Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami Detikdaily ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO V8
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · Arkib Berita
    · Bahan Bersiri
    · Cetak Artikel
    · Forums
    · iklan
    · Private Messages
    · Search
    · Surveys
    · Video_Stream
    · webrtv

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 1/12/2008

  Amaran banjir buruk di Pantai Timur
  Tanah runtuh, 2 beradik maut
  Soi Lek hiris hati Melayu
  Jangan bermain api - Pemuda UMNO
  Lucut gelaran Soi Lek, Mei Fun
  ‘Terikut-ikut rentak pembangkang’
  Tsu Koon: PULAU PINANG
  Salah menyatakan Malaysia adalah kerajaan Melayu?
  Mayat korban banjir ditemui terapung
  Pembekal dibenar simpan stok lebih
  Penduduk berang Perhilitan lepaskan 3,000 biawak
  Mayat mendiang Hema tiba dari Mumbai pagi ini
  MAS bawa balik 750 dari Bangkok
  AirAsia tambah dua lagi penerbangan ihsan ke Bangkok
  60 peratus produk kraf tangan akan dijual di Harrods
  Tiada cili merah
  Bantuan bina, baik pulih rumah naik
  Ibu rayu bantu suami, anak penyakit kronik
  Empat kakitangan perpustakaan maut
  Mayat mangsa bot karam ditemui
  Remaja mati lemas di lombong
  Pelajar UiTM pemenang terakhir Susun dan Menang
  Sembilan beranak diami rumah usang
  Sasaran sejuta ahli baru belia
  Zaid wajar dihukum -Tidak boleh dimaafkan
  Zaid wajar dihukum -Subang desak pecat
  Zaid wajar dihukum -UMNO tidak rugi apa-apa
  Zaid wajar dihukum -Tindakan akan dibincang
  Kredibiliti Anwar dipertikai
  Modal baru permainan politik PKR
  PPP ugut keluar BN jika tidak pinda ISA
  UMNO KT bincang calon minggu depan
  PKR minat Kuala Terengganu
  Bergilir-gilir ke Sarawak
  Hasrat PKR 'angan-angan Mat Jenin'
  Pulau Pinang tidak cadang ganti TKM1
  Menteri India letak jawatan
  Kafe Leopold's sasaran serangan dibuka semula
  Pelakon Britain ditahan disyaki militan
  Penumpang cari jalan lain
  Pertempuran di Karachi, 13 terbunuh, 70 cedera
  Jemaah Palestin dihalang ke Mesir
  Iraq-Iran tukar mayat tentera
  Kumpulan terakhir pengaman Malaysia pulang
  Korban keganasan meningkat 500 orang
  Rakyat India selar pemimpin politik
  Penunjuk perasaan diarah beredar
  India tingkat kawalan keselamatan
  Bush pantau perkembangan di India
  Lanun setuju bebas kapal kargo senjata Ukraine
  Pekerja asing buang mayat ibu di sungai, ditangkap
  Pakistan raih sokongan
  Kuan Yew selamat dibedah
  Sidang kemuncak ASEAN ditangguh Mac?
  Rusia, Venezuela setuju operasi tentera bersama
  Arroyo arah pindahkan rakyat Filipina
  Jepun urus pemindahan pelancong
  Sepanyol rancang hantar 3 pesawat

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: rosman11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 21093

People Online:
Visitors: 43
Members: 0
Total: 43

@TKO..

Saiful! Anda Bukan Makhluk Pertama Bersumpah Di Atas Nama Tuhan
Dilulus terbit pada Saturday, August 16 @ 21:52:32 MYT oleh SongkokPutih

Coretan @ Luahan Oleh abuhikam

"Keberanian seorang anak muda bersumpah di atas nama tuhan demi untuk membela diri yang tercemar, sedikit pun tidak mengejutkan atau menghairankan, kerana di zaman kemungkaran dan kemunafikan dijulang dan dimuliakan oleh ummah sekarang ini, anak muda kita semakin berani melakukan apa saja untuk memenuhi nafsu dan ambisi yang serakah dan tidak bermoral.

