Akaun Anda Hantar Artikel Forums Prosedur Iklan Hubung Kami Top Hits Keluar RSS TKO Versi 12 Facebook TKO Twitter TKO TranungKite Online Melihat Waktu Solat
     Create an account      
  TERKINI..   A&W PJ Bakal ditutup, restoran 'diserang pelanggan    Keunikan iklan raya serikan Syawal    Wartawan Al Jazeera terkejut melihat serangan Israel ke atas Gaza    Isu Kiki CDM25: Berdosa Sebar Aib Peribadi & Mengutuknya Di Awam    MH17: Hishamuddin Rais puji kejayaan Najib berunding dengan pemberontak    Kiki dijatuhkan hukuman, Pemuda Umno ugut bakar ibu pejabat DAP dibiarkan    Suasana Pengebumian Tentera Rejim Zionis (10 Gambar)    Proses Pengecaman Identiti Mayat Mangsa Mh17 Mungkin ambil masa beberapa bulan,     PMUM: Kutipan zakat perlu diaudit pastikan ketelusan & integriti pusat pungu    Isu MB: Sultan dan Khalid kini jadi tumpuan  
Iklan Kiri

Produk Untuk Suami

Rawatan Dadah Secara Islam


Natural Energy Enchancer

PRODUK SUAMI ISTERI TERMURAH

Super Baja Super Hasil

Biofactor 9

Produk Untuk Suami Isteri

Perniagaan Online

VCOFERA drp buah kelapa

AutoPilot

DAPATKAN IKLAN BERPATUTAN DENGAN KAMI -- KLIK DI SINI
Menu Utama
 Asas Laman
    · Home
    · 10 Teratas
    · Akaun Anda
    · Album
    · Arkib Artikel
    · Beritahu Kawan
    · FAQ
    · Forum
    · iklan
    · Kajian
    · Kotak Sembang
    · Masej Peribadi
    · Muat Turun
    · Pencarian
    · PHPNuke Editor
    · PRK Sg. Limau
    · Statistik
    · Sudut Cetak
    · Sudut Video
    · Topik
    · Tragedi MH17
    · Waktu Solat

 Tambahan
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempahan Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs
Shout Box

Only registered users can shout. Please login or create an account.
Rangking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2009 Tranung Kite
Pembaca Online
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: Citra
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 33351

People Online:
Visitors: 0
Members: 60
Total: 60

Online Now:
01 : matdek
02 : dedakhapak
03 : melentur_buluh
04 : kerislusoh
05 : bung
06 : hijau
07 : windofchange
08 : oteng
09 : alamaya
10: WarkahPerantau
11: putu_bambu
12: janggutmerah
13: QuthubZaman
14: jiwakacau
15: qwerty
16: factfactor
17: Asastra
18: chulalongkorn
19: insani
20: 9999
21: ikanlampam
22: katilempuk
23: Serban7
24: merong
25: zulfan
26: sebatang_kara
27: batuaked
28: HishamAhmad
29: Jongos_Dungun
30: mankokhayun
31: mofza
32: ramlisdar
33: Lanun
34: qaffah
35: kunalgegawan
36: versatile
37: sukahatikamu
38: modayu
39: matjan
40: kakapo
41: sixthsense
42: pak_lang
43: 24712365
44: marangperapu
45: eclipse
46: qashwaa
47: TokWanSarawak
48: air_batu
49: alang
50: afiqns
51: godeigogo
52: damarq
53: jinmiskin
54: midi
55: dhikr
56: satu
57: Amir_ziyad
58: pejuangmuda
59: ahliperihatin
60: hantu2
Statistik Pembaca
We received

277633291
page views since
1 September 2012

Jumlah Hits
· Hari Ini

57361

· Semalam

173233


Purata Hits
· Sejam

14,927

· Sehari

253,315

· Sebulan

7,712,036

· Setahun

92,544,430


Server Masa Server
· Masa

09:29:28

· Tarikh

23 Jul 2014

· Zon

+0800

Anonymous Online
TranungKite Online (TKO): Forum

www.tranungkite.net :: View topic - ingat api!!
 Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

ingat api!!

