Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO Versi 7  ·  Exit
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Advertising/Iklan

Skim pembiayaan koperasi

Al-Bai  Bithaman Ajil Tanpa Penjamin

Langsingkan badan selamat dan semulajadi selama 30 hari

Rawatan Tradisional Secara Islam

Bengkel Kereta anda dengan harga berpatutan

Smart Learning Skor A

CD ayat-ayat suci AlQuran Al-Rogyah Alyare'yah

Sihat Secara Semulajadi

Memiliki Perfume Egyptian Potion

ceramah terkini

Alphalipid

REVOLUSI Penjagaan KERETA

Minyak Wangi tanpa Alkohol - Pengedar diperlukan!!

Al Quran Digital

MLM berasakan buah manggis (VeMMA)(Vemmabuilder)

Lambang Lelaki Sebenar

Seminar e-Book

Krim untuk lelaki virile for men

jus manggis vemma

penapis air fnr2u

Rumah burung layang ingin dijual

MACAM2 ADA seperti produk sarang burung, DCL, Naco, Slim it yourself dan lain2 lagi...

Produk Jus Manggis Vemma

Ziarah Yaman

Penawar Masalah Mata

10 Ribu produk affiliate oleh ClickBank

Coklat Minda

Layari Qasseh-Design Online Shop

Register ONLINE sekarang!

Nasrin Ibtisam Enterprise: e-Catalog

EXTRA INCOME, DAFTAR PERCUMA

www.labonda.com - LaBonda Collection

www.iluvislam.com

Program Didik Fitrah

Ceramic Busines Club, pemborong barang2 seramik

jom kita boikot barangan yahudi.sokong produk islam

Melicinkan Perjalanan Kenderaan Anda

kelab Jutawan

Mengatasi Masalah Kelakian Anda

Kursus Penternakan Lintah!

- HANYA RUANG IKLAN INI SAHAJA MASIH ADA KEKOSONGAN

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · Feedback
    · Forums
    · iklan
    · livep2p
    · Private_Messages
    · Shout_Box
    · Stories_Archive
    · Surveys
    · tkofm
    · Top
    · Video_Stream

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 4/5/2009

  Speaker mohon Sultan Perak tangguhkan sidang DUN
  Bekas Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak didakwa lagi
  7 sampul surat tender Toyota Camry diterima
  Rakyat penanda aras utama KPI - Najib
  Mesyuarat bincang isu agama anak tidak lama lagi
  Hafiz lepas dan bukan letak jawatan Ketua Pemuda Pas
  Kuala Lumpur dipilih menjadi tuan rumah KLCIC
  Dadah dalam kontena tak mungkin RM1 bilion - Musa
  Penjawat awam terbaik dihantar melanjut pelajaran
  Hanya ulama profesional layak untuk Presiden, Timbalan Presiden Pas
  Mahkamah Tinggi benar prosiding batal keputusan KDN
  4,000 kakitangan awam dijangka hadir sambutan Hari Pekerja
  Jangan buat kacau minta Pas letak calon di Penanti
  Asas ikatan kesetiaan dan bai'ah dalam sektor awam.
  Pro-Anwar dibidas
  500 mat rempit diperiksa
  GLC ternak ayam hapus monopoli
  Syabu satu kontena bernilai RM200j dirampas?
  Teruskan bina jambatan bengkok
  ‘Telah lama dipersetujui, ia tidak perlu diubah’
  Biar muktamar tentukan siapa layak
  Pas Selangor akui gagal penuhi tuntutan ahli
  Perlis mahu ulama isi jawatan tertinggi
  Tidak ada dalam perlembagaan – Pas Melaka
  Demi maruah parti
  BN tidak perlu bertanding
  Keputusan letak jawatan Manoharan 4 minggu lagi
  Penanti: Hadi ulangi sokong calon PKR
  Kaji semula keputusan– Dr. Mujahid
  Zambry lapor polis tuduhan ADUN Titi Serong
  Saya tidak tahu langsung spekulasi Soi Lek - Tee Keat
  3 lagi kes H1N1 dikesan
  Babi dijangkiti virus H1N1 di Kanada
  50 rakyat Mexico diasing
  FBI peralat pelajar Islam di Amerika Syarikat
  Pakistan tubuh mahkamah rayuan Syariah
  Sri Lanka kritik negara Barat
  Sondhi dakwa pegawai tentera terlibat
  WHO elak umum tahap wabak
  Zoo musnah 3 babi hutan
  Jurulatih NFL patah tulang
  ADB sedia bantu negara Asia hadapi H1N1
  Ayah mahu pelihara anak
  Pekerja bagasi enggan punggah beg
  Antasari nafi terlibat kes bunuh
  Selatan Australia larang guna beg plastik
  Pencuri tersangkut atas bumbung

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Chit Chat

Only registered users can shout. Please login or create an account.

