Balik Semula TranungKite Online Sertai Facebook TKO RSS Feed Hantar Artikel Forum Borak Siber Semakan Akaun Jalinan Siber Topik Artikel Topik Berita Topik Artikel Arkib Berita Iklaneka Hubung Kami Masuk Keluar

     Create an account     
Terbaru...   Team Pemikir Muhyiddin Segaja Untuk Singkirkan Najib    Seminar Guru "Kasih diSemai" Daerah Baratdaya P.Pinang: Pejabat Pelaja    Panas: PKR edar muka-muka penyerang masjid    Ostad-ostad Perkasa...    Pemimpin PR Beri Tazkirah Perlu Tauliah..Pemimpin UMNO Macam mana ?    Misteri Kisah Baitulmaqdis dan Haikal Sulaiman    Kawasan Bekas MB Kedah Di Serang Kehijauan    Mahfuz: ‘Kasut dibaling nyaris terkena saya’    AMK Selangor Kesal Kelewatan PDRM Tangani Isu Keganasan    Hantaran Petunangan Paling Sepoi!  
Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · coppermine
    · Downloads
    · FAQ
    · Forums
    · iklan
    · Journal
    · NukeSentinel
    · PHP-Nuke Tools
    · Recommend Us
    · Search
    · Shout Box
    · Statistics
    · Stories Archive
    · Surveys
    · Top 10
    · Topics
    · Video Stream

 Tambahan
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempahan Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs
Akhbar Hari Ini..
Berita-berita daripada akhbar tempatan hari ini untuk paparan anda melalui TKO Online. [Baca boleh, percaya kena fikir dulu!]
* Dibuka pada paparan windows yang sama
Bernama
Currently there is a problem with headlines from this site
Shout Box

Only registered users can shout. Please login or create an account.
Rangking Forum
Rebutlah ranking ini... © 2009 Tranung Kite
User Info
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: keturah
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 32624

People Online:
Visitors: 0
Members: 0
Total: 0
Ahli TKO Online
RM65 juta untuk Rosmah Mansur sekeluarga?
Posted on Wednesday, November 10 @ 10:00:00 MYT
Dilulus untuk paparan oleh teori

Analisis Isu Oleh: setisab

"PARLIMEN KUALA LUMPUR: Peruntukan RM65 juta untuk mengubahsuai Sri Perdana di Putrajaya merupakan suatu pembaziran wang rakyat semata-mata untuk memenuhi citarasa kehidupan mewah pemimpin serta ahli keluarga mereka.

Ahli Parlimen Batu, Tian Chua berkata kerajaan tidak peka dengan nasib dan penderitaan rakyat yang berpendapatan rendah tetapi terlalu gairah untuk melatih rakyat ke arah kehidupan mewah.

Kos perbelanjaan keluar negara telah meningkat sebanyak 70 peratus dari 2008 hingga 2010.

"Rosmah, isteri Perdana Menteri pula mengisytiharkan diri beliau sebagai wanita pertama (First Lady) yang biasanya diberkan kepada isteri presiden supaya beliau mendapat hak sebagai VVIP.

‘Rosmah pula memang terkenal dengan seorang yang boros berbelanja ketika di luar negara.

"Apakah peruntukan sehingga RM65 juta itu untuk memenuhi kehendak nafsu Rosmah yang suka kehidupan mewah," jelas Tian ketika di temui di lobi Parlimen hari ini.

Bajet tumpu hidup mewah

Menurut Tian, Bajet yang diumumkan Najib baru-baru ini juga lebih memberi tumpuan kepada kehidupan mewah.

"Bajet yang dibentangkan lalu pun seolah-olah ada pengaruh daripada Rosmah atau mahu rakyat menuruti cara hidup isteri beliau seperti pewangi berjenama luar negara dan pakaian-pakaian wanita.

Katanya, peruntukan sebanyak RM65 juta merupakan angka yang keterlaluan kerana wang tersebut boleh digunakan untuk membantu mangsa-mangsa banjir di utara tanah air atau bantuan kepada pelajar-pelajar miskin di seluruh negara.

Semalam, Ahli Parlimen Pokok Sena, Mahfuz Omar ketika membahaskan perkara tersebut berkata, peruntukan yang begitu tinggi itu amat tidak wajar hanya untuk mengubah suai kediaman Perdana Menteri yang masih dalam keadaan baik.

