Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami Detikdaily ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO V8
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · Arkib Berita
    · Bahan Bersiri
    · Cetak Artikel
    · Forums
    · iklan
    · Private Messages
    · Search
    · Surveys
    · Video_Stream
    · webrtv

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 1/12/2008

  Amaran banjir buruk di Pantai Timur
  Tanah runtuh, 2 beradik maut
  Soi Lek hiris hati Melayu
  Jangan bermain api - Pemuda UMNO
  Lucut gelaran Soi Lek, Mei Fun
  ‘Terikut-ikut rentak pembangkang’
  Tsu Koon: PULAU PINANG
  Salah menyatakan Malaysia adalah kerajaan Melayu?
  Mayat korban banjir ditemui terapung
  Pembekal dibenar simpan stok lebih
  Penduduk berang Perhilitan lepaskan 3,000 biawak
  Mayat mendiang Hema tiba dari Mumbai pagi ini
  MAS bawa balik 750 dari Bangkok
  AirAsia tambah dua lagi penerbangan ihsan ke Bangkok
  60 peratus produk kraf tangan akan dijual di Harrods
  Tiada cili merah
  Bantuan bina, baik pulih rumah naik
  Ibu rayu bantu suami, anak penyakit kronik
  Empat kakitangan perpustakaan maut
  Mayat mangsa bot karam ditemui
  Remaja mati lemas di lombong
  Pelajar UiTM pemenang terakhir Susun dan Menang
  Sembilan beranak diami rumah usang
  Sasaran sejuta ahli baru belia
  Zaid wajar dihukum -Tidak boleh dimaafkan
  Zaid wajar dihukum -Subang desak pecat
  Zaid wajar dihukum -UMNO tidak rugi apa-apa
  Zaid wajar dihukum -Tindakan akan dibincang
  Kredibiliti Anwar dipertikai
  Modal baru permainan politik PKR
  PPP ugut keluar BN jika tidak pinda ISA
  UMNO KT bincang calon minggu depan
  PKR minat Kuala Terengganu
  Bergilir-gilir ke Sarawak
  Hasrat PKR 'angan-angan Mat Jenin'
  Pulau Pinang tidak cadang ganti TKM1
  Menteri India letak jawatan
  Kafe Leopold's sasaran serangan dibuka semula
  Pelakon Britain ditahan disyaki militan
  Penumpang cari jalan lain
  Pertempuran di Karachi, 13 terbunuh, 70 cedera
  Jemaah Palestin dihalang ke Mesir
  Iraq-Iran tukar mayat tentera
  Kumpulan terakhir pengaman Malaysia pulang
  Korban keganasan meningkat 500 orang
  Rakyat India selar pemimpin politik
  Penunjuk perasaan diarah beredar
  India tingkat kawalan keselamatan
  Bush pantau perkembangan di India
  Lanun setuju bebas kapal kargo senjata Ukraine
  Pekerja asing buang mayat ibu di sungai, ditangkap
  Pakistan raih sokongan
  Kuan Yew selamat dibedah
  Sidang kemuncak ASEAN ditangguh Mac?
  Rusia, Venezuela setuju operasi tentera bersama
  Arroyo arah pindahkan rakyat Filipina
  Jepun urus pemindahan pelancong
  Sepanyol rancang hantar 3 pesawat

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: rosman11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 21093

People Online:
Visitors: 75
Members: 0
Total: 75

@TKO..

TranungKite Online :: View topic - dulu_pas...sila hadirkan diri sedara disini..-PM
 FAQFAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Private MessagesPrivate Messages   MasukMasuk 

dulu_pas...sila hadirkan diri sedara disini..-PM
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    TranungKite Online Forum Index -> Borak Politik & Isu Semasa
View previous topic :: View next topic  
Author Message
pria_malaya08
Pegawai Waran
Pegawai Waran


Joined: Jun 19, 2008
Posts: 1119

PostPosted: Tue Dec 02, 2008 7:38 am    Post subject: dulu_pas...sila hadirkan diri sedara disini..-PM Reply with quote

susulan dari thread ini..
http://www.tranungkite.net/v7/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=44334&postdays=0&postorder=asc&start=240


saudara...maaf kerana saya terpaksa keluar semalam..buat pengetahuan saudara, saya akan berhenti berforum pada jam 12 malam...saya perlukan tidur yang cukup untuk menjana minda yang sihat..harap saudara juga mengamalkan tidur yang cukup kerana minda saudara nampaknya agak kurang sihat sejak kebelakangan ini.

