Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami Detikdaily ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO V8
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · Arkib Berita
    · Bahan Bersiri
    · Cetak Artikel
    · Forums
    · iklan
    · Private Messages
    · Search
    · Surveys
    · Video_Stream
    · webrtv

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 1/12/2008

  Amaran banjir buruk di Pantai Timur
  Tanah runtuh, 2 beradik maut
  Soi Lek hiris hati Melayu
  Jangan bermain api - Pemuda UMNO
  Lucut gelaran Soi Lek, Mei Fun
  ‘Terikut-ikut rentak pembangkang’
  Tsu Koon: PULAU PINANG
  Salah menyatakan Malaysia adalah kerajaan Melayu?
  Mayat korban banjir ditemui terapung
  Pembekal dibenar simpan stok lebih
  Penduduk berang Perhilitan lepaskan 3,000 biawak
  Mayat mendiang Hema tiba dari Mumbai pagi ini
  MAS bawa balik 750 dari Bangkok
  AirAsia tambah dua lagi penerbangan ihsan ke Bangkok
  60 peratus produk kraf tangan akan dijual di Harrods
  Tiada cili merah
  Bantuan bina, baik pulih rumah naik
  Ibu rayu bantu suami, anak penyakit kronik
  Empat kakitangan perpustakaan maut
  Mayat mangsa bot karam ditemui
  Remaja mati lemas di lombong
  Pelajar UiTM pemenang terakhir Susun dan Menang
  Sembilan beranak diami rumah usang
  Sasaran sejuta ahli baru belia
  Zaid wajar dihukum -Tidak boleh dimaafkan
  Zaid wajar dihukum -Subang desak pecat
  Zaid wajar dihukum -UMNO tidak rugi apa-apa
  Zaid wajar dihukum -Tindakan akan dibincang
  Kredibiliti Anwar dipertikai
  Modal baru permainan politik PKR
  PPP ugut keluar BN jika tidak pinda ISA
  UMNO KT bincang calon minggu depan
  PKR minat Kuala Terengganu
  Bergilir-gilir ke Sarawak
  Hasrat PKR 'angan-angan Mat Jenin'
  Pulau Pinang tidak cadang ganti TKM1
  Menteri India letak jawatan
  Kafe Leopold's sasaran serangan dibuka semula
  Pelakon Britain ditahan disyaki militan
  Penumpang cari jalan lain
  Pertempuran di Karachi, 13 terbunuh, 70 cedera
  Jemaah Palestin dihalang ke Mesir
  Iraq-Iran tukar mayat tentera
  Kumpulan terakhir pengaman Malaysia pulang
  Korban keganasan meningkat 500 orang
  Rakyat India selar pemimpin politik
  Penunjuk perasaan diarah beredar
  India tingkat kawalan keselamatan
  Bush pantau perkembangan di India
  Lanun setuju bebas kapal kargo senjata Ukraine
  Pekerja asing buang mayat ibu di sungai, ditangkap
  Pakistan raih sokongan
  Kuan Yew selamat dibedah
  Sidang kemuncak ASEAN ditangguh Mac?
  Rusia, Venezuela setuju operasi tentera bersama
  Arroyo arah pindahkan rakyat Filipina
  Jepun urus pemindahan pelancong
  Sepanyol rancang hantar 3 pesawat

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: rosman11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 21093

People Online:
Visitors: 48
Members: 0
Total: 48

@TKO..

Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini
Dilulus terbit pada Saturday, March 03 @ 07:10:18 MYT oleh din-cryptos

Artikel
Oleh : Lan Kubang Jela, Manir

Di Malaysia, stesen televisyen percuma hanya dari dua sumber. Satu dari kerajaan iaitu RTM 1 dan RTM 2. Yang keduanya dari syarikat milik UMNO iaitu Media Prima BHD, dimana dari gergasi media inilah adanya stesen TV3, NTV7, 8TV dan TV9.

