Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami Detikdaily ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO V8
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · Arkib Berita
    · Bahan Bersiri
    · Cetak Artikel
    · Forums
    · iklan
    · Private Messages
    · Search
    · Surveys
    · Video_Stream
    · webrtv

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 1/12/2008

  Amaran banjir buruk di Pantai Timur
  Tanah runtuh, 2 beradik maut
  Soi Lek hiris hati Melayu
  Jangan bermain api - Pemuda UMNO
  Lucut gelaran Soi Lek, Mei Fun
  ‘Terikut-ikut rentak pembangkang’
  Tsu Koon: PULAU PINANG
  Salah menyatakan Malaysia adalah kerajaan Melayu?
  Mayat korban banjir ditemui terapung
  Pembekal dibenar simpan stok lebih
  Penduduk berang Perhilitan lepaskan 3,000 biawak
  Mayat mendiang Hema tiba dari Mumbai pagi ini
  MAS bawa balik 750 dari Bangkok
  AirAsia tambah dua lagi penerbangan ihsan ke Bangkok
  60 peratus produk kraf tangan akan dijual di Harrods
  Tiada cili merah
  Bantuan bina, baik pulih rumah naik
  Ibu rayu bantu suami, anak penyakit kronik
  Empat kakitangan perpustakaan maut
  Mayat mangsa bot karam ditemui
  Remaja mati lemas di lombong
  Pelajar UiTM pemenang terakhir Susun dan Menang
  Sembilan beranak diami rumah usang
  Sasaran sejuta ahli baru belia
  Zaid wajar dihukum -Tidak boleh dimaafkan
  Zaid wajar dihukum -Subang desak pecat
  Zaid wajar dihukum -UMNO tidak rugi apa-apa
  Zaid wajar dihukum -Tindakan akan dibincang
  Kredibiliti Anwar dipertikai
  Modal baru permainan politik PKR
  PPP ugut keluar BN jika tidak pinda ISA
  UMNO KT bincang calon minggu depan
  PKR minat Kuala Terengganu
  Bergilir-gilir ke Sarawak
  Hasrat PKR 'angan-angan Mat Jenin'
  Pulau Pinang tidak cadang ganti TKM1
  Menteri India letak jawatan
  Kafe Leopold's sasaran serangan dibuka semula
  Pelakon Britain ditahan disyaki militan
  Penumpang cari jalan lain
  Pertempuran di Karachi, 13 terbunuh, 70 cedera
  Jemaah Palestin dihalang ke Mesir
  Iraq-Iran tukar mayat tentera
  Kumpulan terakhir pengaman Malaysia pulang
  Korban keganasan meningkat 500 orang
  Rakyat India selar pemimpin politik
  Penunjuk perasaan diarah beredar
  India tingkat kawalan keselamatan
  Bush pantau perkembangan di India
  Lanun setuju bebas kapal kargo senjata Ukraine
  Pekerja asing buang mayat ibu di sungai, ditangkap
  Pakistan raih sokongan
  Kuan Yew selamat dibedah
  Sidang kemuncak ASEAN ditangguh Mac?
  Rusia, Venezuela setuju operasi tentera bersama
  Arroyo arah pindahkan rakyat Filipina
  Jepun urus pemindahan pelancong
  Sepanyol rancang hantar 3 pesawat

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: rosman11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 21093

People Online:
Visitors: 46
Members: 0
Total: 46

@TKO..

Kisah Kehidupan Presiden Iran
Dilulus terbit pada Tuesday, November 20 @ 16:10:58 MYT oleh SongkokPutih

Kisah Pengajaran Oleh : Abu Mardhiah, Subang

 Fox News TV (Amerika Syarikat) di dalam temuramahnya bertanya kepada Presiden Iran, Dr Mahmoud Ahmadinejad "Apabila anda melihat ke cermin setiap pagi, apa yang anda perkatakan kepada diri sendiri ?" Beliau menjawab : Saya melihat kepada insan yang berada dalam cermin tersebut dan berkata kepadanya, "Ingatlah, anda adalah tidak lebih daripada seorang hamba yang lemah, menanti di hadapan anda hari ini adalah sebuah tanggungjawab yang amat berat dan ianya adalah berkhidmat kepada negara dan rakyat Iran.

Ahmadinejad, Presiden Iran yang mengejutkan ramai sewaktu mula-mula tiba di pejabat Presiden apabila beliau mendermakan segala permaidani Iran yang berharga kepada sebuah masjid di Tehran dan menggantikannya dengan permaidani murah yang biasa.



