Balik Semula TranungKite Online Hantar Artikel Forum Borak Siber Semakan Akaun Jalinan Siber Topik Artikel Topik Berita Topik Artikel Arkib Berita Iklaneka Hubung Kami Masuk Keluar

     Create an account     
Terbaru...   Ceramah PGU - Cikgu Normala Sudirman    Peperiksaan Utama: Jangan Serahkan Kepada Sekolah    Sebangang - bangang Mahkluk yang lebih Bangang daripada Baboon    Matangkah Universiti Jika Anggap Mahasiswa Tidak Matang?    Pakatan Rakyat,Goodbye Putrajaya.?    Najib sekalipun calon, PAS tetap lawan-Presiden PAS    Siapa pun calon Umno, PAS tetap lawan- Nik Aziz    Rahimi Jadi 'C4' Untuk Ranapkan Anwar Selepas Saiful Gagal    Wanita Pertama Negara Maju Tidak Mahu Terbabit Dengan Program Rosmah    PADAN MUKA: Hari ni baru lah mangkuk ni nampak langit tu Tinggi  
Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · coppermine
    · Downloads
    · FAQ
    · Forums
    · iklan
    · Journal
    · Kes Bunuh Sosilawati
    · NukeSentinel
    · PHP-Nuke Tools
    · Private Messages
    · Recommend Us
    · Search
    · Shout Box
    · Statistics
    · Stories Archive
    · Surveys
    · Top 10
    · Topics
    · Video Stream
    · Web Links

 Tambahan
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempahan Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs
Advertising/Iklan

Bengkel Kereta anda dengan harga berpatutan

Dapat Portal Terbuka

Baik untuk kesihatan lelaki dan wanita

Koleksi Ceramah & Kuliah

Coklat Minda berkesan untuk peningkatan daya intelek..

teknik termudah untuk FAHAMI 'big picture' Al-Quran & HAFAZ surah idaman SEKALIGUS

Hanya serendah RM30 anda mampu memperolehi RM 11,000

Menjual Pelan -Pelan Rumah secara Online

- DAPATKAN IKLAN BERPATUTAN DENGAN KAMI
Berita Akhbar Hari Ini..

Berita-berita daripada akhbar tempatan hari ini untuk paparan anda melalui TKO Online.

• Polis mula siasat kes Rahimi
• 2 nelayan lemas, 4 hilang bot dirempuh kapal
• Penjanaan ekonomi digital
• Malaysia model masyarakat majmuk - Mufti Syria
• Bajet vokasional mungkin naik
• Air: Selangor tidak bersimpati kebajikan rakyat
• Majlis Raja-Raja perlu nyatakan pendirian
• Jauhi penggadai bangsa – Sultan Sharafuddin
• Bekalan air bersih: Kelantan terus ketinggalan
• Harga tenusu dijangka naik
• Malaysia ditawar tuan rumah persidangan antarabangsa ITU
• JLKN tumpu perkasa 500,000 bekas pelatih
• Kerajaan sedia rumah perlindungan gadis hamil luar nikah sejak 1975
• KPDNKK, SKMM kerjasama banteras muat turun percuma
• Kilang mi diarah tutup 2 minggu
• Pertandingan Seni Jawi Nusantara
• Ajar ikut falsafah pendidikan
• ARWP di Kaherah dirasmikan
• Allahyarham Abu Bakar selamat dikebumi
• Forum antarabangsa sempena Perhimpunan Agung UMNO
• Seminar nasib akhbar Melayudi UiTM esok
• Zaid sedia tanding Presiden PKR
• Kecoh: Bukti PKR parti gengster
• Serah wang ihsan November ini
• Ku Li Pengarah Pilihan Raya dan calon serentak?
• 26,560 Orang Asli didaftar pengundi
• Tindakan boikot Utusan Malaysia tidak rasional
• Polis kawal rumah Muhamad Rahimi
• 'Ugutan perlu dipandang serius'
• PKR nafi halang Rahimi
• Zaid mampu ‘bersihkan’ PKR – Reformis
• Kajian UIAM: Populariti kerajaan Barisan Nasional meningkat
• BN perlu lebih aktif beri penerangan - Mohamed Khir
• 25 ahli Pas Baling sertai UMNO
• Nik Aziz marah tarikh bertembung sidang DUN
• Banjir di Vietnam semakin buruk
• Michelle Obama wanita paling berpengaruh
• Pengikut Qadiani jangan lagi dakwa diri Islam
• TPM Thailand letak jawatan
• Pakistan belum bersedia
• Tentera Israel malukan wanita Palestin
• Facebook sedang dikemaskini
• Doktor mangsa rogol terima Ann Politkovskaya
• Anak orang terkaya dunia akan berkahwin
• India beli senjata Rusia AS$30 bilion

