Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami Detikdaily ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO V8
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · Arkib Berita
    · Bahan Bersiri
    · Cetak Artikel
    · Forums
    · iklan
    · Private Messages
    · Search
    · Surveys
    · Video_Stream
    · webrtv

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 1/12/2008

  Amaran banjir buruk di Pantai Timur
  Tanah runtuh, 2 beradik maut
  Soi Lek hiris hati Melayu
  Jangan bermain api - Pemuda UMNO
  Lucut gelaran Soi Lek, Mei Fun
  ‘Terikut-ikut rentak pembangkang’
  Tsu Koon: PULAU PINANG
  Salah menyatakan Malaysia adalah kerajaan Melayu?
  Mayat korban banjir ditemui terapung
  Pembekal dibenar simpan stok lebih
  Penduduk berang Perhilitan lepaskan 3,000 biawak
  Mayat mendiang Hema tiba dari Mumbai pagi ini
  MAS bawa balik 750 dari Bangkok
  AirAsia tambah dua lagi penerbangan ihsan ke Bangkok
  60 peratus produk kraf tangan akan dijual di Harrods
  Tiada cili merah
  Bantuan bina, baik pulih rumah naik
  Ibu rayu bantu suami, anak penyakit kronik
  Empat kakitangan perpustakaan maut
  Mayat mangsa bot karam ditemui
  Remaja mati lemas di lombong
  Pelajar UiTM pemenang terakhir Susun dan Menang
  Sembilan beranak diami rumah usang
  Sasaran sejuta ahli baru belia
  Zaid wajar dihukum -Tidak boleh dimaafkan
  Zaid wajar dihukum -Subang desak pecat
  Zaid wajar dihukum -UMNO tidak rugi apa-apa
  Zaid wajar dihukum -Tindakan akan dibincang
  Kredibiliti Anwar dipertikai
  Modal baru permainan politik PKR
  PPP ugut keluar BN jika tidak pinda ISA
  UMNO KT bincang calon minggu depan
  PKR minat Kuala Terengganu
  Bergilir-gilir ke Sarawak
  Hasrat PKR 'angan-angan Mat Jenin'
  Pulau Pinang tidak cadang ganti TKM1
  Menteri India letak jawatan
  Kafe Leopold's sasaran serangan dibuka semula
  Pelakon Britain ditahan disyaki militan
  Penumpang cari jalan lain
  Pertempuran di Karachi, 13 terbunuh, 70 cedera
  Jemaah Palestin dihalang ke Mesir
  Iraq-Iran tukar mayat tentera
  Kumpulan terakhir pengaman Malaysia pulang
  Korban keganasan meningkat 500 orang
  Rakyat India selar pemimpin politik
  Penunjuk perasaan diarah beredar
  India tingkat kawalan keselamatan
  Bush pantau perkembangan di India
  Lanun setuju bebas kapal kargo senjata Ukraine
  Pekerja asing buang mayat ibu di sungai, ditangkap
  Pakistan raih sokongan
  Kuan Yew selamat dibedah
  Sidang kemuncak ASEAN ditangguh Mac?
  Rusia, Venezuela setuju operasi tentera bersama
  Arroyo arah pindahkan rakyat Filipina
  Jepun urus pemindahan pelancong
  Sepanyol rancang hantar 3 pesawat

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: rosman11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 21093

People Online:
Visitors: 36
Members: 0
Total: 36

@TKO..

Gua tambah gambar skit lagi..
Dilulus terbit pada Thursday, January 03 @ 15:17:22 MYT oleh greenboc

Artikel Pendek Oleh amdang81

"a
Salam beb! Arini kasi salam la plak. Hehehe.

Ni gua tambah skit lagi koleksi yang gua dapat dari kawan-kawan gua. Diorang ni bilamana tahu gua masukkan gambar-gambar sebegini dalam alam maya, terus semangat untuk beri pada gua.

Kadang-kadang gua tak nak siarkan gambar-gambar ini, tetapi jika ini tidak didedahkan, bagaimana masyarakat mahu tahu apa isi sebenar yang ada dalam bandaraya KT ini. Biar selepas ini mak ayah perhatikan cara pakaian anak-anak. Boleh diorang sekat awal-awal supaya tidak terlibat dengan geng-geng yang tidak sihat begini.


Ada yang bertanya kepada gua, pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab. Sebab nampak diorang ni main campur-campur je. Ada ala punk skit, gothik skit, skinhead pun ada skit. Maka, gua bagi jawapan PUNK HADHARI!.








Nota:Gambar-gambar di atas BUKAN BUDAYA KITA. So, jangan tiru la ek!!

http://amdang81.blogspot.com


Note: Ada beberapa gambar menarik di dalam (Punk Hadhari) - GB"

 
Artikel Hari Ini

Alahai Pramugari MAS, Penerbangan Haji Bertudung, Penerbangan Biasa Buang Tudun

Hello Tamil, Lu Apa Tunggu Lagi?

Antara dua nilai

E-book Detik-detik Hidupku - Imam Hassan Al Banna telah terbit!

Perang MCA-UMNO II: Ong Tee Keat vs Mukhriz

Cara segera atasi stress

Penguasaan Bahasa Inggeris: Satu Formula

Kontrak Sosial

Tok Guru Nik Abdul Aziz tiada pengganti? Masalah besar ini!

Cina masuk Islam kerana dengar nasyid Melayu ini!

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Artikel Pendek
· News by greenboc


Most read story about Artikel Pendek:

Gua tambah gambar skit lagi..

Wahai UMNO, Deris Hadhari dan Dollah Hadhari - Lihat Lah Video yang memalukan i

Terengganu akan tubuh kerajaan Bebas ( bekas umno) dan PAS

Rosol Wahid : Pak Lah Yang Suruh Kami Sokong Idris

Sahih: Anwar Bertanding Di Tanah Merah

Article Rating
Average Score: 4.7
Votes: 10


Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"Gua tambah gambar skit lagi.." | Login/Create an Account | 131 comments | Search Discussion
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by onestop on Thursday, January 03 @ 15:23:38 MYT
(User Info | Send a Message)
hasil didikan DJ le ni



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by hajibasiron on Thursday, January 03 @ 15:30:18 MYT
(User Info | Send a Message)
kesian anak2 melayu.



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by kampung_guy on Thursday, January 03 @ 15:50:24 MYT
(User Info | Send a Message)
 Dah.. nampak dah antara tindakan  perkara terawal yang perlu diperbetulkan jika Tuan Guru (PAS) Memenangi PRU yg mendatang nie...



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by AladDeen on Thursday, January 03 @ 15:59:11 MYT
(User Info | Send a Message)

Umno kata biar anak2 melayu mcm ni. Jangan kasi mereka sedar dari 'Lamunan' ini lalu tersentak akan apa sebenarnya umno lakukan terhadap Agama, Bangsa dan Negara kita selama ini.

Biar macam ni. Biar mereka beranak pinak macam ni. Tak smayang, tak gi masjid takpe, yang penting jangan 'kacau' Umno. Buat lagi tempat2 yang mereka suka pergi. supaya lagi ramai anak2 islam yang join mereka ni......Bla bla bla bla......




Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by komen on Thursday, January 03 @ 16:06:55 MYT
(User Info | Send a Message)
Buang dulu RASHID SPR tu baru boleh PAS kuasai terengganu...

Segala dosa ni  memang Rashid akan pikul kat akhirat nanti  tapi sebelum tu yang parah budak melayu terengganul aaaa....Umno memang sanggup lihat melyu PUnk berbanding melayu beragama.
Banner Ulul albab yang UMNO pasang sepanjang jalan tu saje2 nak perbodohkan rakyat terengganu saje hasil hampeh ...punk yang dapat....



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by padliselangor on Thursday, January 03 @ 16:47:09 MYT
(User Info | Send a Message)
kesian..dahlah buruk, bodoh, miskin dan melarat....bule buang duit mcm tu utk nampak lagibebal...

tu lah melayu..merempit, menagih dan makin ramailak mengepunk..goblokk



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by badok on Thursday, January 03 @ 16:52:43 MYT
(User Info | Send a Message)
NI SAPA? SAKAI GUA MUSANG YG TERLEPAS KAT K.TERANGGANU KOT?



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by Jerung_Reksase on Thursday, January 03 @ 17:14:16 MYT
(User Info | Send a Message)

dah macam burung belatok dah masing2 wa tengok




Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by Camry on Thursday, January 03 @ 17:16:04 MYT
(User Info | Send a Message)
Anak-anak orang UMNO



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by sebovespa on Thursday, January 03 @ 17:22:16 MYT
(User Info | Send a Message)
aku x suke bende alah nih.. aku suke vespa.. its cool mike...



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by asri67 on Thursday, January 03 @ 17:23:31 MYT
(User Info | Send a Message)
.....generasi ULUL ALBAB.......ala ISLAM HA-GARI GANUKITER.....




Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by masAJI on Thursday, January 03 @ 17:42:17 MYT
(User Info | Send a Message)
ya ampun... makhluk apa ni si? kok gayanya seperti manuk.



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by Mai_Izz on Thursday, January 03 @ 18:08:16 MYT
(User Info | Send a Message)
Gaya manuk gendeng. Na'uzubillah.. Anak saper ni eh?



