Akaun Anda Hantar Artikel Forums Prosedur Iklan Hubung Kami Top Hits Keluar RSS TKO Versi 12 Facebook TKO Twitter TKO TranungKite Online Melihat Waktu Solat
     Create an account      
  TERKINI..   Pelancaran Countdown 100 Hari PRU14 di Dewan Tok Guru Rusila, Terengganu    PAS Melaka akan bertanding 22 kerusi DUN daripada keseluruhan 28 kerusi Dun    Mahathir Mungkin Tak Jadi Bertanding Di Parlimen Langkawi?    Mukhriz Dijangka Tidak Pertahan Dun Ayer Hitam, "Hijrah" Ke Selangor?    Sembilan militan ditahan rancang bunuh Erdogan    Himpunan Jentera Pilihan Raya Wilayah Persekutuan    Isu IMANS, Nazri Aziz kantoi!    Tak masuk akal Kabinet tak tahu IMAMS wujud    PAN dan FITNAH Berpisah Tiada    Hindraf digesa gugur tuduhan terhadap Zakir Naik  
Infomation
Iklan Kiri


UNTUK MAKLUMAT LANJUT BERKENAAN IKLAN - sila emelkan ke [email protected]
Menu Utama
 Asas Laman
    · Home
    · 10 Teratas
    · Advertising
    · Akaun Anda
    · Album
    · Arkib Artikel
    · Beritahu Kawan
    · FAQ
    · Forum
    · iklan
    · Kajian
    · Kotak Sembang
    · Masej Peribadi
    · Muat Turun
    · Newsxxx
    · Pencarian
    · PHPNuke Editor
    · PRK Sg. Limau
    · Statistik
    · Sudut Cetak
    · Sudut Video
    · Topik
    · Tragedi MH17
    · Waktu Solat

 Tambahan
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempahan Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs
Shout Box

Only registered users can shout. Please login or create an account.
Statistik Pembaca
We received

477540154
page views since
1 September 2012

Jumlah Hits
· Hari Ini

8491

· Semalam

106706


Purata Hits
· Sejam

9,408

· Sehari

217,856

· Sebulan

6,632,502

· Setahun

79,590,026


Server Masa Server
· Masa

02:38:15

· Tarikh

19 Dec 2017

· Zon

+0800

Anonymous Online
TranungKite Online (TKO): Forum

www.tranungkite.net :: View topic - PRU14 - UMNO yakin dapat tawan Kelantan & Selangor
 Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

PRU14 - UMNO yakin dapat tawan Kelantan & Selangor
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    www.tranungkite.net Forum Index -> Luahan, Coretan & Motivasi
View previous topic :: View next topic  
Author Message
islamyusof
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Joined: Jan 04, 2011
Posts: 1617

PostPosted: Mon Jun 20, 2016 7:22 am    Post subject: PRU14 - UMNO yakin dapat tawan Kelantan & Selangor Reply with quote

Najib mungkin membubarkan Parlimen selepas Hari Raya.
Parti-parti pembangkang sedang bertelagah.
1MDB, GST, Altantuya, RM merudum dll tidak menjadi kudis buat UMNO BN.
Peluang terbaik Najib untuk singkirkan musuh dalam UMNO seperti Mahyiddin, Mukriz dan Ahmad Said.
Najib boleh terus merompak rakyat Malaysia dan jadi PM sampai mati.


https://sg.news.yahoo.com/umno-must-towards-regaining-kelantan-122332984.html
Back to top
View user's profile Send private message
islamyusof
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Joined: Jan 04, 2011
Posts: 1617

PostPosted: Mon Jun 20, 2016 7:47 am    Post subject: Reply with quote

Najib Rosmah semakin kuat mencengkam rakyat Malaysia.


Back to top
View user's profile Send private message
Canggih
Lans Koperal
Lans Koperal


Joined: Jan 03, 2011
Posts: 435

PostPosted: Mon Jun 20, 2016 7:52 am    Post subject: Re: PRU14 - UMNO yakin dapat tawan Kelantan & Selangor Reply with quote

Syabas BN...kalau PRU awal lagi bagus...kalau BN yakin ada petunjuk rakyat menerima isu 2.6 billion, 1MDB, ekonomi merosot, pengangguran , GST , harga barang mahal, rumah tak mampu beli.dan lain2 tekanan hidup rakyat. Tapi kawasan kampung bolehlah menang manakala kawasan bandar status quo masih tetap. Rakyat pun bukan bodo...
Back to top
View user's profile Send private message
abu_sirr
Major Jeneral @ Forumer
Major Jeneral @ Forumer


Joined: Apr 06, 2011
Posts: 41043
Location: Bawoh langit.. ataih bomi..