* Dibuka pada paparan windows yang sama.

Shout Box

Only registered users can shout. Please login or create an account.
Rangking Forum
Rebutlah ranking ini... © 2009 Tranung Kite
User Info
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
Security Code: Security Code
Type Security Code

(Register)
Membership:
Latest: Jiwa_Tenang
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 29683

People Online:
Visitors: 0
Members: 0
Total: 0

Cara Bagaimana Anak-anak anda  Boleh Meningkatkan Gred D ke A+

- 1 LAGI RUANG IKLAN MASIH KOSONG -

Teoh mati dibunuh UMNO!
Posted on Tuesday, November 10 @ 15:18:29 MYT
Dilulus untuk paparan oleh SongkokPutih

Analisis Isu Oleh: dewa

"Ada 18 dalil yang menguatkan persepsi bahawa Teoh mati dibunuh oleh UMNO atau konco-konconya! Sampai 18? Pelbagai pendedahan baru berhubung kematian Teoh sewaktu sesi inkues mengejutkan kita.

Sebelum inkues bermula lagi, Nazri Aziz (Nujum Pak Belalang) sudah menyatakan bahawa Teoh ‘terjun’ dan kerajaan tidak mampu menghalang orang terjun. Kemudian koroner Thailand mengatakan kemungkinan dibunuh ialah 80%. Berikut ialah perkara-perkara luar biasa yang berlaku sebelum dan sewaktu inkues yang hanya berlaku dinegara 1Malaysia:

KORONER PAKAR SAHKAN KERAJAAN MENIPU
Kenyataan koroner pakar dari Thailand mengesahkan bahawa kemungkinan tertuduh mati dibunuh ialah 80%. Ini berbeza dengan kenyataan doktor/pakar dari kerajaan yang cuba mendakwa Teoh mati bunuh diri. Akhirnya, mayat yang dah lama ditanam terpaksa dikorek balik. Apa perasaan Najib agaknya kalau mayat Allayarham bapanya dikorek balik?? Yang pastinya, kalau mayat Altantuya dikorek balik, pengsan Najib kerana mayatnya sudah pun dibom..

DNA bercampur-campur?!
Sungguh psiko pembedahan di Malaysia di mana DNA lelaki misteri yang menggemparkan Malaysia akhirnya dikatakan DNA mayat lelaki sebelum Teoh yang diletakkan di meja. Sungguh tidak professional sehingakan DNA pun bercampur-campur. Itupun kalau benar bercampur-campur.

Saksi dibogelkan dan dipukul
Pendedahan mengejutkan oleh saksi bahawa SPRM membogelkan dan membelasah saksi-saksi cukup menggemparkan. Ini sangat berbeza dengan ICAC di Hong Kong yang cukup professional. Asalnya Najib kata SPRM di inspirasi oleh ICAC. Ini cukup pelik. Tetapi, jika difikir-fikirkan, tidak pelik. Anwar selaku orang No.2 paling berkuasa di Malaysia pun boleh UMNO bogelkan, belasah separuh mati sampai lebam-lebam mata, sumbat dalam penjara 6 tahun lalu fitnah dengan pelbagai tuduhan. Setakat Teoh tu, apalah sangat nilainya di mata UMNO.. Rakyat jelata macam kita ni, khususnya mereka yang bukan pengampu UMNO, dilayan macam sampah saja..