"Setiap kali belanjawan, ada peruntukan untuk ubah suai kediaman Perdana Menteri. Setiap kali tukar Perdana Menteri, berlaku pengubahsuaian. Apa yang rosak sebenarnya? Kita nak tahu apa yang memerlukan pengubahsuaian sampai memerlukan kos yang tinggi?," kata Mahfuz

Seri Perdana di Putrajaya mula dibina pada tahun 1997 dengan kos RM24 juta dan siap dua tahun kemudiannya. Bangunan ini diubah suai buat kali pertama pada tahun 2005.

 

- Warta Kerajaan

"





Jom Ubah
Klik Untuk lihat paparan iklan
   * Sila e-mel kepada [email protected]. Dapatkan maklumat lanjut di SINI


 
Artikel Hari Ini

Team Pemikir Muhyiddin Segaja Untuk Singkirkan Najib

Seminar Guru "Kasih diSemai" Daerah Baratdaya P.Pinang: Pejabat Pelaja

Panas: PKR edar muka-muka penyerang masjid

Ostad-ostad Perkasa...

Pemimpin PR Beri Tazkirah Perlu Tauliah..Pemimpin UMNO Macam mana ?

Misteri Kisah Baitulmaqdis dan Haikal Sulaiman

Kawasan Bekas MB Kedah Di Serang Kehijauan

Mahfuz: ‘Kasut dibaling nyaris terkena saya’

AMK Selangor Kesal Kelewatan PDRM Tangani Isu Keganasan

Hantaran Petunangan Paling Sepoi!

[ Artikel seterusnya.. ]
Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.
Related Links
· More about Analisis Isu
· News by teori


Most read story about Analisis Isu:

Penderitaan Batin Seorang Permaisuri, terpaksa guna 'benda itu'

Imej Video Diperbesarkan -UMNO Production Kecundang Teruk!!

Mana ANWAR Dari Jam 9.20 Hingga 11.49Pm Pada 21 FEB? Ni Jawapan Hamba

Bukti ZAKAYA, Setiausaha Sulit Najib ada rumah bernilai RM5juta

Tunku Mahkota Johor tidak menunjukkan contoh yang baik kepada rakyat?

Bumbung Istana Runtuh ~ Raja Cedera Parah

Teguran Kerajaan Rakyat kepada DYMM SULTAN SELANGOR

RM65 juta untuk Rosmah Mansur sekeluarga?

Dr Asri Zainul Abidin ulama parasit tertinggi di Malaysia

Kalau benar berita ini, Hassan Ali, you are too much!
Article Rating
Average Score: 4.5
Votes: 2


Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad

Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


Klik untuk pakej iklan

Iklan F
"RM65 juta untuk Rosmah Mansur sekeluarga?" | Login/Create an Account | 16 comments | Search Discussion
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: RM65 juta untuk Rosmah Mansur sekeluarga? (Score: 1)
by fbi on Wednesday, November 10 @ 11:25:14 MYT
(User Info )
Mak janda ni nak kunyah ke apa duit....mmg puaka....iblis pun takut kat betina ni



Re: RM65 juta untuk Rosmah Mansur sekeluarga? (Score: 1)
by 10cent on Wednesday, November 10 @ 13:47:33 MYT
(User Info )
Kalau tak buat cam tu, caman nak keluaq duit kerajaan yg berlambak tu..



Re: RM65 juta untuk Rosmah Mansur sekeluarga? (Score: 1)
by stumpy on Wednesday, November 10 @ 14:49:20 MYT
(User Info )

Wahai DS Najib, takut2lah menggunakan harta negara untuk kepentingan diri sendiri. Kalau DS mati hari ini atau bila2 tiada apa yang diatas dunia ini yang dpt dibawa. Kosong je badan masuk kubur. Tapi bermulalah episod baru iaitu alam baru yang kerajaannya akan skrutini apa yang tuan amalkan didunia ini. Jangan ingat perbuatan baik kita saja. Ingatlah dosa, penyelewengan dan kesilapan yang kita lakukan setiap hari.

