Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO Versi 7  ·  Exit
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Advertising/Iklan

Skim pembiayaan koperasi

Al-Bai  Bithaman Ajil Tanpa Penjamin

Langsingkan badan selamat dan semulajadi selama 30 hari

Rawatan Tradisional Secara Islam

Bengkel Kereta anda dengan harga berpatutan

Smart Learning Skor A

CD ayat-ayat suci AlQuran Al-Rogyah Alyare'yah

Sihat Secara Semulajadi

Memiliki Perfume Egyptian Potion

ceramah terkini

Alphalipid

REVOLUSI Penjagaan KERETA

Minyak Wangi tanpa Alkohol - Pengedar diperlukan!!

Al Quran Digital

MLM berasakan buah manggis (VeMMA)(Vemmabuilder)

Lambang Lelaki Sebenar

Seminar e-Book

Krim untuk lelaki virile for men

jus manggis vemma

penapis air fnr2u

Rumah burung layang ingin dijual

MACAM2 ADA seperti produk sarang burung, DCL, Naco, Slim it yourself dan lain2 lagi...

Produk Jus Manggis Vemma

Ziarah Yaman

Penawar Masalah Mata

10 Ribu produk affiliate oleh ClickBank

Coklat Minda

Layari Qasseh-Design Online Shop

Register ONLINE sekarang!

Nasrin Ibtisam Enterprise: e-Catalog

EXTRA INCOME, DAFTAR PERCUMA

www.labonda.com - LaBonda Collection

www.iluvislam.com

Program Didik Fitrah

Ceramic Busines Club, pemborong barang2 seramik

jom kita boikot barangan yahudi.sokong produk islam

Melicinkan Perjalanan Kenderaan Anda

kelab Jutawan

Mengatasi Masalah Kelakian Anda

Kursus Penternakan Lintah!

- HANYA RUANG IKLAN INI SAHAJA MASIH ADA KEKOSONGAN

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · Feedback
    · Forums
    · iklan
    · livep2p
    · Private_Messages
    · Shout_Box
    · Stories_Archive
    · Surveys
    · tkofm
    · Top
    · Video_Stream

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 4/5/2009

  Speaker mohon Sultan Perak tangguhkan sidang DUN
  Bekas Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak didakwa lagi
  7 sampul surat tender Toyota Camry diterima
  Rakyat penanda aras utama KPI - Najib
  Mesyuarat bincang isu agama anak tidak lama lagi
  Hafiz lepas dan bukan letak jawatan Ketua Pemuda Pas
  Kuala Lumpur dipilih menjadi tuan rumah KLCIC
  Dadah dalam kontena tak mungkin RM1 bilion - Musa
  Penjawat awam terbaik dihantar melanjut pelajaran
  Hanya ulama profesional layak untuk Presiden, Timbalan Presiden Pas
  Mahkamah Tinggi benar prosiding batal keputusan KDN
  4,000 kakitangan awam dijangka hadir sambutan Hari Pekerja
  Jangan buat kacau minta Pas letak calon di Penanti
  Asas ikatan kesetiaan dan bai'ah dalam sektor awam.
  Pro-Anwar dibidas
  500 mat rempit diperiksa
  GLC ternak ayam hapus monopoli
  Syabu satu kontena bernilai RM200j dirampas?
  Teruskan bina jambatan bengkok
  ‘Telah lama dipersetujui, ia tidak perlu diubah’
  Biar muktamar tentukan siapa layak
  Pas Selangor akui gagal penuhi tuntutan ahli
  Perlis mahu ulama isi jawatan tertinggi
  Tidak ada dalam perlembagaan – Pas Melaka
  Demi maruah parti
  BN tidak perlu bertanding
  Keputusan letak jawatan Manoharan 4 minggu lagi
  Penanti: Hadi ulangi sokong calon PKR
  Kaji semula keputusan– Dr. Mujahid
  Zambry lapor polis tuduhan ADUN Titi Serong
  Saya tidak tahu langsung spekulasi Soi Lek - Tee Keat
  3 lagi kes H1N1 dikesan
  Babi dijangkiti virus H1N1 di Kanada
  50 rakyat Mexico diasing
  FBI peralat pelajar Islam di Amerika Syarikat
  Pakistan tubuh mahkamah rayuan Syariah
  Sri Lanka kritik negara Barat
  Sondhi dakwa pegawai tentera terlibat
  WHO elak umum tahap wabak
  Zoo musnah 3 babi hutan
  Jurulatih NFL patah tulang
  ADB sedia bantu negara Asia hadapi H1N1
  Ayah mahu pelihara anak
  Pekerja bagasi enggan punggah beg
  Antasari nafi terlibat kes bunuh
  Selatan Australia larang guna beg plastik
  Pencuri tersangkut atas bumbung

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Chit Chat

Only registered users can shout. Please login or create an account.

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: john11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 25153

People Online:
Visitors: 0
Members: 0
Total: 0

@TKO..

