Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami Detikdaily ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO V8
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · Arkib Berita
    · Bahan Bersiri
    · Cetak Artikel
    · Forums
    · iklan
    · Private Messages
    · Search
    · Surveys
    · Video_Stream
    · webrtv

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 1/12/2008

  Amaran banjir buruk di Pantai Timur
  Tanah runtuh, 2 beradik maut
  Soi Lek hiris hati Melayu
  Jangan bermain api - Pemuda UMNO
  Lucut gelaran Soi Lek, Mei Fun
  ‘Terikut-ikut rentak pembangkang’
  Tsu Koon: PULAU PINANG
  Salah menyatakan Malaysia adalah kerajaan Melayu?
  Mayat korban banjir ditemui terapung
  Pembekal dibenar simpan stok lebih
  Penduduk berang Perhilitan lepaskan 3,000 biawak
  Mayat mendiang Hema tiba dari Mumbai pagi ini
  MAS bawa balik 750 dari Bangkok
  AirAsia tambah dua lagi penerbangan ihsan ke Bangkok
  60 peratus produk kraf tangan akan dijual di Harrods
  Tiada cili merah
  Bantuan bina, baik pulih rumah naik
  Ibu rayu bantu suami, anak penyakit kronik
  Empat kakitangan perpustakaan maut
  Mayat mangsa bot karam ditemui
  Remaja mati lemas di lombong
  Pelajar UiTM pemenang terakhir Susun dan Menang
  Sembilan beranak diami rumah usang
  Sasaran sejuta ahli baru belia
  Zaid wajar dihukum -Tidak boleh dimaafkan
  Zaid wajar dihukum -Subang desak pecat
  Zaid wajar dihukum -UMNO tidak rugi apa-apa
  Zaid wajar dihukum -Tindakan akan dibincang
  Kredibiliti Anwar dipertikai
  Modal baru permainan politik PKR
  PPP ugut keluar BN jika tidak pinda ISA
  UMNO KT bincang calon minggu depan
  PKR minat Kuala Terengganu
  Bergilir-gilir ke Sarawak
  Hasrat PKR 'angan-angan Mat Jenin'
  Pulau Pinang tidak cadang ganti TKM1
  Menteri India letak jawatan
  Kafe Leopold's sasaran serangan dibuka semula
  Pelakon Britain ditahan disyaki militan
  Penumpang cari jalan lain
  Pertempuran di Karachi, 13 terbunuh, 70 cedera
  Jemaah Palestin dihalang ke Mesir
  Iraq-Iran tukar mayat tentera
  Kumpulan terakhir pengaman Malaysia pulang
  Korban keganasan meningkat 500 orang
  Rakyat India selar pemimpin politik
  Penunjuk perasaan diarah beredar
  India tingkat kawalan keselamatan
  Bush pantau perkembangan di India
  Lanun setuju bebas kapal kargo senjata Ukraine
  Pekerja asing buang mayat ibu di sungai, ditangkap
  Pakistan raih sokongan
  Kuan Yew selamat dibedah
  Sidang kemuncak ASEAN ditangguh Mac?
  Rusia, Venezuela setuju operasi tentera bersama
  Arroyo arah pindahkan rakyat Filipina
  Jepun urus pemindahan pelancong
  Sepanyol rancang hantar 3 pesawat

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: rosman11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 21093

People Online:
Visitors: 35
Members: 0
Total: 35

@TKO..

PAS Terengganu Masih Relevan
Dilulus terbit pada Wednesday, November 19 @ 10:30:00 MYT oleh TokBatin

Komentar Oleh al-brangi

" PAS Terengganu perlu bangkit pada PRU13 supaya rakyat di Terengganu khususnya dan di negeri-negeri lain amnya terasa kewujudannya dan masih relevan dalam arus politik negara.

Negeri Sembilan dah mula nampak cahaya bulannya. PAS Johor dah mula nampak kerdipannya. Untuk PAS 'berjangkit' ke negeri Pahang dan ke negeri-negeri lain, PAS Terengganu perlu bangkit semula. Kemenangan PAS zaman 60an dan 1999 dah menjadi satu sejarah. Segala kesilapan yang lalu dah menjadi sejarah. Apa yang penting segala kesilapan yang lalu tidak berulang lagi.

