Security Code: Security Code
Type Security Code

(Register)
Membership:
Latest: Jiwa_Tenang
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 29683

People Online:
Visitors: 0
Members: 0
Total: 0
Tranungkite Online v10: Forums

www.tranungkite.net/v10 :: View topic - TPM terkejut ugutan doa pecah perut Nik Aziz
 FAQFAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Lihat MasejLihat Masej   Log inLog in 

TPM terkejut ugutan doa pecah perut Nik Aziz
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   Reply to topic    www.tranungkite.net/v10 Forum Index -> Borak Politik & Isu Semasa
View previous topic :: View next topic  
Author Message
nitacute
Lans Koperal
Lans Koperal


Joined: Nov 16, 2009
Posts: 498

PostPosted: Sat Dec 05, 2009 3:11 am    Post subject: TPM terkejut ugutan doa pecah perut Nik Aziz Reply with quote

TPM terkejut ugutan doa pecah perut Nik Aziz
Dis 4, 09 8:06pm
"Tak tahu nak kata apa", itulah reaksi Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin yang terkejut dengan kenyataan Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang akan mendoakan pemimpin kerajaan BN "pecah perut" berhubung isu bayaran royalti minyak.

Beliau berkata kenyataan sedemikian langsung tidak mencerminkan sifat keislaman dan terperanjat kerana ia keluar daripada seorang yang bergelar mursyidul am.....

http://utusanjamanedan.blogspot.com/2009/12/tpm-terkejut-ugutan-doa-pecah-perut-nik.html
Back to top
View user's profile Send private message
PAS007
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Joined: Apr 04, 2009
Posts: 2230
Location: Anywhere in Malaysia asalkan berada bawah pokok yang dingin

PostPosted: Sat Dec 05, 2009 3:14 am    Post subject: Reply with quote

Tahu takut,rasakan engkau.....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
azmann33
Lans Koperal
Lans Koperal


Joined: Apr 08, 2006
Posts: 517

PostPosted: Sat Dec 05, 2009 3:18 am    Post subject: Reply with quote

Mahyudin penjual pasir

TERKEJUT Laughing Laughing Laughing Laughing


pernah ke dia terkejut bila anak mamak madet beli kilang arak di Philipina Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
penyu
Kapten
Kapten


Joined: Apr 14, 2006
Posts: 10939
Location: Tunggu ilham baru nak taip..

PostPosted: Sat Dec 05, 2009 3:41 am    Post subject: Reply with quote

Kesian ikan kat pasar pecah perut akibat berdoa lama sangat mintak royalti... Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Izraellz
Lans Koperal
Lans Koperal


Joined: May 12, 2005
Posts: 441

PostPosted: Sat Dec 05, 2009 7:02 am    Post subject: Reply with quote

--sy sendiri pon terkejut.. umat Islam tak seharusnya mendoakan keburukan sesama umat islam lain walau sejahat mana pon dia. Seharusnya di doakan dibuka kan pintu hatinya... sy bertambah terkejut pabila yg berdoa itu adalah ulama yg sy hormati selama ini. Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message
TOK10
Major
Major


Joined: Nov 05, 2009
Posts: 15837

PostPosted: Sat Dec 05, 2009 7:04 am    Post subject: Reply with quote

penyu wrote:
Kesian ikan kat pasar pecah perut akibat berdoa lama sangat mintak royalti... Laughing


jangan sesat dan tergelincir dah arr mung nyuuu...kalu mung org islam ler...kalu mung tu munafik atau kapir laknat...lantokkk arrh Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
spanarhidup
Prebet
Prebet


Joined: Jan 15, 2009
Posts: 159

PostPosted: Sat Dec 05, 2009 7:11 am    Post subject: Reply with quote

Izraellz wrote:
--sy sendiri pon terkejut.. umat Islam tak seharusnya mendoakan keburukan sesama umat islam lain walau sejahat mana pon dia. Seharusnya di doakan dibuka kan pintu hatinya... sy bertambah terkejut pabila yg berdoa itu adalah ulama yg sy hormati selama ini. Crying or Very sad


bagaimana pula kalu org dizalimi..harus ke tidak mendoakan supaya mendapatkan pembalasan atas perbuatan nya...
Back to top
View user's profile Send private message
kimizuke
Lans Koperal
Lans Koperal


