Akaun Anda Hantar Artikel Forums Prosedur Iklan Hubung Kami Top Hits Keluar RSS TKO Versi 12 Facebook TKO Twitter TKO TranungKite Online Melihat Waktu Solat
     Create an account      
  TERKINI..   Dr Mujahid Antara Kuda Tunggangan Terbaik DAP    Pakar ekonomi risau banyak industri tempatan dibeli pelabur asing    Tanpa PAS, pelbagai percanggahan juga berlaku    Perlembagaan Iktiraf Hak Asasi Mak Nyah – Hishamuddin Yunus    Saya Atau Lim Guan Eng Yang Ekstrimis?    Pilihan Muhammad, Tamrin betul, masa tak betul    PAN Tolak Gabungan Pembangkang Jika DAP Diketepikan    Kenyataan Khas Sultan Selangor    Rasional betul PKR ini    Hannah Yeoh yang disucikan pembelanya, Dr Kamarul pula dihina.......  
Infomation
Iklan Kiri















               
UNTUK MAKLUMAT LANJUT BERKENAAN IKLAN - sila emelkan ke [email protected]/* */
Menu Utama
 Asas Laman
    · Home
    · 10 Teratas
    · Advertising
    · Akaun Anda
    · Album
    · Arkib Artikel
    · Beritahu Kawan
    · FAQ
    · Forum
    · iklan
    · Kajian
    · Kotak Sembang
    · Masej Peribadi
    · Muat Turun
    · Newsxxx
    · Pencarian
    · PHPNuke Editor
    · PRK Sg. Limau
    · Statistik
    · Sudut Cetak
    · Sudut Video
    · Topik
    · Tragedi MH17
    · Waktu Solat

 Tambahan
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempahan Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs
Shout Box

Only registered users can shout. Please login or create an account.
Rangking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2009 Tranung Kite
Pembaca Online
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: antilebong
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 33381

People Online:
Visitors: 0
Members: 23
Total: 23

Online Now:
01 : WarkahPerantau
02 : kmuhammad
03 : syedluqman
04 : abu_sirr
05 : cerminusia
06 : voice
07 : infoterkini
08 : satekajang
09 : TOK_GURU
10: orang_awam
11: ABM
12: umnokurap
13: wagasgaring
14: Alen23
15: Sipolan
16: bihunlaksa
17: Mena0L
18: besut_pas
19: akula70
20: kumis
21: uncle_melly
22: senik
23: mohdnoorawang
Statistik Pembaca
We received

458962920
page views since
1 September 2012

Jumlah Hits
· Hari Ini

141895

· Semalam

156192


Purata Hits
· Sejam

10,065

· Sehari

209,381

· Sebulan

6,374,485

· Setahun

76,493,820


Server Masa Server
· Masa

22:26:44

· Tarikh

25 May 2017

· Zon

+0800

Anonymous Online

Tawaran Istimewa Web Hosting
- masih ada satu iklan kosong di ruang ini -

Sekali lagi Azmin ulang Penggugat kestabilan Selangor musuh, pengkhianat rakyat
Posted on Saturday, May 20 @ 10:52:39 MYT
Dilulus untuk paparan oleh KetamBatu



Berita

PETALING JAYA: Datuk Seri Mohamed Azmin Ali hari ini mengisytiharkan mana-mana individu atau kumpulan yang cuba menggugat kestabilan di Selangor sebagai pengkhianat amanah rakyat dan musuh kerajaan negeri di bawah pimpinannya.

“Ingat, mereka berdepan Azmin Ali dan PKR. Mana-mana pihak, sama ada individu atau kumpulan yang cuba gugat kestabilan Selangor, mereka adalah pengkhianat amanah rakyat.

“Mereka adalah musuh kita dan kita akan lawan habis-habisan. Lawan tetap lawan, lawan sampai menang,” katanya ketika berucap merasmikan Kongres Nasional Wanita dan Pemuda PKR ke-12 di Dewan Sivik Majlis Bandaraya Petaling Jaya, malam ini.

