Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami Detikdaily ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO V8
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · Arkib Berita
    · Bahan Bersiri
    · Cetak Artikel
    · Forums
    · iklan
    · Private Messages
    · Search
    · Surveys
    · Video_Stream
    · webrtv

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 1/12/2008

  Amaran banjir buruk di Pantai Timur
  Tanah runtuh, 2 beradik maut
  Soi Lek hiris hati Melayu
  Jangan bermain api - Pemuda UMNO
  Lucut gelaran Soi Lek, Mei Fun
  ‘Terikut-ikut rentak pembangkang’
  Tsu Koon: PULAU PINANG
  Salah menyatakan Malaysia adalah kerajaan Melayu?
  Mayat korban banjir ditemui terapung
  Pembekal dibenar simpan stok lebih
  Penduduk berang Perhilitan lepaskan 3,000 biawak
  Mayat mendiang Hema tiba dari Mumbai pagi ini
  MAS bawa balik 750 dari Bangkok
  AirAsia tambah dua lagi penerbangan ihsan ke Bangkok
  60 peratus produk kraf tangan akan dijual di Harrods
  Tiada cili merah
  Bantuan bina, baik pulih rumah naik
  Ibu rayu bantu suami, anak penyakit kronik
  Empat kakitangan perpustakaan maut
  Mayat mangsa bot karam ditemui
  Remaja mati lemas di lombong
  Pelajar UiTM pemenang terakhir Susun dan Menang
  Sembilan beranak diami rumah usang
  Sasaran sejuta ahli baru belia
  Zaid wajar dihukum -Tidak boleh dimaafkan
  Zaid wajar dihukum -Subang desak pecat
  Zaid wajar dihukum -UMNO tidak rugi apa-apa
  Zaid wajar dihukum -Tindakan akan dibincang
  Kredibiliti Anwar dipertikai
  Modal baru permainan politik PKR
  PPP ugut keluar BN jika tidak pinda ISA
  UMNO KT bincang calon minggu depan
  PKR minat Kuala Terengganu
  Bergilir-gilir ke Sarawak
  Hasrat PKR 'angan-angan Mat Jenin'
  Pulau Pinang tidak cadang ganti TKM1
  Menteri India letak jawatan
  Kafe Leopold's sasaran serangan dibuka semula
  Pelakon Britain ditahan disyaki militan
  Penumpang cari jalan lain
  Pertempuran di Karachi, 13 terbunuh, 70 cedera
  Jemaah Palestin dihalang ke Mesir
  Iraq-Iran tukar mayat tentera
  Kumpulan terakhir pengaman Malaysia pulang
  Korban keganasan meningkat 500 orang
  Rakyat India selar pemimpin politik
  Penunjuk perasaan diarah beredar
  India tingkat kawalan keselamatan
  Bush pantau perkembangan di India
  Lanun setuju bebas kapal kargo senjata Ukraine
  Pekerja asing buang mayat ibu di sungai, ditangkap
  Pakistan raih sokongan
  Kuan Yew selamat dibedah
  Sidang kemuncak ASEAN ditangguh Mac?
  Rusia, Venezuela setuju operasi tentera bersama
  Arroyo arah pindahkan rakyat Filipina
  Jepun urus pemindahan pelancong
  Sepanyol rancang hantar 3 pesawat

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: rosman11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 21093

People Online:
Visitors: 34
Members: 0
Total: 34

@TKO..

Seks Bebas: 886 dari 887 mengarut??
Dilulus terbit pada Wednesday, February 28 @ 06:58:27 MYT oleh din-cryptos

Pendapat Oleh amdang81

"
Bismillahir rahmanir rahim.. Assalamualaikum wbt...

Menakutkan!! 886 daripada 887 mengaku bersetubuh!. Aku pasti selepas ini akan ada dikalangan menteri dan orang-orang besar membantah kajian ini. Akan timbullah kenyataan bahawa kenyataan ini tidak tepat, tidak menyeluruh dan pelbagai lagi jawapan yang 'menyedapkan' keadaan. Silap-silap, pihak akhbar pun akan disalahkan kerana menyiarkan berita 'palsu' ini.