emm tidak mengapalah saudara, saya pasti orang diluar sana lebih mengetahui akan hakikatnya...Very Happy

cuma, rasa saya ketika kita sedang berbalas msg semalam, jam tika 2 menunjukkan sudah lebih pkul 12 malam, hampir pukul satu, bagaimana saudara boleh mengatakan sedara mahu berhenti berforum pukul 12 malam??..saudara mahu menafikannya?..Mr. Green

Bukan apa sedara, saya tak kisah sebenarnya..tapi, sepatutnya sedara balas la msg terakhir sedara, katakan sedara hendak keluar, atau berhenti seperti lazim sedara lakukan sebelum ini, sekurang2nya tidak lah membuat saya tertunggu2 kan sedara?..

akhlak islam, itulah yg sepatutnya...
saya sering lihat mukaddimah sedara bukan main lagi menyusun kata, mengatur bicara secara beradab, sopan dan memaparkan seorang akhlak muslim, tapi ntah la, pada sesi penutup, sedara berperangai lain pula, tidak pula mendoakan kesejahteraan org lain, apatah lagi, tidak langsung meninggalkan jawapan ukt saya..rasanya, itu bukan adab Islam yg sebenar, apatah lagi ianya jelas berlawnan dengan konsep 'fikir2kan' sedara..

Sebab itu pada thread yg sy buka khas utk sedara dahulu ada menyatakan, antara sebab saya terpaksa membuka thread tersebut adalah kerana perangai sedara sendiri yg kerap menghilangkan diri apabila saya muncul..kemudian bila saya tiada, barulah sedara muncul membalas msg saya..sebab 2 saya tidak hairan ada yg mengatakan sedara hanya pandai membuka thread, tapi apabila gagal menjawab hujah, sedara mula mencari alasan uk mnghilangkan diri..kemudian, keesokan harinya, muncul dengan thread yg baru..

Sudah la sedara langsung tidak mahu membuka private msg saya, sekurang2nya bacalah kalau 'tidak berani' utk membalasnya...
Saya tak pasti mana akhlak Islam sedara bila berhadapan dgn saya, dgn org lain punyalah 'manis' susun atur kata2 sedara..lain kali, kalau saya menegur sedara, sedara jawab la sapaan saya k, tak baik rasanya kalau sombongkan diri, terasa saya..Very Happy

Sedara boleh terima teguran ini?



saudara..nampaknya niat saudara berforum adalah untuk menjadi 'jaguh bandar' rupanya..jika itu niat saudara, saudara telah tersilap memilih orang untuk berdebat..tujuan saya berforum bukan untuk menjadi jaguh kampung atau jaguh bandar seperti saudara..ianya sekadar bertukar2 pandangan untuk mencari kebenaran..harap saudara mengubah niat saudara itu kerana niat amat penting dalam apa jua yang kita lakukan.

nampaknya sedara ter'kesan' dengan kaedah yg saya gunakan..hehe..
sedara, janganlah hendak menegakkan benang yg basah..
Saya pasti org yg memerhati kita tahu apa yg berlaku..
Utk pengetahuan sedara, saya terpaksa mengukir ungkapan2 sedemikian semata2 utk menarik dan merangsang sedara supaya terus bermsg dgn saya, tidak lebih dari itu..
Bukan niat saya utk menjadi jagu Bandar atau kampong..
Sedara boleh baca komen2 sya dlm thread yg saya buka utk sedara aritu..

Mungkin sedara lupa, ayat boleh diperlbagaikan cara persembahannya, apatah lagi jika ianya berbentuk perdebatan atau perbahasan sebegini..
saya tahu sedara pun arif mengenainya....
kadang2 ayat bersifat terus terang, kdg2 bersifat sinis, ‘makan dalam’, provokasi dan perlbagai lagi..saya tidak pasti kenapa sedara begitu sensitiv dgn ayat sebegini sehingga memaksa sedara beriya2 mahu membuktikan sedara bukanlah mahu jadi jaguh..

lagi pun sedara, itu hanyalah perumpamaan, peribahsa melayu kita..
Definisinya bukan terbatas seperti sedara fikirkan..
Perkataan ‘jaguh’ bukanlah bermakna saya mahu menjadi jaguh dalam masa yg sama menyatakan sedara tidak menjadi jaguh..sedara cuba faham kenyataan saya..
saya katakan, sedara dengan org lain, dengan former lain punyalah bersikap ‘mesra alam’, semuanya dilayan, berani berdepan, tetapi apabila dgn saya, cuba bersikap ‘lepas tangan’, sambil lewa, seolah2 mahu melarikan diri dari saya…

Sedara tengok lah perdebatan, soal balas kita sebelum2 ini, bukan shj malam, bahkan diwaktu siang pun sedara sebolehnya lari dari kemuculan saya dgn memberikan alasan2 tertentu, kadang2 tiada alasan pun..sedara nak menafikannya??

