Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO Versi 7  ·  Exit
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Advertising/Iklan

Skim pembiayaan koperasi

Al-Bai  Bithaman Ajil Tanpa Penjamin

Langsingkan badan selamat dan semulajadi selama 30 hari

Rawatan Tradisional Secara Islam

Bengkel Kereta anda dengan harga berpatutan

Smart Learning Skor A

CD ayat-ayat suci AlQuran Al-Rogyah Alyare'yah

Sihat Secara Semulajadi

Memiliki Perfume Egyptian Potion

ceramah terkini

Alphalipid

REVOLUSI Penjagaan KERETA

Minyak Wangi tanpa Alkohol - Pengedar diperlukan!!

Al Quran Digital

MLM berasakan buah manggis (VeMMA)(Vemmabuilder)

Lambang Lelaki Sebenar

Seminar e-Book

Krim untuk lelaki virile for men

jus manggis vemma

penapis air fnr2u

Rumah burung layang ingin dijual

MACAM2 ADA seperti produk sarang burung, DCL, Naco, Slim it yourself dan lain2 lagi...

Produk Jus Manggis Vemma

Ziarah Yaman

Penawar Masalah Mata

10 Ribu produk affiliate oleh ClickBank

Coklat Minda

Layari Qasseh-Design Online Shop

Register ONLINE sekarang!

Nasrin Ibtisam Enterprise: e-Catalog

EXTRA INCOME, DAFTAR PERCUMA

www.labonda.com - LaBonda Collection

www.iluvislam.com

Program Didik Fitrah

Ceramic Busines Club, pemborong barang2 seramik

jom kita boikot barangan yahudi.sokong produk islam

Melicinkan Perjalanan Kenderaan Anda

kelab Jutawan

Mengatasi Masalah Kelakian Anda

Kursus Penternakan Lintah!

- HANYA RUANG IKLAN INI SAHAJA MASIH ADA KEKOSONGAN

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · Feedback
    · Forums
    · iklan
    · livep2p
    · Private_Messages
    · Shout_Box
    · Stories_Archive
    · Surveys
    · tkofm
    · Top
    · Video_Stream

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 4/5/2009

  Speaker mohon Sultan Perak tangguhkan sidang DUN
  Bekas Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak didakwa lagi
  7 sampul surat tender Toyota Camry diterima
  Rakyat penanda aras utama KPI - Najib
  Mesyuarat bincang isu agama anak tidak lama lagi
  Hafiz lepas dan bukan letak jawatan Ketua Pemuda Pas
  Kuala Lumpur dipilih menjadi tuan rumah KLCIC
  Dadah dalam kontena tak mungkin RM1 bilion - Musa
  Penjawat awam terbaik dihantar melanjut pelajaran
  Hanya ulama profesional layak untuk Presiden, Timbalan Presiden Pas
  Mahkamah Tinggi benar prosiding batal keputusan KDN
  4,000 kakitangan awam dijangka hadir sambutan Hari Pekerja
  Jangan buat kacau minta Pas letak calon di Penanti
  Asas ikatan kesetiaan dan bai'ah dalam sektor awam.
  Pro-Anwar dibidas
  500 mat rempit diperiksa
  GLC ternak ayam hapus monopoli
  Syabu satu kontena bernilai RM200j dirampas?
  Teruskan bina jambatan bengkok
  ‘Telah lama dipersetujui, ia tidak perlu diubah’
  Biar muktamar tentukan siapa layak
  Pas Selangor akui gagal penuhi tuntutan ahli
  Perlis mahu ulama isi jawatan tertinggi
  Tidak ada dalam perlembagaan – Pas Melaka
  Demi maruah parti
  BN tidak perlu bertanding
  Keputusan letak jawatan Manoharan 4 minggu lagi
  Penanti: Hadi ulangi sokong calon PKR
  Kaji semula keputusan– Dr. Mujahid
  Zambry lapor polis tuduhan ADUN Titi Serong
  Saya tidak tahu langsung spekulasi Soi Lek - Tee Keat
  3 lagi kes H1N1 dikesan
  Babi dijangkiti virus H1N1 di Kanada
  50 rakyat Mexico diasing
  FBI peralat pelajar Islam di Amerika Syarikat
  Pakistan tubuh mahkamah rayuan Syariah
  Sri Lanka kritik negara Barat
  Sondhi dakwa pegawai tentera terlibat
  WHO elak umum tahap wabak
  Zoo musnah 3 babi hutan
  Jurulatih NFL patah tulang
  ADB sedia bantu negara Asia hadapi H1N1
  Ayah mahu pelihara anak
  Pekerja bagasi enggan punggah beg
  Antasari nafi terlibat kes bunuh
  Selatan Australia larang guna beg plastik
  Pencuri tersangkut atas bumbung

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Chit Chat

Only registered users can shout. Please login or create an account.

