Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO Versi 7  ·  Exit
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Advertising/Iklan

Skim pembiayaan koperasi

Al-Bai  Bithaman Ajil Tanpa Penjamin

Langsingkan badan selamat dan semulajadi selama 30 hari

Rawatan Tradisional Secara Islam

Bengkel Kereta anda dengan harga berpatutan

Smart Learning Skor A

CD ayat-ayat suci AlQuran Al-Rogyah Alyare'yah

Sihat Secara Semulajadi

Memiliki Perfume Egyptian Potion

ceramah terkini

Alphalipid

REVOLUSI Penjagaan KERETA

Minyak Wangi tanpa Alkohol - Pengedar diperlukan!!

Al Quran Digital

MLM berasakan buah manggis (VeMMA)(Vemmabuilder)

Lambang Lelaki Sebenar

Seminar e-Book

Krim untuk lelaki virile for men

jus manggis vemma

penapis air fnr2u

Rumah burung layang ingin dijual

MACAM2 ADA seperti produk sarang burung, DCL, Naco, Slim it yourself dan lain2 lagi...

Produk Jus Manggis Vemma

Ziarah Yaman

Penawar Masalah Mata

10 Ribu produk affiliate oleh ClickBank

Coklat Minda

Layari Qasseh-Design Online Shop

Register ONLINE sekarang!

Nasrin Ibtisam Enterprise: e-Catalog

EXTRA INCOME, DAFTAR PERCUMA

www.labonda.com - LaBonda Collection

www.iluvislam.com

Program Didik Fitrah

Ceramic Busines Club, pemborong barang2 seramik

jom kita boikot barangan yahudi.sokong produk islam

Melicinkan Perjalanan Kenderaan Anda

kelab Jutawan

Mengatasi Masalah Kelakian Anda

Kursus Penternakan Lintah!

- HANYA RUANG IKLAN INI SAHAJA MASIH ADA KEKOSONGAN

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · Feedback
    · Forums
    · iklan
    · livep2p
    · Private_Messages
    · Shout_Box
    · Stories_Archive
    · Surveys
    · tkofm
    · Top
    · Video_Stream

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 4/5/2009

  Speaker mohon Sultan Perak tangguhkan sidang DUN
  Bekas Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak didakwa lagi
  7 sampul surat tender Toyota Camry diterima
  Rakyat penanda aras utama KPI - Najib
  Mesyuarat bincang isu agama anak tidak lama lagi
  Hafiz lepas dan bukan letak jawatan Ketua Pemuda Pas
  Kuala Lumpur dipilih menjadi tuan rumah KLCIC
  Dadah dalam kontena tak mungkin RM1 bilion - Musa
  Penjawat awam terbaik dihantar melanjut pelajaran
  Hanya ulama profesional layak untuk Presiden, Timbalan Presiden Pas
  Mahkamah Tinggi benar prosiding batal keputusan KDN
  4,000 kakitangan awam dijangka hadir sambutan Hari Pekerja
  Jangan buat kacau minta Pas letak calon di Penanti
  Asas ikatan kesetiaan dan bai'ah dalam sektor awam.
  Pro-Anwar dibidas
  500 mat rempit diperiksa
  GLC ternak ayam hapus monopoli
  Syabu satu kontena bernilai RM200j dirampas?
  Teruskan bina jambatan bengkok
  ‘Telah lama dipersetujui, ia tidak perlu diubah’
  Biar muktamar tentukan siapa layak
  Pas Selangor akui gagal penuhi tuntutan ahli
  Perlis mahu ulama isi jawatan tertinggi
  Tidak ada dalam perlembagaan – Pas Melaka
  Demi maruah parti
  BN tidak perlu bertanding
  Keputusan letak jawatan Manoharan 4 minggu lagi
  Penanti: Hadi ulangi sokong calon PKR
  Kaji semula keputusan– Dr. Mujahid
  Zambry lapor polis tuduhan ADUN Titi Serong
  Saya tidak tahu langsung spekulasi Soi Lek - Tee Keat
  3 lagi kes H1N1 dikesan
  Babi dijangkiti virus H1N1 di Kanada
  50 rakyat Mexico diasing
  FBI peralat pelajar Islam di Amerika Syarikat
  Pakistan tubuh mahkamah rayuan Syariah
  Sri Lanka kritik negara Barat
  Sondhi dakwa pegawai tentera terlibat
  WHO elak umum tahap wabak
  Zoo musnah 3 babi hutan
  Jurulatih NFL patah tulang
  ADB sedia bantu negara Asia hadapi H1N1
  Ayah mahu pelihara anak
  Pekerja bagasi enggan punggah beg
  Antasari nafi terlibat kes bunuh
  Selatan Australia larang guna beg plastik
  Pencuri tersangkut atas bumbung

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Chit Chat

Only registered users can shout. Please login or create an account.

