Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami Detikdaily ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO V8
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · Arkib Berita
    · Bahan Bersiri
    · Cetak Artikel
    · Forums
    · iklan
    · Private Messages
    · Search
    · Surveys
    · Video_Stream
    · webrtv

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 1/12/2008

  Amaran banjir buruk di Pantai Timur
  Tanah runtuh, 2 beradik maut
  Soi Lek hiris hati Melayu
  Jangan bermain api - Pemuda UMNO
  Lucut gelaran Soi Lek, Mei Fun
  ‘Terikut-ikut rentak pembangkang’
  Tsu Koon: PULAU PINANG
  Salah menyatakan Malaysia adalah kerajaan Melayu?
  Mayat korban banjir ditemui terapung
  Pembekal dibenar simpan stok lebih
  Penduduk berang Perhilitan lepaskan 3,000 biawak
  Mayat mendiang Hema tiba dari Mumbai pagi ini
  MAS bawa balik 750 dari Bangkok
  AirAsia tambah dua lagi penerbangan ihsan ke Bangkok
  60 peratus produk kraf tangan akan dijual di Harrods
  Tiada cili merah
  Bantuan bina, baik pulih rumah naik
  Ibu rayu bantu suami, anak penyakit kronik
  Empat kakitangan perpustakaan maut
  Mayat mangsa bot karam ditemui
  Remaja mati lemas di lombong
  Pelajar UiTM pemenang terakhir Susun dan Menang
  Sembilan beranak diami rumah usang
  Sasaran sejuta ahli baru belia
  Zaid wajar dihukum -Tidak boleh dimaafkan
  Zaid wajar dihukum -Subang desak pecat
  Zaid wajar dihukum -UMNO tidak rugi apa-apa
  Zaid wajar dihukum -Tindakan akan dibincang
  Kredibiliti Anwar dipertikai
  Modal baru permainan politik PKR
  PPP ugut keluar BN jika tidak pinda ISA
  UMNO KT bincang calon minggu depan
  PKR minat Kuala Terengganu
  Bergilir-gilir ke Sarawak
  Hasrat PKR 'angan-angan Mat Jenin'
  Pulau Pinang tidak cadang ganti TKM1
  Menteri India letak jawatan
  Kafe Leopold's sasaran serangan dibuka semula
  Pelakon Britain ditahan disyaki militan
  Penumpang cari jalan lain
  Pertempuran di Karachi, 13 terbunuh, 70 cedera
  Jemaah Palestin dihalang ke Mesir
  Iraq-Iran tukar mayat tentera
  Kumpulan terakhir pengaman Malaysia pulang
  Korban keganasan meningkat 500 orang
  Rakyat India selar pemimpin politik
  Penunjuk perasaan diarah beredar
  India tingkat kawalan keselamatan
  Bush pantau perkembangan di India
  Lanun setuju bebas kapal kargo senjata Ukraine
  Pekerja asing buang mayat ibu di sungai, ditangkap
  Pakistan raih sokongan
  Kuan Yew selamat dibedah
  Sidang kemuncak ASEAN ditangguh Mac?
  Rusia, Venezuela setuju operasi tentera bersama
  Arroyo arah pindahkan rakyat Filipina
  Jepun urus pemindahan pelancong
  Sepanyol rancang hantar 3 pesawat

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: rosman11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 21093

People Online:
Visitors: 32
Members: 0
Total: 32

@TKO..

BN : Retak Menanti Belah?
Dilulus terbit pada Monday, December 01 @ 12:36:10 MYT oleh TokBatin

Komentar  Apabila Chua Soi Lek (CSL) tidak menyatakan kesetujuannya terhadap ketuanan melayu dalam kontrak sosialnya dengan UMNO, maka bertempik lolonglah sebilangan individu didalam UMNO.

Apakah mungkin rakyat berbilang agama dan bangsa pada hari ini telah memilih Pakatan Rakyat untuk menerajui Malaysia dalam masa terdekat? Satu pakatan mempunyai pakej lengkap dan terbukti telah berjaya mengatasi BN daripada sudut prestasi, integriti dan perpaduan kaum.