Pada 5 Mei lalu, Azmin menolak dakwaan akan berlaku pilihan raya mengejut di Selangor, di sebalik spekulasi beliau berdepan kehilangan sokongan adun.

Beliau menyifatkan ia sebagai provokasi politik jahat dan tidak bertanggungjawab untuk menggugat kestabilan kerajaan Selangor.

Pada 4 Mei lalu, Adun Batu Tiga daripada PKR, Rodziah Ismail turut menafikan spekulasi beliau menyertai delegasi 6 wakil rakyat ke Istana Selangor untuk mengumumkan penarikan balik sokongan kepada Azmin.

Dalam sidang media selepas majlis perasmian malam ini, menteri besar Selangor itu terus berteka-teki dengan pihak atau individu yang beliau maksudkan sebagai musuh dan pengkhianat amanah rakyat itu.

“Terpulang kepada anda (pemberita) untuk melakukan spekulasi, tetapi itulah yang saya nyatakan, kerana ia boleh jadi Umno. Anda sendiri tentukan,” katanya.

Pada 12 Mei lalu, Pengerusi Badan Perhubungan Umno Selangor, Tan Sri Noh Omar melabelkan PAS Selangor sebagai parti “tidak bermaruah” dan oportunis kerana mahu berada dalam pentadbiran kerajaan negeri selepas menamatkan hubungan kerjasama politik dengan PKR.

Beliau juga tidak menolak kemungkinan tindakan PAS Selangor itu akan menyebabkan berlaku tindakan lompat parti dalam kalangan ahli PAS, adun atau exco kerajaan negeri daripada parti Islam itu.

Dalam pada itu, Azmin yang juga timbalan presiden PKR menasihatkan perwakilan parti itu tidak memfokuskan situasi politik di Selangor, sebaliknya mereka perlu teguh mempertahankan parti.

“Keadilan tidak akan benarkan mana-mana pihak, sama ada parti politik atau individu yang menjadikan PKR sebagai ‘tebusan’. Kita akan lawan mereka habis-habisan.

“Sementara kita akui wujud pandangan berbeza, tetapi tidak bermaksud kita harus bersengketa, runtuh kekuatan yang kita bina melalui muafakat dalam Barisan Alternatif, Pakatan Rakyat, Pakatan Harapan,” kata ahli Parlimen Gombak itu.

Minggu lalu, Majlis Syura Ulama PAS sebulat suara menamatkan “tahaluf siyasi” dengan PKR serta-merta. Keputusan itu memberi impak kepada kedudukan 3 exco PAS dalam kerajaan Selangor pimpinan Azmin.

Bagaimanapun, Pesuruhjaya PAS Selangor, Sallehen Mukhyi berkata, 3 exco itu – Datuk Iskandar Abdul Samad, Datuk Dr Ahmad Yunus Hairi dan Zaidy Abdul Talib kekal berkhidmat dalam kerajaan negeri sehingga Dewan Undangan Negeri dibubarkan seperti dinyatakan Azmin.

Berlawanan dengan pendirian PAS itu, PKR sebaliknya mengarahkan semua lantikan politiknya di kerajaan negeri Kelantan pimpinan PAS untuk meletak jawatan serta-merta, pada Selasa lalu.






Jom Ubah
Klik Untuk lihat paparan iklan
   * Sila e-mel kepada [email protected]. Dapatkan maklumat lanjut di SINI

  1. BISNES Makanan POPULAR - KEK, Putu, BUN, Pau, PIZZA, Taufufah, CAKOI, Murtabak, BisnesAir & Banyak.Pelajari Disini >>>

  2. Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift! 