Apa pun, saya cukup terharu akhirnya komen saya berbentuk ‘tekanan’ sebegini Berjaya menarik minat sedara utk menegur saya seterusnya berdebat dgn saya..Format soal jawab pun sedara sudah pelajarinya, iaitu copy paste kenyataan saya, kemudian reply perenggan demi perenggan..
Saya kagum dan berterima kasih dgn sedara..Smile
Mungkin sedara tidak perlu risau, cara ini tidak melanggar sempadan yg dibenarkan tuan punya rumah..rasanya lebih elok dari menghasilkan thread yg bersepah2 yg adakalanya tidak berilmiah perdebatannya, bahkan hanya utk tujuan provokasi dan lain2..

ini contohnya..

http://www.tranungkite.net/v7/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=42100
http://www.tranungkite.net/v7/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=41099

dan banyak lagi thread sedara yg lain, yg bukan ingin membawa forumer utk berbincang secara waras, tetapi kadang2 hanyalah tujuan provokasi semata..

lagi pun, tiada unsur makian, tiada carutan, tiada saling kafir mengkafirkan dlm posting saya terhadap sedara..sedara gembira??..Mr. Green


saudara...nampaknya saudara cuba mengaitkan orang lain dalam soal kita..ini adalah sikap yang tidak baik..adakah saudara teringin sangat menjadi 'jaguh bandar' sehinggakan saya nampak saudara seperti manusia yang 'gila meroyan' merapu menyebut nama mereka yang tiada kaitan dalam hal kita..saya harap saudara bermuhasabah diri dalam hal ini.saudara juga mula mengeluarkan ayat yang kurang manis apabila menyebut 'jantan' yang mengendur dan menghilang..sebagai lelaki normal 'jantan'nya yang mengendur adalah lumrah alam, namun jika 'jantan' saudara sentiasa menegang, harap saudara mendapat rawatan Dr bagi masalah ini...ianya tidak normal.

hehe..sudah saya nyatakan kepada sedara tadi, tujuan saya mmbuat kenyataan sedemikian tak lain dan tak bukan adalah untuk menarik perhatian sedara, tidak lebih dari itu..sedara yg kerap memberi alasan utk tidak bersemuka dgn saya, seolah2 sombong utk menegur saya, jadi dengan menggunakan 'ayat tekanan' semacam itu, maka berharaplah saya sedara terasa tercabar seterusnya membalas komen2 saya..saya pernah cuba buat cara begini pada thread yg satu lagi, tapi tidak berjaya, tiada rangsangan, tapi pada kali ini, ada hasilnya..Smile

sedara boleh tengok disini..
http://www.tranungkite.net/v7/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=42016&postdays=0&postorder=asc&start=60

emm sedara boleh tunjukkan apa yg tidak baiknya disitu??
Bahkan dari kenyataan itu, saya ada puji lagi dengan membuat perakuan sedara kini menjadi ‘harapan baru’ dan ‘hero’ rakan2 sedara ini. Saya pernah membaca posting mereka menyatakan rasa bangga dgn kehadiran sedara, dan begitu gembira dgn cara sedara..
jadi, salahkah saya mengaitkan mereka dengan sedara?
sedara terharu dgnnya??..hehe..

sedara..
Saya tidak pasti sedara dalam lingkungan umur berapa…
Ayat sebegitu pun sedara cuba utk memanipulasi dgn gambaran yg salah..
rasanya semua former disini bijak untuk menilainya..
Saya sudah arif dgn cara sedara ‘bekerja’ sebenarnya..Smile

Sedara..
saya pun ada perasaan dan maruah..
tidak cerdik rasanya disaat genting ini saya cuba memberi lawan 'peluru' utk menembak saya..saya berfikir sebelum menulis..
’jantan’ yg saya maksudkan bukanlah seperti ‘jantan’ yg sedara fikirkan..
Mungkin tekaan negatif yg sedara fikirkan itu menggambarkan perawatakan sebenar sedara...atau mungkin tidak.
Kalimah ‘jantan’ yg sedara fikirkan sangatlah menjijikkan, dan mengotorkan..Sementara ‘jantan’ yg saya maksudkan bukanlah seperti itu..‘jantan’ yg saya lampirkan itu memaparkan maksud keberanian, keperwiraan, keperkasaan dan pegala bentuk perwatakan seorang yg berani..
tidak padan dgn ungkapan ‘fikir2kan’ seperti yg selalu sedara laungkan itu..rupanya hanya setakat itu fikiran sedara boleh mengjangkau makna disebaliknya, apatah lagi, ia adalah perkara yg kotor..