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by xyx123 on Thursday, January 03 @ 19:54:03 MYT
(User Info | Send a Message)

Rupa macam sial la..Dah la hodoh..buruk pulak tu..dah la miskin..melarat pulak tu..masih tak nak sedar..Apa punya manusia sial la ni..




Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by raina on Thursday, January 03 @ 20:34:48 MYT
(User Info | Send a Message)
Dari segi budaya remaja, boleh dikatakan remaja Terengganu agak ketinggalan. Rata2 di KL dah tiada lagi punk atau skinhead. Remaja sekarang sedang melalui tren retro dan metroseksual...segak dan bergaya. Contoh : Pengacara TV3 ~ Ally Iskandar. Dasyat juga Terengganu ni. Melayu pula tu.



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by alLOya on Thursday, January 03 @ 20:53:01 MYT
(User Info | Send a Message)

"Ada yang bertanya kepada gua, pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke?"

hmm kalau dah memang spesis suka cetak rompak, semua sauk..




Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by IbnAbdHalim on Thursday, January 03 @ 22:14:46 MYT
(User Info | Send a Message)
Melayu maju setapak lagi melalui UMNO. Inilah yang diimpikan oleh UMNO. Kalau para belia dah jadi macam ni maka lebih senang UMNO perintah.



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by irama on Thursday, January 03 @ 23:14:28 MYT
(User Info | Send a Message)
ni dah tentu tak solat punya ni, agaknya nilah hasil didikan mengangkasakan pikiran melayu, modal insan, melayu glokal/global dan hasil islam hadari - tengganu bestari. itu belum tunjuk gambar mabuk tonggeng arak lagi maklumlah negara hadari dah hasilkan arak baru jenama JAZZ - harga murah plak tu.



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by KasKas_Pepper on Thursday, January 03 @ 23:25:55 MYT
(User Info | Send a Message)
MANE LA PERGINYE MAK BAPAK DIORG NIH...



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by iBNuZaCK2 on Friday, January 04 @ 02:34:12 MYT
(User Info | Send a Message)
Rambut punk,baju gothic,kasut skin,main campur je..
Nak pesyen pun biarla betul.True skin tengok pun malu..



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by sardin on Friday, January 04 @ 03:46:47 MYT
(User Info | Send a Message)
punoh ranoh anok2 muda zaman sekarang.........ni kah yg dikatakan pemuda harapan bangsa,pemudi tiang agama???????????????????????????????????????????????????????????????????

nau'zubillah minta di jauhkn dr anak2 kita.....



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by plastine on Friday, January 04 @ 07:22:27 MYT
(User Info | Send a Message)
INGATLAH DAN RENUNGKANLAH


Rasulullah bersabda: “Barangsiapa yang menyerupai suatu kaum maka ia merupakan bagian dari kaum tersebut”. (HR. Abu Daud)


"Jikalau sekiranya penduduk negeri-negeri beriman dan bertakwa, pastilah Kami akan melimpahkan kepada mereka berkah dari langit dan bumi, tetapi mereka mendustakan (ayat-ayat Kami) itu, maka Kami siksa mereka disebabkan perbuatannya”
. (QS. Al-A’raaf [7] : 96)



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by Ehsan on Friday, January 04 @ 09:01:40 MYT
(User Info | Send a Message)
inilah akibatnya klu mengambil org2 yg bebal dan kurang amanah menjadi pemimpin
sebagaimana firman ALLAH dlm Quran kita telah saksikan akibat salah pilih pemimpin yg berpaksikan AMAL MUNGKAR NAHI MAKRUF
jadi kita terimalah akibatnya

rakyat khususnya diTrengganu fikir2kan apa kita mahu terus mahu dipimpin manusia sebegini dan hidup dlm serb sesat dan songsang dgn pegangan......hadhari


wassalam sekadar menyampaikan agar kita semua selamat didunia bagi kehidupan akhirat kelak.



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by kabbo on Friday, January 04 @ 09:29:03 MYT
(User Info | Send a Message)
Doh ler muka hudoh perangai pon hudoh......anok saper la ni.....



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by nayoe on Friday, January 04 @ 11:20:04 MYT
(User Info | Send a Message) http://sesumpahgarage.blogspot.com/
Tahniah! Generasi Ahmad Albab!



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by bute on Friday, January 04 @ 19:45:37 MYT
(User Info | Send a Message)
ahahaha...muka buruk...perangai buruk....dah la kampong...ade ati nk jadi punk...cam gam-punk ade la aku tgk.... 



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by athirah_lovely on Saturday, January 05 @ 16:43:50 MYT
(User Info | Send a Message)
PUNK HADHARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
apa da........
apa dh jd dgn dak2 trgganu zman skrng???????????
xmalu ke ikt budaya org luar???????
mner g sume identiti ank tragganu??????????
jgn malu kn negeri sendiri!!!!!!!!!!!!



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by irfan on Tuesday, January 08 @ 23:07:38 MYT
(User Info | Send a Message)
Melayu mudah lupa,
Melayu yang alpa,
Melayu suka leka,
Sudah tentu jenis yang papa.



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by irfan on Tuesday, January 08 @ 23:07:47 MYT
(User Info | Send a Message)
Melayu mudah lupa,
Melayu yang alpa,
Melayu suka leka,
Sudah tentu jenis yang papa.



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by zubedgn on Thursday, January 10 @ 21:49:20 MYT
(User Info | Send a Message) http://dungun.blogspot.com
ini bukan punk ini pangan sekian padan muker

?? marah ker? doh mari ar nok gocoh



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by zubedgn on Thursday, January 10 @ 21:49:20 MYT
(User Info | Send a Message) http://dungun.blogspot.com
ini bukan punk ini pangan sekian padan muker

?? marah ker? doh mari ar nok gocoh



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by sumandakjb on Friday, January 11 @ 07:56:21 MYT
(User Info | Send a Message)
Marilah kita bersama membantu anak-anak ini dengan memberi bimbingan,kesedaran agar mereka kembali ke jalan yang benar.Anak-anak ini sebenarnya memerlukan perhatian bukannya dibiarkan.wallahualam.



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by siput on Sunday, January 13 @ 11:56:20 MYT
(User Info | Send a Message) http://siputonline.blogspot.com/
kurangkan mengata ..

sebaliknya carilah jalan penyelesaian yg terbaik untuk mereka .. dengan kebolehan yang kita miliki ..

mereka perlukan petunjuk .. berilah kepada mereka ..




Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by denine on Monday, January 14 @ 07:45:53 MYT
(User Info | Send a Message)
SEDIHNYA TENGOK BUDAK MELAYU. SIAPALAH IBU BAPA DIA ORANG NI. JANGAN-JANGAN BEBUDAK NI TAK ADA IBUBAPA, TERBIAR DAN MELARAT. PATUTNYA YANG MACAM NILAH YANG KENA TANGKAP MASUK SEKOLAH/PUSAT TAHANAN. NAK GERENTI DADAH TU TAK LAH BERANI, TAPI SIAPALAH LAGI KALAU TIDAK KUMPULAN YANG RUSAK SEPERTI INI.



punk msia (Score: 1)
by nescafe on Monday, January 14 @ 17:19:51 MYT
(User Info | Send a Message)
confirm depa ni tk sembahyang punya org. tak smpat nk cuci rambut, dh masuk azan seterusnya....harap nya mereka ni smua jaga maruah dan harga diri... tak buat seks rambang.......walaupun suka sama suka....



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by wanwma on Friday, January 25 @ 09:26:20 MYT
(User Info | Send a Message)
Ya Allah. Selamatkanlah iman dan agama mereka. Janganlah Engkau menyesatkan mereka yang hina ini. Kembalikanlah mereka ke jalan-Mu. Semoga Islam mekar dengan golongan muda yang kuat beribadah. Bukan bersifat seperti orang2 kafir laknatullah.

Mereka anak2 orang Islam, mereka saudara mara kita, mereka hanya terpedaya dengan ajaran pemimpin yg sesat. Doakanlah mereka supaya kembali ke jalan Allah. Kehadiran kita untuk membantu, membentuk, mendidik, menanam nilai2 mulia yang ada dalam Islam. Bukan untuk mencemuh, bukan untuk mengutuk, bukan untuk menghina dan bukan untuk menghukum!!

Biarlah Allah yang tentukan segalanya, kita cuma perlu berusaha dan berdoa supaya mereka diberi hidayah...Insyaallah..



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by kakisembang on Friday, January 25 @ 11:53:23 MYT
(User Info | Send a Message)
Kepada sesiapa yang mampu untuk mengubahkannya dengan tangan maka tolonglah ubahkan mereka. Ya allah berikanlah kekuatan kepada kami untuk merubahkan perkara ini....... amin



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by Maribelajar ([email protected]) on Sunday, January 27 @ 10:53:38 MYT
(User Info | Send a Message) http://www.mycari.cjb.net
Kita berada di Malaysia atau di mana ni? Ini gambar di Kuala Lumpur atau Kuala Terengganu? Aduh, orang melayu kita ke? Tadok segan silu langsung.. Anak siapa ni??? Mungkin anak kita pun ada sekali? Salah siapa ni? 