Joined: Dec 15, 2007
Posts: 472
Location: kelate

PostPosted: Sat Dec 05, 2009 7:15 am    Post subject: Reply with quote

Izraellz wrote:
--sy sendiri pon terkejut.. umat Islam tak seharusnya mendoakan keburukan sesama umat islam lain walau sejahat mana pon dia. Seharusnya di doakan dibuka kan pintu hatinya... sy bertambah terkejut pabila yg berdoa itu adalah ulama yg sy hormati selama ini. Crying or Very sad


spesies bodoh mu ni...takdak ilmu
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Izraellz
Lans Koperal
Lans Koperal


Joined: May 12, 2005
Posts: 441

PostPosted: Sat Dec 05, 2009 7:21 am    Post subject: Reply with quote

spanarhidup wrote:
Izraellz wrote:
--sy sendiri pon terkejut.. umat Islam tak seharusnya mendoakan keburukan sesama umat islam lain walau sejahat mana pon dia. Seharusnya di doakan dibuka kan pintu hatinya... sy bertambah terkejut pabila yg berdoa itu adalah ulama yg sy hormati selama ini. Crying or Very sad


bagaimana pula kalu org dizalimi..harus ke tidak mendoakan supaya mendapatkan pembalasan atas perbuatan nya...


--sy amik kias kisah perang jamal, suatu ketika saidina Ali r.a mendapat tahu Aisyah r.a tercedera dlm peperangan tersebut, saidina Ali menghantar bantuan terhadap Aishah r.a dan berdoa ke atasnya " Semoga Allah mengampuninya, dan dibalas oleh saidina Aishah r.a agar Allah jua mengampuni Saidina Ali r.a... ini adalah cth keindahan umat islam terdahulu yg mana walau dlm PERANG sekali pun mereka tetap mendoakan sesuatu yg baik SESAMA UMAT ISLAM... ini baru perang politik, tak dapat royalti minyak (kejam sgt ker? ader yg mati ke x dapat DUIT minyak tu) dah doa keburukkan....

--Ntah la... siapalah sy nk tegur kalian yg lebih pandai2 belaka... cuma pandangan sy dan ustaz sy agak terkilan dgn doa TGNA ini.
Back to top
View user's profile Send private message
spanarhidup
Prebet
Prebet


Joined: Jan 15, 2009
Posts: 159

PostPosted: Sat Dec 05, 2009 7:27 am    Post subject: Reply with quote

Izraellz wrote:
spanarhidup wrote:
Izraellz wrote:
--sy sendiri pon terkejut.. umat Islam tak seharusnya mendoakan keburukan sesama umat islam lain walau sejahat mana pon dia. Seharusnya di doakan dibuka kan pintu hatinya... sy bertambah terkejut pabila yg berdoa itu adalah ulama yg sy hormati selama ini. Crying or Very sad


bagaimana pula kalu org dizalimi..harus ke tidak mendoakan supaya mendapatkan pembalasan atas perbuatan nya...


--sy amik kias kisah perang jamal, suatu ketika saidina Ali r.a mendapat tahu Aisyah r.a tercedera dlm peperangan tersebut, saidina Ali menghantar bantuan terhadap Aishah r.a dan berdoa ke atasnya " Semoga Allah mengampuninya, dan dibalas oleh saidina Aishah r.a agar Allah jua mengampuni Saidina Ali r.a... ini adalah cth keindahan umat islam terdahulu yg mana walau dlm PERANG sekali pun mereka tetap mendoakan sesuatu yg baik SESAMA UMAT ISLAM... ini baru perang politik, tak dapat royalti minyak (kejam sgt ker? ader yg mati ke x dapat DUIT minyak tu) dah doa keburukkan....

