Akaun Anda Hantar Artikel Forums Prosedur Iklan Hubung Kami Top Hits Keluar RSS TKO Versi 12 Facebook TKO Twitter TKO TranungKite Online Melihat Waktu Solat
     Create an account      
  TERKINI..   DAP sokong Azmin MB Selangor, selar pembelotan 4 exco PAS    RTM, TV3, ASTRO, Mahathir Sokong Azmin - Adakah Azmin Jahat?    Abdul Hadi ucap tahniah pelantikan Azmin sebagai MB Selangor    Ucapan Dr Abdul Muíti wakil HAMAS dalam Muktamar Dewan Ulama ke 53:    Dosa Khalid Cuma Satu    Pemimpin utama PKR, DAP belum muncul di Pengkalan Kubor    Exco Selangor baharu angkat sumpah Jumaat ini, kata Azmin    PKR: Pelantikan Azmin tak ikut perlembagaan    Tiada wang pun kita boleh bantu bina Sekolah Tahfiz ini    MB Selangor: PAS ucap tahniah kepada Azmin  
Iklan Kiri

Produk Untuk Suami

Rawatan Dadah Secara Islam


Natural Energy Enchancer

Super Baja Super Hasil

Biofactor 9

Rahsia Suami Gagah Istrei Sayang

Produk Puas

Produk Keluarga Bahagia

DAPATKAN IKLAN BERPATUTAN DENGAN KAMI -- KLIK DI SINI
Menu Utama
 Asas Laman
    · Home
    · 10 Teratas
    · Akaun Anda
    · Album
    · Arkib Artikel
    · Beritahu Kawan
    · FAQ
    · Forum
    · iklan
    · Kajian
    · Kotak Sembang
    · Masej Peribadi
    · Muat Turun
    · Pencarian
    · PHPNuke Editor
    · PRK Sg. Limau
    · Statistik
    · Sudut Cetak
    · Sudut Video
    · Topik
    · Tragedi MH17
    · Waktu Solat

 Tambahan
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempahan Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs
Shout Box

Only registered users can shout. Please login or create an account.
Rangking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2009 Tranung Kite
Pembaca Online
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: reiscare
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 33357

People Online:
Visitors: 0
Members: 5
Total: 5

Online Now:
01 : Revo
02 : almulk
03 : saudagar_
04 : kmm
05 : abanghensem
Statistik Pembaca
We received

296244775
page views since
1 September 2012

Jumlah Hits
· Hari Ini

9943

· Semalam

165114


Purata Hits
· Sejam

14,556

· Sehari

270,296

· Sebulan

8,229,022

· Setahun

98,748,258


Server Masa Server
· Masa

02:23:44

· Tarikh

24 Sep 2014

· Zon

+0800

Anonymous Online
TranungKite Online (TKO): Forum

www.tranungkite.net :: View topic - MESIR 3 :Mesir & UAE Berkomplot untuk Gulingkan HAMAS
 Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

MESIR 3 :Mesir & UAE Berkomplot untuk Gulingkan HAMAS
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 24, 25, 26  Next
 
Post new topic   Reply to topic    www.tranungkite.net Forum Index -> Luar Negara
View previous topic :: View next topic  
Author Message
lanmmwgi
Lans Koperal
Lans Koperal


Joined: Jan 07, 2009
Posts: 414
Location: UMNOYAHUDI JUDICOAPNOMUNAFIKO

PostPosted: Sat Aug 17, 2013 8:30 am    Post subject: Reply with quote

abuadil_alkaff wrote:
perantau_sepi wrote:
RAJA Saudi laknat...saudi menyokong penuh atas apa pihak negara mesir lakukan ke atas PENGANAS...pihak luar di harap jangan masuk campor..APAKAH INI..?semoga ALLAH melaknat raja ABDULLAH..
celaka, laknat, bahang tanoh...


kingkong of syaitan
Back to top
View user's profile Send private message
perantau_sepi
Prebet
Prebet