Aku berani berkata begini kerana beberapa pernyataan sebelum ini sudah pun dikeluarkan oleh beberapa menteri dan orang-orang besar yang lain. Lihat sahaja isu murtad, isu pelajar tidak tahu rakaat solat di Terengganu, isu 'samurai' dan pelbagai lagi isu yang bilamana didedahkan kepada umum, maka ada dan wujud mulut-mulut yang mahu membela 'golongan bermasalah' ini.

Itu semua tak betul. Akhbar hanya menyedapkan cerita. Orang kita mudah terpengaruh dengan berita negatif. Abaikan berita sebegitu. Rakyat perlu hidup aman. Tidak perlu risau pun apa yang berlaku di sekeliling. Rakyat mesti teruskan kehidupan seperti biasa. Anggap aje apa yang berlaku hanyalah 'setitik nila' dalam lautan susu. Tidak akan menjejaskan susu. Kenapa dibesarkan perkara yang terpencil? Kita mahu membangun, banyak lagi program kemajuan yang perlu kita laksanakan. Jangan cuba mengalih tumpuan kerajaan! - ini antara nada yang sering wujud di negara Islam Hadhari ini. Suara-suara sebegini cuba memadamkan sensitiviti rakyat. Biar rakyat tenang selamanya.

Suara mereka suara menteri. Orang besar berpangkat. Kadang-kadang orang suratkhabar pun hormat (tunduk takut!). Apa yang tidak betul menjadi betul. Batu hitam pun meraka boleh kata putih!. Mereka akan terus persoalkan kebenaran fakta. Memang kajian tidak selamanya tepat. Tapi sekurang-kurangnya menjadi satu asas dalam melihat masalah keseluruhan.

Orang-orang besar ini akan mencari kesalahan orang yang mendedahkan. Bukan mencari penyelesaian kepada masalah yang ada. Apa yang mereka nampak, jangan wujudkan 'masalah' dengan mendedahkan masalah!. Masalah akan menjadi 'kebiasaan' jika semua orang diam dan senyap. Jika semua anggap masalah itu perkara yang biasa dan 'boleh' berlaku, maka tiada lagi masalah!.

Itu perbuatan orang yang keparat!. Apapun, aku mahu tunggu jika ada lagi si celaka yang berani mempersoalkan kajian seumpama ini. Aku akan tunggu!! Cuma aku amat berharap kiranya kali ini aku silap. Aku ingin sekali menunggu munculnya si celaka, namun aku masih mengharapkan semua menyokong dan sama-sama memikirkan cara mengatasi masalah ini.. Wallahua'lam.

http://amdang81.blogspot.com
"

 
Artikel Hari Ini

Alahai Pramugari MAS, Penerbangan Haji Bertudung, Penerbangan Biasa Buang Tudun

Hello Tamil, Lu Apa Tunggu Lagi?

Antara dua nilai

E-book Detik-detik Hidupku - Imam Hassan Al Banna telah terbit!

Perang MCA-UMNO II: Ong Tee Keat vs Mukhriz

Cara segera atasi stress

Penguasaan Bahasa Inggeris: Satu Formula

Kontrak Sosial

Tok Guru Nik Abdul Aziz tiada pengganti? Masalah besar ini!

Cina masuk Islam kerana dengar nasyid Melayu ini!

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Pendapat
· News by din-cryptos


Most read story about Pendapat:

Alahai Pramugari MAS, Penerbangan Haji Bertudung, Penerbangan Biasa Buang Tudun

Tahniah YB Hj. Mahfuz! : Berjaya dalam Hujah TV9

Nik Aziz boleh Dr Asri tak boleh?

MB Terengganu Yang Tidak Cerdik!

Seks Bebas: 886 dari 887 mengarut??

Article Rating
Average Score: 3
Votes: 4


Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"Seks Bebas: 886 dari 887 mengarut??" | Login/Create an Account | 16 comments | Search Discussion
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Seks Bebas: 886 dari 887 mengarut?? (Score: 1)
by Tawel on Wednesday, February 28 @ 08:55:50 MYT
(User Info | Send a Message) http://hembusan.blogspot.com
Maaflah komen sekali lagi, pada isu yang sama.

-------------
Jangan terlepas pandang ayat:

"kesemua 887 pelajar perempuan yang dikategorikan sebagai "berisiko tinggi" yang menuntut di sekolah menengah di sebuah negeri kecuali seorang, mengaku pernah melakukan hubungan seks."

