Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO Versi 7  ·  Exit
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Advertising/Iklan

Skim pembiayaan koperasi

Al-Bai  Bithaman Ajil Tanpa Penjamin

Langsingkan badan selamat dan semulajadi selama 30 hari

Rawatan Tradisional Secara Islam

Bengkel Kereta anda dengan harga berpatutan

Smart Learning Skor A

CD ayat-ayat suci AlQuran Al-Rogyah Alyare'yah

Sihat Secara Semulajadi

Memiliki Perfume Egyptian Potion

ceramah terkini

Alphalipid

REVOLUSI Penjagaan KERETA

Minyak Wangi tanpa Alkohol - Pengedar diperlukan!!

Al Quran Digital

MLM berasakan buah manggis (VeMMA)(Vemmabuilder)

Lambang Lelaki Sebenar

Seminar e-Book

Krim untuk lelaki virile for men

jus manggis vemma

penapis air fnr2u

Rumah burung layang ingin dijual

MACAM2 ADA seperti produk sarang burung, DCL, Naco, Slim it yourself dan lain2 lagi...

Produk Jus Manggis Vemma

Ziarah Yaman

Penawar Masalah Mata

10 Ribu produk affiliate oleh ClickBank

Coklat Minda

Layari Qasseh-Design Online Shop

Register ONLINE sekarang!

Nasrin Ibtisam Enterprise: e-Catalog

EXTRA INCOME, DAFTAR PERCUMA

www.labonda.com - LaBonda Collection

www.iluvislam.com

Program Didik Fitrah

Ceramic Busines Club, pemborong barang2 seramik

jom kita boikot barangan yahudi.sokong produk islam

Melicinkan Perjalanan Kenderaan Anda

kelab Jutawan

Mengatasi Masalah Kelakian Anda

Kursus Penternakan Lintah!

- HANYA RUANG IKLAN INI SAHAJA MASIH ADA KEKOSONGAN

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · Feedback
    · Forums
    · iklan
    · livep2p
    · Private_Messages
    · Shout_Box
    · Stories_Archive
    · Surveys
    · tkofm
    · Top
    · Video_Stream

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 4/5/2009

  Speaker mohon Sultan Perak tangguhkan sidang DUN
  Bekas Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak didakwa lagi
  7 sampul surat tender Toyota Camry diterima
  Rakyat penanda aras utama KPI - Najib
  Mesyuarat bincang isu agama anak tidak lama lagi
  Hafiz lepas dan bukan letak jawatan Ketua Pemuda Pas
  Kuala Lumpur dipilih menjadi tuan rumah KLCIC
  Dadah dalam kontena tak mungkin RM1 bilion - Musa
  Penjawat awam terbaik dihantar melanjut pelajaran
  Hanya ulama profesional layak untuk Presiden, Timbalan Presiden Pas
  Mahkamah Tinggi benar prosiding batal keputusan KDN
  4,000 kakitangan awam dijangka hadir sambutan Hari Pekerja
  Jangan buat kacau minta Pas letak calon di Penanti
  Asas ikatan kesetiaan dan bai'ah dalam sektor awam.
  Pro-Anwar dibidas
  500 mat rempit diperiksa
  GLC ternak ayam hapus monopoli
  Syabu satu kontena bernilai RM200j dirampas?
  Teruskan bina jambatan bengkok
  ‘Telah lama dipersetujui, ia tidak perlu diubah’
  Biar muktamar tentukan siapa layak
  Pas Selangor akui gagal penuhi tuntutan ahli
  Perlis mahu ulama isi jawatan tertinggi
  Tidak ada dalam perlembagaan – Pas Melaka
  Demi maruah parti
  BN tidak perlu bertanding
  Keputusan letak jawatan Manoharan 4 minggu lagi
  Penanti: Hadi ulangi sokong calon PKR
  Kaji semula keputusan– Dr. Mujahid
  Zambry lapor polis tuduhan ADUN Titi Serong
  Saya tidak tahu langsung spekulasi Soi Lek - Tee Keat
  3 lagi kes H1N1 dikesan
  Babi dijangkiti virus H1N1 di Kanada
  50 rakyat Mexico diasing
  FBI peralat pelajar Islam di Amerika Syarikat
  Pakistan tubuh mahkamah rayuan Syariah
  Sri Lanka kritik negara Barat
  Sondhi dakwa pegawai tentera terlibat
  WHO elak umum tahap wabak
  Zoo musnah 3 babi hutan
  Jurulatih NFL patah tulang
  ADB sedia bantu negara Asia hadapi H1N1
  Ayah mahu pelihara anak
  Pekerja bagasi enggan punggah beg
  Antasari nafi terlibat kes bunuh
  Selatan Australia larang guna beg plastik
  Pencuri tersangkut atas bumbung

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Chit Chat

Only registered users can shout. Please login or create an account.