PostPosted: Mon Jun 20, 2016 8:42 am    Post subject: Reply with quote

JOM kita sama2 tanam SAWI.. Arrow
_________________
"SINGKATNYA HIDUP INI"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Moonshine
Pegawai Waran I
Pegawai Waran I


Joined: Oct 13, 2010
Posts: 3873

PostPosted: Mon Jun 20, 2016 9:24 am    Post subject: Reply with quote

Ramalan Muhyidin bahawa BN akan kalah di PRU14 adalah meleset. Jika PRU disegerakan dalam keadaan pembangkang kuncai lanyai barangkali tiada sebutir kerusi pun tersisa kepada Pakatan. PAS mungkin dapat 1 kerusi pasai dia ada "mujizat"
Back to top
View user's profile Send private message
hantu2
Lans Koperal
Lans Koperal


Joined: Sep 14, 2006
Posts: 330

PostPosted: Mon Jun 20, 2016 9:33 am    Post subject: Reply with quote

PRK hanya memberi gambaran sedikit sahaja corak politik malaysia. Cuma kita analisis semula setiap PRK yg berlaku selama ini. lebih kurang 90% PRK akan dimenangi BN. Ini kerana rakyat terutama Cina tahu PRK tidak akan mengubah apa2. Tambahan pula setiap PRK peratus keluar mengundi adalah rendah berbanding PRU.

Tetapi jika perlaku pertandingan 3 penjuru BN akan menang besar spt skrg. DAP di PP mungkin akan tumbang begitu juga dgn PKR. Pas di kelantan juga akan tumbang jika PAN turut bertanding dan pengundi luar tidak blk mengundi. Maaf jika aku katakan undi drp luar byk menyelamat Pas kelantan. Dan jika rakyat kelantan ini menukar pusat pengundian di KL/Selangor harapan PH untuk menang di Selangor masih ada.
Back to top
View user's profile Send private message
abu_sirr
Major Jeneral @ Forumer
Major Jeneral @ Forumer


Joined: Apr 06, 2011
Posts: 41043
Location: Bawoh langit.. ataih bomi..

PostPosted: Mon Jun 20, 2016 9:35 am    Post subject: Reply with quote

Moonshine wrote:
Ramalan Muhyidin bahawa BN akan kalah di PRU14 adalah meleset. Jika PRU disegerakan dalam keadaan pembangkang kuncai lanyai barangkali tiada sebutir kerusi pun tersisa kepada Pakatan. PAS mungkin dapat 1 kerusi pasai dia ada "mujizat"
bukan zharurah ker..???
_________________
"SINGKATNYA HIDUP INI"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
irwan_budiman
Sarjan
Sarjan


Joined: Sep 04, 2006
Posts: 1369

PostPosted: Mon Jun 20, 2016 9:48 am    Post subject: Reply with quote

ustaz haji hadi kata...hal yang akan datang...kita tidak tahu apa akan berlaku. dan aku belajar dari sini. sebab..semua orang dalam tko tahu sejarah aku. banyak buat silap mengenai masa akan datang.

jadi. aku tak tahu pasal pru-14. ada ker takder. kalo ader..bila?? entahler.
BN kekal kuasa?? ada kemungkinan dan kemungkinan itu tersangat ler besar. aku tak nampak PH atau BLOK KETIGA dapat pecahkan 2/3 majoriti parlimen. ini macam angan-angan jer. sebab dah lama aku bermimpikan hal ini akan terjadi. sehingga sekarang...tak jadi pun. bunyi macam dah berputus asa. tak. aku kena realistik. BN...walau macam mana teruk sekali pun skandal dan korupsi. akar umbinyer kuat. dahan-dahannyer pun kuat. malaysia kita nie tak sama macam indonesia. tak sama macam turki. kita nie pelik dan misteri. tak hairan...kuasa luar pening kepala camaner nak bantu pembangkang tumbangkan empayar umno-BN nie. dah macam-macam plan depa buat. rakyat kebanyakkan tetap pertahankan umno-BN jugak. sebab itu..mat sabu marah-marah sangat kat pengundi. sampai mencarut kat pengundi pun ada. ada Pas marah-marah macam tue kat rakyat yang pertahankan umno-BN?? pada aku...ALLAH yang berkehendak. tak yah bising ler. ada ler asbab musabab..ALLAH kekalkan. kita nak protes kat ALLAH ker?? bagus ler tue. cerah masa depan. apa-apa pun..hujung-hujung citer...kembali pada ALLAH. insya ALLAH. kat situ...kita akan tenang dan muhasabah balik. kalo ada SAKA...memang payah nak buang ego tue. sebab..keAKUan dalam diri tue menebal. takder pun....keHAMBAan. dalam solat...entah siapa lah yang disembah nyer tue.