Orang-orang PAS kena faham walaupun kelihatan stesen-stesen TV seperti NTV7, TV3, 8TV dan TV9 ini seolah-olah dari syarikat berbeza dan bersaing antara satu sama lain, hakikatnya ialah mereka adalah dari satu syarikat induk yang sama. Mereka bersama-sama menyumbang keuntungan kepada kumpulan Media Prima Berhad.


Bandingan mudah yang boleh ditunjukkan disini ialah akhbar Berita Harian dan Harian Metro adalah dari sebuah syarikat yang sama iaitu New Straits Times walaupun kedua-dua akhbar ini kelihatan saling menarik perhatian pembaca untuk memilikinya.

Mengapa penulis sibuk menulis mengenai TV3? Sedangkan TV3 bukannya sebuah parti politik yang akan berdepan dengan PAS atau Keadilan Rakyat dalam Pilihanraya. Mereka hanyalah sebuah stesen tv.

Benar mereka hanyalah sebuah stesen tv, tetapi mereka adalah orang kuat Barisan Nasional yang berkesan. Menerusi TV3, segala maklumat yang akan memberi kelebihan kepada BN disebarkan. Cerita mengenai keburukan pembangkang (kononnya) juga disebarkan. Semua ini dilakukan menjelang musim pilihanraya dan semakin rancak ketika kempen pilihanraya.

Pasti ada orang-orang PAS yang meminati sukan merasa berterima kasih kepada TV3 kerana stesen ini bersama-sama dengan tiga lagi stesen tv kerap menyiarkan rancangan sukan secara langsung seperti F1 dan sukan bolasepak eropah yang berprestij iaitu Champions league.

Bagi penulis yang turut mengikuti siaran langsung acara sukan yang sering disiarkan oleh stesen-stesen tv dibawah kumpulan Media Prima ini, perasaan ‘meluat’ kepada TV3 tetap terbit. Siaran langsung percuma yang menjadi kegemaran penulis sudah tentu penulis tonton tetapi ianya tidak sampai membuatkan penulis merasa perlu berterima kasih kepada TV3.

TV3 sebenarnya memperolehi pendapatan menerusi iklan setiap kali siaran-siaran langsung itu dibuat. TV3 mencatat keuntungan dan penyiaran siaran secara langsung adalah antara kaedah TV3 mencatat keuntungan dan menaikkan ‘rating’ penonton. Jadi mengapa penulis perlu berterima kasih kepada TV3? Bahkan rasa ‘meluat’ kepada TV3 tetap ada walaupun penulis puas hati melihat aksi sukan siaran langsung tersebut.

Stesen TV3 memberikan imej negatif kepada PAS di musim pilihanraya tetapi ingatkah pembaca akan kes khalwat kakitangan TV3 kira-kira setahun lebih yang lalu. Stesen tv ini sendiri mempunyai unsur-unsur negatif di dalamnya tetapi berkempen memburukkan PAS. Memang dasar stesen tv sekular, begitulah perangainya.

Sehingga ke hari ini, TV3 masih belum memberikan penjelasan atau komen mengenai pengacara yang ditangkap khalwat itu. Cuma yang penulis pasti, pengacara tersebut masih bekerja dengan stesen tv tersebut tetapi hanya dibelakang tabir tidak lagi sebagai pengacara.

Yang terkini pula seorang pengacara rancangan Malaysia Hari Ini (MHI) dengan selambanya berbikini ketika bercuti di pusat peranginan. Bikini yang digunakan pula bukannya jenis dari menutup dada sampai punggung tetapi jenis yang hanya menutup ‘atas’ dan menutup ‘bawah’. Selain dari itu terdedah dengan terang tanpa sedikit pun terlindung.

Gambar pengacara ini dikatakan telah berlegar-legar dalam email baru-baru ini. Sebuah akhbar tabloid juga telah menyiarkan dimuka depan kisah pengacara yang berani beraksi seksi ini.