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: john11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 25153

People Online:
Visitors: 0
Members: 0
Total: 0

@TKO..

- DUA RUANG IKLAN MASIH KOSONG -

Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel
Dilulus terbit pada Thursday, January 08 @ 14:32:11 MYT oleh Reformis

Berita Luar Negara Oleh aberod

" Dalam pernyataan militernya, sumber al Qassam ini menambahkan, para pejuang al Qassam berhasil meledakan bom jenis “Shawaz 4” pada tank Israel jenis “Merkava 4”. Tank jenis ini merupakan kebanggaan bagi militer Israel dan memiliki perlindungan paling canggih di dunia. Tank ini berhasil dihancurkan total dalam serangan ini. Para pejuang al Qassam juga meledakan bom lain pada patroli militer di daerah yang sama. Sementara bom yang ketika pada pasukan jalan kaki.

GAZA (Arrahmah.com) - Brigade Izzuddin al Qassam menyatakan Rabu (7/1) pagi tadi berhasil menggempur pasukan Israel di belakang pasar mobil di kampung Zaitun dan meledakan bom pada tank “Merkava 4” milik Israel dan sekelompok pasukan Israel. Al Qassam menegaskan terjadi korban tewas dan terluka di barisan pasukan Israel.

Sumber di al Qassam mengatakan, sekelompok pejuang al Qassam berhasil membidik pasukan khusus Israel yang sedang berjalan di sekitar pasar mobil. Para pejuang al Qassam berhasil menyusup dan sampai ke pasukan tersebut.

Dalam pernyataan militernya, sumber al Qassam ini menambahkan, para pejuang al Qassam berhasil meledakan bom jenis “Shawaz 4” pada tank Israel jenis “Merkava 4”. Tank jenis ini merupakan kebanggaan bagi militer Israel dan memiliki perlindungan paling canggih di dunia. Tank ini berhasil dihancurkan total dalam serangan ini. Para pejuang al Qassam juga meledakan bom lain pada patroli militer di daerah yang sama. Sementara bom yang ketika pada pasukan jalan kaki.

Sumber ini melanjutkan bahwa setelah peledakan bom-bom tersebut para pejuang perlawanan melepaskan berondongan tembakan senjara otomatis dan roket R.P.G ke arah pasukan Israel sebelum mundur dari lokasi dan kembali ke pangkalan dengan selamat. Para pejuang mamastikan terjadi korban tewas dan luka di pihak militer Israel.

Para saksi mata mengatakan mereka mendengar suara ledakan yang ditimbulkan oleh bom-bom tersebut dan menyaksikan asap putih mengepul dari tank Israel yang disusul dengan kepulan asap hitam. Mereka mengatakan itu membuktikan bahwa kebakaran telah melahap tank tersebut. Setelah itu disusul serangan tembakan secara massif. Pesawat tempur Israel segera masuk ke kawasan dan melepaskan tembakan penyisiran.

Sejak kemarin malam hingga Rabu pagi tadi terus berlangsung kontak senjata antara pejuang perlawanan Palestina dengan pasukan penjajah Israel yang berkonsentrasi di sejumlah sudut Jalur Gaza.

Perlawanan Palestina juga terus melancarkan tembakan roket kea rah kota-kota dan perlawanan Israel. Sejumlah sumber Israel mengakui sejumlah roket jatuh di wilayahnya. (Hanin Mazaya/infopalestina)

 

Ratusan Mujahidin bersedia untuk  melakukan aksi isytisyad

GAZA (Arrahmah.com) – Izzuddin Al-Qassam, sayap militer Hamas mengatakan ratusan mujahid telah siap lakukan aksi isytisyhad, hal ini disampaikan oleh jurubicara Al-Qassam, Abu Obeida.