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: john11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 25153

People Online:
Visitors: 0
Members: 0
Total: 0

@TKO..

- DUA RUANG IKLAN MASIH KOSONG -

Gambar Bogel Exco Selangor
Dilulus terbit pada Tuesday, February 17 @ 07:33:03 MYT oleh TokPenghulu

Komentar Oleh mdlutfi

"Assalamualikum,

 Terkejut, marah, geram, dan kecewa. Itulah perasaan yang saya alami sekarang.

Selaku seorang penyokong pakatan rakyat dan pemberi undi kepada calon pakatan rakyat (dun kajang -PKR, dan Parlimen Hulu Langat -PAS) dalam PRU 11 & 12 yang lalu saya merasa amat kecewa dengan senario yang berlaku pada ketika ini khususnya berkaitan Isu GAMBAR BOGEL ELIZABETH WONG.

Setakat ini saya tidak melihat lagi foto tersebut dan saya pun tak ingin melihat foto tersebut. Seandainya benarlah exco tersebut terlibat dalam skandal foto lucah ini maka ingin saya tegaskan bahawa SAYA TIDAK AKAN SESEKALI REDHA DAN BERTOLAK ANSUR DALAM PERKARA INI!

Saya pun tidak pasti adakah foto tersebut hanya mengandungi gambar bogel sahaja ataupun memaparkan sekali adegan2 seks. Namun seandainya kewujudan foto ini benar-benar berlaku MAKA SAYA BERHARAP ELIZABETH WONG MELETAKKAN JAWATANNYA SECARA TERHORMAT, bagi menjaga maruah Pakatan Rakyat dan para penyokongnya.

Selaku masyarakat TIMUR yang penuh dengan kesopanan dan kesusilaan adalah PENZINAAN/SEKS SEBELUM BERKAHWIN SESUATU YANG MENJIJIKAN (Apa kejadahnya kalo berbogel semasa tidur dan foto diambil oleh boyfriend kalo x buat hubungan seks) . Dalam apa agama pun tidak kira Islam, Kristian, Hindu, Buddha atau apa agama sekali pun perbuatan melakukan hubungan seks di luar nikah adalah satu perbuatan yang dikutuk.

Walau apa pun, alasan yang diberikan sama ada oleh 'mangsa' atau pemimpin2 khususnya PKR dan DAP perbuatan di luar norma masyarakat Timur ini tidak boleh dimaafkan dan dipandang ringan. Sila lihat di bawah untuk melihat komen2 pemimpin2 khususnya PKR dan DAP : 
http://www1.mstar.com.my/cerita.asp?file=/2009/2/16/mstar_mutakhir/20090216124130&sec=mstar_mutakhir 


Ingatkah kita dengan skandal video lucah Chua Soi Lek???? Jika Chua Soi Lek kita kritik dan kutuk akan peribadinya disebabkan video lucah beliau sehingga beliau meletakkan jawatan dalam MCA dan kerajaan (walaupun sekarang dah jadi Timbalan Presiden MCA). Mengapa kita perlu mengeluarkan kenyataan 'double standard' terhadap isu yang berlaku kepada Elizabeth Wong. Jangan akhirnya kita (PR) diperlekeh dan diperleceh oleh rakyat disebabkan prinsip dan pandangan kita yang tidak tetap.

Kepada MB Selangor ,dan Anwar Ibrahim...saya merayu kepada anad tolonglah ambil tindakan yang sewajarnya terhadap adun ini SEKIRANYA PERKARA INI BENAR2 BERLAKU.

Kepada para pemimpin PR tolonglah jaga moral dan keperibadian anda sebab TAK GUNA KALAU HANYA BOLEH BUAT KERJA KALAU MORAL / AKHLAK TIADA, kerana selaku pimpinan anda akan dinilai oleh semua aspek oleh rakyat.

SEANDAINYA PERKARA INI TIDAK BERLAKU...DIHARAP PIHAK POLIS DAN BERKUASA YANG LAIN DAPAT MENGAMBIL TINDAKAN YANG SEWAJARNYA TERHADAP BANJINGAN YANG MEMBAWA FITNAH INI.


Apa pun saya, merayu sekali lagi kepada Pimpinan PKR khususnya 'SILA PILIH CALON YANG BENAR2 LAYAK UNTUK MEMIMPIN PR JANGAN MAIN TANGKAP MUAT AJE'.

Ikhlas dari rakyat yang kecewa......"

