Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO Versi 7  ·  Exit
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Advertising/Iklan

Skim pembiayaan koperasi

Al-Bai  Bithaman Ajil Tanpa Penjamin

Langsingkan badan selamat dan semulajadi selama 30 hari

Rawatan Tradisional Secara Islam

Bengkel Kereta anda dengan harga berpatutan

Smart Learning Skor A

CD ayat-ayat suci AlQuran Al-Rogyah Alyare'yah

Sihat Secara Semulajadi

Memiliki Perfume Egyptian Potion

ceramah terkini

Alphalipid

REVOLUSI Penjagaan KERETA

Minyak Wangi tanpa Alkohol - Pengedar diperlukan!!

Al Quran Digital

MLM berasakan buah manggis (VeMMA)(Vemmabuilder)

Lambang Lelaki Sebenar

Seminar e-Book

Krim untuk lelaki virile for men

jus manggis vemma

penapis air fnr2u

Rumah burung layang ingin dijual

MACAM2 ADA seperti produk sarang burung, DCL, Naco, Slim it yourself dan lain2 lagi...

Produk Jus Manggis Vemma

Ziarah Yaman

Penawar Masalah Mata

10 Ribu produk affiliate oleh ClickBank

Coklat Minda

Layari Qasseh-Design Online Shop

Register ONLINE sekarang!

Nasrin Ibtisam Enterprise: e-Catalog

EXTRA INCOME, DAFTAR PERCUMA

www.labonda.com - LaBonda Collection

www.iluvislam.com

Program Didik Fitrah

Ceramic Busines Club, pemborong barang2 seramik

jom kita boikot barangan yahudi.sokong produk islam

Melicinkan Perjalanan Kenderaan Anda

kelab Jutawan

Mengatasi Masalah Kelakian Anda

Kursus Penternakan Lintah!

- HANYA RUANG IKLAN INI SAHAJA MASIH ADA KEKOSONGAN

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · Feedback
    · Forums
    · iklan
    · livep2p
    · Private_Messages
    · Shout_Box
    · Stories_Archive
    · Surveys
    · tkofm
    · Top
    · Video_Stream

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 4/5/2009

  Speaker mohon Sultan Perak tangguhkan sidang DUN
  Bekas Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak didakwa lagi
  7 sampul surat tender Toyota Camry diterima
  Rakyat penanda aras utama KPI - Najib
  Mesyuarat bincang isu agama anak tidak lama lagi
  Hafiz lepas dan bukan letak jawatan Ketua Pemuda Pas
  Kuala Lumpur dipilih menjadi tuan rumah KLCIC
  Dadah dalam kontena tak mungkin RM1 bilion - Musa
  Penjawat awam terbaik dihantar melanjut pelajaran
  Hanya ulama profesional layak untuk Presiden, Timbalan Presiden Pas
  Mahkamah Tinggi benar prosiding batal keputusan KDN
  4,000 kakitangan awam dijangka hadir sambutan Hari Pekerja
  Jangan buat kacau minta Pas letak calon di Penanti
  Asas ikatan kesetiaan dan bai'ah dalam sektor awam.
  Pro-Anwar dibidas
  500 mat rempit diperiksa
  GLC ternak ayam hapus monopoli
  Syabu satu kontena bernilai RM200j dirampas?
  Teruskan bina jambatan bengkok
  ‘Telah lama dipersetujui, ia tidak perlu diubah’
  Biar muktamar tentukan siapa layak
  Pas Selangor akui gagal penuhi tuntutan ahli
  Perlis mahu ulama isi jawatan tertinggi
  Tidak ada dalam perlembagaan – Pas Melaka
  Demi maruah parti
  BN tidak perlu bertanding
  Keputusan letak jawatan Manoharan 4 minggu lagi
  Penanti: Hadi ulangi sokong calon PKR
  Kaji semula keputusan– Dr. Mujahid
  Zambry lapor polis tuduhan ADUN Titi Serong
  Saya tidak tahu langsung spekulasi Soi Lek - Tee Keat
  3 lagi kes H1N1 dikesan
  Babi dijangkiti virus H1N1 di Kanada
  50 rakyat Mexico diasing
  FBI peralat pelajar Islam di Amerika Syarikat
  Pakistan tubuh mahkamah rayuan Syariah
  Sri Lanka kritik negara Barat
  Sondhi dakwa pegawai tentera terlibat
  WHO elak umum tahap wabak
  Zoo musnah 3 babi hutan
  Jurulatih NFL patah tulang
  ADB sedia bantu negara Asia hadapi H1N1
  Ayah mahu pelihara anak
  Pekerja bagasi enggan punggah beg
  Antasari nafi terlibat kes bunuh
  Selatan Australia larang guna beg plastik
  Pencuri tersangkut atas bumbung

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Chit Chat

Only registered users can shout. Please login or create an account.