Jadi rasanya tidak lah perlu saya menghurai lebih lanjut, saya tahu sedara telah mengetahuinya, tetapi cuba bersikap ber’manja2’ dengan saya..tidak mengapa, saya layan sahaja kerenah sedara seadanya..Smile...


dalam soal ini juga saudara cuba mengaitkan forumer lain..saudara ingin menjadi jaguh antara mereka rupanya..soal muak dan benci kepada UMNO bukannya masalah saudara...jika saudara sendiri mengakui UMNO sebagai perti melayu keramat, nampaknya saudara berpura2 tidak mengakui UMNO sebagai sebuah parti melayu yang hebat.

saya tidak pasti kenapa sedara begitu takut utk perkara ini didedahkan kepada umum, kenapa begitu bimbang ianya dikaitkan dgn forumer2 lain..
sedara cuba lihat kenyataan sedara ini..


dulu_pas wrote:


Saudara..Forum adalah suatu ruang untuk kita membincangkan apa jua isu secara beramai2..


dulu_pas wrote:
saudara...maaf jika saya tidak membalas quote dari saudara2...Thread saya ini khas buat pria_malaya08 sahaja..jika saudara masuk hanya untuk memaki hamun atau menuduh saya yahudi, murtad ,kafir atau sebagainya, saya rasa lebih baik saudara berzikir kepada Allah sahaja..itu lebih baik.

Fikir2kan!!


sedara mengakui forum sebegini adlah tempat terbuka dan utk berbincang secara beramai2, kemudian setelah saya memberi 'definisi' lain utk ruangan sebgini, barulah sedara bersetuju dgnnya..
sedara boleh tengok balik kenyataan sedara disini..
http://www.tranungkite.net/v7/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=42982&postdays=0&postorder=asc&start=120

tetapi kini, cuba mengelak daripada umum, seolah2 ada sesuatu yg ingin disembunyikan..
Pada saya, mereka yg berasa takut dan tidak yakin dgn diri sendiri, menggambarkan kedudukan sebenar tahap kebenaran perjuangan yg mereka perjuangkan..
Seperti contoh ajaran sesat. Antara cirri-ciri ajaran salah ialah mereka seupayanya merahsiakan gerakan mereka pada khalayak umum. Membataskan pada ahli2nya sahaja dan cuba bergerak sendirian..

jadi, utk apa sedara perlu berasa takut mengenai debat secara begini..
sedara ingat kata2 sedara yg agak angkuh ini..


dulu_pas wrote:


saudara...tentang pria-malaya tu usahlah saudara risaukan..InsyaAllah saya akan menghubunginya kelak..hairan kenapa saudara beria2 benar?nak tumpang sekaki ke?usahkan sekaki, berkaki2 pun saya tak kisah..

Fikir2kan!!

http://www.tranungkite.net/v7/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=44334&postdays=0&postorder=asc&start=210

Mengenai takrif ‘parti melayu keramat’ itu, terpulanglah pada tafsiran masing2..tak kan perkara sebegini pun mahu dibahaskan sedara..hehe..
apapun, seperti saya katakan tadi, saya akn tetap melayani sedara seadanya..tulang ikan yg sedara beri, ikan bakar yg saya akan balas..Smile

mungkin sedara teruja mendengarnya sehingga mendakwa saya bersikap berpura2 dlm isu ini..

Sedra cuba lihat contoh kenyataan ini..

Kata seorang ahli parlimen PAS, “Malaysia sebagai contoh sebuah ‘Negara Islam’ sepatutnya mengangkat martabat agama Islam dgn menjadikannya sebagai teras pemerintahan dimana Islam yg memerintah, bukan Islam yg diperintah. Gantikan undang2 penjajah dengan undang2 Islam..”

Mungkin pada tahap pemikiran sedara, mereka yg berkata demikian telah mengiktiraf Malaysia adalah Negara Islam contoh, sedara begitu gembira seterusnya berterima kasih kpd PAS tersebut kerana mengiktiraf Malaysia sebagai negara Islam, stop….

Tapi hakikatnya, kalau sedara perhati disebalik kata2 tersbeut, ia tidak lebih dari kenyataan sinis yg menggambarkan Malaysia sebenarnya tidak layak di ‘Tittle’kan dengan contoh Negara Islam yg sebenar..
hakikat yg ditimbulkan ialah, Malaysia masih jauh utk mencapai status negara Islam sebanar mengikut al-Quran, lihat saja para 'khalifah' yg memimpin negara..