 
Artikel Hari Ini

BERSIH seru rakyat berpakaian hitam pada 7 Mei

Elok Semua Pejabat UMNO dibuka Dalam Balai Polis

Jangan jadikan Internet sebagai medium bertelingkah

Rileks Sekejap:Hargai Ia Selagi Ada

Ketua Pemuda DPPN Sabah Lawat Tapak PASTI Baru Kinabatangan, SABAH.

GURU DIPAKSA KERJA SEMASA CUTI UMUM.

Menanti Keputusan UMNO Di Penanti..

Fenomena Pertahankan Nama Baik Babi - Agenda Sulit Musuh Islam

TPM yang berhujah seperti Ketua Pemuda UMNO Cawangan

Mengapa Ir Kahlid Samad dan Husam Musa tiba-tiba memberi komen?

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Komentar
· News by TokPenghulu


Most read story about Komentar:

Gambar Bogel Exco Selangor

Gambar Kontroversi

Penduduk Bukit Antarabangsa antara bangsa "Sombong dan lupa atau terlupa&qu

Tewas kawasan Tionghua menang besar kawasan Melayu

Akhirnya PM terpaksa "cuci najis" timbalannya....

Article Rating
Average Score: 5
Votes: 1


Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"Gambar Bogel Exco Selangor" | Login/Create an Account | 78 comments
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by ucop on Tuesday, February 17 @ 07:46:33 MYT
(User Info | Send a Message)
BUAT SAUDARA ANUAR JANGAN MELAKUKAN KESILAPAN LAGI PADA MASA AKAN DATANG...SILA PILIH CALON YANG BENAR2 LAYAK UNTUK MEMIMPIN PR JANGAN MAIN TANGKAP LELEH AJE...CONTOHI LE PAS.SETIAP PEMIMPIN MESTI ADA PEMGETAHUAN TENTANG AGAMA..FIKIR2KAN



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by adam on Tuesday, February 17 @ 07:54:51 MYT
(User Info | Send a Message)
...bro..rilex laa woii...melatah mcm khir toyo ni apasal...ini kes jenayah pencerobohan peribadi...tak ada kena mengena ngan jawatan dia sebagai exco...kalau ko tak sedar org ambil gambar ko tgh melancap dan sebar pada org ramai apa ko rasa kalau org tuduh ko tak bermoral...????..akupun sokong pr gak tapi tak ada la melatah mcm ko...bodoh..!... [tinyurl.com]



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by ctkedah on Tuesday, February 17 @ 08:01:59 MYT
(User Info | Send a Message)
Teman
Jangan jadikan kehidupan peribadi dia sebagai moadal politik, jangan latah macam khir toyo , Tolong simpati kat dia sama. Jangan Orang PR  pun tak dak ati perut melatah macam khir Toyol . Maaslah peribadi dia tu masalah dalam kelambu dia, ayang kita pi latah tu apa pasai, Apa kejadahnya sampai suruh letak jawatan, jangan tambah kekalutan politik kini dengan isu remeh UMNO dok gelak sakan la nie. memang UMNO dah tak dak idea, dah semakin sewel .



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by machinehead on Tuesday, February 17 @ 08:03:41 MYT
(User Info | Send a Message)
ehm,,betul ker gambar bogel?? ke gambar seksi masa sedang tidur?susah nak percaya, yela..manusia nak jatuhkan manusia lain mcm2 perkare boleh di buat dan di rancang...senang kite nak jatuhkan org lain dengan perkare2 dosa besar seperti seks,liwat,rogol dan perkare2 yang berkaitan dengan hukum hudud,. kalau setakat gambar seksi dan bukan aksi2 seks jngan la cepat melatah,, setahu sy la..kalau pic2 yang seksi nie cepat tersebar,,tapi kenape lepas 11 bulan PRU-12 dan selepas kes di perak benda nie baru nak tersebar,,ini mcm satu perancangan jahat..kalau setakat gambar pic die yang seksi dan die seorg sahaja dlam pic tu,,jgn la jadi wat hukuman sama seperti soh coilek yang terang2 ade video die...



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by puyuh on Tuesday, February 17 @ 08:20:16 MYT
(User Info | Send a Message)
kawin la dengan dia, bujang lagi tu, kesian xde orang jaga



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by meroyanberpulang on Tuesday, February 17 @ 08:29:19 MYT
(User Info | Send a Message)
perkembangan yang berlaku akhir-akhir ini membuktikan pkr adalah merupakan sebuah parti yang bermasalah.  masalah peribadi wakil-wakil rakyat yang mulai terdedah kini mungkin hanya 'the tip of an iceberg'.mungkin benar teori penganalisis politik pkr akan berkubur seperti berkuburnya lain-lain parti serpihan umno.