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: john11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 25153

People Online:
Visitors: 0
Members: 0
Total: 0

@TKO..

- DUA RUANG IKLAN MASIH KOSONG -

Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin
Dilulus terbit pada Wednesday, December 10 @ 14:23:45 MYT oleh TokPenghulu

Respon @ Ulasan Oleh edyesdotcom

" Oleh Pemuda Besut
Apabila menonton berita tv3 malam ini yang menyiarkan seorang penduduk (TUMIRAN MOHD KASDI) marah-marah pada YB Azmin Ali, tahap simpati aku kepada segelintir mangsa-mangsa disana makin menurun dan timbul pulak rasa meluat dan menyampah.

Sambil mengamuk dan marah marah sempat lagi [email protected]rli yang RELA dan ASKAR tak tolong bini dia angkat KOTAK, dia mendakwa petugas hanya duduk makan kat khemah saja.

Orang kaya dah biasa hidup senang…kena sekali-sekala jadi susah mula lah tak tentu arah dan bercakap pun macam orang gila.

Patut nya mamat yang macam ini perangai nya, suruh dia tengok video klip atau photo-photo perobohan penempatan di Kampung Berembang, Ampang, supaya dia insaf sikit atau mengapa tidak rumah mamat ini pun kena timbus juga, supaya tak payah lah bini dia susah-susah nak angkat kotak untuk berpindah, maka tak payah lah dia nak marah-marah orang lain.

Mamat ni tak tahu ke bahawa ada beribu lagi penduduk yang terlibat dalam perpindahan tersebut. Bersabar lah sikit, apakah bila dia mengamuk begitu, pasukan petugas akan terus membantu dia. Aku rasa mamat ni akan di ‘mark’ dan akan disisihkan.

Pada pendapat aku, penyiaran footage itu pun mempunyai maksud terselindung, mungkin untuk memalukan YB Azmin Ali. Footage itu disiarkan agak lama, mungkin mengharapkan Y.B Azmin pulak naik angin sebab kalau aku memang dah kena penampar dah mamat tu. Oleh kerana lama nya footage itu, kita pun dapat dengar apa yang dimarahkan nya. Nasib baik YB Azmin bersikap Profesional. Cuba kalau yang dimarahkan itu YB dari BN, paling tidak pun mamat itu akan diseret ketepi dan mungkin akan di tampar atau lebih malang lagi akan ditangkap atas alasan menimbulkan kekacauan.

Kepada Y.B Azmin Ali, anda telah melakukan yang sepatut nya dan aku berbangga dengan anda. TV3 memang tidak boleh diharap, terlalu nampak sangat bias nya. Setelah kena maki hamun, aku tunggu juga kalau-kalau TV3 minta komen Y.B Azmin, tapi haram tak ada. Yang ada cuma komen TYDP Ampang Jaya .Itu pun kejap sangat, 5 saat adalah kot.

Sekian. Allah Maha Besar !!!

edyes wrote:

Artikel di atas saya petik sepenuhnya dari blog pemuda besut. Saya amat bersetuju dengan apa yang diperkatakan. Oleh demikian, saya tidak menambah komen kerana semua yang terbuku di hati setelah melihat Buletin Utama TV3 malam tadi mempunyai banyak persamaan dengan komen di atas.

Untuk melihat artikel asal bersama video klip tersebut, sila klik di sini.

Meluat betul tengok si gempal tu menyalak. Salahkan RELA?? Dah nama pun sukarela, terima kasih pada mereka yang hadir bantu cukuplah, jangan dok komplen kawan tu rehat makan.