Sebelum itu kita lihat keletah UMNO yang ternyata cemas dan gundah apabila CSL menolak ketidak relevanan 'Ketuanan Melayu' yang ditaja oleh UMNO. Petikan daripada Utusan Meloya hari ini :

Jangan bermain api - Pemuda UMNO

JOHOR BAHRU 30 Nov. - Timbalan Presiden MCA, Datuk Seri Dr. Chua Soi Lek diingatkan agar jangan sekali-kali bermain api yang boleh membakar kemarahan orang Melayu dengan mengungkit atau mempertikaikan konsep ketuanan Melayu.

Ketua Pemuda UMNO Pasir Gudang, Rohazam Shah Ahmad berkata, isu tersebut termasuk kontrak sosial telah disepakati dan dipersetujui oleh semua pihak bagi memastikan kestabilan negara dicapai hingga ke tahap sekarang ini.

"MCA perlu ingat bahawa parti itu sebagai mekanisme pentadbir negara tidak perlu membangkitkan soal yang boleh memecah-belahkan perpaduan atau menimbulkan perasaan sangsi antara kaum," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Beliau mengulas kenyataan Soi Lek baru-baru ini yang menyatakan bahawa konsep ketuanan Melayu kini tidak relevan dan ditolak khususnya oleh golongan muda pelbagai kaum.

Soi Lek berkata, apa yang lebih penting ialah keseimbangan dalam perkongsian kuasa Barisan Nasional (BN).

Rohazam berkata, MCA perlu memahami bahawa konsep itu tidak perlu dipersoalkan kerana ia boleh dilihat sebagai mengancam perpaduan kaum.

Katanya, konsep itu perlu dipertahankan kerana ia adalah faktor penstabilan dalam hubungan kaum dan seterusnya memastikan kelangsungan pembangunan negara bangsa.

"Jangan sekali-kali mengungkit isu yang sudah lama disepakati ini hanya semata-mata hendak menjadi hero," jelasnya.

Katanya lagi, Soi Lek perlu dikenakan tindakan oleh BN kerana sengaja menimbulkan kekacauan dan perasaan tidak puas hati di kalangan orang Melayu.

"Ia perlu sebagai pengajaran kepada pemimpin lain supaya jangan bermain dengan isu-isu sensitif," tegas beliau

*** Sambungan

Sokongan pelbagai bangsa terhadap BN semakin terhakis sejak PRU12 yang lalu. Ini terbukti apabila BN mendapat protes daripada kaum Cina dan India. Wujudnya HINDRAF dan Kelab Penyokong PAS daripada Masyarakat Tiong Hua memberikan kredit kepada Pakatan Rakyat sehingga menatijahkan 5 buah negeri hasil daripada usaha keras menentang UMNO, BN dan Jentera Kerajaan yang diperkudakan.

UMNO ketika ini sedang dalam keadaan kritikal dihinggapi penyakit dalaman yang membarah. Skandal Kepimpinan, Rasuah Politik, Percakaran sesama sendiri dan 1001 kemelut sedang melanda. Hari ini, teman seangkatan pula memperlecehkan perjuangan yang dibawa oleh UMNO.

Apakah mungkin MCA terperasan bahawa 'Ketuanan Melayu' ala UMNO ini sebenarnya berpihak kepada golongan tertentu sahaja. Ketuanan Melayu digunakan untuk membolot projek-projek, mengembongkan poket dan perut sebilangan UMNO. yang kaya hanyalah sebilangan UMNO.

Apa terjadi kepada nasib Melayu setelah 50 tahun UMNO & BN memerintah Malaysia? Adakah Ketuanan Masyarakat Melayu terbela sekarang ini? Fikir-fikirkan... Sedarlah, Melayu hari ini masih mengharap subsidi, rasuah merasuah 'ala bilis', merempat di tanah sendiri. Siapa yang ajar? Tidak lain tidak bukan, UMNO.

Nah, hari ini kepercayaan komponen BN semakin terhakis. Kalau dulu mana mungkin MCA dan MIC berani mengusik 'Ketuanan Melayu'? tentu ada sebab... Bermula dengan tragedi hunus keris oleh hishamudin, ditambah pula dengan ketokohan, integriti pemimpin UMNO yang lemah. UMNO telah diserang keradangan dari dalam. Memang UMNO tak boleh diharap untuk membela nasib Melayu..