  3. Ingin Jadi Tokey EMAS? Modal Hanya RM380 (Seumur Hidup). PERCUMA Syiling 0.5g 999.9 

  4. Income pencen saya setiap hari. 1 point =Rm1... selama guna Tronexus saya dibayar… 


 
Klik untuk pakej iklan

* terdapat ruang iklan kosong di sini sila hubungi tranung2006@ gmail.com
Artikel Hari Ini

Dr Mujahid Antara Kuda Tunggangan Terbaik DAP

Pakar ekonomi risau banyak industri tempatan dibeli pelabur asing

Tanpa PAS, pelbagai percanggahan juga berlaku

Perlembagaan Iktiraf Hak Asasi Mak Nyah – Hishamuddin Yunus

Saya Atau Lim Guan Eng Yang Ekstrimis?

Pilihan Muhammad, Tamrin betul, masa tak betul

PAN Tolak Gabungan Pembangkang Jika DAP Diketepikan

Kenyataan Khas Sultan Selangor

Rasional betul PKR ini

Hannah Yeoh yang disucikan pembelanya, Dr Kamarul pula dihina.......

[ Artikel seterusnya.. ]
Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.
Related Links
· More about Berita
· News by KetamBatu


Most read story about Berita:

Isteri Muda Tendang Ketua Menteri Sarawak Di Khayalak Ramai?

Mahakaya: Anak MP bercuti di London bersama kekasih

Bini PM, Bini Taib Mahmud Malukan Malaysia

Patutlah Menteri Umno BN Hidup Senang Lenang...

Ini Dia Wanita Cantik, Suspek Campak Bayi Dari Tingkat 3
Article Rating
Average Score: 0
Votes: 0

Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad

Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan

"Sekali lagi Azmin ulang Penggugat kestabilan Selangor musuh, pengkhianat rakyat" | Login/Create an Account | 20 comments | Search Discussion
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Sekali lagi Azmin ulang Penggugat kestabilan Selangor musuh, pengkhianat rakyat (Score: 1)
by irwan_budiman on Saturday, May 20 @ 11:22:49 MYT
(User Info | Send a Message)
PH melihat kuasa ada ditangan azmin ali.
mereka mampu menasihatkan azmin ali untuk menyebelahi PH.
jika azmin ali cenderung pada prinsipnyer sendiri, PH tak boleh buat apa-apa.
andai sebaliknya. tuanku sultan yang berhak menentukan kedudukan tiga exco Pas.
baik azmin ali mahupun PH, pun tak boleh berbuat apa-apa. 
melainkan tuanku sultan dan azmin ali bersepakat untuk prk negeri.
barangkali PH dan GS tiada masa'alah. apatah lagi BN.
semuanya mengharapkan prk negeri!!!
ada juga suara sumbang tak ndak prk negeri.
alasannyer, bazir wang rakyat.
spr memerlukan antara RM15 hingga RM25 juta untuk prk selangor saja.
ummah aaiiii....

spr betui-betui buat niaga.
hahahaha...



Re: Sekali lagi Azmin ulang Penggugat kestabilan Selangor musuh, pengkhianat rakyat (Score: 1)
by kumis on Saturday, May 20 @ 11:32:14 MYT
(User Info | Send a Message)
assalamualaikum. apa laa punya bodoh sangat irwan budiman macam sekolah takat darjah enam. salam



Re: Sekali lagi Azmin ulang Penggugat kestabilan Selangor musuh, pengkhianat rakyat (Score: 1)
by uncle_melly on Saturday, May 20 @ 11:54:16 MYT
(User Info | Send a Message)

Walaun PAS meroyan sakan taktik nak burukkan kerajaan selangor tak menjadi. Cubaan PAS Pusat untuk menjadikan 3 exco PAS ni sebagai kambing hitam juga gagal. Cubaan utk heret tuanku sultan selangor dalam permainan PAS juga gagal. PH tak mudah termakan hasutan PAS. 

