Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO Versi 7  ·  Exit
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Advertising/Iklan

Skim pembiayaan koperasi

Al-Bai  Bithaman Ajil Tanpa Penjamin

Langsingkan badan selamat dan semulajadi selama 30 hari

Rawatan Tradisional Secara Islam

Bengkel Kereta anda dengan harga berpatutan

Smart Learning Skor A

CD ayat-ayat suci AlQuran Al-Rogyah Alyare'yah

Sihat Secara Semulajadi

Memiliki Perfume Egyptian Potion

ceramah terkini

Alphalipid

REVOLUSI Penjagaan KERETA

Minyak Wangi tanpa Alkohol - Pengedar diperlukan!!

Al Quran Digital

MLM berasakan buah manggis (VeMMA)(Vemmabuilder)

Lambang Lelaki Sebenar

Seminar e-Book

Krim untuk lelaki virile for men

jus manggis vemma

penapis air fnr2u

Rumah burung layang ingin dijual

MACAM2 ADA seperti produk sarang burung, DCL, Naco, Slim it yourself dan lain2 lagi...

Produk Jus Manggis Vemma

Ziarah Yaman

Penawar Masalah Mata

10 Ribu produk affiliate oleh ClickBank

Coklat Minda

Layari Qasseh-Design Online Shop

Register ONLINE sekarang!

Nasrin Ibtisam Enterprise: e-Catalog

EXTRA INCOME, DAFTAR PERCUMA

www.labonda.com - LaBonda Collection

www.iluvislam.com

Program Didik Fitrah

Ceramic Busines Club, pemborong barang2 seramik

jom kita boikot barangan yahudi.sokong produk islam

Melicinkan Perjalanan Kenderaan Anda

kelab Jutawan

Mengatasi Masalah Kelakian Anda

Kursus Penternakan Lintah!

- HANYA RUANG IKLAN INI SAHAJA MASIH ADA KEKOSONGAN

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · Feedback
    · Forums
    · iklan
    · livep2p
    · Private_Messages
    · Shout_Box
    · Stories_Archive
    · Surveys
    · tkofm
    · Top
    · Video_Stream

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 4/5/2009

  Speaker mohon Sultan Perak tangguhkan sidang DUN
  Bekas Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak didakwa lagi
  7 sampul surat tender Toyota Camry diterima
  Rakyat penanda aras utama KPI - Najib
  Mesyuarat bincang isu agama anak tidak lama lagi
  Hafiz lepas dan bukan letak jawatan Ketua Pemuda Pas
  Kuala Lumpur dipilih menjadi tuan rumah KLCIC
  Dadah dalam kontena tak mungkin RM1 bilion - Musa
  Penjawat awam terbaik dihantar melanjut pelajaran
  Hanya ulama profesional layak untuk Presiden, Timbalan Presiden Pas
  Mahkamah Tinggi benar prosiding batal keputusan KDN
  4,000 kakitangan awam dijangka hadir sambutan Hari Pekerja
  Jangan buat kacau minta Pas letak calon di Penanti
  Asas ikatan kesetiaan dan bai'ah dalam sektor awam.
  Pro-Anwar dibidas
  500 mat rempit diperiksa
  GLC ternak ayam hapus monopoli
  Syabu satu kontena bernilai RM200j dirampas?
  Teruskan bina jambatan bengkok
  ‘Telah lama dipersetujui, ia tidak perlu diubah’
  Biar muktamar tentukan siapa layak
  Pas Selangor akui gagal penuhi tuntutan ahli
  Perlis mahu ulama isi jawatan tertinggi
  Tidak ada dalam perlembagaan – Pas Melaka
  Demi maruah parti
  BN tidak perlu bertanding
  Keputusan letak jawatan Manoharan 4 minggu lagi
  Penanti: Hadi ulangi sokong calon PKR
  Kaji semula keputusan– Dr. Mujahid
  Zambry lapor polis tuduhan ADUN Titi Serong
  Saya tidak tahu langsung spekulasi Soi Lek - Tee Keat
  3 lagi kes H1N1 dikesan
  Babi dijangkiti virus H1N1 di Kanada
  50 rakyat Mexico diasing
  FBI peralat pelajar Islam di Amerika Syarikat
  Pakistan tubuh mahkamah rayuan Syariah
  Sri Lanka kritik negara Barat
  Sondhi dakwa pegawai tentera terlibat
  WHO elak umum tahap wabak
  Zoo musnah 3 babi hutan
  Jurulatih NFL patah tulang
  ADB sedia bantu negara Asia hadapi H1N1
  Ayah mahu pelihara anak
  Pekerja bagasi enggan punggah beg
  Antasari nafi terlibat kes bunuh
  Selatan Australia larang guna beg plastik
  Pencuri tersangkut atas bumbung

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Chit Chat

Only registered users can shout. Please login or create an account.

