Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami Detikdaily ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO V8
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · Arkib Berita
    · Bahan Bersiri
    · Cetak Artikel
    · Forums
    · iklan
    · Private Messages
    · Search
    · Surveys
    · Video_Stream
    · webrtv

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 1/12/2008

  Amaran banjir buruk di Pantai Timur
  Tanah runtuh, 2 beradik maut
  Soi Lek hiris hati Melayu
  Jangan bermain api - Pemuda UMNO
  Lucut gelaran Soi Lek, Mei Fun
  ‘Terikut-ikut rentak pembangkang’
  Tsu Koon: PULAU PINANG
  Salah menyatakan Malaysia adalah kerajaan Melayu?
  Mayat korban banjir ditemui terapung
  Pembekal dibenar simpan stok lebih
  Penduduk berang Perhilitan lepaskan 3,000 biawak
  Mayat mendiang Hema tiba dari Mumbai pagi ini
  MAS bawa balik 750 dari Bangkok
  AirAsia tambah dua lagi penerbangan ihsan ke Bangkok
  60 peratus produk kraf tangan akan dijual di Harrods
  Tiada cili merah
  Bantuan bina, baik pulih rumah naik
  Ibu rayu bantu suami, anak penyakit kronik
  Empat kakitangan perpustakaan maut
  Mayat mangsa bot karam ditemui
  Remaja mati lemas di lombong
  Pelajar UiTM pemenang terakhir Susun dan Menang
  Sembilan beranak diami rumah usang
  Sasaran sejuta ahli baru belia
  Zaid wajar dihukum -Tidak boleh dimaafkan
  Zaid wajar dihukum -Subang desak pecat
  Zaid wajar dihukum -UMNO tidak rugi apa-apa
  Zaid wajar dihukum -Tindakan akan dibincang
  Kredibiliti Anwar dipertikai
  Modal baru permainan politik PKR
  PPP ugut keluar BN jika tidak pinda ISA
  UMNO KT bincang calon minggu depan
  PKR minat Kuala Terengganu
  Bergilir-gilir ke Sarawak
  Hasrat PKR 'angan-angan Mat Jenin'
  Pulau Pinang tidak cadang ganti TKM1
  Menteri India letak jawatan
  Kafe Leopold's sasaran serangan dibuka semula
  Pelakon Britain ditahan disyaki militan
  Penumpang cari jalan lain
  Pertempuran di Karachi, 13 terbunuh, 70 cedera
  Jemaah Palestin dihalang ke Mesir
  Iraq-Iran tukar mayat tentera
  Kumpulan terakhir pengaman Malaysia pulang
  Korban keganasan meningkat 500 orang
  Rakyat India selar pemimpin politik
  Penunjuk perasaan diarah beredar
  India tingkat kawalan keselamatan
  Bush pantau perkembangan di India
  Lanun setuju bebas kapal kargo senjata Ukraine
  Pekerja asing buang mayat ibu di sungai, ditangkap
  Pakistan raih sokongan
  Kuan Yew selamat dibedah
  Sidang kemuncak ASEAN ditangguh Mac?
  Rusia, Venezuela setuju operasi tentera bersama
  Arroyo arah pindahkan rakyat Filipina
  Jepun urus pemindahan pelancong
  Sepanyol rancang hantar 3 pesawat

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: rosman11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 21093

People Online:
Visitors: 47
Members: 0
Total: 47

@TKO..

Pemuda Pas Pulau Pinang anggap Lim Guan Eng tidak peka Islam
Dilulus terbit pada Saturday, November 29 @ 20:10:26 MYT oleh TokPenghulu

Teguran @ Kritikan Oleh PAS Bukit Bendera

 GEORGE TOWN – Ketua Dewan Pemuda Pas Pulau Pinang, Mohamed Hafiz Mohamed Nordin menganggap Ketua Menteri, Lim Guan Eng tidak menghormati Islam kerana meluluskan penganjuran ‘Konsert Jom Heboh’ di Stadium Batu Kawan, baru-baru ini.

Menurut Mohamed Hafiz, tindakan Ketua Menteri itu seolah-olah tidak mengendahkan hukum Islam, pada hal sebelum ini beliau telah memaklumkan bahawa Kerajaan Negeri Pulau Pinang akan mengikut sistem pentadbiran Khalifah Umar Abdul Aziz.