Dalam konteks ISO 9000, 'roots of the problems' mesti dikenalpasti. Lepas itu baru 'corrective action' diambil. Apabila tindakan pembetulan telah diambil ia disusuli dengan 'preventive action' yakni tindakan pencegahan. Memang bercakap dan menulis nampak mudah, yang memikulnya seperti Cik Gu Pa, Ust Bakar Chik, Wahid Endut, Wan Mutallib, Syed Azman dll termasuk TGHA sendiri, Allah saja yang tahu.

Kita kembali ke perkara asas. Muhasabah diri, tarbiah keluarga dan tarbiah ahli. Hidupkan kembali usrah ahli, saya yakin dikebanyakkan kampong usrah dah 'sejuk'. Kekalkan usrah pimpinan di semua peringkat. Rapatkan silaturrahim antara ahli. Pimpinan selalulah menjengok ahli dan keluarga ahli. Adakan hari keluarga untuk ahli.
Rapatkan saf.

Hidupkan solat berjamaah lima kali sehari di masjid-masjid dan surau-surau walaupun UMNO menguasai masjid dan surau. Bawakan semua anak-anak lelaki kita ikut bersama berjamaah di surau. Penuhkan majlis-majlis ilmu bersama anak-anak. Orang PAS mesti ke depan dalam apa situasi, wa ima ada kematian ke, kenduri-kendara ke, gotong-royong ke, mesyuarat PIBG ke, ziarah orang sakit ke, ziarah orang bersalin ke, majlis tahlil ke, rai orang berangkat ke Mekah ke, ibadah korban ke dll.

Senyum itu satu sedekah. Mulai daripada sekarang bermulah hari-hari anda dengan senyuman. Kikiskan imej orang PAS ni garang-garang (di setengah-tengah tempat). Cuba wujudkan pusat khidmat masyarakat di seluruh bandar. Bagi mereka yang berkemampuan dari segi keewangan, ilmu serta kepakaran, wujudkan kelas bimbingan UPSR, PMR dan SPM sebolehnya percuma atau caj sedikit sebagai 'token' untuk 'cover' duit air dan api.

Wujudkan 'summer camp' atau bina insan untuk remaja, tidak perlu meletak lambang bulan kerana sesetengah tempat macam Kuala Berang amat sensitif, memadailah dianjurkan oleh orang-orang yang masyarakat setempat mengenali mereka sebagai orang PAS.

Anjurkan konsert secara Islam yakni hiburan yang tidak melampau untuk menarik remaja kepada kesenian dan keindahan Islam. Jemputlah artis-artis seperti Mawi, Amy Search dan Hattan yang dah 'berubah' dll.

Adakan kursus piliharaya secara aggresif. Mahirkan petugas-petugas dengan penggunaan Borang-Borang 13,14,15 serta borang-borang lain. Ilmu pilihanraya amat penting untuk 'berlawan' dengan SPR.

Kenalpasti calon-calon daripada sekarang. Sesetengahnya walaupun berusia tetapi masih relevan. Kepimpinan TGHA, kami masih menagih kepimpinan mu. Di sesetengah tempat, walaupun masih muda, tapi sudah tak relevan lagi dengan arus sekarang. Sedaya upaya libatkan ramai profesional untuk melawan UMNO, jangan curiga atau sangsi dengan golongan profesional. Pernah orang UMNO mencebik calon PAS, walaupun warak tapi tiada kelulusan, maaf cakap bukan tujuan menghina.

Kenalpasti calon-calon JSR. Jangan lantik yang garang-garang seperti yang pernah berlaku di sebelah Kuala Berang atau mungkin di tempat-tempat lain, maklumlah dah lama tak memegang tampuk pemerintahan, mungkin ada perasaan nak berbalas (ada ubi ada batas, ada hari cuba nak balas) atau kurang tarbiah kerana usrah dah lama sejuk, sesejuk angin monsoon laut cina selatan.