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: john11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 25153

People Online:
Visitors: 0
Members: 0
Total: 0

@TKO..

- DUA RUANG IKLAN MASIH KOSONG -

Kenyataan Media Terkini Presiden PAS
Dilulus terbit pada Friday, February 06 @ 17:45:44 MYT oleh TokPenghulu

Kenyataan Media Oleh Tuan Guru Haji Abdul Hadi

 Parti Islam SeMalaysia (PAS) adalah sebuah parti yang sah berdaftar dan senantiasa mendukung prinsip rukunegara termasuklah prinsip kesetiaan kepada raja dan negara, keluhuran perlembagaan dan kedaulatan undang-undang. Kami sepenuhnya percaya bahawa kedudukan kesemua prinsip-prinsip rukunegara ini haruslah dihormati oleh seluruh warga di dalam negara kita ini untuk memastikan keharmonian dan keadilan yang menyeluruh terus terpelihara.

Oleh yang demikian, PAS berpendapat bahawa suasana kekalutan yang sedang berlaku di negeri Perak Darul Ridzuan pada masa kini boleh dielakkan dari menjadi lebih buruk sekiranya prinsip asas yang merujuk kepada undang-undang negeri dan perlembagaan persekutuan dijadikan rujukan. PAS berpandangan bahawa Menteri Besar (MB) Perak pada masa ini, iaitu Dato' Seri Ir. Mohammad Nizar Jamaluddin, hanyalah boleh diturunkan dari kedudukannya sebagai menteri besar menerusi undi tidak percaya yang dilakukan di dalam Dewan Undangan Negeri (DUN) semasa ianya bersidang.

PAS yakin bahawa sekiranya permohonan MB untuk membubarkan Dewan Undangan Negeri diterima, maka suasana yang tegang dan boleh menuju kepada satu krisis perlembagaan boleh dielakkan. Pembubaran DUN akan membuka ruang kepada rakyat untuk membuat pilihan mereka menerusi satu pilihanraya yang menyeluruh di negeri Perak.

Saya juga ingin meminta kepadaseluruh rakyat di negeri Perak khususnya dan seluruh ahli dan penyokong kerajaan Pakatan Rakyat di seluruh negara secara amnya supaya bertenang dan tidak terjebak dalam perangkap provokasi yang mungkin ditimbulkan oleh pihak-pihak tertentu.

Presiden PAS
Dato' Seri Tuan Guru Hj. Abdul Hadi Awang

 
Artikel Hari Ini

BERSIH seru rakyat berpakaian hitam pada 7 Mei

Elok Semua Pejabat UMNO dibuka Dalam Balai Polis

Jangan jadikan Internet sebagai medium bertelingkah

Rileks Sekejap:Hargai Ia Selagi Ada

Ketua Pemuda DPPN Sabah Lawat Tapak PASTI Baru Kinabatangan, SABAH.

GURU DIPAKSA KERJA SEMASA CUTI UMUM.

Menanti Keputusan UMNO Di Penanti..

Fenomena Pertahankan Nama Baik Babi - Agenda Sulit Musuh Islam

TPM yang berhujah seperti Ketua Pemuda UMNO Cawangan

Mengapa Ir Kahlid Samad dan Husam Musa tiba-tiba memberi komen?

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Kenyataan Media
· News by TokPenghulu


Most read story about Kenyataan Media:

Ku Li Ulangi Pendirian Nizar Masih MB Yang Sah

Kenyataan Pejabat Sultan Perak

Surat Nizar kepada Sultan Perak

Kenyataan Media Terkini Presiden PAS

Kenyataan Balas AIC, Menjawab pertuduhan Hishamuddin

Article Rating
Average Score: 0
Votes: 0

Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"Kenyataan Media Terkini Presiden PAS" | Login/Create an Account | 29 comments
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Kenyataan Media Terkini Presiden PAS (Score: 1)
by anakikan on Friday, February 06 @ 17:54:57 MYT
(User Info | Send a Message)
mempertahankan tanah air atau kerajaan bagi saya adalah wajib/jihad. macam palestin berjuang mempertahankan kerajaan HAMAS..