- DUA RUANG IKLAN MASIH KOSONG -

Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana
Dilulus terbit pada Friday, February 06 @ 08:30:00 MYT oleh TokBatin

Artikel Pendek Oleh prof

" Sesiapa yang melawat laman web rasmi Sultan Perak, di sana terdapat buku pelawat laman web tersebut. Sejak semalam para pengunjung telah menggunakan buku pelawat itu untuk mencaci dan memaki Sultan Perak dengan perkataan-perkataan yang berat. Sila lawat buku pelawat Istana tersebut http://books.dreambook.
com/duli/duli.html
. Antara makian tersebut:


Name:hang jebat
Comments:Marilah semua rakyat negeri perak
jgn aminkan doa untuk sultan perak
sultan perak sudah tidak respect terhadap rakyat perak

Name:abuya
E-mail address:[email protected]
Comments:Apa dah jadi.
Nampaknya macam x takut dengan azab ALLAH. Penat udah tangan ambo mengaminkan doa untuk tuanku. Mulai hari ini berakhir doa untuk tuanku dan keturunannya.Wajar lelaku sultan Mahmud mangkat dijulang dijadikan iktibar.

Name:AnakJati Perak
Comments:Mari kita sama-sama doakan supaya Sultan Perak di bala ALLAH sebelum dia Mati. Semua rakyat Perak yang berhati mulia diminta mendoakan kehancuran Sultan Perak. Juga masukkan sekali doa katak-katak tiga orang tu. Ya Allah kepada Mu jua ku pohon supaya memberi balasan yang sewajarnya kepada yang mengkhianati amanah termasuk Sultannya sekali. Amin ya Rabbal 'A lamin.

Name:rakyat prihatin
E-mail address:xyah tahu
Homepage URL:http://supplier c4.com
Comments:ampun tuanku...

sesungguhnya tuanku mengikuti jejak langkah raja2 zalim seperti firaun.

tuanku masih boleh ubah keadaan.

bubarkan parlimen esok ketika majlis angkat sumpah.

InsyaAllah... mungkin kesalahan tuanku yg takut didedahkan rakyat boleh ampunkan.

jangan lupa bertaubat kepada Allah S.W.T


"

 
Artikel Hari Ini

BERSIH seru rakyat berpakaian hitam pada 7 Mei

Elok Semua Pejabat UMNO dibuka Dalam Balai Polis

Jangan jadikan Internet sebagai medium bertelingkah

Rileks Sekejap:Hargai Ia Selagi Ada

Ketua Pemuda DPPN Sabah Lawat Tapak PASTI Baru Kinabatangan, SABAH.

GURU DIPAKSA KERJA SEMASA CUTI UMUM.

Menanti Keputusan UMNO Di Penanti..

Fenomena Pertahankan Nama Baik Babi - Agenda Sulit Musuh Islam

TPM yang berhujah seperti Ketua Pemuda UMNO Cawangan

Mengapa Ir Kahlid Samad dan Husam Musa tiba-tiba memberi komen?

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Artikel Pendek
· News by TokBatin


Most read story about Artikel Pendek:

NIZAR KEMBALI MELETUP

Pendedahan Terbaru..Sungguh Mengejutkan....

Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana

DYMM Agong Tolak perletakkan Jawatan Paklah, Bubar Parlimen

Selepas Masjid, Nizar Gempur Bilik Gerakan BN

Article Rating
Average Score: 4.75
Votes: 4


Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana" | Login/Create an Account | 81 comments
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by aqiffahrin on Friday, February 06 @ 08:46:54 MYT
(User Info | Send a Message)
hmmm sronok gak maki sultan ni.....sultan yg bangang memang wajib dimaki



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by kerislusoh on Friday, February 06 @ 08:51:14 MYT
(User Info | Send a Message)
Tuanku...jgn kerana umno, tuanku letak martabat raja, sultan
kesemuanya ditelapak kaki...
diludah rakyat





Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by iehab on Friday, February 06 @ 08:52:06 MYT
(User Info | Send a Message)

Raja-raja melayu skrg tau mentekedaghah harta rakyat je..dari dulu sampai skrg, tak abih2 nyusahkan rakyat..ingat dan sedarlah sikit sejarah dulukala..takde rakyat, takdelah raja..sepatutnya raja jadi hamba rakyat, pengganti Rasulullah sbg khalifah yg menanggung amanat..

Semua raja melayu yg ada ari ni dah hilang daulat..yg diorg boleh buat, main judi, minum arak, main pompuan, balun projek sana projek sini, bagi anugerah datuk2, tan sri2, isytihar raya, ronda sana sini ngabihkan duit rakyat...kimak punya raja2..aarhhh tuuiihhh..



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by MunawirCahaya ([email protected]) on Friday, February 06 @ 08:53:08 MYT
(User Info | Send a Message)
Ramai lagi suara-suara di luar yang mengucapkan terimakasih pada tuanku . Sesungguhnya tuanku telah menjadi payung dan penyelamat rakyat perak. Keputusan yang tuaku buat adalah yang terbaik dan rakyat akan terus berdiri teguh dibelakang tuanku. Daulat tuanku, Daulat tuanku, Daulat tuanku!!



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by pendekarmustar ([email protected]) on Friday, February 06 @ 08:58:44 MYT
(User Info | Send a Message)
jgn la berlebih lebihan dlm memarahi sultan....
ni semua kerja kotor umno.

dulu bila sultan perkenan perlantikan Nizar sbg MB, ramai yg memuji melangit.....tapi skrg memaki mencaci.....




Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by MunawirCahaya ([email protected]) on Friday, February 06 @ 09:03:33 MYT
(User Info | Send a Message)
Tolong hentikan segala tohmahan Kepada Sultan Perak. Beliau adalah ketua agama kepada semua melayu islam beraja di Perak. Menghina sultan bermakna anda menghina agama Islam. Ajaran Islam menganjurkan kita supaya patuh kepada pemerintah Islam!!Anda semua patut kembali kepada ajaran Islam!!Tidak perlu emosional!!



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by boblynn02 on Friday, February 06 @ 09:03:50 MYT
(User Info | Send a Message)
Aku pun nak paste...



Name: Haslina Bte Othman
Comments:Beri kuasa kepada rakyat. Rakyat Perak berhak menentukan pimpinannya. Hidupkan demokrasi. Tegakkan keadilan.
Hentikan kezaliman, kelak kita akan ditanya di kampung akhirat tentang setiap perbuatan kita.

Cukuplah rakyat menderita. Kembalikan hak kami.


Name: mandrrga
E-mail address: [email protected]
Comments:tuanku,

Bubar DUN kan tak pening... xkan nak kira duit lagi kot


Name: Faizal Sharil
E-mail address: [email protected]
Comments:Wahai Raja Perak, Saya sebagai orang melayu berasa malau mempunyai raja seperti kamu. raja perak kononnya raja yg paling bijak dan berjiwa rakyak. tapi tindakan raja perak amat bertentanagn dgn pandangan masyarakat terhadapnya. oleh itu saya sebagai raja melayu termasuk kaum kerabat dan sahabat saya merasakan raja adalah bebanan kepada kaum melayu bukanlah pelindung. oleh itu saya amat berharap semoga institusi beraja di malaysia akan di bubarkan AMin






Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by Abu-Ubaidah on Friday, February 06 @ 09:08:30 MYT
(User Info | Send a Message)
Rakyat benar2 mengharapkan keadilan dari Sultan.....mengingatkan bahawa Sultan adalah payung kpd rakyat...Rupa2nya...Sultan sendiri pun berpayung bawah 'payung kertas UMNO'! So tak boleh nak tumpang langsung lah...tak apalah! basah pun basahlah!

Bila tenghok muka Azlan Uban ni masa sambut kunjungan 28 + 2 + posmen semalam, saya percaya Tok Uban ni turut terlibat dalam rancangan jahat bersama UMNO ni sejak tahun lepas lagi...

Kalau tak, takkanlah UMNO berani tipu Posmen & the gang (4 orang) tu kata Raja Muda nak jumpa...................................................

Azlan dan Nazrin dah tahu dari awal cerita ni, atau mereka yg jadi pengarah sebenarnya......



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by boblynn02 on Friday, February 06 @ 09:08:39 MYT
(User Info | Send a Message)
...



Name: sultan BERAK
Comments:asyik kita jer nak hormat sultan...kalu cam ni lah otak yg ada pd sultan terbijak di Malaysia....baik Malaysia ni tak yah ada sultan....gaji pon rakyat yg bayar....woi sultan ko ni wat istiqarah ker??tak per sebab ko ni sultan aku bersangka baik lah....daulat tuanku...hancurkan lah institusi sultan dimalaysia...amin



Name: al-hajj
E-mail address: [email protected]
Comments:Walau pun ramai yg kata, dlm ramai2 sultan kat Malaysia ni, Sultan Perak lah yg ok sikit...paling cerdik, pendidikan paling tinggi, paling cool, tak banyak kerenah....tapi sejak dulu saya mengatakan 'tak banyak bezanya dgn sultan lain pun...mengabihkan beras jeee..!

Tengok sekarang apa jadi? He he he! Tengok gelagat Azlan masa menerima kunjungan 28 + 2 + posmen semalam, saya berani mengatakan bahawa sultan azlan turut terlibat dalam perancangan jahat bersama UMNO ini sejak tahun lepas lagi..




Hari ni hari Jumaat.. so, takyah la aminkan masa doa pada SIA DIA tu kalau dah benci sangat. Boikot...!!!!


...



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by bbrolepak on Friday, February 06 @ 09:10:23 MYT
(User Info | Send a Message)
Salam,
Wahai Kadam Allah,- Sultan Raja Azlan dan sapa yg membacanya...takutlah dgn ALLAH... TIDAK PADA MANUSIA
 
Ingat lah usia makin meningkat,, tak takut kah wahai kadam Allah pada perintah Allah.. tau kah bahawa siksa kubur itu benar, perhimpunan di padang masyhar itu benar.. mungkin ini lah syurga mu tapi di akhirat hanya maha pencipta yg mengetahui..
 
Hanya  Raja yang adil akan dimuliakan oleh Allah.. Raja yg zalim akan di humban di api neraka yg paling teruk sekali.. ingat lah wahai kadam Allah... kuasa mu hanya sementara.. yg kekal adalah alam kubur... pilih lah antara di belasah oleh malaikat ,ular dan kala jenking di dalam kubur atau di bukakan pintu syurga,,,... fikirkan lah ALLAH maha pengasih dan penyayang..
 