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by antimamak on Tuesday, February 17 @ 08:33:53 MYT
(User Info | Send a Message)
kepada pengarang mdlutfi:
Biar guna otak dulu , jangan gunakan fakta keagamaan untuk pertimbangan kes ini. Memang pengarang article ini nampaknya bodoh dan ikut perasaan, mengjatuhkan hukuman tanpa pertimbangan yang waras.

Ini hal keperibadian Elizabeth Wong, ini hak kebebasan dia samada dia lakukan seks diluar nikah. Ini bukan hak kamu untuk mengutuk seseorang. kamu sebagai seorang muslim, kamu tidak mempunyai hak untuk mengutuk hak bukan orang islam, macam kamu tak makan babi, tapi kamu tidak mempunyai hak untuk memaksa orang lain tak makan babi!!
 
``TAK GUNA KALAU HANYA BOLEH BUAT KERJA KALAU MORAL / AKHLAK TIADA''
suatu ungkapan yang paling bodoh yang saya nampak. .... persoanaliti itu hanya sebahagian, yang penting `Otak' dan dedikasi untuk masyarakat.
Kalau mulut bising, cakap pandai tapi otak bodoh, tak jadi juga...
ramai orang PAS pun bukan semuanya berakhlak tinggi!! ini bergantung pada prbadi dan sikap individu. 

Baik kamu buat restrospection dulu sebelum tulis article ini.
 





Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by KeringgieeTikL20506 on Tuesday, February 17 @ 08:40:18 MYT
(User Info | Send a Message)
Kenapa ada double standard bila elizabeth wong ni punya gambar yang keluar ianya dianggap sebagai pelanggaran hak peribadi dia sedangkan kes ini sama dengan apa yang berlaku pada chua soi lek.

Saya sebagai penyokong PR berharap elizabeth wong meletak jawatan secara terhormat kerana apa pun alasan yang diberi ianya adalah melanggar tata susila kita sebagai orang timur dan tingkah laku tidak bermoral sebagai seorang pemimpin.Dia sepatutnya lebih bijak dalam mengelak akan hal-hal sebegini.

SILA LETAK JAWATAN ANDA SECARA TERHORMAT



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by alfalah on Tuesday, February 17 @ 08:45:06 MYT
(User Info | Send a Message)

Kepada semua harap jangan bogel ketika mandi....zaman dah berubah....macam2 boleh jadi....




Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by dungu on Tuesday, February 17 @ 08:50:52 MYT
(User Info | Send a Message)
yang bising-bising mane gambornyeee.



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by meroyanberpulang on Tuesday, February 17 @ 08:52:22 MYT
(User Info | Send a Message)
kalau pakai standard negara barat pun bila ahli politik terlibat skandal diorang akan letak jawatan. ni anak pakai standard apa ni??



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by muryadi on Tuesday, February 17 @ 09:02:46 MYT
(User Info | Send a Message)
Apalah mdlutfi ni, sebagai seorang muslim berhak ke kita nak jaga tepi kain orang sampai begini rupa?

Tindakan beginilah yang membuat rakyat bukan muslim takut dan salah faham akan hukuman hudud yang langsung tidak berkaitan dengan mereka.

Elizabeth Wong ni masih bujang lagi, kes ini ialah pendedahan/pengedaran gambar yang dikatakan separuh bogel itu. Samada mengadakan hubungan seks atau tidak adalah masih lagi dari andaian kita.

Chua Soi Lek tu sudah beristeri, pendedahan perbuatannya berlaku curang adalah merupakan perkara lain. Perbuatannya dipersetujui tidak bermoral walau apapun dan dari mana keturunan sekali pun.

Pendedahan gambar bogel/separuh bogel seseorang dgn pendedahan berlaku curang adalah perkara yang berbeza.

Menjatuhkan hukuman perlulah berlandaskan pertimbangan yang wajar dan bukan mengikut emosi semata-mata.



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by pilihanku on Tuesday, February 17 @ 09:06:11 MYT
(User Info | Send a Message)

Gambar tu kita tak nampak..tapi gambar ini ni nampak terang

http://rosmahnajibi.blogspot.com/ [rosmahnajibi.blogspot.com]




Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by Stendet_ISO on Tuesday, February 17 @ 09:13:09 MYT
(User Info | Send a Message)
La nape nak marah2...die nih bukan org Islam..yang jelas sekarang umno dah terdesak smp kehidupan peribadi PR ygnon muslim pon nak dijadikan bahan...kalau ikutkan samy veloo yg xensem tu pon ramai pompuan simpanan nye dulu...tp nak ckp ape pasai die bukan islam...

so jangan kalut2...kalau kite cepat melatah2 nanti jadik cam 2 exco tuh...mula2 kita rasa terhina sbb die org PR, islam lagi,melayu plk tuh..tp belum kita buang lagi umno dah sambar..camane tuh..