Memalukan diri sendiri di prime time TV3 Buletin Utama. TV3 pun ambik kesempatan kononnya si gempal tu dok marah kat Azmin Ali. Kesian tengok Azmin yang cuba menenangkan keadaan.
"

 
Artikel Hari Ini

BERSIH seru rakyat berpakaian hitam pada 7 Mei

Elok Semua Pejabat UMNO dibuka Dalam Balai Polis

Jangan jadikan Internet sebagai medium bertelingkah

Rileks Sekejap:Hargai Ia Selagi Ada

Ketua Pemuda DPPN Sabah Lawat Tapak PASTI Baru Kinabatangan, SABAH.

GURU DIPAKSA KERJA SEMASA CUTI UMUM.

Menanti Keputusan UMNO Di Penanti..

Fenomena Pertahankan Nama Baik Babi - Agenda Sulit Musuh Islam

TPM yang berhujah seperti Ketua Pemuda UMNO Cawangan

Mengapa Ir Kahlid Samad dan Husam Musa tiba-tiba memberi komen?

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Respon @ Ulasan
· News by TokPenghulu


Most read story about Respon @ Ulasan:

Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin

TS Khalid! Kenakan pukulan KO kepada Khir Toyo

Undang-undang Tubuh Kerajaan Negeri Perak & Kewajipan Mentaati Pemimpin

Kisah SEBENAR dua EXCO PKR, Perak

Dua Adun KeADILan Perak 'hilang 4 hari' petanda UMNO masih kukuh

Article Rating
Average Score: 5
Votes: 4


Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin" | Login/Create an Account | 50 comments
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by Gallardo on Wednesday, December 10 @ 14:33:54 MYT
(User Info | Send a Message)
aku pun mcm tu jgk, luga tengok.. orang kaya yang x pernah kene uji...mcm tu lah



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by ashrof1 on Wednesday, December 10 @ 14:29:53 MYT
(User Info | Send a Message)
http://www.youtube.com/watch?v=JrcHbVLLmdo [www.youtube.com]

"kalau pihak berkuasa hantar helikopter turunkan kami dari bukit tu kami dah cukup bersyukur dah"-penduduk yang maki YB azmin



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by K-5L on Wednesday, December 10 @ 15:36:39 MYT
(User Info | Send a Message)
Harap jangan ada bala lebih besar lagi..baru nak insaf.



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by Munawir ([email protected]) on Wednesday, December 10 @ 16:03:35 MYT
(User Info | Send a Message) http://web.me.com/airasiana
Biasalah kalau ada bencana sebegini MP di kawasan tersebut akan turun tunjuk prihatin..Tetapi sebenarnya mereka cuma bermain sarkis di sana..Mana tidak penduduk di situ menyampah tengok si Azmin. Kalau di kampung bolehlah...tapi di Bukit Mewah sebegini, tak payahlah nak tunjuk terror..Orang disini semuanya cerdik belaka. Boleh tahu apa sebenarnya yang mereka buat. Nasib baik si Azmin ni tak kena penampar dengan penduduk tersebut...



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by jonlompey ([email protected]) on Wednesday, December 10 @ 16:03:52 MYT
(User Info | Send a Message)

  'SATU LAGI PROJEK WAYANG STESEN TV KERAJAAN YAHUDI HADHARI'



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by Yop on Wednesday, December 10 @ 16:17:01 MYT
(User Info | Send a Message)
Macamana org nak tolong kalau berlagak macam dia yg besar, waktu senang, ada ingat kat org, bila susah salahkan org. lu fikir sendiri la.



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by AlangTengah on Wednesday, December 10 @ 16:19:06 MYT
(User Info | Send a Message)
Sepatutnya dia mengadu kat Ezam kalau pasal nak bawa kotak tu.......

tak otak betol



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by mad1 on Wednesday, December 10 @ 16:34:33 MYT
(User Info | Send a Message)
yalah, pasal kotak-kotak ni serahkan saja pada ezam, pasti beres.