akhir sekali.
aku fikir...satu jer islam nak betul-betul naik dan terlaksana dengan sempurna. kuasa tue..kena dikembalikan semula kepada seri paduka baginda yang dipertuan agung dan majlis raja-raja bersama institusi 'alim ulama'. itu jer. mereka lah yang berhak sebenarnya. urusan kepimpinan ummat dan negara ini adalah urusan mereka. kita dah MERAMPAS KUASA daripada mereka dengan mendukung kewujudan dewan rakyat dan dewan undangan negeri. selagi orang-orang politik memegang kuasa...selagi itu ler..islam jadi macam nie. asal jer nak pru atau prk atau prn. hukum ALLAH...mesti berkumandang di dalam kempen. orang yang faham...takkan jaja dengan ghibah dan fitnah. tapi..ramai yang ada. macam tue lah. tak takut pun azab dalam kubur. sebab..tak merasa lagi..mati tue. bila dah rasa mati tue nanti. baru lah tahu...setinggi mana langit dan serendah mana bumi yang dipijak hari-hari. berlagak tahu serba-serbi. huhuhu...

aku punya mesej mudah jer.
serahkan semula urusan kepimpinan negara ini kepada seri paduka baginda yang dipertuan agung dan majlis raja-raja bersama institusi alim ulama'. nak ker tak nak?? kalo nak...buat referendum menuntut kekuasaan dikembalikan semula kepada mereka. semua partai politik diminta berundur dari kekuasaan.

referendum nie jauh lebih baik daripada deklarasi rakyat ciptaan che' det.
Back to top
View user's profile Send private message
hantu2
Lans Koperal
Lans Koperal


Joined: Sep 14, 2006
Posts: 330

PostPosted: Mon Jun 20, 2016 10:12 am    Post subject: Reply with quote

Berdasarkan pemerhatian aku, Pas kelantan akan kekal jika hanya Pas dan BN bertanding. Tetapi jika PAN bertanding juga peluang BN utk menang di kelantan cerah kerana undi drp pengundi perantau akan berpecah 2 kpd Pas dan PAN.

Di Selangor 50-50 walaupun pertandingan 3 penjuru.
Back to top
View user's profile Send private message
Moonshine
Pegawai Waran I
Pegawai Waran I


Joined: Oct 13, 2010
Posts: 3873

PostPosted: Mon Jun 20, 2016 7:10 pm    Post subject: Reply with quote

hantu2 wrote:
Berdasarkan pemerhatian aku, Pas kelantan akan kekal jika hanya Pas dan BN bertanding. Tetapi jika PAN bertanding juga peluang BN utk menang di kelantan cerah kerana undi drp pengundi perantau akan berpecah 2 kpd Pas dan PAN.

Di Selangor 50-50 walaupun pertandingan 3 penjuru.


Jangan jadi banganglah kemenangan tu bagi Rosmah berangan mahu gi shopping lah tunggu lah sehari dua ni. Kemenangan UMNO pasai 28% penggundi Amanah tak balik kerana tak dok pitih mahu bayar tambang dan tak dok cuti. Penggundi UMNO makan tanggung berak cangkung. Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
makannasi
Kapten
Kapten


Joined: Jan 28, 2009
Posts: 11277

PostPosted: Mon Jun 20, 2016 8:01 pm    Post subject: Reply with quote

PAS lebih redha kelantan dan selangor jatuh pada umno berbanding pan dan sekutunya.
Back to top
View user's profile Send private message
islamyusof
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Joined: Jan 04, 2011
Posts: 1617

PostPosted: Wed Jun 22, 2016 10:14 am    Post subject: Reply with quote

Back to top
View user's profile Send private message
Canggih
Lans Koperal
Lans Koperal


Joined: Jan 03, 2011
Posts: 435

PostPosted: Wed Jun 22, 2016 10:58 am    Post subject: Reply with quote

Ini tazkirah ke kempen PAS kutuk orang lain.....ini ustad berak nanang...
Back to top
View user's profile Send private message
zulfan
Pegawai Waran I
Pegawai Waran I