 
Post new topic   Reply to topic    www.tranungkite.net Forum Index -> Agama & Falsafah
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ubaih
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Joined: Dec 26, 2008
Posts: 2906
Location: Di muka bumi, bertarung dgn Syaitan & Nafsu. Belum lagi lubang kubur, Mahsyar, Mizan & Sirat

PostPosted: Wed Jan 30, 2013 2:59 pm    Post subject: ingat api!! Reply with quote

seksa neraka lebih teruk daripada gambar dibawah.
Allohumma ajirna minnan nar

Back to top
View user's profile Send private message
katilempuk
Kadet
Kadet


Joined: Jun 02, 2008
Posts: 4613
Location: Terajang UMNO ke dalam tong Sampah

PostPosted: Wed Jan 30, 2013 3:39 pm    Post subject: Reply with quote

mungkin terdapat mereka yang dah tua, merasakan. Nak masuk Syurga sebab taknak masuk neraka boleh di-rasuah dengan sedikit wang daripada total 44 Billion milikannya.

Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
speedganu
Major Jeneral @ Moderator
Major Jeneral @ Moderator


Joined: Jun 17, 2007
Posts: 2062
Location: "berpijak di Bumi Allah SWT"

PostPosted: Wed Jan 30, 2013 4:14 pm    Post subject: Reply with quote

antara kata kata manusia yang sombong di sisi manusia dan angkuh di sisi Allah SWT.

"kalau semua masuk syurga,siapa pulak nak masuk neraka"

"aku punya dosa..aku dengan Allah la,ko apa peduli"

"tak payah nak nasihat aku,kubur masing masing"

"kitorang tak terliur pun,dengan syurga yang korang bgtau tu"

"bagus jugak rasa api dulu,sebab kalu masuk syurga terus,tak bleh rasa suasana dalam neraka"

-----------------------------------------------------------------------------------

kalau tak silap ambe...di dalam kitab kasbul ghummah

ada menceritakan kedahsyatan bahang api neraka...
Back to top
View user's profile Send private message
midmando
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Joined: May 31, 2005
Posts: 2649

PostPosted: Wed Jan 30, 2013 4:34 pm    Post subject: Re: ingat api!! Reply with quote

hanya gulungan yg memilih Syaitan yg dilaknat sahaja yg berani.... murshid mereka daripada api....!

ubaih wrote:
seksa neraka lebih teruk daripada gambar dibawah.
Allohumma ajirna minnan nar

Back to top
View user's profile Send private message
jaketkulit
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Joined: Jul 01, 2008
Posts: 1507

PostPosted: Thu Jan 31, 2013 12:07 pm    Post subject: Reply with quote

sebenarnya kita bukan takut dgn api
tp takut kepada azab Allah dan murka Allah

api pd akal harus boleh jd sejukd an boleh jd panas
dalilnya kisah nabi ibrahim dan sahabat yg diceritakan nabi kepada saidina ali

pisau adatnya memotong
tetapi akal kata harus sama ada memotong atau tidak memotong
kita tak takut dgn pisau
tp kita takut akan azab terkena pisau/terhiris pisau
tak kiralah terhiris sendiri ke
ada org hiris ke

jd azab dan murka Allah itu lebih besar kita takut dari api
mcm mana ahli neraka agaknya kalau Allah tajalikan zatnya pd mereka
agak2 nikmat setara itu membuatkan mereka lupa akan azab yg ditanggung walaupun segunung api membakar mereka
namun azab lenyap disebabkan nikmat melihat Allah yang memperlihatkan diriNya kepada mereka
dan mereka berasa nikmat melihat Allah menghapuskan azab yg dideritai akibat di bakar api neraka

bagaimana ahli syurga terlupa akan nikmat syurga setelah melihat nikmat melihat zat ALlah pd mereka
maka tiada sebesar nikmat selain melihat Tuhannya

itulah keagungan sifat Jalal dan Jamal ALlah pd ahli syurga dan neraka
Back to top
View user's profile Send private message
abuadil_alkaff
Leftenan
Leftenan


Joined: Jun 30, 2007
Posts: 8287
Location: pondok salafi

PostPosted: Thu Jan 31, 2013 12:15 pm    Post subject: Reply with quote

oohhh, thread berkaitan api neraka, ingat api tu angkatan pemuda insaf?
Back to top
View user's profile Send private message
mofza
Kadet
Kadet


Joined: Jul 16, 2007
Posts: 4930
Location: atas bumi Allah yg fana...

