Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO Versi 7  ·  Exit
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Advertising/Iklan

Skim pembiayaan koperasi

Al-Bai  Bithaman Ajil Tanpa Penjamin

Langsingkan badan selamat dan semulajadi selama 30 hari

Rawatan Tradisional Secara Islam

Bengkel Kereta anda dengan harga berpatutan

Smart Learning Skor A

CD ayat-ayat suci AlQuran Al-Rogyah Alyare'yah

Sihat Secara Semulajadi

Memiliki Perfume Egyptian Potion

ceramah terkini

Alphalipid

REVOLUSI Penjagaan KERETA

Minyak Wangi tanpa Alkohol - Pengedar diperlukan!!

Al Quran Digital

MLM berasakan buah manggis (VeMMA)(Vemmabuilder)

Lambang Lelaki Sebenar

Seminar e-Book

Krim untuk lelaki virile for men

jus manggis vemma

penapis air fnr2u

Rumah burung layang ingin dijual

MACAM2 ADA seperti produk sarang burung, DCL, Naco, Slim it yourself dan lain2 lagi...

Produk Jus Manggis Vemma

Ziarah Yaman

Penawar Masalah Mata

10 Ribu produk affiliate oleh ClickBank

Coklat Minda

Layari Qasseh-Design Online Shop

Register ONLINE sekarang!

Nasrin Ibtisam Enterprise: e-Catalog

EXTRA INCOME, DAFTAR PERCUMA

www.labonda.com - LaBonda Collection

www.iluvislam.com

Program Didik Fitrah

Ceramic Busines Club, pemborong barang2 seramik

jom kita boikot barangan yahudi.sokong produk islam

Melicinkan Perjalanan Kenderaan Anda

kelab Jutawan

Mengatasi Masalah Kelakian Anda

Kursus Penternakan Lintah!

- HANYA RUANG IKLAN INI SAHAJA MASIH ADA KEKOSONGAN

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · Feedback
    · Forums
    · iklan
    · livep2p
    · Private_Messages
    · Shout_Box
    · Stories_Archive
    · Surveys
    · tkofm
    · Top
    · Video_Stream

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 4/5/2009

  Speaker mohon Sultan Perak tangguhkan sidang DUN
  Bekas Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak didakwa lagi
  7 sampul surat tender Toyota Camry diterima
  Rakyat penanda aras utama KPI - Najib
  Mesyuarat bincang isu agama anak tidak lama lagi
  Hafiz lepas dan bukan letak jawatan Ketua Pemuda Pas
  Kuala Lumpur dipilih menjadi tuan rumah KLCIC
  Dadah dalam kontena tak mungkin RM1 bilion - Musa
  Penjawat awam terbaik dihantar melanjut pelajaran
  Hanya ulama profesional layak untuk Presiden, Timbalan Presiden Pas
  Mahkamah Tinggi benar prosiding batal keputusan KDN
  4,000 kakitangan awam dijangka hadir sambutan Hari Pekerja
  Jangan buat kacau minta Pas letak calon di Penanti
  Asas ikatan kesetiaan dan bai'ah dalam sektor awam.
  Pro-Anwar dibidas
  500 mat rempit diperiksa
  GLC ternak ayam hapus monopoli
  Syabu satu kontena bernilai RM200j dirampas?
  Teruskan bina jambatan bengkok
  ‘Telah lama dipersetujui, ia tidak perlu diubah’
  Biar muktamar tentukan siapa layak
  Pas Selangor akui gagal penuhi tuntutan ahli
  Perlis mahu ulama isi jawatan tertinggi
  Tidak ada dalam perlembagaan – Pas Melaka
  Demi maruah parti
  BN tidak perlu bertanding
  Keputusan letak jawatan Manoharan 4 minggu lagi
  Penanti: Hadi ulangi sokong calon PKR
  Kaji semula keputusan– Dr. Mujahid
  Zambry lapor polis tuduhan ADUN Titi Serong
  Saya tidak tahu langsung spekulasi Soi Lek - Tee Keat
  3 lagi kes H1N1 dikesan
  Babi dijangkiti virus H1N1 di Kanada
  50 rakyat Mexico diasing
  FBI peralat pelajar Islam di Amerika Syarikat
  Pakistan tubuh mahkamah rayuan Syariah
  Sri Lanka kritik negara Barat
  Sondhi dakwa pegawai tentera terlibat
  WHO elak umum tahap wabak
  Zoo musnah 3 babi hutan
  Jurulatih NFL patah tulang
  ADB sedia bantu negara Asia hadapi H1N1
  Ayah mahu pelihara anak
  Pekerja bagasi enggan punggah beg
  Antasari nafi terlibat kes bunuh
  Selatan Australia larang guna beg plastik
  Pencuri tersangkut atas bumbung

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Chit Chat

Only registered users can shout. Please login or create an account.