Penulis menonton rancangan Malaysia Hari Ini dalam dua hari lepas. Sah, pengacara berani seksi ini masih muncul di kaca televisyen. Dengan gelak ketawa dan berwajah selamba, seolah-olah tiada apa yang berlaku. Sedangkan gambar-gambar separuh bogelnya tersebar di internet.

TV3 juga nampaknya tidak mengenakan apa-apa tindakan tatatertib keatas kakitangannya ini. Sudah tentu TV3 melihat bukannya menjadi kesalahan besar jika bergambar separuh bogel dan gambar-gambar tersebut disebarkan pula di internet. Apa nak dihairankan? TV3 ialah stesen tv sekular yang menjadi orang kuat kerajaan Barisan Nasional.

TV3 dan stesen-stesen tv kumpulan Media Prima akan terus wujud selagi kerajaan BN terus berkuasa di Malaysia. Stesen-stesen tv ini akan terus menjadi ‘mulut’ kerajaan BN yang berkesan.

Tetapi satu ingatan penulis kepada ‘pembuat dasar’ kumpulan Media Prima, berhati-hatilah dengan penyiaran berita dan propaganda yang anda semua lakukan kerana jika ianya ada kaitan dengan agama islam, ianya berdosa jika perkara yang dilakukan adalah salah. Sudah tentu juga ada pahala yang akan dihitung jika ianya sesuatu yang baik dan niatnya juga hanya kerana Allah.

 
Artikel Hari Ini

Alahai Pramugari MAS, Penerbangan Haji Bertudung, Penerbangan Biasa Buang Tudun

Hello Tamil, Lu Apa Tunggu Lagi?

Antara dua nilai

E-book Detik-detik Hidupku - Imam Hassan Al Banna telah terbit!

Perang MCA-UMNO II: Ong Tee Keat vs Mukhriz

Cara segera atasi stress

Penguasaan Bahasa Inggeris: Satu Formula

Kontrak Sosial

Tok Guru Nik Abdul Aziz tiada pengganti? Masalah besar ini!

Cina masuk Islam kerana dengar nasyid Melayu ini!

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Artikel
· News by din-cryptos


Most read story about Artikel:

Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini

Berita Murtad Dato Azhar Mansor

Sedikit Kisah Remaja Melayu Murtad

Pengalaman Masuk Dalam Kaabah

Hati Budi Hadhari: Telefon Satelit & Najib Razak Yang Berbohong

Article Rating
Average Score: 3.45
Votes: 71


Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini" | Login/Create an Account | 51 comments | Search Discussion
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by kembara508 on Sunday, March 04 @ 10:15:19 MYT
(User Info | Send a Message)
patut le aku tgk dia mcm tak berkaliber jadi pengacara..tergagap2 tanya soalan..kadang2 mcm lupa sesuatu nak bercakap..

Lagi satu dia ni mmg tak layak jadi pengacara lebih2 lagi bila ada ustaz..mcm fenda ok la tanya pd ustaz ..tutup aurat.

TV3 patut pecat dia ....tak bermoral langsung....tak dak imej yg baik..



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by jiwakitamerdeka on Monday, March 05 @ 11:42:12 MYT
(User Info | Send a Message) http://jiwakitamerdeka.blogspot.com
Siapa hendak pahala lebih perlulah bersama2 dakwah Islam sekarang. Kerana usaha gigih di perlukan untuk memenangkan Islam.



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by Saudagar_Mimpi on Wednesday, March 14 @ 23:00:50 MYT
(User Info | Send a Message) http://www.petitiononline.com/
saper ek...teman x tau kot..mayber dah lama x tgk tv..huuuh ader gambar x? xyah gambar masa pakai bikini..gambar si pengacara tu..



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by osmaismail ([email protected]) on Wednesday, April 25 @ 09:59:13 MYT
(User Info | Send a Message) http://www.tranungkite.com

Tak payah pening kepala fikir tentang TV3. Memang anak emas kerajaan. Kita tutup siaran  TV3.Kita tengok bacaan surah. Abis citer,..sattle masalah,., ISLAM bermula dalam diri kita sendiri...




Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by castellurbac on Friday, May 18 @ 16:25:49 MYT
(User Info | Send a Message)
alarr..standard la tue pak imam,orang skunk nie mane tau dose pahale,halal haram apetah lagi sume redah jer janji syiok!!?kalu stakat berbikini n tayang kat depan orang ramai tuh dah biase lumrah alam katenye...lagi2 artis,tuih!!?sume xbleh pakai aper depe ingat mati tue kene kat orang2 islam yang beriman jeker,orang yang kurang beriman macam "artis2" tue tak mati??!!entahlar mintak2 kiter yang bkn artis nih dijauhkan dari azab dan sentiase mndpt ramat dan dari inayah Nya....



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by dakwan99 on Tuesday, June 19 @ 12:54:15 MYT
(User Info | Send a Message)
siapa  nama pengacara itu?



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by yuzukara on Wednesday, June 20 @ 11:35:05 MYT
(User Info | Send a Message)
Memang tidak di nafikan bahawasanya zaman sekarnag nih dah ramai sangat orang yang tidak bermoral dan terpesong dari ajaran agama Islam..Ini lah umat akhir zaman,kite kene terima.Kerana ia telah termaktub di dalam Al-Quran

Namun tidak terfikirkah,daripada kite mencari kesalahan orang lain adalah lagi penting untuk muhasabah diri sendiri..sikap kite sendiri pada akhir zaman inilah penyebab umat Islam berpecah belah..lihat sahaja Palestin,kadangkala saya rasa padan dengan muke diorang sebab mereka berpecah belah walaupun satu agama..ini disebabkan,sebelah pihak mengkafirkan pihak sebelah yg lain..adakan benar perbuatan itu??

keadaan yang berlaku adalah sama dengan keadaan di Malaysia,cuma Malaysia rakyat nya tidak seagresif bangsa Arab.perpecahan yg bermula dengan perpecahan kaum(melayu) kepada 2 pihak dan seterusnya menyebabkan perpecahan agama..satu pihak mengkafirkan pihak yg satu lagi..

pas atau umno tidak menjamin kan kite ke syurga,asalkan kita berpegang pada tali Allah,kita akan di pelihara..dari kite mengata,mengutuk dan mengumpat hal org lain(yang akhirnya menjadi DOSA) kan lebih baik kite bersatu memikirkan hal yang lebih besar..utk menarik umat kembali minat dan bersyukur kerana menjadi umat Islam..

saya tidak lah seorang manusia yg perfect seperti nabi muhammad,tapi saya masih belajar utk menjadi seorg Islam yg sempurna..saya yakin,korang semue pun tidak sesempurna nabi muhammad,jadi apalah daya kite untuk mengeji,mengutuk dan menjatuhkan hukuman kepada org lain,terutama sekali yang sama agama..umat Islam sekarang sangat menyedihkan..


demi agama Islam,jangan la kite berpecah..bersatu pada talinya,Islam..Umat Islam dah banyak terpesong kerana kita tidak bersatu..Wallahualam..



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by spektro_mantap on Sunday, July 01 @ 21:21:41 MYT
(User Info | Send a Message)
ada bukti ke ni??
jgn kita yg jd tukang sebar fitnah sudah la..



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by drkronik on Monday, July 02 @ 21:45:33 MYT
(User Info | Send a Message)
kenapa jadi sampai cam tu



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by akunyer on Tuesday, July 03 @ 13:39:07 MYT
(User Info | Send a Message)
Ya la tu kot.. aku jumpa kat sini..

http://scukz.com/khai/2007/01/16/raja-hendon-mastura-yang-memalukan/ [scukz.com]



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by jayhusen on Friday, August 17 @ 16:31:57 MYT
(User Info | Send a Message)
PENGACARA TERSEBUT IALAH RAJA H.....N M.....A