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by traveller69 on Sunday, February 03 @ 09:21:10 MYT
(User Info | Send a Message)
salam semua
Dalam peredaran politik Malaysia yang berlaku sekarang, cara yg terbaik utk mengatasi masalah ni adalah bukan dgn mencadangkan kepada individu utk memperbetulkan perangai anak2 muda seperti gambar diatas.
Yang boleh difikirkan ialah kita perbetulkan dulu pagar2 kita yg telah dirobohkan oleh puak2 umno iaitu dgn mendirikan balik pagar2 itu dan barulah kita dok dlm pagar tu perbetulkan dari dalam.
Pagar2 yg dimaksudkan ialah pagarkan tempat2 maksiat, pagarkan tempat2 hiburan samada hilangkan terus atau kuatkan undang2.
Bebudak yang seperti dilihat seperti dlm gambar diatas ini adalah sikap pemerintah tak kira samada ianya umno ke atau sebaliknya yg dah tau tetapi sengaja dibiarkan. Saya setuju dgn beberapa pendapat iaitu pemerintah sengaja biarkan berlaku perkara2 begini supaya mereka alpa kepada apakah agama mereka dan dasar agama yg mereka anuti.
Ini terang2 berlaku didepan mata saya dimana pihak kerajaan iaitu Bahagian penerangan memperuntukkan kewangan bagi membelasah mana2 bebudak ataupun org2 tua yang masih berada di atas pagar. Mereka akan melobi dgn cara mengadakah apa jua aktiviti bagi menentukan anak2 ini dan juga org tua yg tak sedarkan diri kekancah maksiat dan juga hiburan supaya mereka alpa kepada kebaikan dan menuju kearah neautral (buat nohen janji hidup happy).
Ini bertujuan supaya pihak pemerintah dpt le hidup dgn aman mengaut segala keuntungan dan juga segala bentuk harta benda dgn lebih mudah.
Kalau boleh mereka nak buat projek sepertimana dalam cerita "THE TRUMAN SHOW" lakonan JIM CAREY yg mana mereka boleh control jajahan mereka dgn sistem CCTV baik diluar rumah dan juga didalam rumah termasuk didalam bilik air so that mereka boleh control dari A to Z segala perbuatan dan perkembangan rakyat mereka.
So mudah le penyamun2 ini berkuasa tanpa ada batasan dan juga gangguan.
Mari kita ubah pada pilihanraya akan dtg.
Bukankah org kita kata lagi banyak kita mengumpat lagi banyak perkara yg tak baik tentang kita akan terkeluar. Samalah dgn pemimpin kita. Lagi banyak dia bercakap dlm tv lagi banyak dosa dilakukan. Tgklah sekarang. Dah macam TV kita menghalalkan dasar umpat mengumpat dan tak kisah le kalau dikalangan jiran2 kita dok mengumpat sana sini.
salam



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by umno_mania on Tuesday, February 12 @ 08:26:54 MYT
(User Info | Send a Message)
kesian....beruk beria-ia nak jadi manusia, manusia beria-ia nak jadi beruk. kesian.



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by baby on Wednesday, February 13 @ 12:12:59 MYT
(User Info | Send a Message) http://profiles.friendster.com/azluvbb
hehe rambut dorg serupa dgn kpla ayam n burung2..hehehhe



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by Mujahed_Safwan on Wednesday, February 20 @ 17:26:29 MYT
(User Info | Send a Message)
Hancur lerr Terengganu kalau macam ni.... Abis kerupuk lekor mung... nanti ada rupa durian plak kerupuk mung... hehe.

Semoga Allah beri mereka petunjuk.. Amin...

Teringat aku masa n the geng kat The Mall, Putra, lepas habis Kursus Silat kat Hotel Legend, kitorng pergi jalan2 kt sana pakai baju silat siap tengkolok dengan sampin, lalu sebelah geng PUNK dengan GOTHIC, nampak muka cuak diorng. hhehe...

Proud with your Religion and Culture... ALLAHUAKBAR



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by kemamantulin on Tuesday, February 26 @ 15:43:00 MYT
(User Info | Send a Message)
BUDAK-BUDAK PUNK NI, SEMUANYA ANAK ORANG PAS YANG TERLEPAS DARI KONKONGAN IBU PAPA MEREKA YANG KUAT GI CERAMAH PAS NI. TAK TAU NAK JAGA ANAK MEREKA. SEBAB TU PADA PENAMAAN CALON DI KEMAMAN ARI TU RAMAI MAT REMPIT BAWAH UMUR MEMBAWA BENDERA PAS DENGAN PERANGAI BURUKNYA. BEGINI KE ORANG PAS. SEBENARNYA MAT REMPIT NI ANAK-ANAK ORANG PAS. BUKAN ORANG UMNO SEBAB ORANG UMNO BERPENDIDIKAN BAIK DAN MENURUT NASIHAT MAK BAPAK. TAK MACAM ANAK ORANG PAS, IBUBAPA MEREKA TAK PANDAI MENJAGA ANAK. JADILAH BUDAK PUNK INI. MAK BAPAK PERGI DENGAR CERAMAH,ANAK-ANAK JADI ANAK JALANAN. KESIAN...........



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by sob on Wednesday, February 27 @ 00:35:52 MYT
(User Info | Send a Message)
kepada kemamantulin. mcm mana kau tau mereka tu anak org PAS?. Entah2 kau ada sekali dalam gambar tu kot. Agaknya yg pakai seluar pendek merah tu.



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by z0oL on Thursday, February 28 @ 16:56:16 MYT
(User Info | Send a Message)
aku slalu pelik ngan budak2 yg 'cacat' ni..... ak ade wat research skit... brdasarkn research ak kalo mak bapak die perangai 'cacat' anak2 diorng msti 'cacat' mcm diorng gak..... sumer mender baik buruk mule dr rumah....



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by z0oL on Thursday, February 28 @ 16:58:49 MYT
(User Info | Send a Message)
diorng nmpk jer mcm gengster....  time ramai2 leh ar...tp bile dah sorng2 cube ko pi kat bdk tue gertak die.... mau nangis punyer....



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by ady626 on Friday, February 29 @ 14:51:50 MYT
(User Info | Send a Message)
MOLEK BENO TUH...PUNK HADHARI



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by Shafiq21 on Saturday, March 01 @ 05:25:02 MYT
(User Info | Send a Message)
em.. sy rs x elok la.. kite slh kan umno atau pas...
kite kenal ke dorang...
kite kenal mak ayah dorang...
kite tahu ke mak ayah dorang sokong pas atau umno...
apa la....





Re: anak derih jusoh.. (Score: 1)
by umnolaknatullah on Wednesday, March 05 @ 05:27:31 MYT
(User Info | Send a Message)
ganah2 ganu kite, porong pun ada, ada blaka, pe natang seko2. hadhari la katakang...cemar2,ni la pemimpin kita utk masa depang...baru rok. rok pang.

berita hangit-
http://utusanmeloya.blogspot.com/



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by SajaNakCerita on Wednesday, March 05 @ 10:30:26 MYT
(User Info | Send a Message)
Bila nmpk benda camni, doakanlah mereka agar diberi hidayah dan terbuka hati utk berubah dan insaf.. jgn dicemuh sentiasa.
Aku dulu pun trlibat ngan rock. Kejap rambut panjang kejap botak.. Alhaldulillah Allah pertemukan jodoh aku ngan bekas ustazah sekolah yg byk menyedarkan aku. Dulu aku benci Pas, sekarang aku baru nmpk bulan mengambang.
Ustaz Akil Hayy pun dulu penyanyi rock gak. Dlm pada tak suka tu sila la ambik tahu dan bagi solution. Pada mak bapak, sila la ambik tahu hal anak-anak.



Re: orang utan.. (Score: 1)
by awerisma on Friday, March 07 @ 10:29:16 MYT
(User Info | Send a Message)

manusia ke orang utan nihhh????




Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by one0202 on Saturday, March 08 @ 13:46:31 MYT
(User Info | Send a Message)
inilah hasil pemerintahan umno di terengganu selama ini.......



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by mazzaar on Monday, March 10 @ 16:04:20 MYT
(User Info | Send a Message)

Bagaimana kalau jentera PAS turun ramai-ramai lingkung puak-puak PUNK ni. Tengah dia orang dok syok-syok berkumpul, kita send sms kat semua jentera PAS setempat, kita pun pakat-pakat turun. Kita buat ambush. Kita buat selalu. Bukan apa,kita nak bagi nasihat kat dia orang supaya tinggalkan budaya sesat lagi kafir tu. Kalau dia orang melawan, kita bagi beberapa das. Takkan jentera PAS takut kot? Kereta polis, bas yang bawak pengundi hantu pun kita jahanamkan inikan pulak budak hingusan PUNK? Jadi tak payah takut. Takut kat kerajaan. Eh, kerajaan kan nak melaksanakan Islam Hadhari. PUNK merosakkan Islam. Maka ni lah alasan kita untuk bertindak. Tapi itulah kita,kata je pejuang Islam, benda yang rosak,yang kafir macam ni pun kita tak berminat nak bertindak,macam-macam alasan tak nak campur,tak kisah. nasiblah guuuuuuuuuuuu..    




Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by sanji on Sunday, March 16 @ 20:37:42 MYT
(User Info | Send a Message)

kalah durian kampung nih




Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by mekgelugor on Tuesday, March 18 @ 10:42:28 MYT
(User Info | Send a Message)

budak2 ganu banyak yg jenis tak pentingkan pelajaran... kaki hidu gam , ganja ... kurang ajar dengan mak bapak dna org tua... contohnya kat atas nih.




Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by mekgelugor on Tuesday, March 18 @ 10:51:22 MYT
(User Info | Send a Message)
puak puak ning main ikut je..... tengok kat tv sikit sikit ...pastu pakai ikut ske dia... entah entah pemakaian je mcm gothic la , punk la , skinhead la, tp dengar lagu dikir . Tak mustahil budak budak ni anak org pas atau org umno.... ye la yg mak bapak dok ikut berkempen... mana nak amik tau hal anak2 . Aku ada bukti tau... Kat kg aku bapak org kuat pas tp anak pompuan dia tgh mlm dok ajak jantan masuk bilik ikut tingkap



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by propas on Friday, March 28 @ 22:46:04 MYT
(User Info | Send a Message)
ini bukan punk hadari tapi  pantat pari...
nauzubillah



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by mag on Tuesday, April 01 @ 22:35:21 MYT
(User Info | Send a Message) http://www.harunyahya.com
jahanam....pe la DJ wat. para pemuda PAS trengganu perlu  mendekati remaja2 ini utk ajak kembali ke pangkal jalan. bertindak segera sbelum terlambat.



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by Kingkent on Friday, April 04 @ 12:04:29 MYT
(User Info | Send a Message)
Cuba interview dia orang...anatara soalannya...

1 - Anda sokong parti apa dan kenapa
2 - Siapa pemimpin pujaan dan kenapa

Muatkan klip video interview dalam internet...Janagn lupa fakta tempat, masa dan tarikh dimasukkan. Nama dia orang tak payahlah...tengok muka pun nak muntah...



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by mamatoto on Sunday, April 06 @ 13:21:59 MYT
(User Info | Send a Message) http://dems2u.org
mak ai...gerun sey....
nak kate tak de mak bapak ...tipu la...
ni krisi nak cari identiti ni....
rase2...minah2 yg tegk gambar ni ade ke tepikat mane2 salah sorang yg ade dalam gambor ni...hehehe

ok bro tq....gambor ni amat berguna...
aku budak KL pon tak tgk abis dalam bandar KL tu camner bebudak nyeee...



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by cardigan on Sunday, April 06 @ 18:50:27 MYT
(User Info | Send a Message)
As salaamualaikum,
Ya betul, kita tak payahlah tanya anak siapa. Apa tujuan kita buat comment mcm gitu? Adakah ia boleh menolong sapa2? Sebaliknya kita carilah cara mcmmana nak tolong anak2 bangsa & agama kita. Bila kita mencemuh saja kita seolah2 mengatakan kita ni bagus sgt sedangkan Allaah swt sudah berfirman bahawa kita tak akan masuk syurga kalau kita ada perasaan angkuh walau sebesar atom pun.

Jadi marilah kita fikirkan cara utk menyelamatkan agama kita. Saya nak ceritakan pengalaman saya berada di negara orang berkaitan dengan perkara ni. Saya mengajar di sebuah sekolah Islam di negara barat dan di sini baru saya mengenal erti Islam yg sebenar dan membuat saya begitu sayangkan agama ini. Sebelum ini, saya tak ada pun perasaan sebegini.
Oleh kerana sekolah ni anak2 muridnya dtg dari berbagai bangsa, jadi tak bolehlah diajar islam ikut mazhab tertentu. Jadi sistemnya adalah sistem sunni, iaitu semuanya ikut sunnah belaka alhamdulillaah. Walaupun ada banyak perbezaan pendapat, Ustaad kami akan pilih yang paling strict sekali.

saya nak bagitau bahawa, kita semua mestilah ada perasaan sayang sesama makhluk, especially terhadap orang Islam lain. Contohnya di sekolah ni, ada cikgu2 yg bekerja di 'states schools' atau kita panggil sekolah kerajaan yg dibayar gaji yg sgt tinggi sanggup meninggalkan semua tu utk mengajar di sekolah Islam semata2kerana nak berbakti kpd agama. Gaji di skolah kami adalah rendah berbanding dgn skolah2 kerajaan sebab semuanya terpaksa dibiayai sendiri. Ada ramai anak2 muda yg datang untuk menolong secara sukarela tanpa dibayar walau se sen pun hanya kerana mereka inginkan ganjaran dari Allaah swt. Itu hanya sikit drp contoh pengorbanan org2 muslim di sini. Kalau saya nak ceritakan memang terlampau panjang. saya pernah jadi cikgu beberapa tahun di M'sia dan saya tak pernah tengok semangat sebegini.

saya pernah ditanya kenapa saya tak mengajar di states school aje. kalau saya kejarkan duit ringgit, mungkin saya akan tinggalkan skolah ini. tapi saya berharap saya dpt melakukan sesuatu utk saya bawa ke akhirat kelak dgn mendalami Islam dan mengajarkannya kepada org lain, InshaAllaah.

Maksud saya, marilah kita bersama2 buat sesuatu utk membuat perubahan. Jangan kita jadi pengkritik saja. Ya, kritik tapi berilah kritikan yg membina dan pada masa yg sama kita cuba buat sesuatu. cakap saja tak guna.
Apa kata tubuhkan kelab ke, apa2 sajalah dan turun padang utk mengajak anak2 ni buat kebaikan. Kenalah cari strategi tertentu sebab mmg anak2 skarang tak mahukan agama.

Contohnya, org2 sekeliling kami di sini rata2nya bukan Muslim jadi skolah kami sentiasa cari jalan utk buat baik pd mereka dan get them involve in activities utk ajak diorang kenal Islam. Pada masa yg sama kita kena berdoa.
tapi sebenarnya, diri kita yg kita kena betulkan dulu. Bersihkan hati, dekatkan diri pada Allaah, inshaAllaah Allaah akan berikan kekuatan pd kita utk melaksanakan kebaikan.

Alhamdulillaah negara kita aman jika dibandingkan dgn negara lain, bencana alam sgt kurang. banjir jadi makin teruk sebab kita jugak. Allaah murka dengan kita. tapi the biggest jihad is our own self. Kurangkan hiburan, sembahyang kat masjid berjemaah. ini tidak, mengata lebih tapi takde pun buat perkara2 yg berfaedah.

Kawan2 saya yg dilahirkan di Uk ni ramai yg dah pergi ke m'sia. kata diorang mmng seronok utk bershopping, makan2 tapi takde Islam d sana. Muzik yg kuat dimerata2 tempat, pakaian yg seksi, mcm2lah. Itu kata diorang yg dilahirkan dan dibesarkan di UK. Orang ingat bila duduk di barat ni semuanya kebaratanlah. Tapi rupa2nya baru saya tahu Islam di sini lebih tinggi nilainya walaupun dikelilingi orang2 kafir. Saya pun sedih dan malu bila diorang cakap mcm tu. Tapi kata diorang, rata2nya itulah yg terjadi di semua negara2 islam di dunia.

Memang pemimpin yg byk memainkan peranan dlm membentuk masyarakat. Tapi masyarakat itu sendiri yg memusnahkan masa depan mereka. Kalau setiap individu bencikan hiburan dan berusaha utk mendekatkan diri pada Allaah

Read the rest of this comment...



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by cardigan on Sunday, April 06 @ 18:54:03 MYT
(User Info | Send a Message)
As salaamualaikum,
Ya betul, kita tak payahlah tanya anak siapa. Apa tujuan kita buat comment mcm gitu? Adakah ia boleh menolong sapa2? Sebaliknya kita carilah cara mcmmana nak tolong anak2 bangsa & agama kita. Bila kita mencemuh saja kita seolah2 mengatakan kita ni bagus sgt sedangkan Allaah swt sudah berfirman bahawa kita tak akan masuk syurga kalau kita ada perasaan angkuh walau sebesar atom pun.

Jadi marilah kita fikirkan cara utk menyelamatkan agama kita. Saya nak ceritakan pengalaman saya berada di negara orang berkaitan dengan perkara ni. Saya mengajar di sebuah sekolah Islam di negara barat dan di sini baru saya mengenal erti Islam yg sebenar dan membuat saya begitu sayangkan agama ini. Sebelum ini, saya tak ada pun perasaan sebegini.
Oleh kerana sekolah ni anak2 muridnya dtg dari berbagai bangsa, jadi tak bolehlah diajar islam ikut mazhab tertentu. Jadi sistemnya adalah sistem sunni, iaitu semuanya ikut sunnah belaka alhamdulillaah. Walaupun ada banyak perbezaan pendapat, Ustaad kami akan pilih yang paling strict sekali.

saya nak bagitau bahawa, kita semua mestilah ada perasaan sayang sesama makhluk, especially terhadap orang Islam lain. Contohnya di sekolah ni, ada cikgu2 yg bekerja di 'states schools' atau kita panggil sekolah kerajaan yg dibayar gaji yg sgt tinggi sanggup meninggalkan semua tu utk mengajar di sekolah Islam semata2kerana nak berbakti kpd agama. Gaji di skolah kami adalah rendah berbanding dgn skolah2 kerajaan sebab semuanya terpaksa dibiayai sendiri. Ada ramai anak2 muda yg datang untuk menolong secara sukarela tanpa dibayar walau se sen pun hanya kerana mereka inginkan ganjaran dari Allaah swt. Itu hanya sikit drp contoh pengorbanan org2 muslim di sini. Kalau saya nak ceritakan memang terlampau panjang. saya pernah jadi cikgu beberapa tahun di M'sia dan saya tak pernah tengok semangat sebegini.

saya pernah ditanya kenapa saya tak mengajar di states school aje. kalau saya kejarkan duit ringgit, mungkin saya akan tinggalkan skolah ini. tapi saya berharap saya dpt melakukan sesuatu utk saya bawa ke akhirat kelak dgn mendalami Islam dan mengajarkannya kepada org lain, InshaAllaah.