PAS akan kekal sebagai parti kotor, parti pemecah belah perpaduan melayu Islam dan akan dihumbankan ke loji IWK bila tiba PRU nanti..amin.




Re: Sekali lagi Azmin ulang Penggugat kestabilan Selangor musuh, pengkhianat rakyat (Score: 1)
by terunaislam on Saturday, May 20 @ 11:59:28 MYT
(User Info | Send a Message)
Kesian diorang ni...azmin x lyan usaha nk pecat exco pas...padan muka 😂😂😂



Re: Sekali lagi Azmin ulang Penggugat kestabilan Selangor musuh, pengkhianat rakyat (Score: 1)
by InfoTerkini on Saturday, May 20 @ 12:01:15 MYT
(User Info | Send a Message)
tiga adun pas tu boleh tiap2 hari datang kerja dgn muka tembok .. kasian adun2 ni termpaksa menanggung kemaluan akibat keputusan bengap pemimpin atasan ... 



Re: Sekali lagi Azmin ulang Penggugat kestabilan Selangor musuh, pengkhianat rakyat (Score: 1)
by pang5siber on Saturday, May 20 @ 12:31:18 MYT
(User Info | Send a Message)

Ingat, mana-mana pihak, sama ada individu atau kumpulan yang cuba gugat kestabilan Selangor, mereka adalah pengkhianat amanah rakyat, azmin.

Ini termasuk saifudin rm26juta,lge dakhinzir,noh omar,sri ram,aziz bari,PANgkhianat dan walaun taik dr pakatun taik ha ha.




Re: Sekali lagi Azmin ulang Penggugat kestabilan Selangor musuh, pengkhianat rakyat (Score: 1)
by terunaislam on Saturday, May 20 @ 12:49:50 MYT
(User Info | Send a Message)
Azmin takut dan tak akan pecat punya korang tengok lah nanti...pas dah bagi tau kalo exco dipecat pas akan tarik diri dari kerajaan negeri selangor bermaksud 13org adun pas tidak akan menyokong mb sekarang ini iaitu azmin ali...bila pas tarik diri maka pkr dan dap akan dpt kuasa mutlak dlm sokongan kepada mb...adun pkr yg sokong mb sekarang ni brape kerat je...bila pas keluar diorang dgn mudah boleh jupe sultan dan bagitau tak sokong azmin dan nk org lain jd mb...korang boleh fikir dah sape calon pelan asal...maka azmin mesti tak berani punya...pas xde masalah...azmin tu yg dah nmpk masalah dia hahahaha...bijak2...kahkahkah...cdgn aku lah azmin ko mintak geng2 pkr ko buat perjanjian supaya ko kekal mb bila pas keluar hahaha 😂😂😂



Re: Sekali lagi Azmin ulang Penggugat kestabilan Selangor musuh, pengkhianat rakyat (Score: 1)
by InfoTerkini on Saturday, May 20 @ 13:22:30 MYT
(User Info | Send a Message)

selepas ni apa lagi permainan puak2 pengkhianat yg cuba mengganggu gugat kestabilan negeri selangor .. percubaan pas dah kantoi .. azmin tau permainan pas .. azmin akan biarkan aib kekal di muka pas ..  sebelum ni konon akan berlaku lompat parti dan kerajaan baru pun kantoi ... terbaru taja bekas ahli pkr tubuh parti baru .. kita tengok siapa kena ..




