Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami Detikdaily ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO V8
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · Arkib Berita
    · Bahan Bersiri
    · Cetak Artikel
    · Forums
    · iklan
    · Private Messages
    · Search
    · Surveys
    · Video_Stream
    · webrtv

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 1/12/2008

  Amaran banjir buruk di Pantai Timur
  Tanah runtuh, 2 beradik maut
  Soi Lek hiris hati Melayu
  Jangan bermain api - Pemuda UMNO
  Lucut gelaran Soi Lek, Mei Fun
  ‘Terikut-ikut rentak pembangkang’
  Tsu Koon: PULAU PINANG
  Salah menyatakan Malaysia adalah kerajaan Melayu?
  Mayat korban banjir ditemui terapung
  Pembekal dibenar simpan stok lebih
  Penduduk berang Perhilitan lepaskan 3,000 biawak
  Mayat mendiang Hema tiba dari Mumbai pagi ini
  MAS bawa balik 750 dari Bangkok
  AirAsia tambah dua lagi penerbangan ihsan ke Bangkok
  60 peratus produk kraf tangan akan dijual di Harrods
  Tiada cili merah
  Bantuan bina, baik pulih rumah naik
  Ibu rayu bantu suami, anak penyakit kronik
  Empat kakitangan perpustakaan maut
  Mayat mangsa bot karam ditemui
  Remaja mati lemas di lombong
  Pelajar UiTM pemenang terakhir Susun dan Menang
  Sembilan beranak diami rumah usang
  Sasaran sejuta ahli baru belia
  Zaid wajar dihukum -Tidak boleh dimaafkan
  Zaid wajar dihukum -Subang desak pecat
  Zaid wajar dihukum -UMNO tidak rugi apa-apa
  Zaid wajar dihukum -Tindakan akan dibincang
  Kredibiliti Anwar dipertikai
  Modal baru permainan politik PKR
  PPP ugut keluar BN jika tidak pinda ISA
  UMNO KT bincang calon minggu depan
  PKR minat Kuala Terengganu
  Bergilir-gilir ke Sarawak
  Hasrat PKR 'angan-angan Mat Jenin'
  Pulau Pinang tidak cadang ganti TKM1
  Menteri India letak jawatan
  Kafe Leopold's sasaran serangan dibuka semula
  Pelakon Britain ditahan disyaki militan
  Penumpang cari jalan lain
  Pertempuran di Karachi, 13 terbunuh, 70 cedera
  Jemaah Palestin dihalang ke Mesir
  Iraq-Iran tukar mayat tentera
  Kumpulan terakhir pengaman Malaysia pulang
  Korban keganasan meningkat 500 orang
  Rakyat India selar pemimpin politik
  Penunjuk perasaan diarah beredar
  India tingkat kawalan keselamatan
  Bush pantau perkembangan di India
  Lanun setuju bebas kapal kargo senjata Ukraine
  Pekerja asing buang mayat ibu di sungai, ditangkap
  Pakistan raih sokongan
  Kuan Yew selamat dibedah
  Sidang kemuncak ASEAN ditangguh Mac?
  Rusia, Venezuela setuju operasi tentera bersama
  Arroyo arah pindahkan rakyat Filipina
  Jepun urus pemindahan pelancong
  Sepanyol rancang hantar 3 pesawat

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: rosman11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 21093

People Online:
Visitors: 34
Members: 0
Total: 34

@TKO..

Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9
Dilulus terbit pada Tuesday, June 17 @ 23:59:33 MYT oleh greenboc

Pendapat Oleh hazik

"a
Tahniah kepada YB Hj. Mahfuz (Ketua Penerangan PAS dan MP Pokok Sena) kerana telah berjaya memberi hujah yang baik dalam slot "Hujah" terbitan TV9 malam ini.

Rancangan diskusi 30 minit yang berkisar isu minyak "Menang-Menang" turut membariskan YB Datuk Aziz (MP Seri Gading) dan dipengerusikan Dr Agus Yusuf.

Dengan persediaan fakta cukup disokong nota dan data dibawa YB Hj. Mahfuz, rasanya YB Datuk Aziz perlu ambil sikap serius ketika berhujah kerana sekeping kertas pun tak kelihatan di depannya.

Kerap kali YB Hj. Mahfuz dicelah oleh YB Datuk Aziz tetapi gagal diberi jalan olehnya termasuk pengerusi sendiri. Penyampaian beliau cukup berjaya dan meyakinkan malam ini dan sewajarnya layak menjawat Ketua Penerangan PAS pusat.