Begitulah kenyataan saya tadi, ianya tidak lebih sebagai kenyataan yg berbau sinis, tiada unsur kepura2an pd saya seperti yg sedara dakwa..
Tetapi rupanya, sedara cuba memahaminya sebagai ayat yg berbentuk penghargaan..sungguh 'cekap' pemikiran sedara ya..Smile


saudara...setelah puas menunjukkan kepada semua warna sebenar saudara, akhirnya saudara cuba berselindung dengan ayat2 di atas..inilah saudara yang sebenar..berpura2 baik sedangkan penuh dengan syak wasangka buruk terhadap orang lain..saya tidak hairan jika saudara menyokong PAS kerana penyokong2 PAS penuh dengan mereka2 seperti saudara..konon sebagai mereka yang amat 'Islam' sedangkan diri penuh dengan pekung yang amat menjijikkan.

emm saya tidak pasti sama ada saya menunjukkan 'warna' sebenar saya, atau membongkar 'warna' sebenar saudara..hehe..
apa pun, keputusannya, pemerhati yg layak menilai..

apa pun, sedara boleh tunjukkan dimana syak wasangka buruk saya terhadap sedara??
Sedara kemukakan, dan saya kan balas dengan bukti dan dalil saya..sedara setuju??Smile

Rasanya mungkin sedara terlupa dgn kenyataan terbuka sedara yg rasanya bukan syak wsangka, tetapi hampir kepada bentuk fitnah yg bahaya….

lihat kenyataa sedara..


dulu_pas wrote:
saudara..pemimpin dan penyokong PAS yang jadi pembeli nombor wahid khinzir sekarang.

Fikir2kan!!

http://www.tranungkite.net/v7/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=42436&postdays=0&postorder=asc&start=30

saudara...maaf jika saya tidak hadir ke 'majlis' saudara kerana tidak baik bagi saya pada majlis yang mendatangkan 'syak' kepada saya dan ianya jua bukannya majlis ilmiah bagi saya..saya cadangkan saudara menjemput sahaja mereka2 yang seangkatan dengan saudara kerana mereka 'amat layak' berada di majlis saudara itu.

..emmm...'tdak baik???'....'mendatangkan syak??'..
bleh sedara perjelaskan kenyataan sedara ini?

mungkin sedara lupa kata2 sedara ini..

dulu_pas wrote:
saudara pria..saya akan keluar sebentar lagi kerana ada kerja yang perlu saya siapkan..saya berharap dapat berforum dengan saudara nanti..InsyaAllah..

Fikir2kan!!


dulu_pas wrote:

saudara pria..saya juga teringin sangat mengenali saudara..InsyaAllah kita boleh bertemu nanti untuk mengenali antara satu sama lain..Tentang niat baik saudara untuk berdebat dengan saya, saya menerimanya..semoga dengan hujah2 kita nanti akan menjadi contoh dan teladan kepada mereka..saya harap kita akan berdebat secara baik..tanpa kata2 nista dan tuduhan murtad, munafik atau kafir..saya serahkan pada saudara apa jua tajuk yang saudara fikirkan bersesuaian..salam persaudaraan buat saudara.

Fikir2kan!!


http://www.tranungkite.net/v7/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=42982&postdays=0&postorder=asc&start=105


saudara...maaf jika kata2 saya menyinggung perasaan saudara...namun akuilah jika kata2 saya ini benar..yang baik dari Allah dan buruk adalah dari saya jua.

Fikir2kan!!
tidak mengapa sedara..
insyallah, saling maaf memafkan..


Last edited by pria_malaya08 on Tue Dec 02, 2008 2:53 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
kataklompat
Major
Major


Joined: Jul 17, 2008
Posts: 6329
Location: planet bumi...

PostPosted: Tue Dec 02, 2008 8:14 am    Post subject: Reply with quote

fikir2kan......
Back to top
View user's profile Send private message
jiwakacau
Pegawai Waran
Pegawai Waran


Joined: Apr 17, 2008
Posts: 1268

PostPosted: Tue Dec 02, 2008 8:34 am    Post subject: Reply with quote

syabas saudara....saudara saja yg melayan anjing ini...
tapi baik2 nanti digigit kita kembali ibarat melepaskan anjing tersepit.
Back to top
View user's profile Send private message
High_Castle
Prebet
Prebet


Joined: Nov 14, 2008
Posts: 46

PostPosted: Tue Dec 02, 2008 11:30 am    Post subject: Reply with quote

dulu_pas ni bagus la dlm menyusun dan mengeluarkan hujah bijak2 ..... terus la menulis
Back to top
View user's profile Send private message
dokrokchetong
Kopral
Kopral


Joined: Nov 29, 2008
Posts: 153
Location: ya allah kau buka lah pintu hati org2 yg menentangmu agar kembali ke pangkal jalan....AMIN