Re: Sekali lagi Azmin ulang Penggugat kestabilan Selangor musuh, pengkhianat rakyat (Score: 1)
by terunaislam on Saturday, May 20 @ 13:49:21 MYT
(User Info | Send a Message)
Kantoi?kahkahkah paling lawak kantoi...khalid ibrahim dulu lg berani pecat je exco dap dan pkr bila dah tak boleh kerja dan tak sokong dia hahaha...ke ko ingat exco pkr dan dap tu letak jawatan dulu masa khalid jd mb selangor?kahkahkah...azmin ni takut sebab politician jahat mcm pkr dan dap lah sbb tu dia twk berani sbb nk jg kerusi mb dia...pas no hal ko pecat aku keluar dr sokong ko srmai 13 org...abis la ko kena gigit di pudin dan piji hahahaha...penipu 91 mukasurat ada ati nk ckp hal intergriti kahkahkah...anuar dulu jatuh sebab buku dalil tu n skarang anak buah ikut perangai umno nk jatuhkan kawan...ptuihhh!!!😂😂😂



Re: Sekali lagi Azmin ulang Penggugat kestabilan Selangor musuh, pengkhianat rakyat (Score: 1)
by InfoTerkini on Saturday, May 20 @ 15:15:51 MYT
(User Info | Send a Message)

kat mana kamu kutip hujah sampah ni terunaislam ..

dlm kes mb s'gor dulu yg patut letak jawatan bukan Adun2 tu tetapi TSKI sendiri .. adun2 tu dari parti pemerintah yg menguasai dewan negeri .. TSKI adun yg x berparti minoriti patut letak jawatan .. faham

so lain kali jgn kutip hujah tepi jalan .. malu nanti .. ok




Re: Sekali lagi Azmin ulang Penggugat kestabilan Selangor musuh, pengkhianat rakyat (Score: 1)
by Sipolan on Saturday, May 20 @ 16:28:33 MYT
(User Info | Send a Message)
Politik kebudak-budakan. Politik merajuk. Politik cabar mencabar siapa lebih jantan. Politik bodoh. Kalau yg ada kuasa tak nak pecat dan yang pegang jawatan tak nak berhenti. Masing2 nak teruskan kerja masing2. Tunggu jelah PRU14. Yang kecoh lebih pasal apa?



Re: Sekali lagi Azmin ulang Penggugat kestabilan Selangor musuh, pengkhianat rakyat (Score: 1)
by gorbal2000 on Saturday, May 20 @ 16:36:17 MYT
(User Info | Send a Message)
Sebelum ni puak2 PH juga la yg kata macam2 kat PAS nak suruh Exco PAS letak jawatan. Bukan main lagi buat mesyuarat bagai. Ha ha ha sekarang mana perginya keputusan mesyuarat tu? Dah ke longkang ke? Dan yg pasti puak2 PAN kempunan tak dapat jawatan exco. Kesian la pulak. Nak harapkan jawatan selepas PRU14 dah tak ada harapan dah.



Re: Sekali lagi Azmin ulang Penggugat kestabilan Selangor musuh, pengkhianat rakyat (Score: 1)
by terunaislam on Saturday, May 20 @ 17:02:55 MYT
(User Info | Send a Message)
Gurkha marah kahkahkah...aku ckp mende yg betul lah...sblom khalid letak jawatan oleh kerana tidak mendapat sokongan didalam dewan diantara time frame tu khalid telah pecat exco pkr dan dap...yg tinggal 4 org exco dari pas yg mempertahankan minimun 4 exco untuk kerajaan negeri berfungsi...sehingga krisis itu selesai baru khalid letak jawatan...ko x baca ke kahkah...satu lg aku bkn ckp isu sepatutnya khalid letak jawatan lah...aku ckp pasal keberanian khalid pecat exco...azmin tak berani...mesti ada sebab...kalo dia nk pecat senang je bhai...ko jgn lari dari point aku...ingt org bodoh ke kahkahkah😂😂😂



Re: Sekali lagi Azmin ulang Penggugat kestabilan Selangor musuh, pengkhianat rakyat (Score: 1)
by zulfan on Saturday, May 20 @ 20:48:16 MYT
(User Info | Send a Message)

Yang duk rajin buat strategi ni si rapizi... Mcm2 strategi dia buat semua ke laut...