Al-Qassam menjebak militer Israel dengan memasuki sebuah bangunan di wilayah Beit Lahiya yang berisi para pejuang yang siap menghabisi militer Israel.  Saat mereka melakukan baku tembak, salah seorang pejuang meledakkan dirinya di dekat tank-tank milik Israel.  Ini adalah aksi bom syahid pertama yang dilakukan Al-Qassam.  Dan Al-Qassam memiliki ratusan mujahid yang siap melakukan aksi serupa untuk menjatuhkan banyak korban di kubu Israel.  Sebuah aksi yang mereka yakini, tidak akan berani dilakukan tentara-tentara Israel.

Obeida juga mengatakan pertempuran antara militer Israel dengan para pejuang Palestina telah merambah ke wilayah-wilayah yang dikuasai Israel, seperti bukit Ar-Rayis, bukit Al-Kashif dan Al-Atra, dekat Gaza.

Sebuah pertempuran hebat terjadi Selasa (6/1) antara pejuang Palestina dengan tentara Israel di Yunis Khan, Gaza Selatan.

Lebih dari 10 tentara Israel telah tewas dan lebih dari 40 lainnya mengalami luka-luka, kebanyakan mengalami luka berat.

Obeida memperingatkan Israel, bahwa ribuan pejuang Palestina telah dipersiapkan untuk memenangkan pertempuran.

Perdana Menteri Israel, Ehud Olmert dengan entengnya mengatakan, “Kami tidak berniat menyerang jalur Gaza,” seperti yang dilansir harian Israel, Haaretz.

“Kami tidak ingin menduduki Gaza dan membunuh setiap teroris, kami hanya ingin membawa perubahan untuk wilayah selatan,” lanjutnya.

Tidak jelas, maksud perkataan Perdana Menteri Negara biadab tersebut.  Perubahan seperti apa yang dia inginkan setelah menelan hampir 700 nyawa penduduk Gaza dan sebagian besar korban yang tewas, adalah warga sipil.  (Hanin Mazaya/arrahmah.com)

"

 
Artikel Hari Ini

BERSIH seru rakyat berpakaian hitam pada 7 Mei

Elok Semua Pejabat UMNO dibuka Dalam Balai Polis

Jangan jadikan Internet sebagai medium bertelingkah

Rileks Sekejap:Hargai Ia Selagi Ada

Ketua Pemuda DPPN Sabah Lawat Tapak PASTI Baru Kinabatangan, SABAH.

GURU DIPAKSA KERJA SEMASA CUTI UMUM.

Menanti Keputusan UMNO Di Penanti..

Fenomena Pertahankan Nama Baik Babi - Agenda Sulit Musuh Islam

TPM yang berhujah seperti Ketua Pemuda UMNO Cawangan

Mengapa Ir Kahlid Samad dan Husam Musa tiba-tiba memberi komen?

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Berita Luar Negara
· News by Reformis


Most read story about Berita Luar Negara:

Video Bukti Salman Khan & Shahrukh Khan Telah Murtad

Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel

Hamas belum menggunakan kekuatan tetapi Israel telah terkejut.

Akhbar Peranchis: Kenapa Altantuya di bunuh

Pejuang Palestin Remukkan 7 Tank Israel di Zaitun

Article Rating
Average Score: 5
Votes: 1


Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel" | Login/Create an Account | 28 comments
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel (Score: 1)
by AbahHakeem on Thursday, January 08 @ 15:13:25 MYT
(User Info | Send a Message) http://www.therion-grass.blogspot.com
Ya Allah, Penguasa Langit dan Bumi, Ya Allah Pencipta Arasy... Ya Robbul Alamin, turunkanlah singa-singa Mu ya Allah bagi membaham mereka2 yang menzalimi hamba2Mu Ya Allah. gentarkan lah mereka yg bersekongkol dengan yahudi, amerika dan para munafik dan kerajaan-kerajaan toghut dengan ngauman singa2 Mu Ya Allah.