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by jeneral on Wednesday, December 10 @ 16:46:14 MYT
(User Info | Send a Message)
Isu samada wakil rakyat main wayang dlm keadaan sebegini tidak timbul.  Cuba bayangkan jika YB Azmin gagal hadir di tempat tragedi.  Dah tentu TV3 akan jadikan isu kononnya wakil rakyat PR tidak prihatin.  Yg ramai penduduk lupa ialah operasi menyelamat diselenggarakan oleh pihak polis..  Nothing much yg YB Azmin boleh buat... Kan ke YB Azmin dr PR.. Lainlah klu dr BN...



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by kaka_81 on Wednesday, December 10 @ 17:02:35 MYT
(User Info | Send a Message)
pi tengok sndiri la ramai ke x ahli dr pakatan rakyat yg trun mmbntu. syabas kepada YB2 pakatan yg brtinak mngarah sukarelawan untuk trun mmbntu.bukan mcm umno cari publisiti dgn letak banner misi bntuan bncana alam.



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by aidednazam on Wednesday, December 10 @ 17:04:29 MYT
(User Info | Send a Message)
TV3 menunjukkan sikap buruk salah seorang penduduk di Bukit Antarabangsa dan contoh bagaimana kita melayan mereka yang tengah naik angin.

Syabas kepada YB Azmin di atas kesabaran anda. Kepada penduduk yang angin tu, banyak2 ingat kepada Allah, mujur hidup lagi jer kalau kena timbus sekali dgn rumah tu...



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by osamakecik on Wednesday, December 10 @ 17:20:43 MYT
(User Info | Send a Message)
si sial pukimak punya munawir nih mmg keldai dr UMNO+BN=Babi Negara!!! oi ko munawir...apa yg ko baghal sgt hah? KERAjaan tuh ngan tv3suku lahanat tuh sama2 bodoh...! sebab apa aku kata bodoh...sebab dorang takleh nak parcayakan aku ngan berita pekak dorang! kepada tv3 atau penyokong KERAjaan yang baca aku punya komen nih...nak bagitau kat korang yg korang nih mmg lahabau..bila org tak datang kata org tak prihatin..bila datang malukan org plak?? wartawan tv3 suku..mana etika kewartawanan kamu bagi menyampaikan berita?nampak gaya korang ni bukan pemberita..tapi korang ni PENCACAI !!



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by Muhandis_Islam on Wednesday, December 10 @ 17:24:08 MYT
(User Info | Send a Message)
Jangan marah Munawir a.k.a. pencacai tukang angkat najis. Dia memang macam tu. Biarlah dia dengan tugas dia untuk jadi pencacai DULU, KINI & SELAMANYA. TV3 SUKU, biaserlah. MOTTONYA : YANG BAIK ITU DATANG DARI BN, YANG BURUK TU DATANG DARI PR.



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by Muhandis_Islam on Wednesday, December 10 @ 17:26:42 MYT
(User Info | Send a Message)
Tambaharn....Bagi aku, brader gempal tu emosi lebih jer. Mungkin tak pernah susah kot. Itulah manusia, bila dah berada tinggi di langit, lupa nak tunduk ke bawah. Bila dah jatuh, mulalah nak salah sana, salah sini. So, utk berada gempal yang nakkan publisiti murahan semalam, nasihat aku, SEMUA PETUGAS DI SANA BUKAN KULI BATAK HANG !!!



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by nagabersembor on Wednesday, December 10 @ 17:40:51 MYT
(User Info | Send a Message) http://www.telokbakong.com
menyampah aku tgk org tu dlm tv ...jenis x reti nak bersabar...ngada2 nak suruh angkat kotak...ingat petugas2 situ kuli batak ke? padan muka  pun,



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by pedas on Wednesday, December 10 @ 17:48:48 MYT
(User Info | Send a Message)
.
.
SI MAMAT TU DAH MELAMPAU....
.
PERANGAI ORANG UMNO.......TAK SEDAR DENGAN BALA ALLAH
PERANGAI ORANG UMNO.......DIA INGAT ORANG NE KULI BAPAK DIA
PERANGAI ORANG UMNO.......MEMANG DASAR TAK FAHAM SUSAH
PERANGAI ORANG UMNO.......DALAM SUSAH MASIH NAK BERLAGAK
PERANGAI ORANG UMNO.......MEMANG JENIS BODOH SOMBONG
PERANGAI ORANG UMNO.......SUKA SALAHKAN ORANG LAIN
PERANGAI ORANG UMNO.......TAK TAHU MUHASABAH DIRI SENDIRI
.
.
PADAN DAH DENGAN APA YANG TERJADI KAT DIA...BESAR KEPALA.
.
.
PERANGAI ORANG UMNO.......BERLAGAK MACAM BOSS....TUUUII