PostPosted: Tue Dec 02, 2008 11:38 am    Post subject: Reply with quote

dulu_pas mana enta...............kahkahkah klakau la kau ni mcm badut...
jawabla kalu brani base jenis PONDAN=PEKIDA Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
KakNgah
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Joined: Jun 23, 2008
Posts: 2765

PostPosted: Tue Dec 02, 2008 11:45 am    Post subject: Reply with quote

Ini peluang keemasan bagi dulu_pas untuk mengutarakan hujah "ilmiah"nya bagi menarik lebih ramai PR menyokong UMNO. Jangan lepaskan peluang ini. Lawan tetap lawan!!! Mr. Green

Last edited by KakNgah on Tue Dec 02, 2008 11:46 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
sarjantulang
Sarjan
Sarjan


Joined: May 08, 2008
Posts: 764
Location: cube lu orang teka wa kat mane??

PostPosted: Tue Dec 02, 2008 11:46 am    Post subject: Reply with quote

salam,

dia tak masuk ni wa tau kenapa...dia dah dambakan jiwa dan raga dia pada UMNO....kahkahkah...

bla kena tegur terus swing pada bnde lain....kahkahkah...

sarjantulang
Back to top
View user's profile Send private message
sarjantulang
Sarjan
Sarjan


Joined: May 08, 2008
Posts: 764
Location: cube lu orang teka wa kat mane??

PostPosted: Tue Dec 02, 2008 11:48 am    Post subject: Reply with quote

KakNgah wrote:
Ini peluang keemasan bagi dulu_pas untuk mengutarakan hujah "ilmiah"nya bagi menarik lebih ramai PR menyokong UMNO. Jangan lepaskan peluang ini. Lawan tetap lawan!!! Mr. Green


salam,

apa kata kakngah je yang berhujah..nk dengar jugak..asyik melangau jek...kahkahkah...

takkan nk harapkn sorang jek...camner nk bg kitaorang yg PR ni sokong UMNO???kahkahkah.....dalam ramai2, sorang jek yg blh lu orang harapkn???kahkahkah....

sekadar permintaan....

sarjantulang
Back to top
View user's profile Send private message
KakNgah
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Joined: Jun 23, 2008
Posts: 2765

PostPosted: Tue Dec 02, 2008 11:53 am    Post subject: Reply with quote

sarjantulang wrote:
KakNgah wrote:
Ini peluang keemasan bagi dulu_pas untuk mengutarakan hujah "ilmiah"nya bagi menarik lebih ramai PR menyokong UMNO. Jangan lepaskan peluang ini. Lawan tetap lawan!!! Mr. Green


salam,

apa kata kakngah je yang berhujah..nk dengar jugak..asyik melangau jek...kahkahkah...

takkan nk harapkn sorang jek...camner nk bg kitaorang yg PR ni sokong UMNO???kahkahkah.....dalam ramai2, sorang jek yg blh lu orang harapkn???kahkahkah....

sekadar permintaan....

sarjantulang

errr...errr...nak pujuk masuk UMNO kena pandai putar-belit. Kak Ngah belum khatam mengaji dgn dulu_pas lagi. Mr. Green
Back to top
View user's profile Send private message
sarjantulang
Sarjan
Sarjan


Joined: May 08, 2008
Posts: 764
Location: cube lu orang teka wa kat mane??

PostPosted: Tue Dec 02, 2008 11:59 am    Post subject: Reply with quote

KakNgah wrote:
sarjantulang wrote:
KakNgah wrote:
Ini peluang keemasan bagi dulu_pas untuk mengutarakan hujah "ilmiah"nya bagi menarik lebih ramai PR menyokong UMNO. Jangan lepaskan peluang ini. Lawan tetap lawan!!! Mr. Green


salam,

apa kata kakngah je yang berhujah..nk dengar jugak..asyik melangau jek...kahkahkah...

takkan nk harapkn sorang jek...camner nk bg kitaorang yg PR ni sokong UMNO???kahkahkah.....dalam ramai2, sorang jek yg blh lu orang harapkn???kahkahkah....

sekadar permintaan....

sarjantulang

errr...errr...nak pujuk masuk UMNO kena pandai putar-belit. Kak Ngah belum khatam mengaji dgn dulu_pas lagi. Mr. Green


salam,

yeke..faham2...takpe..teruskn berguru dgn dia....pakar putar belit tu....pakar rotibasi pun ye jugak..kahkahkah

tp klu nk belajar ngaji baik gi jumpe dgn ustaz zamri, insha-Allah, mantop bacaannya....takpun ustaz2 kt surau2/masjid2...

sekadar pandangan..