Joined: Oct 17, 2012
Posts: 269

PostPosted: Sat Aug 17, 2013 10:42 am    Post subject: Reply with quote

Venezuelan president accuses US and Israel of being behind Morsi's July dismissal, recalls ambassador to Cairo
Back to top
View user's profile Send private message
mrshade
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Joined: Jul 25, 2008
Posts: 2566

PostPosted: Sat Aug 17, 2013 11:45 am    Post subject: Reply with quote

Penyokong bekas Presiden Mohammed Morsi masih terperangkap di dalam masjid Al-Fath di kawasan Ramsis, apabila pasukan keselamatan mengepung kawasan itu.


Laporan wartawan al-Jazeera:




Kenyataan saksi kejadian:

Back to top
View user's profile Send private message
mrshade
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Joined: Jul 25, 2008
Posts: 2566

PostPosted: Sat Aug 17, 2013 11:49 am    Post subject: Reply with quote

Menurut kenyataan Kementerian Dalam Negeri Mesir hari ini, seramai 1004 anggota Ikhwan Muslimin telah ditangkap, termasuk 558 di Kaherah sahaja.


Pertempuran pada Jumaat telah membunuh lebih daripada 80 orang, kata pegawai dan saksi di rumah mayat.


Last edited by mrshade on Sat Aug 17, 2013 12:06 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
RAMLISDAR
Pegawai Waran I
Pegawai Waran I


Joined: Jul 20, 2011
Posts: 3178

PostPosted: Sat Aug 17, 2013 11:59 am    Post subject: Reply with quote

Cuba baca komen ustaz UMNO ni berkenaan kejadian di Mesir

https://www.facebook.com/enkhairi.jalalluddin?fref=ts




Demonstrasi aman yang dilaungkan oleh pro Mursi hanyalah untuk menipu dunia. Mereka membawa senjata api. Sekarang gas pemedih mata telah dilepaskan di atas jambatan2 sekitar sungai nil, kaherah. Lihat semua sumber, jangan jadi macam pembangkang di Malaysia hanya baca harakah sahaja siang dan malam.




240 mati dia antaranya 43 orang polis dan tentera, 1,623 cedera dan penangkapan bilangan besar perusuh di Kaherah dan muhafazah2. sumber surat khabar alAhram,... apa yang memeranjatkan saya rupanya Ikhwan mempunyai penembak tepat berjumlah 6 orang dan dapat ditangkap di atas bangunan berdekatan masjid rabiatul adawiyah oleh Cawangan Khas FRU Mesir.



Pada pandangan ana Ikhwan Muslim pada zaman Hasan alBana adalah terbaik... seorang ahli tareqat hasafiah. Ikhwan kini mereka mereka menggunakan manhaj said qutb mengkafirkan pemerintah dan menolak wasatiah alAzhar. Janganlah jadikan agama untuk tarik simpati dunia terhadap kebakaran dan keganasan bersenjata yang dilakukan.




Terkini sekarang di Dataran Rabah Adawiyah, Nasr City masih lagi gas pemedih mata dilepaskan kepada pro mursiy..nampak semakin kurang dan ramai yang lari.








Boleh lah anda jengah2 FB ustaz ni

Tapi berhujjah lah dengan berhemah


Wassalam
Back to top
View user's profile Send private message
abuadil_alkaff
Leftenan
Leftenan


Joined: Jun 30, 2007
Posts: 8727
Location: pondok salafi

PostPosted: Sat Aug 17, 2013 1:39 pm    Post subject: Reply with quote

RAMLISDAR wrote:
Cuba baca komen ustaz UMNO ni berkenaan kejadian di Mesir

https://www.facebook.com/enkhairi.jalalluddin?fref=ts




Demonstrasi aman yang dilaungkan oleh pro Mursi hanyalah untuk menipu dunia. Mereka membawa senjata api. Sekarang gas pemedih mata telah dilepaskan di atas jambatan2 sekitar sungai nil, kaherah. Lihat semua sumber, jangan jadi macam pembangkang di Malaysia hanya baca harakah sahaja siang dan malam.