RM65juta itu amat besar utk seorang rakyat. Ramai lagi yang rumah mereka pun seperti kotak dari papan dan zinc buruk. Tapi tuan gunakan wang sebanyak itu utk repair rumah saja.

Ingatlah dunia ini tempat berusaha untuk mendapatkan kehidupan yang baik diakhirat, suatu negeri yang usia kita tak berkesudahan, bukan sekadar 60-70 thn sj. Tuan telah dibentangkan dunia dihadapan yang merupakan ujian yang berat yang perlu tuan ditangani dengan penuh rasa takwa kpd Allah.




Re: RM65 juta untuk Rosmah Mansur sekeluarga? (Score: 1)
by sumbatgol on Wednesday, November 10 @ 16:07:18 MYT
(User Info )
Pernah tengok rumah sebuah keluarga miskin Melayu yang bila time hujan penuh besen tadah air bocor. Pemimpin itu adalah amanah, akan ditanya tentang amanahnya jauh lebih banyak daripada rakyat biasa.



Re: RM65 juta untuk Rosmah Mansur sekeluarga? (Score: 1)
by hanturayau on Wednesday, November 10 @ 17:10:35 MYT
(User Info )
ya Allah kau cabutlah nyawa pemimpin2 negara yg melingkupkan wang rakyat supaya negara Malaysia aman... Amin..



Re: RM65 juta untuk Rosmah Mansur sekeluarga? (Score: 1)
by slyss on Wednesday, November 10 @ 19:41:35 MYT
(User Info )
Aduuuuhhh.. RM65,000,000.00 bukannya jumlah ciput. PM minta rakyat berbelanja cermat tapi dia plak bermewah. Ini ke slogan Rakyat di dahulukan? sepatutnya slogan tuu berbunyi Isteriku didahulukan, baru ngam. Dia nak salut bangunan tuu ngan emas kee? Ini wang rakyat, wang negara. Kata ulama kalau disumpah sehingga 40 x dalam sehari sumpah tuu mujarab. jangan sampai 25 juta rakyat sumpah! Kuasa tak akan kekal lee big mama, esok lusa cam mana ko jaga badan ko yang mcm drum tuu akhirnya ke tanah juga. masa tuu tahu lee tinggi rendahnye langit. jangan ingat ko tuu hidup sehingga bertanduk. Sedar lee, hidup semakin hari semakin tua. 



Re: RM65 juta untuk Rosmah Mansur sekeluarga? (Score: 1)
by dukalara on Wednesday, November 10 @ 19:53:15 MYT
(User Info )
Jangan jadi Imelda Marcos kedua pula.



Re: RM65 juta untuk Rosmah Mansur sekeluarga? (Score: 1)
by perangsaraf ([email protected]) on Thursday, November 11 @ 00:24:21 MYT
(User Info )
najib dah kena penyakin wahan yang teruk ...bukan cinta dunia takut mati saja tambah lagi cinta dunia takut bini dan takut mati!



Re: RM65 juta untuk Rosmah Mansur sekeluarga? (Score: 1)
by Mydoc on Thursday, November 11 @ 01:23:11 MYT
(User Info )
Tak pe le...ambik le 65 juta tu pi wat tempah neraka.



Re: RM65 juta untuk Rosmah Mansur sekeluarga? (Score: 1)
by jengok2 on Thursday, November 11 @ 03:26:24 MYT
(User Info )

 

 jgn la cerita macam ni kesian kat penyokong taksub umno(bn).....rakyat harus bersyukur punyai pemimpin mcm ni,pandai menggunakan eset negara.




Re: RM65 juta untuk Rosmah Mansur sekeluarga? (Score: 1)
by oddthinker on Thursday, November 11 @ 15:31:30 MYT
(User Info )
aku tempah big mama...?        jadi bomoh  eksekutif



Re: RM65 juta untuk Rosmah Mansur sekeluarga? (Score: 1)
by dedakhapak on Thursday, November 11 @ 17:23:57 MYT
(User Info )
ketika hidup pun guna bomoh Hindu.....untuk takut mati jauh sekali.....dulu bomoh mandram untuk musuh politik...la ni mandram laki la pulak...