Tahniah YB Hj. Mahfuz, mesej YB sampai kepada pengetahuan kerajaan termasuk menyebut kata akhir hujah tuan "orkestra philharmonik menelan juta RM dan ianya satu pembaziran" ketika di hujung rancangan. Kalau kerajaan BN nak membazir lagi, semestinya BN ditolak rakyat sepenuhnya.
"

 
Artikel Hari Ini

Alahai Pramugari MAS, Penerbangan Haji Bertudung, Penerbangan Biasa Buang Tudun

Hello Tamil, Lu Apa Tunggu Lagi?

Antara dua nilai

E-book Detik-detik Hidupku - Imam Hassan Al Banna telah terbit!

Perang MCA-UMNO II: Ong Tee Keat vs Mukhriz

Cara segera atasi stress

Penguasaan Bahasa Inggeris: Satu Formula

Kontrak Sosial

Tok Guru Nik Abdul Aziz tiada pengganti? Masalah besar ini!

Cina masuk Islam kerana dengar nasyid Melayu ini!

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Pendapat
· News by greenboc


Most read story about Pendapat:

Alahai Pramugari MAS, Penerbangan Haji Bertudung, Penerbangan Biasa Buang Tudun

Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9

Nik Aziz boleh Dr Asri tak boleh?

MB Terengganu Yang Tidak Cerdik!

Seks Bebas: 886 dari 887 mengarut??

Article Rating
Average Score: 5
Votes: 3


Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9" | Login/Create an Account | 70 comments | Search Discussion
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by MoSE on Wednesday, June 18 @ 00:02:34 MYT
(User Info | Send a Message)
Assalamualaikum...

Setuju... tergagap2 jugak ler YB UMNO tu.. tapi aku paling suka Dr.Agus handle bicara tu.. makan dalam....

Wassalam



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by trillion on Wednesday, June 18 @ 00:09:23 MYT
(User Info | Send a Message)
Dari dulu lagi aku sokong Mahfuz sama ada di Dewan Rakyat mahupun di TV9. Kalaulah peluang ini diberi kepada beliau bertemu Shahrir hari itu rasanya lebih mengancam lagi!



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by ayahngah on Wednesday, June 18 @ 00:17:39 MYT
(User Info | Send a Message)
Salam.Saya tak sempat nak tonton.Boleh sesapa sediakan link videonya.



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by permatang on Wednesday, June 18 @ 00:18:21 MYT
(User Info | Send a Message)
memang best giler...tabik la kat YB mahfuz..bukan lagi tergagap puak umno tu..terkedu2 dah..p/raya ke 13 conform tak tercalon nya...



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by ketuatliat on Wednesday, June 18 @ 00:23:41 MYT
(User Info | Send a Message)
camni bru dikatakn 'hujah'....

next week ada lg...anta yg baikpunya...
bru rakyat tau...



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by along74 on Wednesday, June 18 @ 00:23:50 MYT
(User Info | Send a Message)
yb mahfuz patut dapat pingat.... PGB... Panglima Gagah Berani..... Pahlawan Gigi Besi



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by Anuart on Wednesday, June 18 @ 00:27:27 MYT
(User Info | Send a Message)
Camtu la YB!.. Sri Gading try pi juai tempe goreng tepi jalan tengok boleh survive tak beniaga dlm musim minyak naik ni....lawak..lawak..anjang aki lagi terrerrr bhujah..



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by selendangmerah ([email protected]) on Wednesday, June 18 @ 01:05:51 MYT
(User Info | Send a Message)
Pd sesape yg x tgk,dah kuar kat web tv9.com.my

Kalu nak dw ble guna IDM dll..



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by is on Wednesday, June 18 @ 01:52:49 MYT
(User Info | Send a Message)
Ramai yg xtau t'masuklah sy..lgpun jarang tgk tv ni.. knape rancangan hujah yg menampilkan YB Mahfuz yg sepatutnya diwarwarkan TIDAK DIWARWARKAN spertimana debat isu minyak yg menampilkan YB Salahudin tu?