KESAN DARAH DI TINGKAT 15 

Kesan darah sepanjang 2 kaki ditemui di tangga belakang tingkat 15 bangunan. Ini menimbulkan isu samada sesudah Teoh ‘terjatuh’ atau dicampak, mereka yang mencampaknya segera turun untuk melihat mayatnya sebelum panik lalu naik semula ke atas bangunan. Kenyataan putar belit pihak SPRM memang memualkan. Masih terngiang-ngiang kenyataan SPrm bahawa Linggam tidak ada buat apa-apa salah pun.. 

TALI PINGGANG PUTUS 

Logiknya, kalau Teoh terjun seperti yang disaran oleh Nazri Aziz, tentulah tali pinggangnya tidak putus sebegitu. Koroner sewaktu inkues tidak menolak kemungkinan bahawa Teoh telah diletakkan di tingkap dan tali pinggangnya dipegang lalu tiba-tiba putus. Ini merupakan penjelasan paling logik kerana menurut koroner, tali pinggangnya koyak secara pelik dan bukan kerana digunting dan tidak mungkin tali pinggangnya jadi begitu kerana kesan terjatuh.

PEGUAM DIHALANG LIHAT TINGKAT 15 

Peguam-peguam kes inkues dihalang dari masuk tingkat 15 tetapi berdasarkan pemerhatian peguam-peguam, wujud kesan darah di dinding. 

KORONER BUAT PENGAKUAN PELIK 

Inkues adalah merupakan suatu penyiasatan kehakiman, biasanya oleh sebuah kumpulan yang dilantik oleh mahkamah (juri), di dalam bidang kuasa common law. Inkues yang paling biasa adalah satu penyiasatan termasuklah pemeriksaan perubatan oleh seorang koroner terhadap suatu sebab musabab suatu kematian secara mengejut atau tiba-tiba. Di dalam , inkues juga digunakan untuk apa sahaja siasatan atau juga soal jawab.

Dalam kes Teoh, koroner mengakui bahawa pihak polis telah menyarankan kepadanya bahawa Teoh samada mati ‘accident’ atau ‘bukan accident’. Kemungkinan Teoh mati dibunuh atau dicampak langsung tidak diberi. Pihak polis juga tidak memberi sebarang gambar atau foto si mati untuk memudahkan koroner membuat hipotesis.

POLIS ENGGAN SIASAT 

Pihak polis, seperti juga Utusan Malaysia, hanya mengehadkan kemungkinan kematian berpunca dari Teoh terjun atau Teoh accident. Ini suatu yang pelik. Sepatutnya, polis buat siasatan samada Teoh dibunuh atas motif politik dan musuh-musuh politiknya patut dipanggil untuk disiasat sama. Hanya tunang, ahli keluarga dan pegawai SPRM dipanggil sedangkan musuh politik beliau yang jelas mempunyai motif bersuka-ria tanpa dipanggil memberi keterangan. Wow..
Soalan-soalan yang ditanya pun bodoh! 
"Teoh ada berapa kasut?" , tanya polis.
Peduli apa Teoh ada berapa seluar kasut?" Sukahati dialah nak ada berapa kasut pun. Kenapa polis tak tanya sekali Teoh ada berapa seluar dalam. Apa jenama seluar dalam kegemaran dia? Giordano ke Calvin Klein? Bodoh sungguh. Kemudian polis tanya samada Teoh kelihatan suicidal. Agaknya polis rasa keluarga Teoh akan kata "Ya, Teoh tu memang kelihatan macam nak bunuh diri sungguh kerana happy sangat perkahwinan tinggal sehari lagi!. Kemudian polis tanya adakah Teoh merokok untuk cuba mewujudkan suasana seolah-olah Teoh terjatuh sewaktu melompat untuk menyelamatkan rokoknya yang terjatuh dari tingkat 14 tersebut..