Maksud saya, marilah kita bersama2 buat sesuatu utk membuat perubahan. Jangan kita jadi pengkritik saja. Ya, kritik tapi berilah kritikan yg membina dan pada masa yg sama kita cuba buat sesuatu. cakap saja tak guna.
Apa kata tubuhkan kelab ke, apa2 sajalah dan turun padang utk mengajak anak2 ni buat kebaikan. Kenalah cari strategi tertentu sebab mmg anak2 skarang tak mahukan agama.

Contohnya, org2 sekeliling kami di sini rata2nya bukan Muslim jadi skolah kami sentiasa cari jalan utk buat baik pd mereka dan get them involve in activities utk ajak diorang kenal Islam. Pada masa yg sama kita kena berdoa.
tapi sebenarnya, diri kita yg kita kena betulkan dulu. Bersihkan hati, dekatkan diri pada Allaah, inshaAllaah Allaah akan berikan kekuatan pd kita utk melaksanakan kebaikan.

Alhamdulillaah negara kita aman jika dibandingkan dgn negara lain, bencana alam sgt kurang. banjir jadi makin teruk sebab kita jugak. Allaah murka dengan kita. tapi the biggest jihad is our own self. Kurangkan hiburan, sembahyang kat masjid berjemaah. ini tidak, mengata lebih tapi takde pun buat perkara2 yg berfaedah.

Kawan2 saya yg dilahirkan di Uk ni ramai yg dah pergi ke m'sia. kata diorang mmng seronok utk bershopping, makan2 tapi takde Islam d sana. Muzik yg kuat dimerata2 tempat, pakaian yg seksi, mcm2lah. Itu kata diorang yg dilahirkan dan dibesarkan di UK. Orang ingat bila duduk di barat ni semuanya kebaratanlah. Tapi rupa2nya baru saya tahu Islam di sini lebih tinggi nilainya walaupun dikelilingi orang2 kafir. Saya pun sedih dan malu bila diorang cakap mcm tu. Tapi kata diorang, rata2nya itulah yg terjadi di semua negara2 islam di dunia.

Memang pemimpin yg byk memainkan peranan dlm membentuk masyarakat. Tapi masyarakat itu sendiri yg memusnahkan masa depan mereka. Kalau setiap individu bencikan hiburan dan berusaha utk mendekatkan diri pada Allaah

Read the rest of this comment...



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by danbhp on Tuesday, April 08 @ 17:43:21 MYT
(User Info | Send a Message)
Polis kan suka tembak. tembak ajelah sumer tu, dah takde rupa manusia dah pun....



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by 4theKids on Wednesday, April 09 @ 01:39:22 MYT
(User Info | Send a Message)
Nak tak nak, kita kena salahkan Islam hadhari dan pemerintah dan pemimpin negara kita ke atas apa yang terjadi kepada budak2 ni. Ini ialah kerana mereka telah menghalalkan consert2 dan budaya2 asing yang dibawa dari negara2 barat untuk masuk ke negara kita.

Pada masa yang sama, mereka menghalang ceramah2 ugama dan tidak mengadakan aktiviti2 yang mendorong minat anak2 kepada Islam dan budaya Islam.
Anak2 ini adalah kesan dari kejahilan ibubapa, dan kelemahan pemimpin negara kita.

Aku teringat masa aku di MRSM tahun 70an dulu, aku ada kawan2 yang join group punk.
Salah seorang nye memang punk gila! Pakai sluor londeh, nampak sluor dalam. Pakai kasut striking..etc2..
Budak Trengganu pure.. One of the smartest student batch aku.
Lepas habis SPM, kitorang ke USA.
Entah macamana, atas hidayah Allah, dia bertukar 100% masa kat USA.

Next time aku jumpa dia, dia dah jadi penyokong kuat PAS, dan jadi staff kat KUSZA.
What changed him? The environment.

Anyway, apa yang aku nak kata, ialah, budak2 ni, hidup dalam environment yang tak Islamic, dalam sebuah negara Islam... Mereka pun tak tau mana satu ISlam, mana satu tidak.....
Macam kawan aku tu, bila kat USA tu, dia tahu USA tu negara kafir. Apa yang mereka buat, tentunya bukan dari budaya Islam. Kite dapat bezakan, yang mana Islam, yang mana tidak.. Kalau kita pun buat sama macam mereka, kita pun macam orang kafirlah...
Tu yang membuatkan kawan ku berubah... Aku berubah...

So, the point is, government kita, yang claim negara kita ni negara Islam, tapi menghalalkan yang haram, dan mengharamkan yang halal, bertanggung jawab atas perilaku anak2 ini. Ibu bapa juga bertanggung jawab, tapi pemerintah, lagi bertanggung jawab sebab tidak menyediakan environment yang lebih Islamic untuk anak2 kita....



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by brontozourus on Thursday, April 24 @ 16:56:54 MYT
(User Info | Send a Message)
apa daa
harap dressing jek ganas,
tp btul ke ganas
hati  da ckup kering ke?
cuba try anta depa g iraq
x pn afgan ka?
brani lg x?
com on r mlayu
sampai bla nk jd camni
org lain da maju
awk 2 terkial2 ngan fesyen




Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by line on Saturday, April 26 @ 01:57:42 MYT
(User Info | Send a Message)
Budak Ganu berani dressing dan berkelakuan tidak senonoh kerana golongan dewasa tak mahu menegur. Setakat komen di sini saje tak ke mana. Beranikah anda menegur mereka? Se lagi dulu zaman Wan Mokhtar tak de teruk cam ni. Rata-rata minah pakai sopan. Tak adil rasanya nak salahkan UMNO.  Di Kelantan aku tengok ada juga budak cam ni. Tak kan nak salahkan Tok Guru kot???Jadi hentikanlah kata-mengata. PAS ke UMNO ke kita sama-sama betulkan akhlak anak-anak Melayu kita. Hentikan sengketa. Peace.



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by soddok on Saturday, April 26 @ 12:33:29 MYT
(User Info | Send a Message)
kang orang kate doh...buatlah apa sajer asalkan dok lawang kerajaang...semua buleh...HALAL...tanya derih, mazhab hadhari dok marah ke remaja teranung jadi lagu ning? tanya rosol, masa dia jaga EXCO hadhari, amende dia buat untuk bendung gejala macam ni...HADHARI ini menggalakkan ke membendung maksiat?



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by rahmanw on Thursday, May 01 @ 16:09:42 MYT
(User Info | Send a Message)
aku rasa kalau ayam pandai pakai baju,dah tentu ayam tu lagi smart dari bebudak ni.bangang nak mampus.ada ke mak cik/pakcik yang nak buat menantu kalau rupe macam ni??



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by abidlillah on Friday, May 02 @ 21:31:58 MYT
(User Info | Send a Message)
nmpk sangat kebodohan budak2 ni....main ikt je...blaja x nk,bende2 ni sng je ikt



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by Batu-bata ([email protected]) on Thursday, May 08 @ 12:16:47 MYT
(User Info | Send a Message) http://www.freewebs.com/batubata/
Tahniah Kerajaan BN-UMNO. Ini ler generasi hasil dari sistem pendidikan Kerismuddin yang mantop! HIDUP kerismuddin!  Engko tunggu ler balasan dari Allah keatas engkorang. 



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by BanjarSgBesar on Friday, May 09 @ 14:14:47 MYT
(User Info | Send a Message)
Buat pengetahuan Anda Semua,gambar di atas ini bakal menjadi Pemimpin zaman 2030..Perdana Menteri,Ketua Menteri,Menteri kabinet.



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by HCL_acid on Wednesday, May 14 @ 17:01:58 MYT
(User Info | Send a Message)
BN suka budak tak skolah camni...senang nak rasuah.



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by wanzdaj on Tuesday, May 27 @ 15:58:54 MYT
(User Info | Send a Message)
Kahkahkahkah..... g mana2 pun... org blh cam muka & style muda mudi rakyat Trg... muka geng2 ulu yg hitam bkarat & sunburn panas pantai tu geng2 TRG la tu....

Mmg dari dulu smp skrg geng2 Trg mmg ketinggalan dr segi fesyen... dah la campur aduk.... pastu ketinggalan pulak... org kat KL pun dah xde style gitu... kalau ada pun mat2 Trg yg sesat kat KL je.... Kahkahakah...

Apa nak jadi dgn anok2 Trg bistari ni.... Mokpok diorg duk buat apa entah... duk main dam due tige papang atah wakaf tepi jalan2 kot.... Ataupun mokpok duk galak anok2 diaorg pakai gitu... Kesian2...