240 mati dia antaranya 43 orang polis dan tentera, 1,623 cedera dan penangkapan bilangan besar perusuh di Kaherah dan muhafazah2. sumber surat khabar alAhram,... apa yang memeranjatkan saya rupanya Ikhwan mempunyai penembak tepat berjumlah 6 orang dan dapat ditangkap di atas bangunan berdekatan masjid rabiatul adawiyah oleh Cawangan Khas FRU Mesir.



Pada pandangan ana Ikhwan Muslim pada zaman Hasan alBana adalah terbaik... seorang ahli tareqat hasafiah. Ikhwan kini mereka mereka menggunakan manhaj said qutb mengkafirkan pemerintah dan menolak wasatiah alAzhar. Janganlah jadikan agama untuk tarik simpati dunia terhadap kebakaran dan keganasan bersenjata yang dilakukan.




Terkini sekarang di Dataran Rabah Adawiyah, Nasr City masih lagi gas pemedih mata dilepaskan kepada pro mursiy..nampak semakin kurang dan ramai yang lari.








Boleh lah anda jengah2 FB ustaz ni

Tapi berhujjah lah dengan berhemah


Wassalam
bagi pendokong UMNO samada ustaz atau ahli supi hingga ke pelanggan belakang mati, semua kumpulan agama dan agamawan akan dianggap baik dan betul menurut Islam mereka melainkan sekiranya mencampori urusan politik... begitulah hebatnya serangan sekularisasi..
Back to top
View user's profile Send private message
skuadpeninjau
Major Jeneral @ Moderator
Major Jeneral @ Moderator


Joined: Nov 06, 2009
Posts: 3059

PostPosted: Sat Aug 17, 2013 1:49 pm    Post subject: Reply with quote

abuadil_alkaff wrote:
bagi pendokong UMNO samada ustaz atau ahli supi hingga ke pelanggan belakang mati, semua kumpulan agama dan agamawan akan dianggap baik dan betul menurut Islam mereka melainkan sekiranya mencampori urusan politik... begitulah hebatnya serangan sekularisasi..

supi je? yang salahpi ulamo ILMU umno tu guane pok abu...
Back to top
View user's profile Send private message
abuadil_alkaff
Leftenan
Leftenan


Joined: Jun 30, 2007
Posts: 8727
Location: pondok salafi

PostPosted: Sat Aug 17, 2013 2:16 pm    Post subject: Reply with quote

skuadpeninjau wrote:
abuadil_alkaff wrote:
bagi pendokong UMNO samada ustaz atau ahli supi hingga ke pelanggan belakang mati, semua kumpulan agama dan agamawan akan dianggap baik dan betul menurut Islam mereka melainkan sekiranya mencampori urusan politik... begitulah hebatnya serangan sekularisasi..

supi je? yang salahpi ulamo ILMU umno tu guane pok abu...
ustaz umno yg jahat2 besar tu salapi sesat spt janda jaya patah bari, derih leman dll.. same je tu, jangan pulok squad jadi sensitif, bukankah tok seh azhar tu orang besar terikat samaniah?
parti annor pun salapi sesat... jangan wasye ati ye... jangan kabo kat BG, die tu cepat maroh..
Back to top
View user's profile Send private message
imamsurau
Sarjan
Sarjan


Joined: Sep 22, 2010
Posts: 1316
Location: Islam Itu Sesuai Dimana-Mana Dan Bila-Bila Masa.

PostPosted: Sat Aug 17, 2013 2:58 pm    Post subject: Reply with quote

Sama tapi tak serupa.

Sama-sama zalim tapi Hitler bunuh yahudi untuk rakyatnya sedangkan As-sisi bunuh rakyatnya untuk yahudi.