MOTIF PEMBUNUHAN 

Ezam dengan celuparnya mendakwa bahawa DAP yang berkemungkinan membunuh Teoh untuk menutup mulutnya. Ini satu ayat bodoh dari UMNO kerana kematian sah berlaku selepas keterangan penuhnya sudah di ambil. Motif ini tidak munasabah dan tuduhan ini cukup keji. Kalau DAP yang bunuh, tentulah ia berlaku sebelum keterangan penuh si mati di ambil. Motif yang lebih kuat ialah UMNO di sebalik semua ini kerana UMNO benci kepada DAP dan si mati. Ayat-ayat zalim pemimpin dan ahli UMNO berhubung si mati menzahirkan lagi kebencian membuak-buak ahli UMNO kepada DAP dan si mati.

LOKASI KEMATIAN 

Polis turut percaya bahawa si mati jatuh/dicampak dari tingkat 14 milik SPRM. Tentulah pelik jika orang luar boleh keluar masuk bangunan SPRM. Logiknya, hanya pegawai SPRM atau orang kerajaan (sila baca sebagai UMNO) yang boleh keluar masuk bangunan SPRM. Kematian ini dilihat oleh ramai penganalisis sebagai suatu mesej yang hendak dihantar kepada Pakatan Rakyat.

Waktu soal-siasat terlampau pelik 

SPRM mendakwa si mati di soal siasat sehingga 3:35 pagi sekalipun si mati hanyalah saksi! Lawak apakah ini? Warganegara Malaysia lazaimnya tidur pukul 1 pagi. Penahanan ini dilihat lebih sebagai satu penderaan dan berkemungkinan suatu set-up agar kematian si mati berlaku pada waktu yang tidak ramai orang.

Kenyataan pelik dari SPRM: Si mati nak tinggal di SPRM 

SPRM membuat kenyataan pelik apabila mengatakan bahawa si mati TIDAK MAHU BALIK selepas di soal-siasat dan ingin tidur di SPRM (sofa SPRM). Ini cukup tak masuk akal. Mana-mana insan normal yang berpeluang balik akan segera memanggil teksi dan balik saja. SPRM buknlah suatu hotel mewah, malah bukan suatu hotel pun. Malah cukup pelik SPRM boleh membenarkan orang tidur saja di sofanya. Kalau di balai polis pun akan di halau balik.

Handphone si mati di ambil oleh SPRM 

Kalau si mati sekadar seorang saksi seperti yang didakwa oleh SPRM, mengapa SPRM mengambil handphone si mati. Selepas didesak oleh DAP, SPRM mengatakan SPRM akhirnya sudah menyerahkan handphone tersebut kepada polis. Adakah ada apa-apa maklumat yang di delete? 

Soalan-soalan pelik pihak polis! 

Soalan polis kelihatan lebih kepada hendak melepaskan SPRM. Contohnya, 'adakah si mati hisap rokok? - untuk menunjukkan kemungkinan si mati hisap rokok lalu jatuh dari atas bangunan". Soalan lain, 'adakah si mati kelihatan suicidal?- untuk menunjukkan si mati bunuh diri'.

Sepatutnya , polis kena tanya soalan seperti ini: Si mati seorang DAP yang merupakan musuh politik UMNO. Adakah si mati mempunyai mana-mana musuh politik/ahli UMNO yang marah atau bermusuh dengannya? . Sepatutnya, polis bertanya, 'Adakah si mati pernah diugut oleh sesiapa, termasuk pihak polis atau SPRM?' .

Media UMNO segera tukar isu. 