Kajian ini dirumuskan dari golongan responden yang berisiko tinggi. Jadi tak hairan jika begitu kesimpulannya. Dan tak hairan juga "98 peratus daripada mereka mengaku mengambil dadah."

Gadis2 yang baik, yang bermoral tinggi masih begitu ramai di luar sana!



Re: Seks Bebas: 886 dari 887 mengarut?? (Score: 1)
by kontoi on Wednesday, February 28 @ 13:50:01 MYT
(User Info | Send a Message)

Itu bagi yg nak mengaku melakukan perkara2 sedemikian, tapi bayangkan yang tak nak mengaku sebab malu dan takut. diam2 ubi tapi berisi macamana? atau jangan disangka airnya tenang tapi ada buaya. Perkara ini sudah menjadi barah dan sukar diubati kecuali kembali kpd Islam. Ibu/bapalah jadi tonggak terakhir untuk mendidik agama kepada generasi yg akan datang. Insyaallah, asuhlah dengan didikan agama, jngan terlalu berharap pada para golongan pendidik sahaja. Berkorbanlah demi masa depan generasi.




Re: Seks Bebas: 886 dari 887 mengarut?? (Score: 1)
by wanistelroy on Thursday, March 01 @ 03:46:29 MYT
(User Info | Send a Message) http://lordazaab.wordpress.com
Bagi saya, soal dari kumpulan mana kajian ini di buat adalah tidak penting. Tidak kira la kajian di buat didalam kumpulan beresiko tinggi ke, kumpulan pelacur ke, kumpulan bertudung ke atau lain-lain lagi.

jangan la kita nak kata kita tidak heran kalau ianya datang dari kumpulan sekelian dan sekelian, lepas tu kita kata memang patut pun.

Jikalau seorang sahaja wujud dalam komuniti kita berpenyakit seks sebelum perkahwinan ini, kita sepatutnya sudah risau. Bukannya nak tunggu bila sampai ke tahap 886/887 baru kita nak risau.

saya bukan lah pakar atau ahli strategy yang bagus. Cuma, jagalah keluarga masing-masing, persekitaran membesar anak-anak dan adik-adik kita sangat-sangat mencabar. Pengarh rakan sebaya terlalu besar faktornya. Ini kerana pemerintah hari ini tidak memperdulikan anak-anak kita rosak akhlaknya, mereka sendiri yang jadi pengajurnya.

Saya pernah bercerita dengan seorang pensyarah. Dia kata ada sorang student dia tak dapat hadir ke kelas kerana malam sebelumnya studen itu telah terlibat dengan sambutan hari kemerdekaan, jam 3 baru habis dan dapat pulang. Saya kata, kalau kerajaan sendiri yang menjadi penganjur program perosak akhlak, so macam mana, masih nak salahkan remaja ka? Jangan cakap benda ni takpa, sekali sekali... ingat!! yang ke sepuluh kali itu bermula dengan yang pertama...

www.lordazaab.blogspot.com [www.lordazaab.blogspot.com]



Re: Seks Bebas: 886 dari 887 mengarut?? (Score: 1)
by syahid_zul on Thursday, March 01 @ 05:56:09 MYT
(User Info | Send a Message) http://theriseofislam.blogspot.com/
kpd komen 1st...

kita seharusnya tidak memilih cara "feel good" dalam berhadapan perkara ini,tetapi ia harus dipandangan dengan pandangan membimbangkan,pandangan kearah menyelesaikan...

kes zina sekarang ini bukan lagi hanya dilakukan oleh pelajar atau remaja bersisiko tinggi tetapi turut melibatkan remaja berisiko sederhana...jika peratusan terlibat zina untuk remaja berisiko tinggi ialah 99%,percayakah bhw ia turut membawa kita berfikir kemungkinan untuk remaja berisiko sederhana yg terlibat dlm zina dan seks ialah 50%?

jika begitu,percayakah jika saya katakan remaja berisiko rendag pula,turut mempunyai peratusannya tersendiri.

ini andaian sahaja.dan logiknya sudah kelihatan....mungkin kajian agak sukar untuk membuktikan andaian saya krn remaja berisiko sederhana dan rendah sudah tentu merahsiakan kecelaruan mereka....

Gagasan kearah penyelesaian harus dibentuk!