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: john11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 25153

People Online:
Visitors: 0
Members: 0
Total: 0

@TKO..

- DUA RUANG IKLAN MASIH KOSONG -

Sultan Azlan memang bijak...
Dilulus terbit pada Saturday, February 14 @ 17:00:00 MYT oleh TokPenghulu

Pendapat Oleh enamjahanam

" Semenjak dua menjak ini ramailah marhaen dari kalangan PR marahkan Sultan Perak. Manakala pecacai UMNO marahkan rakyat yang bantah Sultan Perak. Aku pun kekadang nak marah jugak sebab lucutkan MB yang beriman dan menggantikan MB yang koman.

MB dulu boleh jadi imam. MB sekarang boleh jugak jadi imam tapi kalau dia jadi imam, aku tak sangup jadi makmum ataupun kalau dah terjadi makmum aku akan mufaraqah.

Tau ke puak UMNO apa iitu mufaraqah...Mana hangpa nak tau sebab Ustaz hangpa pun koman. Lulusan Azhar, hafiz pulak tu, tapi tong undi pun dia tendang. Kalau kalah pilihanraya, jangan tendang tong undi, hang tendang pegawai SPR tu. Yang tu kalau hang tendang aku tambah lagi duit kat hang. Baru bebaloi. Ini tendang tong undi. Bodoh lah hang, anak aku yang umur 5 tahun pun lebih bijak dariada hang... Imam tong undi oooi....

Anyway berbalik kepada tajuk asal. Sultan Azlan orang undang-undang. Nak jadi lawyer bukan senang ooi. Nak jadi engineer senang lagi sebab dia cuma kaji satu bidang saja. Engineer letrik kaji bidang letrik saja, Engineer kimia kaji bidang kimia saja. Tapi lawyer kaji semua undang-undang. Undang-undang Islam pun dia kena mengaji, undang-undang omputih yang Malaysia jadikan perlembagaan pun dia kena mengaji. Buku pulak tebai-tebai ooi. Puak hafiz hafal Quran yang agak tebal jugak. Tapi satu buku saja. Puak lawyer hafal undang-undang berpuluh buku. Tapi keberkatan hafal Quran tentulah berpuluh kali lebih baik daripada hafal undang-undang. Kalau hafal undang-undang lebih berkat daripada hafal Quran, takdak sapalah yang dok maki Karpal Singh.Bukan takat kena maki, kena penampaq pun ada, malah kena masuk pondok pakcik ISA pun ada.

Berbalik terus kepada isu perlantikan MB baru di Perak. Sebenarnya rakyat tak marah pun kalau Sultan Azlan melantik BN. Yang tu depa marah BN sebab BN curi ADUN. Sultan cuma lantik saja. Tapi rakyat dok marah sebab kata depa sultan tak ikut perlembagaan Rakyat sekarang hebat tuanku, depa boleh tau undang-undang walaupun buku tu dok dalam kelambu.Gambar Chua Soi Lek don mencolek pun depa tau, apatah sangatlah undang-undang tubuh negeri Perak. Tu yang depa dok marah sebab sultan depa kata pecat MB Nizar sedangkan mana ada dalam perlembagaan sultan boleh pecat MB? TU kata depa, patik tak taulah.... sebab patik bukan ahli undang-undang...