Umno nih kalau dapat satu skill die akan guna tu jerrr...xde kreativiti...dorg rasa dgn cara nih dapat perangkap exco kat perak tuh so die akan guna cara yang sama untuk tempat2 lain...jangan cepat melatah.

Cuma bg yg Islam tuh jauhkan maksiat dan perkara yg buleh mendatangkan fitnah...sbb umno mmg excellent buat keje2 fitnah nih...

Semoga Allah lindungi kita...



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by antimamak on Tuesday, February 17 @ 09:26:17 MYT
(User Info | Send a Message)
mdlutfi

Ini bukan masalah moral atau tidak
Ini maslah penganayaian yang dilakukan oleh pihak UMNO atau pihakyang tidak tanggungjawap. so kalau nak marah, baiklah marah orang yang menyebarkan gambar bogel itu, dia lah orang yang patut bertanggungjawap atas segala insiden ini. dialah orang yang mengambil gambar bogel sebagai model politik.

Ok, kalau lah Elizabeth yang mempunyai niat dan tonjolkan post bogel untuk publisiti. mungkin kita boleh mengatakan beliau tidak moral tetapi maslahnya dia tidak sedar dan dicuri tangkap gambar oleh ex b/f beliau ketika tidur.

Cuba tengoklah masyarakat video lucah melayu yang tersebar luas di internet, anak melayu sengaja main orgy dan anak remaja melayu main seks berkumpulan, ini lah masalah social sick di hadapi di masyarakat melayu. sesetengah mereka pakai tudung pula. pakai tudung melakukan seks diluar nikah, kenapa mdlutfi tidak mengambil tindakan displin dan membiarkan isu ini diam sahaja?? betapa hipocrite kan??  ini isu paling besar dimasyarakat melayu kini. PAS pun diam diam saje..

Elizabeth diambil gambar dengan tiada niat, tidak sedar dan ketika diambil pun beliau berstatus orang biasa bukan apa apa ahli exco ......kalaulah selepas jadi exco, mungkin dia dipaksa mengambil keputusan untuk meletak jawatan.

mdlutfi --- hipocrite. article yang hipocrite. melayu yang hipocrite dan ahli politik hipocrite tiada perbezaan dengan pemikiran Khir Toyo...

Kalau lah mdlutfi sebagai ahli PAS. disyorkan buang ahli dan lucut segala jawatan ...kerana hipocrite dan tiada otak untuk membidas orang lain.





Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by khirul83 on Tuesday, February 17 @ 09:27:26 MYT
(User Info | Send a Message)
aku yakin dan percaya penulis ni bukan penyokong tegar PR dan mungkin beliau penyokong atas pagar...aku setuju degan pandagan rakan2 yg lain selagi kita tak tgk gambar tu jgn la kita buat andai megikut emosi. mcm kes chua soilek aku tgk aksi dia tu memang terang ada masalh moral...ada bini main dgn betina lain.apa yg di fahamkan gambar itu bukan gambar bogel tapi gambat tidur dalam keadaan separuh bogel mcm aku la tidur pakai kain esk bagun kain entah kemana selamat pakai boxser.



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by kmuhammad on Tuesday, February 17 @ 09:31:04 MYT
(User Info | Send a Message)
Apa korang semua tak pernah tidur bogel ke ?

Bodoh !

Chua Soi Lek salah pasal dia buat seks dengan orang lain padahal dia sudah berkahwin ! Apasal nak kaitkan dia dengan Elizabeth Wong ?

Lagi bodoh !



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by kajang on Tuesday, February 17 @ 10:03:05 MYT
(User Info | Send a Message)
Kepada khirul83 dan antimamak(tukar nickname bole tak),

Sy percaya mdlutfi ni bukan hipokcrite dan sbg nya, di hulu langat ni dan mungkin ramai lagi di malaysia ramai ahli PAS yg macam ni, duduk dan berkawan dalam kelompok yg satu permikiran yg sama, mereka ni tidak bercampur sangat dgn org lain, so sedikit terkonkong pemikiran. mereka akan pangkah juga pembangkang akhirnya cuma bila beri pendapat mereka tidak terlalu memikirkan pendapat org lain dan suka membuat andain ikut suka. saya kenal ramai ahli kita spt ini.




Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by pkrJB on Tuesday, February 17 @ 10:07:20 MYT
(User Info | Send a Message)
aper kejadah mamat sekor nie ( rakyat yg kecewa sebenarnya umno ).. tolong bezakan kes nie dgn chua soi lek. nie gmbar bogel jer dan bukannyer tengah buat projek pun. lainlah gambar macam chua soi lek tu. aku tak kisah pun...........



