Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami Detikdaily ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO V8
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · Arkib Berita
    · Bahan Bersiri
    · Cetak Artikel
    · Forums
    · iklan
    · Private Messages
    · Search
    · Surveys
    · Video_Stream
    · webrtv

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 1/12/2008

  Amaran banjir buruk di Pantai Timur
  Tanah runtuh, 2 beradik maut
  Soi Lek hiris hati Melayu
  Jangan bermain api - Pemuda UMNO
  Lucut gelaran Soi Lek, Mei Fun
  ‘Terikut-ikut rentak pembangkang’
  Tsu Koon: PULAU PINANG
  Salah menyatakan Malaysia adalah kerajaan Melayu?
  Mayat korban banjir ditemui terapung
  Pembekal dibenar simpan stok lebih
  Penduduk berang Perhilitan lepaskan 3,000 biawak
  Mayat mendiang Hema tiba dari Mumbai pagi ini
  MAS bawa balik 750 dari Bangkok
  AirAsia tambah dua lagi penerbangan ihsan ke Bangkok
  60 peratus produk kraf tangan akan dijual di Harrods
  Tiada cili merah
  Bantuan bina, baik pulih rumah naik
  Ibu rayu bantu suami, anak penyakit kronik
  Empat kakitangan perpustakaan maut
  Mayat mangsa bot karam ditemui
  Remaja mati lemas di lombong
  Pelajar UiTM pemenang terakhir Susun dan Menang
  Sembilan beranak diami rumah usang
  Sasaran sejuta ahli baru belia
  Zaid wajar dihukum -Tidak boleh dimaafkan
  Zaid wajar dihukum -Subang desak pecat
  Zaid wajar dihukum -UMNO tidak rugi apa-apa
  Zaid wajar dihukum -Tindakan akan dibincang
  Kredibiliti Anwar dipertikai
  Modal baru permainan politik PKR
  PPP ugut keluar BN jika tidak pinda ISA
  UMNO KT bincang calon minggu depan
  PKR minat Kuala Terengganu
  Bergilir-gilir ke Sarawak
  Hasrat PKR 'angan-angan Mat Jenin'
  Pulau Pinang tidak cadang ganti TKM1
  Menteri India letak jawatan
  Kafe Leopold's sasaran serangan dibuka semula
  Pelakon Britain ditahan disyaki militan
  Penumpang cari jalan lain
  Pertempuran di Karachi, 13 terbunuh, 70 cedera
  Jemaah Palestin dihalang ke Mesir
  Iraq-Iran tukar mayat tentera
  Kumpulan terakhir pengaman Malaysia pulang
  Korban keganasan meningkat 500 orang
  Rakyat India selar pemimpin politik
  Penunjuk perasaan diarah beredar
  India tingkat kawalan keselamatan
  Bush pantau perkembangan di India
  Lanun setuju bebas kapal kargo senjata Ukraine
  Pekerja asing buang mayat ibu di sungai, ditangkap
  Pakistan raih sokongan
  Kuan Yew selamat dibedah
  Sidang kemuncak ASEAN ditangguh Mac?
  Rusia, Venezuela setuju operasi tentera bersama
  Arroyo arah pindahkan rakyat Filipina
  Jepun urus pemindahan pelancong
  Sepanyol rancang hantar 3 pesawat

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: rosman11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 21093

People Online:
Visitors: 51
Members: 0
Total: 51

@TKO..

Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi.
Dilulus terbit pada Thursday, April 10 @ 10:37:23 MYT oleh greenboc

Artikel Oleh mazwandi

"a
Semalam ana memaksa diri untuk menonton berita dari rangkaian munafik TV3. Ana memaksakan diri kerana untuk berlawan dengan musuh, kita perlu mengenali musuh terlebih dahulu. Isu yang dibawa oleh parti jahat BN perlu diketahui.

Semasa siaran berita menyiarkan tajuk babi di Selangor, terpampanglah muka hensem jadian tempe mantan MB Selangor wak jawa Khir Toyo berkata sesuatu tentang isu babi.