Hampir setiap hari, kita disogok dengan berita perlakuan anak muda muslim yang bejat moralnya, sanggup melakukan perkara-perkara yang tidak terfikir di minda kita. Mereka tergamak melakukan perkara-perkara yang bertentangan dengan ugama, malah mencabar tuhan mereka sendiri. Ada yang sanggup memijak kitab suci Al Quran, kencing di atas Al Quran, meludahi Al Quran kerana taasub dengan ajaran-ajaran barat yang sesat dan meresap di dalam pemikiran dan perlakuan mereka.

Malah terdapat sebuah kumpulan muzik terkenal dari Indonesia tega memijak pentas yang berlatarkan kalimat ALLAH , sehingga mendapat bantahan dari seluruh ummat Islam di Indonesia.

Tapi Maha Suci ALLAH, tuhan yang memiliki alam ini, masih izinkan makhluk-makhluk laknat ini hidup dan tumbuh segar bugar di buminya ini.

Kita juga pernah saksikan penghinaan ke atas Allah dan Rasul secara terbuka dan penuh penghinaan seperti Satanic Verses yang dibuat oleh Salman Rushdie. Tapi manusia terkutuk ini masih segar dan nyaman hidup dengan pemuh kemasyhuran.

Apakah kutukan Allah masih belum berjalan keatas manusia-manusia jahanam di atas tadi ?. Sedangkan apa yang mereka lakukan jauh lebih dasyat dari bersumpah di atas nama tuhan. Atau mereka adalah di pihak yang benar?.

Maha Suci Allah yang memegang rahsia alam ini.

Bersumpah di atas nama tuhan adalah senjata terakhir bagi sesiapa pun untuk membela diri atau untuk menyerang pihak lawan.

Konspirasi untuk menghukum pejuang-pejuang Islam Ikhwan Muslimin seperti Sayyid Qutb dan sahabat-sahabat Ikhwan di Mesir, bukankah dibantu oleh pembelot-pembelot yang sanggup bersumpah di atas nama tuhan.

Tentera Muawiyyah yang hampir tewas di tangan tentera Saiyyidina Ali dalam Perang Siffin yang masyhur itu telah mengangkat al Quran sebagai helah politik terakhir untuk memenangi perang tersebut. Menyebabkan tentera Ali berpecah belah, malah Sayyidina Ali terbunuh dalam konpirasi tertinggi itu. Dan Muawiyyah berjaya menjadi pemerintah selepas itu.

Di bumi Malaysia, demokrasi meizinkan parti politik mengagihkan duit, makanan atau kain baju atau apa saja, kemudiannya bersumpah di atas nama tuhan bersaksikan Surah Yassin akan memangkah partinya dalam pengundian nanti.

Saiful! Anda bukan makluk pertama sanggup bersumpah di atas nama tuhan.

"

 
Artikel Hari Ini

Alahai Pramugari MAS, Penerbangan Haji Bertudung, Penerbangan Biasa Buang Tudun

Hello Tamil, Lu Apa Tunggu Lagi?

Antara dua nilai

E-book Detik-detik Hidupku - Imam Hassan Al Banna telah terbit!

Perang MCA-UMNO II: Ong Tee Keat vs Mukhriz

Cara segera atasi stress

Penguasaan Bahasa Inggeris: Satu Formula

Kontrak Sosial

Tok Guru Nik Abdul Aziz tiada pengganti? Masalah besar ini!

Cina masuk Islam kerana dengar nasyid Melayu ini!

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Coretan @ Luahan
· News by SongkokPutih


Most read story about Coretan @ Luahan:

Sufiah Yusof a.k.a Shilpa Lee

RTM Gelabah, Talian Terus Di Matikan

Seks, tiger show, pelacur, carut, bahan torture SB Malaysia

Kisah Benar - Pakai Tudung

Dato’ Dr Hasan Ali... Ingat, Mana Janji Mu?