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by sang_arjuna on Tuesday, February 17 @ 10:13:55 MYT
(User Info | Send a Message)
bengap la lu antimamak..mencegah kemungkaran tu bkn hanya pada orang PAS jer malah wajib untuk setiap muslim!!

tak kira la lu UMNO ke,PKR ke,PAS ke..asal lu muslim,maka mencegah kemungkaran dengan sendirinya terpikul ke atas bahu lu!!! ade fhm??!!!



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by KHi on Tuesday, February 17 @ 10:21:57 MYT
(User Info | Send a Message)
Pengajaran untuk YB Elizabeth, jangan percaya dengan jantan sebelum berkahwin. Dalam Islam, bercouple itu fitnah dan haram melainkan dengan ikatan perkahwinan yang sah. Pilihlah Islam sebagai jalan hidup. Dan bagi jantan-jantan PR yang ada kemampuan, ngoratlah YB Elizabeth ni untuk dijadikan isteri yang halal dan membersihkannya daripada fitnah dan api neraka kerana tidak beriman kepada Allah.

Silap beliau adalah kerana berjantan sebelum kahwin, silap Soi Lek adalah kerana menggatal selepas berkahwin, silap ampuno adalah kerana melantik Senator Datin Paduka Norhayati Onn, Ahli Parlimen Ampang, Dr Rozaidah Talib dan Ahli Parlimen Gombak Dato' Dr Rahman Ismail (siap ada gambar xxx) yang dah berkahwin tapi lupa laki bini sendiri.

Semoga Allah memberi hidayah kepada YB Elizabeth Wong.

(Moral: mandi pun Allah suruh pakai kain basah dan bersenggama suami isteri pun di bawah selimut, inikan pula lepak satu rumah dengan orang lain. Jadi sebelum kita mengutuk YB Elizabeth yang didedahkan kehormatannya tanpa izin, pastikan dulu gambar xxx diri kita sendiri tak ada dalam simpanan orang lain. Semoga kita dilindungi Allah).



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by semantiq on Tuesday, February 17 @ 10:32:19 MYT
(User Info | Send a Message)
Elizabeth Wong bukannya ada suami dan dia bukannya Muslim. Jadi, tidak menyalahi moral masyarakatnya dan tidak pula melanggar apa-apa undang-undang. Berbanding Chua Soi Lek, Chua juga memanglah tidak menyalahi undang-undang tapi menyalahi moral masyarakatnya kerana dia telah beristeri dan beranak pinak, jadi institusi kekeluargaannya tergugat. Pun begitu, semasa video Chua tersebar, ramai di kalangan masyarakat Cina tidak merasakan ianya satu isu yang harus diambil kira dalam hal politik dan jawatannya dalam kerajaan. Walaupun beliau akhirnya letak jawatan, terbukti sudah bahawa masyarakat Cina tidak memandang hal seperti ini sebagai sesuatu yang menyalahi lunas-lunas moral kerana Chua dipilih sebagai Timbalan Presiden MCA tidak lama selepas itu. Jadi, apa masalahnya Eli Wong tidur bogel atau menurut berita di tv, bergambar bogel pelbagai posisi?



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by mad1 on Tuesday, February 17 @ 10:32:57 MYT
(User Info | Send a Message)
ade tak sesapa yg tengok komen yb ds nazri aziz malam tadi yg lebih kurang berbunyi "saya harap dia kuatkan semangat dan tidak memperdulikan sangat hal ini". dia dah ubah perangai ker



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by poc_kids on Tuesday, February 17 @ 10:39:09 MYT
(User Info | Send a Message) http://retroartkidsenterprise.blogspot.com/
blakon sokong pr je ni..agak2 la bro kalo nk mnipu



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by wgy5697 on Tuesday, February 17 @ 10:59:43 MYT
(User Info | Send a Message)
adus bro...lu guna la otak.
tu gambar orang tengah tido, bukan wat seks haram.jgn nak samakan dengan chua soi lek!!
ingat rakyat bodoh lembu mcm ko ke?



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by danie_77 on Tuesday, February 17 @ 11:24:33 MYT
(User Info | Send a Message)
kEPADA SEMUA PEMBACA TKO..
HARAP LEBIH RASIONAL DAN BERSABAR.. BIAR POLIS JALANKAN SIASATAN MEREKA DAN JANGAN TERLALU AWARE DENGAN BERITA TV3