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: john11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 25153

People Online:
Visitors: 0
Members: 0
Total: 0

@TKO..

- DUA RUANG IKLAN MASIH KOSONG -

Saya tutup forum Borak Siber 2 hari
Dilulus terbit pada Thursday, December 11 @ 16:49:51 MYT oleh TokPenghulu

Bicara Webmaster Oleh Tok Penghulu

 Pihak TKO bertungkus lumus untuk menyelesaikan masalah posting forum yang berganda akibat daripada resource & bandwith yang cukup tinggi. Masalah ini hampir selesai dengan terbitnya versi yang ke-8.

Forum pada versi 8 ini telah dibuka pada 3 Disember dan tidak sampai seminggu telah ada forumer yang berjaya membuat posting sehingga melebihi 1000. Bayangkan jika 2 bulan, pasti telah ada yang telah mencapai 10,000 posting.

Kami melihat ini adalah satu tanda positif, bahawa ramai dikalangan pelayar internet telah menjadikan TKO sebagai sumber berkomunikasi, tempat berbincang dan bertukar fikir tanpa mengira batas fahaman politik serta tahap pendidikan telah berjaya diwujudkan.

Walau bagaimanapun akhir-akhir ini forum TKO tidak lagi seperti dulu, dimana bahan-bahan perbincangan boleh disimpan dan dijadikan sumber rujukan. Sekarang forum menjadi tempat untuk untuk bersembang tanpa sebarang natijah.

Tajuk-tajuk forum lebih kepada hendak menonjolkan diri, berfokus kepada individualistik. Saya suka mengambil contoh yang saya ubah nama kepada huruf-huruf abjab seperti “Siapa A?”, “Salah ke saya kata B handsome”, “Debat Perdana: C lawan D”, “Saya kena ban oleh MYKMU”, “Saya dah kembali – E”, "Boikot Pencacai F" dan banyak lagi semuanya hendak menulis nama sendiri sebagai tajuk thread.

Saya selaku webmaster mengambil cara yang tidak glamour dan mungkin sebahagian akan tidak menyukai saya untuk menutup forum TKO selama dua hari sehingga diantara forumer memahami apa itu sebenar forum di laman TKO. Keputusan saya ini tanpa didorong oleh sesiapa dan saya tidak pun berbincang dengan mana-mana pembantu webmaster & juga moderator TKO.

Saya menjangkakan selepas saya mengambil tindakan ini ada yang akan membuat kempen untuk meninggalkan forum laman ini. Saya juga sedar TKO akan hilang sebahagian daripada pengunjung.

Saya cukup sedar sebagai webmaster di TKO & saya sudah berpengalaman menjadi webmaster sebelum ini, saya akan bertanggungjawab sepenuhnya dengan apa-apa tindakan dan keputusan dibuat.

Pengalaman lalu, setiap tindakan yang dibuat oleh webmaster akan menjadi perbincangan hangat pro dan kontra. Saya tahu jawatan webmaster bukanlah jawatan yang kekal untuk selama-lamannya.

Saya juga ingin menegaskan selepas saya buka kembali forum nanti, jika masih wujud fonemena yang sama, saya tidak teragak-agak untuk menutup terus forum di TKO.

Tok Penghulu
Webmaster


 
Artikel Hari Ini

BERSIH seru rakyat berpakaian hitam pada 7 Mei

Elok Semua Pejabat UMNO dibuka Dalam Balai Polis

Jangan jadikan Internet sebagai medium bertelingkah

Rileks Sekejap:Hargai Ia Selagi Ada

Ketua Pemuda DPPN Sabah Lawat Tapak PASTI Baru Kinabatangan, SABAH.

GURU DIPAKSA KERJA SEMASA CUTI UMUM.

Menanti Keputusan UMNO Di Penanti..

Fenomena Pertahankan Nama Baik Babi - Agenda Sulit Musuh Islam

TPM yang berhujah seperti Ketua Pemuda UMNO Cawangan

Mengapa Ir Kahlid Samad dan Husam Musa tiba-tiba memberi komen?

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Bicara Webmaster
· News by TokPenghulu


Most read story about Bicara Webmaster:

TKO akan pindah sebahagian server

TKO Di serang Distributed Denial Of Service (ddos) Attack

Saya tutup forum Borak Siber 2 hari

Sudah 10 tahun rupanya… II

TKO Versi 8

Article Rating
Average Score: 5
Votes: 1


Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"Saya tutup forum Borak Siber 2 hari" | Login/Create an Account | 91 comments
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by katak_pisang on Thursday, December 11 @ 16:56:22 MYT
(User Info | Send a Message)
aku sokongla webster..