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by nvgreenserene on Thursday, June 05 @ 12:41:22 MYT
(User Info | Send a Message)
eiH!!! bakpe la sek2 hok bkenaan tu otok semPit sgt..?? nk kutuk DJ ke, uMno ke.. loh g laa!!! yg n0k saBit2 ngan ULUL ALBAB tu baKpe hah?!! hok dlm gamBo tu, umo die bape doh? ulul albab br je dilaksanakan dlm 2-3 taon lepas.. TONGONG...



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by mya on Thursday, June 19 @ 13:48:52 MYT
(User Info | Send a Message)
MASYA ALLAH.... GERUN TENGOK ANAK2 MUDA ALA HADARI NIH....



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by kurik_kundi84 on Friday, July 04 @ 18:49:50 MYT
(User Info | Send a Message)
Aku suka yang pakai seluar pendek merah siap pakai tali leher tu..cute nak mamposssss..rasa nak bagi pelempang je.



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by evergreen on Saturday, July 05 @ 01:20:36 MYT
(User Info | Send a Message)
Rasa nak pelempang monyet - monyet punk ni. Dari kecik tak nak mampus .. dah besar menyusahkan orang..

Apa tindakan dari pihak berkuasa?? tadak?? ke dah join punk ni sekali??
Kalau di lihat dari raut wajah bebudak punk ni. Jelas menunjukkan otak diorang ni kosong.

Jabatan Agama ... tolonglah bertindak cepat..



Re: (Score: 1)
by econom25 on Tuesday, July 08 @ 05:22:24 MYT
(User Info | Send a Message)
supreme court oral arguments abortion [groups.google.us] mature sex photo [google.com] gay themed christmas cards [groups.google.us] adult furry games [groups.google.us] teen tight ass [google.com] sex dolls for girls [google.com] cute gay boy [groups.google.us] galerias de fotos porno [google.com] girls getting dressed [groups.google.de] same sex marriage in texas [groups.google.de] pee squatting [groups.google.us] best of oral sex [google.com] same sex marriages legal [google.com] tahitian black pearls [groups.google.us] gay pride love [groups.google.us] free big black boobs [groups.google.us] chubby porn [groups.google.us] toon sex pictures [google.com] ultrasexmovies [google.com] first time lesbian oral [google.com] hilary duff hot [google.com] hunter milf milf [groups.google.us] adult comic site [google.com] transsexual womens resources [google.com] free black adult galleries [google.com]



Re: (Score: 1)
by econom25 on Tuesday, July 08 @ 05:22:46 MYT
(User Info | Send a Message)
belinda el fotolog [google.es] videochat gratis con chicas desnudas [google.es] videos de pelea [google.es] lolitas cogidas por perros [google.es] foto de mi novia cornudo [google.es] busco vouyer [google.es] nalgas voyeurs [google.es] hombres follando burras videos [google.es] culos calientes chorreando leche [google.es] pollqs [google.es] fotos de mucamas ardientes gratis [google.es] video violaciolnes [google.es] agentes foto atractivo [google.es] el culo veronica larrieu [google.es] mutilaciones fotos [google.es] mega pezones [google.es] trancas duras para mujeres maduras [google.es] relatos suegras [google.es] joyerias bizarro [google.es] madrid contactos [google.es] mamacitas lindas [google.es] abuelasa sex [google.es] putas noruegas [google.es] mocosas sabrosas [google.es] secretarias con falditas [google.es]



Re: (Score: 1)
by econom25 on Tuesday, July 08 @ 06:32:30 MYT
(User Info | Send a Message)
follada con botas puestas [google.es] sexo maduras espaniolas [google.es] imagenes de hombres mamando tetas [google.es] erika velez en hilo [google.es] masajes ertoticos [google.es] travestis fotografias gratis [google.es] mamas follando salvaje [google.es] culos gigantes pornos [google.es] webcam cen directo [google.es] brasileras penetradas por caballos [google.es] lindas follando [google.es] fotos de ejecutivas desnudas gratis [google.es] ecuatorianas ardientescom [google.es] bien mojadas [google.es] delgadas y chichonas [google.es] calsas metidas en el culo [google.es] humillaciones hardcore [google.es] putas colegialas y universitarias medellin [google.es] independent fotos [google.es] fotos de vulva [google.es] nacas putas [google.es] travestis folladores jovenes and fotos [google.es] fotosde dark angel [google.es] bikinis pornos [google.es] pajas cubanas fotos [google.es]



Re: (Score: 1)
by econom25 on Tuesday, July 08 @ 06:57:43 MYT
(User Info | Send a Message)
honolulu gay male escorts [groups.google.us] free naked pictures of brooke burke [groups.google.us] guys and girls having sex [google.com] mature anal ass [groups.google.us] watch sex videos com [google.com] adult superhero costumes [groups.google.us] girls fingering girls [groups.google.us] hot sexy celebrity [groups.google.us] strap on dildo *****s [groups.google.us] white girls with big butts [groups.google.us] latinas porn [groups.google.us] men sucking [google.com] free downloaded sex [groups.google.us] ghetto bootie anal [groups.google.us] gay friendly adoption agency [google.com] ryan phillippe nude [google.com] shemale toon [google.com] free download ***** movies [groups.google.us] charmed ones nude [groups.google.us] lady kinky boots [groups.google.us] free sex porno viedos [google.com] 89 free sex video clip [groups.google.us] silicone sex toy [google.com] inyuyasha hentai [groups.google.us] homemade porn vids [groups.google.us]



Re: (Score: 1)
by econom25 on Tuesday, July 08 @ 08:35:08 MYT
(User Info | Send a Message)
boobs avi varon [google.es] angelitos dibujos vids [google.es] solo mulatas [google.es] amateurs descuidos de pezones [google.es] fotos de faldas escocesas gratis [google.es] nenitas putitas grtis [google.es] actrices francesas mpeg [google.es] adolescente muestras belleza [google.es] abuela espana pequeno [google.es] zapas fotos [google.es] fotolog imagenes con poemas [google.es] infieles cuernavaca [google.es] sexoy zoofilia [google.es] shower spy cam [google.es] penes entre panochas [google.es] venganza sexo fotos [google.es] dibujos asiendo sexo [google.es] inyecciones en la nalga [google.es] mexicanas follando [google.es] videos gratis de peludas teniendo eyaculacion femenina [google.es] ligeros sexi [google.es] fotos de mujeres pariendo y follando [google.es] lesbiana con arnes [google.es] virgen com [google.es] putas arrechas cachando con animales ver videos [google.es]



Re: (Score: 1)
by econom25 on Tuesday, July 08 @ 10:02:13 MYT
(User Info | Send a Message)
amateur nude home video [google.com] son caught in sister clothes [groups.google.us] gay girls chat room [google.com] young fat sex videos free [groups.google.us] gay bondage personals [groups.google.us] password to milf hunter [groups.google.us] girls and maen sex com [groups.google.us] cute ***** [google.com] in msnbc msn com school sex site [google.com] transsexual ***** [groups.google.de] amateur sex websites [groups.google.us] hardcore pron movies [groups.google.us] gang bang squad [groups.google.us] buy lingerie [google.com] blonde teen girls [groups.google.us] gallery indian sex teen [google.com] juego eroticos [google.com] sexual petting [google.com] holmes john pic porn star [google.com] gay thumbnail pic [groups.google.us] lesbian dildo [groups.google.us] pornstars nude [groups.google.us] free oral anal [groups.google.us] asian whores [groups.google.us] anderson cooper gay [groups.google.us]



Re: (Score: 1)
by econom25 on Tuesday, July 08 @ 10:42:30 MYT
(User Info | Send a Message)
follanda ancianas culonas [google.es] galeria de modelos de uniformes para porristas [google.es] chicas modelando [google.es] modelos peruanos desnudos [google.es] desnudos exibicionistas sekx [google.es] indias americanas putas [google.es] parejas porno de canarias [google.es] rubias enculadas [google.es] fotos de porristas en minifalda [google.es] tanga bcn [google.es] himen de famosas [google.es] colegialas amigas [google.es] hombres superdotados [google.es] espiar a las vecinas desnudandose [google.es] michel viet cogiendo [google.es] morenas ardientes mostrando chochos [google.es] zorritas fotos [google.es] fotolog chicas calientes brazil [google.es] shari shattuck sex [google.es] putas capixabas [google.es] edecanes formula [google.es] wwwvideos pornoscon [google.es] sex torrente ***** [google.es] masajistas cojelonas [google.es] maduras drogadas trailer [google.es]



Re: (Score: 1)
by econom25 on Tuesday, July 08 @ 12:43:34 MYT
(User Info | Send a Message)
videos de pololos follando [google.es] telefonos de marujas sexis [google.es] mujeres bien peludas [google.es] jovenes regias [google.es] amateur voyeur gallery [google.es] rosas ermosas [google.es] relatos con maduras [google.es] fotos de paraguayas ardientes [google.es] virgenes reales [google.es] imagenes cholas y damas antiguas [google.es] novias escrachadas [google.es] fots de cogidas [google.es] vidios guarros de dibujos animados [google.es] chavas micro bikini [google.es] tetonas solamente [google.es] mujeres goticas gallery [google.es] colegialas prepagos [google.es] coitos con maduras [google.es] relatos violacioln [google.es] jovenes lolitas ninfas fotos [google.es] playboy fotos [google.es] gia la pelicula [google.es] marcando culo foto [google.es] sexo msn chicas fotos [google.es] travelos fotos [google.es]