"Selangor sekarang mempunyai 400,000 ekor babi, sedangkan keperluan di Selangor hanya 250,000 ekor babi sahaja", itulah yang dinyatakan oleh mantan MB Selangor apabila membuat press statement kepada wartawan Malaysia yang suka menipu.

Haram punya BN, barulah ana tahu selama ini kerajaan negeri Selangor BN telah membiarkan lebihan babi sebanyak 150,000 ekor bermastautin di negeri Selangor. Dah lah babi terlebih mastautin, sungai dan pantai morib pula dibiarkan tercemar selama bertahun-tahun dengan najis babi.

Pada pendapat ana, isu babi ini perlu disensasikan lagi agar pekung busuk BN dapat didedahkan sededah-dedahnya kebusukannya kerana mereka-mereka ini adalah bekas pemimpin yang berhati busuk lagi penipu dan tiada maruah diri sekotor binatang yang terlebih mastautin di negeri Selangor.

Sedap-sedap mulutnya mereka-mereka yang jahat dari BN ini menuduh PAS dan PKR menghalalkan babi sedangkan merekalah yang membiarkan babi dibela berleluasa di bumi Selangor dengan kekotoran disepahkan ke alam sekitar tanpa kawalan. Apabila kerajaan Pakatan meluluskan kembali apa yang telah diluluskan oleh kerjaan BN dahulu yakni projek ternakan babi cara moden yang tidak menyepahkan najis-najis babi keluar dari kandangnya, mereka pula buat fitnah dan menipu bulat-bulat PAS dan PKR sekongkol dengan DAP menjadikan Selangor tempat bela babi yang terbesar.

Inilah dia, manusia-manusia yang berhati busuk sebusuk binatang yang terlebih mastautin di bumi Selangor. Ingatkan, setelah kalah, maka mereka akan insaf dan bertaubat kepada tuhan masing-masing, rupanya tidak, perangai mereka menjadi bertambah hina lagi hodoh sungguh menjijikkan sekotor najis yang terapung-apung di pantai morib yang sudah kotor itu.

Inilah dia, artikel ana khusus kepada BN Selangor di dalam isu babi ini. Selama ini, ana menggunakan ayat yang cantik molek untuk berhujah, namun untuk isu babi di Selangor, inilah ayat padanan yang terbaik di tuju kepada seluruh jentera BN Selangor yang jahat lagi jahanam. Ana doakan agar BN akan hancur di dunia dan akhirat. Amin!
"

 
Artikel Hari Ini

Alahai Pramugari MAS, Penerbangan Haji Bertudung, Penerbangan Biasa Buang Tudun

Hello Tamil, Lu Apa Tunggu Lagi?

Antara dua nilai

E-book Detik-detik Hidupku - Imam Hassan Al Banna telah terbit!

Perang MCA-UMNO II: Ong Tee Keat vs Mukhriz

Cara segera atasi stress

Penguasaan Bahasa Inggeris: Satu Formula

Kontrak Sosial

Tok Guru Nik Abdul Aziz tiada pengganti? Masalah besar ini!

Cina masuk Islam kerana dengar nasyid Melayu ini!

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Artikel
· News by greenboc


Most read story about Artikel:

Kakitangan TV3 : Dulu khalwat sekarang berbikini

Berita Murtad Dato Azhar Mansor

Sedikit Kisah Remaja Melayu Murtad

Pengalaman Masuk Dalam Kaabah

Hati Budi Hadhari: Telefon Satelit & Najib Razak Yang Berbohong

Article Rating
Average Score: 1
Votes: 1


Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi." | Login/Create an Account | 44 comments | Search Discussion
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by cepuk on Thursday, April 10 @ 10:46:20 MYT
(User Info | Send a Message)
patutlah diorang buang merata je.. sudah lupakah mereka....

sepandai-pandai membungkus yang busuk berbau juga
http://youtube.com/watch?v=wXx0i2qxJm0&feature=related

dia menyeludup ke bawah rumah asal mendapat telur ayam
http://youtube.com/watch?v=7Lsx4payPWQ&feature=related

yg hilang dicari, yg terapung direnangi, yg terbenam diselami
http://youtube.com/watch?v=PiM7xPzWbao

selembab-lembab puntung didapur ditiup menyala juga
http://youtube.com/watch?v=t1uLF7GodJw&feature=related

etc.......