sarjantulang
Back to top
View user's profile Send private message
pria_malaya08
Pegawai Waran
Pegawai Waran


Joined: Jun 19, 2008
Posts: 1119

PostPosted: Tue Dec 02, 2008 1:39 pm    Post subject: Reply with quote

assalamualaikum sedara dulu_pas serta semua forumer yg beragama Islam, semoga kita semua dirahmati dan ditempatkan Allah bersama golongan yg bersyukur terhadap-Nya..

sebelum itu, mohon maaf saya ucapkan kepada rakan2, sahabat yg lain kerana mungkin kejuwujudan thread ini mengundang rasa tidak keselesaan kalian terhadap saya..begitu juga, tuan punya rumah, dan para moderator sekalian..maaf saya ucapkan..

saya sebanrnya rasa terpanggil utk membuka satu lagi laman thread khas utk saya bertukar2 fikiran dgn shabat saya dulu_pas..
saya menyahut cabaran saya sendiri utk membuka thread khas utk berbincang secara serius bersama dulu_pas beberapa perkara yg agak penting bagi saya..

saya aku saya telah 'gagal' dlm misi perdebatan saya dengannya sebelum ini..

http://www.tranungkite.net/v7/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=42016&postdays=0&postorder=asc&start=165

http://www.tranungkite.net/v7/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=42982#1039685

rasanya cukuplah selama ini adegan 'tarik tali' beliau dgn para forumer lain termasuk saya dipentas TKO ini..
dan insyaallah, selepas ini saya akan meluangkan masa yg agak pnjang disini..

Pada fikiran saya, tindakan 'senyap' terhadap pertanyaan saya di ruangan private massage menandakan beliau bersetuju untuk bertukar2 fikiran dengan saya dengan cara sebegini..

Quote:
salam
apa khabar sedara..
semoga sedara dan semua diantara kita dirahmati Allah selalu..

emm saya musykil dgn niat sedara dtg kesini sebenarnya..
sedara dtg ke sini utk memporakperandakan keadaan, atau ingin membawa misi perubahan dan pengislahan??
kenapa sedara begitu berat hati utk menghadirkan diri di thread ini..
saya siap bagi pilihan lagi pd sedara utk buka thread sendiri,
tapi sedara seolah2 menyembunyikan sesuatu..
http://www.tranungkite.net/v7/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=42016&postdays=0&postorder=asc&start=165

http://www.tranungkite.net/v7/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=42982#1039685

saya kira, kalau sedara yakin sedara berada dipihak yg benar,
tidak salah rasanya sedara bersedia 'bertemu' secara langsung dengan saya..berdiskusi secara sihat dgn saya, berdebat secara ilmiah sesama kita..
sedara menyuruh kami berfikir, tapi, bagaimana dgn sedara?
apa yg sebenarnya terfikir dibenak pemikiran sedara?

sedara takutkan apa sebenarnya??
sedara berasa sedara dipihak yg salah?

nampaknya saya terpaksa buka satu lagi thread khas utk sedara, menyatakan kekesalan diatas tindakan sambil lewa sedara..
sedara sudah menyatkan persetujuan, tapi sedara memungkirinya,
sedra suruh org berfikir, tapi sedara sebolehnya taknak berfikir..
saya sudah memperingatkan sedara, tapi sedara langsung tidak menyahut sapaan saya..inikah cara Islam seperti yg sedara war2kan??

nampaknya, ini saja cara saya utk 'merapatkan ukhuwah' saya dgn sedara..
harap sedara bersedia utknya..


jadi saya harap kalian semua dapat fahami tindakan saya..Smile


Last edited by pria_malaya08 on Tue Dec 02, 2008 10:08 pm; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
dokrokchetong
Kopral
Kopral


Joined: Nov 29, 2008
Posts: 153
Location: ya allah kau buka lah pintu hati org2 yg menentangmu agar kembali ke pangkal jalan....AMIN

PostPosted: Tue Dec 02, 2008 1:47 pm    Post subject: Reply with quote

pria_malaya08 wrote:
assalamualaikum sedara dulu_pas serta semua forumer yg beragama Islam, semoga kita semua dirahmati dan ditempatkan Allah bersama golongan yg bersyukur terhadap-Nya..

sebelum itu, mohon maaf saya ucapkan kepada rakan2, sahabat yg lain kerana mungkin kejuwujudan thread ini mengundang rasa tidak keselesaan kalian terhadap saya..begitu juga, tuan punya rumah, dan para moderator sekalian..maaf saya ucapkan..

saya sebanrnya rasa terpanggil utk membuka satu lagi laman thread khas utk saya bertukar2 fikiran dgn shabat saya dulu_pas..
saya menyahut cabaran saya sendiri utk membuka thread khas utk berbincang secara serius bersama dulu_pas beberapa perkara yg agak penting bagi saya..

rasanya cukuplah selama ini adegan 'tarik tali' beliau dgn para forumer lain termasuk saya dipentas TKO ini..
dan insyaallah, selepas ini saya akan meluangkan masa yg agak pnjang disini..