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by papantanda ([email protected]) on Thursday, December 11 @ 16:56:33 MYT
(User Info | Send a Message)
patutlah nak masuk forum taleh.... takper, apa2 pun kami tunggu jer lah 2 hari..



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by katilempuk on Thursday, December 11 @ 16:57:45 MYT
(User Info | Send a Message)
tulah korang...
posting mesti nak mengarut.



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by mrhanskb on Thursday, December 11 @ 16:59:08 MYT
(User Info | Send a Message)
tindakan yg perlu disokong.



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by kaki_bangku on Thursday, December 11 @ 16:59:47 MYT
(User Info | Send a Message)
KAN TOK PENGHULU DAH MARAH...
suka sangat posting mengarut2...



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by samat on Thursday, December 11 @ 17:06:35 MYT
(User Info | Send a Message)
saya sokong....tepat pada masanya hehehehe



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by armada_1 on Thursday, December 11 @ 17:09:58 MYT
(User Info | Send a Message)
ai ai sir!!!!



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by li0N on Thursday, December 11 @ 17:10:06 MYT
(User Info | Send a Message)
Sokong...sepatutnya berforum ni untuk tambah kenalan dan kembangkan minda disamping berkongsi perkara yang baik.



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by Suka_bersih on Thursday, December 11 @ 17:11:04 MYT
(User Info | Send a Message)
mmg benar ,,dulu sya rasa selesa duduk di sini...forumer lebih berdisiplin..dan idea2 lebih bernas dan berilmiah...sekarang ni sya rasa mcm forum di sini sudah hilang kehebatannya,,,ada juga rasa hati mahu keluar dr sini,,,tp di sini lah sya boleh melahirkan apa yg ada di fikiran sya,,,dan di sini juga sya boleh mendapatkan bahan2 yg boleh membantu  aktiviti di luar sya,,,,harap selepas ini ..forum TKO ini akan lebih matang,,,jgn lah berforum hanya sekadar suka2 ..tanpa memikirkan apa yg terbaik ketika berforum...



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by bufo on Thursday, December 11 @ 17:11:25 MYT
(User Info | Send a Message)
Elok la tu kena kawal sket...nak nak dkat Pilihanraya ni...jgn plak TKO ni jadi 'media center' propaganda BN secara percuma..



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by MRVX on Thursday, December 11 @ 17:11:50 MYT
(User Info | Send a Message)
siapa yang posting sampai 1000?
sejak saya daftar .. tak sampai 100 pun.. hebat betul...
ni mesti forumer maniac



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by raja_wali on Thursday, December 11 @ 17:14:18 MYT
(User Info | Send a Message)
janganlah ugut macam tu...takut hamba...



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by sarip_v6 on Thursday, December 11 @ 17:18:06 MYT
(User Info | Send a Message)
agak2 sape gian nak berforum tu pergila kat utaraonline...

http://www.utaraonline.net/v2/index.php



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by jiwakacau on Thursday, December 11 @ 17:18:10 MYT
(User Info | Send a Message)
hamba dibelakang tok penghulu



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by lanun_timur on Thursday, December 11 @ 17:22:07 MYT
(User Info | Send a Message)

BUAT LAH APA YANG PATUT....DATOK....!!!!!!!
SEMUA KEPUTUSAN TERSERAH PADA BUDI BICARA DATOK........






Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by besiBruk on Thursday, December 11 @ 17:29:09 MYT
(User Info | Send a Message)
AKU PUN SOKONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by C4KEBOM on Thursday, December 11 @ 17:33:21 MYT
(User Info | Send a Message)
yg selalu mengarut dengan post topix mengarut selalunya puak ameno seperti melayunet,paspispus,dulupas dan sebagainya..kalau TKO tutup..suka ler mereka...lebih lebih lagi skrg ni hampir dengan pilihanraya kecil kuala trengganu...lepas ni makin teruk ler mykemut..sebab saingan mereka dah tutup kedai...wahai MOD fikir fikir kan ler kami..takkan kami nak melawan kat tempat mereka yg dah tentu tentu MOD mereka di MYKEMUT tak adil dengan kami..cakap sikit kebenaran je mereka BAN kami disana..sebagai MOD..bukan susah pun..siapa yg melalut teruk teruk awak BAN je ler...sayangnya kalau TKO ni tutup..sebab di sini tak serupa langsung dengan MYKEMUT yg hanya pentingkan pujian pada pemimpin tertentu dlm Ameno..kalau tak puji kena sepak..jadi pikir pikir kan ler MOD.



