Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO Versi 7  ·  Exit
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Advertising/Iklan

Skim pembiayaan koperasi

Al-Bai  Bithaman Ajil Tanpa Penjamin

Langsingkan badan selamat dan semulajadi selama 30 hari

Rawatan Tradisional Secara Islam

Bengkel Kereta anda dengan harga berpatutan

Smart Learning Skor A

CD ayat-ayat suci AlQuran Al-Rogyah Alyare'yah

Sihat Secara Semulajadi

Memiliki Perfume Egyptian Potion

ceramah terkini

Alphalipid

REVOLUSI Penjagaan KERETA

Minyak Wangi tanpa Alkohol - Pengedar diperlukan!!

Al Quran Digital

MLM berasakan buah manggis (VeMMA)(Vemmabuilder)

Lambang Lelaki Sebenar

Seminar e-Book

Krim untuk lelaki virile for men

jus manggis vemma

penapis air fnr2u

Rumah burung layang ingin dijual

MACAM2 ADA seperti produk sarang burung, DCL, Naco, Slim it yourself dan lain2 lagi...

Produk Jus Manggis Vemma

Ziarah Yaman

Penawar Masalah Mata

10 Ribu produk affiliate oleh ClickBank

Coklat Minda

Layari Qasseh-Design Online Shop

Register ONLINE sekarang!

Nasrin Ibtisam Enterprise: e-Catalog

EXTRA INCOME, DAFTAR PERCUMA

www.labonda.com - LaBonda Collection

www.iluvislam.com

Program Didik Fitrah

Ceramic Busines Club, pemborong barang2 seramik

jom kita boikot barangan yahudi.sokong produk islam

Melicinkan Perjalanan Kenderaan Anda

kelab Jutawan

Mengatasi Masalah Kelakian Anda

Kursus Penternakan Lintah!

- HANYA RUANG IKLAN INI SAHAJA MASIH ADA KEKOSONGAN

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · Feedback
    · Forums
    · iklan
    · livep2p
    · Private_Messages
    · Shout_Box
    · Stories_Archive
    · Surveys
    · tkofm
    · Top
    · Video_Stream

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 4/5/2009

  Speaker mohon Sultan Perak tangguhkan sidang DUN
  Bekas Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak didakwa lagi
  7 sampul surat tender Toyota Camry diterima
  Rakyat penanda aras utama KPI - Najib
  Mesyuarat bincang isu agama anak tidak lama lagi
  Hafiz lepas dan bukan letak jawatan Ketua Pemuda Pas
  Kuala Lumpur dipilih menjadi tuan rumah KLCIC
  Dadah dalam kontena tak mungkin RM1 bilion - Musa
  Penjawat awam terbaik dihantar melanjut pelajaran
  Hanya ulama profesional layak untuk Presiden, Timbalan Presiden Pas
  Mahkamah Tinggi benar prosiding batal keputusan KDN
  4,000 kakitangan awam dijangka hadir sambutan Hari Pekerja
  Jangan buat kacau minta Pas letak calon di Penanti
  Asas ikatan kesetiaan dan bai'ah dalam sektor awam.
  Pro-Anwar dibidas
  500 mat rempit diperiksa
  GLC ternak ayam hapus monopoli
  Syabu satu kontena bernilai RM200j dirampas?
  Teruskan bina jambatan bengkok
  ‘Telah lama dipersetujui, ia tidak perlu diubah’
  Biar muktamar tentukan siapa layak
  Pas Selangor akui gagal penuhi tuntutan ahli
  Perlis mahu ulama isi jawatan tertinggi
  Tidak ada dalam perlembagaan – Pas Melaka
  Demi maruah parti
  BN tidak perlu bertanding
  Keputusan letak jawatan Manoharan 4 minggu lagi
  Penanti: Hadi ulangi sokong calon PKR
  Kaji semula keputusan– Dr. Mujahid
  Zambry lapor polis tuduhan ADUN Titi Serong
  Saya tidak tahu langsung spekulasi Soi Lek - Tee Keat
  3 lagi kes H1N1 dikesan
  Babi dijangkiti virus H1N1 di Kanada
  50 rakyat Mexico diasing
  FBI peralat pelajar Islam di Amerika Syarikat
  Pakistan tubuh mahkamah rayuan Syariah
  Sri Lanka kritik negara Barat
  Sondhi dakwa pegawai tentera terlibat
  WHO elak umum tahap wabak
  Zoo musnah 3 babi hutan
  Jurulatih NFL patah tulang
  ADB sedia bantu negara Asia hadapi H1N1
  Ayah mahu pelihara anak
  Pekerja bagasi enggan punggah beg
  Antasari nafi terlibat kes bunuh
  Selatan Australia larang guna beg plastik
  Pencuri tersangkut atas bumbung

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Chit Chat

Only registered users can shout. Please login or create an account.