Joined: Dec 27, 2009
Posts: 3229

PostPosted: Wed Jun 22, 2016 12:53 pm    Post subject: Reply with quote

selangor dan penang mungkin boleh, tp kelantan susah sikit bn nk tembus..
zaman terbaik bn dlm 20tahun ni adalah di zaman pak lah dgn modal islam hadhari... pkr, dap bungkus. pas kalah byk kerusi tapi kelantan masih di bawah pas dimana semua negeri lain di bawah BN.

sekarang ni zaman terburuk BN. dan bn hanya berharap pecahan undi dr pihak pembangkang... pan gagal menguasai undi melayu melainkan undi cina sahaja..jd pecahan undi di pantai timur tak ketara..
Back to top
View user's profile Send private message
abuadil_alkaff
Leftenan
Leftenan


Joined: Jun 30, 2007
Posts: 9638
Location: pondok salafi

PostPosted: Wed Jun 22, 2016 1:14 pm    Post subject: Re: PRU14 - UMNO yakin dapat tawan Kelantan & Selangor Reply with quote

islamyusof wrote:
Najib mungkin membubarkan Parlimen selepas Hari Raya.
Parti-parti pembangkang sedang bertelagah.
1MDB, GST, Altantuya, RM merudum dll tidak menjadi kudis buat UMNO BN.
Peluang terbaik Najib untuk singkirkan musuh dalam UMNO seperti Mahyiddin, Mukriz dan Ahmad Said.
Najib boleh terus merompak rakyat Malaysia dan jadi PM sampai mati.


https://sg.news.yahoo.com/umno-must-towards-regaining-kelantan-122332984.html
awak pernah makan nekbat?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    www.tranungkite.net Forum Index -> Luahan, Coretan & Motivasi All times are GMT + 8 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©

BERITA & INFORMASI
Alternatif...
Buletin Online
CPI Asia
Detik Daily
Free Malaysia Today
Gegar Kelantan
Harakah Daily
Kedah Lanie
KLToday
KLpos
Laman [email protected]
Mahasiswa Kini
Malaysia Digest
Malaysia Insider
Malaysia Kini
Malaysia Kini (BM)
Malaysia Today
Merdeka Review (BM)
Minda Rakyat
NewsKini
Pahang Kini
Peghelih La
Roket Kini
Sabahdaily
Sarawak Report
Selatan Online
Siasah
TranungKite Online
TVS News
Utara Online
Warta Utara Baru!
Malaysia Transform Baru!

Info Negeri PR...
Buletin Kelantan
Buletin Mutiara
Selangor Kini
Warta Kedah

Perdana...
Bernama
Berita RTM
Berita Harian
Harian Metro
Kosmo
News Staits Time
Sinar Harian
The Star
The Star (BM)
The Sun
Utusan Melaysia
AUDIO & VIDEO
Isu Semasa...
MalaysiaKini TV
MP PAS
Kelantan TV
Koleksi Video PR
Malaysia Tube
Radio Web Selangor
Terengganu Kini
TVceramah
WebTV PAS
Youtube Buletin Online
Youtube PAS
Youtube TerengganuKini

Lain-lain...
Grapes Nasyid
Koleksi Ust Azhar
Kuliah.net
My Ceramah
My Maktabaty
One Kuliah Baru!
Koleksi Radio Online Kandangan TV Online
LUAR NEGARA
Al Jazeera (English)
Al Manhaj
Al-Sofwah.or.id
Kavkazcenter.com
Palestine Kini
Republika Online
LAMAN PORTAL
Al-Ahkam
Halaqah.Net
Hanan.Com
I Luv Islam
Lowyat Net
Portal Pendidikan
My Pendidik
TKO Daily
Ukhwah.com
INSTITUSI PENDIDIKAN
KIDU
KUDQI
KUIZM
KUIN
Maahad Darul Quran
Markaz Darul Bayan
SMI Darul Bayan
SRI Darul Bayan
SRAB Zainal Abidin
SRI Darul Iman
SRI Al-Irsyad, Balok
SRI Al-Irsyad, Kuantan
SRI At-Taqwa, Perlis
SRI Al-Hafidz, Sabah
Maahad Al-Ansoriyy
Madrasah Insaaniyyah
Pondok Pinang Merah
PAKATAN RAKYAT
Pakatan Rakyat
Parti Islam Se-Malaysia
Parti KeAdilan Rakyat
Parti Tindakan Demokrasi
PAS
Dewan Ulamak Pusat
Dewan Pemuda Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Negeri
PAS Perlis
PAS Kedah
PAS Pulau Pinang
PAS Perak
PAS Selangor
PAS Negeri Sembilan
PAS Melaka
PAS Johor
PAS Kelantan
PAS Terengganu
PAS Pahang
PAS Sabah
PAS Sarawak
PAS W. Persekutuan