Re: Kenyataan Media Terkini Presiden PAS (Score: 1)
by ryme77 on Friday, February 06 @ 18:11:29 MYT
(User Info | Send a Message)
"Apabila seseorang Sultan itu tidak lagi mendapat sokongan dan kepercayaan dari majoriti rakyat dibawahnya, maka Sultan tersebut mestilah meletak jawatan. Tugas Sultan ialah menjadi payung dan pelindung kepada semua rakyat. Apabila majoriti rakyat tidak lagi percaya kepada Sultan tersebut dan tidak mahu dilindungi lagi oleh Sultan tersebut, maka tiada lagi tugas yg dipertanggungjawabkan kepada Sultan tersebut. Sekiranya Sultan enggan meletak jawata  selepas dinasihati oleh rakyat, maka dengan sendirinya jawatan Sultan tersebut dikira telah dikosongkan, dan dengan kuasa yang ada pada rakyat, rakyat akan melantik seorang Sultan yang baru"



Re: Kenyataan Media Terkini Presiden PAS (Score: 1)
by pas-4-ALL on Friday, February 06 @ 18:12:00 MYT
(User Info | Send a Message)
Aku harap sempena meyambut hari ini dalam sejarah umno merampas Perak marilah kita bersama-sama adakan setiap bulan solat hajat selamatkan negara Malaysia dan negeri PR dari Zionis UMNO terutama di STADIUM NEGERI MASING2 . DI SAMPING KITA MEMINTA PERTOLONGAN DARI ALLAH AKAN DIKEKALKAN 4 NEGERI DI PERINTAH PR MALAH AGAR DAPAT MEMERINTAH MALAYSIA PADA PRU KE-13 NANTI . AMIN YA RABBAL ALAMIN



Re: Kenyataan Media Terkini Presiden PAS (Score: 1)
by Anonymous on Friday, February 06 @ 18:23:30 MYT
Nizar adalah Menteri Besar HARAM pada masa ini, Dr. Zambry adalah menteri besar yang sah yang telah dilantik oleh Sultan Perak. Ahli PAS tidak perlu buat demontrasi HARAM. Polis akan bertindak tegas! harap maklum.



Re: Kenyataan Media Terkini Presiden PAS (Score: 1)
by Anonymous on Friday, February 06 @ 18:40:36 MYT
Kuiz hari ini.

1. Siapakah nama menteri haram jadah negeri Perak pada hari ini ?
2. Berapa ekor lembukah yang berbaring atas jalan di Perak ?
3. Berapa orang yang lebam-lebam  muka?
4. Berapa orang yang matanya pedih-pedih??
5. Berapa orang yang kena tangkap masuk lokap ?
6. Sebab apa lembu-lembu menagis ??

Setiap soalan yang salah akan menerima sepakan di bontot masing-masing.

selamat mencuba!



Re: Kenyataan Media Terkini Presiden PAS (Score: 1)
by Anonymous on Friday, February 06 @ 18:55:45 MYT
"Barang siapa yang membenci satu perkara dari diri pimpinannya, maka
hendaknya ia bersabar, sebab tidak ada seorangpun yang keluar dari sultan
walau sejengkal lalu ia mati dalam keadaan demikian, melainkan mati dalam
kejahiliyahan."(HR.Muslim dari Abdullah bin Abbas)



Re: Kenyataan Media Terkini Presiden PAS (Score: 1)
by adhuhai on Friday, February 06 @ 18:57:03 MYT
(User Info | Send a Message)
http://www.youtube.com/watch?v=e3GX9ACacWo



Re: Kenyataan Media Terkini Presiden PAS (Score: 1)
by anaklangkawi on Friday, February 06 @ 19:22:20 MYT
(User Info | Send a Message)
Tanya diri sendiri.. soalan cepu emas.

Kalaulah tiba2 ada org Islam terbunuh waktu demo tadi..
Hangpa rasa dia mati syahid ke idak?



Re: Kenyataan Media Terkini Presiden PAS (Score: 1)
by mohtar on Friday, February 06 @ 19:44:46 MYT
(User Info | Send a Message)
ajenda pemimpin umno hari ini sedaya upaya harus dipertahankan, by hook by crook.  maka dengan segala kekejian mereka dengan menggunakan kuasa sogokan wang, tektik jahat dan memperdaya spr, kuasa raja-raja,  mereka mendapatkannya,  tapi ingat..,rakyat akan ingat kejahatan ini sampai bila2. Najib perlukan kuasa sekarang, kalau tidak dia akan hancur dengan bebagai kes terutama pembunuhan altantunya yang dikaitkan dengannya.  bila ada kuasa nanti, kita lihat nanti apakan jadi sistem kehakiman malaysia.  najib rupanya sangat jahat.    