Penulis selalu bercakap dalam konteks ISO 9000, letakkan target atau objektif dalam PRU13 akan datang. Saya rasa tidaklah malu atau rendah diri atau 'terundur' kebelakang kalau kita meletakkan satu target yang rendah tetapi realistik. Biar kita berundur dua tiga tapak kebelakang, tapi kita akan melonjak banyak tapak kedepan.Kalau kita letakkan target untuk menafikan dua pertiga sahaja, maka kita berkerja 'along that line'. Kalau kita meletakkan target untuk merampas kembali Terengganu maka sudah tentulah kita bergerak berlipat-ganda.

Secara ikhlas, penulis merasakan kita letakkan satu target yang mungkin ramai orang akan marah atau keciwa. Kita letakkan target untuk menafikan dua pertiga untuk kali ini. Mungkin musuh akan ketawa. Biarkan. Penulis mungkin tiada fakta atau data untuk menguatkan hujah. Musuh akan berkata PAS Terengganu sudah lemah. Pernah memerintah Terengganu dua kali, tiba-tiba meletakkan target hanya hendak menafikan dua pertiga.
Biar UMNO terkejut, tetapi jika nampak peluang untuk sumbat gol maka jangan buang masa, jangan banyak 'getel', sumbat 'selalu'

Kepada orang-orang lama, aktivis sepenuh masa, maaf diminta, penulis amat sayangkan PAS Terengganu. Sekian"

 
Artikel Hari Ini

Alahai Pramugari MAS, Penerbangan Haji Bertudung, Penerbangan Biasa Buang Tudun

Hello Tamil, Lu Apa Tunggu Lagi?

Antara dua nilai

E-book Detik-detik Hidupku - Imam Hassan Al Banna telah terbit!

Perang MCA-UMNO II: Ong Tee Keat vs Mukhriz

Cara segera atasi stress

Penguasaan Bahasa Inggeris: Satu Formula

Kontrak Sosial

Tok Guru Nik Abdul Aziz tiada pengganti? Masalah besar ini!

Cina masuk Islam kerana dengar nasyid Melayu ini!

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Komentar
· News by TokBatin


Most read story about Komentar:

Inilah dia si Khairy Jamaluddin menantu Dollah

14 Kereta Angkut Barangan Shopping Rosmah?

Anak Pontianak Bogel Sebalik Sejadah Islam Hadhari

Apa Masalah dengan Mamaat Sorang Ni ??

Sebab sebenar kenapa DYMM tak suka kat Deris

Article Rating
Average Score: 5
Votes: 2


Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"PAS Terengganu Masih Relevan" | Login/Create an Account | 17 comments | Search Discussion
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: PAS Terengganu Masih Relevan (Score: 1)
by maharajazhou on Wednesday, November 19 @ 10:35:43 MYT
(User Info | Send a Message)
kiri kana atas bawah blake depan,,PAS parti untuk semua



Re: PAS Terengganu Masih Relevan (Score: 1)
by almaneeri on Wednesday, November 19 @ 10:36:49 MYT
(User Info | Send a Message)
pas terengganu masih jumud... selagi three stooges masih menguasainye... goong ajer lebih orang ganu... habuk pun tak der... asyik kena tipu ajer...



Re: PAS Terengganu Masih Relevan (Score: 1)
by Vladimir on Wednesday, November 19 @ 10:38:52 MYT
(User Info | Send a Message)
pada pandangan saya, PAS Terengganu mampu menambah 8 kerusi lagi pada PR akan datang sekiranya tempo politik di Terengganu seperti begini., dengan syarat PAS Terengganu mesti rapat dengan golongan UMNO yang telah muak dengan partinya



Re: PAS Terengganu Masih Relevan (Score: 1)
by jiwakarat67 on Wednesday, November 19 @ 10:59:00 MYT
(User Info | Send a Message)
PAS releven d mana saja dan sepanjang masa...



Re: PAS Terengganu Masih Relevan (Score: 1)
by tokden on Wednesday, November 19 @ 11:09:47 MYT
(User Info | Send a Message)

Maaf cakap, pas hya mampu menewaskan umno ketika umno dipimpin oleh wan mokhtar yg >20 tahun jadi pengerusi umno Trg. Pada masa tu umno berada dalam keadaan yg amat lemah. Dan pas sudah boleh membaca mainan politik wan mokhtar.