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by smartsangat on Thursday, December 11 @ 17:33:29 MYT
(User Info | Send a Message)
mbek nok...ade manesaboh " Siapa A".. "A kembali..baru balik dari amsterdam...sejuk...pecah bibir..nok mutoh aku dengor...macam la orang lain kenal sangat "A" tu sape..tutup terus pun takper



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by sorceror on Thursday, December 11 @ 17:34:25 MYT
(User Info | Send a Message)
aku sokong 110%...sbb selalu thread yg dibuka langsung x berilmiah...ade ke bukak thread betul ke perempuan kelantan cantik lah...lelaki terengganu hensem lah...mengarut betul....x berilmiah....lepas nie klu dh dibuka..berlaku lagi..tutup terus jer...



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by boloqaroq on Thursday, December 11 @ 17:38:25 MYT
(User Info | Send a Message)
Alasan kerana posting yang seperti air bah terlalu cepat meningkat...itulah kebaikan sebenarnya...bukan senang nak jadi top forum kat negara ni...Alasan yang di beri tidak relevan untuk sebuah web forum yang terkenal.

Soalan:
1..Server baru tak mampu ke?
2..Kalau dah tahu akan wujud posting yang begitu cepat (sebenarnya perkara dah berlaku 2-3 bln yang lalu) kenapa sekarang baru sedar ke?
3..Adakah cara gantung forum ini akan berlarutan, efisyen ke?
4..Kebiasaannya kalau orang berniaga semakin ramai keluar masuk pelanggan kena buat sesuatulah untuk mengatasinya...bukan cara menutup.
5..Memang Tok ambil cara kebelakang...ini bukan kemajuan namanya.

Wassalam.



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by IbnuHusin on Thursday, December 11 @ 17:39:42 MYT
(User Info | Send a Message)
Saya 100% sokong 2 hari forum ini ditutup, lagi lama lagi baik sebab ada forumer yang terlalu melampau tetapi pehak tuan tidak mengambil sebarang tindakan/teguran keras sehingga saya pun dah terpaksa buat thread untuk lawan kembali. Tapi alhamdulillah bila saya buat thread pehak tuan dengan segera ambil tindakan seperti ini. Ini yang saya mahu.

Saya sangat tak sanggup bila ada forumer mengatakan TGNA seperti kambing tetapi mod 'tido' jer, harap TP tak tido sama. Saya rasa dayus dan bacul bila kita rela pemimpin kita dihina dinista sebegitu rupa. Tak tau la ada dikalangan MOD dari orang BN... harap TP bukan dari kalangan itu.

Akhir kata maaf kerana teremosi tetapi tiada siapa dapat baca keikhlasan saya menulis ini kecuali bila ada yang membaca dengan mata hati..

Wassalam.



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by ibnuhasan on Thursday, December 11 @ 17:41:11 MYT
(User Info | Send a Message)
Dalam berforum dibenarkan mengeluarkan pendapat yang berbeza. Yang menjadi masalah besar apabila ada forumer tidak boleh menerima pendapat forumer yang lain yang tidak disetujuinya dengan cara maki-hamun. Belum apa-apa lagi dah dimaki-hamunnya. Malah ada yang sampai menuduh forumer lain sebagai anak luar nikah tanpa mengemukakan saksi seperti yang dikehendaki oleh syara'. Forumer seperti ini sepatut belajar di forum ini dan di alam nyata bagaimana adab dalam berdebat atau dalam bermuzakarah.

Contoh :
KENAPA RAKYAT KELANTAN & TERENGGAANU BIJAK-BIJAK?-kajian

dan

Makan BUDU cencalok Jadi Bodoh?

Janganlah kerana meluap-luap perasaan kenegerian yang melambung dan ego kedaerahan yang dahsyat disalorkan ke TKO dengan cara maki hamun. Orang seperti dinasihatkan belajarlah bagaimana nak mematahkan hujjah lawan dengan hujjah.



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by AbangBen on Thursday, December 11 @ 17:42:51 MYT
(User Info | Send a Message)
saya bukan di belakang tok penghulu... saya di depan tok penghulu!!!! depan bukan ber erti nak kuasa tp di depan kerana pertahankan tok penghulu!!! tapi kalo serangan dari belakang tak tau lah!!!



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by solokwanmore on Thursday, December 11 @ 17:44:38 MYT
(User Info | Send a Message)
hooreeyyy!

2 hari aku bole keje dgn sepenuh tumpuan...



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by Mulutmerah on Thursday, December 11 @ 17:45:01 MYT
(User Info | Send a Message)
Diarang pakat berforum kat ruangan komen pulak Tok!



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by mr_mini on Thursday, December 11 @ 17:47:52 MYT
(User Info | Send a Message)
sokong MOD.

Ini caranya utk MOD memainkan peranan yg aktif dan para formers mestilah lebih bijak berforum..

Terima kasih MOD.



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by Fazenne on Thursday, December 11 @ 17:49:33 MYT
(User Info | Send a Message)
Bagus sangat kena tutup... patut lama dah buat mcm ni...

TKO sekarang dah berbeza sangat dgn TKO dulu...