Ya Allah dzat yg tiada tandingan, sekalian makhluk hina dan lemah di depan mu Ya Allah, berilah jalan dan kemenangan kepada Mujahiddeen dan Hamas. bebaskanlah Palestin dan Al-Quds. semarakkanlah perjuangan mujahiddeen di Palestin, Khurasan, Chechnya, Somalia dan seluruh bumi mu yang dizalimi tangan2 toghut dengan darah syuhada yg semerbak kasturi... penuhkanlah hati2 mereka yg berjihad fisabilillah dengan keberanian dan semangat Amirul Mukminin Sayyidus Saydina Emr Hamzah. berilah mereka kekuatan seperti Muhammad Ali Hanafiyyah dan Khalid Al-Walid. Ya Allah... berkatilah Ulama2 di dunia yang tidak berhenti menyeru ke agamaMu...

Ya Allah... selamatkanlah Muslimin dan tanah suci Mu Ya Allah... dari Yahudi dan Kafiruns sekalian!!! ya Allah, sampaikanlah seruan jhad mu ke hati2 mereka yang terlena.... Ya Allah.... Ya Allah... YA Allah... bantulah kami kembalikan kesucian agama kami dari yahudi, amerika, kufur dan fasad!

Ya Robbul Allamin.... Allahuakhbar!!!  Allahuakhbar!!!  Allahuakhbar!!! 



Re: Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel (Score: 1)
by mya on Thursday, January 08 @ 15:58:47 MYT
(User Info | Send a Message)
Amin Ya Allah..



Re: Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel (Score: 1)
by Pas_trooper on Thursday, January 08 @ 15:59:11 MYT
(User Info | Send a Message)
ameeen....ameeennn...Ya Rabb Al 'alamin...



Re: Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel (Score: 1)
by yeti on Thursday, January 08 @ 16:13:22 MYT
(User Info | Send a Message)
Aku pun mengaminkan doa itu, tapi nanti sat ini semua bukan punca yahudi tu 100 peratus cuba baca-baca sikit rense.com ke counterpunch ke ataupun whatreallyhappened. jangan terkejut mesir tak berani buka sempadan Rafah bukan suruh lawan cuma buka pintu sempadan untuk yang cedera kerana takutkan Israel jadi hangpa semua tak mau demo tentang Mesir ka? Tak ada satupun negara Arab yang sukakan HAMAS atau Hizbullah. aku rasa mesir lagi jahat dari yahudi sebab yahudi memanglah kerja dia membunuh Islam. So jangan lupa baca site-site itu.



Re: Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel (Score: 1)
by xnakbn on Thursday, January 08 @ 16:44:37 MYT
(User Info | Send a Message)
AMIN............



Re: Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel (Score: 1)
by stormbird on Thursday, January 08 @ 17:08:14 MYT
(User Info | Send a Message)
ada web yang siarkan berita terkini di palestin bagi pihak palestin



Re: Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel (Score: 1)
by MatChenur on Thursday, January 08 @ 17:27:29 MYT
(User Info | Send a Message)
aku sokong pandangan yeti tu..buat demo kt kedutaan mesir pulak!!!



Re: Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel (Score: 1)
by SajaNakCerita on Thursday, January 08 @ 17:36:30 MYT
(User Info | Send a Message)
Amin...

Aku juga mendoakan semoga pejuang2 Islam di mana2 jua berjuang kerana Allah, dan dgn tatacara yg dianjurkan oleh baginda rasulullah dulu..
Bukan apa, kadang2 bila perasaan marah dan dendam menguasai diri, manusia buleh hilang kewarasan, dan syaitan senang memesong niat.
Aku tak pasti tentang cara meletupkan diri utk membunuh musuh, kerana dari apa yg aku pernah dengar dlm ceramah tntang cara rasulullah berjuang dulu, takde pula disuruh 'membunuh diri' utk menewaskan musuh. Dan ada cerita dimana Rasulullah menyatakan seorang pejuang yg berperang bersama2 baginda tidak syahid kerana dia mengambil anak panah dan cucuk diri sendiri utk 'cepat mati'.
Wallahua'lam



Re: Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel (Score: 1)
by pulut_udang ([email protected]) on Thursday, January 08 @ 17:37:29 MYT
(User Info | Send a Message)
Amin.......



Re: Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel (Score: 1)
by Sportlight on Thursday, January 08 @ 17:46:03 MYT
(User Info | Send a Message)
Aminnnn



Re: Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel (Score: 1)
by Sportlight on Thursday, January 08 @ 18:00:14 MYT
(User Info | Send a Message)
Bawa anak² Palestin d Gaza ke M'sia.