Sultan Azlan bekas ketua hakim negara. Baginda bukan macam Hamid Omar yang bergelumang dengan najis. Tak jugak macam Eusoff Chin yang bergelumang dengan taik anjing. Baginda sewaktu jadi ketua hakim negara orang cukup respek sebab tak dak isu boleh ditimbulkan . Oleh itu pada pandangan aku, Sultan Perak sebenarnya amat tau apa yang dia lakukan. Dia sengaja lakukan nak pekena puak UMNO yang jahat ini. Takkanlah sultan tak tau puak UMNO memang kaki jahat. Sebab kalau tak jahat, takdak sapa nak dok dalam UMNO. Dengaq cerita anginlah, bahawa Gamuda tak dak projek nak buat. Yang di Dubai telah pun ditamatkan. Jadi dok cari dalam negaralah. Negeri perak pulak negeri yang terpanjang di Tanah Melayu. Banyak nak buat jalan dan sebagainya. Kalau perak pakatan pegang, maka miss sorulah Gamuda. Lalu Najib mungkin presssure tuanku dan tuanku kena setujulah tentang rancangan Najib. Tukarannya tentulah projek untuk Gamuda.

Tapi kalau mengikut perlembagaan Perak sendiri simple majoriti tidak cukup untuk tumbangkan kerajaan yang sedia ada. mesti ada majoriti 2/3. Ini lebih 3 orang, tu pun calon bebas yang penuh masalah. Yang dua masalah rasuah, yang sekoq lagi masalah pengkaq. Takkanlah tuanku tak tau benda tu. Kemudian tuanku minta ( bukan pecat ) Nizar letak jawatan. Tuanku tak pecat sebab tuanku tau baginda tidak boleh pecat MB . MB hanya boleh berhenti bila ada undi tak percaya dalam DUN , bubar DUN ataupun Nizar dengan relahati berhenti. Daripada 3 perkara tu, tak dak satu pun yang dilakukan. Maka dari segi undang-undang, Nizar masih lagi MB yang sah. Tuanku tak tau ke perkara tu? Mustahil...

Tapi tuanku buat supaya puak UMNO diketuai Najib jahat ini bagi projek Gamuda dan at the same time bercempera sebab negeri jadi tak tentu hala. Orang tak marahkan sultan sebab orang nampak yang jahat tu UMNO. Sekarang ni ranking Najib dimata rakyat cukup jatuh.. malah merunum. Malah ramai yang balik sayang kepada Paklah walaupun depa kata paklah lena. Paklah mungkin lena, tapi paklah bukan perompak di siang hari seperti Najib. Sultan telah berjaya memalukan Najib... Tunggu pulak waktu DUN bersidang, lagi huru hara. Baik tak baik kerajaan tajaan Najib ni akan tumbang pulak. Tengoklah nanti...

Tu sebab Sultan berpesan kepada Nizar, Allah sentiasa dengan orang-orang yang sabar. Sabarlah Nizar ooi, tak kan lari MB dikejar. Hilang tamby dari pangkor, nampaklah ia. Sultan sekarang sebenarnya cukup seronok sebab Najib bercempera. Rakyat dok tala kat Najib. Buktinya tak dak sapa saman Sultan kecuali Karpal saja. Tapi yang saman geng Najib banyak Malah lepaih ni mungkin SPR pun di saman jugak.... Mampuih hang Najib. Jadi kita jangan dok bagi peluru kepada UMNO. Kita kena hormati Sultan sebab baginda memang bijak..


Sekian, sekadar renungan..."

 
Artikel Hari Ini

BERSIH seru rakyat berpakaian hitam pada 7 Mei

Elok Semua Pejabat UMNO dibuka Dalam Balai Polis

Jangan jadikan Internet sebagai medium bertelingkah

Rileks Sekejap:Hargai Ia Selagi Ada

Ketua Pemuda DPPN Sabah Lawat Tapak PASTI Baru Kinabatangan, SABAH.

GURU DIPAKSA KERJA SEMASA CUTI UMUM.

Menanti Keputusan UMNO Di Penanti..

Fenomena Pertahankan Nama Baik Babi - Agenda Sulit Musuh Islam

TPM yang berhujah seperti Ketua Pemuda UMNO Cawangan

Mengapa Ir Kahlid Samad dan Husam Musa tiba-tiba memberi komen?

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Pendapat
· News by TokPenghulu


Most read story about Pendapat:

Mawi & Ekin - Akad nikah yang penuh protokol?

Desas - Desus Konflik Pak Lah & Najib Memuncak

TV3 rakam seorang penduduk Bukit Antarabangsa memarahi YB Azmin Ali

Nizar akan dapat balik Perak

Ir Nizar: Perak milik anda

Article Rating
Average Score: 4.28
Votes: 7


Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"Sultan Azlan memang bijak..." | Login/Create an Account | 21 comments
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Sultan Azlan memang bijak... (Score: 1)
by puyuh on Saturday, February 14 @ 17:22:01 MYT
(User Info | Send a Message)
"Puak hafiz hafal Quran yang agak tebal jugak. Tapi satu buku saja."