Kebenaran Kerajaan Negeri yang meluluskan konsert tersebut nyata bercanggah dengan cara pentadbiran Khalifah Umar Abdul Aziz yang bukan hanya menekankan soal kemungkaran malah menghapuskan sebarang aktiviti kemungkaran yang dilakukan oleh rakyat.

“Jika hal ini berterusan, Dewan Pemuda Pas menganggap Ketua Menteri tidak peka mengenai Islam,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian.

Beliau berkata, sebagai sebuah kerajaan Pakatan Rakyat seharusnya Ketua Menteri mendengar dan menerima pandangan serta bantahan daripada parti-parti komponen lain.

“Islam bukan melarang umatnya berhibur tetapi biarlah hiburan yang tidak menggalakkan kepada kemungkaran dan mematuhi ajaran Islam.

“Surat rasmi bantahan penganjuran tersebut telah dikemukakan kepada Ketua Menteri, dan Majlis Perbandaran Sebarang Perai (MPSP) namun sehingga hari ini (semalam) tiada sebarang maklum balas daripada beliau.

“Perkara ini amat mengecewakan kita kerana apa yang dijanjikan oleh Ketua Menteri pada awalnya berlainan dengan apa yang dilaksanakan pada hari ini,” katanya.

Menurutnya, sehingga kini Ketua Menteri belum pernah mengadakan pertemuan atau perbincangan dengan Dewan Pemuda Pas berhubung keadaan semasa dan juga kepentingan rakyat.

“Sebagai Ketua Menteri, beliau sepatutnya mengadakan pertemuan dan perbincangan dengan parti-parti komponen lain dalam Pakatan Rakyat,” katanya.

Mohamed Hafiz menganggap Kerajaan Negeri Pulau Pinang membelakangi pandangan parti komponen lain dalam Pakatan Rakyat.

 
Artikel Hari Ini

Alahai Pramugari MAS, Penerbangan Haji Bertudung, Penerbangan Biasa Buang Tudun

Hello Tamil, Lu Apa Tunggu Lagi?

Antara dua nilai

E-book Detik-detik Hidupku - Imam Hassan Al Banna telah terbit!

Perang MCA-UMNO II: Ong Tee Keat vs Mukhriz

Cara segera atasi stress

Penguasaan Bahasa Inggeris: Satu Formula

Kontrak Sosial

Tok Guru Nik Abdul Aziz tiada pengganti? Masalah besar ini!

Cina masuk Islam kerana dengar nasyid Melayu ini!

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Teguran @ Kritikan
· News by TokPenghulu


Most read story about Teguran @ Kritikan:

Kecewa dengan Akhbar Harakah terbaru!!

ANUAR ZAIN : "Bkal Melacur Agama Dan Bangsa?"

Ustaz Akhil Hayy - Ke mana arahmu?

Apa dah jadi dengan TKM 1 Pulau Pinang

Rosnah Mat Aris...hodohnya kamu..

Article Rating
Average Score: 0
Votes: 0

Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"Pemuda Pas Pulau Pinang anggap Lim Guan Eng tidak peka Islam" | Login/Create an Account | 23 comments | Search Discussion
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Pemuda Pas Pulau Pinang anggap Lim Guan Eng tidak peka Islam (Score: 1)
by abuadil_alkaff on Saturday, November 29 @ 20:13:45 MYT
(User Info | Send a Message)
khalid samad dan dr racun pun tak peka terhadap orang Islam!!!



Re: Pemuda Pas Pulau Pinang anggap Lim Guan Eng tidak peka Islam (Score: 1)
by badok on Saturday, November 29 @ 20:43:23 MYT
(User Info | Send a Message)
Aku bukan nak sebelahkan Lim Guan Eng....tapi aku rasa dia tak tau menahu tentang prog Jom Heboh ni...sbb apa jua yg berkaitan dg sensitiviti org2 islam , Tim.K.M 1 lah yg patut lebih awal mencelah atau membuat perhitungan.

Mana Fairus???.......100% org Melayu terlalak lalak mlm tu... Pemuda Pas harus bijak menembak sasaran supaya peluru tak terbazir dan image tidak tercalar.



Re: Pemuda Pas Pulau Pinang anggap Lim Guan Eng tidak peka Islam (Score: 1)
by along74 on Saturday, November 29 @ 20:52:52 MYT
(User Info | Send a Message)

PAS penang .... ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.......... lena di ulit pingat..... tempohari....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz




Re: Pemuda Pas Pulau Pinang anggap Lim Guan Eng tidak peka Islam (Score: 1)
by longkong on Saturday, November 29 @ 20:56:59 MYT
(User Info | Send a Message)
sibuk laa org PAS  nii..