Sebaik saja derih jusoh ambil alih umno Trg, pas seolah2 tidak mampu menari mengikut rentak baru ciptaan derih jusoh spt gelombang biru. serik doh weh dan gelombang hijau.

Dan sekarang bila mat said naik jadi mb dengan titah tuanku, pas seolah2 sudah kehilangan punca....(malahan mereka puji pulak mat said berbakul2).

Soalnya, apakah mereka sudah lama berjuang dalam pas sejak zaman wan mokhtar dulu masih releven utk bertarung mat said?




Re: PAS Terengganu Masih Relevan (Score: 1)
by exumno on Wednesday, November 19 @ 11:32:54 MYT
(User Info | Send a Message)

saya yakin kepimpinan pas terengganu masih relevan dengan syarat ianya diasaskan atas kekuatan sendiri tanpa menunggu lawan menjadi lemah. perbanyakkan program, usrah ,ceramah dan sebagainaya.

disamping itu, pas terengganu mesti mempuanyai blueprint tersendiri kerana waqi' yang berbeza dengan negeri lain.

secara peribadi, saya sebagai penyokong pas belum berpuas hati dengan tahap kerja dan kesungguhan pas terenganu. sebagai contoh, banyak ahli-ahli mahupun penyokong pas tidak mengetahui dimana pejabat pas terenggganu. lokasinya yang tersebunyi menyebabkan ianya terasing dari arus perdana. kenapa belum ada projek utk membina bangunan pas yang baru. bangunan lama yang sudah usang pada kacamata saya tidak lagi sesuai utk dijadikan pejabat. ia memerlukan nafas baru. saya ulangi, ia memerlukan nafas baru. dengan adanya pejabat baru, ianya juga bakal mengangkat imej pas dimata rakyat. ayuh, jangan tunggu lagi...............




Re: PAS Terengganu Masih Relevan (Score: 1)
by Maribelajar ([email protected]) on Wednesday, November 19 @ 12:10:05 MYT
(User Info | Send a Message) http://www.mycari.cjb.net
Tak per, kami terima segala komen dan cadangan dari semua pihak. Kita pakat tunggu dan lihat hasil usaha PAS Terengganu dalam PRU13 nanti. PAS Terengganu dah lalui susah senang dalam menghadapi politik jahat UMNO selama ini. Insya Allah, Terengganu akan jadi milik PAS semula.  



Re: PAS Terengganu Masih Relevan (Score: 1)
by tokden on Wednesday, November 19 @ 14:28:22 MYT
(User Info | Send a Message)
Pernah orang UMNO mencebik calon PAS, walaupun warak tapi tiada kelulusan, maaf cakap bukan tujuan menghina.
 
Tolong tunjukkan bukti siapa calon2 pas yg takdok kelulusan? masa cikgu pas isytihar calon2 pas dulu, semua calon adalah kelulusan ulama dan professional, ker aku yg saloh dengor?



Re: PAS Terengganu Masih Relevan (Score: 1)
by ABM on Thursday, November 20 @ 17:22:42 MYT
(User Info | Send a Message)
orang pas yang mempercayai orang umno melebihi daripada orang pas sendiri adalah benggong. lain kali pasang telinga betul-betul.


               
Letupan Bom

Sila Klik
28 Dis - Benazir Bhutto (21 Jun 1953 - 27 Disember 2007) telah terbunuh dalam serangan berani mati dalam satu rali perarakan parti..
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo\' Lo\'
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
Pas Kelantan
Pas Kedah
PAS Negeri Sembilan
Pas Penang
PAS Melaka
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
Malayadaily
Al Brangi
Beras Melaka
PAS Caw. Shah Alam 2
Perak Bersatu
AMK Serdang
Betul Ka?
Abu Bahsyir Al Muqry
Pahang daily
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
DPP Pertaling Jaya Sel
Jabatan Amal 2
Pemuda Pengkalan Chepa
Pancak Bicara
Lanh14
Rencana Rakyat
Cili Merah
Hati Sufi
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
al-Futhuhat
Sabahdaily
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.