Re: Kenyataan Media Terkini Presiden PAS (Score: 1)
by fidini on Friday, February 06 @ 21:22:10 MYT
(User Info | Send a Message)
apa sabar sabar... tuan guru lagi arif bab hukum hakam...umat islam itu bersaudara.. jika satu puak itu berbalah hendaklah dirujuk kepada quran dan hadis.. jika satu puak seperti puak umno yg mengaku islam ini menzalimi saudaranya wajib memerannginya.

   tuan guru berilah arahan agar aku dapat meletupkan diri ku demi memusnahkan para pemimpin jahat kerajaan munafik umno bn.
  percayalah masih ada org yang samgup berkorban nyawa untuk memerangi kaum umno jahat ini.....umno hanya akan berhenti jadi jahat apabila mereka ini melayang keneraka  . para pemimpin umno ini serupa puak yahudi yang amat takutkan mati kaum pengecut dan sayangkan harta benda yang mereka rompak dari rakyat...

    berilah amanat dan seruan untuk kami memusnahkan kaum munafik yang amat di bimbangi oleh nabi akan muncul diakhir zaman ini.

berapa ramai lagi umat Islam yang murtad dan berapa ramai lagi umat islam yang sesat untuk bersabar



Re: Kenyataan Media Terkini Presiden PAS (Score: 1)
by cakne on Friday, February 06 @ 21:23:46 MYT
(User Info | Send a Message)
BERUK HARAM JADAH ANONYMOUS...BAKPE KO SIAL SGT ...CELIK MATE LUAS2 BODO AIR MENATANG ANJING AMNO...JILAT TAIK R KO...DOK TAU MN BTUL...KO NI LEBIH ELOK DUK DLM HUTAN BERKAWAN NGAN BERUK2 MATYEH...NIKOH NGAN BERUK2 DALM HUTAN R KO...MCM SETAN MU NI...CISSS CELAKE PUNYE ORG....EEE GERAMNYE AKU...PUOK2  MU MOLEK CIUM NAJIS NAJIB JE...PAHTU MKN... 



Re: Kenyataan Media Terkini Presiden PAS (Score: 1)
by hanturayau on Friday, February 06 @ 22:11:39 MYT
(User Info | Send a Message)

kita berburuk sangka antara satu sama lain adalah akibat daripada dua ekor beruk haram, sekor dari behrang, sekor lagi dari cangkat jering, dicampur dengan sekor khinzir betina dari jelapang kemudian ditambah sekor babun haram jadah yang terlepas dari bota. itulah puncanya porak perandanya perak.  semoga cepat pupus spesis ini dari negeri perak.




Re: Kenyataan Media Terkini Presiden PAS (Score: 1)
by Ujang71 on Friday, February 06 @ 23:38:27 MYT
(User Info | Send a Message)
Pak Itam ni lah yg sebenarnya MENTERI BESAR HARAM kat Perak sekarang ni. Syabas Sultan Perak, Syabas UMNO Perak, Syabas Israel yg telah menaja rampasan kuasa di Negeri Darul Ridzuan ni, Syabas 4 ekor katak yg telah menjayakan drama pendek yg bertajuk MENUJU JALAN KE NERAKA ini. Syabas kepada penyokong2 UMNO yg telah bersekongkol dengan pemimpin2 kaki rasuah dan kaki betina anda.

Dan yg terakhir sekali syabas semuanya kerana selepas ini BUMI DARUL RIDZUAN AKAN BERGELAB SEGELAP MEMANDA MENTERI BESAR YG BARU DILANTIK DAN SEMAKIN SUBURLAHLAH BENIH2 RASUAH YG TELAH MULA DISEMAI OLEH PEMIMPIN2 UMNO DGN SEJARAH RAMPASAN KUASA YG MEMALUKAN  INI.
mat gelap



Re: (Score: 1)
by Anonymous on Saturday, February 07 @ 00:09:58 MYT
Kita semua dapat lihat betapa ganasnya mereka hari ini. Melihat kepada keadaan, maka tak hairanlah kalau peristiwa MEMALI berulang lagi di Perak. Mereka tak lebih dari lembu-lembu yang menyondol tak tentu arah. PAS tidak perlulah menglembukan pengikut fanatiknya yang tak berpelajaran dan tidak boleh berfikir secara rasional. Didiklah mereka jadi orang yang berguna, bukannya lembu-lembu di jalanan!!!PAS sepatutnya berdakwah, bukan berebut kuasa macam orang gila. 