Media UMNO bersungguh-sungguh cuba hendak menjadikan isu ini suatu isu perkauman! Ini cukup misteri. Cubaan media UMNO hendak menjadikan isu ini isu perkauman seolah-olah menunjukkan ada sesuatu yang hendak dirahsiakan.

Suruhanjaya bebas yang tidak berguna. 

NAjib c4 mengumumkan bahawa Suruhanjaya bebas yang akan ditubuhkan berhubung kematian Teoh tidak akan menyiasat cara-cara kematian/pembunuhan Teoh. Alangkah bodohnya.. Najib juga menghalang suruhanjaya bebas dari memulakan tugas sehingga inkues selesai yang entah bila agaknya..

Rakyat dikasari 

Mereka yang berdemonstrasi membantah dalam isu Teoh ini mengakui dikasari oleh pihak polis. Mungkinkah ini satu lagi siri-siri usaha Najib untuk membuatkan rakyat diam dan akur saja kepada permainan politik keji UMNO?

Zambry dan UMNO cuba alih perhatian

Zambry dulu segera cuba menukar isu dengan membuat kecoh berhubung kehadiran Nizar dalam majlis memprotes kematian Teoh kerana ada lilin dinyalakan dalam majlis tersebut. Malah tok guru dicabar memberi fatwa. Soalan bodoh macam tu aku pun boleh jawab. Sewaktu zaman Rasullullah SAW, terdapat sekumpulan manusia berjalan di hadapan Rasullulah sambil membawa suatu mayat. Rasullullah SAW segera berdiri sebagai menghormati mayat tersebut. Para sahabat turut berdiri apabila melihat Rasullullah berdiri. Seorang sahabat kemudiannya bertanya: "tetapi mayat tersebut mayat Yahudi!". Rasullullah SAW menyatakan bahawa tidak mengapa menghormati mayat sekalipun mayat bukan Islam.

Anak-anak UMNO nyala lilin waktu birthday tak matah pulak. Najib nyala lilin di kuil hindu dan bertafakur depan Tugu pun tak marah pulak?

Tiba-tiba si Zambry zombie ni nak buat kecoh pulak. Si Zambry ini juga murka dengan Najib kerana mencadangkan agar rakyat dibenarkan berdemonstrasi di stadium untuk menunjukkan ketidakpuasan hati mereka.

Kemudian kenyataaan Tok Guru diputarbelit, kenyataan Ustaz Hadi dan kepimpinan PAS dilagakan, dan fitnah dibudayakan... 

Semoga Tuhan selamatkan kita dan anak cucu kita dari kezaliman UMNO dan mereka yang zalim..
"



Klik Untuk lihat paparan iklan
   * Sila e-mel kepada [email protected]. Dapatkan maklumat lanjut di SINI

  1. Promosi Anda Bayar RM100 Prudential BSN Takaful bagi anda lebih Setengah Juta Cover

  2. Panduan Mudah BELAJAR BAHASA ARAB oleh Pensyarah UiTM

  3. Penyelesaian HUTANG KAD KREDIT. Kurangkan Beban Pembayaran. Improve Cashflow. Jimat Interest. Baiki rekod bank

  4. QURAN DIGITAL AKEDEMI AL-QURAN TV9 KINI BOLEH DIMILIKI DISINI..Baca Al-Quran kini dimana-mana sahaja

  5. >>Rasai NIKMAT Kepuasan Sebenar Dengan Kuat,Panjang,Tegang dan Tahan Lama!! Pasti Berbaloi<<

  6. REBUT SAHAM AKHIRAT...Cara Termudah untuk fahami "BIG PICTURE" Al-Quran dan Hafaz Surah idaman sekaligus!!!!

  7. PAKEJ WEBSITE SERENDAH RM150...!!!peluang bina INCOME TERHEBAT...!!!apa RAHSIANYA..??hentikan BERFIKIR...klik je..!!!

  8. MENJUAL PELBAGAI PRODUK SPY GADJET..SPY PEN, SPY SUNGLASSES, SPY ZIPPO DAN MACAM-MACAM LAGI

  9. Max Power Controller Penjimat Minyak Terhebat Untuk Kenderaan Anda. Berkesan Dalam Masa 3 Saat Sahaja Baru!

  10. "Kursus IT, Networking, Server, Data Recovery & Virus di MYI solution. Maklumat lanjut sila lawati myi-solution.com" Baru!