 




BERITA & INFORMASI
Alternatif...
Buletin Online
CPI Asia
Detik Daily
Free Malaysia Today
Gegar Kelantan
Harakah Daily
Kedah Lanie
KLToday
KLpos
Laman [email protected]
Mahasiswa Kini
Malaysia Digest
Malaysia Insider
Malaysia Kini
Malaysia Kini (BM)
Malaysia Today
Merdeka Review (BM)
Minda Rakyat
NewsKini
Pahang Kini
Peghelih La
Roket Kini
Sabahdaily
Sarawak Report
Selatan Online
Siasah
TranungKite Online
TVS News
Utara Online
Warta Utara Baru!
Malaysia Transform Baru!

Info Negeri PR...
Buletin Kelantan
Buletin Mutiara
Selangor Kini
Warta Kedah

Perdana...
Bernama
Berita RTM
Berita Harian
Harian Metro
Kosmo
News Staits Time
Sinar Harian
The Star
The Star (BM)
The Sun
Utusan Melaysia
AUDIO & VIDEO
Isu Semasa...
MalaysiaKini TV
MP PAS
Kelantan TV
Koleksi Video PR
Malaysia Tube
Radio Web Selangor
Terengganu Kini
TVceramah
WebTV PAS
Youtube Buletin Online
Youtube PAS
Youtube TerengganuKini

Lain-lain...
Grapes Nasyid
Koleksi Ust Azhar
Kuliah.net
My Ceramah
My Maktabaty
One Kuliah Baru!
Koleksi Radio Online Kandangan TV Online
LUAR NEGARA
Al Jazeera (English)
Al Manhaj
Al-Sofwah.or.id
Kavkazcenter.com
Palestine Kini
Republika Online
LAMAN PORTAL
Al-Ahkam
Halaqah.Net
Hanan.Com
I Luv Islam
Lowyat Net
Portal Pendidikan
My Pendidik
TKO Daily
Ukhwah.com
INSTITUSI PENDIDIKAN
KIDU
KUDQI
KUIZM
KUIN
Maahad Darul Quran
Markaz Darul Bayan
SMI Darul Bayan
SRI Darul Bayan
SRAB Zainal Abidin
SRI Darul Iman
SRI Al-Irsyad, Balok
SRI Al-Irsyad, Kuantan
SRI At-Taqwa, Perlis
SRI Al-Hafidz, Sabah
Maahad Al-Ansoriyy
Madrasah Insaaniyyah
Pondok Pinang Merah
PAKATAN RAKYAT
Pakatan Rakyat
Parti Islam Se-Malaysia
Parti KeAdilan Rakyat
Parti Tindakan Demokrasi
PAS
Dewan Ulamak Pusat
Dewan Pemuda Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Negeri
PAS Perlis
PAS Kedah
PAS Pulau Pinang
PAS Perak
PAS Selangor
PAS Negeri Sembilan
PAS Melaka
PAS Johor
PAS Kelantan
PAS Terengganu
PAS Pahang
PAS Sabah
PAS Sarawak
PAS W. Persekutuan

PAS Kawasan
P001 Padang Besar
P002 Kangar
P006 Kubang Pasu
P008 Pokok Sena
P009 Alor Star
P011 Pendang
P012 Jerai
P014 Merbok
P016 Baling
P028 Pasir Puteh
P030 Jeli
P031 Kuala Krai
P034 Setiu
P035 Kuala Nerus
P039 Dungun
P054 Gerik
P055 Lenggong
P057 Parit Buntar
P059 Bukit Gantang
P063 Tambun
P067 Kuala Kangsar
P068 Beruas
P072 Tapah
P073 Pasir Salak
P075 Bagan Datoh
P076 Teluk Intan
P077 Tanjung Malim
P082 Indera Mahkota
P085 Pekan
P086 Maran
P087 Kula Krau
P088 Temerloh
P090 Bera
P091 Rompin
P092 Sabak Bernam
P094 Hulu Selangor
P095 Tanjung Karang
P096 Kual Selangor
P108 Shah Alam
P111 Kota Raja
P125 Putrajaya
P126 jelebu
P129 Kuala Pilah
P131 Rembau
P133 tampin
P135 Alor Gajah
P137 Bukit Katil
P138 Kota Melaka
P139 Jasin
P141 Sekijang
P146 Muar
P166 Labuan
P182 Pensiangan