--Ntah la... siapalah sy nk tegur kalian yg lebih pandai2 belaka... cuma pandangan sy dan ustaz sy agak terkilan dgn doa TGNA ini.


salah ke?... atau haram ke?...atau harus ke??...dgn berdoa sebegitu rupe...
Back to top
View user's profile Send private message
nitacute
Lans Koperal
Lans Koperal


Joined: Nov 16, 2009
Posts: 498

PostPosted: Sat Dec 05, 2009 7:29 am    Post subject: Reply with quote

baca artikel tu btul2 ...penulis sengaja buat lawak nak tengok macamana pemimpin UMNO terkejut beruk
Back to top
View user's profile Send private message
sekin
Prebet
Prebet


Joined: Sep 06, 2008
Posts: 103
Location: Masih di sini

PostPosted: Sat Dec 05, 2009 7:36 am    Post subject: Reply with quote

Izraellz wrote:
spanarhidup wrote:
Izraellz wrote:
--sy sendiri pon terkejut.. umat Islam tak seharusnya mendoakan keburukan sesama umat islam lain walau sejahat mana pon dia. Seharusnya di doakan dibuka kan pintu hatinya... sy bertambah terkejut pabila yg berdoa itu adalah ulama yg sy hormati selama ini. Crying or Very sad


bagaimana pula kalu org dizalimi..harus ke tidak mendoakan supaya mendapatkan pembalasan atas perbuatan nya...


--sy amik kias kisah perang jamal, suatu ketika saidina Ali r.a mendapat tahu Aisyah r.a tercedera dlm peperangan tersebut, saidina Ali menghantar bantuan terhadap Aishah r.a dan berdoa ke atasnya " Semoga Allah mengampuninya, dan dibalas oleh saidina Aishah r.a agar Allah jua mengampuni Saidina Ali r.a... ini adalah cth keindahan umat islam terdahulu yg mana walau dlm PERANG sekali pun mereka tetap mendoakan sesuatu yg baik SESAMA UMAT ISLAM... ini baru perang politik, tak dapat royalti minyak (kejam sgt ker? ader yg mati ke x dapat DUIT minyak tu) dah doa keburukkan....

--Ntah la... siapalah sy nk tegur kalian yg lebih pandai2 belaka... cuma pandangan sy dan ustaz sy agak terkilan dgn doa TGNA ini.


Kiasan perang Jamal dengan kisah keengganan membayar royalti kat Kelantan ni tak berapa kenalah, bang. Cuba cari kiasan lainlah. Kalau kita dah bayar royalti tu, buat aper nak terkilan. Bagi saja hak orang yang diambil tu, selesai cerita. Buat apa nak susahkan diri. Bukan luak pun harta dikepok. Lagipun majoriti rakyat Kelantan ni pun umat Islam juga, lagi terserlahlah keindahan Islam dan lagi naiklah semangat 1 Malaysia yang diwar-warkan itu.

Kesimpulanya, jangan kita terkilan hanya kerana doa minta hak dikembalikan tetiba terkena batang hidung kita, pada masa yang sama pulak kita tak rasa terkilan langsung semasa kita merompak hak orang lain.
Back to top
View user's profile Send private message
Izraellz
Lans Koperal
Lans Koperal


Joined: May 12, 2005
Posts: 441

PostPosted: Sat Dec 05, 2009 7:39 am    Post subject: Reply with quote

spanarhidup wrote:
Izraellz wrote:
spanarhidup wrote:
Izraellz wrote:
--sy sendiri pon terkejut.. umat Islam tak seharusnya mendoakan keburukan sesama umat islam lain walau sejahat mana pon dia. Seharusnya di doakan dibuka kan pintu hatinya... sy bertambah terkejut pabila yg berdoa itu adalah ulama yg sy hormati selama ini. Crying or Very sad


bagaimana pula kalu org dizalimi..harus ke tidak mendoakan supaya mendapatkan pembalasan atas perbuatan nya...


--sy amik kias kisah perang jamal, suatu ketika saidina Ali r.a mendapat tahu Aisyah r.a tercedera dlm peperangan tersebut, saidina Ali menghantar bantuan terhadap Aishah r.a dan berdoa ke atasnya " Semoga Allah mengampuninya, dan dibalas oleh saidina Aishah r.a agar Allah jua mengampuni Saidina Ali r.a... ini adalah cth keindahan umat islam terdahulu yg mana walau dlm PERANG sekali pun mereka tetap mendoakan sesuatu yg baik SESAMA UMAT ISLAM... ini baru perang politik, tak dapat royalti minyak (kejam sgt ker? ader yg mati ke x dapat DUIT minyak tu) dah doa keburukkan....