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by narutOmaX on Wednesday, June 18 @ 02:15:53 MYT
(User Info | Send a Message)
ini lik utk rncangan hujah bg yg x tgnk smalm..


part 1
http://www.tv9.com.my/Shows/Episodes.aspx?MasterID=80&ShowID=312&MenuID=2&TemplateID=1&SubMenuID=1&VideoID=6320&EpID=12919#anchorVid

part 2
http://www.tv9.com.my/Shows/Episodes.aspx?MasterID=80&ShowID=312&MenuID=2&TemplateID=1&SubMenuID=1&VideoID=6322&EpID=12919#anchorVid

part 3
http://www.tv9.com.my/Shows/Episodes.aspx?MasterID=80&ShowID=312&MenuID=2&TemplateID=1&SubMenuID=1&VideoID=6324&EpID=12919#anchorVid


syabas yb mahfuz..respek lu!!!
agus pown,bgus btol hang jd pengerusi..
abik juga sma lu!!

hanco umno,rkyar bahagia..
takbir!!!



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by al-bakistani on Wednesday, June 18 @ 02:29:06 MYT
(User Info | Send a Message)
konform Sri gading buduh tahap gaban macam pak lah jugak



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by jundu_may on Wednesday, June 18 @ 03:13:13 MYT
(User Info | Send a Message)
kat youtube pun dah ada dah..pantasss Very Happy

http://uk.youtube.com/watch?v=k7ElnwUCDkc [uk.youtube.com] ---> part 1
http://uk.youtube.com/watch?v=PSI_B0uR7F4 [uk.youtube.com] ---> part 2
http://uk.youtube.com/watch?v=qGvHQL8jDB4 [uk.youtube.com] ---> part 3



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by Atoktua on Wednesday, June 18 @ 06:15:12 MYT
(User Info | Send a Message)
Saya peminat setia Hujah. Pengacaranya terbuka dan bernas dalam bertanya soalan. Cuma saya tak tahu dia ni parti apa, ikut dan balon aje. Itu aje yang saya tak faham dengan pengacara ini. Pun begitu, satu yang pasti dia ni terbuka dan berkecuali. Dalam Islam, saya tak tahulah boleh ke kita berkecuali tanpa berpegang pada parti politik yang memperjuangkan Islam.

Hujah malam ini best kerana YB Mahfuz lunyaikan sahaja YB Seri GAding tu yang cakap macam orang jual ubat. Dr Agus aku tengok payah juga dengan handle hgelagat YB Seri Gading tu. YB Mahfuz tenang sahaja dan sambil gelak sahaja berhujah dengan YB Seri GAding tu. Malu sungguh aku lihat tahap dan mutu pemimpin UMNO ini. NAmpaknya pilihan raya sekali lagi UMNO dah tak relevan.

Hujah ini patut dilanjutkan masanya kepada 1 jam. setengah jam, dalam siarannya pada tiap Selasa tidak cukup waktunya. JIka kita nak tengok rancangan bual bicara yanga da kualiti di MAlaysia, tengoklah Hujah TV9 pqda setiap Selasa. Ia satu rancangan yang hangat dan ilmiah. Hehehe



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by penawarna on Wednesday, June 18 @ 07:22:19 MYT
(User Info | Send a Message)
Cayalah... mcm mana ku tak tau... nasib baik tgk kat you tube!

Padan muka UMNO... pemimpin UMNO x proaktif! x berpandangan jauh.... pimpinan paling LEMAH dlm sejarah!!!!



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by azzuri on Wednesday, June 18 @ 07:45:30 MYT
(User Info | Send a Message)
semalam aku tunggu tak ada ganti forum lain....so aku ingat tak ada la ..mcm mn nak dowload video nie ye ?



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by redders on Wednesday, June 18 @ 07:47:29 MYT
(User Info | Send a Message)
YB Mahfuz mantap, YB BN tu memang style kedai kopi. Cakap not backed up by facts.



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by hassan_sas on Wednesday, June 18 @ 08:03:06 MYT
(User Info | Send a Message)
aku suka tengok Dr Agus ketawa sinis har har har har



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by Kumbangkl on Wednesday, June 18 @ 08:07:11 MYT
(User Info | Send a Message)
Boleh pakai software cool youtube download untuk download kat situ.



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by talikasutkayu on Wednesday, June 18 @ 08:07:14 MYT
(User Info | Send a Message)
rugi wa tak tengok smlm...ade video takk



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by fdisk on Wednesday, June 18 @ 08:16:10 MYT
(User Info | Send a Message)
DIORANG KATA PKL 930MALAM...LAST2 AKU LAYAN PETRONAS AYAM PULAK..