Pemuda PAS
Perlis
  Padang Besar
Kedah
  Langkawi
  Jerlun
  Kubang Pasu
  Padang Terap
  Sungai Petani
  Baling
  Padang Serai
  Kulim
Kelantan
  Machang
  Kuala Krai
  Jeli
Terengganu
  Besut
  K. Terengganu
  Marang
  Dungun
  Kemaman
Pulau Pinang
  Bukit Bendera
Perak
  Parit Buntar
  Bagan Serai
  Bukit Ganntang
  Sungai Siput
  Tambun
  Ipoh Timur
  Batu Gajah
  Kuala Kangsar
  Parit
  Kampar
  Gopeng
  Tapah
  Lumut
  Teluk Intan
  Tanjung Malim
  Bagan Datoh
Pahang
  Lipis
  Raub
  Jerantut
  Kuantan
  Paya Besar
  Pekan
  Maran
  Kuala Krau
  Termerloh
  Rompin
Selangor
  Sabak Bernam
  Hulu Selangor
  Gombak
  Ampang
  Hulu Langat
  Puchong
  PJ Selatan
  PJ Utara
  Shah Alam
WP Kuala Lumpur
  Batu
  Wangsa Maju
  Segambut
  Lembah Pantai
WP PutraJaya
  Bagan Datoh
PIMPINAN
Pimpinan PAS
Tuan Guru Nik Aziz
Tuan Guru Hadi Awang
Tn Hj Mohamad Sabu
YB Husam Musa
YB Mahfuz Omar
Tuan Guru Harun Taib
Ust Nasrudin Tantawi
YB Siti Zailah
Ust. Idris Ahmad
Dr. Mohd Hatta
Hanipa Maidin
YB Syed Azman
Tn Hj Hanipa Maidin
YB Khalid samad
Ust. Mohd Amar Abdullah
YB Zulkefly Ahmad
YB hasan Ali
Dr. Siti Mariah
Dr. Hj. Mahfodz Mohamed
Ustzh Nuridah
YB Siti Mariah
Ust. Abu Bakar Hussian Baru!

Pimpinan Pemuda PAS
Ust Nasrudin Hasan
Ust Nik Abduh
Khairul Faizi
Ust Riduan Mohamad Nor
Ust Mohd Yusni Mat Piah
YB Ust Mohd Nor Hamzah
Ust Fadhli Shaari
Ust Syed Abdul Kadir
YB Ust. Mohd Nasir Zakaria
Suhaizan Kaiat
YB Firdaus Jaafar
Dr. Suhazeli Abdullah
Herman Samsudeen

Pimpinan PKR
Anwar Ibrahim
Wan Azizah
Azmin Ali
Nurul Izzah
Tian Chua
Mansor Othman
Elizabeth Wong
Badrul Amin
Hee Lot Sian
Khalid Jaafar
Haniza Talha
Fariz Musa