Jangan perlekehkan golongan huffaz Quran, hafal Quran tak sama dengan hafal buku2 Laws, cuba la hafal kalau pandai sangat, hafal Quran dapat syafaat dan boleh bagi syafaat pada 10 ahli keluarga di akhirat, hafal Quran bukan hafal saja, para Huffaz belajar bahasa Arab dan kena faham sebab turun ayat dan ayat Hukum jugak.

Tolong jangan fanatik sangat dengan puak2 lawyer dan hakim, sebab yang mangkuk hayun pun ramai, tak ketahuan.,.



Re: Sultan Azlan memang bijak... (Score: 1)
by jengok2 on Saturday, February 14 @ 17:22:21 MYT
(User Info | Send a Message)


 MANUSIA YG DAH BIASA MAKAN DUIT HARAM MANA MAHU PECAT PENYANGAK,PENYAMUN DAN PERASUAH.....YANG DI PECAT ORG ALIM YANG BERPANDUKAN AJARAN ALLAH.DAH NAMPAK DUNIA DAH AKHIR ZAMAN.



Re: Sultan Azlan memang bijak... (Score: 1)
by FIKIIIIIIIIIRR on Saturday, February 14 @ 17:35:07 MYT
(User Info | Send a Message)
Teori jer, tapi hakikatnya tak siapa tahu
Tak siapa yang akan menduga apa yang akan dilakukan oleh BN masa persidangan DUN Perak nanti. Harpa2 Speaker masih utuh dengan pendiriannya untuk bersama dengan Pakatan.



Re: Sultan Azlan memang bijak... (Score: 1)
by permatang on Saturday, February 14 @ 18:22:47 MYT
(User Info | Send a Message)
yang betul2 nya serahkan kuasa kat rakyat.
www.permatang.blogspot.com



Re: Sultan Azlan memang bijak... (Score: 1)
by bung on Saturday, February 14 @ 19:14:26 MYT
(User Info | Send a Message)
kalau sultan dah pilih nak jadi pak angguk umno nak wat camne lagi?


lawan tetap lawan, sabar kena kuat, kita doa apa yang terbaik



Re: Sultan Azlan memang bijak... (Score: 1)
by bung on Saturday, February 14 @ 19:14:26 MYT
(User Info | Send a Message)
kalau sultan dah pilih nak jadi pak angguk umno nak wat camne lagi?


lawan tetap lawan, sabar kena kuat, kita doa apa yang terbaik



Re: Sultan Azlan memang bijak... (Score: 1)
by kgkelola on Saturday, February 14 @ 20:27:26 MYT
(User Info | Send a Message)
HAAAA AHHHHHH BIJAK MENIPU RAKYAT....



Re: Sultan Azlan memang bijak... (Score: 1)
by ilyushin-stritzhy-cesare on Saturday, February 14 @ 21:06:19 MYT
(User Info | Send a Message)
mungkin kebetulan... gamuda baru dapat award projek jalan kat sabah... dapatlah sedut duit rakyat dalam beberapa bilion hinggit...

bukan nak kata sultan nie manhkak atau baguih.. itu antara dia ngan Allah kemudian hari... sebab dia nie pemimpin... tak cukup ke harta beratus keturunan nie?... setakat tak dapat proijek... gamuda boleh survive... keturunan sultan boleh survive... harta banyak... kenapa tamak sampai abaikan AMANAH RAKYAT?...


perkara sudah terjadi... sebagi pemimpin... menjawablahj kamu kerana TAK AMANAH pada rakyat... tak kira kamu sultan ke raja ke... kalau banyak dosa masuk neraka jahannam jugak... fikir sendirilah...



Re: Sultan Azlan memang bijak... (Score: 1)
by abisyazwan on Saturday, February 14 @ 21:42:35 MYT
(User Info | Send a Message)
Aku tak rasa Sultan bijak dalam hal ni. Sebab dah nyata yg dia tak boleh pecat MB, Takde dalam peraturan. Dia patutnya ikut cadangan MB. Ni yg tak pernah dibuat orang lain kecuali yg ni. Jadi aku tak rasa dia berindak bijak dalam hal ni.