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by irfan on Thursday, April 10 @ 10:51:17 MYT
(User Info | Send a Message)
Ini le dia salah satu punca kenapa BN kalah teruk PRU 12 bau-baru ini. Segala keburukkan pihak BN telah ditutup oleh media. Tetapi segala kelemahan pembangkang dibesar-besarkan.

Akhirnya apabila segala keburukkan BN tak dapat ditutup, kerana rakyat yang bijak mencari berita alternatif lain melalui internet. Rakyat bulat-bulat menolak BN melalui pilihanraya.

Sekarang media cuba memainkan peranannya semula tanpa mengambil iktibar...



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by zulfaddhlyomar on Thursday, April 10 @ 11:21:56 MYT
(User Info | Send a Message)
saya pun ada menonton berita TV3... namun khir membalas mereka tidak pernah meluluskan projek bernilai RM100juta untuk projek ternakan babi moden....

aih... macam tu pulak.... tunjuk sket surat/proposal yang dia sign tu... makin menyampah pulak tengok khir toyo nie...

marilah kita melihat kebijaksanaan pemimpin kita dalam menangani isu ini... harap2 janganlah cepat melatah seperti umno itu.... apabila melatah... nampak sangat kebodohan mereka.....

wallahua alam



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by Maribelajar ([email protected]) on Thursday, April 10 @ 11:29:30 MYT
(User Info | Send a Message) http://www.mycari.cjb.net
Ana setuju benar sekiranya pihak kerajaan Selangor sekarang dapat buktikan segera penipuan UMNO-BN selama ni. Mereka sangka boleh terlepas apabila musnahkan semua fail/dokomen kerajaan sebelum ini. Khir Toyo cakap besar dan sombong eh.

Ada juga Mamat tu kata PKR dan PAS nak hadiahkan projek ini kepada DAP.. Hehe.. DAP tak sehina dan serendah maruah seperti UMNO-BN lah. 



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by shamanov on Thursday, April 10 @ 11:29:57 MYT
(User Info | Send a Message)

Salam,

PR baru ajo ambekalih negeri kurang 40 hari, babeng kek Selangor dah ada 400ribu. Takkan babi2 tu gilo babi sampai membiok 400ribu dalam maso 40 ari eh. Pastu pantai Morib ah... sampai dah tokleh mandi dah anok2 kito (ala2 lagu HIJAU gitu), takkan 40 ari ni baru diorang tak terjun laut kot.

Aku paling benci nengok si Rahman Pelil tu, dia nak jadi wira cam Rosol kek Tganu tu kot, sampai kato Cino pun bantah buat pusat perbabian kat Sepang. Cino2 tu (kalau betoi la) mesti suko bela kat laman umoh sendiri kot rasonya. Kalau nak cari sokongan pun, carilah cerdik pandai ke, ulama ko, ni cino kutip botol ko upah dok belakang ko.

ko ingat buat pusat ternakan babeng bersepadu 100 juto tu mcm buat Tesco ngan Alamanda kot, sampai peruncit dan pekebun kecik (basokan penternak babeng kecil-kecilan) hilang punco pendapatan.

Noh Omar pun walau dio cakap politik, aku agak setuju ngan kato2 dia, buat ler pusat tu kat Pulau kotam ko, biar tukar namo Pulau Kandang Babi...orang pulau kotam jangan mare noo. Atau buek jo kek depan umah Noh Omar tu, baru dio raso betapo babeng tu lebih mulio berbanding BN.




Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by askarsepoi on Thursday, April 10 @ 11:41:24 MYT
(User Info | Send a Message) http://riflelama.blogspot.com
MINTAK MEDIA BN-UMNO BONGKAR DAN SELONGKAR LAGI ISU BABEE NI..

sementara masih awal-awal lagi ni, elok juga buat kerajaan Pakatan Rakyat untuk merancang ..kita swastakan kat media BN-UMNO untuk
cari kat mana lagi wujudnya penternakan barbee ni..

Lepas tu baru semua org tau selama ni betapa busuknya UMNO-BN yang merelakan penternakan natang tu bersepah-sepah di seluruh negara.
 
Kemudian Pakatan Rakyat cantas isu ni dengan longgokkan setempat semua penternak nih, dan arahkan depa keluarkan kos untuk penternakan moden jika nak hak penternakan diberi.

Diorang nak ngadu kat BN-UMNO? UMNO-BN yang canang isu ni..kali ni tibai semua sekaligus.. takkan BN-UMNO nak bela pulak ?



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by joewings on Thursday, April 10 @ 11:46:43 MYT
(User Info | Send a Message)
Allah dedahkan juga pekung2 mereka walaupun mereka pandai kaver...........



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by kiki on Thursday, April 10 @ 11:49:35 MYT
(User Info | Send a Message)
Tak kan semua fail dimusnah???
Anyway, Khir nak pi umrah. Harap harap balik nanti berubah dpt petunjuk ALLAH. Doakan jer la.




Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by jepp on Thursday, April 10 @ 11:51:22 MYT
(User Info | Send a Message)
apasal si toyo ni mengaku pulak yg kat Selangor ni ada 400,000 ekor babi... dunia nak terbalik ker??



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by CikitekOn on Thursday, April 10 @ 12:11:00 MYT
(User Info | Send a Message)
Sebenarnya 400,001 ekor babi..termasuk makhluk jadi2an yang hilang sedikit masa dulu.. ala time tengah hot cari kunci opis MB Selangor selepas PR12 hari tu.. dia la tu tgh hitung jumlah suku sakat dia..



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by nakman ([email protected]) on Thursday, April 10 @ 12:23:55 MYT
(User Info | Send a Message)

BN bukan je bela BABI kat selanggor tapi seluruh Malaysia. Bagi aku tak da hal asalkan persekitaran dijaga dan ia pulak tu adalah makanan sebahagian rakyaat Malaysia yang bukan beragama Islam...itu hak depa...bagi aku...kita harus akur. Tapi yang HIPOKRITNYA AMNO NI:
1.Membiarakan ladang ladang BABI haram tanpa lesen
2. Tidak amanah didalam menjaga alam sekitar
3. Tidak amanah didalam menjaga undang undang....(RASUAH!...jika tidak taklah bertahun tahun...(50 Tahun)....tak ada tindakan....????
4. Cuba nak menunjukan HERO didalam isu BABI ini!

Sepatutnya projek yang di buat oleh Kerajaan Selanggor dibawah PR ini telah lama dilaksanakan oleh AMNO/BN agar dapat menjaga masalahat umum  terutamanya sekali alam sekitar.....sepatutnya  Menteri Pertanian AMNO/BN harus fikir jauh kedepan didalam soal BABI ni......tapi apakan daya....depa ni mentaliti jauh lebih rendah dari B...(sensor) yang merupakan makhluk ALLAH jua!. Sungguhlah AMNO/BN KAMU NI BUSUK HATI.......bertaubatlah selagi ada umur ni.....!!!

LAST SEKALI WAHAI AMNO DAN BN.......ENGKAU ORANG TAK PERASAAN KE SEKARANG NI KAU ORANG ASYIK ASYIK SEBUT BABI! BABI !BABI!BABI!BABI!.........!!!!!!!macam berzikir  pulak...! (INSAFLAH WAHAI INSAN INSAN AMNO......Iblis benar benar sedang menungang kamu....Insaflah!!!!




Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by perintis on Thursday, April 10 @ 12:33:20 MYT
(User Info | Send a Message)
BN -BABI NATE



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by tokden on Thursday, April 10 @ 12:35:21 MYT
(User Info | Send a Message)
aku cadangkan khir toyo bawak penyapu banyak2 dan bahagi2 kan sama orang2 umno selangor utk sapu semua najis2 babi yg diternak secara haram, aku makin menyampah dgn bekas budak sampah yg mempunyai kelulusan cuci tahi gigi.



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by nasimalaya on Thursday, April 10 @ 12:43:24 MYT
(User Info | Send a Message)

        khir babi toyol kurang babi tambah babi jadi perangai babi.



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by edyesdotcom on Thursday, April 10 @ 12:49:05 MYT
(User Info | Send a Message) http://edyesdotcom.blogspot.com/

400ribu ekor babi ??

semua 400ribu ekor babi nie baru lahir sebulan!!! ayuh kita beramai2 berhimpun di depan pejabat MB!! kita kan orang yang bijak...




Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by Pena_Jurutera_Islam on Thursday, April 10 @ 13:05:43 MYT
(User Info | Send a Message)
Astagfirullah, ana minta puak-puak UMNO ni bertaubatla, memang betul la kata orang BERBOHONG dan MENIPU ini sudah menjadi makanan pemimpin UMNO termasuklah RTM, TV3 dan sewaktu dengannya. Cuba menipu orang dengan keburukan yang dilakukan sendiri. BABI menjadi begitu popular dalam beberapa hari ini. Kerajaan Selangor baru sahaja meluluskan penternakan BABI secara berpusat di Sepang, belum pun dilaksanakan lagi, Media-media UMNO sudah pun mendedahkan sungai yang tercemar dan busuk dengan sisa-sisa BABI. Dari mana datangnya sisa-sisa itu sedangkan projek belum pun dimulakan? BANGANG BETUL! Jawapannya, sisa-sisa tu datangnya daripada BABI belaan pemimpin UMNO dulu la, BODOH! Media-media ni tak guna otak ke? Ana rase elokla kalau masalah perihal BABI ni dirujuk kepada PAKAR BABI MALAYSIA iaitu PROF. DR. ALI RUSTAM phd. Tak dengar pulak apa-apa komen daripada PAKAR ni setakat hari ni...  



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by anaianai on Thursday, April 10 @ 13:06:26 MYT
(User Info | Send a Message)
Lepas tu balaci BN ini tak pasal-pasal pegi buat demonstrasi di depan SUK Selangor, dalam Berita Harian penipi rini. Macam tak ada otak nak pikir. Bengap betul penyokong BN ini. Kalau bukan penyokong BN, tak akan ada banner mengutuk PAS dan Keadilan. Pada hal ini semua kerja kotor pemimpin mereka sendiri terdahulu. Betul seperti kata rakan kita diatas, takkan lah dalam masa sebulan babi boleh membiak sampai beratus ribu ekor.



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by bluesclues on Thursday, April 10 @ 13:10:05 MYT
(User Info | Send a Message)
DAHJ 3 ARI ISU NI WEH.. NAIK MUNTAH DER DEN,,,
SRUH DIORANG CARI ISU LAIN LA PULAK...
JUNE NI AIR FREE KAN..?? SURUH DIORANG ZIKIR PASAL AIR LA PULAK...



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by mag on Thursday, April 10 @ 13:16:12 MYT
(User Info | Send a Message) http://www.harunyahya.com
umno be end dan anak toyo poyo (BN=babi natang...pinjam istilah ganu sket) sedang meludah kelangit dan akhirnya akan jatuh ke muka mreka sendiri. cuma tunggu dan lihat. yang dok demo baru ni brp di beri upah, sumber mana pulak tak tahu la.....

babi tu dok membiak sejak zaman berzaman dan merosakakan alam semenanjung ini sejak sekian lama. masa JE dulu askar pun kena jadi barua gi tembak natang babi di sepang. sang anak toyo, ko dah nyanyuk kot sbb sblum ni maybe termakan rasuah natang babi kot...