Dah sampai masanya tindakan ni diambil...

Kepada WM... lakukanlah apa yg dirasakan perlu untuk mengembalikan kebaikan TKO...

Quality... bukan hanya quantity...



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by acak2000 on Thursday, December 11 @ 17:50:39 MYT
(User Info | Send a Message)
Salam semua..

Banyak topik yang tak matang dalam TKO

Aku cadangkan semua topik/tajuk thread yang dibuka hendaklah mengikut kategori dan kategori borak umum dan bersahaja hendaklah dibuang terus supaya tiada topik2 yang tidak bermutu.

Semua topik yang keluar dari kategori hendaklah di delete oleh moderator.

Sekian..wassalam



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by U on Thursday, December 11 @ 17:53:47 MYT
(User Info | Send a Message)
ada banyak cara lagi yang boleh dibuat. jalan mudah ialah menutup pintu. orang tak boleh masuk, awak pun tak boleh!
dua2 tak dapat faedah!



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by volume on Thursday, December 11 @ 17:59:24 MYT
(User Info | Send a Message)

Saya mengharapkan supaya TKO tidak akan ditutup..kerana ada pihak yang gembira dan tepuk tangan..




Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by solehpolysas on Thursday, December 11 @ 18:04:36 MYT
(User Info | Send a Message) http://solehpolysas.blogspot.com
hayok, tok penghulu marah.. sokong tok penghulu.. tp kenapa terus tutup?? hehe.. padam jer thread 2.. kecian pada yang lain plak..



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by jejaksahabat on Thursday, December 11 @ 18:22:48 MYT
(User Info | Send a Message)

Kalau macam tu setiap posting yang mengarut serta tidak munasabah atau terlalu sensitif hendaklah diletakkan dalam suatu Folder khas Forum yang diban/didelete, sesiapa pun tidak dibenar melihat isi forum tersebut.
Seeloknya sebelum Forum tersebut diban, penjelasan munasabah haruslah diberi kenapa Tajuk Forum tersebut diban atau tidak dibenarkan dibincangkan.




Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by SunanHayat ([email protected]) on Thursday, December 11 @ 18:37:31 MYT
(User Info | Send a Message)
Keputusan yg emosional..
.
Kalo orang lain menyampah dgn TKO ni.., tentu TKO ni sunyi sepi..
tapi sebaliknya..
TKO semakin meriah..
peliknya ada pula yg tak puas hati..
sapa2 yg berhemah.., berforum lah secara berhemah..
siap yg keras.., biarlah lah mereka berkeras..
siapa yg merapu-repek.., biarlah lah dia kesunyian akibat diboikot..
siapa yg ilmiah.., biarlah yg suka berilmiah juga yg memberi komentar..
.
kalo TKO DIPAKSA mengikut selera "penguasanya".., maka terima je lah akibat daripada keputusan hang itu..
.
AKU AKAN BOIKOT TKO SELAMA 2 BULAN
bermula dari tarikh hari ini..
.




Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by dino4208 on Thursday, December 11 @ 18:44:09 MYT
(User Info | Send a Message)
Salam,

Jika semua MOD berfungsi dengan berkesan, masalah kebanjiran bahan bukan ilmiah dalam forum tidak berlaku. Saya menjadi sangat hairan apabila sesetengah perkara yang diketengahkan macam sampah, tapi MOD tidak bertindak awal untuk mengawalnya. Kita faham jawatan MOD itu sukarela, tapi jangan lupa bila dah terima ianya bertukar menjadi tanggungjawab pula. Kepa WM, elok duduk semeja dengan semua MOD dan bincang elok-elok bagi mengatasi perkara ini. Tutup forum, pada saya bukanlah langkah yang tepat. Wassalam



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by U on Thursday, December 11 @ 18:44:40 MYT
(User Info | Send a Message)
teringat satu iklan hariraya:

Kita bergerak ke depan bukan ke belakang!


Langkah yang diambil ini gerak ke belakang. Jika dilihat topik2 yang menjadi alasan itu, masuklah ke borak yang tertentu. Malas sangat nak pindah, delete saja. TKO pun ramai mod yang pantau, atau pun admin TKO dah tak percaya kepada mod2 lagi ke?



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by tetapPAS on Thursday, December 11 @ 18:47:58 MYT
(User Info | Send a Message)
terima kasih, saya amat menyokong tindakan tuan, jika perkara ini berulang teruskan tindakan anda demi menjafin moral dan tata susila manusia.



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by kaka_81 on Thursday, December 11 @ 18:56:14 MYT
(User Info | Send a Message)
eloklah tu tutup sat.