Re: Kenyataan Media Terkini Presiden PAS (Score: 1)
by imjan on Saturday, February 07 @ 00:29:20 MYT
(User Info | Send a Message)
SETIAP JUMAAT KITA PAKAT DOAKAN SULTAN CEPAT MATI...NGABEH BOREHH..IMAM NAWAWI DALAM DOANYA BERKATA "AKU MINTA JAUH DARI KEJAHATAN SYAITAN DAN SULTAN..." (HIZIB IMAM NAWAWI)



Re: Kenyataan Media Terkini Presiden PAS (Score: 1)
by ainamirah3397 on Saturday, February 07 @ 00:46:50 MYT
(User Info | Send a Message)
SALAM,

Daripada Abu Abbas, Abdullah bin Abbas r.a : Bahawa pada suatu hari saya sedang berada di belakang Rasulullah SAW (di atas binatang tunggangannya), lalu sabda baginda : ‘Wahai anak kecil, sesungguhnya aku telah mengajar kamu beberapa perkataan. Peliharalah ( perintah ) Allah, nescaya Dia akan memelihara kamu, peliharalah ( kehormatan ) Allah, nescaya engkau akan merasakan Dia berada bersama-samamu. Jika engkau memohon, pohonlah kepada Allah semata-mata. Jika engkau meminta pertolongan mintalah kepada Allah semata-mata. Ketahuilah bahawa jika semua umat manusia berkumpul untuk memberikan kepadamu sesuatu menafaat, nescaya mereka tidak akan mampu memberi menafaat itu, melainkan dengan sesuatu yang telah ditaqdirkan oleh Allah. Begitu juga sekiranya mereka berkumpul untuk menentukan suatu mudharat untuk kamu, nescaya mereka tidak akan mampu menentukannya, melainkan dengan suatu yang telah ditentukan Allah ke atas kamu. Telah diangkat kalam ( tulisan ) dan telah kering ( tinta ) buku catitan.’

(Riwayat Tirmizi)


ISLAM FIRST

http://www.Asia001.com/ainamirah [www.asia001.com]ECOCHARGE, ENJIN  PICKUP, MINYAK  JIMAT, WANG PUN DAPAT.

http://www.faja2u.net/?id=ainamirah [www.faja2u.net] INCOME BESAR DARI PRODUK POWER UNTUK SUAMI, ... ANDA PASTI TERUJA!!!.......INSYA-ALLAH.






Re: Kenyataan Media Terkini Presiden PAS (Score: 1)
by Ujang71 on Saturday, February 07 @ 00:51:18 MYT
(User Info | Send a Message)
Kuiz hari ini.



Re: Kenyataan Media Terkini Presiden PAS (Score: 1)
by Ujang71 on Saturday, February 07 @ 00:53:15 MYT
(User Info | Send a Message)
Kuiz hari ini. Soalan kuiz bodoh drp penyokong totok parti karat UMNO

1. Siapakah nama menteri haram jadah negeri Perak pada hari ini ?Jawapannya: Burung gagak yg dicekup dr P.Pangkor.

2. Berapa ekor lembukah yang berbaring atas jalan di Perak ?Jawapannya: Sekor....nama lembu tu Pak Lah...lembu tersohor dalam abad ini, usahkan tidur diatas jalan tapi sering kelihatan tidur di Majlis2 resmi & Masyuarat Agung Parti kepala otak lembu UMNO.

3. Berapa orang yang lebam-lebam  muka?Jawapannya: 4 orang...orng2 yg dimaksudkan tu ialah tulah dianya yg telah bertukar jadi katak lalu melompat ke dalam parti cap kepala lembu UMNO....sebelum melompat muka diaorang ni dah kena libas dgn Ringgit Malaysia sampai lebam-lebam.

4. Berapa orang yang matanya pedih-pedih??Jawapannya: Pun empat orang....nak kata orang pun tidak..Istilah paling tepat ialah 4 ekor katak. Jawapan no. 4 ni sama seiras dgn jawapan no. 3 

5. Berapa orang yang kena tangkap masuk lokap ?Jawapannya: Sekor je...tu yg angkat sumpah kat istana tu yg hitam legam macam burung gagak tu...itulah dia orgnya yg jd Menteri Besar HARAM pertama kat Perak ni.