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: john11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 25153

People Online:
Visitors: 0
Members: 0
Total: 0

@TKO..

Tranungkite Online V8 :: View topic - Isu Perak, Tolong Jaga nama TKO.
 FAQFAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Private MessagesPrivate Messages   MasukMasuk 

Isu Perak, Tolong Jaga nama TKO.
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Tranungkite Online V8 Forum Index -> Borak Politik & Isu Semasa
View previous topic :: View next topic  
Author Message
puteri_kanda
Kolonel
Kolonel


Joined: Sep 18, 2008
Posts: 10630
Location: Di Taman Bunga

PostPosted: Sun Mar 08, 2009 10:31 am    Post subject: Re: Isu Perak, Tolong Jaga nama TKO. Reply with quote

Jomfikir wrote:
shinbao wrote:
zaki wrote:
Isu ni cukup panas...

Mintak tolong jgn hina sultan!!!

diharap, korang tolong la jaga nama baik TKO, letih aku nak edit, nak lock dan delete posting korang demi utk jaga nama TKO.

aku tahu la korang marah, aku pon marah.. tapi jgn la lepas kat sini dgn kata2 kesat ke sultan, ni yg TGNA tak suka..

kalau nak kritik pon, kritik cara yg bijaksana la sket.. kias2 sket, ni direct sgt. kita sebagai muslim, satu je pegangan kita, sesungguhnya kenbenaran akan tiba jua.

aku harap dgn isu perak ni korang bersabar, sesungguhnya allah bersama org2 yg sabar.

salam,


NIK AZIZ SUKA MENCARUT DAAAA...TAKKAN KO TAKTAU KEPALA PAS SORANG TU KAN SUKA MENCARUT...TUHAN PUN DIA KATA MENCARUT..


Cuba kau tanya orang Kelantan, dialek Kelantan bagi perkataan "mencarut" itu, apa?
.
Ada orang kelantan ker di sini
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
kelatetm
Rekrut
Rekrut


Joined: Mar 06, 2009
Posts: 59
Location: Bumi Allah

PostPosted: Sun Mar 08, 2009 12:20 pm    Post subject: Reply with quote

jomfikir wrote:
Quote:

Cuba kau tanya orang Kelantan, dialek Kelantan bagi perkataan "mencarut" itu, apa?
.


tak payah tanya orang kelate orang selangor jawab mencarut tu dikelantan dipanggil "menyapong" Paduka sultan Perak seorang pengamal undang-undang dan baginda tidak akan bertindak tanpa batasan undang-undang. Apa yang terjadi la ni keputusan tidak menyebelahi pembangkang maka timbul lah berbagai-bagai isu dan sanggup pula maki hamun sultan sendiri............ ini lah orang melayu ... bangsa asing senyap nya je
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
kelatetm
Rekrut
Rekrut


Joined: Mar 06, 2009
Posts: 59
Location: Bumi Allah

PostPosted: Sun Mar 08, 2009 12:24 pm    Post subject: Reply with quote

piuteri_kanda wrote:
Quote:

NIK AZIZ SUKA MENCARUT DAAAA...TAKKAN KO TAKTAU KEPALA PAS SORANG TU KAN SUKA MENCARUT...TUHAN PUN DIA KATA MENCARUT


baca kitab banyak-banyak dulu baru buat komen kepada tok guru.... Mad
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
puteri_kanda
Kolonel
Kolonel


Joined: Sep 18, 2008
Posts: 10630
Location: Di Taman Bunga

PostPosted: Sun Mar 08, 2009 12:34 pm    Post subject: Reply with quote

kelatetm wrote:
piuteri_kanda wrote:
Quote:

NIK AZIZ SUKA MENCARUT DAAAA...TAKKAN KO TAKTAU KEPALA PAS SORANG TU KAN SUKA MENCARUT...TUHAN PUN DIA KATA MENCARUT


baca kitab banyak-banyak dulu baru buat komen kepada tok guru.... Mad
Kitab pun tak habis baca nak mengajar tok guru pulak
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
kelatetm
Rekrut
Rekrut


Joined: Mar 06, 2009
Posts: 59
Location: Bumi Allah

PostPosted: Sun Mar 08, 2009 12:40 pm    Post subject: Reply with quote

chekamala wrote:
Mufti Perak adalah satu-satunya mufti yng telah mengeluarkan fatwa bahawa tahanan ISA dibenarkan tidak menunaikan Solat Jumaat kerana mereka berada dalam tahanan!!!.Tahanan ISA yang ditahan 7 tahun, tidak pernah dibenarkan melakukan Solat Jumaat walau sekali pun.....
Apakah takrifan "maksiat" yang difahami oleh Mufti ya?

Tok_Bmoh wrote:
Menarik Posting ni...!!!!
Ada yang nak ulas sikit tak..???


Tak payah nak komen tok mufti dah belajar tinggi dia tahu mana yang haram dan mana yang halal, hukum mana yang betul dan hukum mana ayang tak betul.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
kelatetm
Rekrut
Rekrut


Joined: Mar 06, 2009
Posts: 59
Location: Bumi Allah

PostPosted: Sun Mar 08, 2009 12:44 pm    Post subject: Reply with quote

puteri_kanda wrote:

Quote:
Kitab pun tak habis baca nak mengajar tok guru pulak




bukan nak mengajar masih belajar tok guru tolong lah guide
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
kelatetm
Rekrut
Rekrut


Joined: Mar 06, 2009
Posts: 59
Location: Bumi Allah

PostPosted: Sun Mar 08, 2009 1:10 pm    Post subject: Reply with quote

aizen wrote:
kedua : siapa yang menentang pemimpin Islam yang tidak zalim,jawapan dia mestilah UMNO KELANTAN kan wahai saudara sundays,pimpinan di kelantan bukan saja solat bahkan banyak lagi benda yang dibuat berteraskan/bersandarkan Islam,kan banyak bezanya dengan negeri di bawah pemerintahan UMNO/BN..mana lebih baik antara kerajaan kelantan dengan kerajaan negeri dibawah pemerintahan UMNO/BN,saudara sundays boleh ketuk kepala saudara sendiri dan fikirlah baik2
keempat : Ir Nizar dipihak yang betul dan perlakuannya adalah betul kerana negara kita adalah negara yang ada undang2 dan tindakan MB Nizar adalah untuk mempertahankan undang2 tersebut cuma segelintir manusia yang menganggapnya derhaka kan sultan tapi sebenarnya dia nak mengajar kita mata pelajaran law jer supaya kita ada ilmu ckit tentang undang2 ...



1.apa yang beza antara pas kelantan dengan negeri-negeri lain yang diperintah oleh bn. Kalau dahulu semasa baru mengambil alih tampok pemerintahan memang ia, tetapi selepas itu pas mengikuti perkembangan semasa dan kini mula menghalalkan apa yang dia haram dahulu. Yang tiada di kn la ni hanya lah kedai no ekor, arak berleluasa malah ditambah lesen sehingga dibandar yang kecil pun lesen arak berjumlah berbelas-belas( ini sebagai contoh yang mudah). Pas bertindak demikin semata-mata untuk menarik gulungan muda menyertai mereka. kalau dah haram tu tetap haram mengapa dulu tidak boleh sekarang boleh pula.
2.Undang-undang apa kalau Sultan sebagai kepada negeri memerintah nizar meletak jawatan dan secara otomatiknya jawatannya telah gugur. Nizar sekarang bukan lagi MB Perak. Tindakannya adalah menghina Sultan Perak. Qada dan qadar tuhan telah menentukannya. terima sahajalah...........
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Sri_Langkat
Kopral
Kopral


Joined: Mar 07, 2009
Posts: 840

PostPosted: Mon Mar 09, 2009 11:50 am    Post subject: Reply with quote

Betul ke rumor dalam internet yang mengatakan Sultan Azlan bukan dari keturunan raja-raja? Atau sekadar rumor untuk memburukkan Sultan Azlan saje?
Back to top
View user's profile Send private message
puteri_kanda
Kolonel
Kolonel