Sejak perang Oktober 1973, 40 tahun lepas tiada sebutir puluru pun dari tentera Mesir singgah ke Israel, tetapi sejak rampasan kuasa 2013 ribuan nyawa rakyat melayang ditembak tentera.

Israel sangat gembira dengan apa yang berlaku di Mesir sekarang.

اللهم اهلك السيسي ومن نصره. اللهم دمره تدميرا.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
abuadil_alkaff
Leftenan
Leftenan


Joined: Jun 30, 2007
Posts: 8727
Location: pondok salafi

PostPosted: Sat Aug 17, 2013 3:13 pm    Post subject: Reply with quote

imamsurau wrote:
Sama tapi tak serupa.

Sama-sama zalim tapi Hitler bunuh yahudi untuk rakyatnya sedangkan As-sisi bunuh rakyatnya untuk yahudi.

Sejak perang Oktober 1973, 40 tahun lepas tiada sebutir puluru pun dari tentera Mesir singgah ke Israel, tetapi sejak rampasan kuasa 2013 ribuan nyawa rakyat melayang ditembak tentera.

Israel sangat gembira dengan apa yang berlaku di Mesir sekarang.

اللهم اهلك السيسي ومن نصره. اللهم دمره تدميرا.
Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
lanmmwgi
Lans Koperal
Lans Koperal


Joined: Jan 07, 2009
Posts: 414
Location: UMNOYAHUDI JUDICOAPNOMUNAFIKO

PostPosted: Sat Aug 17, 2013 3:14 pm    Post subject: Reply with quote

tahniah buat tuan tanah...
Back to top
View user's profile Send private message
perantau_sepi
Prebet
Prebet


Joined: Oct 17, 2012
Posts: 269

PostPosted: Sat Aug 17, 2013 3:18 pm    Post subject: Reply with quote

Pada almuk....bila saya ckp Laknat pada raja saudi..laju abek kenyataan saya..tp ingat raja saudi tu penyokong wahabi..sama dgn syiah...di campur sekular di mesir menbantai para IM...perasaan engkau nk kata syiah baik...ALLAH ENGKAU LAKNAT SYIAH WAHABI SEKULAR DI MANA DALAM DUNIA INI....almulk...copy n paste kenyataan saya ni n post la kalo berani...setaz yg bersarang di dalam ati setiap syiah sama mcm dlm ati wahabi....
Back to top
View user's profile Send private message
perantau_sepi
Prebet
Prebet


Joined: Oct 17, 2012
Posts: 269

PostPosted: Sat Aug 17, 2013 6:07 pm    Post subject: Reply with quote

Mubarak misses court session, Egypt chaos cited: Reuters...hahahaha...ini yg mereka mahu puak2 laknat ni
Back to top
View user's profile Send private message
mofza
Kadet
Kadet


Joined: Jul 16, 2007
Posts: 5297
Location: atas bumi Allah yg fana...

PostPosted: Sat Aug 17, 2013 6:21 pm    Post subject: Reply with quote

syiah jelmaan yahudi...akn merebak sellutuh dunia.j
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
abuadil_alkaff
Leftenan
Leftenan


Joined: Jun 30, 2007
Posts: 8727
Location: pondok salafi

PostPosted: Sat Aug 17, 2013 6:32 pm    Post subject: Reply with quote

perantau_sepi wrote:
Pada almuk....bila saya ckp Laknat pada raja saudi..laju abek kenyataan saya..tp ingat raja saudi tu penyokong wahabi..sama dgn syiah...di campur sekular di mesir menbantai para IM...perasaan engkau nk kata syiah baik...ALLAH ENGKAU LAKNAT SYIAH WAHABI SEKULAR DI MANA DALAM DUNIA INI....almulk...copy n paste kenyataan saya ni n post la kalo berani...setaz yg bersarang di dalam ati setiap syiah sama mcm dlm ati wahabi....
mereka sama2 berlakun, hanya sebahagian ulama saudi je yg masih bertahan menjadi harapan ummah meniup ruh jihad menggulingkan anak cucu saud..
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    www.tranungkite.net Forum Index -> Luar Negara All times are GMT + 8 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 24, 25, 26  Next
Page 8 of 26