Beliau mendapati bahawa terdapat sebuah bilik istirahat yang besar lagi mewah yang berfungsi untuk menerima dan menyambut kehadiran tetamu VIP, lalu beliau telah mengarahkan agar bilik itu ditutup dan meminta pejabat protokol untuk menyediakan sebuah bilik lain yang sederhana serta hanya dilengkapi dengan kerusi-kerusi kayu.

Beliau juga telah banyak kali turut bersama-sama dengan pekerja-pekerja majlis perbandaran untuk membersihkan jalan-jalan yang berada di sekitar kawasan rumah serta pejabatnya.

Di bawah pentadbirannya, setiap kali beliau melantik mana-mana individu untuk memegang jawatan menteri, beliau akan mengarahkan individu tersebut untuk menandatangani sebuah dokumen yang menggariskan pelbagai syarat-syarat yang perlu dipatuhi, terutamanya yang menekankan bahawa individu tersebut harus sentiasa kekal dalam kesederhanaan dan akaun-akaun persendirian serta milik ahli keluarganya akan sentiasa diperhatikan dan perlu meninggalkan pejabatnya kelak dalam keadaan yang bermaruah. Oleh itu, adalah satu kesalahan yang besar untuk individu tersebut dan ahli keluarganya mengambil kesempatan ke atas jawatan yang dipegangnya itu.

Perkara pertama yang beliau isytiharkan selepas memegang jawatan Presiden adalah pemilikan hartanya yang 'Besar' iaitu sebuah kereta Peugeot 504 model tahun 1977, sebuah rumah lama yang kecil yang diwarisi daripada bapanya 40 tahun yang lalu di salah sebuah kawasan yang termiskin di Tehran, akaun simpanannya yang tidak berbaki dan sumber kewangan yang masuk ke dalam akaunnya hanyalah daripada gaji yang diterimanya sebagai seorang pensyarah di Universiti yang berjumlah hanya 250 Dolar Amerika sebulan.

Beliau masih lagi tinggal di rumahnya yang lama itu. Itulah sahaja harta yang dimilikinya. Beginilah kehidupan seorang Presiden kepada salah sebuah negara yang terpenting di dunia ini, dari sudut lokasinya yang strategik, ekonomi, politik serta pemilikan sumber minyak dan sistem pertahanannya.

Beliau malah langsung tidak mengusik gaji Presidennya dengan sebuah hujjah bahawa segala kekayaan adalah menjadi hak milik negaranya dan beliau mempunyai amanah untuk memeliharanya.

 Salah satu perkara yang amat menakjubkan buat kakitangan-kakitangan di pejabatnya adalah sebuah beg yang sentiasa dibawa setiap hari. Di dalamnya mengandungi makanan sarapan paginya, sedikit roti sandwic atau roti biasa dengan minyak zaitun dan keju yang disediakan oleh isterinya. Beliau menikmati makanan-makanan tersebut dengan begitu ceria sekali.

Perubahan lain yang dilakukannya adalah menukar jet peribadinya sebagai seorang Presiden menjadi kapal terbang kargo untuk menjimatkan perbelanjaan daripada hasil wang rakyat dan beliau menegaskan bahawa beliau akan terbang menggunakan pesawat awam biasa pada kelas ekonomi.

Beliau kerap mengadakan mesyuarat dengan semua para menteri untuk mengetahui segala aktiviti mereka dan keberkesanan pelaksanaannya.

Di samping itu, beliau juga telah menutup pejabat pengurus Presiden demi untuk memudahkan para menteri untuk berjumpa dengannya tanpa perlu meminta keizinan terlebih dahulu.

Beliau telah membubarkan beberapa acara seperti majlis karpet merah untuk menyambut tetamu, sesi fotografi serta segala bentuk pengiklanan atau promosi peribadi sewaktu mengadakan lawatan ke pelbagai tempat di dalam negaranya.

Setiap kali beliau perlu untuk menginap di hotel, beliau akan memastikan bahawa beliau hanya akan diberikan bilik tanpa katil yang besar kerana tidak gemar untuk tidur di atas katil sebaliknya lebih suka untuk tidur di atas lantai dengan sebuah tilam sederhana dan sehelai kain selimut.

 Dalam salah sebuah gambar berikut menunjukkan beliau sedang tidur di dalam bilik tetamu di rumahnya tanpa ditemani oleh para pengawal peribadinya yang sentiasa bersama dengannya ke mana sahaja beliau pergi. Gambar tersebut telah diambil oleh adiknya, menurut laporan akhbar Wifaq yang kemudian menyiarkannya di dalam ruangan akhbar mereka. Pada keesokan harinya, gambar tersebut telah disiarkan di dalam kebanyakan akhbar-akhbar di seluruh dunia termasuklah di Amerika Syarikat.