Re: RM65 juta untuk Rosmah Mansur sekeluarga? (Score: 1)
by Depoman on Thursday, November 18 @ 09:17:20 MYT
(User Info )
teringat kisah presiden Rumania, Nicholas Caucescu dan isterinya yg nyawa mereka berakhir di tangan skuad penembaktentera kerajaan setelah beliau dijatuhkan dari takhta kerajaan Rumania.  Caucescu memang mengamalkan gaya hidup kemewahan melampau di saat rakyat Rumania hidup kesusahan untuk mencari rezeki.



Re: RM65 juta untuk Rosmah Mansur sekeluarga? (Score: 1)
by nastar ([email protected]) on Thursday, December 02 @ 08:27:49 MYT
(User Info ) http://www.rebetminyak.com/nastar
Kalau betul ianya membazir, kenapa rakyat semua diam. Tiada yg memberontak. Ini maknanya rakyat restu.



Re: RM65 juta untuk Rosmah Mansur sekeluarga? (Score: 1)
by momok on Saturday, January 08 @ 07:47:30 MYT
(User Info )
memang patut kot kena belanja 65juta... rosmah kuat mengamuk agaknya selalu baling pasu sampai rosak seri perdana dan nak kena repair semula ... sekali dia kentot jer habis roboh katil dia ... abis kena beli baru ... kerusi2 kat seri perdana tak tahan tampong berat badan dia asik rosak jer dan kena tukar ....



BERITA & INFORMASI
Alternatif...
Buletin Online
CPI Asia
Detik Daily
Free Malaysia Today
Gegar Kelantan
Harakah Daily
Kedah Lanie
KLToday
KLpos
Laman [email protected]
Mahasiswa Kini
Malaysia Digest
Malaysia Insider
Malaysia Kini
Malaysia Kini (BM)
Malaysia Today
Merdeka Review (BM)
Minda Rakyat
NewsKini
Pahang Kini
Peghelih La
Roket Kini
Sabahdaily
Sarawak Report
Selatan Online
Siasah
TranungKite Online
TVS News
Utara Online
Warta Utara Baru!

Info Negeri PR...
Buletin Kelantan
Buletin Mutiara
Selangor Kini
Warta Kedah

Perdana...
Bernama
Berita RTM
Berita Harian
Harian Metro
Kosmo
News Staits Time
Sinar Harian
The Star
The Star (BM)
The Sun
Utusan Melaysia
AUDIO & VIDEO
Isu Semasa...
MalaysiaKini TV
MP PAS
Kelantan TV
Koleksi Video PR
Malaysia Tube
Radio Web Selangor
Terengganu Kini
TVceramah
WebTV PAS
Youtube Buletin Online
Youtube PAS
Youtube TerengganuKini

Lain-lain...
Grapes Nasyid
Koleksi Ust Azhar
Kuliah.net
My Ceramah
My Maktabaty
One Kuliah Baru!
Koleksi Radio Online Kandangan TV Online
LUAR NEGARA
Al Jazeera (English)
Al Manhaj
Al-Sofwah.or.id
Kavkazcenter.com
Palestine Kini
Republika Online
LAMAN PORTAL
Al-Ahkam
Halaqah.Net
Hanan.Com
I Luv Islam
Lowyat Net
Portal Pendidikan
My Pendidik
TKO Daily
Ukhwah.com
INSTITUSI PENDIDIKAN
KIDU
KUDQI
KUIZM
KUIN
Maahad Darul Quran
Markaz Darul Bayan
SMI Darul Bayan
SRI Darul Bayan
SRAB Zainal Abidin
SRI Darul Iman
SRI Al-Irsyad, Balok
SRI Al-Irsyad, Kuantan
SRI At-Taqwa, Perlis
SRI Al-Hafidz, Sabah
Maahad Al-Ansoriyy
Madrasah Insaaniyyah
Pondok Pinang Merah
PAKATAN RAKYAT
Pakatan Rakyat
Parti Islam Se-Malaysia
Parti KeAdilan Rakyat
Parti Tindakan Demokrasi
PAS
Dewan Ulamak Pusat
Dewan Pemuda Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Negeri
PAS Perlis
PAS Kedah
PAS Pulau Pinang
PAS Perak
PAS Selangor
PAS Negeri Sembilan
PAS Melaka
PAS Johor
PAS Kelantan
PAS Terengganu
PAS Pahang
PAS Sabah
PAS Sarawak
PAS W. Persekutuan