--Ntah la... siapalah sy nk tegur kalian yg lebih pandai2 belaka... cuma pandangan sy dan ustaz sy agak terkilan dgn doa TGNA ini.


salah ke?... atau haram ke?...atau harus ke??...dgn berdoa sebegitu rupe...


--Sy dah dgr doa tu.. selain sy ada seorang uztaz lagi yg tetap x suka doa keburukan pada umat islam, pendapat sy ok tp kurang manis. berdoa keburukan hanya kerana minayk royalti.. kalau ditindas spt israil buat dkt rakyat palestin mungkin la org x cakap apa.....

--pengundi atas pagar nampak TGNA dan rakyat kelantan sgt dahagakan duit royalti... padahal sebelum ini byk lagi isu2 yg jauhhh lebih dasyat bn buat buat.. tp tak pon sampai tahap nk berdoa mcm ini... bak kata penyu... duit owh duit...

--neway.. ini myb langkah terakhir org kelantan untuk defend duit royalti minyaknya... jika x buat mcm ini.. royalti minyak akan jadi wang ehsan mcm di terrengganu suatu ketika dahulu...

--maka doakan jua utk Karpal singh dlm nada doa yg sama. Jgn lupa.. karpal singh juga terang2 musuh islam dan terang2 memusuhi islam. Doa dgn nada yg serupa dgn ayat serupa. Selepas ini la, baru takut sket org kafir nk memperlekehkan islam...
Back to top
View user's profile Send private message
Izraellz
Lans Koperal
Lans Koperal


Joined: May 12, 2005
Posts: 441

PostPosted: Sat Dec 05, 2009 7:46 am    Post subject: Reply with quote

sekin wrote:


Kiasan perang Jamal dengan kisah keengganan membayar royalti kat Kelantan ni tak berapa kenalah, bang. Cuba cari kiasan lainlah. Kalau kita dah bayar royalti tu, buat aper nak terkilan. Bagi saja hak orang yang diambil tu, selesai cerita. Buat apa nak susahkan diri. Bukan luak pun harta dikepok. Lagipun majoriti rakyat Kelantan ni pun umat Islam juga, lagi terserlahlah keindahan Islam dan lagi naiklah semangat 1 Malaysia yang diwar-warkan itu.

Kesimpulanya, jangan kita terkilan hanya kerana doa minta hak dikembalikan tetiba terkena batang hidung kita, pada masa yang sama pulak kita tak rasa terkilan langsung semasa kita merompak hak orang lain.



--Dua2 melibatkan konflik sesama umat islam, perbezaan masalah politik dan fahaman.

--walaupon dlm perang sekalipun mereka tidak berdoa ttg keburukan.. ini baru perang politik...why not doakan shj mcm ini "agar Allah bukakan p[intu hati najib n BN untuk memulangkan semula wang royalti minyak kepada rakyat kelantan" --- ha kan lebih manis bunyinya dan nampak lebih mencontohi keindahan Islam.
Back to top
View user's profile Send private message
jawapayadalam
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Joined: Apr 03, 2008
Posts: 1641
Location: ahli umno yang menyokong PR

PostPosted: Sat Dec 05, 2009 7:46 am    Post subject: Reply with quote

nitacute wrote:
baca artikel tu btul2 ...penulis sengaja buat lawak nak tengok macamana pemimpin UMNO terkejut beruk