Sewaktu ingin menunaikan solat, anda boleh lihat yang beliau tidak duduk di barisan pertama. Gambar yang lain pula menunjukkan beliau sedang menikmati hidangan makanannya yang amat sederhana.

Hidup Kebenaran!


 
Artikel Hari Ini

Alahai Pramugari MAS, Penerbangan Haji Bertudung, Penerbangan Biasa Buang Tudun

Hello Tamil, Lu Apa Tunggu Lagi?

Antara dua nilai

E-book Detik-detik Hidupku - Imam Hassan Al Banna telah terbit!

Perang MCA-UMNO II: Ong Tee Keat vs Mukhriz

Cara segera atasi stress

Penguasaan Bahasa Inggeris: Satu Formula

Kontrak Sosial

Tok Guru Nik Abdul Aziz tiada pengganti? Masalah besar ini!

Cina masuk Islam kerana dengar nasyid Melayu ini!

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Kisah Pengajaran
· News by SongkokPutih


Most read story about Kisah Pengajaran:

Pasangan ‘melekat’ dikejar ke hospital

Dr Asyraf tersalah pilih parti politik sebagai wadah berdakwah

Dibelit Ular ketika Berzina...Renungan..

ALLAH MELIHAT APA YANG KAMU BUAT - AZMIL MUSTAFFA

Bila Paderi Terpaksa Buka Rahsia

Article Rating
Average Score: 5
Votes: 12


Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"Kisah Kehidupan Presiden Iran" | Login/Create an Account | 17 comments | Search Discussion
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Kisah Kehidupan Presiden Iran (Score: 1)
by siput on Tuesday, November 20 @ 17:02:25 MYT
(User Info | Send a Message) http://siputonline.blogspot.com/
sepanjang browsing saya di internet bernaitan dengan Mahmoud Ahmadinejad .. tiada satu pun saya menjumpai gambar beliau dengan perempuan yang menjatuhkan matrabat agama .. tetapi .. apabila dicari nama abdullah ahmad badawi .. jauh sekali bezanya .. buat malu islam hadori jer ..

browse sendiri .. kemudian .. nilai .. siapa yg anda akan ikut .. orang jahil .. atau orang alim ..



Re: Kisah Kehidupan Presiden Iran (Score: 1)
by akusokongtokguru on Tuesday, November 20 @ 17:02:27 MYT
(User Info | Send a Message)
sama macam kehidupan tok guru nik aziz dan tok guru haji hadi...ALLAHHUAKBAR!!!



Re: Kisah Kehidupan Presiden Iran (Score: 1)
by speedganu on Tuesday, November 20 @ 17:14:35 MYT
(User Info | Send a Message)
masya Allah.sorang dalam sejuta....man nak cari camni
negara arab lain termasuk malaysia..rakyatnya kuar beramai2 kerana memprotes dan membantah pemimpin2 mereka dgn sebab cara pemerintahan pemimpin mereka yg tidak kena..tp di iran..rakyatnya kuar beramai2 untuk memberi sokongan kepada presidennya...alangkah kagumnya melihat rakyat iran dan presidennya...



Re: Kisah Kehidupan Presiden Iran (Score: 1)
by maxnaz on Tuesday, November 20 @ 17:29:15 MYT
(User Info | Send a Message)
masyaAllah...sebab tu Allah kurniakan kemajuan pada Iran.Wajarnya Ahmadinejad jadi pengerusi OIC...aku sokong SYIAH tak syiah nama yg dia bawa ISLAM bukan syiah...sejahat mana syiah dia org ISLAM sebaik mana yahudi atau nasrani dia tetap musuh ISLAM sedarlah hakikat....sampai bila kita nak berpecah..ayuh bergabung..letakkan ISLAM di atas bukan kefahaman atau ideologi.Aku sokong ahmadinejad sebab dia ISLAM bukan sebab syiah....jgn nak fitnah syiah...dia ISLAM jugak...takbiiirrr!!!! jika tak mahu syiah terkehadapan mana pimpinan sunnah..tunjukkan yg lebih baik dan bekerjasama sesama islam.igt...ayat Allah penuh seribu makna.Allah akan datangkan satu golongan yg Allah cinta mereka n mereka cinta Allah.bertegas kepada musuh dan berlemah lembut sesama mukmin islam (Mana ada sebut syiah atau sunnah???) kita ORG MUSLIM tak ada syiah atau sunnah...berbaik sangka sesama Muslim...ok?