Article Rating
Average Score: 0
Votes: 0

Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"Saiful! Anda Bukan Makhluk Pertama Bersumpah Di Atas Nama Tuhan" | Login/Create an Account | 10 comments | Search Discussion
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Saiful! Anda Bukan Makhluk Pertama Bersumpah Di Atas Nama Tuhan (Score: 1)
by rawi on Saturday, August 16 @ 22:12:52 MYT
(User Info | Send a Message)
ya sememangnya manusia yang tiada iman pasti sanggup berbuat apa sahaj..hatta mengaibkan diri sendiripun..apapun bagi kita yang muslim..banyakkan tahajjud kemudian membaca subhanaka la ilma lana illa ma allamtana sebanyak mungkin.. insya allah tampak siapa yang benar.. bawean termenung [suwaritimur.blogspot.com]



Re: Saiful! Anda Bukan Makhluk Pertama Bersumpah Di Atas Nama Tuhan (Score: 1)
by rawi on Saturday, August 16 @ 22:12:57 MYT
(User Info | Send a Message)
ya sememangnya manusia yang tiada iman pasti sanggup berbuat apa sahaj..hatta mengaibkan diri sendiripun..apapun bagi kita yang muslim..banyakkan tahajjud kemudian membaca subhanaka la ilma lana illa ma allamtana sebanyak mungkin.. insya allah tampak siapa yang benar.. bawean termenung [suwaritimur.blogspot.com]



Re: Saiful! Anda Bukan Makhluk Pertama Bersumpah Di Atas Nama Tuhan (Score: 1)
by rawi on Saturday, August 16 @ 22:13:25 MYT
(User Info | Send a Message)
ya sememangnya manusia yang tiada iman pasti sanggup berbuat apa sahaj..hatta mengaibkan diri sendiripun..apapun bagi kita yang muslim..banyakkan tahajjud kemudian membaca subhanaka la ilma lana illa ma allamtana sebanyak mungkin.. insya allah tampak siapa yang benar.. bawean termenung [suwaritimur.blogspot.com]



Re: Saiful! Anda Bukan Makhluk Pertama Bersumpah Di Atas Nama Tuhan (Score: 1)
by Bluewhale on Saturday, August 16 @ 23:46:16 MYT
(User Info | Send a Message)
salman rushdie mengalami hidup yang tidak aman, menjadi buruan insya Allah sehingga ke hari kiamat...

muawiyyah tidak terlalu lama memerintah dan akhirnya empayarnya hancur diganti oleh empayar baru..

umno yang rasuah berserta dengan suku sakatnya sedang hancur berpecah belah dan menunggu masa untuk rebah...

tidakkah ini semua merupakan azab/bala dari Allah?.. wallahualam...



Re: Saiful! Anda Bukan Makhluk Pertama Bersumpah Di Atas Nama Tuhan (Score: 1)
by geludok on Sunday, August 17 @ 00:53:13 MYT
(User Info | Send a Message)
Apa masalahnya saiful bermubahalah? Tak payah la kaitkan sahabat2 nabi. Mereka terlalu mulia utk dibandingkan dgn DSAI pemimpin pura2 alim tapi mkn duit judi. Kamu dpt wahyu ke kata DSAI tak buat? Kita sama2 tak tahu jadi biarla Tuhan yang menentukan. Saiful sudah menyerahkan nasibnya kepada Allah. Kalau dia bohong laknat Allah akan sampai. DSAI juga perlu mubahalah. tanpa rasa takut kalau memang tidak bersalah. Jgn cari mcm2 alasan , mcm2 ulamak utk tidak mahu mubahalah. Nak guna mahkamah tapi DNA tak mau bagi. Takut manipulasi la, konspirasi la, tipu la. Cukup la jgn terus menipu rakyat. Dari dulu mcm2 dah tipu.