Re: (Score: 1)
by econom25 on Tuesday, July 08 @ 13:11:45 MYT
(User Info | Send a Message)
ways for lesbians to have sex [google.com] free amatuer sex video [google.com] xxx homemade porn [google.com] sex fetish toys [groups.google.us] tina fey nude [google.com] sex pistols jingle bells [groups.google.us] free blow up sex doll [google.com] hot babes in bikinis [google.com] hardcore christmas pics [google.com] in public sex video [groups.google.us] gothic *****ing [google.com] animal orgy [google.com] erect titties [google.com] jennifer aniston tit [groups.google.us] what does oral thrush look like [groups.google.us] culitos el video porno gratis de jovencitas [google.com] gay dragon ball z anime [groups.google.de] having man man sex straight video [groups.google.us] how to give a girl oral [google.com] screech sex tape clip [groups.google.us] teen sex ***** [groups.google.us] raven and beast boy [groups.google.us] first time anal sex vids [groups.google.us] freaky sex [google.com] black mature woman [groups.google.de]



Re: (Score: 1)
by econom25 on Tuesday, July 08 @ 14:36:44 MYT
(User Info | Send a Message)
canal comercio digital com webcam webcam htm [google.es] insesto filial galerias [google.es] pescadas follando [google.es] modelos mujeres salvadoreaaas [google.es] pillados sexi fotos [google.es] negras poyas [google.es] wwwvideos desnudoscom [google.es] sexso violento [google.es] micro faldas con pantimedias [google.es] chibolas folladas gratis [google.es] famo tv desnud [google.es] mijeres cojelonas gratuitas [google.es] wallpaper mujeres calatas [google.es] conas velhas [google.es] sexo insesto ***** [google.es] violando adolecentes xxx [google.es] upskirt mexico [google.es] fotos himen video [google.es] travestis shemale cachondas [google.es] web cam sexoole com [google.es] valencia travesti [google.es] pps burradas [google.es] emoticons eroticos sex [google.es] porno con ancianas [google.es] abuelas meadas [google.es]



Re: (Score: 1)
by econom25 on Tuesday, July 08 @ 16:04:58 MYT
(User Info | Send a Message)
adult sex date [google.com] captainstabbin violet [google.com] dirty old men *****ing [groups.google.us] videos porno de embarazadas gratis [groups.google.us] oral health disparities [groups.google.us] huge hard boobs [groups.google.us] seamless tights [groups.google.us] teen pool sex [groups.google.us] twink daily pics [groups.google.us] films porno net [google.com] sexinpublic [google.com] registered sex offenders site [groups.google.de] school teens nude [google.com] gay porn mail [groups.google.de] the complete idiot's guide to amazing sex [groups.google.de] hardcore lesbian sex clips [groups.google.us] adult dating sex [groups.google.us] whore houses las vegas [groups.google.us] older woman looking for sex [groups.google.de] anal gapers [groups.google.us] russian naturism family nudist nudism nudist [google.com] amateurs *****ing and sucking [groups.google.us] masterbation tips [groups.google.us] oral body temperature [google.com] husband eat creampie [groups.google.de]



Re: (Score: 1)
by econom25 on Tuesday, July 08 @ 16:41:14 MYT
(User Info | Send a Message)
videosde cogidas [google.es] jovencitas nua [google.es] movies tetarelli [google.es] video plladas [google.es] relatos lesbianismo zoofilia [google.es] los deseos paisas [google.es] chat erotico guatemala [google.es] nenitas descuidadas desnudas [google.es] rumana mamando [google.es] fotos gays latinos y con uniforme [google.es] penes de hombres caseros [google.es] videos camisas mojadas [google.es] negras cachonfdas [google.es] chat con camara en espaniol gratis sin sexo [google.es] amas de casa velludas [google.es] falditas muy cortas [google.es] videos x profesoras violadas [google.es] abuelas lesvianas [google.es] potrno [google.es] mostrar fotos con penes chiquitos [google.es] culos de venezolanas en bikini [google.es] salvapantalla de tias [google.es] fotos kobe tai follando [google.es] penes sexsuales [google.es] wwwfotos camiones [google.es]



Re: (Score: 1)
by econom25 on Tuesday, July 08 @ 18:35:13 MYT
(User Info | Send a Message)
sexso en cama [google.es] hombres playeros download [google.es] los 20 mejores videos de masturbacion femenina [google.es] fotos actrices limeas [google.es] las mejores de chicas fotos hot [google.es] jovenes en minifalda [google.es] videoclip de meonas [google.es] lamer sexi video [google.es] fotos de chicas pilladas de excursion [google.es] partos video gratis [google.es] pelicula colegialas curiosas [google.es] live gratis porn cam [google.es] desnudos de chicas suecas [google.es] michelle vieth mamando [google.es] nalgonas hermosas [google.es] desvirginando videos [google.es] fotos gratis veinteaaeras desnudas [google.es] animaciones pucca gratis [google.es] ruvias en tangas [google.es] sexi bolivianas [google.es] relatos secretos de mujeres casadas gratis [google.es] pajas en grupo [google.es] fotos abuelos follando [google.es] webcam porno en barcelona [google.es] live gratis porn cam [google.es]



Re: (Score: 1)
by econom25 on Tuesday, July 08 @ 19:01:02 MYT
(User Info | Send a Message)
uncensored movies movies of nude women [groups.google.us] older women sex clips [groups.google.us] anal licking gallery [google.com] free online sex show [groups.google.us] Summer Luv [groups.google.us] french nudes [groups.google.de] music video of sex [groups.google.us] free phone sex recordings [google.com] trailer park ***** [groups.google.de] love slave [groups.google.us] hot black girls naked [google.com] hustler xxx video [groups.google.de] adult dating personal services [google.com] girls on girls [groups.google.us] sex quiz site myspace com [groups.google.us] your free amateur porn [groups.google.us] altagay com [google.com] adultwebcams [groups.google.us] troubled teens boarding schools [google.com] free sex pic search engine [groups.google.us] amateur teen forum [groups.google.us] old sex tgp young [google.com] christy canyon [google.com] adult spongebob costumes [groups.google.us] adult dvds for sale [groups.google.de]



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by lutsinar ([email protected]) on Saturday, July 19 @ 00:39:29 MYT
(User Info | Send a Message)
Merdeka tapi terjajah budaya



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by rayme08 on Saturday, July 19 @ 18:24:55 MYT
(User Info | Send a Message)
tu yg ni lah kt nak ! hahahaha...makin lama makin lingkup...makin lama inul goyang makin lama
malaysia akan goyang ! hahaha...



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by Laksemane on Sunday, July 20 @ 10:28:11 MYT
(User Info | Send a Message)
wa xberape minat ar dgn punk ni...punk anoko ke punk anaki ke wa mmg anti beb! diorang wat riot le tu siap pakai doc mart (boot DR. MARTEN)..yg betina pun ade..sah2 n kompidem da barai....



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by ganu_kiter on Wednesday, July 23 @ 15:51:16 MYT
(User Info | Send a Message)
aduh..dah macam makhluk mane la plak aku nengok budang2 hingusan ni...bangga plak tu bila berjalan...sedih..sedih....ni lah hasil nukilan alif mim nun wau sarkis....hhuuhuh



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by bunga_mawar on Saturday, July 26 @ 00:49:53 MYT
(User Info | Send a Message)
Layari blog naqib mawar

http://www.imamazhari.blogspot.com/ [www.imamazhari.blogspot.com]



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by iskandarpetra ([email protected]) on Sunday, August 03 @ 17:07:31 MYT
(User Info | Send a Message)
kelakor je..inilah melayu tak sada diri..



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by non_atheis on Tuesday, August 12 @ 08:08:49 MYT
(User Info | Send a Message)
FITNAH AKHIR ZAMAN

DEDAH AURAT MENEMPAH DOSA DAN LAKNAT ALLAH! WANITA DI ZAMAN INI TELAH RAMAI MENINGGALKAN AJARAN ISLAM. MEREKA BERPAKAIAN TETAPI TELANJANG, MENIRU PAKAIAN ORANG KAFIR YANG JELAS HARAM HUKUMNYA. DAN MEREKA MEMUJA (FANATIK) PAKAIAN ARTIS YANG TERANG-TERANG BERTENTANGAN DENGAN HUKUM ISLAM, MEREKA SUKA BERPAKAIAN YANG KETAT, SINGKAT DAN NIPIS, MENDEDAHKAN RAMBUT, DADA DAN PUSAT. MEREKA MENDEDAHKAN TUBUH (AURAT) DAN MENGIKLANKANNYA DIKHALAYAK RAMAI DENGAN SOMBONG, MEGAH, HILANG MALU DAN HARGA DIRI. DAN TIDAK TAKUT LAGI KEPADA DOSA DAN AZAB (LAKNAT) ALLAH!