KALIAN MUNGKIN SYURGA DUNIAMU TAPI DI AKHIRAT mmmmmmmm hanya ALLAH maha mengetahui...



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by boblynn02 on Friday, February 06 @ 09:13:39 MYT
(User Info | Send a Message)
...


MUnawir cakap...:


Tolong hentikan segala tohmahan Kepada Sultan Perak. Beliau adalah ketua agama kepada semua melayu islam beraja di Perak. Menghina sultan bermakna anda menghina agama Islam. Ajaran Islam menganjurkan kita supaya patuh kepada pemerintah Islam!!Anda semua patut kembali kepada ajaran Islam!!Tidak perlu emosional!!



Aku cakap...:

Takde nas atau dalil yang mengatakan hina sultan=hina Islam. Kalau hina ulama=hina Islam ada la.. So, Sultan kena jadi taraf ulama baru leh kata hina sultan = hina islam.. Ada paham???



Hari ni hari Jumaat... So, takyah la aminkan doa pada SI DIA tu... Boikott!!!!!


...



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by anakmatkampo on Friday, February 06 @ 09:13:41 MYT
(User Info | Send a Message)
Ampun tuanku beriburibu ampun, sembah saya harap diampun. (Tak pakai patek sbab patek maknya anak anjing) Sekadar menyuarakan rasa hatikecil saya. Ingatlah Tuanku, akan ayat Allah yang bermaksud ....setiap yang hidup pasti mati. dan ...hanya 3 perkara sahaja yang akan dibawa bersama apabila berpindah ke alam barzakh....sedekah jariah, amalan ilmu, anak soleh.  apakah Tuanku bersedia untuk diadili di Mahkamah Maha Agong nanti? Sebagai rakyat PDR saya mohon Tuanku banyak-banyak muhassabah. Bertaubatlah sebelum tercabut roh. Allah maha pengampun maha pengasih. Saya berdoa semoga Allah campakkan cahaya keinsfan kepada hati sanubari Tuanku.Amin, amin ya Robilalameen.



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by Stendet_ISO on Friday, February 06 @ 09:14:36 MYT
(User Info | Send a Message)
Salam...Korang buleh nak maki sultan lain..tp tolong jangan maki Sultan Azlan..jangan jadik cam umno jugak..korang maki camni dorg aku menangguk di air keruh.....dorang mesti akan amik kesempatan..

bawak bertenang...setiap yang berlaku pasti ader hikmah..semua atas kehendak Allah jua...PAS dah biasa kalah..kita dah biasa kalah...kita jangan cepat melatah.orang tamak slalu rugi..biarkan BN dgn ketamakan dorang..

Sedangkan pejuang Islam di Palestin sudah berpuluh tahun berjuang masih belum menang sepenuhnya. yang penting usaha kita ke jln Allah diteruskan...

Masa masih banyak..jgn gopoh..nanti kite tersadung..nape kite perlu marah2..sedangkan semalam kite bermunajat supaya Allah berikan yg terbaik untuk kita...setelah berusaha, berdoa, kita berserah...setiap yg berlaku Allah yg menentukan...jgn gugurkan iman kerana BN xguna tuh..




Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by boblynn02 on Friday, February 06 @ 09:16:21 MYT
(User Info | Send a Message)
...


Agaknya la... kalau sultan ni mati satu hari nanti.. tak mustahil ada yang gi ludah kat makam dia tu... kalau dah marah sangat la tu...





...



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by amizah on Friday, February 06 @ 09:25:17 MYT
(User Info | Send a Message) http://www.gooadv.com
tak apa..kalau kita tak setuju... kita rakyat pergi ramai-ramai berkumpul di kediaman sultan perak tu suruh dia... tarik balik.. buat jer mcm umno... buat kat sultan selangor... dah kena mcm tu gerun sultan...

buat lah mogok kat depan istana...hanya carini jer yang boleh menundukkan mereka... sedangkan negara maju selalu buat mcm ini... kita pun boleh..inilah cara negara maju buat bila tak setuju...k. Mogok adalah cara Maju.. TQ...JOM pergi ke istana sultan perak kita mogok sana...ajar sikit sultan tu..yang tak hormati rakyat..

JOMMMM pergi!!!!!!!!!



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by amizah on Friday, February 06 @ 09:29:24 MYT
(User Info | Send a Message) http://www.gooadv.com
sekarang baru saya tahu kenapa sultan..murka dengan PKR...kerana PKR meluluskan tanah dan ke dua sultan tak suka PKR.. kalau pas yang memerintah insyallah tak jadi masalah...



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by alfalah on Friday, February 06 @ 09:30:43 MYT
(User Info | Send a Message)

Munawir tu bangangnya memang dah melantun lantun. Kalau dah mengaku ketua agama hah... Solat Jumaat nanti mai le Sultan sekali sekala jadi imam kat masjid....

Aku pong agak jugak si Nasrin tu lah...pengarah dalam drama ni......memang tak sedaq diri makan-minum pun rakyat yang tanggung..




Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by DinKuale on Friday, February 06 @ 09:31:21 MYT
(User Info | Send a Message)
AKU DIBERITAHU CUACA MENDUNG DI KUALA KANGSAR.. ..



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by fais3211 on Friday, February 06 @ 09:53:26 MYT
(User Info | Send a Message)
aku rasa la si munawir ni dulu mak dia kena rogol kot.
tu yang keluar si munawir yang mempunyai perangai dan sifat mcm binaweee ni
fikir2 kan lah



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by rosmaini on Friday, February 06 @ 09:58:08 MYT
(User Info | Send a Message)

KEPADA PENCACI SULTAN PERAK, RUPANYA KAMU SAMA JER MACAM UMNO DI TERENGGANU.. APA BEZANYA ENGKAU DENGAN PUAK2 YANG TULIS "KAMI NAK IDRIS, NATANG".. BILA KEHENDAK TIDAK DITURUTI KAMU MENDERHAKA..

SEBENARYA SULTAN PERAK TIDAK BERSALAH DIDALAM SOAL INI, BAGINDA PERNAH MENJADI KETUA HAKIM NEGARA, BAGINDA ARIF TENTANG UNDANG-UNDANG, APATAH LAGI UNDANG2 TUBUH NEGERI PERAK, DALAM KEADAAN SEKARANG, TERDAPAT 2 PARTI YANG BERTELINGKAH KUASA, DAN UMNO BERJAYA MENYAKINKAN SULTAN, DIA ADA MAJORITI.. SULTAN TERPAKSA MENITAHKAN PEMBENTUKKAN KERAJAAN BARU SEJAJAR DENGAN UNDANG2 TUBUH NEGERI PERAK, DIMANAKAH SALAH SULTAN DALAM SOAL INI, YANG SALAHNYA ADALAH BEKAS MENTERI BESAR, NIZAR, JIKALAU DIA MOHON PERKENAN SULTAN BUBAR DEWAN SEMASA UMNO MASIH GAGAL MENYAKINKAN SULTAN DIA ADA MAJORITI, MASA ITU, DEWAN BOLEH DIBUBARKAN.. MASA TERBAIK UNTUK MOHON PEMBUBARAN DEWAN ADALAH APABILA 2 ADUN PKR DAN 1 ADUN DAP MENGHILANGKAN DIRI, TETAPI MENGAPA NIZAR TIDAK AMBIL APA-APA TINDAKAN MASA ITU.

SO DARIPADA NGKAU ORANG CACI SULTAN, BAIK NGKAU MAKI BEKAS MB, NIZAR JANALUDDIN.. BENGAP2 NAK JD MB, TU LAH SAPA SURUH UKUT TELUNJUK DAP.. KANG SULTAN PUN DAH TAK BERKENAN




Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by Abu-Ubaidah on Friday, February 06 @ 10:06:01 MYT
(User Info | Send a Message)
MOD, kalau boleh tukarlah gambar Azlan Uban kat depan tu....meluat tengok muka dia....

Letaklah gambar sapa-sapa pun selain dari Pak Lan ni.....gambar Mahathir pun tak apa.



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by iqbal73 on Friday, February 06 @ 10:14:51 MYT
(User Info | Send a Message)
Salam pada semua, Di dalam Islam, kita jangan sekali2 menghina Ulul Amri, dan seharusnya kita taat, tetapi sekiranya pemimpin kita tidak melakukan berlandaskan agama, kita wajib menghindarkan perintahnya.. Bagi saya amat mudah bagi kita yang agama islamnya tak lah seperti para ulamak, sekiranya pemimpin yang tidak boleh menyuruh isteri atau keluarga menutup aurat, itu yang dituntut dlam Islam, inikan nak dipanggil ketua agama..



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by timpas on Friday, February 06 @ 10:38:58 MYT
(User Info | Send a Message)
Tonku mongku udah ketinggalan zaman yob! raja ni dulu bekas hakim, lihat sendiri skandal hakim. Yang sebebenornya yob, puok umno kemarok camry...dan betapa despratenya penjenayah kes bunuh nak berpaut pada kuasa untuk mngelak dari hukuman!



Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by ucop on Friday, February 06 @ 10:50:38 MYT
(User Info | Send a Message)
MEMANG LAYAK SULTAN PERAK DIMAKI PUN...TAK GUNA OTAK YANG ALLAH BERI UNTUK MEMBUAT SESUATU KERJA..DULU MEMANG AKU SANJUNG SULTAN PERAK SEBAB DIA ADALAH SATU2 SULTAN YANG BERPENDIDIKAN TAPI SKG JANGAN HARAP AKU NAK HORMATI SULTAN YANG DUGU,BAHLOL SUKA DENGAR CAKAP MANUSIA YANG BERTOPENGKAN SYAITAN.



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by penimpas on Friday, February 06 @ 10:59:10 MYT
(User Info | Send a Message)

~   kalu dah nak bengong,
     tak kira rakyat ke sultan ke,,, sama je
     yg membezakan sesama kita hanyalah keimanan,,,,

~   apapun sultan azlan shah mmg dah tunjukkan
     ketidakcerdikannya

~   matai naaaa,  tumpo le mike semua yop!!!!!!




Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by fska2020 on Friday, February 06 @ 11:08:02 MYT
(User Info | Send a Message)
SULTAN manusia biasa..........tak boleh derhaka kepala otak dier.........RAJA BASI



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by Mydoc on Friday, February 06 @ 11:08:11 MYT
(User Info | Send a Message)
Baginda ni agaknya lupo kot....nape Melaka la ni takde Sultan. Mungkin tak terfikir, sejarah boleh berulang kembali. Kalau dulu Tuah dikatakan pahlawan, Jebat pulak penderhaka. Tapi la ni Jebat lebih disanjung kerana berani menegakkan keadilan walau pun berdepan dengan Sultan.



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by Mydoc on Friday, February 06 @ 11:09:07 MYT
(User Info | Send a Message)
Baginda ni agaknya lupo kot....nape Melaka la ni takde Sultan. Mungkin tak terfikir, sejarah boleh berulang kembali. Kalau dulu Tuah dikatakan pahlawan, Jebat pulak penderhaka. Tapi la ni Jebat lebih disanjung kerana berani menegakkan keadilan walau pun berdepan dengan Sultan.



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by wireless_2107 ([email protected]) on Friday, February 06 @ 11:32:22 MYT
(User Info | Send a Message)
BANGANG,BODOH,KAYU,KELABU ASAP,BINGAI,TAK TAU DI UNTUNG,TAK SEDAR DIRI,HARAPKAN PAGAR,PAGAR TAK BOLIH HARAP,RAJA ADIL RAJA DISEMBAH RAJA ZALIM PATUT DI BEDAH MULAI HARI INI AKU HARAMKAN SELURUH KETURUNAN AKU UNTUK MENDOAKAN SI RAJA NI SORANG/NYOSAL DEN DOK DOAKAN DIA SELAMA INI, PTUI



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by shamatun on Friday, February 06 @ 12:30:37 MYT
(User Info | Send a Message)
aku rasa munawer tu hidupnya memang tak berkat, kalu dia tak bertaubat, tobat mati katok...weh munawer, tobat la... Sultan tu Manusia jugak, bukan Nabi... Nabi SAW ajar kita agar taat dan patuh kpd pemerintah selagi mana dia tu ikut quran dan sunnah (Islam), kalu dia tak ikut, WAJIB jangan taat... understand munawer?



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by fidini on Friday, February 06 @ 13:39:44 MYT
(User Info | Send a Message)
soltan perak daulat tuanku ...kenapa tak buat pilihanraya untuk 3 kerusi tu .duit rasuah 50 juta najib bagi tu boleh bagi kat tuanku kalau tuanku nak....gerenti pakatan menang apa tuanku takut...yang tuanku amik adun rasuah tu buat jadah aper nyer.

masa adun 3 ekor tu mengadap tuanku ada tuanku tekan macam sb soalsiasat pasal aper nak masuk umno bn.alasan aper...

bodo betul laa sultan cam ni... itu macam pun tak leh setle kerm



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by ibrahim0615 on Friday, February 06 @ 13:59:23 MYT
(User Info | Send a Message)

kenapa aku tgk penyokong2 pr mcm naik hantu nie...
cuba2 bawak bersbr....
aku pon marah gak tapi x da sampai nak hina sesama islam..
dah itu takdir nye terima je laaa...
aku pon kecewa gak...
ini yg Syaitan suka ni...tgk org islam menghina sesama islam....




Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by ibrahim0615 on Friday, February 06 @ 14:06:09 MYT
(User Info | Send a Message)
Serba sedikit maklumat mengenai sultan perak...dan aku rasa tuanku cukup berpengalaman dalam hal2 perundangan nie...tapi bg aku yg x berapa nak pandai ni rasa keputusan yg tuanku 2 macam berat sebelah jeee....ermmm  AMPON TUANKU

Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Sultan Azlan Muhibbuddin Shah Ibni Al-Marhum Sultan Yussuf Izzuddin Shah Ghafaru'llahulahu yang merupakan Yang di-Pertuan Agong [null] Malaysia [null] yang kesembilan. Baginda merupakan Sultan dari negeri Perak Darul Ridzuan [null]. Sultan Azlan Muhibbuddin Shah menjadi Yang di-Pertuan Agong [null] Malaysia [null] dari 26 April [null] 1989 [null] - 25 April [null] 1994 [null]
Baginda [null] dilahirkan pada 1928 [null] di Batu Gajah [null], Perak [null].

kejaya:-

  • Memulakan perkhidmatan sebagai Timbalan Setiausaha Kerajaan Negeri Perak [null].
  • Menyertai Perkhidmatan Undang-undang dan Kehakiman Persekutuan Tanah Melayu sebagai Majistret Kelas Pertama dan Presiden Mahkamah Sesyen.
  • menyandang Peguam Persekutuan dan Timbalan Pendakwa
  • Penasihat Undang-Undang Negeri Pahang [null]
  • Penasihat Undang-Undang Negeri Johor [null]
  • Pendaftar Mahkamah Tinggi Persekutuan Tanah Melayu [null]
  • Ketua Pendaftar Mahkamah Persekutuan Malaysia [null].
  • 1965 (umur 37 tahun ) baginda dilantik menjadi Hakim Mahkamah Tinggi Malaya [null] yang merupakan hakim termuda dalam sejarah kehakiman Komanwel [null].
  • 1973 Hakim Mahkamah Persekutuan
  • 1979 Ketua Hakim Mahkamah Tinggi Malaya.
  • 12 November 1982 menjadi Ketua Hakim Negara menggantikan Tun Mohamad Suffian Hashim [null] yang bersara. Jawatan ini merupakan puncak karier kehakiman.