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©

BERITA & INFORMASI
Alternatif...
Buletin Online
CPI Asia
Detik Daily
Free Malaysia Today
Gegar Kelantan
Harakah Daily
Kedah Lanie
KLToday
KLpos
Laman M@rhean
Mahasiswa Kini
Malaysia Digest
Malaysia Insider
Malaysia Kini
Malaysia Kini (BM)
Malaysia Today
Merdeka Review (BM)
Minda Rakyat
NewsKini
Pahang Kini
Peghelih La
Roket Kini
Sabahdaily
Sarawak Report
Selatan Online
Siasah
TranungKite Online
TVS News
Utara Online
Warta Utara Baru!
Malaysia Transform Baru!

Info Negeri PR...
Buletin Kelantan
Buletin Mutiara
Selangor Kini
Warta Kedah

Perdana...
Bernama
Berita RTM
Berita Harian
Harian Metro
Kosmo
News Staits Time
Sinar Harian
The Star
The Star (BM)
The Sun
Utusan Melaysia
AUDIO & VIDEO
Isu Semasa...
MalaysiaKini TV
MP PAS
Kelantan TV
Koleksi Video PR
Malaysia Tube
Radio Web Selangor
Terengganu Kini
TVceramah
WebTV PAS
Youtube Buletin Online
Youtube PAS
Youtube TerengganuKini

Lain-lain...
Grapes Nasyid
Koleksi Ust Azhar
Kuliah.net
My Ceramah
My Maktabaty
One Kuliah Baru!
Koleksi Radio Online Kandangan TV Online
LUAR NEGARA
Al Jazeera (English)
Al Manhaj
Al-Sofwah.or.id
Kavkazcenter.com
Palestine Kini
Republika Online
LAMAN PORTAL
Al-Ahkam
Halaqah.Net
Hanan.Com
I Luv Islam
Lowyat Net
Portal Pendidikan
My Pendidik
TKO Daily
Ukhwah.com
INSTITUSI PENDIDIKAN
KIDU
KUDQI
KUIZM
KUIN
Maahad Darul Quran
Markaz Darul Bayan
SMI Darul Bayan
SRI Darul Bayan
SRAB Zainal Abidin
SRI Darul Iman
SRI Al-Irsyad, Balok
SRI Al-Irsyad, Kuantan
SRI At-Taqwa, Perlis
SRI Al-Hafidz, Sabah
Maahad Al-Ansoriyy
Madrasah Insaaniyyah
Pondok Pinang Merah
PAKATAN RAKYAT
Pakatan Rakyat
Parti Islam Se-Malaysia
Parti KeAdilan Rakyat
Parti Tindakan Demokrasi
PAS
Dewan Ulamak Pusat
Dewan Pemuda Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Negeri
PAS Perlis
PAS Kedah
PAS Pulau Pinang
PAS Perak
PAS Selangor
PAS Negeri Sembilan
PAS Melaka
PAS Johor
PAS Kelantan
PAS Terengganu
PAS Pahang
PAS Sabah
PAS Sarawak
PAS W. Persekutuan

PAS Kawasan
P001 Padang Besar
P002 Kangar
P006 Kubang Pasu
P008 Pokok Sena
P009 Alor Star
P011 Pendang
P012 Jerai
P014 Merbok
P016 Baling
P028 Pasir Puteh
P030 Jeli
P031 Kuala Krai
P034 Setiu
P035 Kuala Nerus
P039 Dungun
P054 Gerik
P055 Lenggong
P057 Parit Buntar
P059 Bukit Gantang
P063 Tambun
P067 Kuala Kangsar
P068 Beruas
P072 Tapah
P073 Pasir Salak
P075 Bagan Datoh
P076 Teluk Intan
P077 Tanjung Malim
P082 Indera Mahkota
P085 Pekan
P086 Maran
P087 Kula Krau
P088 Temerloh
P090 Bera
P091 Rompin
P092 Sabak Bernam
P094 Hulu Selangor
P095 Tanjung Karang
P096 Kual Selangor
P108 Shah Alam
P111 Kota Raja
P125 Putrajaya
P126 jelebu
P129 Kuala Pilah
P131 Rembau
P133 tampin
P135 Alor Gajah
P137 Bukit Katil
P138 Kota Melaka
P139 Jasin
P141 Sekijang
P146 Muar
P166 Labuan
P182 Pensiangan