PostPosted: Thu Jan 31, 2013 12:30 pm    Post subject: Reply with quote

allahumma jirna minan naaar...

satu tempat aku dengag

allahumma jirni minan naar...

mana yg betoi...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
sifu_tanpanama
Sarjan
Sarjan


Joined: Sep 09, 2008
Posts: 1226
Location: Kampung Embah Baitul Makmur

PostPosted: Thu Jan 31, 2013 12:42 pm    Post subject: Reply with quote

Surah Al-A'raf



38 Allah berfirman: "Masuklah kamu sekalian ke dalam neraka bersama umat-umat jin dan manusia yang telah terdahulu sebelum kamu. Setiap suatu umat masuk (ke dalam neraka), dia mengutuk kawannya (kawan atau orang yang telah menyesatkannya di dunia dulu); sehingga apabila mereka masuk semuanya berkatalah orang-orang yang masuk kemudian di antara mereka kepada orang-orang yang masuk terdahulu: "Ya Tuhan kami, mereka telah menyesatkan kami, sebab itu datangkanlah kepada mereka siksaan yang berlipat ganda dari neraka". Allah berfirman: "Masing-masing mendapat (siksaan) yang berlipat ganda, akan tetapi kamu tidak mengetahui".

39 Dan berkata orang-orang yang masuk terdahulu di antara mereka kepada orang-orang yang masuk kemudian: "Kamu tidak mempunyai kelebihan sedikitpun atas kami, maka rasakanlah siksaan karena perbuatan yang telah kamu lakukan".

40 Sesungguhnya orang-orang yang mendustakan ayat-ayat Kami dan menyombongkan diri terhadapnya, sekali-kali tidak akan dibukakan bagi mereka pintu-pintu langit dan tidak (pula) mereka masuk surga, hingga unta masuk ke lubang jarum. Demikianlah Kami memberi pembalasan kepada orang-orang yang berbuat kejahatan.
Back to top
View user's profile Send private message
kapallayar
Prebet
Prebet


Joined: Jun 18, 2012
Posts: 251

PostPosted: Thu Jan 31, 2013 1:06 pm    Post subject: Reply with quote

katilempuk wrote:
mungkin terdapat mereka yang dah tua, merasakan. Nak masuk Syurga sebab taknak masuk neraka boleh di-rasuah dengan sedikit wang daripada total 44 Billion milikannya.

Laughing Laughing


macam bagi tanah berhektar-hektar pada DAP di Gua Musang sebab suruh sokong nizar jadi MB Perak
Back to top
View user's profile Send private message
ubaih
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Joined: Dec 26, 2008
Posts: 2906
Location: Di muka bumi, bertarung dgn Syaitan & Nafsu. Belum lagi lubang kubur, Mahsyar, Mizan & Sirat

PostPosted: Sun Feb 10, 2013 9:38 pm    Post subject: Reply with quote

mofza wrote:
allahumma jirna minan naaar...

satu tempat aku dengag

allahumma jirni minan naar...

mana yg betoi...

allahumma ajirna minan naaar..------doa kalau ada orang lain bersama
.allahumma ajirni minan naar...-------doa sorang diri
Back to top
View user's profile Send private message
ayahcikjr
Rekrut
Rekrut


Joined: Dec 13, 2009
Posts: 32

PostPosted: Sun Feb 10, 2013 11:47 pm    Post subject: Reply with quote

kapallayar wrote:
katilempuk wrote:
mungkin terdapat mereka yang dah tua, merasakan. Nak masuk Syurga sebab taknak masuk neraka boleh di-rasuah dengan sedikit wang daripada total 44 Billion milikannya.