Re: Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel (Score: 1)
by badikkersani on Thursday, January 08 @ 18:08:23 MYT
(User Info | Send a Message)
اللّهُمَّ إِنّا نَسْتَعِينُكَ وَنُؤمِنُ بِكَ ، وَنَتَوَكَّلُ عَلَيْكَ وَنَثْنِيْ عَلَيْكَ الخَيْرَ وَلاَ نَكْفُرُكَ ، اللَّهُمَّ إيَّاكَ نَعْبُد ، وَلَكَ نُصَلِّي وَنَسْجُدُ ، وَإِليكَ نَسْعَى وَنَحْفُد ، نَرْجُو رَحْمَتَكَ وَنَخْشَى عَذَابَك ، إِنَّ عَذَابَكَ الجَدَّ بِالكُفَّار مُلْحَق ، اللهم عَذِّبَ الكَفَرَةَ وَأهْلَ الكِتَابِ الَّذِيْنَ يَصُدُّوْنَ عَنْ سَبِيْلِكَ

Maksudnya : "Ya Allah sesungguhnya kami memohon pertolongan dariMU dan kami beriman denganMu, dan kami bertawakkal kepada Mu, dan kami memuja Mu dengan kebaikan dan kami tidak mengkufuriMU, Ya Allah hanya engkau yang kami sembah dan kepada Mu kami menunaikan solat dan bersujud, kepadaMu kami berusaha, kami mengharapkan rahmatMu dan kami takutkan azabMu, sesungguhnya azabMu yang pedih akan dikenakan kepada orang-orang yang kafir, Ya Allah azablah orang-orag kafir Ahli kitab yang menghalang-halangi dari jalanMU.


" اللّهمّ إِنَّا نَجْعَلُكَ فِي نُحُورِ أَعْدَائِنَا ، ونَعُوذُ بِكَ مِنْ شُرُوْرِهِمْ اللّهمّ مُنْزِلَ الكِتَابِ، وَمُجْرِيَ السَّحَابِ، وَهَازِمَ الأَحْزَابِ، اِهْزِمْ اليَهُودَ الغَاصِبِيْن

Read the rest of this comment...



Re: Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel (Score: 1)
by akueden on Thursday, January 08 @ 18:53:40 MYT
(User Info | Send a Message)
Wahai Saudara Islam Ku

Anak ini mencuba untok menyelamatkan Ibu nya yang dalam keadaan kritikal Bayangkan apa yang sedang dipesan oleh Ibu nya sebelum dia menghembuskan nafas terakhir. Bagaimana kah perasaan anak ini dan apakah keadilan yang diharapkan akan membuka mata dunia? Pejamkan mata Anda buat seketika serta bukakan hati sudah tentu kalau boleh Anda ingin menjadi sesaorang yang akan bangun dan membela nasibnya. "Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Palestin, hancurkanlah rejim zionis..amin. ..."> > (Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah) Surah al fil:
"A'lam tara kayfa fa'ala rabbuka bi as-hab al-fil "A'lam ya'jal kaydahum fi tadlil Wa arsala alayhim tayran ababil "Tarmihim bi hijaratin min sijjil Fa ja'ala hum ka asfin ma'kul"
Lipat gandakan doa ini. Kirim kepada 7 orang rakan anda yang lain...



Re: Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel (Score: 1)
by BroBest on Thursday, January 08 @ 19:00:26 MYT
(User Info | Send a Message)
Barisan kabinet Mesir mmg dah dikuasai oleh Yahudi..



Re: Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel (Score: 1)
by matwen on Thursday, January 08 @ 19:13:25 MYT
(User Info | Send a Message)
mesir kembali diterajui oleh firaun



Re: Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel (Score: 1)
by kayu_cemeti (ahlanwasahlan_wamarhaban (skype)) on Thursday, January 08 @ 20:31:53 MYT
(User Info | Send a Message)

Ya Allah bantulah saudara kami yang sedang bertempur digarisan gaza dan telah membunuh dengan sewenang2nya saudara kami kebanyakannya dikalangan kanak2 wanita dan orang tua mati bergelimpangan olih tangan2 iblis laknatullah yahudi dan saudaranya yang munafiq iaitu Fatah ...........