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by ady626 on Wednesday, February 06 @ 15:27:07 MYT
(User Info | Send a Message)
RAJA HENDON.....iras2 nama Datin Endon plak,wkaakaka!!
aku ada dpt fwd emel gambo dia separuh boGel,Masyaallah...
itulah yg org2 UMNO suka sgt tGk,haha



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by princess_penyu on Wednesday, March 05 @ 14:03:53 MYT
(User Info | Send a Message)
mana bukti?
mana saksi?
cukup bukti & saksi baru leh pcaya...

kalo stakat ckp kat mulut, aku pun bleyyyyy...
gosyippppp...
panazzzzz....

kdg2 rasa cm tsalah masuk lam web gosip la plak..
cite2 panazzzz sumer...

tp kan...,
bkn ke elok kalo kita tak yah sebar2 bnda2 tak elok ni..
ntah kan btoi ntahkan idak..
kalo btoi tak pa la..
kalo slah?
alamakzzzz...
dosa freeeee...
tak paya nak masok syurga..
nak kena pangkah PAS pulak nnt, nk masok syurga..
tp tak gamak la pulak nk pngkah PAS..
pejam mata g la kot noh..
tp kalo pejam mata, takut tsalah pangkah kt BN pulak...
ahakzzzzzz



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by ewan on Wednesday, March 05 @ 15:50:37 MYT
(User Info | Send a Message)


....AKHIR ZAMAN!!!!!!!!



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by princess_penyu on Wednesday, March 05 @ 17:31:50 MYT
(User Info | Send a Message)
ady626,
jaga mulut!!!!!!
kalo esok hang mampoih, takdan dan tobat!!



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by princess_penyu on Wednesday, March 05 @ 17:33:27 MYT
(User Info | Send a Message)
4 ady626!!!!!!!!
woi mangkuk!!
bab ni yg aku paneshh ni..
ni, kat blakang aku skang org PAS..
dah bpuluh kali aku panesh ngan dia..
benda yg tak dak depan mata, dia g search kat internet, cari!!!!
tu hapa mangkuk??????
dlm ofis mcm2 folder lucah ada..
tu hapa????
mana iman?
mana akhlak?
mana agama?
ada agama hang ajaq macam tu?
aku tak marah kalo hang ckp elok2..
jgn tuduh sume org mcm tu!!
mmg mangkuk hayun la hang ni!!
kalo aku jumpa, mampoih hang!!!
aku maleh nk maki org, tp ni mmg tak adil!!!
sabar aku ada had!!

woi, tak payah ckp arrrrr...
hang cermin diri lu..
jgn bias maaaaa....
hang ingat sume PAS baek sgt ke?
kalo setan bertopeng manusia, tak yah nak ckp sume setan tu umno!!
pas belambak!!!
takdak beza pas umno!!
sama!!!



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by MelayuGlokal on Saturday, March 15 @ 22:06:24 MYT
(User Info | Send a Message)
TKO ni mengumpat jer kerja.. tak habis2



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by nyamok on Wednesday, March 19 @ 00:07:18 MYT
(User Info | Send a Message)
Alamat web yang korang cari adalah http://www.justkhai.com/raja-hendon-mastura-yang-memalukan/

kalu tengok gambarnya tu..hee..paham-paham aje le.



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by aboh on Friday, April 04 @ 15:46:32 MYT
(User Info | Send a Message)
Internet menyalurkan berita yang tepat lagi telus.... Masih belum dapat menggagahi diri untuk menonton saluran berita tempatan kecuali PINGU... hheheeheh



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by Anonymous on Monday, April 14 @ 22:04:21 MYT
Salam.
Pelayar2 internet semua..
jangan duk ngumpat byk sgt.
cek balik diri sendiri..
mmg le mereka tu macam tu, tapi jangan r kutuk jer..
ambik pengajaran jgk..
jgan bagi mak, kakak, adk pmpuan kome pakai baju macam tu orait?