Re: Kisah Kehidupan Presiden Iran (Score: 1)
by rakyatmalaysia on Tuesday, November 20 @ 17:38:01 MYT
(User Info | Send a Message)
semoga allah memanjangkan umur Dr Mahmoud Ahmadinejad untuk berkhidmat kepada manusia sejagat.aminnnn.

di malaysia, aku rasa hanya tuan guru nik aziz , tuan guru haji hadi dan sebilangan pemimpin je amalkan cara hidup camni.


kat malaysia ni, jadi AJK pun dah berlagak macam PM. sapu licinnnn.


sesuap makanan haram hasil rasuah, beribu tahun dipanggang api neraka.








Re: Kisah Kehidupan Presiden Iran (Score: 1)
by camazol on Tuesday, November 20 @ 18:16:26 MYT
(User Info | Send a Message)
PAS memiliki 2 org pemimpin begini,
1 di Kelantan 1 di Trengganu.

Apa kata org wahabi nanti bila kita siarkan kisah Presdien Iran ini?
Dikatanya kitra dah dirasuk Syiah nanti.

Cuba bandingkan pula tabiat dan perangai MAZA bila baru dilantik sebagai seorg mufti, belum lagi menteri...



Re: Kisah Kehidupan Presiden Iran (Score: 1)
by raina on Tuesday, November 20 @ 18:17:31 MYT
(User Info | Send a Message)
Masya allah, terharu melihat pengorbanan Dr. Mahmoud Ahmadinejad. Kata-kata beliau yang penuh keikhlasan menyentuh kalbu. Inilah pemimpin yang sejati. Rela berkorban dan berjuang untuk rakyat Iran. Teringat hujah-hujah beliau terhadap Amerika. Tidak akan mengikut telunjuk dan menjadi boneka puak Yahudi. Semoga Allah merahmati pemimpin, kerajaan dan rakyat Iran keseluruhannya. Allahu Akhbar!



Re: Kisah Kehidupan Presiden Iran (Score: 1)
by Wassini on Tuesday, November 20 @ 19:49:40 MYT
(User Info | Send a Message)
Assalamualaikum wbt....

Hek elehhhhh... apa Lah sangat Presiden Iran tu kalo nak di bandingkan dengan PM kita. Korang tengok jer Pak Lah cikai macam tu tapi kuat tahajut tu sebab tu dia selalu tangkap lentuk kat memana2. Tahajut dari kol 12 tgh malam sampai solat subuh tuuuu....

Siang sentuh pompuan bukan mahram malam solat sunat taubat.... Nak dapat tarikh pilihanraya dia wat solat istikharah.... Supaya anak beranak dimurahkan rezeki dengan projek berbilion2 dia wat solat sunat hajat. Masyallah.... Hebat Perdana Menteri kita nie....

Bukan setakat Lah Iman Islam jer Hadhari lak tu.... perghhhhhh..... Mana pak arab badwi tak respek sama Mesia.



Re: Kisah Kehidupan Presiden Iran (Score: 1)
by kudekepang07 on Tuesday, November 20 @ 19:50:23 MYT
(User Info | Send a Message)
Tapi ada jugak yang tak reti-reti mengaut kekayaan negara macam bapak dia punya.



Re: Kisah Kehidupan Presiden Iran (Score: 1)
by doraemat ([email protected]) on Tuesday, November 20 @ 21:36:17 MYT
(User Info | Send a Message) http://doraemat.imeem.com/
Untungnya Iran. Aku benar2 berharap agar suatu hari nanti, PAS juga memiliki presiden sehebat Mahmoud Ahmadinejad. Bukan hanya zuhudnya (bkn hanya rumah tp termasuk juga kereta) tp juga dari segi keterampilan, kehebatan berhujah/ berpidato, kehebatan dlm merancang , memimpin dan berpolitik.

Teringat bagaimana Ahmadinejad berdebat di universiti US, wlaupun pengerusi tak bersikap adil, beliau tetap menang sbb beliau mmg power. Setiap tutur kata dan ucapan Ahmadinejad tak mampu dijadikan senjata utk menyerang beliau balik.

Emm, andainya tak sehebat 100%, sehebat 75% pun jadilah..



Re: Kisah Kehidupan Presiden Iran (Score: 1)
by almanaf74 on Tuesday, November 20 @ 23:24:11 MYT
(User Info | Send a Message)
Iman dan taqwa membezakan seseorang hamba dengan hambanya yang lain. Setiap insan adalah hamba dan pemimpin. Dr Mahmoud Ahmadinejad memilih tidak bersalam dengan perempuan bukan muhrimnya kerana dilarang oleh Allah(hukum Allah) berbuat demikian. Kalau tak dapat berbuat perkara semudah demikian (kalau iman tebal di hati), macam mana nak menjalankan hukum Allah yang lain?