Laughing Laughing


macam bagi tanah berhektar-hektar pada DAP di Gua Musang sebab suruh sokong nizar jadi MB Perak


mcmana tanah kat Selangor, Pahang, Johor dsbnya...tengok sedutan perjalanan sidang Dun Selangor dan Kedah bila PR tanya bab tanah masa kamu perintah dulu...terkedu nak jawab..sudah2lah menfitnah tu... PR nak bwk dah usul kat Sultan Perak..kita tungguuuu.....
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    www.tranungkite.net Forum Index -> Agama & Falsafah All times are GMT + 8 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©

BERITA & INFORMASI
Alternatif...
Buletin Online
CPI Asia
Detik Daily
Free Malaysia Today
Gegar Kelantan
Harakah Daily
Kedah Lanie
KLToday
KLpos
Laman M@rhean
Mahasiswa Kini
Malaysia Digest
Malaysia Insider
Malaysia Kini
Malaysia Kini (BM)
Malaysia Today
Merdeka Review (BM)
Minda Rakyat
NewsKini
Pahang Kini
Peghelih La
Roket Kini
Sabahdaily
Sarawak Report
Selatan Online
Siasah
TranungKite Online
TVS News
Utara Online
Warta Utara Baru!
Malaysia Transform Baru!

Info Negeri PR...
Buletin Kelantan
Buletin Mutiara
Selangor Kini
Warta Kedah

Perdana...
Bernama
Berita RTM
Berita Harian
Harian Metro
Kosmo
News Staits Time
Sinar Harian
The Star
The Star (BM)
The Sun
Utusan Melaysia
AUDIO & VIDEO
Isu Semasa...
MalaysiaKini TV
MP PAS
Kelantan TV
Koleksi Video PR
Malaysia Tube
Radio Web Selangor
Terengganu Kini
TVceramah
WebTV PAS
Youtube Buletin Online
Youtube PAS
Youtube TerengganuKini

Lain-lain...
Grapes Nasyid
Koleksi Ust Azhar
Kuliah.net
My Ceramah
My Maktabaty
One Kuliah Baru!
Koleksi Radio Online Kandangan TV Online
LUAR NEGARA
Al Jazeera (English)
Al Manhaj
Al-Sofwah.or.id
Kavkazcenter.com
Palestine Kini
Republika Online
LAMAN PORTAL
Al-Ahkam
Halaqah.Net
Hanan.Com
I Luv Islam
Lowyat Net
Portal Pendidikan
My Pendidik
TKO Daily
Ukhwah.com
INSTITUSI PENDIDIKAN
KIDU
KUDQI
KUIZM
KUIN
Maahad Darul Quran
Markaz Darul Bayan
SMI Darul Bayan
SRI Darul Bayan
SRAB Zainal Abidin
SRI Darul Iman
SRI Al-Irsyad, Balok
SRI Al-Irsyad, Kuantan
SRI At-Taqwa, Perlis
SRI Al-Hafidz, Sabah
Maahad Al-Ansoriyy
Madrasah Insaaniyyah
Pondok Pinang Merah
PAKATAN RAKYAT
Pakatan Rakyat
Parti Islam Se-Malaysia
Parti KeAdilan Rakyat
Parti Tindakan Demokrasi
PAS
Dewan Ulamak Pusat
Dewan Pemuda Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Negeri
PAS Perlis
PAS Kedah
PAS Pulau Pinang
PAS Perak
PAS Selangor
PAS Negeri Sembilan
PAS Melaka
PAS Johor
PAS Kelantan
PAS Terengganu
PAS Pahang
PAS Sabah
PAS Sarawak
PAS W. Persekutuan