Pimpinan DAP
Lim Kit Siang
Karpal Singh
Tan Seng Giaw
Lim Guang Eng
M. Kula Segaran
Fong Kui Lun
Teresa Kok Suh Sim
Lip Li Peng
Chong Eng
Liew Chi Tong
Tony Pua
Boo Cheng Hau
Wong Hon Wai
V.Sivakumar
SIASAH & SEMASA
Ajijoi
Al Brangi
Al Banjari
A L- H U S S E Y N
Al-Kundangi
A.M.K.NS.
Amin Iskandar
Anak Sungai Derhaka
Asam Lambunau
Attakiri
Bancuh Baru!
Beras Terpilih
Beras Melaka
Biaq Pi La
Bicara Khairul Faizi
Bloglist TKO
Bota Online Baru!
Budak Balun
Bumi Perak
Cenangau
Cikgu Nuri?s Online
Cina Islam
Edyesdotcom
GreenBoc
Go Malaysia
Hamirdin
Harapan malaysia
Halim Islam Online
Ibnu Hasyim
Ibrahim Baba
Ikut Suka Aku
Islam Return
Jiwo Klate
Kamarudin Sidek
Kalam Perantau
Kerabu Bersuara
Kide Picture
Kopitiam Bang Nan
Lagenda Buta
Lanh14
Lot 250
Love Perak
Mai Bincang-bincang
Malaysia Waves
Mengejar Cahaya
Merah Hitam
Merah Tinta
Milo Suam
Minda Lutfi
Minda Rakyat
MutaLigat
Nik Hasan Zzmi
Orang Klawang
Oh! Rakyat
Peghelih La...
Penarik beca
Penawar Rindu
Penoreh Getah
Penoreh Getah II Baru!
Perisik Rakyat
Pink Turtle
Rencana Rakyat
Roslan SMS Corner
SharpShooter
Sisi Bukit Baru!
Shahbudin
Sofi Wahab
Sokong PR
Suhaimi Saad
Suhaimi Taib
Suhaizan Kayat
Tarmizi Mohd Jam
Tawan Pekan
Tempayan Retak
Tempe Goreng
Tebas
Tok Pijat
Tun Telanai
Tukar Tiub
Tukul Besi
Ummni Anni
Ust. Nik Nasri
Ust. Saiful Bahri
Wan Nordin Yaacob
Warkah Daily
Warta Maya
Wartawan Laman Reformasi
Zul Mamak
Harism Ibrahim
Barking Magpie
Zorro Unmasked
BICARA AGAMA
Al-Ahkam
Al-Fikrah
E-Fatwa Malaysia
Fatwa Online
Ust. Azhar Idrus
Ust. Amin
Ust. Hasrizal
Ust. Zaharuddin
Dr. Mohd Asri
Dr. Abdul Basit
Darul Mujahidin
Harun Yahya
Ilmu & Ulama
Islam Online
Jarum Emas
Kajian Quran
Surau 2Faber
Tarbawi Baru!
TKO Offline
We Choose Islam Baru!
WEBLOG UMUM
Abu Nuha Corner
Aizek.Net Baru !
Al Belurani
Amirulreza
Bayu Gunung
Cili Merah
CikguCyber Baru !
Dairy Muslim
Desa Kerayong
Farid Rashidi
Fikir2 Renung2
Gaya Peneroka
Hati Sufi
Jiwa Kita Merdeka
Kembara Salik
Kereta Mayat
Minta 5 Minit
Nota Tercicir Baru !
Open Minda Baru !
PapaSiber
Perkhimatan Pelajaran Baru!
Rosli Salem
Satu Umat
Syakur Ibrahim
Unpublished Notes
UMNO & BN
Dr. Fathul Bari
PERTUBUHAN & NGO
Amal Malaysia
Aliran
BERSIH
Fomca
Halal Jakim
MAMPAT
Muslim Consumer
Nadwah Pahang
Persatuan Ulama Malaysia
Skuad Waja Terengganu
Suaram
UMUM/LAIN-LAIN
Ahnaf Khat
Guru Tajweed Syatibi Baru!
Grafik Photoshop
Health Tips
Quran Online
Quran Flash
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER @ IBT
(IKATAN BLOGGER TERENGGANU - IBT)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)

©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel : [email protected] atau Webmaster : [email protected]

764 Lorong 5 Kiri, Jalan Nibong Stesyen,
23000 Dungun, Terengganu Darul Iman
Tel/Faks : 09-844 8001



All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.