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by yasir_313 on Wednesday, June 18 @ 08:34:02 MYT
(User Info | Send a Message)
Tahniah saudara Hj Mahfuz kerana menbuatkan penonton terlopong, kalau ada siaran HUJAH yang lain ajak sekali isteri-isteri yang menjadi penyokong kuat kerajaan. Semoga mereka buka mata dan telingga.



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by Jaing on Wednesday, June 18 @ 08:34:35 MYT
(User Info | Send a Message)
wow....memang aku tabik spring buat YB Mahfuz...terkedu YM Umno di buatnya. ni le org dalam umno...xde attitude seorang YB..cakap macam org jual ubat je....wakakaka



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by irfan on Wednesday, June 18 @ 08:53:42 MYT
(User Info | Send a Message)
Wah. Teruja..teruja... memang best semalam. Tahniah buat Hj Mahfuz.



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by kerislusoh on Wednesday, June 18 @ 09:19:38 MYT
(User Info | Send a Message)

Good...keep up the good job!

tahniah!

airasiana!
ko tak tengok ker TV9 semalam?




Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by putih on Wednesday, June 18 @ 09:42:25 MYT
(User Info | Send a Message)
direct download. sila gunakan download manager
http://medprima.vo.llnwd.net/o18/u/tv9/sec/hujah/hujah_2008_025_01_cft.flv
http://medprima.vo.llnwd.net/o18/u/tv9/sec/hujah/hujah_2008_025_02_cft.flv
http://medprima.vo.llnwd.net/o18/u/tv9/sec/hujah/hujah_2008_025_03_cft.flv



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by viperhydra89 on Wednesday, June 18 @ 09:47:19 MYT
(User Info | Send a Message) http://www.syadanlair.blogspot.com
sebenarnye,aku duk menunggu2 komen airasiana..
nk tengok ape lagi yang bleh dye komen..
haha..

where are you,airasiana?
you can run,but you cant hide~  ^^



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by kerislusoh on Wednesday, June 18 @ 09:49:26 MYT
(User Info | Send a Message)
airasiana bodo



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by joarpinto on Wednesday, June 18 @ 10:11:12 MYT
(User Info | Send a Message)
mana si bodo bangang airasiana...???
airasiana memang bodo sombong....
airasiana bodo, ye ye...
airasiana bodo, ye ye...
airasiana bodo, ye ye...
airasiana bodo, ye ye...
airasiana bodo, ye ye...



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by mr_palolok on Wednesday, June 18 @ 10:17:16 MYT
(User Info | Send a Message)
kepade sesiape yg terlepas mlm td...

blh tgk kat cini...

http://www.tv9.com.my/Shows/Episodes.aspx?MasterID=80&ShowID=312&MenuID=2&SubMenuID=1&TemplateID=1&EpID=12919&VideoID=6320



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by edyesdotcom on Wednesday, June 18 @ 10:28:04 MYT
(User Info | Send a Message) http://edyesdotcom.blogspot.com/
Airasiana baru jer komen kat tajuk sebelah...

sini



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by radenacheng on Wednesday, June 18 @ 10:28:34 MYT
(User Info | Send a Message)
masa yg diperuntukan terlalu singkat, rasanya jika dipanjangkan waktu, pastinya peluh jantan abis kuar dah MP sri gading tu, aku yg duk sri gading pun malu dpt YB yg pemikiran sama tahap dgn org2 kg aku yg tiap2 pg kejenya berkebun,menoreh dan kj kg, baik aku yg sekolah tak tinggi mana ni jd YB, takat kuar fakta mcm duk sembang kt kd kopi dpn simpang masuk kg ..aku pun bleh..YB ni kalau berani potongla mcm2 elaun tu bg penduduk kg yg mcm aku ni yg terguris benar dgn kenaikan minyak, bayangkan nak beli beras plg murah yg 10% hancur pun kt kg ni kena ada rm28 utk 10kg, dulu beras yg sama aku beli rm17 je, anak2 dahla sedang membesar, nasib baikla anak2 phm penderitaan bapanye yg kj kg ni..igtla wahai pemerintah jika tiba saat kejatuhanmu dan penderitaan yg sama kau lalui spt kami lalui kini akibat kezalimanmu, jgnla kau mengeluh..igtla kami pun ada anak isteri, mak bapak yg sedang dimamah tua yg perlu disuap setiap hari sedangkan makanan kami tidak pernah semewah anak isterimu apabila mengadap makanan yg enak2 setiap hari..igtlah setiap keenakan yg YB makan ada hak kami yg kau zalimi..