PAS Kawasan
P001 Padang Besar
P002 Kangar
P006 Kubang Pasu
P008 Pokok Sena
P009 Alor Star
P011 Pendang
P012 Jerai
P014 Merbok
P016 Baling
P028 Pasir Puteh
P030 Jeli
P031 Kuala Krai
P034 Setiu
P035 Kuala Nerus
P039 Dungun
P054 Gerik
P055 Lenggong
P057 Parit Buntar
P059 Bukit Gantang
P063 Tambun
P067 Kuala Kangsar
P068 Beruas
P072 Tapah
P073 Pasir Salak
P075 Bagan Datoh
P076 Teluk Intan
P077 Tanjung Malim
P082 Indera Mahkota
P085 Pekan
P086 Maran
P087 Kula Krau
P088 Temerloh
P090 Bera
P091 Rompin
P092 Sabak Bernam
P094 Hulu Selangor
P095 Tanjung Karang
P096 Kual Selangor
P108 Shah Alam
P111 Kota Raja
P125 Putrajaya
P126 jelebu
P129 Kuala Pilah
P131 Rembau
P133 tampin
P135 Alor Gajah
P137 Bukit Katil
P138 Kota Melaka
P139 Jasin
P141 Sekijang
P146 Muar
P166 Labuan
P182 Pensiangan

Pemuda PAS
Perlis
  Padang Besar
Kedah
  Langkawi
  Jerlun
  Kubang Pasu
  Padang Terap
  Sungai Petani
  Baling
  Padang Serai
  Kulim
Kelantan
  Machang
  Kuala Krai
  Jeli
Terengganu
  Besut
  K. Terengganu
  Marang
  Dungun
  Kemaman
Pulau Pinang
  Bukit Bendera
Perak
  Parit Buntar
  Bagan Serai
  Bukit Ganntang
  Sungai Siput
  Tambun
  Ipoh Timur
  Batu Gajah
  Kuala Kangsar
  Parit
  Kampar
  Gopeng
  Tapah
  Lumut
  Teluk Intan
  Tanjung Malim
  Bagan Datoh
Pahang
  Lipis
  Raub
  Jerantut
  Kuantan
  Paya Besar
  Pekan
  Maran
  Kuala Krau
  Termerloh
  Rompin
Selangor
  Sabak Bernam
  Hulu Selangor
  Gombak
  Ampang
  Hulu Langat
  Puchong
  PJ Selatan
  PJ Utara
  Shah Alam
WP Kuala Lumpur
  Batu
  Wangsa Maju
  Segambut
  Lembah Pantai
WP PutraJaya
  Bagan Datoh
PIMPINAN
Pimpinan PAS
Tuan Guru Nik Aziz
Tuan Guru Hadi Awang
Tn Hj Mohamad Sabu
YB Husam Musa
YB Mahfuz Omar
Tuan Guru Harun Taib
Ust Nasrudin Tantawi
YB Siti Zailah
Ust. Idris Ahmad
Dr. Mohd Hatta
Hanipa Maidin
YB Syed Azman
Tn Hj Hanipa Maidin
YB Khalid samad
Ust. Mohd Amar Abdullah
YB Zulkefly Ahmad
YB hasan Ali
Dr. Siti Mariah
Dr. Hj. Mahfodz Mohamed
Ustzh Nuridah
YB Siti Mariah
Ust. Abu Bakar Hussian Baru!

Pimpinan Pemuda PAS
Ust Nasrudin Hasan
Ust Nik Abduh
Khairul Faizi
Ust Riduan Mohamad Nor
Ust Mohd Yusni Mat Piah
YB Ust Mohd Nor Hamzah
Ust Fadhli Shaari
Ust Syed Abdul Kadir
YB Ust. Mohd Nasir Zakaria
Suhaizan Kaiat
YB Firdaus Jaafar
Dr. Suhazeli Abdullah
Herman Samsudeen

Pimpinan PKR
Anwar Ibrahim
Wan Azizah
Azmin Ali
Nurul Izzah
Tian Chua
Mansor Othman
Elizabeth Wong
Badrul Amin
Hee Lot Sian
Khalid Jaafar
Haniza Talha
Fariz Musa