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by kibodo on Tuesday, February 17 @ 11:33:24 MYT
(User Info | Send a Message)
bro mdlufti, jangan cepat meroyan macam Khir Toyo, mamat tu tak pe, dia memang bodo. ko jangan jadi bodo gak. dia tengah tidur dan tak tahu gambar tu diambil. tu namanya invasion of privacy, kalau ikut undang2, sapa yg ambik gambar lucah tanpa kebenaran boleh didakwa. sapa yg mengedar gambar lucah pun boleh didakwa. so, jangan jadi bodo atau belakon jadi penyokong PR. penyokong PR tak bodo, puak2 Umno BiNatang je yg bodo. tak terkejut kalau yg buat keja bodo ni pun puak2 Khir Toyo. lepas tu, Elizabeth ni non-muslim, kena paham sikit. yg Anwar pun ko nak belasah apahal. tak kan semua calon PR dia nak tanya, ko tidur telanjang ke pakai baju, ko mandi telanjang ke pakai baju, ko kencing duduk ke berdiri, ko berak basuh dengan air ke tisu. letih le bro, semua benda peribadi nak tanya. aku yakin, pemimpin PR dah buat semakan, tapi tak de lah sampai hal peribadi pun nak kecoh. so, kena jadi cerdik sikit. pikir kalau gambar ko tengah mandi orang curi2 ambik, boleh ke orang cakap ko tak bermoral. lu pikir le sendiri bro. ada otak pakai. jadi penyokong yg setia.



Re: Gambar Bogddel Exco Selangor (Score: 1)
by li0N on Tuesday, February 17 @ 11:59:31 MYT
(User Info | Send a Message)

Terima Kasih kepada Cik Eli kerana berani mengaku dan meletakkan jawatan. Tak ramai pemimpin seperti Eli & Chua Soi Lek yang berani menghadapi kenyataan.

tindakan yang tepat bagi eli meletakkan jawatan dan ini menjadi pengajaran dan teladan kepada semua orang agar jangan mudah melanggar etika dan hidup dengan berpaksikan gaya hidup BARAT. 




Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by umnohrmjdh on Tuesday, February 17 @ 12:13:11 MYT
(User Info | Send a Message)
ni semua angkara bn khususnya umno nak jatuhkan kerajaan pr s'gor.siasatan polis xkan kemana sebab eli ni org pr.msm akan terus aibkan eli.klau btui2 pr,berikan sokongan kpd eli dan bukan nak salahkan atau kutuk dia lagi. bayangkan klau anak bini kita yg kena aib sebegini rupa apakah anda akan biarkan lelaki jahanam tu yg mungkin telah dibeli oleh bn dan hanya marahkan anak bini yg innocent, tu x masuk akal lah bro.ni satu peperangan antara rakyat dgn umno, puak2 haramjadah ni akan lakukan apa saja walaupun perkara2 yg dilaknatullah asalkan dia org terus diatas dan bleh teruskan rompakan harta rakyat dan negara tanpa segan silu.



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by ohlala on Tuesday, February 17 @ 13:04:22 MYT
(User Info | Send a Message)
khir toyol mempunyai moral yang tinggi serta mulia. sebab tu dia suruh Eli letak jawatan.

menipu, berbohong, membolot kontrak, makan rasuah, makan komisyen, mengaut harta dgn merompak wang rakyat adalah contoh betapa tinggi dan mulianya moral khir toyol. ahak2!




Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by ikankering on Tuesday, February 17 @ 13:13:50 MYT
(User Info | Send a Message)
Politik memang sangat kotor.

Orang baik hati dan lembut pasti dihapuskan begitu sahaja.

Perempuan masuk politik lagi senang menjadi target politil.

Macam di Irap, perempuan bom berani mati di mana perempuan dipergunakan dgn jeratkan mereka dan paksa mereka korban diri untuk cucikan dosa yg dirancangkan.

Selalu,perempuan senang dipersalahkan kerana dosa yg dibuat oleh lelakinya.



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by bujang1 on Tuesday, February 17 @ 13:15:23 MYT
(User Info | Send a Message)
kite jangan le cepat melatah,,
Bro tu nampak mcm emosi lee,,
kan ke sekarang musim BN nak jatuh kan kerajaan PR,,
perak dah terlepas,,dia atack kedah dgn selangor pula,,
kelantann dia tak berani,,,takut perut meletup dek ayat yasin dan doa munajad to guru,,
jadi kita jgn lemah kan semangat ADUN kite yg terfitnah tuu,,
seperti ust halimah ali tempoh hari...
sabao bebanyak,,,



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by jepp on Tuesday, February 17 @ 13:20:52 MYT
(User Info | Send a Message)
aisaymen!!! lu kata lu belum nengok gambo tu.. jadi lebih baik lu duduk diam-diam.. jgn komen apa-apa... sbb lu pun tak tau gambo tu mcm mana... nengok sekarang apa sudah jadi?? lu sendiri kena hentam...  lain kali jgn gopoh... lain le khir toyo...hobi dia kumpul gambo2 lucah dan menonton filem lucah.. tu pasai dia byk excited kalo ada kuar citer2 lucah ni 



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by ofma81 on Tuesday, February 17 @ 13:30:10 MYT
(User Info | Send a Message)
Chua Soi Lek dok buat seks dengan orang lain. YB Elly ni kena aniaya sbb dia pun tak sedar gambar dia tgh tido. Kalau prinsip ni diambil kira, nak jatuhkan orang lain samada org politik/pegawai kerajaan senang laaa...