Tapi PM Malaysia, yang kononnya mempelopori Islam Hadhari, sempat pula meraba bahu pelakon( Michelle Yeoh). Mana letak imannya ketika itu? Adakah Islam Hadhari tidak melarang berbuat demikian? Sedangkan Allah melarang berbuat demikian.

"Ya Allah kami memohon kepada Mu, berikan kami seorang pemimpin yang seperti Dr Mahmoud Ahmadinejad, dan bukan seperti Abdullah Ahmad Badawi. Amin.."




Re: Kisah Kehidupan Presiden Iran (Score: 1)
by uma on Tuesday, November 20 @ 23:44:09 MYT
(User Info | Send a Message)
wa respect pimpinan yg tidak "blebih2"
dan kureng dgn pimpinan yg "blebih"

hanya manusia pilihanNYA aje
yg mampu.



Re: Kisah Kehidupan Presiden Iran (Score: 1)
by doraemat ([email protected]) on Wednesday, November 21 @ 00:39:46 MYT
(User Info | Send a Message) http://doraemat.imeem.com/
Emm... bila bandingkan ada dikalangan pemimpin pas yg menerima kereta mewah dr tokoh korporat yg cintakan perjuangan islam. Tetap menerima kereta mewah dgn alasan memudahkan jalan dakwah bukannya utk bermewah. Kenapa Ahmadinejad tak gunakan alasan yg sama utk menerima kereta mewah? Sbg presiden, beliau juga perlu pergi banyak tempat. Perlu juga kereta mewah yg lebih selesa dan selamat. rakyat iran pun tentu mahu presidennya selamat.

Selain tu presiden iran seharusnya menganggap tidak salah berkereta mewah utk menegakkan agama Allah. Atau hujah bahawa asalkan dr sumber yg halal apa salahnya. Sebagaimana pandangan sebahagian forumer dlm thread http://www.tranungkite.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=7831&start=0

doraemat: akhirnya faham kenapa Presiden Iran Ahmadinejad begitu ditakuti oleh barat dan berjaya



Re: Kisah Kehidupan Presiden Iran (Score: 1)
by irfan on Saturday, November 24 @ 22:12:36 MYT
(User Info | Send a Message)
Salam, Saya amat terharu apabila membaca kisah seorang pemimpin islam yang bernama Dr Mahmoud Ahmadinejad. Sebagai seorang islam, saya begitu kagum dengan beliau. Patut le, pernah saya terdengar keluar kenyataan dari mulut sahabat saya bahawa orang yang paling beliau sanjungi buat masa ini adalah Presiden Iran itu.
Kalau begitu betul le kata beliau. Mari le kita sebagai umat islam berdoa supay ALLAH memanjangkan usianya serta memudahkan beliau diatas urusannya, AMINNNN..... 



Re: Kisah Kehidupan Presiden Iran (Score: 1)
by zaree ([email protected]) on Sunday, December 16 @ 20:39:24 MYT
(User Info | Send a Message)
assalamualaikum,,,...

Allah matlamat kami
Rasul pimpinan kami
Al-Quran pegangan kami
Syahid cita-cita kami...




Re: Kisah Kehidupan Presiden Iran (Score: 1)
by anakjohor on Tuesday, February 19 @ 03:40:39 MYT
(User Info | Send a Message)
Inilah bukti dari janji Allah swt kepada pemimpin dan pengikut Ahlilulbait....
Mudah-mudahan Dr Ahmadinejad perolehi kecintaan Allah SWT..


               
Letupan Bom

Sila Klik
28 Dis - Benazir Bhutto (21 Jun 1953 - 27 Disember 2007) telah terbunuh dalam serangan berani mati dalam satu rali perarakan parti..
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuri’s Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo\' Lo\'
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
Pas Kelantan
Pas Kedah
PAS Negeri Sembilan
Pas Penang
PAS Melaka
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
Malayadaily
Al Brangi
Beras Melaka
PAS Caw. Shah Alam 2
Perak Bersatu
AMK Serdang
Betul Ka?
Abu Bahsyir Al Muqry
Pahang daily
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
DPP Pertaling Jaya Sel
Jabatan Amal 2
Pemuda Pengkalan Chepa
Pancak Bicara
Lanh14
Rencana Rakyat
Cili Merah
Hati Sufi
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
al-Futhuhat
Sabahdaily
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.