Kepada MOD, setiap thread yg nk di publishkn mstila di tapis dahulu. Seelok2nya thread yg brbentuk smpah dan tak berilmiah buangkn jer.

publishla thread yg berilmiah dan isu yg mmpunyai fakta sahaja yg dbnarkan. komen2 yg mngarut lagi mncarut dan provoksi ban kn jer forumer tu. tak kira pnyokong Pakatan Rakyat mahupn penyokong Gerombolan Pertubuhan Melayulayu Bersatu (Amenu) <------------ ini slah satu contoh provokasi. hahaha

Saya Mohon Menyokong



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by cempedak on Thursday, December 11 @ 19:09:20 MYT
(User Info | Send a Message)
Ini semua angkara cyber Trooper Umno lah niee

harap2 lepas nie webmaster lebih peka dengan cyber trooper UMNO nie..



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by Loomut on Thursday, December 11 @ 19:20:31 MYT
(User Info | Send a Message)
Tuan webmaster....pisau dan mentimun ditangan anda. Hati2 ketika memotong mentimun, takut terhiris jari. Kalau takut nak memotong mentimun, masakan dapat dihiris kecil2 dan dimakan dgn enak dan sopan.




Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by g-mie on Thursday, December 11 @ 19:21:13 MYT
(User Info | Send a Message) http://www.asd2u.biz.tc
TOK, saya ada CADANGAN

1-MOD terus delete jika TAJUK thread adalah sampah
2-MOD terus delete thread jika BANYAK posting dalam thread itu tak bermoral dan tidak beretika
3-MOD ban forumer/IP forumer yg buat posting yg tidak bermoral dan tidak beretika utk SEMENTARA waktu agar forumer tesebut insaf.

-saya SOKONG penutupan forum utk 2 hari
-saya TAK SOKONG kalau tutup terus forum TKO

saya mohon mencadang



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by ulamraja on Thursday, December 11 @ 19:30:17 MYT
(User Info | Send a Message)
 nak kata ok pun tak..nak kata tak ok pun tak..

tak terkata apa..



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by solokwanmore on Thursday, December 11 @ 19:41:53 MYT
(User Info | Send a Message)
mcm 2 hari putus rokok!!



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by KasKas_Pepper on Thursday, December 11 @ 19:52:58 MYT
(User Info | Send a Message)

HAHAHAHA!!!!!!!


APE LA KORANG NI...FORUM OFF, KORANG PENUHKAN POSTING KAT SINI PLAK..KORANG MEMANG HANTU FORUM BTUL LAA....


HAHAHAHAHAHAHAHA.......LAWAK BTUL KORANG!!!!!!




Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by Aman on Thursday, December 11 @ 19:55:19 MYT
(User Info | Send a Message)
Saya setuju!!!



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by jangjr on Thursday, December 11 @ 20:14:50 MYT
(User Info | Send a Message)
100 peratus setuju. Webmaster perlu menggunakan kuasa yang ada untuk memajukan TKO walaupun tindakan yang dilakukan tidak popular. Kerana halatuju dan wawasan sesuatu laman bergantung kepada kuasa yang ada pada webmaster dan tidakan proaktifnya

BRAVO.

 



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by petunjukbijaksana on Thursday, December 11 @ 20:25:39 MYT
(User Info | Send a Message)
Assalamu'alaikum,

Quite a wise decision. There's always pros and contras, but I believe that there would be a paradigm shift to the way forumners forum. I'll support you on this matter Web Master.

Wassalamu'alaikum.



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by nightmare143 on Thursday, December 11 @ 20:26:44 MYT
(User Info | Send a Message)
setuju 100%....apapun pastikan yang berkualiti dan terbaik utk TKO...



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by kakuzu_akatsuki ([email protected]) on Thursday, December 11 @ 20:54:32 MYT
(User Info | Send a Message)
klau ttp 2 hari xpe lg..jgn ttp terus sdh la.. i love tko..



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by CheMat-Dungun on Thursday, December 11 @ 20:56:01 MYT
(User Info | Send a Message)
Satu tindakan yang wajar. Adakala nya sesuatu tindakan yang kita lakukan itu akan menjadikan kita tidak 'popular' tapi demi kebaikan ia perlu diteruskan.
Mentelah lagi sejak akhir2 ini kita dapati bermacam-macam thread yang tidak bermutu dan tidak memberi manafaat telah dibuka oleh orang2 tertentu. Saya rasa Webmaster dan pembantu2 perlu lebih aktif untuk memantau perkara2 ini dan seterusnya mengambil tindakan yang sewajarnya (terutama nya terhadap pencacai UMNO yg terlebih 'over'nye). Kadang2 terasa spt kita memasuki laman web UMNO pula. Keterbukaan kita pun perlu ada hadnya.
 



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by besiBruk on Thursday, December 11 @ 20:58:51 MYT
(User Info | Send a Message)
weeiiii...
xyah pening2 kapla!!!!
mai masuk UTO plak..!!!!!




Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by CheMat-Dungun on Thursday, December 11 @ 21:06:39 MYT
(User Info | Send a Message)
Satu tindakan yang wajar. Adakala nya sesuatu tindakan yang kita lakukan itu akan menjadikan kita tidak 'popular' tapi demi kebaikan ia perlu diteruskan.
Mentelah lagi sejak akhir2 ini kita dapati bermacam-macam thread yang tidak bermutu dan tidak memberi manafaat telah dibuka oleh orang2 tertentu. Saya rasa Webmaster dan pembantu2 perlu lebih aktif untuk memantau perkara2 ini dan seterusnya mengambil tindakan yang sewajarnya (terutama nya terhadap pencacai UMNO yg terlebih 'over'nye). Kadang2 terasa spt kita memasuki laman web UMNO pula. Keterbukaan kita pun perlu ada hadnya.
 



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by ikanlepu on Thursday, December 11 @ 21:10:16 MYT
(User Info | Send a Message)

WM nak test market ke?

Ramai yang pro kat sini, punya la banyak komen.

Apa pun dalam hal sebegini, kita tak boleh emosional. Mana yang kena, ambil tindakan. Bila tutup, orang yang tak bersalah pun terkena sama. Ni tak adil.

Selama ni kita marah UMNO/BN bila mereka tak dapat hadapi pembangkang atau sesiapa yang celupar terus gunakan ISA. Adakan konspirasi untuk tutup mulut, klu tak pun buat DAJAL macam yang berlaku kat Anwar dulu. Geram kat pegawai yang tak cekap berbahasa Inggeris ketika lawatan Mahathir, terus Matematik dan Sains diwajibkan dalam bahasa Inggeris!

Aparaaa....

Sama la halnya dengan forum TKO. Sensitif tak bertempat. Pihh... koman le mu ogheng ganu!



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by seliji on Thursday, December 11 @ 21:15:39 MYT
(User Info | Send a Message)
elok gak tutup.aku pn bengang niaku dah berforum sampai naikpangkat SARJAN tp tiba2 je dr REKRUT blk.apa hallll....



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by adhuhai on Thursday, December 11 @ 21:18:09 MYT
(User Info | Send a Message)
buatla tugasan tuk awasi post2 ngarut xblh ka?
meh kat aku utk delete saja mana yg sampah sarap tu.huhu
susah betoi jadi webmaster



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by kembara_putih on Thursday, December 11 @ 21:25:44 MYT
(User Info | Send a Message)
SATU LANGKAH KE BELAKANG, TIDAK SELARI DENGAN ARUS PERJUANGAN PR. BERBEZA PENDAPAT APA SALAHNYA, TAKKAN LAH NAK MEMUJI JER. KALAU ADA FORUMER YANG BIADAP 'BAN' SAJALAH DIA. KALAU ADA TAJUK THREAD YANG TIDAK IKUT KEMAHUAN MAJORITI, BUANG AJE LAH. FORUMER YG BERMASALAH BUKANNYA RAMAI, NAK KENALPASTI PUN CUKUP SENANG, TP MCM PENTADBIRAN PAK LAH JUGA, PELAKSANAAN CUKUP LEMAH. LALU DIAMBIL TINDAKAN 'ORANG MERAJUK' NI, CUKUP PASIF & MANDUL.



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by terangbulan on Thursday, December 11 @ 21:45:10 MYT
(User Info | Send a Message)
Kawe tok kisah nak tutup 2 hari ke 2 bule ko 2 tahun ko sebab kawe ni bukan hok jenih gilo glamor n gilo pangkat......hok jenih glo glamor tu hok posting sampai 1000.....nan putinan kui putikui.....



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by nucifera on Thursday, December 11 @ 22:02:18 MYT
(User Info | Send a Message)
jangan tunggu lama lama, nanti tukar parti.

tok penghulu kena vetting tajuk, baru boleh lepas, kalu tidak remeh temeh aje



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by puteri_kanda on Thursday, December 11 @ 22:11:52 MYT
(User Info | Send a Message)
kenapa tutup.Mawar rindulah nak berforum



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by puteri_kanda on Thursday, December 11 @ 22:13:07 MYT
(User Info | Send a Message)
http://profiles.friendster.com/aazmiraazmir [profiles.friendster.com]



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by kembara_putih on Thursday, December 11 @ 22:19:45 MYT
(User Info | Send a Message)
CADANGAN AKU PADA TKO..JANGAN BUAT SISTEM MARKAH/POINT NI. JANGAN BUAT PANGKAT2. TAKDE LA ORANG YANG BUAT POSTING SAMPAI 1000 KALI DLM SEMINGGU. SELESAI MASALAH. KADANG2 AKU TENGOK PANGKAT YG TINGGI2 NI (BUKAN SEMUA) ENTAH APA2 JE..KOMEN2 YG DIBERI TAK BERILMIAH PUN..HANTAR SIMBOL SENGIH2 PUN DAPAT POINT..TAPI BILA YG KRITIK SYIAH @ PAS TERENGGANU @ KATA FOREX TU HARAM KENA POTONG POINT PULA.