Re: Pemuda Pas Pulau Pinang anggap Lim Guan Eng tidak peka Islam (Score: 1)
by Dyiapam on Saturday, November 29 @ 21:15:51 MYT
(User Info | Send a Message)

Bukan nak back up LGE ye..

Lim Guan Eng ni bukan islam.. walau pun ia berminat dengan Islam bercakap tentang Islam, Ilmu islamnya tidak ada.. ia lihat MB  yg beragama Islam benarkan Jom Heboh sebelum ini tidak masalah pun .. Pas bukit Bendera tak beritahu depa kut tang mana haramnya, tang mana massalahnya dan sebab apa Islam melarangnya pd LGE kut.

Masalahnya UMNO pun mengaku parti islam juga .. gurunya ada umno.. bagi saya LGE tak salah yg salahnta adalah pengundi UMNO.

Dakwah yg berkesan adalah tingkah laku orang islam.. depa faham islam krn perangai orang islam.. macam mana depa nak peluk islam sedangkan penragai orang islam lebeh jahat drpd puaknya??

conclusion  : yg tak peka pada Islam adalah saudara seislam kita bukannya LGE.



Re: Pemuda Pas Pulau Pinang anggap Lim Guan Eng tidak peka Islam (Score: 1)
by jayabdih on Saturday, November 29 @ 21:31:18 MYT
(User Info | Send a Message)
Cino tetap cino. Kecuali dah masuk islam.



Re: Pemuda Pas Pulau Pinang anggap Lim Guan Eng tidak peka Islam (Score: 1)
by jundu_may on Saturday, November 29 @ 21:43:59 MYT
(User Info | Send a Message)
LIVE NOW

Kongres Tahunan Nasional ke - 5 PKR
Stadium Malawati, Shah Alam, Selangor.

on  http://tvkitagtb-sbs.blogspot.com/



Re: Pemuda Pas Pulau Pinang anggap Lim Guan Eng tidak peka Islam (Score: 1)
by jundu_may on Saturday, November 29 @ 21:44:39 MYT
(User Info | Send a Message)
LIVE NOW

Kongres Tahunan Nasional ke - 5 PKR
Stadium Malawati, Shah Alam, Selangor.

on  http://tvkitagtb-sbs.blogspot.com/ [tvkitagtb-sbs.blogspot.com]



Re: Pemuda Pas Pulau Pinang anggap Lim Guan Eng tidak peka Islam (Score: 1)
by wehdah on Saturday, November 29 @ 21:57:56 MYT
(User Info | Send a Message)
lor...kapiaq mmg suka benda2 mcam ni....buat apa pas nk halang...pas dah sejak bergabung ngan kapaiq ni hanya jadi pak turut.....

dan pas mmg dah tk kisah sgt isu2 macam ni...bg depa ianya perkara kecil dan aulanya(pentingnya) soal jahanmkan umno dulu jer......

kata2 mcm ni yg peliknya terdengar lepas pas bergabung...sblm tu bukan main lg.....atau ini bukti pas mmg tk ketahuan hala........



Re: Pemuda Pas Pulau Pinang anggap Lim Guan Eng tidak peka Islam (Score: 1)
by tempe_goreng on Saturday, November 29 @ 22:34:30 MYT
(User Info | Send a Message)

Timb. ketua menteri 1 Pulau Pinang  pergi mana?
Takkan tak mencelah langsung walau sedikit.
Takkan nak kena kutuk jugak. Sama-sama pembangkang nih.

Muhd Fairus atas kapasiti dan mewakili Umat Islam dan Adat-adat melayu di Penang tapi fungsinya seperti tidak ada. Boleh lihatlah atau boleh gantilah tuan Muhd Fairus ni dengan pemimpin Melayu PKR yang lain.



Re: Pemuda Pas Pulau Pinang anggap Lim Guan Eng tidak peka Islam (Score: 1)
by dino4208 on Saturday, November 29 @ 22:37:24 MYT
(User Info | Send a Message)
Salam,
Jangan lupa, LGM tu masih non muslim lg, walaupun dia kata nak ikut Umar Abdul Aziz, dia ikut la cara non muslim dia, tak heran pun, nama pun non muslim. Tapi yang herannya, ramai MB Muslim dok sokong jugak benda nih, walaupun Al Fadhil Mufti Perak dah fatwakan haram. Kita ni, kadang-kadang lebih sudu dari kuah.