Joined: Sep 18, 2008
Posts: 10630
Location: Di Taman Bunga

PostPosted: Mon Mar 09, 2009 3:05 pm    Post subject: Reply with quote

Sri_Langkat wrote:
Betul ke rumor dalam internet yang mengatakan Sultan Azlan bukan dari keturunan raja-raja? Atau sekadar rumor untuk memburukkan Sultan Azlan saje?
Tak baik memfitnah tau
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Sri_Langkat
Kopral
Kopral


Joined: Mar 07, 2009
Posts: 840

PostPosted: Mon Mar 09, 2009 6:47 pm    Post subject: Reply with quote

puteri_kanda wrote:
Sri_Langkat wrote:
Betul ke rumor dalam internet yang mengatakan Sultan Azlan bukan dari keturunan raja-raja? Atau sekadar rumor untuk memburukkan Sultan Azlan saje?
Tak baik memfitnah tau


Banyak sangat webpages yang menyiarkan berita2 ni... Kalau tak betul, mesti ada feedback to set the record straight. Sebabnya, kalau dibiarkan berterusan, rakyat mungkin termakan hasutan secara halus tu. Tak suka Sultan Perak rasanya tak jadi masalah, tapi jangan sebarkan berita tak betul lebih2 lagi jika ia mengaitkan raja2 Melayu. Busuk2 Raja Melayu pun, raja kita juga - patut dihormati!

Sekadar mencari kepastian. Tak lebih dari itu...
Back to top
View user's profile Send private message
puteri_kanda
Kolonel
Kolonel


Joined: Sep 18, 2008
Posts: 10630
Location: Di Taman Bunga

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 1:34 am    Post subject: Reply with quote

Sri_Langkat wrote:
puteri_kanda wrote:
Sri_Langkat wrote:
Betul ke rumor dalam internet yang mengatakan Sultan Azlan bukan dari keturunan raja-raja? Atau sekadar rumor untuk memburukkan Sultan Azlan saje?
Tak baik memfitnah tau


Banyak sangat webpages yang menyiarkan berita2 ni... Kalau tak betul, mesti ada feedback to set the record straight. Sebabnya, kalau dibiarkan berterusan, rakyat mungkin termakan hasutan secara halus tu. Tak suka Sultan Perak rasanya tak jadi masalah, tapi jangan sebarkan berita tak betul lebih2 lagi jika ia mengaitkan raja2 Melayu. Busuk2 Raja Melayu pun, raja kita juga - patut dihormati!

Sekadar mencari kepastian. Tak lebih dari itu...
Nanti Mawar cek yer
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
smart
Lans Kopral
Lans Kopral


Joined: Mar 04, 2009
Posts: 356

PostPosted: Tue Mar 10, 2009 1:46 am    Post subject: Reply with quote

kacang_kupas wrote:
jagan jadikan orang melayu Pakatan Rakyat perisai DAP untuk lawan sultan.... Hancur,Hancur,Hancur!! Hancur DAP.... hidup SULTAN PERAK....
hahahahahahahahahaha......... PAS ni macam biasa lah kalau cakap pasal islam kalahkan nabi dan wali..... tapi sendiri pun tak betul...... yang betul tu sikit2 je lah..... bab politik kalau cakap macam dia je yang betul.... ikut islam katakan.... tapi dalam masa sama ikut juga dengan pejuang DAP yang
yang terang2 tetang wujud negara islam..... HIPOKRIP LAA DEMO,GUANA GU JADI LAGU TU....


DAP tu dah tentulah bukan Islam asasnya. Tapi yang memalukan u punya group mengaku Islam tapi tak mau Islam.

Itulah sebabnya orang munafik di dalam neraka paling bawah sekali. So daripada berkawan dengan orang munafik lebih baik berkawan dengan orang kafir. Insyaallah si kafir ini nanti akan diberi hidayah oleh Allah untuk masuk Islam.
Back to top
View user's profile Send private message
addy_aries89
Prebet
Prebet


Joined: Feb 17, 2009
Posts: 175

PostPosted: Thu Mar 12, 2009 11:52 am    Post subject: Re: Isu Perak, Tolong Jaga nama TKO. Reply with quote

zaki wrote:
Isu ni cukup panas...