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by BanjarSgBesar on Friday, May 09 @ 12:39:17 MYT
(User Info | Send a Message)

assalamualikum bro...ada gambar di berbikini x?Bukti tu penting bro,nanti org ckp kita fitnah plak.




Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by kulupbanu on Friday, July 04 @ 17:53:12 MYT
(User Info | Send a Message)
semoga die ditubjukkan jln 2 yg benar bersama2 dgn org2 Umno..insyaAllah..TAKBIR3X



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by express on Tuesday, July 08 @ 15:30:05 MYT
(User Info | Send a Message)
itu hak beliau. macam hak kita anjurkan konsert punk baru-baru ini.....
kacau. nak fikirkan cara nak bidas pihak UMNO kali ini.

aku dengar ada yang nak buatkan poster. 



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by padiyappa on Tuesday, July 08 @ 19:39:25 MYT
(User Info | Send a Message)
Akum...

Mungkin terlalu banyak artis yg berbikini membuatkan makin bertambah perkara-perkara liwat yang berlaku dalam masyarakat.

Sampai ke tahap lelaki sendiri tak dapat mengawal nafsu melihat orang lelaki juga yakni dari kaum yg sama, jenis yg sama, jantina yg sama sehingga sanggup meliwat dan bermain jubur.

PENGOTOR BETUL ORANG ITU...

Kuman seekor nampak, gajah depan mata terpijak.



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by mihnaz on Friday, July 18 @ 03:22:45 MYT
(User Info | Send a Message)
Hiburan,hiburan,hiburan,hiburan,hiburan........sampai bila? sampai lubang kubor k? ntah la, sebab tak mati lagi.mati esok2 apa yang ditinggalkan untuk rakyat? jawapnnya hiburan terkini dan sensasi...siap dapat ganjaran lagi dalam kubor.......sudahlah tv3 bawa2 insaf.tapi susah nak insaf sebab untung banyak maaaaaaaaa



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by BakaBaik on Friday, July 25 @ 11:47:02 MYT
(User Info | Send a Message)
Apahal ni cete pasal bikini pagi2 Jumaat ni....
Pi dengar ceramah Ustaz Azhar atau Tok Guru Haji Hadi lagi baik.
Buka apa.. takut time khutbah Jumaat karang dok teringat la pulak.
Kurang pahala..



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by bunga_mawar on Tuesday, July 29 @ 09:33:18 MYT
(User Info | Send a Message)
Layari blog naqib mawar

http://www.imamazhari.blogspot.com/ [www.imamazhari.blogspot.com]



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by mynetworkplaces on Wednesday, August 20 @ 17:30:45 MYT
(User Info | Send a Message)
Edisi KL : Pengacara wanita ditahan khalwat

Oleh Nazarali Saeril

SUNGAI BULOH: Seorang pengacara wanita popular sebuah stesen televisyen swasta ditahan penguat kuasa Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) dipercayai berkhalwat dengan seorang lelaki anak bekas pegawai kanan kerajaan di Bandar Seri Damansara, di sini, malam tadi.

Pengacara wanita berusia 43 tahun itu ditahan di sebuah bilik di apartmen milik pasangan lelakinya kira-kira pada jam 11.30 malam.

Sumber berkata, sekumpulan pegawai Jais ke apartmen berkenaan selepas mendapat maklumat orang ramai berkaitan kehadiran wanita berkenaan di rumah itu.

“Ketika pegawai Jais mengetuk pintu, lelaki berusia 38 tahun itu mengambil sedikit masa sebelum membuka pintu.

“Ketika ditanya, dia mendakwa hanya berseorangan di rumah. Bagaimanapun, selepas pemeriksaan, pegawai Jais mendapati pengacara itu berada di sebuah bilik di kediaman berkenaan,” katanya, di sini, malam tadi.

Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan sama ada pasangan berkenaan lengkap berpakaian ketika ditahan atau sebaliknya.

