Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami Detikdaily ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO V8
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · Arkib Berita
    · Bahan Bersiri
    · Cetak Artikel
    · Forums
    · iklan
    · Private Messages
    · Search
    · Surveys
    · Video_Stream
    · webrtv

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 1/12/2008

  Amaran banjir buruk di Pantai Timur
  Tanah runtuh, 2 beradik maut
  Soi Lek hiris hati Melayu
  Jangan bermain api - Pemuda UMNO
  Lucut gelaran Soi Lek, Mei Fun
  ‘Terikut-ikut rentak pembangkang’
  Tsu Koon: PULAU PINANG
  Salah menyatakan Malaysia adalah kerajaan Melayu?
  Mayat korban banjir ditemui terapung
  Pembekal dibenar simpan stok lebih
  Penduduk berang Perhilitan lepaskan 3,000 biawak
  Mayat mendiang Hema tiba dari Mumbai pagi ini
  MAS bawa balik 750 dari Bangkok
  AirAsia tambah dua lagi penerbangan ihsan ke Bangkok
  60 peratus produk kraf tangan akan dijual di Harrods
  Tiada cili merah
  Bantuan bina, baik pulih rumah naik
  Ibu rayu bantu suami, anak penyakit kronik
  Empat kakitangan perpustakaan maut
  Mayat mangsa bot karam ditemui
  Remaja mati lemas di lombong
  Pelajar UiTM pemenang terakhir Susun dan Menang
  Sembilan beranak diami rumah usang
  Sasaran sejuta ahli baru belia
  Zaid wajar dihukum -Tidak boleh dimaafkan
  Zaid wajar dihukum -Subang desak pecat
  Zaid wajar dihukum -UMNO tidak rugi apa-apa
  Zaid wajar dihukum -Tindakan akan dibincang
  Kredibiliti Anwar dipertikai
  Modal baru permainan politik PKR
  PPP ugut keluar BN jika tidak pinda ISA
  UMNO KT bincang calon minggu depan
  PKR minat Kuala Terengganu
  Bergilir-gilir ke Sarawak
  Hasrat PKR 'angan-angan Mat Jenin'
  Pulau Pinang tidak cadang ganti TKM1
  Menteri India letak jawatan
  Kafe Leopold's sasaran serangan dibuka semula
  Pelakon Britain ditahan disyaki militan
  Penumpang cari jalan lain
  Pertempuran di Karachi, 13 terbunuh, 70 cedera
  Jemaah Palestin dihalang ke Mesir
  Iraq-Iran tukar mayat tentera
  Kumpulan terakhir pengaman Malaysia pulang
  Korban keganasan meningkat 500 orang
  Rakyat India selar pemimpin politik
  Penunjuk perasaan diarah beredar
  India tingkat kawalan keselamatan
  Bush pantau perkembangan di India
  Lanun setuju bebas kapal kargo senjata Ukraine
  Pekerja asing buang mayat ibu di sungai, ditangkap
  Pakistan raih sokongan
  Kuan Yew selamat dibedah
  Sidang kemuncak ASEAN ditangguh Mac?
  Rusia, Venezuela setuju operasi tentera bersama
  Arroyo arah pindahkan rakyat Filipina
  Jepun urus pemindahan pelancong
  Sepanyol rancang hantar 3 pesawat

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: rosman11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 21093

People Online:
Visitors: 42
Members: 0
Total: 42

@TKO..

Adun Buntong batal keluar DAP
Dilulus terbit pada Monday, March 31 @ 19:06:57 MYT oleh greenboc

Berita aKejutan pengunduran wakil rakyat Buntong, A Sivasubramaniam, daripada DAP berakhir petang ini apabila beliau menarik balik surat itu selepas enam jam.

Dalam suratnya kepada setiausaha agung parti itu Lim Guan Eng sebelum itu, Sivasubramaniam mendakwa, pengerusi DAP Perak, Ngeh Khoo Ham gagal menunaikan janjinya untuk melantik dua wakil rakyat kaum India menganggotai barisan exco negeri itu.