PAS Kawasan
P001 Padang Besar
P002 Kangar
P006 Kubang Pasu
P008 Pokok Sena
P009 Alor Star
P011 Pendang
P012 Jerai
P014 Merbok
P016 Baling
P028 Pasir Puteh
P030 Jeli
P031 Kuala Krai
P034 Setiu
P035 Kuala Nerus
P039 Dungun
P054 Gerik
P055 Lenggong
P057 Parit Buntar
P059 Bukit Gantang
P063 Tambun
P067 Kuala Kangsar
P068 Beruas
P072 Tapah
P073 Pasir Salak
P075 Bagan Datoh
P076 Teluk Intan
P077 Tanjung Malim
P082 Indera Mahkota
P085 Pekan
P086 Maran
P087 Kula Krau
P088 Temerloh
P090 Bera
P091 Rompin
P092 Sabak Bernam
P094 Hulu Selangor
P095 Tanjung Karang
P096 Kual Selangor
P108 Shah Alam
P111 Kota Raja
P125 Putrajaya
P126 jelebu
P129 Kuala Pilah
P131 Rembau
P133 tampin
P135 Alor Gajah
P137 Bukit Katil
P138 Kota Melaka
P139 Jasin
P141 Sekijang
P146 Muar
P166 Labuan
P182 Pensiangan

Pemuda PAS
Perlis
  Padang Besar
Kedah
  Langkawi
  Jerlun
  Kubang Pasu
  Padang Terap
  Sungai Petani
  Baling
  Padang Serai
  Kulim
Kelantan
  Machang
  Kuala Krai
  Jeli
Terengganu
  Besut
  K. Terengganu
  Marang
  Dungun
  Kemaman
Pulau Pinang
  Bukit Bendera
Perak
  Parit Buntar
  Bagan Serai
  Bukit Ganntang
  Sungai Siput
  Tambun
  Ipoh Timur
  Batu Gajah
  Kuala Kangsar
  Parit
  Kampar
  Gopeng
  Tapah
  Lumut
  Teluk Intan
  Tanjung Malim
  Bagan Datoh
Pahang
  Lipis
  Raub
  Jerantut
  Kuantan
  Paya Besar
  Pekan
  Maran
  Kuala Krau
  Termerloh
  Rompin
Selangor
  Sabak Bernam
  Hulu Selangor
  Gombak
  Ampang
  Hulu Langat
  Puchong
  PJ Selatan
  PJ Utara
  Shah Alam
WP Kuala Lumpur
  Batu
  Wangsa Maju
  Segambut
  Lembah Pantai
WP PutraJaya
  Bagan Datoh
PIMPINAN
Pimpinan PAS
Tuan Guru Nik Aziz
Tuan Guru Hadi Awang
Tn Hj Mohamad Sabu
YB Husam Musa
YB Mahfuz Omar
Tuan Guru Harun Taib
Ust Nasrudin Tantawi
YB Siti Zailah
Ust. Idris Ahmad
Dr. Mohd Hatta
Hanipa Maidin
YB Syed Azman
Tn Hj Hanipa Maidin
YB Khalid samad
Ust. Mohd Amar Abdullah
YB Zulkefly Ahmad
YB hasan Ali
Dr. Siti Mariah
Dr. Hj. Mahfodz Mohamed
Ustzh Nuridah
YB Siti Mariah
Ust. Abu Bakar Hussian Baru!

Pimpinan Pemuda PAS
Ust Nasrudin Hasan
Ust Nik Abduh
Khairul Faizi
Ust Riduan Mohamad Nor
Ust Mohd Yusni Mat Piah
YB Ust Mohd Nor Hamzah
Ust Fadhli Shaari
Ust Syed Abdul Kadir
YB Ust. Mohd Nasir Zakaria
Suhaizan Kaiat
YB Firdaus Jaafar
Dr. Suhazeli Abdullah
Herman Samsudeen

Pimpinan PKR
Anwar Ibrahim
Wan Azizah
Azmin Ali
Nurul Izzah
Tian Chua
Mansor Othman
Elizabeth Wong
Badrul Amin
Hee Lot Sian
Khalid Jaafar
Haniza Talha
Fariz Musa