Re: Seks Bebas: 886 dari 887 mengarut?? (Score: 1)
by anjelaktai on Thursday, March 01 @ 08:33:43 MYT
(User Info | Send a Message)
Berfikiran terbuka menerima hasil kajian tersebut. Langkah sewajarnya perlu disegerakan oleh Kementerian Pelajaran bagi menangani masalah keruntuhan akhlak dalam kalangan pelajar sekolah. Perhebatkan gerakan memperkasakan modal insan dalam pembentukan akhlak sepertimana hebatnya dilaksanakan program anti buli yang keberkesanannya juga tidak begitu kelihatan. Tidak guna menghabiskan peruntukan berbilion2 ringgit untuk memperkasakan sistem pendidikan tetapi produk yang dilahirkan lemah longlai dalam godaan arus globalisasi.



Re: Seks Bebas: 886 dari 887 mengarut?? (Score: 1)
by knizam on Thursday, March 01 @ 14:34:05 MYT
(User Info | Send a Message)
Apa nak heran, gomen dah kata mesia boleh. Melayu glokal boleh. So segala-gala nikmat dunia ni semua boleh la. Yang x bole kuliah2, ceramah2 agama. Terima lah bala dari perbuatan tangan manusia sendiri



Re: Seks Bebas: 886 dari 887 mengarut?? (Score: 1)
by nastar2tranungkite ([email protected]) on Thursday, March 06 @ 14:10:28 MYT
(User Info | Send a Message)
Laporan ini memang tepat. Contohnya diri saya sendiri. Jika saya pilih 10 dari kawan kawan saya sendiri. Bukannya sembilan yang pernah berzina, tapi kesepulohnya. Adalah menjadi satu trend jika kita berkumpul sambil menceritakan dengan siapa kita pernah berzina.

Tanpa rasa segan dan silu, mereka akan menceritakan kepada kita yang mereka telah berzina dengan Jandalah. Isteri Oranglah. Dsbnya. Mana mereka nak rasa segan dan takut dengan azab Allah. Masing masing tuhan telah mempermantapkan ekonominya. Makin dilakukan zina, makin bertambah tambah senang lagi hidup mereka. Tidak seperti kita yang tidak pernah pun berzina ini.

Nauzubillahminzalik.

YA ALLAH, AMPUNKANLAH DOSA DOSA KU. TIDAK TERTANGGUNG RASANYA MEMIKUL TANGGUNG JAWAB YANG TELAH KAU AMANAHKAN KEPADA KU. HATTA DOSA MELALAIKAN SEMBAHYANG MU PUN SUDAH CUKUP BESAR MUSIBAHNYA. MAKA TAK PERLULAH AKU MENAMBAHKAN DOSAKU DENGAN DOSA BERZINA PULA.




Re: Seks Bebas: 886 dari 887 mengarut?? (Score: 1)
by Dimasyqi on Tuesday, July 22 @ 11:13:54 MYT
(User Info | Send a Message)

Aku rasa tawel memang sewel. ada ke tak hairan dariapda 886 daripada 889 berzina dengan alasan mereka ni dah memang teruk.

So, kalau 10 daripada adik hang berzina hang rasa tak hairan jika mak hak memang pelacur? Hang boleh kata, kalau tengok anak-anak pak haji tu, semua baik2.

Bodoh, masalah pertama mak hang pelacur yagn jadikan 10 adik-adik hang melacur.

sama denga isu ini. isunya sosial kita dah parah jika 98% dikalangan remaja sosial sudah  melakukan seks.

apalah bangan sangat Tawel ni.



               
Letupan Bom

Sila Klik
28 Dis - Benazir Bhutto (21 Jun 1953 - 27 Disember 2007) telah terbunuh dalam serangan berani mati dalam satu rali perarakan parti..
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo\' Lo\'
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
Pas Kelantan
Pas Kedah
PAS Negeri Sembilan
Pas Penang
PAS Melaka
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
Malayadaily
Al Brangi
Beras Melaka
PAS Caw. Shah Alam 2
Perak Bersatu
AMK Serdang
Betul Ka?
Abu Bahsyir Al Muqry
Pahang daily
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
DPP Pertaling Jaya Sel
Jabatan Amal 2
Pemuda Pengkalan Chepa
Pancak Bicara
Lanh14
Rencana Rakyat
Cili Merah
Hati Sufi
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
al-Futhuhat
Sabahdaily
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.