PAS Kawasan
P001 Padang Besar
P002 Kangar
P006 Kubang Pasu
P008 Pokok Sena
P009 Alor Star
P011 Pendang
P012 Jerai
P014 Merbok
P016 Baling
P028 Pasir Puteh
P030 Jeli
P031 Kuala Krai
P034 Setiu
P035 Kuala Nerus
P039 Dungun
P054 Gerik
P055 Lenggong
P057 Parit Buntar
P059 Bukit Gantang
P063 Tambun
P067 Kuala Kangsar
P068 Beruas
P072 Tapah
P073 Pasir Salak
P075 Bagan Datoh
P076 Teluk Intan
P077 Tanjung Malim
P082 Indera Mahkota
P085 Pekan
P086 Maran
P087 Kula Krau
P088 Temerloh
P090 Bera
P091 Rompin
P092 Sabak Bernam
P094 Hulu Selangor
P095 Tanjung Karang
P096 Kual Selangor
P108 Shah Alam
P111 Kota Raja
P125 Putrajaya
P126 jelebu
P129 Kuala Pilah
P131 Rembau
P133 tampin
P135 Alor Gajah
P137 Bukit Katil
P138 Kota Melaka
P139 Jasin
P141 Sekijang
P146 Muar
P166 Labuan
P182 Pensiangan

Pemuda PAS
Perlis
  Padang Besar
Kedah
  Langkawi
  Jerlun
  Kubang Pasu
  Padang Terap
  Sungai Petani
  Baling
  Padang Serai
  Kulim
Kelantan
  Machang
  Kuala Krai
  Jeli
Terengganu
  Besut
  K. Terengganu
  Marang
  Dungun
  Kemaman
Pulau Pinang
  Bukit Bendera
Perak
  Parit Buntar
  Bagan Serai
  Bukit Ganntang
  Sungai Siput
  Tambun
  Ipoh Timur
  Batu Gajah
  Kuala Kangsar
  Parit
  Kampar
  Gopeng
  Tapah
  Lumut
  Teluk Intan
  Tanjung Malim
  Bagan Datoh
Pahang
  Lipis
  Raub
  Jerantut
  Kuantan
  Paya Besar
  Pekan
  Maran
  Kuala Krau
  Termerloh
  Rompin
Selangor
  Sabak Bernam
  Hulu Selangor
  Gombak
  Ampang
  Hulu Langat
  Puchong
  PJ Selatan
  PJ Utara
  Shah Alam
WP Kuala Lumpur
  Batu
  Wangsa Maju
  Segambut
  Lembah Pantai
WP PutraJaya
  Bagan Datoh
PIMPINAN
Pimpinan PAS
Tuan Guru Nik Aziz
Tuan Guru Hadi Awang
Tn Hj Mohamad Sabu
YB Husam Musa
YB Mahfuz Omar
Tuan Guru Harun Taib
Ust Nasrudin Tantawi
YB Siti Zailah
Ust. Idris Ahmad
Dr. Mohd Hatta
Hanipa Maidin
YB Syed Azman
Tn Hj Hanipa Maidin
YB Khalid samad
Ust. Mohd Amar Abdullah
YB Zulkefly Ahmad
YB hasan Ali
Dr. Siti Mariah
Dr. Hj. Mahfodz Mohamed
Ustzh Nuridah
YB Siti Mariah
Ust. Abu Bakar Hussian Baru!

Pimpinan Pemuda PAS
Ust Nasrudin Hasan
Ust Nik Abduh
Khairul Faizi
Ust Riduan Mohamad Nor
Ust Mohd Yusni Mat Piah
YB Ust Mohd Nor Hamzah
Ust Fadhli Shaari
Ust Syed Abdul Kadir
YB Ust. Mohd Nasir Zakaria
Suhaizan Kaiat
YB Firdaus Jaafar
Dr. Suhazeli Abdullah
Herman Samsudeen

Pimpinan PKR
Anwar Ibrahim
Wan Azizah
Azmin Ali
Nurul Izzah
Tian Chua
Mansor Othman
Elizabeth Wong
Badrul Amin
Hee Lot Sian
Khalid Jaafar
Haniza Talha
Fariz Musa