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by lalok52 on Wednesday, December 10 @ 18:07:09 MYT
(User Info | Send a Message)
Kerana ada orang macam depalah berlaku tanah runtuh.
Depa pernah hidup selesa dan dalam keadaan bencana pun nak kan selesa.
pooooda



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by agnako on Wednesday, December 10 @ 18:25:29 MYT
(User Info | Send a Message)
tv3 telah berjaya membuat org benci kat si gemok tuu



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by matsrawak on Wednesday, December 10 @ 19:01:10 MYT
(User Info | Send a Message) http://mykampungku.blogspot.com
sya nak ucapkan syabas atas sikap profesional YB Azmin 
yg tv3 ni pun satu memang... pukimakkkkkkkk....



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by abeisye on Wednesday, December 10 @ 19:08:08 MYT
(User Info | Send a Message)
puak ni dia masih tak sedar



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by MNI on Wednesday, December 10 @ 19:12:47 MYT
(User Info | Send a Message)
munawir-binawir



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by PakMatTempe on Wednesday, December 10 @ 20:06:20 MYT
(User Info | Send a Message)
Perangai orang ameno/bn memang macam tu...
Bagai melepas anjing(TUMIRAN MOHD KASDI) tersepit
sepautnya anjing tu tertimbus sekali



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by 69almaunah on Wednesday, December 10 @ 20:59:36 MYT
(User Info | Send a Message)
Mamat tu puak2 ameno kot.....dah sampai macam tu pun masih tak ingat tuhan...burok nye perangai dia......bertambahlah benci aku kat puak2 nie.....



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by kerirooney on Wednesday, December 10 @ 21:04:30 MYT
(User Info | Send a Message)
saya setuju 200%...biasa la tu,TV tiga suku memang macam tu!!! ingat lagi masa kes YB Nizar(MB Perak)...iaitu kes merampas kamera seorang yg dikatakan wartawan...TV tiga suku dan TV1 UMNO duk heboh menerobos ke pelusuk negara menjaja berita mengenai insiden itu... tp menurut Harakahdaily,insiden itu ada kaitan dgn perbuatan yang dikatakan cuba dilakukan oleh YB UMNO kawasan terdekat.. Wallahua'lam! -www.seepot.blogspot.com-



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by hikam on Wednesday, December 10 @ 21:59:43 MYT
(User Info | Send a Message) http://www.negarakini.com

ORANG KAYA YANG BONGKAK , TAK SEDAR DIRI & DLL, DAH KENA BALA TAK INSAF-INSAF LAGI.. PERANGAI MACAM YAHUDI MABUK MACAM TV3 JUGAK!!




Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by amizie on Wednesday, December 10 @ 22:31:28 MYT
(User Info | Send a Message) http://ahmadtarmizi.blogspot.com
Artikel diatas sebenar nya ditulis oleh aku http://www.tranungkite.net/v8/modules.php?name=News&file=article&sid=211&mode=thread&order=0&thold=0

Aku dah check di blog pemuda besut,aku rasa OK sebab kredit untuk aku masih ada, tapi apabila di copy & paste oleh nikname edyesdotcom, kredit untuk aku dah hilang.Maka artikel itu seolah2 blog pemuda besut yang tulis sedangkan aku yang cari idea. Lagi aku bengang ialah hits artikel yang di paste tu lagi tinggi dari yang asal.

Bukan tak boleh copy & paste, aku pun selalu buat macam tu, tapi aku tak pernah lupa untuk letak kan kredit pada tuan punya asal artikel berkenaan. Di harap lain kali berhati hati. Terima Kasih



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by green_goblin on Wednesday, December 10 @ 22:54:39 MYT
(User Info | Send a Message)
darah naik katenye...bgs laa..pastu mati terus..