Pengacara terbabit dipercayai menyembunyikan diri di sebalik penyidai pakaian di bilik itu bagi mengelak ditahan.

“Pemeriksaan lanjut mendapati hanya mereka berdua berada di sana dan selepas diminta menyerahkan dokumen pertalian perkahwinan, kedua-duanya gagal membuktikan mereka pasangan suami isteri.

“Pegawai Jais membawa pasangan berkenaan ke Balai Polis Sungai Buloh untuk membuat laporan,” katanya.

Pengacara itu dikatakan hanya menunggu di kereta sementara pegawai Jais membuat laporan.

Selepas dibebaskan dengan ikat jamin, pasangan terbabit beredar kira-kira pada jam 12 tengah malam.

Pengacara wanita itu berkhidmat di stesen televisyen swasta itu sejak belasan tahun manakala pasangannya pula tidak diketahui sama ada turut bekerja di tempat sama atau sebaliknya.

Sebelum ini, pengacara terbabit dikatakan berkahwin dan mempunyai anak tetapi buat masa sekarang, statusnya tidak dapat dipastikan.

Kes berkenaan akan disebut di Mahkamah Syariah Shah Alam jam 9 pagi hari ini



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by feez_amy on Friday, September 12 @ 13:23:03 MYT
(User Info | Send a Message)
diorang mana pikir tu sume..janji duit masyuk...



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by Adidas on Tuesday, September 23 @ 09:51:02 MYT
(User Info | Send a Message)
Aii..nak terima kasih ke tak kat tv3 pon jadi isu? Tengok suda..aku tak terfikir pon nak terima kasih ke nak meluat ke. Kalau rasa tv3 anak emas kerajaan, buruk2 kan pas, tak yah ar tengok berita. Aku tak rasa diorang siar propaganda kerajaan 24jam sehari. Ada tak dlm jejak rasul tu kutuk2 pembangkang? Rasa mcm tak pernah. Tengok Ezora pon, takde plak propaganda burukkan pembangkang.

Try ar boikot..mana tau mak ko nak tengok Apa Apa Aje, bukak tv3 gak. Apa Apa Aje bukan kat Astro Prima..hehe



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by YOUAMANDOBIAND on Wednesday, September 24 @ 23:14:32 MYT
(User Info | Send a Message)
KES-KES MACAM NI YANG MELIBATKAN WARGA TV3, TAK PERLU DIBUKTIKAN ATAU DISAKSIKAN.

HANG SURUH DIA KANGKANG JE.KALAU DIA BERANI. BERANI KERANA BENAR.
SAH-SAH DAH TERBARAI ANUNYA.

SEBAB, DULU MASA DIA BERKHALWAT. YANG BAWAH JE DIBARAIKAN. JADI SEKARANG DIA NAK BARAIKAN YANG ATAS PULAK. OLEH ITU DIA MULALAH MEMAKAI BIKINI.

TAK GITU????????????



Re: Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini (Score: 1)
by azwan2u on Thursday, November 06 @ 13:55:05 MYT
(User Info | Send a Message)
Saya syorkan kakitangan tu kena pecat, ramai lagi pengganggur yang tengah cari kerja...


               
Letupan Bom

Sila Klik
28 Dis - Benazir Bhutto (21 Jun 1953 - 27 Disember 2007) telah terbunuh dalam serangan berani mati dalam satu rali perarakan parti..
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo\' Lo\'
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
Pas Kelantan
Pas Kedah
PAS Negeri Sembilan
Pas Penang
PAS Melaka
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
Malayadaily
Al Brangi
Beras Melaka
PAS Caw. Shah Alam 2
Perak Bersatu
AMK Serdang
Betul Ka?
Abu Bahsyir Al Muqry
Pahang daily
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
DPP Pertaling Jaya Sel
Jabatan Amal 2
Pemuda Pengkalan Chepa
Pancak Bicara
Lanh14
Rencana Rakyat
Cili Merah
Hati Sufi
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
al-Futhuhat
Sabahdaily
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.