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by airasiana on Wednesday, June 18 @ 10:54:01 MYT
(User Info | Send a Message)
Amboi sedapnya si Mahfuz ni bercakap...Potang sana, campur sini, tolak sana, bahagi sini selesai semua masalah...Kalau macam itu, nenek kau pun boleh jadi PM...Tak semudah tulah wahai si Mahfuz..Banyak faktor yang anda tak masukkan ..samada ada tak tahu atau tertinggal...asyik-asyik si mahfuz kata "apa nama".....Sebagai contoh kita tengok Kerajaan selangor yang beri air percuma dan cukai pintu free..Bercakap memang senang, tetapi perlaksannanya tu belum tentu lagi..Itu pun setelah ditekan oleh Ketua pembangkang yang hebat, barulah dapat air percuma, itu pun dalam keadaan yang terkedu...Cukai pintu pula dia orang dah cakap tak boleh siang-siang sebelum kena belasah denagn ketua pembangkang..Gara-gara pandai bercakap dan berjanji, tak nak buat tak reti...Begitulah si Mahfuz omar yang lidah tak bertulang nii..asyik nak main sarkis aje , MP Gading dan Dr Agus nak dijadikan Gajah..kita semua nak dijadikan penonton..Lepas ni nak buat demontrasi haram pulak...Insaflah wahai Mahfuz



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by ahlibahasa on Wednesday, June 18 @ 11:07:10 MYT
(User Info | Send a Message) http://sitihaslizaa.blogspot.com/
Syabas YB Mahfuz, inilah sebenarnya hujah yang kita nantikan, tegas, padat dan mantap. Inilah yang dikatakan menerang bukan menyerang! YB Mahfuz bercakap dengan fakta dan dalam masa yang sama berhujah dengan tegas untuk mematahkan pihak lawan. Beliau bukannya bertekak dengan melulu. Kalau tidak tegas, pihak lawan akan menguasai perdebatan dengan idea-idea yang keliru dan memutarbelitkan.Sebarkan pada semua video-video berkenaan.



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by kerislusoh on Wednesday, June 18 @ 11:13:34 MYT
(User Info | Send a Message)
'faktor' ape yg mahfuz tak masukkan tu airasiana?
hurai la sikit...



airasiana bodo



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by Whybi on Wednesday, June 18 @ 11:31:31 MYT
(User Info | Send a Message)
Assalam, Takbirrr... YB Mahfuz, saudara telah berjaya memartabatkan semula PAS dalam penghujahan yang mantap. Kerap kali YB Sri Gading telah mengakui akan kebenaran hujahan yang YB Mahfuz nyatakan. Begitu juga dengan Prof Agus yang seakan tertarik untuk mendengar hujahan YB Mahfuz.
Cuma disini saya ingin luahkan sedikit kepada penyokong YB Sri Gading :

1) Disuruhnya rakyat berkorban - Jawapannya dah lama dah rakyat berkorban sampai terkorban pun ada. Sepatutnya para menteri itu yang patut banyak berkorban potong atau jangan diambil segala elaun yang tidak munasabah atau munasarawak seperti keraian, milleage, dan sewaktu dgnnya. Contohilah MB YAB TG Nik Aziz. Bukannya diwaktu terdesak baru nak ingat rakyat dan tidak mustahil jika kesenangan kembali nanti maka sudah tentu akan hilanglah semangat berkorban sang menteri.

2) YB Sri Gading cakap pun pakai ikut akal saja tanpa merujuk kepada sebarang fakta - Lihatlah bagaimana ulasan tentang peniaga yang menaikkan harga. adakah patut disalahkan kepada peniaga. Disini saya amat setuju dengan ulasan Pengerusi dan juga YB Mahfuz.

Saya juga pada mulanya ingin menonton TV1 bersama Tan Sri CEO Petronas akan tetapi disebabkan yang menjadi pengerusinya adalah Johan Jaafar maka hati saya meluat.

Apa pun syabas kepada YB Pokok sena dan juga Pengerusi Prof Agus yang banyak membantu menceriakan HUJAH malam tadi.
wassalam



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by DBE369 on Wednesday, June 18 @ 11:33:35 MYT
(User Info | Send a Message)
DR AGUSS KALAU TAK SILAP DARI MACHANG KELANTAN...PERNAH ORANG MACHANG CAKAP DIA 'LEBIH' KEPADA PAS ...TAPI BIASALAH KERJA PEGAWAI KERAJAAN TERPAKSA COVER......