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by kayu_cemeti (ahlanwasahlan_wamarhaban (skype)) on Wednesday, December 10 @ 23:10:41 MYT
(User Info | Send a Message)

mimpi ar kou munawir /hajibayu dan balaci2nya cakap lah apa yang korang nak cakap merapu ditko nih makin kou banyak menulis merepek yang bukan2 makin menampakan kebangangan korang semua ..korang ingat kami ditko nihh bodoh wal bangang macam korang ya hehe mimpi lah puas2 sebelum korang mati nanti sapa yang benar dan sapa yang salah bukan mahkamah korang kerajaan umno yang akan mengadili dan bolih dirasuah!!!

SETIAP KORANG MENULIS DAN BERCAKAP AKAN DIRAKAM NANTI KITA AKAN SORAK KORANG BALIK DAN PADANKAN MUKA KORANG NANTI PERCAYALAH!!

TAK PERCAYA KE!!!!



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by jawapayadalam on Thursday, December 11 @ 09:11:43 MYT
(User Info | Send a Message)
SIGEMPAL TU BANGSA ANJING DAH TERSEPIT,TAK TAHU UCAP TEMI KASIH,PATUT TUHAN TURUNKAN BALA PADA KAU.



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by nobullS on Thursday, December 11 @ 22:35:44 MYT
(User Info | Send a Message)
ala.....jgn lah emosi sgt brader dgn apa2 komen ,kebiasaannya depa ni rasa mereka ni lebih bijak,lebih bermaklumat,up to date juga pendapat diaorang tu lah yg paling releven dan melihat pendapat org lain tu silap,tidak tepat,tak betul faktanya,siapa lagi kalau tidak lain tidak bukan si puak2 UMNO ni...biarkanlah mereka ni syok sendiri....ini akan menyebabkan mereka semakin lemah dan hancur lebur bukan menjadi debu sebab debu tu kira ada lagi tapi jadi fatamorgana langsung tiada......kesian yaaa... Apa2 pun kalau mereka ni sedar balik dan betul2 menjadi pembela rakyat kira baguslah sebab akhirnya rakyat yg untung(masa tu mungkin jadi pembangkang yg kuat dlm parlimen..itu pun kalau berubahlah )



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by Depoman on Thursday, December 11 @ 23:34:38 MYT
(User Info | Send a Message)

Boleh yakin ke dengan Tabung Derma Kilat yang UMNO Ampang buat bagi membantu mangsa2 tragedi tanah runtuh Bukit Antarabangsa.  Pasal apa, UMNO biasalah....bila lancar tabung derma ni duit derma tu masuk dalam poket mereka dan tak diagihkan ke golongan sasaran.  Ada banyak kes dan pengalaman berlaku.  Contohnya macam peruntukan untuk mangsa2 banjir di Johor beberapa tahun dulu, ramai mangsa tak dapat.  Yang tukang jaga peruntukan ini, iaitu pemimpin UMNO setempat yang senang hati kerana duit peruntukan itu disapu oleh mereka.

Mentang2 tragedi ini melibatkan golongan elit, prihatin pula UMNO membantu.  Bertuah mangsa2 tragedi ni,  nasib mereka lebih terbela berbanding mangsa2 tragedi tanah runtuh yang pernah berlaku di kawasan lain.  Siapalah penduduk kawasan2 itu untuk menuntut derma kilat dari UMNO dibandingkan dengan penduduk Bukit Antarabangsa.




Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by naimnine on Friday, December 12 @ 00:12:45 MYT
(User Info | Send a Message)
wahai orang-orang kaya di bukit antarabangsa, bersyukurlah dengan ujian Allah ini. sekurang-kurang anda tahu sekaya-kaya kamu ada lagi Yang Maha Kaya.........



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by rosmahc4 on Friday, December 12 @ 01:03:28 MYT
(User Info | Send a Message)
tumiran to BODO....... dia ingat pasukan keselamatan kerja angkat barang kot..... mangsa banjir pun angkat barang sendiri.... tugas pasukan keselamatn adalah untuk menyelamat nyawa ...... itu lebih penting ...dari angkat brg2 orang kaya .... kalau pasukankeselamatn angkat brg itu atas dasar kesian..... dia tumiran babi tu... dia ingat pasukan keselamatan tu kuli bapak dia....



Re: Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin (Score: 1)
by jaguh2008 on Friday, December 12 @ 16:27:23 MYT
(User Info | Send a Message)

Dunia Semakin Resah…..