Re: Sultan Azlan memang bijak... (Score: 1)
by SOLEHNET on Saturday, February 14 @ 23:30:50 MYT
(User Info | Send a Message) http://tawanpekan.blogspot.com
RASANYA SULTAN AMAT TERBUKA..DAN BIJAKSANA

BUKTI..SILA LIHAT DALAM DREAM BOOK BAGINDA...

MACAM2 SUMPAH -KUTUKAN..DARI ORANG RAMAI..TAPI MASIH DIBIARKAN..

http://tawanpekan.blogspot.com



Re: Sultan Azlan memang bijak... (Score: 1)
by rbaabadi on Sunday, February 15 @ 23:14:02 MYT
(User Info | Send a Message)
Sultan Perak memang bijak menipu dan memperbodohkan rakyat . Kalau betul Sultan Perak bijak , Baginda tidak akan membuat keputusan yang boleh menimbulkan ketidakstabilan politik dan ekonomi di Perak. Sebaiknya Sultan Perak patut Bijaksana dan Bijaksini . Bijak saja tidak cukup..



Re: Sultan Azlan memang bijak... (Score: 1)
by sydgustav on Monday, February 16 @ 08:34:49 MYT
(User Info | Send a Message)

aku pun nampak mcm Tuanku nak kenakan Najib & the gang..Jgn lupa UMNO ni pun penah tabal sultan...(d Kelantan tahun 90an...UMNO tabal sultan kat sekolah...takkan kita semua lupa kot????)




Re: Sultan Azlan memang bijak... (Score: 1)
by kibodo on Monday, February 16 @ 15:08:53 MYT
(User Info | Send a Message)
tindakan bijak ialah membubarkan DUN. yg ni tak bijak le, kalau tak bijak, apa ek? atau kes GAMUDA mempengaruhi tindakan tak bijak ni? tu antara dia dgn tuhan le...



Re: Sultan Azlan memang bijak... (Score: 1)
by jerieng on Monday, February 16 @ 20:31:57 MYT
(User Info | Send a Message)
teori yang doleh diterima pakai..



Re: Sultan Azlan memang bijak... (Score: 1)
by latiffharon on Tuesday, February 17 @ 21:14:22 MYT
(User Info | Send a Message)
Bijak apa! masuk ke dia ada!


               
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..
Runtuh lagi...

Sila Klik
6 Dis - satu lagi tragedi tanah runtuh yang dahsyat telah berlaku di Bukit Antarabangsa, Ulu Kelang

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
Pahang daily
Sabahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
Perak Bersatu
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo Lo
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
Betul Ka?
Lanh14
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
MalayaDaily
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
Pancak Bicara
Rencana Rakyat
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
DPP Gombak
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
Al Brangi
Beras Melaka
al-Futhuhat
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
Abu Bahsyir Al Muqry
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
Cili Merah
Hati Sufi
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
PAS Kelantan
PAS Kedah
PAS Negeri Sembilan
PAS Penang
PAS Melaka
PAS Selangor
PAS Pahang
PAS Johor
PAS N. Sembilan
PAS Perak
PAS Kedah
PAS Sabah
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
DPP Sarawak
DPP Pahang
DPP Kedah
DPP Penang
DPP Perak
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPPK Bagan Datoh
Pemuda Pengkalan Chepa
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
DPP Gombak
DPP Pertaling Jaya Sel
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
PAS Mengkebang
PAS DUN Jeram
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
PAS Caw. Shah Alam 2
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
AMK Serdang
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
Jabatan Amal 2
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
ApSeReNaPeTe
Keadilan Bayan Baru
Satu Pentafsiran
DPP Temerloh
Pasti Temerloh
Pasti Az-Zahra
N25 Bukit Selambau
Pena Perjuangan
Jangan Beli
Kembara Minda
Blogger Wawasan
Web Panas
Sekondakhati
Sidang Online
Corong Kita
Dr. Zulkifly Ahmad
DPP Kuala Langat
Blog Rantau
Hanafiah Ahmad
Limau Tambun
YB Dr. Nik Mazian
DPP Serdang
PP Sarawak
Mengejar Cahaya
Markaz Ehsan
al-Kerohi
Zul Mamak
sya~reformis
KopiCyber
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
Al-Muttaqin TV
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.