YANG AKU HERAn ialah sejak bila LANUN2 UMNO NI PERCAYA PADA KEMUJARABAN DOA?>???KATA TGNA BUKAN ULAMAK???SO APA NAK HERAN KAN,WAHAI PANGLIMA2 LANUN UMNO KORANG SURUHLE AHLI2 KO ULAMAK KO SEPERTI TUN DET,JAMALUDDIN JARJIS DAN KHAIRY BERDOA....
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    www.tranungkite.net/v10 Forum Index -> Borak Politik & Isu Semasa All times are GMT + 8 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 1 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
Utara Online
Siasahdaily
Pahang daily
Sabahdaily
PORTAL
Mahasiswa Kini
ar-Romli
I Luv Islam
Terjah
Perak Bersatu
Ukhwah.com
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
Zul Mamak
Bicara Pria Malaysia
Wartamaya
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Orang Klawang
Tok Pepijat
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
Lanh14
Polis Pencen
Kalam Perantau
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
DarulBayan
Politic Today
Ketua Perusuh
Blues Whereha
Lagenda Buta
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Betul Ka?
Polis Pencen
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Ekonomi Islam
Jangan Beli
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
MalayaDaily
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
Pancak Bicara
Rencana Rakyat
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
DPP Gombak
sya~reformis
Mengejar Cahaya
Hanafiah Ahmad
Sidang Online
Gelombang Hijau
Zon Bukit Beruntung
ApSeReNaPeTe
Budu2U
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
Al Brangi
Beras Melaka
al-Futhuhat
al-Kerohi
Markaz Ehsan
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
Abu Bahsyir Al Muqry
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
Cili Merah
Hati Sufi
Blog Rantau
Sekondakhati
Satu Pentafsiran
Pada Hemat Saya..
Hot Power
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
PAS Kelantan
PAS Kedah
PAS Negeri Sembilan
PAS Penang
PAS Melaka
PAS Selangor
PAS Pahang
PAS Johor
PAS N. Sembilan
PAS Perak
PAS Kedah
PAS Sabah
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
DPP Sarawak
DPP Pahang
DPP Kedah
DPP Penang
DPP Perak
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPPK Bagan Datoh
PAS Tanjung Malim
PAS Kuala Nerus
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
DPP Gombak
DPP Pertaling Jaya Sel
DPP Serdang
DPP Kuala Langat
DPP Temerloh
DPP Lembah Pantai
DPP Ladang
Pemuda Seremban
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
PAS Mengkebang
PAS DUN Jeram
Dar At-Tarbiyyah
PP Sarawak
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
PAS Caw. Shah Alam 2
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
AMK Serdang
AMK Permatang Pauh
Keadilan Bayan Baru
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
Jabatan Amal 2
Unit Amal Pahang
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
Pasti Temerloh
Pasti Az-Zahra
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Dr. Zulkifly Ahmad
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
Kembara Minda
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
Speak for Perak
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka
YB Dr. Nik Mazian
Adun Bunut Payong
Dr. Lo Lo

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
Adun Sg Abong
PAS Kawasan Bakri
Pasti Kawasan Bakri
Warta Utara
SMK Lughatul Quran
Penulis Minda Rakyat
Pemuda PAS Pahang
SMI Darul Bayan
PPDC Groups
Pemuda Sang Saka
Madrasah Al Insaniyyah
PAS Miri
KL Today
Solleh AlFatimi
Amal Pahang
Dun Maharani
ANAK (ngo)
MalaysiaDigest
Minda Rakyat
CPIAsia
MerdekaReview
PAS Maran
DPP Kuantan
ANN - Alternatif News
Pemuda Kuala Krau
DPP Petaling Jaya Selatan
Budak Balun
Malaysiakini Ku
Kajian Quran
Demokrasi 93
Syabab Paka
lajnah Penerangan Paka
Kaki Kawa
Setiawangsa KL
Dairy Muslim
SharpShooter
Syabab Kapar
Hartal MSM
Aaaadoii
Dun Chini
JunduMay
Harapan Malaysia
SharpShooter
Terengganukin BlogSpot
Ikut Suka Aku
DPP Batu caves
Abu Nuha Corner
Milik Siapa Kita?
Ambuyat El-Binangkit
Bayu Gunung
Islam Return
PAS Padang Besar
Anak Sungai Derhaka
Meniti Nur12
Ustaz Nik Nasri
Laj. Penerangan Paka
PRK Manek Urai
Abu Nuha Corner
Albelurani
Ambuyat
Bayu Gunung
Abu Asy-Syaffaa\'
PAS Padang Besar
Dari Sungai Derhaka
Meniti Nur12
Al-Kundangi
DPP Kota Raja
N37 Batu Maung
Siakap Hijau
Farid Rashidi
Nedwah Pahang
mycurrentissue
Konsesi Dakwah
Ulamadaily
Muktamar PAS ke-55
Pria Malaya
Ahnafkhat-zuhud
Cakap Rakyat
BKRM
Budak2 Sukan
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
Al-Muttaqin TV
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)

©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel : [email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001



All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.