Pimpinan DAP
Lim Kit Siang
Karpal Singh
Tan Seng Giaw
Lim Guang Eng
M. Kula Segaran
Fong Kui Lun
Teresa Kok Suh Sim
Lip Li Peng
Chong Eng
Liew Chi Tong
Tony Pua
Boo Cheng Hau
Wong Hon Wai
V.Sivakumar
SIASAH & SEMASA
Ajijoi
Al Brangi
Al Banjari
A L- H U S S E Y N
Al-Kundangi
A.M.K.NS.
Amin Iskandar
Anak Sungai Derhaka
Asam Lambunau
Attakiri
Bancuh Baru!
Beras Terpilih
Beras Melaka
Biaq Pi La
Bicara Khairul Faizi
Bloglist TKO
Bota Online Baru!
Budak Balun
Bumi Perak
Cenangau
Cikgu Nuri?s Online
Cina Islam
Edyesdotcom
GreenBoc
Go Malaysia
Hamirdin
Harapan malaysia
Halim Islam Online
Ibnu Hasyim
Ibrahim Baba
Ikut Suka Aku
Islam Return
Jiwo Klate
Kamarudin Sidek
Kalam Perantau
Kerabu Bersuara
Kide Picture
Kopitiam Bang Nan
Lagenda Buta
Lanh14
Lot 250
Love Perak
Mai Bincang-bincang
Malaysia Waves
Mengejar Cahaya
Merah Hitam
Merah Tinta
Milo Suam
Minda Lutfi
Minda Rakyat
MutaLigat
Nik Hasan Zzmi
Orang Klawang
Oh! Rakyat
Peghelih La...
Penarik beca
Penawar Rindu
Penoreh Getah
Penoreh Getah II Baru!
Perisik Rakyat
Pink Turtle
Rencana Rakyat
Roslan SMS Corner
SharpShooter
Sisi Bukit Baru!
Shahbudin
Sofi Wahab
Sokong PR
Suhaimi Saad
Suhaimi Taib
Suhaizan Kayat
Tarmizi Mohd Jam
Tawan Pekan
Tempayan Retak
Tempe Goreng
Tebas
Tok Pijat
Tun Telanai
Tukar Tiub
Tukul Besi
Ummni Anni
Ust. Nik Nasri
Ust. Saiful Bahri
Wan Nordin Yaacob
Warkah Daily
Warta Maya
Wartawan Laman Reformasi
Zul Mamak
Harism Ibrahim
Barking Magpie
Zorro Unmasked
BICARA AGAMA
Al-Ahkam
Al-Fikrah
E-Fatwa Malaysia
Fatwa Online
Ust. Azhar Idrus
Ust. Amin
Ust. Hasrizal
Ust. Zaharuddin
Dr. Mohd Asri
Dr. Abdul Basit
Darul Mujahidin
Harun Yahya
Ilmu & Ulama
Islam Online
Jarum Emas
Kajian Quran
Surau 2Faber
Tarbawi Baru!
TKO Offline
We Choose Islam Baru!
WEBLOG UMUM
Abu Nuha Corner
Aizek.Net Baru !
Al Belurani
Amirulreza
Bayu Gunung
Cili Merah
CikguCyber Baru !
Dairy Muslim
Desa Kerayong
Farid Rashidi
Fikir2 Renung2
Gaya Peneroka
Hati Sufi
Jiwa Kita Merdeka
Kembara Salik
Kereta Mayat
Minta 5 Minit
Nota Tercicir Baru !
Open Minda Baru !
PapaSiber
Perkhimatan Pelajaran Baru!
Rosli Salem
Satu Umat
Syakur Ibrahim
Unpublished Notes
PERTUBUHAN & NGO
Amal Malaysia
Aliran
BERSIH
Fomca
Halal Jakim
MAMPAT
Muslim Consumer
Nadwah Pahang
Persatuan Ulama Malaysia
Skuad Waja Terengganu
Suaram
UMUM/LAIN-LAIN
Ahnaf Khat
Guru Tajweed Syatibi Baru!
Grafik Photoshop
Health Tips
Quran Online
Quran Flash
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER @ IBT
(IKATAN BLOGGER TERENGGANU - IBT)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)

©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel : [email protected] atau Webmaster : [email protected]

764 Lorong 5 Kiri, Jalan Nibong Stesyen,
23000 Dungun, Terengganu Darul Iman
Tel/Faks : 09-844 8001



All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.