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by viperhydra89 on Wednesday, June 18 @ 11:38:44 MYT
(User Info | Send a Message) http://www.syadanlair.blogspot.com
Takde ker moderator yang buleh block post si airasiana anak gampang nie?
Sakit ati btol aku membacanye...

bak kata kerislusoh :

airasiana bodo



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by airasiana on Wednesday, June 18 @ 11:39:19 MYT
(User Info | Send a Message)
Apa yang padat?? apa yang tegas?? apa yang jelas??..Cubalah pencacai PAS huraikan di sini? Kenapa yang tegas, yang jelas dan yang terang ini tak kedengaran pun di PARLIMEN SEBELUM ini...Anda semua tak ada pun data-data di depan meja untuk mengiakan cakap si Mahfuz ini...Cakap lebih, tapi kalau kena dengan DATO SHAHRIR yang ada data-data yang lengkap pasti KO punya...kemudian nak kata pasal ORKESTRA pulak??adakah dia yang menguruskan orkestra itu untuk melabelkannya sebagi membazir!! tanyalah pada yang arif sebelum membuat kesimpulan..tengok semua data-data berkenaan orkestra itu, jangan hanya dapatkan beberapa maklumat dari malaysiakini.com dan sebaginya,,terus buat tuduhan palsu!! Tiada yang hebatnya si Mahfuz ini..cakap berdegar-degar tapi ekor bergelumang dengan tahi!!!



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by Whybi on Wednesday, June 18 @ 12:10:27 MYT
(User Info | Send a Message)
Wahai airasiana, anda kena buka minda dan jangan terlalu sempit. Saya juga akui ada hujahan YB MD Aziz yang boleh diterima. Ini tidak setangkai buah hanya cuma sebiji saja busuk tapi habis dibuangnya setangkai. Maka jangan jadi seperti itu. Ambol contohlah apa yang dikatakan oleh YB Mahfuz, kita tidak tahu bagaimana masalah peniaga yang terpaksa menaikkan harga kerana kita tidak berada disituasi mereka. Cuba para menteri duduk tempat peniaga itu nescaya akan merasai keperitannya . Maka itulah yang diakui oleh YB SG menteri tidak pandai berniaga. Jadi janganlah dituduh sembarangan ke atas peniaga jika tidak tahu berniaga.
Bukankah itu satu hujahan yang agak baik juga. Saudara juga mengatakan YB Mahfuz hanya cakap kosong sahaja.. tolak campur sana sini. Itulah dia satu contoh yang bagus dimana kita tahu apa yang ada dalam otak fikiran YB Mahfuz serta PR, mungkin boleh diolahkan jika sekiranya memegang kuasa pusat. Walaupun saudara airasiana cakap YB Mahfuz ...lidah tidak bertulang... ya memang lidah tidak bertulang jadi apa masalahnya kerana sudah dijadikanNYA begitu. Jangan disalahkan lidah tidak bertulang salahkan kita yang masih lagi bertulang belakangkan dengan manusia yang hanya pentingkan tulang belulang diri sendiri bukan untuk Rakyat semua.
Ada juga yang pertikaikan Prof Agus yg asal dari machang yg 'lebih' kepada PAS tapi pasal kerja gomen terpaksa kena cover. Lawak betul ...inilah dia sikap dan tahap pemikiran manusia yang lidah bertulang, salahkah Prof Agus untuk mengajukan persoalan sedemikian kerana mungkin mewakili soalan para pendengar atau rakyat diluar (Husnuzon lah) dan juga sesuai dengan post beliau sebagai penganalisis politik tanahair.
Awatlah dok dungu, bengap sangat  kita semua ni... Lagi satu istilah Menang-menang itu pun saya rasa  timbul setelah putih mata dalam kes Pulau Batu putih yang dibawa oleh Rais Yatim. Pelik kalah tapi menang...
Wallahualam



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by longgeng on Wednesday, June 18 @ 12:11:54 MYT
(User Info | Send a Message)

Aziz Sri gading adalah spesis CALON BN YANG SALAH SATU TUNGGUL yang boleh menang..HARAP ORANG JOHOR BERUBAH LE..TERUK WAKIL INI..Harap BN carik orang lain le..ramai lagi wakil BN mcm ni.....HABIHKAN DUIT MALAYSIA JE..HUKUM BUANG KE LAUT...
Mahfuz SYABAS..jgn lupa RAKYAT bila beralih KERAJAAN nanti...




Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by longgeng on Wednesday, June 18 @ 12:22:39 MYT
(User Info | Send a Message)
Untuk arasinia tu..kalau dia betina memang di BOSIA..kalau jantan dia BOHJAN..kecik-kecik taknak mampus..besar besar menyusahkan orang..bak kato org Nogori pantat omak kau le......



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by angsana on Wednesday, June 18 @ 12:43:51 MYT
(User Info | Send a Message)
Salam,

YB Mahfuz bentangkan fakta yg cukup menarik. YB Aziz pun ada hujahnya.
YB Mahfuz nampak begitu hebat dalam berdebat. Mungkin fakta ni boleh bawak ke Sanglang nanti.
Apa-apa pun, tahniah TV9 kerana ada sedikit perubahan minda.....



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by hyde on Wednesday, June 18 @ 17:06:36 MYT
(User Info | Send a Message)
Respect kat Dr AGus & YB Hj Mahfuz...steady dia kupas...mentaliti kelas 1..



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by lelakidicermin on Wednesday, June 18 @ 18:20:12 MYT
(User Info | Send a Message)
AIRASIANA kau tgk hujah tu dlm bahasa afrika ke.....kau ni bongok lah... kan fakta2 yg dia ckp tu dari org bn gak...contoh ucapan menteri kewangan kedua...dan negara2 lain yg buat sesuatu untuk infalasi tak meningkat....yg sedara kau seri gading tu berhujah mcm kedai kopi takde fail....menyampuk dlm perlimen boleh lah.....yg nak diceritakan sesuatu yg ada fakta.....BODOH BETULLAH KAU NI AIRASIANA.



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by zax2717 on Wednesday, June 18 @ 19:45:28 MYT
(User Info | Send a Message)
Tambah lagi, dah le bodoh, bangang plak.



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by kiemey7331 on Wednesday, June 18 @ 20:02:04 MYT
(User Info | Send a Message)
airasiana...maaf la kalau aku cakap perangai katak bawah tempurung kau ni memang susah nak dibuang....kat kelantan dulu kalau pas menang apa puak2 kau kata...SEMUA RAKYAT KELANTAN AKAN MATI KEBULURAN.....maka orang2 dr luar kelantan yg prihatin datang la melawat kelantan dgn membawa bekal spt beras takut mereka mati kebulur jugak!!!!! AKU nak tanya berapa ramai dah rakyat kelantan yg mati kebulur sekarang???? BODO, NGO , TOLOL, BENGONG, TAK POT DAN BYK LAGI LA BOLEH AKU BUI KO MU NIH!!!!!



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by xerus83 on Wednesday, June 18 @ 20:10:15 MYT
(User Info | Send a Message)
Alasan pasal kerajaan naikkan minyak awal2, pasal takut kalau naik lambat.. org2 kaya beli stok minyak banyak2. then jual balik.. giler apa.... ko ingat derang nak buat tangki minyak giler babas bawah tanah kat umah haper...

Kalau meletup.. naya satu keluarga.. muarhahahahaha.

mau beribu kali mamat org kaya nak tuang minyak dlm tangki besar dia tue.. hahahahahha.. geli tali usus aku.. dengar alasan tak logik tue..


lain la kalau derang ada perigi minyak sendirik...



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by abangraja on Wednesday, June 18 @ 20:33:18 MYT
(User Info | Send a Message)
ikut hukum alam... orang macam airasiana ini akan mati dalam keadaan yang mengaibkan...

bertaubatlah....



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by mohdnoorawang on Wednesday, June 18 @ 21:25:47 MYT
(User Info | Send a Message)
sdr mahfuz yang ku kenal.memang dilahirkan untuk berhujah, bukan hujah kosong macam yb yby barisan nasional terutama yb khairi jamaludin yang mana kj tiada idea dan bodoh bila berhujag dan nampak cerdik tapi bodoh tu satu contuh.

kembali kepada SDr YB mahfuz memang hebat bila berhujah Sdr mat sabu tidak boleh berhujah macam sdr Yb mahfuz. Saya teringat kata kata Sdr Haji Subki Latiff memberi komen apabila Sdr mahfuz diberi jawatan ketua Penerangan Pas Pusat, komen beliau sepatutnya jawatan Ketua penerangan Pas Pusat diberi sepuloh tahun dulu.