Mintak tolong jgn hina sultan!!!

diharap, korang tolong la jaga nama baik TKO, letih aku nak edit, nak lock dan delete posting korang demi utk jaga nama TKO.

aku tahu la korang marah, aku pon marah.. tapi jgn la lepas kat sini dgn kata2 kesat ke sultan, ni yg TGNA tak suka..

kalau nak kritik pon, kritik cara yg bijaksana la sket.. kias2 sket, ni direct sgt. kita sebagai muslim, satu je pegangan kita, sesungguhnya kenbenaran akan tiba jua.

aku harap dgn isu perak ni korang bersabar, sesungguhnya allah bersama org2 yg sabar.

salam,




takbir.......setuju....
Back to top
View user's profile Send private message
puteri_kanda
Kolonel
Kolonel


Joined: Sep 18, 2008
Posts: 10630
Location: Di Taman Bunga

PostPosted: Thu Mar 12, 2009 12:00 pm    Post subject: Re: Isu Perak, Tolong Jaga nama TKO. Reply with quote

addy_aries89 wrote:
zaki wrote:
Isu ni cukup panas...

Mintak tolong jgn hina sultan!!!

diharap, korang tolong la jaga nama baik TKO, letih aku nak edit, nak lock dan delete posting korang demi utk jaga nama TKO.

aku tahu la korang marah, aku pon marah.. tapi jgn la lepas kat sini dgn kata2 kesat ke sultan, ni yg TGNA tak suka..

kalau nak kritik pon, kritik cara yg bijaksana la sket.. kias2 sket, ni direct sgt. kita sebagai muslim, satu je pegangan kita, sesungguhnya kenbenaran akan tiba jua.

aku harap dgn isu perak ni korang bersabar, sesungguhnya allah bersama org2 yg sabar.

salam,




takbir.......setuju....
Allahu Akbar
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
U
Amaran 1
Amaran 1


Joined: Nov 07, 2008
Posts: 10460

PostPosted: Fri Mar 13, 2009 3:06 pm    Post subject: Reply with quote

puteri_kanda wrote:
Sri_Langkat wrote:
Betul ke rumor dalam internet yang mengatakan Sultan Azlan bukan dari keturunan raja-raja? Atau sekadar rumor untuk memburukkan Sultan Azlan saje?
Tak baik memfitnah tau



PEDIER
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Tranungkite Online V8 Forum Index -> Borak Politik & Isu Semasa All times are GMT + 8 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Next
Page 10 of 11

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
               
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..
Runtuh lagi...

Sila Klik
6 Dis - satu lagi tragedi tanah runtuh yang dahsyat telah berlaku di Bukit Antarabangsa, Ulu Kelang

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
Pahang daily
Sabahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
Perak Bersatu
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo Lo
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
Betul Ka?
Lanh14
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
MalayaDaily
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
Pancak Bicara
Rencana Rakyat
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
DPP Gombak
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
Al Brangi
Beras Melaka
al-Futhuhat
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
Abu Bahsyir Al Muqry
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
Cili Merah
Hati Sufi
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
PAS Kelantan
PAS Kedah
PAS Negeri Sembilan
PAS Penang
PAS Melaka
PAS Selangor
PAS Pahang
PAS Johor
PAS N. Sembilan
PAS Perak
PAS Kedah
PAS Sabah
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
DPP Sarawak
DPP Pahang
DPP Kedah
DPP Penang
DPP Perak
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPPK Bagan Datoh
Pemuda Pengkalan Chepa
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
DPP Gombak
DPP Pertaling Jaya Sel
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
PAS Mengkebang
PAS DUN Jeram
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
PAS Caw. Shah Alam 2
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
AMK Serdang
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
Jabatan Amal 2
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
ApSeReNaPeTe
Keadilan Bayan Baru
Satu Pentafsiran
DPP Temerloh
Pasti Temerloh
Pasti Az-Zahra
N25 Bukit Selambau
Pena Perjuangan
Jangan Beli
Kembara Minda
Blogger Wawasan
Web Panas
Sekondakhati
Sidang Online
Corong Kita
Dr. Zulkifly Ahmad
DPP Kuala Langat
Blog Rantau
Hanafiah Ahmad
Limau Tambun
YB Dr. Nik Mazian
DPP Serdang
PP Sarawak
Mengejar Cahaya
Markaz Ehsan
al-Kerohi
Zul Mamak
sya~reformis
KopiCyber
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
Al-Muttaqin TV
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.