PEMERINTAH, MUFTI-MUFTI, ALIM ULAMAK, PARA KHATIB, USTAZ-USTAZAH, PENDAKWAH, PARA SUAMI, IBU BAPA DAN MASYARAKAT TIDAK BERSUNGGUH-SUNGGUH UNTUK MENASIHATI DAN MENCEGAHNYA. AKHIRNYA BERLAKULAH ZINA, MAKSIAT-MAKSIAT DAN BUANG ANAK (BAYI) DENGAN BERMAHARAJALELA DI DALAM KEHIDUPAN MANUSIA HARI INI, AKIBAT DARIPADA PENYAKIT MENDEDAHKAN AURAT DAN PERGAULAN BEBAS DI ANTARA LAKI-LAKI DAN WANITA TANPA BATAS-BATAS AGAMA DAN UNDANG-UNDANG, MAKA AKAN TIBALAH WAKTU-WAKTU BALA KEMURKAAN DARIPADA ALLAH!

OLEH ITU MARILAH KITA SEGERA TAUBAT DAN KEMBALI KEPADA HUKUM-HUKUM ALLAH SEMENTARA NYAWA MASIH ADA DI DALAM JASAD. WAHAI MEREKA-MEREKA YANG BERTANGGUNGJAWAB, SESUNGGUHNYA KAMU SEKALIAN AKAN DISOAL OLEH ALLAH PADA HARI AKHIRAT DAN KAMU SEKALIAN TIDAK SEKALI-KALI AKAN TERLEPAS DARIPADA AZAB ALLAH YANG AMAT BERAT!

KAMI MENUNTUT UNDANG-UNDANG ISLAM UNTUK KEMBALIKAN HAK DAN MARUAH WANITA DAN UMAT ISLAM ZAMAN INI.
 
FIRMAN ALLAH; “ALLAH YANG MENCINTAKAN KAMU KEPADA IMAN, DAN ALLAH YANG MENGHIAS IMAN ITU DALAM HATI KAMU, DAN ALLAH MEMBENCIKAN KAMU KEPADA KUFUR (KEKAFIRAN) DAN PERLANGGARAN (KEFASIKAN) DAN MAKSIAT DOSA. MEREKALAH ORANG YANG DAPAT PETUNJUK, ITU SEMUA KURNIAAN DARI ALLAH DAN NIKMAT, DAN ALLAH MAHA MENGETAHUI LAGI BIJAKSANA.” (AL-HUJARAAT: 8)


-SEBARKAN-
TERENGGANU DARUL IMAN. SYA’ABAN 1429 HIJRAH



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by anep on Wednesday, August 13 @ 09:54:05 MYT
(User Info | Send a Message) http://www.ceritamalaysiahariini.blogspot.com
Bangkitlah wahai jiwa2 Islam yang suci!!! sedarlah!!! jangan sampai bumi Malaysia berwajah Turki di zaman mustafa kamal.. lafaz azan dalam bahasa turki!!!!



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by mnasb on Wednesday, August 20 @ 17:52:40 MYT
(User Info | Send a Message)
Gambar ini dipaparkan barangkali niatnya untuk menunjukkan bahawa kerajaan tak bagus...dalam hal ini itu sepatutnya bukan menjadi keutamaan, kalau kita sayang mereka sepatutnya kita mesti mencari usaha dalam menyelaesaikan masalah punk ke apa2 ke. Itulah sikap kita ni, suka menyalahkan orang tapi tak menyumbang pun ke arah penyelesaian masalah. ponder it deeply...



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by explorer on Thursday, August 21 @ 14:29:48 MYT
(User Info | Send a Message)
Mengapakah puak-puak nie kalut sangat tentang gambaq nie....
Inilah kemajuan namanya...kat brunei...singapore....namibia...trinidad....Ivory Coast....vietnam...kemboja...dll..mana ada fesyen nie...
Ini menunjukkan negara kita telah maju...
Ini juga menunjukkan negara kita telah membuat perbaharuan dalam Islam...ISLAM Special Edition (HADHARI 3.5 V6) aUTO & Manual....
Orang melayu juga semakin maju....
DUNIA DAH BERUBAH.....ZAMAN SEMAKIN MAJU....
Inilah yang dilaungkan oleh pemimpin kita....
sepatutnya kita sokong....
Betultak Paktuan...shardany....dan lain2...
Malaysia Boleh....



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by amdana76 on Saturday, September 20 @ 02:24:51 MYT
(User Info | Send a Message)
ini POSER yg sebenarnya...



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by pakchumat on Saturday, October 04 @ 13:29:53 MYT
(User Info | Send a Message)
ini dinamakan PUNK SKUDU....
budak ni ikut suka dia je... kalau tanya PUNK tu apo langsung tak tahu....
tu belum tanya sapa PM malaysia



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by soddok on Tuesday, October 14 @ 17:52:13 MYT
(User Info | Send a Message)
hahahaa...inilah yang dikatakan follow like buffalo....ikut membabi (khinzir) buta jer...semangat sebenar punk ke gothik ke, apakejadah ke...faham ke tidak, wallahua'lam...

hadhari derih & dollah...asal jangan lawan kerajaan sahaja, lain tak per...



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by otaibaker on Tuesday, October 21 @ 14:27:46 MYT
(User Info | Send a Message)

Smekom...masing2 dah rase hebat sangat la tuh...tu la pasal orang cakap pengaruh rakan sebaya ni kuat.....bile sorang2 takde camni... ha bile ramai2 ada la kepala ngok ngek dorang datang....kononnya nak kasi HAVOC la ape la janji ROCK... rock KOROK mung.....




Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by dsai on Monday, November 03 @ 11:42:53 MYT
(User Info | Send a Message)
bukan salah kerajaan ,ataupon bukan salah pembangkang...mak bapa dier yang salah....bodohnyer budak punk ni...nampak macam budak kelantan..jerk..kat kl..ni banyak hasil didikan pas dan umno..yang perangai camni..so pas ataupon pr  jgn munafik..jngan berlagak baik!!!samer jer korang ni



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by binladen on Tuesday, November 04 @ 16:25:41 MYT
(User Info | Send a Message)

ooo..comei..comei...comei bedo'oh lalu...pe beruk sekor2..



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by mageran on Wednesday, November 05 @ 01:35:16 MYT
(User Info | Send a Message)
99% daripadanya adalah budak kelantan...fikir fikirkan lah



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by azwan2u on Thursday, November 06 @ 13:57:00 MYT
(User Info | Send a Message)
Ishk,ishk.. Budak2 zaman sekarang... Bertuah sangat2...



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by nayukite (jojo [email protected]) on Thursday, November 06 @ 18:50:14 MYT
(User Info | Send a Message)
salam....ambe nampok doh.....anok anok ni kalu jadi macam nih selalunye mok pok la yang kene caci kalu ade member mok ayoh deme hok napok anak2 wak peragai  hok gitu2 luor umoh.....payoh la mok ayoh nok masuk syurga kalu anok2 nih wak macang nih sokmo.....kalu mok ayoh mati anok2 dok wak peragai hok dok2 seksenye la......dalng kubor nuh.........



Pikir-pikir dulu.... (Score: 1)
by UPDMPK ([email protected]) on Saturday, November 22 @ 09:38:49 MYT
(User Info | Send a Message) http://burung.com
ni anak org pas ke bn????

rasa mcm kenal... anak org pas kt kg aku mmg bermasalah,,,, mencuri lembu,buat keje x senonoh.. bla2... depan mak ayah baik jer.....

yang perempuan.... mengandung siap.....anak luar nikah... isyk2

mak ayah dok kutuk kerajann...kata ke kerajaan... tp anak terabai.... malu tangung sendiri......

tp yang penting bab kata pemuda pas "ni kawan aku jgk" aku nk mengundi aku kaji......walaupun kebanyakkn sek2 muda pas lumba muto, katok org... bla2... tp sembhyg cukup.... iman dihati....

*sekadar menyindir - sembahyang x sempurna la 2....
wslm....



Re: Gua tambah gambar skit lagi.. (Score: 1)
by unanjaga on Monday, November 24 @ 11:43:29 MYT
(User Info | Send a Message)
Bila kita menceritakan permasalahan ini,kita semua harus akur untuk mengatasi semua masalah ini secara bersama tanpa mengira fahaman parti politik,sebab itu adalah jelas kita semua kena kembali berpegang teguh pada pertunjuk ugama..pihak kerajaan juga baik kerajaan negeri dan kerajaan pusat mesti menyedaiakan situasi kehidupan yang menjurus pada jalan taqwa pada Allah,namun bila mana hal ini dipinggirkan dengan tidak mengambil kira pandangan ahli ugama dalam membuat sesuatu perancangan,maka ini lah natijah nya...dalam islam telah jelas akan hukum nya..hanya tinggal manusia itu sendiri untuk memperturuti nya.


               
Letupan Bom

Sila Klik
28 Dis - Benazir Bhutto (21 Jun 1953 - 27 Disember 2007) telah terbunuh dalam serangan berani mati dalam satu rali perarakan parti..
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo\' Lo\'
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
Pas Kelantan
Pas Kedah
PAS Negeri Sembilan
Pas Penang
PAS Melaka
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
Malayadaily
Al Brangi
Beras Melaka
PAS Caw. Shah Alam 2
Perak Bersatu
AMK Serdang
Betul Ka?
Abu Bahsyir Al Muqry
Pahang daily
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
DPP Pertaling Jaya Sel
Jabatan Amal 2
Pemuda Pengkalan Chepa
Pancak Bicara
Lanh14
Rencana Rakyat
Cili Merah
Hati Sufi
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
al-Futhuhat
Sabahdaily
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.