Pimpinan DAP
Lim Kit Siang
Karpal Singh
Tan Seng Giaw
Lim Guang Eng
M. Kula Segaran
Fong Kui Lun
Teresa Kok Suh Sim
Lip Li Peng
Chong Eng
Liew Chi Tong
Tony Pua
Boo Cheng Hau
Wong Hon Wai
V.Sivakumar
SIASAH & SEMASA
Ajijoi
Al Brangi
Al Banjari
A L- H U S S E Y N
Al-Kundangi
A.M.K.NS.
Amin Iskandar
Anak Sungai Derhaka
Asam Lambunau
Attakiri
Bancuh Baru!
Beras Terpilih
Beras Melaka
Biaq Pi La
Bicara Khairul Faizi
Bloglist TKO
Bota Online Baru!
Budak Balun
Bumi Perak
Cenangau
Cikgu Nuri?s Online
Cina Islam
Edyesdotcom
GreenBoc
Go Malaysia
Hamirdin
Harapan malaysia
Halim Islam Online
Ibnu Hasyim
Ibrahim Baba
Ikut Suka Aku
Islam Return
Jiwo Klate
Kamarudin Sidek
Kalam Perantau
Kerabu Bersuara
Kide Picture
Kopitiam Bang Nan
Lagenda Buta
Lanh14
Lot 250
Love Perak
Mai Bincang-bincang
Malaysia Waves
Mengejar Cahaya
Merah Hitam
Merah Tinta
Milo Suam
Minda Lutfi
Minda Rakyat
MutaLigat
Nik Hasan Zzmi
Orang Klawang
Oh! Rakyat
Peghelih La...
Penarik beca
Penawar Rindu
Penoreh Getah
Penoreh Getah II Baru!
Perisik Rakyat
Pink Turtle
Rencana Rakyat
Roslan SMS Corner
SharpShooter
Sisi Bukit Baru!
Shahbudin
Sofi Wahab
Sokong PR
Suhaimi Saad
Suhaimi Taib
Suhaizan Kayat
Tarmizi Mohd Jam
Tawan Pekan
Tempayan Retak
Tempe Goreng
Tebas
Tok Pijat
Tun Telanai
Tukar Tiub
Tukul Besi
Ummni Anni
Ust. Nik Nasri
Ust. Saiful Bahri
Wan Nordin Yaacob
Warkah Daily
Warta Maya
Wartawan Laman Reformasi
Zul Mamak
Harism Ibrahim
Barking Magpie
Zorro Unmasked
BICARA AGAMA
Al-Ahkam
Al-Fikrah
E-Fatwa Malaysia
Fatwa Online
Ust. Azhar Idrus
Ust. Amin
Ust. Hasrizal
Ust. Zaharuddin
Dr. Mohd Asri
Dr. Abdul Basit
Darul Mujahidin
Harun Yahya
Ilmu & Ulama
Islam Online
Jarum Emas
Kajian Quran
Surau 2Faber
Tarbawi Baru!
TKO Offline
We Choose Islam Baru!
WEBLOG UMUM
Abu Nuha Corner
Aizek.Net Baru !
Al Belurani
Amirulreza
Bayu Gunung
Cili Merah
CikguCyber Baru !
Dairy Muslim
Desa Kerayong
Farid Rashidi
Fikir2 Renung2
Gaya Peneroka
Hati Sufi
Jiwa Kita Merdeka
Kembara Salik
Kereta Mayat
Minta 5 Minit
Nota Tercicir Baru !
Open Minda Baru !
PapaSiber
Perkhimatan Pelajaran Baru!
Rosli Salem
Satu Umat
Syakur Ibrahim
Unpublished Notes
UMNO & BN
Dr. Fathul Bari
PERTUBUHAN & NGO
Amal Malaysia
Aliran
BERSIH
Fomca
Halal Jakim
MAMPAT
Muslim Consumer
Nadwah Pahang
Persatuan Ulama Malaysia
Skuad Waja Terengganu
Suaram
UMUM/LAIN-LAIN
Ahnaf Khat
Guru Tajweed Syatibi Baru!
Grafik Photoshop
Health Tips
Quran Online
Quran Flash
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER @ IBT
(IKATAN BLOGGER TERENGGANU - IBT)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)

©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel : [email protected] atau Webmaster : [email protected]

764 Lorong 5 Kiri, Jalan Nibong Stesyen,
23000 Dungun, Terengganu Darul Iman
Tel/Faks : 09-844 8001



All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.