Wahai Melayu, ISLAM yang diperjuangkan oleh PAS itu mengapa kamu tentang? Andai kata ISLAM berdaulat dibumi Malaysia ini, adakah Melayu akan ditindas, hilang dan lenyap? Tidakkah ramai didalam PAS itu orang Melayu? Yang memperjuangkan Islam di Malaysia ini Orang Melayu? Yang menentang UMNO & BN itu demi menjamin nasib melayu lebih baik daripada hari ini? Melayu PAS yang tidak berlumba-lumba mengembongkan poket dan perut-prut mereka?

Islam adalah agama yang membela umatnya, memberikan rahmat ke atas semua bangsa diatas muka bumi ini.

HINDRAF itu melayu ke? kenapa dia menyokong PAS dan Pakatan Rakyat. Kelab Penyokong PAS itu melayu ke? kenapa pula memberikan sokongan yang padu kepada PAS. Keadilan semuanya melayu kah? kenapa pula boleh bekerja bersama-sama menegakkan keadilan. DAP itu melayu? kenapa pula duduk semeja dalam Pakatan Rakyat.

Yang nyata sebilangan daripada mereka ini dulunya daripada UMNO & BN. Keluar beramai-ramai kerana UMNO dan BN ini adalah sarang penyakit yang sukar diubati.

Tok Batin

 
Artikel Hari Ini

Alahai Pramugari MAS, Penerbangan Haji Bertudung, Penerbangan Biasa Buang Tudun

Hello Tamil, Lu Apa Tunggu Lagi?

Antara dua nilai

E-book Detik-detik Hidupku - Imam Hassan Al Banna telah terbit!

Perang MCA-UMNO II: Ong Tee Keat vs Mukhriz

Cara segera atasi stress

Penguasaan Bahasa Inggeris: Satu Formula

Kontrak Sosial

Tok Guru Nik Abdul Aziz tiada pengganti? Masalah besar ini!

Cina masuk Islam kerana dengar nasyid Melayu ini!

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Komentar
· News by TokBatin


Most read story about Komentar:

Inilah dia si Khairy Jamaluddin menantu Dollah

14 Kereta Angkut Barangan Shopping Rosmah?

Anak Pontianak Bogel Sebalik Sejadah Islam Hadhari

Apa Masalah dengan Mamaat Sorang Ni ??

Sebab sebenar kenapa DYMM tak suka kat Deris

Article Rating
Average Score: 5
Votes: 1


Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"BN : Retak Menanti Belah?" | Login/Create an Account | 14 comments | Search Discussion
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: BN : Retak Menanti Belah? (Score: 1)
by Lastik on Monday, December 01 @ 13:32:59 MYT
(User Info | Send a Message)
batu belah batu bertangkup kot?.. kejap macam nak terbelah.. pastu bertangkup balik... apa kata letakkan C4 masa dia tengah terbelah.. bila dia nak bertangkup semual jer... ignite suisnya.. kasi kaboom!!!.. hancuss teruss...



Re: BN : Retak Menanti Belah? (Score: 1)
by Lam_lan on Monday, December 01 @ 13:54:11 MYT
(User Info | Send a Message)
Bila retak menjadi belah
Jangan terperanjat mulut ternganga
Membujur lalu melintang patah
KeADILan rakyat Malaysia



Re: BN : Retak Menanti Belah? (Score: 1)
by matbon on Monday, December 01 @ 14:22:27 MYT
(User Info | Send a Message)
Kalau Encik Zam ni, tak payah cerita banyaklah. Peti undi kat PG pun tak boleh menang nak popet popet lagi... PRU 13 kita bungkus terus!!!!!



Re: BN : Retak Menanti Belah? (Score: 1)
by kibodo on Monday, December 01 @ 14:44:19 MYT
(User Info | Send a Message)
Umno BiNatang perosak bangsa, perompak harta rakyat. Beranilah untuk berubah sebelum parah. Cegah demi maruah & akidah. Kita bermula di Kuala Trengganu, lepas tu ke Pensiangan, kemudian ke Sarawak. PRU13 kita kuburkan Umno BiNatang...