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by ady626 on Thursday, April 10 @ 13:21:30 MYT
(User Info | Send a Message)
ORG UMNO NIE DAH BYK MKN DUIT HASIL BABI SBB TU.....mrk x kesah pon klu dah terkena taik babi,kah kah



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by ktokpiku on Thursday, April 10 @ 13:50:54 MYT
(User Info | Send a Message)
Sebenarnyer mungkin mat tempe tu nak buat masa pas election, dok terbayang dah komisyen masukk, bila kalah lain jadinyer.
Ni lah rupe sebenornyer pemimpin kita yg dok laung slogan HIDUP MELAYU, rupa2nyer HIDUP BABI.

kikikikkiii
(bende ni leh settle, apa yg dok kicuh2, malu aku jadi MELAYU,diperbodohkan terussss)



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by abanghensem on Thursday, April 10 @ 13:52:38 MYT
(User Info | Send a Message)
dia orang ni tak serik². tak pernah sedar kesalahan yang dia orang lakukan sebelum ni. aku minta Mb selangor tu bongkar jer penyelewengan² yang diaoranag buat selama ni. biar semuanya masuk penjara...



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by edyesdotcom on Thursday, April 10 @ 14:01:06 MYT
(User Info | Send a Message) http://edyesdotcom.blogspot.com/
Muak dengan isu babi???
Nah !! tengok gambar nie pulak !!

Gambar Kepala Batas sedang Di rawat oleh Musang tak berjanggut ! [edyesdotcom.blogspot.com]



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by lelakidicermin on Thursday, April 10 @ 14:06:40 MYT
(User Info | Send a Message)
ala.... aku rasa isu dimainkan dan digerak oleh khairy. tu aku tgk media bn pun bukan main sebok..... sbb akhirnya org semua tahu khair toyo yg bertangungjawab.... tan sri kalid cuma umum kan....jawapan akhir pd isu ni ialah.... khair toyo tak dpt bertanding ketua pemuda.... sbb isu ni menampakkan kelemahan nya......tak  lama lg anak mamak lak kena buka kelemahannya....



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by jonlompey ([email protected]) on Thursday, April 10 @ 14:36:06 MYT
(User Info | Send a Message)
...fail 2 yg khir toyo cilok 9 mac dulu ada fail proposal babi skali...termasuk fail reg. cert anak2 babi.....

....PTUIHHH..........

...woi ali ketam....ko jgn sengih2 ...

lopeh ni ko panas bontot kat melaka kalau PR monang...

Exco selangor kena deal ngan karam singh dlm kes ni...dia expert!



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by askarsepoi on Thursday, April 10 @ 15:15:10 MYT
(User Info | Send a Message) http://riflelama.blogspot.com
MUJUR TERESA KOK BAWAK CITER BABI NI AWAL-AWAL ..

KALAU TAHUN DEPAN , MAUNYA PUAK-PUAK UMNO NI KATA SEJAK PAKATAN RAKYAT LA BABI JADI BANYAK ..

SO, SKRG SEMUA ORG TAHU.. BABI NI JADI BANYAK DAN BERSEPAH-SEPAH AKIBAT PEMERINTAHAN UMNO-BN..

BILA PAKATAN RAKYAT NAK KAWAL, KECOH UMNO-BN.. DAH UMNO-BN BUAT ROSAK, TERPAKSALAH PAKATAN RAKYAT REPAIR.. MANA ADA REPAIR TAK KELUAR MODAL..MESTI KELUAR DUIT..CUMA NASIB BAIK YANG NAK TANGGUNG KOSNYA TOKEY -TOKEY BABI..

SAJA TULIS HURUF BESAR ..SUPAYA ORG UMNO-BN TERANG DAN JELAS



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by edyesdotcom on Thursday, April 10 @ 15:17:21 MYT
(User Info | Send a Message) http://edyesdotcom.blogspot.com/
"Exco selangor kena deal ngan karam singh dlm kes ni...dia expert!"