Pimpinan DAP
Lim Kit Siang
Karpal Singh
Tan Seng Giaw
Lim Guang Eng
M. Kula Segaran
Fong Kui Lun
Teresa Kok Suh Sim
Lip Li Peng
Chong Eng
Liew Chi Tong
Tony Pua
Boo Cheng Hau
Wong Hon Wai
V.Sivakumar
SIASAH & SEMASA
Ajijoi
Al Brangi
Al Banjari
A L- H U S S E Y N
Al-Kundangi
A.M.K.NS.
Amin Iskandar
Anak Sungai Derhaka
Asam Lambunau
Attakiri
Bancuh Baru!
Beras Terpilih
Beras Melaka
Biaq Pi La
Bicara Khairul Faizi
Bloglist TKO
Bota Online Baru!
Budak Balun
Bumi Perak
Cenangau
Cikgu Nuri?s Online
Cina Islam
Edyesdotcom
GreenBoc
Go Malaysia
Hamirdin
Harapan malaysia
Halim Islam Online
Ibnu Hasyim
Ibrahim Baba
Ikut Suka Aku
Islam Return
Jiwo Klate
Kamarudin Sidek
Kalam Perantau
Kerabu Bersuara
Kide Picture
Kopitiam Bang Nan
Lagenda Buta
Lanh14
Lot 250
Love Perak
Mai Bincang-bincang
Malaysia Waves
Mengejar Cahaya
Merah Hitam
Merah Tinta
Milo Suam
Minda Lutfi
Minda Rakyat
MutaLigat
Nik Hasan Zzmi
Orang Klawang
Oh! Rakyat
Peghelih La...
Penarik beca
Penawar Rindu
Penoreh Getah
Penoreh Getah II Baru!
Perisik Rakyat
Pink Turtle
Rencana Rakyat
Roslan SMS Corner
SharpShooter
Sisi Bukit Baru!
Shahbudin
Sofi Wahab
Sokong PR
Suhaimi Saad
Suhaimi Taib
Suhaizan Kayat
Tarmizi Mohd Jam
Tawan Pekan
Tempayan Retak
Tempe Goreng
Tebas
Tok Pijat
Tun Telanai
Tukar Tiub
Tukul Besi
Ummni Anni
Ust. Nik Nasri
Ust. Saiful Bahri
Wan Nordin Yaacob
Warkah Daily
Warta Maya
Wartawan Laman Reformasi
Zul Mamak
Harism Ibrahim
Barking Magpie
Zorro Unmasked
BICARA AGAMA
Al-Ahkam
Al-Fikrah
E-Fatwa Malaysia
Fatwa Online
Ust. Azhar Idrus
Ust. Amin
Ust. Hasrizal
Ust. Zaharuddin
Dr. Mohd Asri
Dr. Abdul Basit
Darul Mujahidin
Harun Yahya
Ilmu & Ulama
Islam Online
Jarum Emas
Kajian Quran
Surau 2Faber
Tarbawi Baru!
TKO Offline
We Choose Islam Baru!
WEBLOG UMUM
Abu Nuha Corner
Aizek.Net Baru !
Al Belurani
Amirulreza
Bayu Gunung
Cili Merah
CikguCyber Baru !
Dairy Muslim
Desa Kerayong
Farid Rashidi
Fikir2 Renung2
Gaya Peneroka
Hati Sufi
Jiwa Kita Merdeka
Kembara Salik
Kereta Mayat
Minta 5 Minit
Nota Tercicir Baru !
Open Minda Baru !
PapaSiber
Perkhimatan Pelajaran Baru!
Rosli Salem
Satu Umat
Syakur Ibrahim
Unpublished Notes
PERTUBUHAN & NGO
Amal Malaysia
Aliran
BERSIH
Fomca
Halal Jakim
MAMPAT
Muslim Consumer
Nadwah Pahang
Persatuan Ulama Malaysia
Skuad Waja Terengganu
Suaram
UMUM/LAIN-LAIN
Ahnaf Khat
Guru Tajweed Syatibi Baru!
Grafik Photoshop
Health Tips
Quran Online
Quran Flash
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)

©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel : [email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001



All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.