6. Sebab apa lembu-lembu menagis ??Jawapannya: Lembu tu menangis sebak sebab dia sangka dialah binatang yg paling bodoh kat dunia nie...rupanya ada yg lebih bodoh drp dia...siapa dia yg dimaksudkan oleh lembu tu....itu la engkau, Munawir Cahaya dan segerombolan dengannya.

Setiap soalan yang salah akan menerima sepakan di bontot masing-masing.Tolong jangan lupa sepak sekali bontot MENTERI BESAR ENGKAU YG HITAM LEGAM TU SEKALI..OKEY

selamat mencuba!
Terima kasih wahai lembu



Re: Kenyataan Media Terkini Presiden PAS (Score: 1)
by Ujang71 on Saturday, February 07 @ 01:09:28 MYT
(User Info | Send a Message)
Kita semua dapat lihat betapa ganasnya mereka hari ini. Melihat kepada keadaan, maka tak hairanlah kalau peristiwa MEMALI berulang lagi di Perak. Mereka tak lebih dari lembu-lembu yang menyondol tak tentu arah. PAS tidak perlulah menglembukan pengikut fanatiknya yang tak berpelajaran dan tidak boleh berfikir secara rasional. Didiklah mereka jadi orang yang berguna, bukannya lembu-lembu di jalanan!!!PAS sepatutnya berdakwah, bukan berebut kuasa macam orang gila. 

Jawapannya:

Kita semua dapat lihat betapa ganasnya lembu2 peliharaan UMNO menyembur rakyat yg tidak berdosa hari ini. Melihat kepada keadaan, maka tak hairanlah kita akan menyaksikan rampasan kuasa ala Yahudi telah berulang lagi di Perak. Mereka (Polis Bodoh/ FRU tu)  tak lebih dari lembu-lembu peliharaan UMNO yang menyondol tak tentu arah.

UMNO 
perlulah menglembukan pengikut fanatiknya yang tak berpelajaran dan tidak boleh berfikir secara rasional. Didiklah mereka jadi orang yang suka makan rasuah, suka meraba betina jalang, suka menghina sunnah nabi, suka songlap duit zakat, suka kepada maksiat dan hiburan, suka menindas alim ulamak bukannya jadi orang2 yg menyeru kepada kebaikan & melarang kepada kemungkaran!!!

UMNO sepatutnya meneruskan tradisi membela perasuah dan penerima rasuah, bukannya berebut-rebut melakukan kebaikan dan keredhaan Allah. 


               
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..
Runtuh lagi...

Sila Klik
6 Dis - satu lagi tragedi tanah runtuh yang dahsyat telah berlaku di Bukit Antarabangsa, Ulu Kelang

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
Pahang daily
Sabahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
Perak Bersatu
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo Lo
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
Betul Ka?
Lanh14
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
MalayaDaily
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
Pancak Bicara
Rencana Rakyat
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
DPP Gombak
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
Al Brangi
Beras Melaka
al-Futhuhat
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
Abu Bahsyir Al Muqry
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
Cili Merah
Hati Sufi
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
PAS Kelantan
PAS Kedah
PAS Negeri Sembilan
PAS Penang
PAS Melaka
PAS Selangor
PAS Pahang
PAS Johor
PAS N. Sembilan
PAS Perak
PAS Kedah
PAS Sabah
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
DPP Sarawak
DPP Pahang
DPP Kedah
DPP Penang
DPP Perak
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPPK Bagan Datoh
Pemuda Pengkalan Chepa
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
DPP Gombak
DPP Pertaling Jaya Sel
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
PAS Mengkebang
PAS DUN Jeram
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
PAS Caw. Shah Alam 2
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
AMK Serdang
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
Jabatan Amal 2
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
ApSeReNaPeTe
Keadilan Bayan Baru
Satu Pentafsiran
DPP Temerloh
Pasti Temerloh
Pasti Az-Zahra
N25 Bukit Selambau
Pena Perjuangan
Jangan Beli
Kembara Minda
Blogger Wawasan
Web Panas
Sekondakhati
Sidang Online
Corong Kita
Dr. Zulkifly Ahmad
DPP Kuala Langat
Blog Rantau
Hanafiah Ahmad
Limau Tambun
YB Dr. Nik Mazian
DPP Serdang
PP Sarawak
Mengejar Cahaya
Markaz Ehsan
al-Kerohi
Zul Mamak
sya~reformis
KopiCyber
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
Al-Muttaqin TV
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.