Re: Pemuda Pas Pulau Pinang anggap Lim Guan Eng tidak peka Islam (Score: 1)
by jayhusen on Saturday, November 29 @ 22:46:13 MYT
(User Info | Send a Message)
HABIS TU KETUA DEWAN PEMUDA PAS P.PINANG BUAT APE??????

TAK PEGI BUAT DEMO KAT JOM HEBBOH KE?

GUAN ENG TU BUKAN ORANG ISLAM. NAPER TAK INFORM ATAU BUAT BANTAHAN AWAL2 LAGI



Re: Pemuda Pas Pulau Pinang anggap Lim Guan Eng tidak peka Islam (Score: 1)
by along74 on Saturday, November 29 @ 22:49:45 MYT
(User Info | Send a Message)
majlis jomheboh tu dah selesai dah.... baru nak kalut.... buat apa.....  benda dah lepas...... lebih baik pikiq.... benda nak mai... ni..... hangpa semua ni rapla... la.... rapla jingga..... haru biru.....



Re: Pemuda Pas Pulau Pinang anggap Lim Guan Eng tidak peka Islam (Score: 1)
by Densapo on Saturday, November 29 @ 22:51:56 MYT
(User Info | Send a Message)
Jual jangan tak jual.

Melayu mudah kena tipu.

Bila seseorang tu hafal 2 - 3 surah dah boleh dianggap Ustaz
Bila seseorang tu pakai kopiah/serban dah boleh dia anggap berilmu
Bila sekor dua kafir cite sikit pasal Islam dah mula cakap dia baik
Bila BN masuk PR dah boleh katakan dia dah bertaubat dan kembali kepangkal jalan. Kejahatan dulu tu kira seattle.
Bila Mawi tampal poster heboh satu persidangan. Artis sokong PKR

Dalam Islam syak wasangka pada musuh kena ada. Kalau tak senanglah musuh menyelusop masuk.

DSAI aku bagi kepercayaan 35% je. Itu pun dah kira banyak.
Dia kena buktikan yg dia benar2 ikhlas.
Bukan semua cakap UMNO kita kena buang jauh2. Sesekali kita kena tengok jugak. 



Re: Pemuda Pas Pulau Pinang anggap Lim Guan Eng tidak peka Islam (Score: 1)
by botlaju on Saturday, November 29 @ 23:13:17 MYT
(User Info | Send a Message)
Mufti Perak dah fatwakan konsert Jomheboh haram, maka haramlah dia. Masaalahnya LGE bukan islam. PAS kena terima hakikat ini. PP di terajui oleh non-muslim. Peka tak peka bkn masaalahnya. Yg jadi masaalahnya apakah yang di buat oleh masyarakat Islam dlm menberikan penerangan dan dakwah kepada umat Islam. Itu kerja kita. Kalau dakwah dan tarbiah di sampaikan dgn cara yang baik dan betul, maka buatlah konsert apa pun, masyarakat Islam dengan sendirinya akan menjauhi segala kemungkaran. Jangan asyik tarbiah ahli shj tapi bkn ahli kita jauhi. Nak harapkan mereka dekati kita bkn satu pilihan. Ini bila kita rasa mereka bkn di kalangan kita, kita dgn lantang dan pantas menjatuhkan hukum dan kita kutuk mereka. Kita cuma mengharapkan mereka dtg kepada kita tanpa kita berusaha utk dekati mereka. emmm...rokok juga di fatwakan haram tapi berapa ramai lagi ahli PAS yang merokok....kenapa tak kita ambil tindakan disiplin terhadap ahli-ahli yg masih merokok... hehehe... mintak rokok sebtg...!!



Re: Pemuda Pas Pulau Pinang anggap Lim Guan Eng tidak peka Islam (Score: 1)
by mrhanskb on Saturday, November 29 @ 23:17:53 MYT
(User Info | Send a Message)
kita tunggu surat rasmi kerajaan negeri Pulau Pinang dulu.

sabar la dewan pemuda PAS pulau pinang.....



Re: Pemuda Pas Pulau Pinang anggap Lim Guan Eng tidak peka Islam (Score: 1)
by adhuhai on Saturday, November 29 @ 23:23:43 MYT
(User Info | Send a Message)
Allahu Akhbar!
teruskan perjuangan Pemuda PAS Pulau Pinang...