Mereka meratah sesuka hatinya saudara2 kami disana dalam masa pemimpin2 kami diseluruh dunia takut dan bacul untuk menyatakan bantahan dan seterusnya menghantar pasukan tenteranya untuk menolong serta membantu saudara2 kami dimedan perang melakukan jihad yang diperintahkan olih mu ya Allah kerana mereka ini telah hanyut dengan kemewahan hidup dan melakukan tipu daya kepada rakyat2nya serta bersekongkol dengan musuh2 mu disana........

Kau menangkanlah agama mu disana dan kau hancurkanlah musuh2mu dan musuh2 orang mukmin diseluruh dunia yang sedang diburu dan dilevelkan teroris ya Allah...

kasihanilah kami ya Allah sesungguh nya kami dalam keadaan lemah segala2nya olih sebab penguasa kami sering menggunakan kuasanya utk menghalang usaha kami untuk melakukan jihad bersama2 saudara2 kami di sana...

Apa yang termampu kami lakukan hanyalah memohon pertolongan mu ya Allah dan berilah kami kekuatan dan kuasa supaya kami dapat bersama2 menegakan yang benar dan menghapuskan kebathilan dan kerosakan dimuka bumi ini ya Allah !!!

Amin ya robbal alaminnn..................................................





Re: Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel (Score: 1)
by Panglima_Besi on Thursday, January 08 @ 20:40:56 MYT
(User Info | Send a Message)
yahudi setan....akan musnah bila masa2



Re: Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel (Score: 1)
by Panglima_Besi on Thursday, January 08 @ 20:41:07 MYT
(User Info | Send a Message)
yahudi setan....akan musnah bila2 masa



Re: Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel (Score: 1)
by ezkenzo on Thursday, January 08 @ 22:54:57 MYT
(User Info | Send a Message)
Image Hosted by ImageShack.us



Re: Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel (Score: 1)
by ady626 on Friday, January 09 @ 18:30:52 MYT
(User Info | Send a Message)
YA ALLAH....SELAMATKAN BUMI PALESTIN DAN BERILAH KEMENANGAN KPD PEJUANG2 ISLAM



Re: Al Qassam Hancurkan kereta kebal Tercanggih didunia “Merkava 4” Israel (Score: 1)
by shehdilaNun on Saturday, January 10 @ 12:19:16 MYT
(User Info | Send a Message)
Ya Qahar...
Ya jabbar...
Ya muntaqim....


               
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..
Runtuh lagi...

Sila Klik
6 Dis - satu lagi tragedi tanah runtuh yang dahsyat telah berlaku di Bukit Antarabangsa, Ulu Kelang

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
Pahang daily
Sabahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
Perak Bersatu
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuri’s Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo Lo
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
Betul Ka?
Lanh14
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
MalayaDaily
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
Pancak Bicara
Rencana Rakyat
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
DPP Gombak
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
Al Brangi
Beras Melaka
al-Futhuhat
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
Abu Bahsyir Al Muqry
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
Cili Merah
Hati Sufi
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
PAS Kelantan
PAS Kedah
PAS Negeri Sembilan
PAS Penang
PAS Melaka
PAS Selangor
PAS Pahang
PAS Johor
PAS N. Sembilan
PAS Perak
PAS Kedah
PAS Sabah
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
DPP Sarawak
DPP Pahang
DPP Kedah
DPP Penang
DPP Perak
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPPK Bagan Datoh
Pemuda Pengkalan Chepa
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
DPP Gombak
DPP Pertaling Jaya Sel
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
PAS Mengkebang
PAS DUN Jeram
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
PAS Caw. Shah Alam 2
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
AMK Serdang
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
Jabatan Amal 2
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
ApSeReNaPeTe
Keadilan Bayan Baru
Satu Pentafsiran
DPP Temerloh
Pasti Temerloh
Pasti Az-Zahra
N25 Bukit Selambau
Pena Perjuangan
Jangan Beli
Kembara Minda
Blogger Wawasan
Web Panas
Sekondakhati
Sidang Online
Corong Kita
Dr. Zulkifly Ahmad
DPP Kuala Langat
Blog Rantau
Hanafiah Ahmad
Limau Tambun
YB Dr. Nik Mazian
DPP Serdang
PP Sarawak
Mengejar Cahaya
Markaz Ehsan
al-Kerohi
Zul Mamak
sya~reformis
KopiCyber
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
Al-Muttaqin TV
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.