Pemuda PAS
Perlis
  Padang Besar
Kedah
  Langkawi
  Jerlun
  Kubang Pasu
  Padang Terap
  Sungai Petani
  Baling
  Padang Serai
  Kulim
Kelantan
  Machang
  Kuala Krai
  Jeli
Terengganu
  Besut
  K. Terengganu
  Marang
  Dungun
  Kemaman
Pulau Pinang
  Bukit Bendera
Perak
  Parit Buntar
  Bagan Serai
  Bukit Ganntang
  Sungai Siput
  Tambun
  Ipoh Timur
  Batu Gajah
  Kuala Kangsar
  Parit
  Kampar
  Gopeng
  Tapah
  Lumut
  Teluk Intan
  Tanjung Malim
  Bagan Datoh
Pahang
  Lipis
  Raub
  Jerantut
  Kuantan
  Paya Besar
  Pekan
  Maran
  Kuala Krau
  Termerloh
  Rompin
Selangor
  Sabak Bernam
  Hulu Selangor
  Gombak
  Ampang
  Hulu Langat
  Puchong
  PJ Selatan
  PJ Utara
  Shah Alam
WP Kuala Lumpur
  Batu
  Wangsa Maju
  Segambut
  Lembah Pantai
WP PutraJaya
  Bagan Datoh
PIMPINAN
Pimpinan PAS
Tuan Guru Nik Aziz
Tuan Guru Hadi Awang
Tn Hj Mohamad Sabu
YB Husam Musa
YB Mahfuz Omar
Tuan Guru Harun Taib
Ust Nasrudin Tantawi
YB Siti Zailah
Ust. Idris Ahmad
Dr. Mohd Hatta
Hanipa Maidin
YB Syed Azman
Tn Hj Hanipa Maidin
YB Khalid samad
Ust. Mohd Amar Abdullah
YB Zulkefly Ahmad
YB hasan Ali
Dr. Siti Mariah
Dr. Hj. Mahfodz Mohamed
Ustzh Nuridah
YB Siti Mariah
Ust. Abu Bakar Hussian Baru!

Pimpinan Pemuda PAS
Ust Nasrudin Hasan
Ust Nik Abduh
Khairul Faizi
Ust Riduan Mohamad Nor
Ust Mohd Yusni Mat Piah
YB Ust Mohd Nor Hamzah
Ust Fadhli Shaari
Ust Syed Abdul Kadir
YB Ust. Mohd Nasir Zakaria
Suhaizan Kaiat
YB Firdaus Jaafar
Dr. Suhazeli Abdullah
Herman Samsudeen

Pimpinan PKR
Anwar Ibrahim
Wan Azizah
Azmin Ali
Nurul Izzah
Tian Chua
Mansor Othman
Elizabeth Wong
Badrul Amin
Hee Lot Sian
Khalid Jaafar
Haniza Talha
Fariz Musa