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: john11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 25153

People Online:
Visitors: 0
Members: 0
Total: 0

@TKO..

- DUA RUANG IKLAN MASIH KOSONG -

NIZAR KEMBALI MELETUP
Dilulus terbit pada Friday, January 30 @ 09:57:04 MYT oleh Reformis

Artikel Pendek Oleh hamirdin

" Assalamualaikum,
Henry Gurney telah menyebabkan seorang ahli istana sebak kerana memperkenalkan pembinaan kampung baru Cina. Dengan mengambil tanah negara. Sebenarnya isu tersebut adalah satu daripada ujian yang sedang dilalui oleh Menteri Besar Perak ini untuk mematangkan beliau sebagai seorang statesman.


Kita dapat baca duduknya beliau dikerusi menteri Besar tersebut bukanlah kerana kekuatan PAS, tetapi oleh faktor lain. Hakikatnya Allah menghendaki beliau menduduki kerusi tersebut.


Menganugerahkan tanah kepada penduduk kampung baru Cina di negeri Perak telah ditentang oleh pelbgai pihak, kononya membelakang Kanun Tanah Negara. Tetapi beliau terus dengan keputusannya. Menganugerahkan title tanah 999 tahun kelihatan seolah tangan beliau dipulas oleh DAP, tetapi beliau teruskan keputusannya. Kerana beliau ingin memberikan status kekal kepada penerima.


Sara bara dan duka nestapa serta susah payah masyarakat Cina yang dibura dan diherdik British di zaman darurat tidak banyak didokumentasikan dalam penulisan berbahasa Melayu. Seolah orang Melayu sengaja tidak peka dengan nestapa yang telah menimpa masyarakat tersebut. Nizar membela keperitan mereka setelah lebih 60 tahun mereka diazab dan disisih.

Mengapa perlu mereka dibela? sebab mereka adalah warganegara Malaysia. Pemerintahan sebelum ini tidak memberi peruah langsung kepada mereka. Dan kepentingan Orang Melayu langsung tidak terjejas dengan pembelaan ini.


Ada pihak yang menggunakan saluran tertentu untuk membantutkan usaha Nizar menukarkan Pengarah Pengarah Jabatan Agama Islam Perak Dato' Haji Jamry Sury. Beliau telah akur, dan dengan penuh santun dan rendah diri merombak semula arahan terdahulu. Peristiwa ini sahaja sebenarnya telah cukup untuk menurunkan beliau dari kerusi menteri besar, walaupun dari segi undang undang arahan awal beliau adalah betul.


Tetapi beliau terus bertahan.


Masuknya Dato' Nasarudin ADUN Bota ke PKR telah membenihkan spekulasi baru. Sama seperti kongelomerat RENONG memakan syarikat ibunya dalam satu maneuver bisnis yang dikenali sebagai reverse takeover, kelicik politik yang ini juga cuba dikaitkan dengan reverse takeover kerusi Menteri Besar Perak.


Saya baca ini tidak akan berlaku. Pertama maneuver ini bukan dalam bisnis. Kedua implikasi politik terlalu besar dan tidak menentu sekiranya ia dilakukan, sedangkan PR, terutama PKR dan PAS sedang menonggang gelombang populariti yang tinggi sekarang. Mengapa perlu rosakkannya?

Maneuver RENONG tidak akan berlaku di sini.


Cuma Nizar masih belum lincah berpolitik high profil. Belum perlu lagi dimasyhurkan sekian ramainya ADUN/MP BN yang akan lompat ke PR.


Nizar perlu belajar hal timing.[hamirdin.blogspot.com]
"

 
Artikel Hari Ini

BERSIH seru rakyat berpakaian hitam pada 7 Mei

Elok Semua Pejabat UMNO dibuka Dalam Balai Polis

Jangan jadikan Internet sebagai medium bertelingkah

Rileks Sekejap:Hargai Ia Selagi Ada

Ketua Pemuda DPPN Sabah Lawat Tapak PASTI Baru Kinabatangan, SABAH.

GURU DIPAKSA KERJA SEMASA CUTI UMUM.

Menanti Keputusan UMNO Di Penanti..