PERGH !!! cadangan terbaik setakat nie



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by hancoryob on Thursday, April 10 @ 17:27:52 MYT
(User Info | Send a Message)
MAJLIS TERTINGGI (MT) PERTUBUHAN KESATUAN BABI NASIONAL MASIH BERMESYUARAT DI PWTC SKANG NI. KITA TUNGGU KEPUTUSAN MESYUARAT NI YANG AKAN DIADAKAN DIDALAM SIDANG AKHBAR SEBENTAR SAJA LAGI....
PEMBERITA DAH BERDUYUN2 KAT PWTC TUH... NAK TUNGGU HASIL MESYUARAT TERSEBUT. PRESIDENNYA SENDIRI AKAN BUAT SIDANG AKHBAR TERSEBUT...

TUNGGGUUUUUUUUUUUUUU.............



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by momok on Thursday, April 10 @ 18:15:32 MYT
(User Info | Send a Message)
sebenarnya babi2 yg terlebih 150ribu ekor tu telah di daftarkan sebagai pengundi hantu..tapi kesian babi2 tak pergi mengundi ...tu yang khir toyo marah sangat sbb bn kalah di selangor ...wallahuallam



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by hypnosis ([email protected]) on Thursday, April 10 @ 19:47:51 MYT
(User Info | Send a Message) http://hypn0sis.blogspot.com
MELAYU UMNO YANG CEPAT MENGGELABAH

Apabila diumumkan sahaja projek ternakan babi terancang oleh kerajaan Pakatan Rakyat Selangor, maka berhamburanlah berita-berita mengenainya yang menjadi provokasi puak-puak UMNO bingai melalui media arus perdana tv3suku, RTMengarut, dan akhbar-akhbar Utusan Meloya, Berita Hairan yang semakin jijik dan hina tak ubah seperti babi juga...

TV3suku berbunyi:"Adakah Projek Mega Babi ini akan berdiri sama taraf dengan projek Litar F1 Sepang, dan KLIA?"
aku mahu katakan kepada TV3suku, pergi lah bawak LITAR dan KLIA korang tu masuk dalam kubur!!!

Kesemua manusia berhati perut menketedarah duit rakyat (UMNO dan BN) perangainya sama sahaja dari "pemimpin" atasan sehingga penyokong bodoh di bawah.. (penyokong UMNO terbahagi kepada 2 iaitu yang dapat projek ribu-ribu ringgit dan juga yang tidak faham isu dan menyokong membabi buta..)

Apakah projek kelulusan Toyol (MB tempe) itu dahulu hanyalah projek berskala kecil utk membela 10 ekor babi sahajakah? Dasar putarbelit macam babi juga...

Aku cabar puak2 UMNO ni bagi permit untuk diadakan Stesen Televisyen Rakyat (Pakatan Rakyat), Radio, dan Akhbar Pakatan Rakyat (keluaran harian) untuk bagi penerangan kepada rakyat mengenai sesuatu isu yang diputarbelit oleh media perdana (balaci UMNO) yang lain..

Aku tahu UMNO takkan berani punya, sebab semuanya kecot TELOR, BACUL dan BANGSAT... temasuklah penghentam PR yang berbayar dalam TranungKite nih.. UMNOwithDaBabi, HishamJendul, dll..

Apa-apa pun pihak Pakatan Rakyat jangan berputus asa memikirkan bagaimana kita perlu counter dan lawan habis2an puak UMNO yang jahat lebih daripada Yahudi ini supaya mereka dikalahkan dalam Pilihanraya Umum ke-13 akan datang..

P/S: Kalau projek terancang babi UMNO senyap-senyap je MB (Menteri Babi) Melaka di Bukit Pelanduk makan duit rasuah babi.. Tak keluar TV pun... Dasar celaka Babi juga!