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by cicitsagor77 on Friday, February 06 @ 15:05:14 MYT
(User Info | Send a Message)
to: munawircahaya,
sultan hanya menjadi ketua ugama bersyarat jeeeee.........................
ketua agama islam adalah nabi muhammad s.a.w itu kita tak boleh derhaka, lain dari tu kita boleh kala ilmu dan iman kita lebih dari dia paham



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by shamatun on Friday, February 06 @ 15:24:09 MYT
(User Info | Send a Message)
woit berahim...mu ni tak paham ker?Islam benarkan kita kutuk/aibkan org zalim/jahat dlm situasi yg tertentu..elok mu tanya dulu orang/ ustaz ker kalu nak cakap bab agama...aku bukan apa, kita org Islam wajib sebut kezaliman seseorang...biar org lain tahu, sedar...ni kalu senyap jer, mananya tanda benci kiter kepada kejahatan dan kezaliman...aku rasa mu tahu akan hadis yang menyebut akan Sesiapa yang melihat orang buat mungkar,maka tegurlah...



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by lush995 on Friday, February 06 @ 18:21:15 MYT
(User Info | Send a Message)
memang patut pun sultan kene maki. kebanyakan sultan x ada k--ek! x boleh harap. wasting the taxpayers money only! gulingkan kan aje diorg ni. biar negara ni jadi republic pun x pe. Anti-Zionist Republic of Malaysia. sempoi..



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by pilot512 on Friday, February 06 @ 19:47:05 MYT
(User Info | Send a Message)
Assalamulaikum,

Sesungguhnya kita kena beringat..jangan salahkan raja,
Pertama kita kena tahu siapa orang keadilan itu sendiri..nama jer nama orang keadilan(sesetengah bukan semua) tapi ideologi,perangai kan macam orang BN.Sepetutunya kita tapis dulu(Cth Dato Nasa).Ni bukan main seronok lagi.
no.2..kalau selain melayu maki raja/ sultan kita akan emosi marah...(cth sebelum ni Kit Siang) tapi kita pulak yang mengajar orang suruh maki raja...jgn la...saya pun bukan sokong apa yang berlaku..tapi fikir lah dulu sebelum apa-apa jadi.



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by antagonis33 on Friday, February 06 @ 20:07:30 MYT
(User Info | Send a Message)
sudah sudah la.

mmg pedih dgn kenyataan tp terima dgn hati terbuka. berdoa semoga ditunjukkan jalan.

aku yakin ada hikmat atas semua ini.

tak usah mencaci sultan. bimbang dieksploitasi oleh barua2 umno.

mungkin sultan ada sbb berbuat demikian. jika tidak krn "kebijaksanaan" sultan masakan mohd nizar dr parti minoriti menjadi mb. bkn adun pkr behrang atau adun dap. fikir2kan.

sudah sudah la.

tak semestinya org yg berlainan pendapat dr kita wajar dicaci.

insafi dan muhasabah diri.

kemenangan pasti bersama kita.. bersama Islam..



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by phytrie on Friday, February 06 @ 21:43:49 MYT
(User Info | Send a Message)
kesian sultan dilahanat oleh rakyat...mungkin sultan pertama dlm sejarah malaysia dilahanat oleh rakyat...



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by wazabalana on Friday, February 06 @ 22:55:10 MYT
(User Info | Send a Message)
ampun tuanku beribu2 ampun
tersangat sayu kalbu hamba mengenang nasib yg menimpa tuanku sempena sambutan jubli pk pemerintahan tuanku



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by capcibo on Saturday, February 07 @ 05:44:39 MYT
(User Info | Send a Message)
gambo mike dan seluruh susur jalur mike dah ade dalam kotok buat makan dek nane.Raja double standard



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by capcibo on Saturday, February 07 @ 05:56:20 MYT
(User Info | Send a Message)

Dari sultan pertama Perak sehingga sultan azlan , sultan Tuanku adalah sultan yg pertama di keji oleh seluruh rakyat Perak kebetulan tuanku ada menyambut jumli perak 25 tahun .seluruh warga perak bermula telok intan hingga behrang dari utara hingga selatan perak kecewa dengan tuanku mengikut telunjuk UMNO.




Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by U on Saturday, February 07 @ 10:17:10 MYT
(User Info | Send a Message)
Sekarang bolehlah eks!
ingat tak mati ke?
nanti di akhirat semua kita serupaaaaa!
masa tu baru tau, umno tak boleh tolong awak lagi!




Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by wireless_2107 ([email protected]) on Saturday, February 07 @ 19:13:36 MYT
(User Info | Send a Message)
aku rasa sultan ni tak bersalah tapi barua2 di sebelah dia tu mcm sinazrin bangang tu dan beberapa ekor barua yang lain, pergi mampus kau nazrin



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by pokman on Sunday, February 08 @ 15:46:40 MYT
(User Info | Send a Message)
"tiada taat kepada pemimpin yang menyuruh kepada berbuat maksiat" mafhum dari ayat Al Quran

Ayat ini adalah asas kepada semua orang untuk direnungi bersama,  dok kira samada dia Sultan, PM atau MB

Jadi, pikir-pikirlah, sebab kita semua akan dipertanggungjawabkan keatas pimpinan kita di akhirat kelak.

Wallahua'alam



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by melaka08 on Wednesday, February 25 @ 09:33:11 MYT
(User Info | Send a Message)
ke arah negara republik....seperti singapura.....mungkin itu yang pembangkang mahukan....mungkin lebih baik begitu agaknya



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by shidon on Monday, March 02 @ 08:03:35 MYT
(User Info | Send a Message)

aper yg sultan perak ni buat sampai semua org marah2 ni???
besar sgt ke salah dier???




Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by laksamana_laut on Thursday, March 05 @ 16:19:31 MYT
(User Info | Send a Message)
jgn buatkan rakyat merasakan institusi beraja tidak berguna.sedangkan shah iran pun boleh digulingkan..awas.syukurlah dilahirkan dengan seluruh hidup disara rakyat..seluruh keturunan.bantulah rakyat..amin



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by angah108 on Thursday, March 05 @ 16:33:32 MYT
(User Info | Send a Message)
Rakyat ade hak..tanpa rakyat siape la sultan??? bkn niat nk derhaka, tp tgk blk dlm cermin siape dri tuanku yg sebenar??? SULTAN @ ahli UMNO??



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by Jerangau on Friday, March 20 @ 00:58:15 MYT
(User Info | Send a Message)
Salam. Tidak baik maki orang apatah lagi Sultan yang patut kita hormati. Saya sedih jika ada orang dok memaki hamun, elok kita muhasabah diri kita. Wassallammmmmmm



Re: Sultan perak Dimaki Dalam Buku Pelawat Istana (Score: 1)
by kejoryob on Sunday, March 29 @ 02:18:08 MYT
(User Info | Send a Message)
kenapa perlu dihina sultan Perak.....??? sepatutnya yang menghina sesama manusia tu, patut di humban ke longkang ajer... sepatutnya bersyukur, perlu diingat sultan juga memilih DS Nizar sebagai MB dahulu, kalo ikut teman, sepatutnya Datuk Ngeh Koo Ham patut di angkat sebagai MB Perak. tapi atas ketidakpandaian sultan dalam mengira matematik, maka sultan melantik wakil PAS sebagai MB. padahal DAP menang byk. walaupun kerusi MB mesti seorang Islam & Melayu. tetapi sultan Perak tetap juga memanggil Ngeh sebagai salah seorang calon MB masa tu. Ngeh Koo Ham siap kata " sultan Perak berhak memilih siapa MB dan boleh meggunakan hak ekslusifnya melantik MB dikalangan bkn Melayu".


               
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..
Runtuh lagi...

Sila Klik
6 Dis - satu lagi tragedi tanah runtuh yang dahsyat telah berlaku di Bukit Antarabangsa, Ulu Kelang

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
Pahang daily
Sabahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
Perak Bersatu
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo Lo
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
Betul Ka?
Lanh14
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
MalayaDaily
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
Pancak Bicara
Rencana Rakyat
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
DPP Gombak
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
Al Brangi
Beras Melaka
al-Futhuhat
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
Abu Bahsyir Al Muqry
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
Cili Merah
Hati Sufi
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
PAS Kelantan
PAS Kedah
PAS Negeri Sembilan
PAS Penang
PAS Melaka
PAS Selangor
PAS Pahang
PAS Johor
PAS N. Sembilan
PAS Perak
PAS Kedah
PAS Sabah
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
DPP Sarawak
DPP Pahang
DPP Kedah
DPP Penang
DPP Perak
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPPK Bagan Datoh
Pemuda Pengkalan Chepa
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
DPP Gombak
DPP Pertaling Jaya Sel
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
PAS Mengkebang
PAS DUN Jeram
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
PAS Caw. Shah Alam 2
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
AMK Serdang
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
Jabatan Amal 2
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
ApSeReNaPeTe
Keadilan Bayan Baru
Satu Pentafsiran
DPP Temerloh
Pasti Temerloh
Pasti Az-Zahra
N25 Bukit Selambau
Pena Perjuangan
Jangan Beli
Kembara Minda
Blogger Wawasan
Web Panas
Sekondakhati
Sidang Online
Corong Kita
Dr. Zulkifly Ahmad
DPP Kuala Langat
Blog Rantau
Hanafiah Ahmad
Limau Tambun
YB Dr. Nik Mazian
DPP Serdang
PP Sarawak
Mengejar Cahaya
Markaz Ehsan
al-Kerohi
Zul Mamak
sya~reformis
KopiCyber
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
Al-Muttaqin TV
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.