Re: BN : Retak Menanti Belah? (Score: 1)
by BanDiesel on Monday, December 01 @ 16:54:42 MYT
(User Info | Send a Message)
adakah majoriti melayu setuju ketuanan melayu di pertikaikan..kita lihat sapa yg berkubur di pru 13 nanti....



Re: BN : Retak Menanti Belah? (Score: 1)
by puyuh on Monday, December 01 @ 17:51:39 MYT
(User Info | Send a Message)
Chua Soi Lek = Ketuanan SEKS



Re: BN : Retak Menanti Belah? (Score: 1)
by islamneum on Monday, December 01 @ 18:42:52 MYT
(User Info | Send a Message)
Chua Soi Lek mmg x tahu malu arh...kena tangkap langgan PELACUR..siap record lagi...Lepas tu boleh nk berkokok lagi hahaha!





Re: BN : Retak Menanti Belah? (Score: 1)
by sekin on Monday, December 01 @ 18:49:20 MYT
(User Info | Send a Message)
Rasanya depa ni saja cari pasal ngan UMNO (si ketua gerombolan BN), untuk keluar daripada gerombolan dan menyertai Pakatan. Kalau keluar takder hal melampau sangat pulak, baik carik pasal, baru ader kick...



Re: BN : Retak Menanti Belah? (Score: 1)
by adley on Monday, December 01 @ 19:09:09 MYT
(User Info | Send a Message)
Majoriti melayu Islam menolak seks luar nikah
tetapi tidak bagi bangsa cina, buktinya, dia menang jawatan MCA

so, kerana ketidak penerimaan melayu la dia x dapat jadi calon dalam pru lalu
maka, dendam dia tentu membara kepada org melayu
dan umno akan terus tunduk kepada org2 seperti ini....



Re: BN : Retak Menanti Belah? (Score: 1)
by tammilah on Monday, December 01 @ 20:48:33 MYT
(User Info | Send a Message)
Status ketuanan melayu terdapat didalam perlembagaan persekutuan serta dijamin dan diakui  oleh pihak2 yg memerintah sebelum ini.

omno berkuasa selama ini, dan melaksana kan semua ketetapan yg ada di dalam perlembagaan , khas nya fasal152 dan fasal153.

berlapang dada serta semak balik ape kandungan perlembagaan dan ape yang telah dilaksana kan hingga sekarang!!!!!

ingat omno sebuah parti teras selama ini kepada kerajaan persekutuan.

mca setakat hanya bercakap, tetapi omno lebih kuasa melaksanakannye walau secara diam2,  usah dimarahkan omno kpd CSL {mca), kerna diketahui umum melalui keputusan omno lah semua ketetapan dan keistimewaan yg terjamin didlam perlembagaan dikurang kan malah terhapus terus.

ANDA SEMUA TAHU, TAPI OMNO BUAT2 TAK TAHU!!!!!!!........PENIPU!!!!!




Re: BN : Retak Menanti Belah? (Score: 1)
by toppek on Monday, December 01 @ 23:24:27 MYT
(User Info | Send a Message)
ayam jantan yang berkokok diatas pagar tapi tak perasaan ekor bergelumang dengan najis.


               
Letupan Bom

Sila Klik
28 Dis - Benazir Bhutto (21 Jun 1953 - 27 Disember 2007) telah terbunuh dalam serangan berani mati dalam satu rali perarakan parti..
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo\' Lo\'
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
Pas Kelantan
Pas Kedah
PAS Negeri Sembilan
Pas Penang
PAS Melaka
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
Malayadaily
Al Brangi
Beras Melaka
PAS Caw. Shah Alam 2
Perak Bersatu
AMK Serdang
Betul Ka?
Abu Bahsyir Al Muqry
Pahang daily
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
DPP Pertaling Jaya Sel
Jabatan Amal 2
Pemuda Pengkalan Chepa
Pancak Bicara
Lanh14
Rencana Rakyat
Cili Merah
Hati Sufi
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
al-Futhuhat
Sabahdaily
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.