Sdr mahfuz berhujah penuh idea dan fakta kalah orang yang ada sjil universiti oxford. pempi veteren sdr mahfuz salah seorang yang palinh pantas dan hebat berhujah,

Pemimpin pelapis yang hebat tapi tidak diberi peluang oleh Pas Pusat ialah sdr Utz, IDRIS ahli jawatan Kuasa pas pusat , satu-satunya bakal pemimpin pelapis dan orang nonbor dua dalam parti pas satu waktu nanti. Jika orang pas dan perwakilan mahu pemimpim bertaraf nasional dan antarabangsa. Tapi orang pas ni ada penyakit sedikit kronik dalam pilih calon kadang-kadang ada sediki tidak cerdik dan sempit fikiran.  

kita perlu cari calon yang berwibawa cekap mematah hujah seperti Almarhum Datuk Utz Fahdil Nur. Hujah dunia penting disamping hujah al quran. Pemimpin syiah yang hebat mempunyai daya fikir dan hujah dunia dan hujag al quraan yang hebat. ambil contoh saja.

 Jangan jadi syiah sipenarik beca sudah lah. semua orang tidak betul yang betul penarik beca saja. sipenarik beca adalah satu laman blog yang dari penulis yang hebat dan ada daya juang tinggi. Tapi taku pergi unjukrasa. mungkin jiwa sipenarik beca ni pengikut junjung al-quaran sema perang diantara tentere ali dan cucurusullah saw dengan tentera yazib anak mauwiah.     



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by jonlompey ([email protected]) on Thursday, June 19 @ 10:40:45 MYT
(User Info | Send a Message)
AZIZ SRI GADING....YB (YG.BAHLOL) CAP TEROMPAH...TANG MENYAMPUK DLM PARLIMEN HANG BAGI KAT DIA....TANG LAIN HANCOSSS !!

BUNG MUKTAR...HANG BAIK2 SIKIT...JGN TIRU STAIL DIA...GILA PUBLISITI MURAH...IKUT STAIL YONG TECK LEE LAH MANGKOK !!! SIKIT ARI LG CHONG KAH KIAT PLAK FOLLOW DIA...HANG TENGOK LAH NANTI...

AIRASIANA...HANG JGN IKUT SAPA2....HANG PI GALI KUBUR...TERJUN SENDIRI...

BAGHAL....DARI DULU, KINI, SELAMANYA.........................................



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by bunga_mawar on Thursday, June 19 @ 21:40:31 MYT
(User Info | Send a Message)
http://uk.youtube.com/watch?v=k7ElnwUCDkc



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by md5 on Monday, July 07 @ 16:09:29 MYT
(User Info | Send a Message)
aku rasa airasiana ni isi minyak guna air kencing kot,,pastu makan tahi sendiri.kira dia ni recyle balik la air kencing ngan tahi dia,sbb tu dia xfaham lagi penderitaan org lain yg susah sbb suma mende naik.cakap style jilaat ja dia ni.



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by ady626 on Sunday, August 24 @ 03:21:28 MYT
(User Info | Send a Message)
memang dari dulu aku suka dgn mahfuz nie....hujahnya bernas n tepat!!
semoga 1 hari nanti mahfuz nie akan menjadi menteri atau mana2 yg sesuai dgnnya,allahhuakbar



Re: Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9 (Score: 1)
by unanjaga on Thursday, December 04 @ 11:19:06 MYT
(User Info | Send a Message)
Apa jua bentuk pembaziran itu sewajar nya kita tolak secara bersama...jangan kita berhujah mengikut rentak emoisi politik.


               
Letupan Bom

Sila Klik
28 Dis - Benazir Bhutto (21 Jun 1953 - 27 Disember 2007) telah terbunuh dalam serangan berani mati dalam satu rali perarakan parti..
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo\' Lo\'
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
Pas Kelantan
Pas Kedah
PAS Negeri Sembilan
Pas Penang
PAS Melaka
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
Malayadaily
Al Brangi
Beras Melaka
PAS Caw. Shah Alam 2
Perak Bersatu
AMK Serdang
Betul Ka?
Abu Bahsyir Al Muqry
Pahang daily
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
DPP Pertaling Jaya Sel
Jabatan Amal 2
Pemuda Pengkalan Chepa
Pancak Bicara
Lanh14
Rencana Rakyat
Cili Merah
Hati Sufi
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
al-Futhuhat
Sabahdaily
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.