IMF telah mengumumkan kegawatan ekonomi dunia akan makin meruncing pada tahun 2009 nanti.

 

Baru-baru ini pula syarikat gergasi SONY telah mengumumkan akan membuang minima 8000 pekerjanya  di serata dunia.

 

Di Amerila Syarikat pula umumkan di faham kan pengangguran semakin berluasa menjadi yang tertinggi dalam sejarah negaranya.

 

Tak cukup dengan itu berita memeranjatkan dari 2 syarikat gergasi automotif dunia iaitu General Motor (GM) dan Chryssler yang mengumumkan akan kehabisan tunai pada januari 2009 jika tidak mendapatkan suntikan modal dari pihak kerajaan AS, dan sekarang ini 2 syarikat tersebut sedang dalam proses membuang lebih dari 35,000 pekerja nya bagi menampung kos yang yg semakin meningkat tetapi keuntungan dari jualan kereta jatuh merudum hingga membawa kepada kerugian.

 

Bagaimana dengan Negara kita?

 

Nampaknya kerajaan Negara kita lebih mementingkan hal politik, tidak memikirkan sangat perihal kebimbangan dunia kepada kegawatan ekonomi yang  bakal menjadikan rakyat Negara ini hidup dalam keperitan seperti kehilangan kerja, inflasi, pengangguran, bangkarpsi dan lain lain lagi.

 

Apakah langkah yang bakal di ambil oleh kerajaan sebagai langkah berjaga-jaga?

Kita sebagai rakyat jangan lah berharap sangat sesuatu akan yg ajaib akan di lakukan oleh barisan pemimpin di negara kita..Yang penting kita semua kena bersiap sedia dari sekarang.

 

Apakah Persediaan ANDA bagi menghadapi sebarang kemungkinan yang akan berlaku?

 

SEGALANYA ADA DI SINI….TIPS UTK ANDA SEMUA…..

Langkah Atasi Kegawatan Ekonomi Tahun 2009 [www.extrememan2u.com]
Langkah Atasi Kegawatan Ekonomi Tahun 2009 [www.extrememan2u.com]
Langkah Atasi Kegawatan Ekonomi Tahun 2009 [www.extrememan2u.com]



               
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..
Runtuh lagi...

Sila Klik
6 Dis - satu lagi tragedi tanah runtuh yang dahsyat telah berlaku di Bukit Antarabangsa, Ulu Kelang

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
Pahang daily
Sabahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
Perak Bersatu
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo Lo
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
Betul Ka?
Lanh14
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
MalayaDaily
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
Pancak Bicara
Rencana Rakyat
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
DPP Gombak
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
Al Brangi
Beras Melaka
al-Futhuhat
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
Abu Bahsyir Al Muqry
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
Cili Merah
Hati Sufi
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
PAS Kelantan
PAS Kedah
PAS Negeri Sembilan
PAS Penang
PAS Melaka
PAS Selangor
PAS Pahang
PAS Johor
PAS N. Sembilan
PAS Perak
PAS Kedah
PAS Sabah
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
DPP Sarawak
DPP Pahang
DPP Kedah
DPP Penang
DPP Perak
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPPK Bagan Datoh
Pemuda Pengkalan Chepa
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
DPP Gombak
DPP Pertaling Jaya Sel
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
PAS Mengkebang
PAS DUN Jeram
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
PAS Caw. Shah Alam 2
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
AMK Serdang
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
Jabatan Amal 2
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
ApSeReNaPeTe
Keadilan Bayan Baru
Satu Pentafsiran
DPP Temerloh
Pasti Temerloh
Pasti Az-Zahra
N25 Bukit Selambau
Pena Perjuangan
Jangan Beli
Kembara Minda
Blogger Wawasan
Web Panas
Sekondakhati
Sidang Online
Corong Kita
Dr. Zulkifly Ahmad
DPP Kuala Langat
Blog Rantau
Hanafiah Ahmad
Limau Tambun
YB Dr. Nik Mazian
DPP Serdang
PP Sarawak
Mengejar Cahaya
Markaz Ehsan
al-Kerohi
Zul Mamak
sya~reformis
KopiCyber
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
Al-Muttaqin TV
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.