Re: Pemuda Pas Pulau Pinang anggap Lim Guan Eng tidak peka Islam (Score: 1)
by Mufid on Sunday, November 30 @ 00:12:21 MYT
(User Info | Send a Message)
Bodoooh!!!! Bodoh!!!

Tak ku sangka PAS Pulau Pinang begitu bodoh macam keldai.

Yg mufti kata haram tu konsert Jom Heboh di sebelah malam penutup hari terakhir tu. Bukannya keseluruhan karnival Jom Heboh tu. Karnivel tu sama macam pasar malam, pasar tani, pasar lambak jer. Yg mufti2 seluruh negeri kata haram termasuk mufti Perak, konsert Jom Heboh tuuuu.. Dah lama mufti kata konsert malam tu haram haram haram hukumnya!!!! Expo jualan & perniagaan tu tak haram. Mufti dah kata haram tapi Farid Ridzuan & Abdul Muttalib Mat tokey Media Prima tu tak mau ikut nasihat mufti, degil nak mampus!!!!



Re: Pemuda Pas Pulau Pinang anggap Lim Guan Eng tidak peka Islam (Score: 1)
by sakinah41 on Sunday, November 30 @ 15:00:04 MYT
(User Info | Send a Message)
Nak harap cina kapiaq hapus mungkar? menteri besar yang muslim pun benarkan konsert sure heboh. Patutnya Pemuda pas Pulau Pinang yang tunjuk contoh dulu dalam menghapuskan mungkar. Walaupun kita tak dak kuasa tapi ada banyak cara untuk zahirkan benci kita pada mungkar macam pemuda wilayah buat. Ni cakap saya banyak tapi reja tak jalan. Pemuda Pas Penang tolonglah berubah,.



Re: Pemuda Pas Pulau Pinang anggap Lim Guan Eng tidak peka Islam (Score: 1)
by DPermai on Monday, December 01 @ 08:25:31 MYT
(User Info | Send a Message)

Salah satu program sonsang kat TV (tertengok), lupa namanya..yg saya dah tengok ialah dia jemput remaja Melayu (Islam) tukar imej. Maka dipilih lah baju2 seksi, supaya nampak bergaya, anggun & lebih berkeyakinan. 




Re: Pemuda Pas Pulau Pinang anggap Lim Guan Eng tidak peka Islam (Score: 1)
by DPermai on Monday, December 01 @ 08:46:47 MYT
(User Info | Send a Message)

Sekarang ni banyak sangat progm2 anjuran TV, konsert2, yg rata2 penganjurnya  Melayu, pesertanya Melayu, pengunjungnya Melayu, yg bertentangan Islam yg seolah2 (atau memang) SENGAJA dibuat utk membuat PAS tak duduk diam, dok nak tumpu isu tu aja, tak leh tumpu isu2 lain.

Kelajuan mereka menganjurkan & menayangkan program2 ni memang kadang2 tak terjangkau utk PAS menghalangkanya/mengejarnya,  maka akan banyaklah komen2 mengatakan PAS gagal membendung program2 & konsert2 tersebut. Maka PAS akan dilihat sbg dah tak peduli atau gagal pada perjuangan Islamnya. Maka akan dijadikan modal utk menghentam PAS. Rakyat yg b*d*h  pun akan terpengaruh.

Sebab apa *o*o*? Yg berjaya menganjurkan tak ditolak, yg cuba nak menghalang (wlu kadang2 gagal & tak terdaya) yg ditolak.



               
Letupan Bom

Sila Klik
28 Dis - Benazir Bhutto (21 Jun 1953 - 27 Disember 2007) telah terbunuh dalam serangan berani mati dalam satu rali perarakan parti..
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo\' Lo\'
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
Pas Kelantan
Pas Kedah
PAS Negeri Sembilan
Pas Penang
PAS Melaka
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
Malayadaily
Al Brangi
Beras Melaka
PAS Caw. Shah Alam 2
Perak Bersatu
AMK Serdang
Betul Ka?
Abu Bahsyir Al Muqry
Pahang daily
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
DPP Pertaling Jaya Sel
Jabatan Amal 2
Pemuda Pengkalan Chepa
Pancak Bicara
Lanh14
Rencana Rakyat
Cili Merah
Hati Sufi
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
al-Futhuhat
Sabahdaily
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.