Fenomena Pertahankan Nama Baik Babi - Agenda Sulit Musuh Islam

TPM yang berhujah seperti Ketua Pemuda UMNO Cawangan

Mengapa Ir Kahlid Samad dan Husam Musa tiba-tiba memberi komen?

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Artikel Pendek
· News by Reformis


Most read story about Artikel Pendek:

NIZAR KEMBALI MELETUP

Pendedahan Terbaru..Sungguh Mengejutkan....

Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana

DYMM Agong Tolak perletakkan Jawatan Paklah, Bubar Parlimen

Selepas Masjid, Nizar Gempur Bilik Gerakan BN

Article Rating
Average Score: 3.4
Votes: 5


Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"NIZAR KEMBALI MELETUP" | Login/Create an Account | 38 comments
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by Abu-Ubaidah on Friday, January 30 @ 10:37:05 MYT
(User Info | Send a Message)

Sedap baca artikel ni....mudah faham, dan ada 'kelas'.




Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by apakes on Friday, January 30 @ 11:04:34 MYT
(User Info | Send a Message)
strategi....

strategi....

strategi kena betul....

hal2 yang dah berlaku nih betul2 pengalaman yg bagus...



Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by marhaban02 on Friday, January 30 @ 11:11:10 MYT
(User Info | Send a Message)
kebanyakan tindakan nizar hanya mengesahkan dia adalah boneka kepada Dap dan endorsement ahli Pas kepada beliau bersifat syok sendiri.realitinya dikalangan melayu nama nizar sering dijodohkan dengan perkataan yang negatif seperti b*d*h dsb.



Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by stratocaster on Friday, January 30 @ 11:30:00 MYT
(User Info | Send a Message)

BODOH TOK MUNG!!! Dok habis2 nak nyalahkan pemimpin2 PR,TS Khalid tak kena,DS Azizan lembab,DS Nizar boneka,TG Datuk Nik Aziz kuno,Guan Eng tamak....eeeiii....barua2 umno2 ni mana buleh dudok diam,kang nanti tak bau dut rasuah pulak!!!

Wei!!! Kalau ada batu ***** panggill lah ketua2 kerajaan PR tu cakap live tanpa edit dlm tv3 suku ke hapa ke....ni takde...se mlm anak toyo ckp siar dkt 10 minit,tapi TS Khalid jgn kata cakap sepatah...gambar pun keluar tak sampai 2 saat,suara langsung tak keluar!!! Kakaka...Wei umno sial...mung nok mapuh doh!!! Mu kuat ngat lawan hukum Allah,balasan mu sampai doh insya Allah!!! ALLAH MAHA BESAR!!!




Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by amiaq on Friday, January 30 @ 11:42:26 MYT
(User Info | Send a Message)
stratocaster ...

cayalah....

umno gaduh sebab tak dapat percentage ...


kalau ikhlas...kenapa dari dulu ketika pemimpin umno yang laknat buat jahat mereka tak kacau?/


dan lagi betul tu.. TV tiga suku ...TV1 dan TV2 siarlah ucapan MB s'ngor dan Perak...

peranngai anjing je umno nih... dalam kumpulan dia menyalak ....bukan main.. bila dia sekor...jadi macam babi lak menyondal sana sini



Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by yop58 on Friday, January 30 @ 11:54:05 MYT
(User Info | Send a Message)
Cerita pasal ini umno yang buat bising'
Tanah yang beri kat cina mereka dah duduk kat situ berpuluh tahun itu pun bising, Tanah yang orang melayu dapat free dan lepas tu jual kat cina tak deme bising, cuba check kat pejabat tanah dalam perak ni dah berapa hektar tanah yang dah di jual oleh orang melayu yang kerja di Pejabat tanah dan jual kat orang lain nak untung cepat lepas tu mohon lagi dah deme koje situ senang le dapat, kat kampung aku ada melayu tu kerja sampu sampah kat sekolah je pakai kereta dua tiga biji aku yang koje gomen pun tak mampu, sebab dia orang kuat umno, habis bila masa deme ni nak tolong melayu, asik asik perabih hak orang melayu, bukannya dengki tapi sedih tengok orang melayu punahkan melayu.

Teman harap MB Perak ni kaji semula berapa banyak tanah resef melayu yang dah hilang tu dan gantikan  dengan yang baru agar tak hilang hak melayu di negeri Perak ini.



Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by zulsp on Friday, January 30 @ 12:14:00 MYT
(User Info | Send a Message)
Keikhlasan /Kejujuran Nizar akan semakin mengukuhkan kedudukannya sbg MB !



Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by kuntau_cina on Friday, January 30 @ 12:14:40 MYT
(User Info | Send a Message)
sering dan masih menjadi bualan apabila Nizar mengurniakan tanah kepada Cina Malaysia. Pada mulanya aku juga rasa tersinggung. Tapi setelah diperhalusi dari setiap sudut...salahkah kita mengurniakan tanah kapada mereka yang mendiami dan mengusahakannya selama puluhan tahun?. Dah ditakdirkan datuk nenek mereka dibawa kesini macam Kunta Kinte dibawa dari Afrika ke Amerika. Bayangkan tanah melayu yang berapa kali bertukar tuan kerana kemalasan tuan tanah. Anak-anak kebanyakan hanya tahu menanti kematian emak ayah untuk mewarisi tanah...tapi bila dah dapat...hanya sebilangan sahaja yang mengusahakan dan selebihnya samada dipajak atau dijual. Pemberian juga berlaku pada melayu malahan india sekalipun. Tapi disebabkan kepentingan politik....pemberian kepada CINA yang dihebohkan. Kalau ada yang kata penyokong PAS syok sendiri bila Nizar direstui menjadi MB...melayu/Islam Malaysia yang sebenarnya jangan seronok sangat apabila negara menuju menjadi Yahudi.



Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by albana on Friday, January 30 @ 12:15:26 MYT
(User Info | Send a Message)

Ana setuju komen beberapa sahabat tentang YB Nizar, dia dah buat yang terbaik setakat ini, bagi ana YB Nizardan dedahkan berapa ribu hektar tanah dah diberi kat MCA, MIC,Gerakan kat perak atas dasar parti bukan nya kepentingan rakyat Awam, dan ada perjanjian atau tidak ataupun pemberian bukannya 999 tahun tapi sampai kiamat, itulah perangai Um-n00, kat P Pinang banyak tanah bendang hak orang Melayu tergadai angkara siapa, kalau tak Um-Noo yang jual pada bangsa asing.Ana doakan cepat-cepatlah ALlah SWT beri laknat pada Um-Noo agar cepat guyup, dan kepentingan Islam akan terbela berkat Kepimpinan Ulama' melalui wadah PAS.renungkanlah dengan menggunakan akal yang waras berpandukan pertunjuk Allah SWT.dan akan terserlah bahawasanya perjuangan UM-N00 itu sesat dan perjuangan PAS itu benar.



Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by albana on Friday, January 30 @ 12:17:29 MYT
(User Info | Send a Message)

Ana setuju komen beberapa sahabat tentang YB Nizar, dia dah buat yang terbaik setakat ini, bagi ana YB Nizar mesti dedahkan berapa ribu hektar tanah kat Perak dah diberi kat MCA, MIC,Gerakan kat perak atas dasar parti bukan nya kepentingan rakyat Awam, dan ada perjanjian atau tidak ataupun pemberian bukannya 999 tahun tapi sampai kiamat, itulah perangai Um-n00, kat P Pinang banyak tanah bendang hak orang Melayu tergadai angkara siapa, kalau tak Um-Noo yang jual pada bangsa asing.Ana doakan cepat-cepatlah ALlah SWT beri laknat pada Um-Noo agar cepat guyup, dan kepentingan Islam akan terbela berkat Kepimpinan Ulama' melalui wadah PAS.renungkanlah dengan menggunakan akal yang waras berpandukan pertunjuk Allah SWT.dan akan terserlah bahawasanya perjuangan UM-N00 itu sesat dan perjuangan PAS itu benar.



Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by Panglima_Besi on Friday, January 30 @ 12:19:20 MYT
(User Info | Send a Message)
kenapa nak bagi sampai 999tahun...kenapa xbagi 9999tahun je.



Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by ofma81 on Friday, January 30 @ 12:22:45 MYT
(User Info | Send a Message)
Cuba siasat tanah dari Hutan Melintang hingga Sitiawan, tanah sawit tu dijual kepada siapa, dan berapa harga seekar?



Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by askarsepoi on Friday, January 30 @ 12:36:04 MYT
(User Info | Send a Message) http://riflelama.blogspot.com
mgkn sudah tiba juga saatnya Nizar dedahkan berapa banyak tanah melayu yang digadai UMNo ..

mgkn pahit , tapi itulah hakikatnya nasib melayu hasil pemerintahan umno...



Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by apakes on Friday, January 30 @ 12:48:25 MYT
(User Info | Send a Message)
itu lah hebatnya YB nizar...

dia x main politik dendam...

yg dia tau, buat keje jer, tunai janji...

dia x macam UMNO...

tp x tau la kalo2 dah terdesak sgt, asyik kene gasak je, mungkin YB nizar akan dedahkan gak UMNO punye keje dulu2...



Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by marhaban02 on Friday, January 30 @ 12:49:17 MYT
(User Info | Send a Message)
memang perit...ibarat dirogol sembunyi-sembunyi oleh bn dirogol terang-terang oleh pr. jangn sampai anak cucu menderita seperti di palestin.

hakikat sebenar 999 tahun atau hingga kiamat disini [tanah.perak.gov.my]



Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by mofza on Friday, January 30 @ 13:50:09 MYT
(User Info | Send a Message)
itulah keadilan dalam dalam islam yang di tunjukan oleh YB Nizar. UMNO boleh di katakan kacau daun saja dan melambat keindahan islam utk di tonjolkan kpd masyarakat bkan islam.
Bodohnya UMNO islam ni yang tak mahu pd islam yang syumul. bagi UMNO org lain ambik haram dan tak patriotik. kalau depa yang ambik x apa. boooo duuus.



Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by BepanGx on Friday, January 30 @ 14:43:13 MYT
(User Info | Send a Message)
salam...

Ni la contoh pemimpin yg menjalankan dasar2 islam... islam mengajar kite spya memimpin dgn adil.. bumi ni hak Allah! bukan hak melayu je.. bumi hak semua makluk Allah!

berfikir la menurut lunas2 islam.. jgn fikir atas dasar politik je semate2..

peace! ISLAM FOR ALL!!



Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by kakirayau on Friday, January 30 @ 15:12:38 MYT
(User Info | Send a Message)
pencacai2 UMNO memang bangang..islam itu adil...adil pada semua keadaan, tempat dan masa..tak kiralah ape bangsa sekalipun sekiranya mereka berhak mereka juga patut dilindungi..lagipun bumi ALLAH ni bukan hanya untuk bangsa melayu..kalaulah nabi tu ada semangat kebangsaan pd orang2 arab je dan di mintak bumi ni untuk org2 arab je agak2 melayu umno nak duk mana..kat bulan kot!!

Sekurang-kurangnya orang2 bukan islam dapat melihat keindahan budipekerti orang2 islam yg sejati dan mana tahu mereka tergerak untuk mengenali islam..bukankah itu juga dakwah namanya..memperlihat betapa adilnya ISLAM.

Selama 60 tahun BN memerintah dah berapa banyak harta org melayu islam bertambah.. dah berapa banyak pemilikan keatas ekonomi negara..dah berapa juta usahawan melayu islam yang berjaya d bentuk...yg pastinya melayu tersus mundur dlm semua segi..bila berlaku begitu alasannya sering d kaitkan dengan soal bangsa..hakikatnya melayu islamlah yg banyak merosakkan melayu islam yang lain..siapa lg kalau bukan UMNO!!



Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by kibodo on Friday, January 30 @ 16:36:08 MYT
(User Info | Send a Message)
marhaban02 bodo bila nak masuk PR? YB Nizar adalah contoh pemimpin bijak. saja dimainkan isu ramai lagi yg akan masuk, menggelupur Umno BiNatang. Pak Lah dan beberapa menteri kena turun Perak. meeting tergempar, lepas tu sambung meeting MT di Putrajaya. mungkin kena buat study tour lagi ke Taiwan. Tajol terpaksa surrender. kadang2 pemikiran kita tidak sampai ke tahap org HEBAT anugerah Allah seperti YB Nizar ni. pikir-pikirkanlah!!!



Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by Batu-bata ([email protected]) on Friday, January 30 @ 17:18:28 MYT
(User Info | Send a Message) http://www.freewebs.com/batubata/
"Mengapa perlu mereka dibela? sebab mereka adalah warganegara Malaysia."

Renungkan ungkapan ini.



Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by fasabse on Friday, January 30 @ 17:20:01 MYT
(User Info | Send a Message)
nizar ada kelebihan yang tersendiri.penulis yang hanya tahu mengkritik pun belum boleh lakukan. bagi masa dan ruang pada nizar. dia pun tahu apa yang nak dilakukan. bukan boleh selesai semua masalah dalam satu hari.

nizar teruskan usaha.kekadang kritik yang tidak membawa apa-apa perubahan melainkan orang yang baca menjadi meluat.



Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by wakdin on Friday, January 30 @ 19:47:05 MYT
(User Info | Send a Message)
ZAMAN AMENO PROTON PUN DAPAT TANAH UNTUK BINA PROTON CITY
SAMPAI SEKARANG TAK TAHU APA PERKEMBANAN PROTON CITY
SEBAHAGIAN DARI TANAHYA TELAH DI JUAL KEPADA UPSI



Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by KHi on Friday, January 30 @ 21:23:58 MYT
(User Info | Send a Message)
MYKMU NET Web Team
KUMPULAN MENYOKONG UMNO 'DAN MEMFITNAH SEORANG MUSLIMAT, IBU, ISTERI, ADUN SELAT KELANG & EXCO KERAJAAN NEGERI SELANGOR DR. HALIMAH ALI'
WebMaster : [email protected]
Editorial: [email protected]
Penulis: Jamilisa

Mari lambakkan email kecaman ke atas organizer laman mykmu.net bagi membela maruah Muslimat yang teraniaya ini. Cuba bayangkan jika fitnah seumpamanya ditaburkan ke atas ibu atau isteri kita mahupun si Jamilisa dan sekutu-sekutunya sendiri.

Celakanya manusia assobiyyah bergelar Jamilisa dan sekutunya.



Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by PemudaPerak on Friday, February 13 @ 05:39:56 MYT
(User Info | Send a Message)
Sebagai orang perak aku sedih MB Nizar dijatuhkan.lahanat punya umno!!tukar nama parti ni kpd "rejim zionis melayu"



Re: NIZAR KEMBALI MELETUP (Score: 1)
by gelihati on Sunday, March 15 @ 22:31:18 MYT
(User Info | Send a Message)
Bagus tulisan ni, kawe bukan orang perak tapi pernah kerja kat perak di Kuala kangsar, masuk kampung keluar kampung cari orang susah, miskin bagi pinjaman (AIM) untuk mula peniagaan kecil-kecilan. Apa yang berlaku kat perak merupakan satu pengajaran yang Allah bagi kepada pejuang-pejuang bagaimana untuk bertindak dan bagaimana hendak mematangkan tindakan. Ana percaya, orang perak cerdik, dah dapat lihat yang mana intan dan yang mana kaca. Jangan lupa orang perak, bumi perak tempat lahir gerakan Islam, sejarah gunung semanggol jangan dilupakan. Ambil semangatnya. Ana belajar sejarahnya pun masa kat U, cita-cita hendak jejak kaki ke Gunung Semanggol. PRK 7 April, pasti ana turun untuk bantu PR. Insya Allah.


               
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..
Runtuh lagi...

Sila Klik
6 Dis - satu lagi tragedi tanah runtuh yang dahsyat telah berlaku di Bukit Antarabangsa, Ulu Kelang

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
Pahang daily
Sabahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
Perak Bersatu
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo Lo
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
Betul Ka?
Lanh14
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
MalayaDaily
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
Pancak Bicara
Rencana Rakyat
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
DPP Gombak
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
Al Brangi
Beras Melaka
al-Futhuhat
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
Abu Bahsyir Al Muqry
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
Cili Merah
Hati Sufi
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
PAS Kelantan
PAS Kedah
PAS Negeri Sembilan
PAS Penang
PAS Melaka
PAS Selangor
PAS Pahang
PAS Johor
PAS N. Sembilan
PAS Perak
PAS Kedah
PAS Sabah
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
DPP Sarawak
DPP Pahang
DPP Kedah
DPP Penang
DPP Perak
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPPK Bagan Datoh
Pemuda Pengkalan Chepa
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
DPP Gombak
DPP Pertaling Jaya Sel
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
PAS Mengkebang
PAS DUN Jeram
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
PAS Caw. Shah Alam 2
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
AMK Serdang
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
Jabatan Amal 2
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
ApSeReNaPeTe
Keadilan Bayan Baru
Satu Pentafsiran
DPP Temerloh
Pasti Temerloh
Pasti Az-Zahra
N25 Bukit Selambau
Pena Perjuangan
Jangan Beli
Kembara Minda
Blogger Wawasan
Web Panas
Sekondakhati
Sidang Online
Corong Kita
Dr. Zulkifly Ahmad
DPP Kuala Langat
Blog Rantau
Hanafiah Ahmad
Limau Tambun
YB Dr. Nik Mazian
DPP Serdang
PP Sarawak
Mengejar Cahaya
Markaz Ehsan
al-Kerohi
Zul Mamak
sya~reformis
KopiCyber
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
Al-Muttaqin TV
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.