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by jayabdih on Thursday, April 10 @ 19:57:17 MYT
(User Info | Send a Message)
Oiiii.... orang kafir yang bela babilah babi. Kalau diorang nak bela million2 pun dia punya pasal la. Diorang kan banyak duit. Nak bela juta2 baby babi pun diorang mampu. Itukan makanan diorang. Yang kita dok kutuk diorang tapi kita orang sekor kambing pun tak dak. So jangan;lah kita dengki sangat diorang bela babi. Kalau diorang nak berpesta MAKAN babi pun peduli ape...Itukan kegemaran diorang...



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by baimdeckel on Thursday, April 10 @ 21:29:16 MYT
(User Info | Send a Message)
PUJI MENTALITI YANG DITUNJUKKAN OLEH PR SELANGOR... DULU LADANG BABI TAK TERURUS DGN BAIK, TU YG BERSEPAH SEMUA NYE TUH....
DGN MENGGUNAKAN AKAL YG DIKURNIAKAN OLEH ALLAH, MAKA DGN SEPATUTNYELAH PENGGUNAAN CARA YG SISTEMATIK PERLU DILAKUKAN BAGI MEMBERI KEADILAN KPD BANGSA YG MAKAN BABI TU...
PUN BEGITU BANYAK YG PERLU DILAKUKAN BAGI MENANGKIS SEGALA TOMAHAN YG DILEMPARKAN OLEH PUAK2 UMNO YG SELAMA INI SEPATUT NYE MEREKA LEBIH MENGETAHUI PERKARA YG SEBENAR NYE BERLAKU SEBELUM PR MEMERINTAH SELANGOR NI!

TAK GITU....



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by Aiwan on Thursday, April 10 @ 22:08:05 MYT
(User Info | Send a Message)
Aiyaaa !....itu macam ka ? wa sangat tekejut woooo..



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by jarihantu on Saturday, April 12 @ 23:02:16 MYT
(User Info | Send a Message)
Beliau mula menyedari masalah bakal dihadapi oleh rakyat Negeri Sembilan ekoran penternakan babi yang merata-rata tanpa mengikut peraturan alam sekitar yang baik sejak pertengahan 1980an lagi.

"Ekoran itu, saya bagi pihak kerajaan negeri Sembilan telah mengetuai satu jawatankuasa peringkat negeri dan berjaya membuat satu undang-undang bernama Enakmen Mengawal Pemeliharaan Babi 1980 iaitu undang-undang No 9, 1980.

"Ia bertujuan untuk mengumpulkan penternak babi dalam satu kawasan sahaja agar ia dapat dikawal dengan baik," kata Yap.

Melalui enakmen itu, kerajaan telah mengambil alih sebuah estet seluas 1520 ekar untuk dijadikan ladang babi berpusat ini. Tanah seluas 2045 ekar lagi milik penternak tradisional juga dimasuk ke kawasan ini.

Kawasan ini akan dijual semula mengikut keperluan setiap penternak iaitu tiga ekar setiap satu.

http://siasahdaily.blogspot.com/ [siasahdaily.blogspot.com]



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by jarihantu on Wednesday, April 16 @ 22:10:55 MYT
(User Info | Send a Message)



Re: Baru aku tahu Selangor ada 400,000 babi. (Score: 1)
by jarihantu on Thursday, April 17 @ 22:07:41 MYT
(User Info | Send a Message)


               
Letupan Bom

Sila Klik
28 Dis - Benazir Bhutto (21 Jun 1953 - 27 Disember 2007) telah terbunuh dalam serangan berani mati dalam satu rali perarakan parti..
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo\' Lo\'
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
Pas Kelantan
Pas Kedah
PAS Negeri Sembilan
Pas Penang
PAS Melaka
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
Malayadaily
Al Brangi
Beras Melaka
PAS Caw. Shah Alam 2
Perak Bersatu
AMK Serdang
Betul Ka?
Abu Bahsyir Al Muqry
Pahang daily
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
DPP Pertaling Jaya Sel
Jabatan Amal 2
Pemuda Pengkalan Chepa
Pancak Bicara
Lanh14
Rencana Rakyat
Cili Merah
Hati Sufi
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
al-Futhuhat
Sabahdaily
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD

(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.