 
Artikel Hari Ini

Ceramah PGU - Cikgu Normala Sudirman

Peperiksaan Utama: Jangan Serahkan Kepada Sekolah

Sebangang - bangang Mahkluk yang lebih Bangang daripada Baboon

Matangkah Universiti Jika Anggap Mahasiswa Tidak Matang?

Pakatan Rakyat,Goodbye Putrajaya.?

Najib sekalipun calon, PAS tetap lawan-Presiden PAS

Siapa pun calon Umno, PAS tetap lawan- Nik Aziz

Rahimi Jadi 'C4' Untuk Ranapkan Anwar Selepas Saiful Gagal

Wanita Pertama Negara Maju Tidak Mahu Terbabit Dengan Program Rosmah

PADAN MUKA: Hari ni baru lah mangkuk ni nampak langit tu Tinggi

[ Artikel seterusnya.. ]
Login
Nickname

Password

Security Code: Security Code
Type Security Code

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.
Related Links
· More about Analisis Isu
· News by SongkokPutih


Most read story about Analisis Isu:

Yang ini lebih sundal dari pelacur

10 Misteri Kes Anwar II

Saya benci Nik Aziz!

Raja Petra : Zahrain, Tolong Beritahu Keseluruhan Cerita

Gambar2 Pencemaran Masjid di Dunia - termasuk Syeikh Azhar
Article Rating
Average Score: 0
Votes: 0

Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad

Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan

"Teoh mati dibunuh UMNO!" | Login/Create an Account | 3 comments | Search Discussion
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Teoh mati dibunuh UMNO! (Score: 1)
by pang5siber on Tuesday, November 10 @ 23:05:07 MYT
(User Info | Send a Message)

Rakyat memang dah nampak dah akan kezaliman umno tapi ahli2 umngok tong taik masih dok support lagi dgn parti zalim yg penuh rasuah, jenayah, salahguna  kuasa & merompak harta rakyat di depan mata mereka sendiri. begini lah jadinya bila allah taala tidak memberi hidayah kat mereka. kita doakan semoga mereka mendapat hidayah ahllah jua nanti.

 




Re: Teoh mati dibunuh UMNO! (Score: 1)
by rahmansofy on Wednesday, November 11 @ 00:25:32 MYT
(User Info | Send a Message)

hinanya pemimpin UMNO BN dan pencacai mereka...

memang dasar manusia HARAM JADAH...

kepada sahabat yg ingin mendaulatkan Islam dan menegakkan keadilan.. jangan tangguh-tangguh lagi usaha dakwah......

semoga kita terpelihara daripada kemurkaan ALLAH swt

 




Re: Teoh mati dibunuh UMNO! (Score: 1)
by stratocaster on Wednesday, November 11 @ 02:10:23 MYT
(User Info | Send a Message)
Kedai cina dkt rumh aku tu...satu keluarga kata Teoh kena BUNUH!!!