Berikut teks lengkap:

(dialamatkan kepada setiausaha agung DAP, Lim Guan Eng)

Peletakan semua jawatan dalam parti dan keluar dari parti
Sivasubramaniam a/l Athinarayanan


Adalah merujuk perkara di atas,

Sehubungan dengan pengumuman seperti di atas, saya dengan ini meletakkan semua jawatan yang saya menjawat selama ini dalam parti termasuk keluar dari parti.

Saya mengambil keputusan ini berdasarkan rasa tidak puas hati dan hilang kepercayaan terhadap pimpinan pengerusi DAP Perak.

"DAP tidak menghormati suara Makkal Sakti"

Agihan kerusi ahli exco kerajaan negeri kepada dua pemimpin India tidak dilaksanakan seperti dijanjikan oleh pengerusi Perak sebelum ini. Keputusan ini adalah satu tamparan besar dan juga penipuan kepada masyarakat kaum India di negeri Perak.

Kemenangan parti DAP pada pilihanraya yang lepas adalah melalui suara Makkal Sakti.

Kemenangan saya di kawasan Buntong pada pilihanraya ke-12 adalah satu mandat dan kepercayaan yang diberi oleh masyarakat kaum India (Makkal Sakti) di kawasan yang saya tandingi.

Satu ketika kubu kuat Barisan Nasional. Kemenangan saya adalah kemenangan rakyat kawasan Buntong, saya tidak boleh menerima keputusan yang dibuat oleh pemimpin DAP Perak.

"Divide and rule"

Justeru dengan pengumuman ini segala keputusan yang saya ambil dalam surat ini adalah muktamad.

Sekian.

(tanda tangan)
Sivasubramaniam

daripada  malaysiakini

 
Artikel Hari Ini

Alahai Pramugari MAS, Penerbangan Haji Bertudung, Penerbangan Biasa Buang Tudun

Hello Tamil, Lu Apa Tunggu Lagi?

Antara dua nilai

E-book Detik-detik Hidupku - Imam Hassan Al Banna telah terbit!

Perang MCA-UMNO II: Ong Tee Keat vs Mukhriz

Cara segera atasi stress

Penguasaan Bahasa Inggeris: Satu Formula

Kontrak Sosial

Tok Guru Nik Abdul Aziz tiada pengganti? Masalah besar ini!

Cina masuk Islam kerana dengar nasyid Melayu ini!

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Berita
· News by greenboc


Most read story about Berita:

Perhimpunan Jentera Pilihan Raya UMNO: Gambar Anwar Mencium Wanita

Ini gambar yang tak disiarkan oleh Media UMNO

Burmaa : Ada gambar Altantuya makan bersama Najib dan Razak

Ezam dedah akaun bank Samy

Idris Jusoh, Rosol Wahid dan Din Adam Ditarik Gelaran Datuk

Article Rating
Average Score: 0
Votes: 0

Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"Adun Buntong batal keluar DAP" | Login/Create an Account | 37 comments | Search Discussion
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by yb_pmn on Monday, March 31 @ 19:13:05 MYT
(User Info | Send a Message)
pakat elok2lah..jgn kasi itu UM NO...hentam oooooo



Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by umnowithoutDB on Monday, March 31 @ 19:14:25 MYT
(User Info | Send a Message)

hahahahhahaha..
bagi je speker terus diam....
cina mmg pandai la....
bg speker kat hindu, mb kat melayu..
majoriti dia pegang tapi kat perak majoriti melayu....




Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by kiki on Monday, March 31 @ 19:17:39 MYT
(User Info | Send a Message)
Jgn gelojoh..ni pengajaran.



Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by irama on Monday, March 31 @ 19:19:54 MYT
(User Info | Send a Message)
macam fe'el umno jugak kut. dapat jawatan senyap, yang satu lagi kalu boleh nak bolot semua.



Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by bktpinang on Monday, March 31 @ 19:26:00 MYT
(User Info | Send a Message)
haaahaha

KAN AKU DAH KATA TADI.....


dia bagi tau: "saya mau bikin UMNO sedikit seronok
sebab suda 3 minggu ada masyamm saja itu Paklah"




Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by fazil3801 on Monday, March 31 @ 19:26:38 MYT
(User Info | Send a Message)
Mb perak.. be smart



Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by almarbawi on Monday, March 31 @ 19:26:56 MYT
(User Info | Send a Message)
antara kelemahan politician BR..kadang2 terlalu cepat menagmbil tindakan tanpa pikir kesan kepd pakatan BR...

mula2 letak jawatan, lepas tu tarik balik...ingat rakyat boleh percaya ke pemimpin mcm ni??!!  takde pendirian!!!



Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by bktpinang on Monday, March 31 @ 19:27:16 MYT
(User Info | Send a Message)
itu Ngeh ada lupa kasi tau

dia akan jadi SPEAKER DEWAN UNDANGAN NEGERI

ini post lagi tinggi maaa



Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by umnowithoutDB on Monday, March 31 @ 19:27:47 MYT
(User Info | Send a Message)
tu la, mmg dasar hindu camtu.....
org melayu cakap la DAP bagus la...
untung dapat perintah bawah DAP la...
tapi DAP tu sape?
parti yang terang2 melawan melayu...
sori, bukan sebab DAP, tapi dia ditubuhkan untuk mendapat hak sama rata antara bumiputra ngan bkan bumiputera....
sepatutnya org melayu pulihkan DEB, bukan sokong buang terus....



Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by uma on Monday, March 31 @ 19:42:25 MYT
(User Info | Send a Message)
saja nak mnunjukan kaum india dlm DAP
bukan pak angguk seperti mana
kaum india dlm MIC.....hehe



Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by realaduka on Monday, March 31 @ 19:45:08 MYT
(User Info | Send a Message)
Terkini: Kejutan pengunduran wakil rakyat Buntong, A Sivasubramaniam, daripada DAP berakhir petang ini apabila beliau menarik balik surat itu selepas enam jam.



Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by realaduka on Monday, March 31 @ 19:46:58 MYT
(User Info | Send a Message)
itu saja nk main2 ngan orang BN tu..........



Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by elmariachi on Monday, March 31 @ 20:17:31 MYT
(User Info | Send a Message)
bodoh punya orang.. dia yang tak hormat pilihan rakyat.. dan rasis...




Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by badok on Monday, March 31 @ 20:20:27 MYT
(User Info | Send a Message)
"DAP tidak menghormati suara Makkal Sakti"

Siva...you denga sini... . Saya tau Guntong ramai masyarakat India.. tapi kalo u ingat PR 12 menang pasal slogan org India Makkal Sakti tu.. you silap. Slogan tu dlm bahasa Tamil... bukan bermakner BR menang pasal slogan... BR menang kerana rakyat telah sedar dan mahu menunjokkan kepada BN bahawa RAKYAT TELAH MEMBERONTAK SECARA AMAN. sO RELAX LAH..tak lantik jadi exco jg lah marah/merajuk.. tak bijak namanya.




Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by anakwatan on Monday, March 31 @ 20:36:00 MYT
(User Info | Send a Message)


saja mau kasi itu umnowithoutDB.....pusing kapala sikit



Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by pejal on Monday, March 31 @ 21:19:08 MYT
(User Info | Send a Message)
KHAS BUAT UMNOWITHOUTDB......................
ya, kita sama2 pulihkan melayu tetapi bukan bersama UMNO/BN. ini parti haprak. dorg jugak yg buat dasar DEB tapi gagal nak jalan. sekarang UMNO/BN duk diam2. jgn kaco 5negeri bawah BR. biar MB dan Ketua menteri negeri2 ini buat kerja dorang. sekarang adalah masa untuk menilai 4 buah negeri ( tolak KELANTAN KERANA MMG SUDAH TERBUKTI BERSAMA PAS). Pastu ada apa2 isu timbil baru la bolh komen.
BUAT BARISAN RAKYAT,,,,,,,,,,,,,,,,,,
JGN TIRU UMNO/BN YG GILA KUASA.
SENDIRI MAU INGAT LA.



Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by bwan on Monday, March 31 @ 21:35:30 MYT
(User Info | Send a Message)
Pengajaran buat semua rakyat Malaysia. Sentimen berasaskan perkauman sudah tidak relevan. Kita tolak BN kerana unsur-unsur perkauman yang menindas semua rakyat Malaysia termasuklah orang Melayu, Cina dan India. Tetapi jangan pula kita mewujudkan satu lagi idea perkauman di bawah jenama yang baru.

Beri sedikit ruang kepada bro Siva. Sebagai wakil kaum yang terpinggir sekian lama, ada asasnya untuk beliau phobia  ketidakadilan terhadap anak-anak bangsanya. DAP juga harus ingat bahawa sekiranya mereka pernah membuat janji seperti yang didakwa, iaitu dua kerusi exco untuk orang India (semata-mata untuk memancing undi kaum India), anda juga belum membebaskan diri anda daripada unsur-unsur perkauman. Sekiranya janji sebegitupun tidak dapat ditunaikan, mungkinkah anda akan dapat memenuhi janji 22 juta rakyat Malaysia.



Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by serol on Monday, March 31 @ 21:57:48 MYT
(User Info | Send a Message)
anggaplah insiden ini sebagai satu pengajaran buat semua.

ingatlah, segala rasa tidak puas hati, tentu ada salurannya untuk di suarakan... janganlah bertindak mengikut emosi. bawak2lah berbincang....

Segerakan penubuhan Barisan Rakyat agar permuafakatan dapat di bentuk dengan lebih utuh. Bukankah kita menolak BN sebab agenda pecah perintah BN berdasarkan perkauman?? mengapa kini kta pula bangkitkan kata2 berbaur perkauman. Di harap saudara Siva secara khasnya dan Barisan Rakyat amnya dapat belajar dari kesilapan ini.



Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by OMUSTA on Monday, March 31 @ 22:04:40 MYT
(User Info | Send a Message)
kita dah tau lah sikap dan pendirian bro sive ni ... lain kali kamu bertanding lagi tak kiralah atas teket parti apa pun ,, rakyat tak percaya atau kurang percaya kamu lagi dan semua parti kena ingat ini bro,,, wakil terpilih ba patutnya jangan sombong dan berfikiran sempit menganggap kemenangan tu tanda rakyat suka kamu atau hanya bangsa mu yang sokong kamu,.. ingat kita ada pelbagai kaum dan dalam PRU 12 lalu semua kaum sokong ba bukan semata  -mata atas faktor kamu dan kaum kamu,, cubalah buat kira-kira mudah berapa % kaum yang kamu wakili berada di situ dan adakah mereka semua undi kamu ,,, kaum lain tak da langsungkah atau tak penting kah ..you have to be rational not emotional bro sive ,,, lain kali kena ingat ,tapi sedikit rasa terluka dah ada , apa nak buat , you should realiazed next time and so do the other  ba rep., please 



Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by ByeBye on Monday, March 31 @ 22:09:24 MYT
(User Info | Send a Message)

Ini lakonan DAP siaran ulangan cerita di Batu Gajah...........
DAP ni terpilih pelakon parti terbaik bab keluar masuk

DAP




Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by DAPman on Monday, March 31 @ 22:28:08 MYT
(User Info | Send a Message)
The BR don't need traitors. This is a party, not a game, where people can get married and divorced easily. Most unfortunately, in spite of 50 years of independence, we are still playing the race card. Why not all of us call ourselves Malaysians, not Malay, not Chinese, or not Indian? If DAP is not being fair, then you are most welcome to join MIC and see if they are fair enough. I don't believe one must be a Malay to solve a Malay problem, or one has to be a Chinese to solve a Chinese problem, or an Indian to solve an Indian problem. Unless it is regarding religion, problems are solved not by one's blood, but by one's commitment. If you're a true gentleman, you should think - my fellowmen has chosen me and gave me the mandate to rule, I should not resign and should give my utmost service to them. People may choose you not just because of who you are, but also because the banner you're standing in - and that is DAP. So before you act hastily, think it over. The BR is still new and lots of adjustments need to be made. Don't burn it even before it can become a formidable force to fight against the BN. The true enemy here is not within the party but outside - where corruptors and cronies are still free and roaming around. Be a gentleman, and I am glad the latest news said that you retracted your letter. If it is true, GOOD. But once again, don't act hastily. There is always the negotiation table. Otherwise, there be no BR...



Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by AmbePaSti on Monday, March 31 @ 22:56:07 MYT
(User Info | Send a Message)
aku ingat dah nak jadi macam kelantan sebelum pr12 lebih 1 kerusi aje..kalau tak esok paper mesti kecoh punya..kat pejabat mesti pedih telinga kena smash ngan geng UMnooo..harapan rakyat harus diutamakan...dah ok ni..selalulah buat perbincangan ahli2 pakatan BR..4/5 tahun ni mcm2 boleh jadi..BN pasti mengintai peluang utk mengucarkacirkan perpaduan adun BR demi periuk nasi mereka..keyakinan para pengundi tak kira kawasan yg dikuasai oleh adun BN maupun adun BR haruslah diutamakan..kita tidak minta PR kecil tapi kalau berlaku ???? BN pasti akan bermati-matian akan memenangi dun itu...Fikir-fikirkanlah...demi kejayaan pentadbiran BR di Perak..



Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by Kingkent on Monday, March 31 @ 23:47:16 MYT
(User Info | Send a Message)
A Sivasubramaniam, dengar sini....Kalau aku yang bertanding atas tiket DAP atau PKR kat Buntong...akupun boleh menang. rakyat pilih parti. Kalau dah menang baru dibuat pilihan barisan EXCO dan MB. Bukan semua layak jadi EXCO dan bukan semua dapat jadi EXCO. Rakyat nak kamu berkhidmat bukannya mengejar kuasa FAHAM??????
Si Ngeh Khoo Ham pun satu....DAP bukan parti perkauaman...buangkan sifat perkauman kamu tu....BN gila kuasa DAP pun gila kuasa juga ke???



Re: Adun Buntong batal keluar DAP (Score: 1)
by keristamingsari on Monday, March 31 @ 23:57:41 MYT
(User Info | Send a Message)
Kawan-kawan semua, di dalam perjuangan jika kita mengejar pangkat atau harta benda, maka perjuangan itu akan sia-sia kerana masing-masing akan berebut benda yang sedikit dan kita akan terlepas sesuatu yang besar iaitu kemenangan milik semua. Walaupun siapa yang menjadi ADUN atau Ahli Parlimen, jika mereka ikhlas dan amanah menjalankan tugas, maka kita patut mengangkat mereka, di dalam Islam dipanggil berbai'ah....

Jika sebagai ADUN pun kita gagal mempamerkan keikhlasan tugas kita, macamana nak memikul tugas yang lebih besar, iaitu membawa suara Rakyat. Ingat wahai Yang Berkhidmat, kamu semua dilantik untuk memikul tugas yang besar, jangan memandang remeh perkara tersebut!


               
Letupan Bom

Sila Klik
28 Dis - Benazir Bhutto (21 Jun 1953 - 27 Disember 2007) telah terbunuh dalam serangan berani mati dalam satu rali perarakan parti..
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman M@rhean
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo\' Lo\'
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
Pas Kelantan
Pas Kedah
PAS Negeri Sembilan
Pas Penang
PAS Melaka
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
Malayadaily
Al Brangi
Beras Melaka
PAS Caw. Shah Alam 2
Perak Bersatu
AMK Serdang
Betul Ka?
Abu Bahsyir Al Muqry
Pahang daily
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
DPP Pertaling Jaya Sel
Jabatan Amal 2
Pemuda Pengkalan Chepa
Pancak Bicara
Lanh14
Rencana Rakyat
Cili Merah
Hati Sufi
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
al-Futhuhat
Sabahdaily
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
tranung2006@yahoo.com atau Webmaster : tranungkite@hotmail.com

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.