BAGI AKU POINT & PANGKAT NI MENYEBABKAN TKO HILANG ARAH.




Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by Penjejak-Badai on Thursday, December 11 @ 22:21:42 MYT
(User Info | Send a Message)
Forum tutup, kat sini pulak kena serang he he



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by puteri_kanda on Thursday, December 11 @ 22:23:38 MYT
(User Info | Send a Message)
http://mawar83.hi5.com



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by triple_j on Thursday, December 11 @ 23:35:44 MYT
(User Info | Send a Message)
bagi i menjawab bagi pihak mod.

spt yg dah beratus2 kali dicakap, bkn shj jawatan mod ni sukarela yg tak dibayar 1 sen, tetapi mod2 pun ada hidup di luar alam maya. ada yg bekerja, ada yg belajar, ada yg berniaga, berkeluarga etc. so kami kdg2 takde masa nak masuk tko. dahla tu, kami pun manusia, kdg2 terlepas pandang byk perkara.

so sepatutnya anda sume dpt meneliti sendiri setiap posting yg dibuat. kami dah buat etika berforum. kami dah buat thread khas utk u all utarakan mana2 forumer or thread yg tak elok. tapi tak juga digunapakai. 2-3 thread je yg dilinkkan.

hei susahnya menjaga bebudak nih.  klu adik2 i, i picit2kan. biasa dia nih. ha ambik, TP dah marah. klu lps ni tak berubah, tatau le.



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by marhaban02 on Friday, December 12 @ 11:53:10 MYT
(User Info | Send a Message)
idea aku ni mungkin agak kapitalis, tapi boleh memajukan TKO.apa kata tok penghulu intergrasikan sistem berbayar untuk setiap pos. cthnya setiap ahli kena bayar secara prepaid RM10.00 bagi setiap 100 posting atau 10 sen setiap posting.Harga mampu tu....ye tak...so bagi orang yang posting 1000 seminggu tu terpaksalah dia sedekah kat TKO RM 40 sebulan sekurang-kurangnya...at least duit tu boleh juga buat menambahbaik sarana TKO...

jangan marah idea je......he he he



Re: Saya tutup forum Borak Siber 2 hari (Score: 1)
by kugen on Tuesday, February 17 @ 10:24:26 MYT
(User Info | Send a Message)
yer lah.. tok kan ketua mukim, org nak masuk kg tok kena ikut adt dan undang kg lah.. maner2 yang gagal dinasihat tok halau jerlah..


               
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..
Runtuh lagi...

Sila Klik
6 Dis - satu lagi tragedi tanah runtuh yang dahsyat telah berlaku di Bukit Antarabangsa, Ulu Kelang

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
Pahang daily
Sabahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
Perak Bersatu
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuri’s Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo Lo
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
Betul Ka?
Lanh14
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
MalayaDaily
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
Pancak Bicara
Rencana Rakyat
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
DPP Gombak
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
Al Brangi
Beras Melaka
al-Futhuhat
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
Abu Bahsyir Al Muqry
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
Cili Merah
Hati Sufi
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
PAS Kelantan
PAS Kedah
PAS Negeri Sembilan
PAS Penang
PAS Melaka
PAS Selangor
PAS Pahang
PAS Johor
PAS N. Sembilan
PAS Perak
PAS Kedah
PAS Sabah
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
DPP Sarawak
DPP Pahang
DPP Kedah
DPP Penang
DPP Perak
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPPK Bagan Datoh
Pemuda Pengkalan Chepa
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
DPP Gombak
DPP Pertaling Jaya Sel
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
PAS Mengkebang
PAS DUN Jeram
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
PAS Caw. Shah Alam 2
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
AMK Serdang
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
Jabatan Amal 2
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
ApSeReNaPeTe
Keadilan Bayan Baru
Satu Pentafsiran
DPP Temerloh
Pasti Temerloh
Pasti Az-Zahra
N25 Bukit Selambau
Pena Perjuangan
Jangan Beli
Kembara Minda
Blogger Wawasan
Web Panas
Sekondakhati
Sidang Online
Corong Kita
Dr. Zulkifly Ahmad
DPP Kuala Langat
Blog Rantau
Hanafiah Ahmad
Limau Tambun
YB Dr. Nik Mazian
DPP Serdang
PP Sarawak
Mengejar Cahaya
Markaz Ehsan
al-Kerohi
Zul Mamak
sya~reformis
KopiCyber
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
Al-Muttaqin TV
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.