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
Utara Online
Siasahdaily
Pahang daily
Sabahdaily
PORTAL
Mahasiswa Kini
ar-Romli
I Luv Islam
Terjah
Perak Bersatu
Ukhwah.com
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
Zul Mamak
Bicara Pria Malaysia
Wartamaya
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Orang Klawang
Tok Pepijat
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
Lanh14
Polis Pencen
Kalam Perantau
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
DarulBayan
Politic Today
Ketua Perusuh
Blues Whereha
Lagenda Buta
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Betul Ka?
Polis Pencen
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Ekonomi Islam
Jangan Beli
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
MalayaDaily
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
Pancak Bicara
Rencana Rakyat
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
DPP Gombak
sya~reformis
Mengejar Cahaya
Hanafiah Ahmad
Sidang Online
Gelombang Hijau
Zon Bukit Beruntung
ApSeReNaPeTe
Budu2U
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
Al Brangi
Beras Melaka
al-Futhuhat
al-Kerohi
Markaz Ehsan
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
Abu Bahsyir Al Muqry
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
Cili Merah
Hati Sufi
Blog Rantau
Sekondakhati
Satu Pentafsiran
Pada Hemat Saya..
Hot Power
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
PAS Kelantan
PAS Kedah
PAS Negeri Sembilan
PAS Penang
PAS Melaka
PAS Selangor
PAS Pahang
PAS Johor
PAS N. Sembilan
PAS Perak
PAS Kedah
PAS Sabah
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
DPP Sarawak
DPP Pahang
DPP Kedah
DPP Penang
DPP Perak
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPPK Bagan Datoh
PAS Tanjung Malim
PAS Kuala Nerus
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
DPP Gombak
DPP Pertaling Jaya Sel
DPP Serdang
DPP Kuala Langat
DPP Temerloh
DPP Lembah Pantai
DPP Ladang
Pemuda Seremban
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
PAS Mengkebang
PAS DUN Jeram
Dar At-Tarbiyyah
PP Sarawak
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
PAS Caw. Shah Alam 2
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
AMK Serdang
AMK Permatang Pauh
Keadilan Bayan Baru
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
Jabatan Amal 2
Unit Amal Pahang
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
Pasti Temerloh
Pasti Az-Zahra
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Dr. Zulkifly Ahmad
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
Kembara Minda
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
Speak for Perak
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka
YB Dr. Nik Mazian
Adun Bunut Payong
Dr. Lo Lo

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
Adun Sg Abong
PAS Kawasan Bakri
Pasti Kawasan Bakri
Warta Utara
SMK Lughatul Quran
Penulis Minda Rakyat
Pemuda PAS Pahang
SMI Darul Bayan
PPDC Groups
Pemuda Sang Saka
Madrasah Al Insaniyyah
PAS Miri
KL Today
Solleh AlFatimi
Amal Pahang
Dun Maharani
ANAK (ngo)
MalaysiaDigest
Minda Rakyat
CPIAsia
MerdekaReview
PAS Maran
DPP Kuantan
ANN - Alternatif News
Pemuda Kuala Krau
DPP Petaling Jaya Selatan
Budak Balun
Malaysiakini Ku
Kajian Quran
Demokrasi 93
Syabab Paka
lajnah Penerangan Paka
Kaki Kawa
Setiawangsa KL
Dairy Muslim
SharpShooter
Syabab Kapar
Hartal MSM
Aaaadoii
Dun Chini
JunduMay
Harapan Malaysia
SharpShooter
Terengganukin BlogSpot
Ikut Suka Aku
DPP Batu caves
Abu Nuha Corner
Milik Siapa Kita?
Ambuyat El-Binangkit
Bayu Gunung
Islam Return
PAS Padang Besar
Anak Sungai Derhaka
Meniti Nur12
Ustaz Nik Nasri
Laj. Penerangan Paka
PRK Manek Urai
Abu Nuha Corner
Albelurani
Ambuyat
Bayu Gunung
Abu Asy-Syaffaa\'
PAS Padang Besar
Dari Sungai Derhaka
Meniti Nur12
Al-Kundangi
DPP Kota Raja
N37 Batu Maung
Siakap Hijau
Farid Rashidi
Nedwah Pahang
mycurrentissue
Konsesi Dakwah
Ulamadaily
Muktamar PAS ke-55
Pria Malaya
Ahnafkhat-zuhud
Cakap Rakyat
BKRM
Budak2 Sukan
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
Al-Muttaqin TV
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)

©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel : [email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001



All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.