Re: Saiful! Anda Bukan Makhluk Pertama Bersumpah Di Atas Nama Tuhan (Score: 1)
by tiangjawi on Sunday, August 17 @ 01:22:58 MYT
(User Info | Send a Message)
geludok ni bukan tak faham islam tapi hati dia dah berkarat tertutup tak tau bezakan mana penipuan dan mana kebenaran lebih kurang mcm abu jahal dan abu sufian dah byk kali nampak mukjizat nabi depan mata pun tak tau lagi nak bezakan yg mana kebenaran



Re: Saiful! Anda Bukan Makhluk Pertama Bersumpah Di Atas Nama Tuhan (Score: 1)
by sheila on Sunday, August 17 @ 02:23:17 MYT
(User Info | Send a Message)
saudara geludok yang budiman...perihal sejarah islam yang berkaitan dengan nabi2 adalah dari quran. Buan kah Quran itu panduan? kenapa masih inkar dengan rukun iman.Kalau tuan percaya pada Allah s.w.t. tentu tuan percaya pada Malaikat2,seterusnya mempercayai adanya kitab2 Allahyang memimpin manusia,yang ditutup dan diakhiri dengan kitab Al-Quran. Percaya pada nabi2 yang Allah utus kan untuk memberi pertunjuk dimana yang diakhiri dengan Nabi Muhammad S.A.W. yang tuan sendiri saya percaya umatnya. Seterusnya percaya pada hari Qiamat dan Qada dan Qadar dimana Allah telah menentukan sesuatu itu terletak didalam kekuasaanNya Maaf saudra geludok,saya tak berniat nak mengajar atau menegur tapi mari kita sama2 berkongsi apa yang kita sama2 tahu untuk akhirat.



Re: Saiful! Anda Bukan Makhluk Pertama Bersumpah Di Atas Nama Tuhan (Score: 1)
by kakekparjo on Sunday, August 17 @ 02:45:38 MYT
(User Info | Send a Message)
gludok...
ulamak pewaris nabi...so kata2 ulama kene lah hormati dan ikuti..
ulama kata tak perlu buat...tak perlula di buat...
bab DNA ni ko kene baca fakta kes dulu....DNA untuk pengesahan jika ada sampel DNA terdapat pada siasatan kes dan hanya profile DNA sahaja yg perlu  dan bukan sampel...untuk pengetahuan saudara gludok...profile DSAI dah ada pd polis waktu kes 1998 dulu.tak perlu yg baru sebab profile DNA tak kan berubah hingga hari kiamat.mungkin saudara gludo tahu perkara ini tp saje upkan lgi suasana TKO ataupun gludok memang tak tahu ape2.
jgn la ikut sangat DR.Asri tu..dia jadi mufti baru setahun jagung.spm pun tahun 1988. mana boleh sama ngan TG nik Aziz yg berpuluh tahun memberi tazkirah setiap hari dimasjid pulau melaka....


               
Letupan Bom

Sila Klik
28 Dis - Benazir Bhutto (21 Jun 1953 - 27 Disember 2007) telah terbunuh dalam serangan berani mati dalam satu rali perarakan parti..
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuri’s Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo\' Lo\'
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
Pas Kelantan
Pas Kedah
PAS Negeri Sembilan
Pas Penang
PAS Melaka
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
Malayadaily
Al Brangi
Beras Melaka
PAS Caw. Shah Alam 2
Perak Bersatu
AMK Serdang
Betul Ka?
Abu Bahsyir Al Muqry
Pahang daily
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
DPP Pertaling Jaya Sel
Jabatan Amal 2
Pemuda Pengkalan Chepa
Pancak Bicara
Lanh14
Rencana Rakyat
Cili Merah
Hati Sufi
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
al-Futhuhat
Sabahdaily
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.