Pimpinan DAP
Lim Kit Siang
Karpal Singh
Tan Seng Giaw
Lim Guang Eng
M. Kula Segaran
Fong Kui Lun
Teresa Kok Suh Sim
Lip Li Peng
Chong Eng
Liew Chi Tong
Tony Pua
Boo Cheng Hau
Wong Hon Wai
V.Sivakumar
SIASAH & SEMASA
Ajijoi
Al Brangi
Al Banjari
A L- H U S S E Y N
Al-Kundangi
A.M.K.NS.
Amin Iskandar
Anak Sungai Derhaka
Asam Lambunau
Attakiri
Bancuh Baru!
Beras Terpilih
Beras Melaka
Biaq Pi La
Bicara Khairul Faizi
Bloglist TKO
Bota Online Baru!
Budak Balun
Bumi Perak
Cenangau
Cikgu Nuri?s Online
Cina Islam
Edyesdotcom
GreenBoc
Go Malaysia
Hamirdin
Harapan malaysia
Halim Islam Online
Ibnu Hasyim
Ibrahim Baba
Ikut Suka Aku
Islam Return
Jiwo Klate
Kamarudin Sidek
Kalam Perantau
Kerabu Bersuara
Kide Picture
Kopitiam Bang Nan
Lagenda Buta
Lanh14
Lot 250
Love Perak
Mai Bincang-bincang
Malaysia Waves
Mengejar Cahaya
Merah Hitam
Merah Tinta
Milo Suam
Minda Lutfi
Minda Rakyat
MutaLigat
Nik Hasan Zzmi
Orang Klawang
Oh! Rakyat
Peghelih La...
Penarik beca
Penawar Rindu
Penoreh Getah
Penoreh Getah II Baru!
Perisik Rakyat
Pink Turtle
Rencana Rakyat
Roslan SMS Corner
SharpShooter
Sisi Bukit Baru!
Shahbudin
Sofi Wahab
Sokong PR
Suhaimi Saad
Suhaimi Taib
Suhaizan Kayat
Tarmizi Mohd Jam
Tawan Pekan
Tempayan Retak
Tempe Goreng
Tebas
Tok Pijat
Tun Telanai
Tukar Tiub
Tukul Besi
Ummni Anni
Ust. Nik Nasri
Ust. Saiful Bahri
Wan Nordin Yaacob
Warkah Daily
Warta Maya
Wartawan Laman Reformasi
Zul Mamak
Harism Ibrahim
Barking Magpie
Zorro Unmasked
BICARA AGAMA
Al-Ahkam
Al-Fikrah
E-Fatwa Malaysia
Fatwa Online
Ust. Azhar Idrus
Ust. Amin
Ust. Hasrizal
Ust. Zaharuddin
Dr. Mohd Asri
Dr. Abdul Basit
Darul Mujahidin
Harun Yahya
Ilmu & Ulama
Islam Online
Jarum Emas
Kajian Quran
Surau 2Faber
Tarbawi Baru!
TKO Offline
We Choose Islam Baru!
WEBLOG UMUM
Abu Nuha Corner
Aizek.Net Baru !
Al Belurani
Amirulreza
Bayu Gunung
Cili Merah
CikguCyber Baru !
Dairy Muslim
Desa Kerayong
Farid Rashidi
Fikir2 Renung2
Gaya Peneroka
Hati Sufi
Jiwa Kita Merdeka
Kembara Salik
Kereta Mayat
Minta 5 Minit
Nota Tercicir Baru !
Open Minda Baru !
PapaSiber
Perkhimatan Pelajaran Baru!
Rosli Salem
Satu Umat
Syakur Ibrahim
Unpublished Notes
PERTUBUHAN & NGO
Amal Malaysia
Aliran
BERSIH
Fomca
Halal Jakim
MAMPAT
Muslim Consumer
Nadwah Pahang
Persatuan Ulama Malaysia
Skuad Waja Terengganu
Suaram
UMUM/LAIN-LAIN
Ahnaf Khat
Guru Tajweed Syatibi Baru!
Grafik Photoshop
Health Tips
Quran Online
Quran Flash
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER @ IBT
(IKATAN BLOGGER TERENGGANU - IBT)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)

©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel : tranung2006@yahoo.com atau Webmaster : tranungkite@hotmail.com

764 Lorong 5 Kiri, Jalan Nibong Stesyen,
23000 Dungun, Terengganu Darul Iman
Tel/Faks : 09-844 8001



All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.