Pada fikiran saya, tindakan 'senyap' terhadap pertanyaan saya di ruangan private massage menandakan beliau bersetuju untuk bertukar2 fikiran dengan saya dengan cara sebegini..

Quote:
salam
apa khabar sedara..
semoga sedara dan semua diantara kita dirahmati Allah selalu..

emm saya musykil dgn niat sedara dtg kesini sebenarnya..
sedara dtg ke sini utk memporakperandakan keadaan, atau ingin membawa misi perubahan dan pengislahan??
kenapa sedara begitu berat hati utk menghadirkan diri di thread ini..
saya siap bagi pilihan lagi pd sedara utk buka thread sendiri,
tapi sedara seolah2 menyembunyikan sesuatu..
http://www.tranungkite.net/v7/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=42016&postdays=0&postorder=asc&start=165

http://www.tranungkite.net/v7/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=42982#1039685

saya kira, kalau sedara yakin sedara berada dipihak yg benar,
tidak salah rasanya sedara bersedia 'bertemu' secara langsung dengan saya..berdiskusi secara sihat dgn saya, berdebat secara ilmiah sesama kita..
sedara menyuruh kami berfikir, tapi, bagaimana dgn sedara?
apa yg sebenarnya terfikir dibenak pemikiran sedara?

sedara takutkan apa sebenarnya??
sedara berasa sedara dipihak yg salah?

nampaknya saya terpaksa buka satu lagi thread khas utk sedara, menyatakan kekesalan diatas tindakan sambil lewa sedara..
sedara sudah menyatkan persetujuan, tapi sedara memungkirinya,
sedra suruh org berfikir, tapi sedara sebolehnya taknak berfikir..
saya sudah memperingatkan sedara, tapi sedara langsung tidak menyahut sapaan saya..inikah cara Islam seperti yg sedara war2kan??

nampaknya, ini saja cara saya utk 'merapatkan ukhuwah' saya dgn sedara..
harap sedara bersedia utknya..


jadi saya harap kalian semua dapat fahami tindakan saya..Smile
faham cikgu Surprised
Back to top
View user's profile Send private message
nazzmasa
Kopral
Kopral


Joined: Apr 03, 2008
Posts: 149

PostPosted: Tue Dec 02, 2008 1:48 pm    Post subject: Reply with quote

High_Castle wrote:
dulu_pas ni bagus la dlm menyusun dan mengeluarkan hujah bijak2 ..... terus la menulis


betul tu!!!! tapi, tak der org nak guna pakai hujah dia. Kesian! kesian! kesian!
Back to top
View user's profile Send private message
ok
Kopral
Kopral


Joined: Apr 21, 2008
Posts: 267

PostPosted: Tue Dec 02, 2008 1:53 pm    Post subject: Blah Reply with quote

Kan dia kabo dia nak blah dari thread TKO.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
hairie85
Lans Kopral
Lans Kopral


Joined: Jun 04, 2008
Posts: 52

PostPosted: Tue Dec 02, 2008 1:55 pm    Post subject: Re: Blah Reply with quote

ok wrote:
Kan dia kabo dia nak blah dari thread TKO.

pegi lah
g join kayveas PPP tu
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    TranungKite Online Forum Index -> Borak Politik & Isu Semasa All times are GMT + 8 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 1 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
               
Letupan Bom

Sila Klik
28 Dis - Benazir Bhutto (21 Jun 1953 - 27 Disember 2007) telah terbunuh dalam serangan berani mati dalam satu rali perarakan parti..
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman M@rhean
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuri’s Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo\' Lo\'
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
Pas Kelantan
Pas Kedah
PAS Negeri Sembilan
Pas Penang
PAS Melaka
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
Malayadaily
Al Brangi
Beras Melaka
PAS Caw. Shah Alam 2
Perak Bersatu
AMK Serdang
Betul Ka?
Abu Bahsyir Al Muqry
Pahang daily
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
DPP Pertaling Jaya Sel
Jabatan Amal 2
Pemuda Pengkalan Chepa
Pancak Bicara
Lanh14
Rencana Rakyat
Cili Merah
Hati Sufi
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
al-Futhuhat
Sabahdaily
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
tranung2006@yahoo.com atau Webmaster : tranungkite@hotmail.com

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.