Jangan ikut modal Khir Toyo yang meroyan gila talak tu !!



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by munawir_JAMBAN on Tuesday, February 17 @ 13:49:28 MYT
(User Info | Send a Message)




APA nak jadi dengan speciss munawir ni. habis satu keluarga...dia pergi skodeng siap ambil gambar orang tengah tiso pasti kata...BOGELLL dan sebagainya...

insaflah woi....



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by JanggutMerah on Tuesday, February 17 @ 14:10:26 MYT
(User Info | Send a Message)
Biar la siasatan selesai dulu...jgn kelam kabut..Walaubgmanapun Tahniah YB kerana mengaku dan bertanggungjwb. Negara ada undang2 biar undang yg putuskan. p/s : Undang2 Islam PASti Adil utk semua manusia!



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by jerieng on Tuesday, February 17 @ 14:26:08 MYT
(User Info | Send a Message)
aku tak kecewa langsung.. inilah bahananya sekiranya Islam tidak terlaksana dengan betul.. bukan org Islam sahaja yg mendapat bala.. org belum Islam juga akan terlibat sama..

Undilah PAS.. Insya'Allah selamat dunia & akhirat



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by dicaprio1 on Tuesday, February 17 @ 15:03:09 MYT
(User Info | Send a Message)
md lutfi..aku rasa hang mmg bodoh kategori terakhir..ingat,buka sekadar boyfren,suami if nk aniaya istri pun leh buat lagu tu,ambik gmbr masa tido..aku rasa yg paling baik kita pakat beli 1. alat pengesan kamera..2. jgn tido kat mana2 hotel kat malaysia (takut ada spy camera)..3. ke rumah hang pun patut kna spy+rumah2 menteri,hire PI bnyk2,ikut jejak lgkh menteri2 yg lg teruk,berkepit dgn pompuan di luar ngr(saya tgk dpn mata sendiri masa bercuti di switzerland,if sy busuk hati,aku tgkp dah gmbr depa)..saya rasa rugi sgt jd rakyat malaysia yg takde hak privasi..



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by ulatbulu on Tuesday, February 17 @ 15:20:03 MYT
(User Info | Send a Message)
alhamdulillah bila ada walau sekelumit kecil pun perasaan marah/geram/sakit hati pada apa saja perlakuan yang melanggar hukum syarak...tak kiralah seseorang tu dari agama apa pun...sebenarnya...itulah IMAN kita....pada MEREKA yang tak de 'rasa' apa2 tu...pi lah belajo....belajo tu proses sepanjang hayat...tak cakap byklah...aku rasa apa yg mdlutfi rasa...kalau korang nak against pun...jgn sampai tergadai akidah dan jaga bahasa korang tu...



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by abuadil_alkaff on Tuesday, February 17 @ 15:49:22 MYT
(User Info | Send a Message)
mdlufti,
kita mesti melihat isu akhlaq dalam kontek umum dan khusus. umum, misalnya, berkelakuan tak senonoh dikhalayak adalah ditolak oleh semua kaum di malaysia. khusus, misalnya bersedudukan sebelum kahwin, tidak dianggap salah oleh sesetengah ethnik dalam masyarakat tiong hua.
ketiga, soal gambar, sepatutnya kita bersama elly, sebab privacynya dicerobohi dan telah dimanupulate dan diperkosa maruahnya oleh khir toyo.

bersikap adillah, adil mendekati taqwa!!



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by MunawirCahayaku ([email protected]) on Tuesday, February 17 @ 15:57:54 MYT
(User Info | Send a Message) http://airasiana.blogspot.com
Banyak juga orang PAS yang keluar air liur bila tengok gambar Elizebeth Wong yang tidur dalam pelbagai posisi itu. Tak nampak pun macam orang tengah tidur. Nampaknya saat manis itu pasti dikongsi dengan seorang lagi. Bukan lagi privasi sendiri, kerana beliau tidak menjaga diri dan moraliti beliau. Kalau diri sendiri tak boleh jaga, jangan haraplah nak jaga orang Bukit Lanjan. Beliau patut letak jawatan dan cari suami yang mithali untuk perlengkapkan diri. Jangan terus menerus berlakon di DUN selangor..Dr. halimah Ali, bila pula nak letak jawatan. Harap si iqkhoi dapat beri penjelasan, atau sememangnya ada orang yang keparat di sebalik lakonan mereka!!



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by KualaMedangMan on Tuesday, February 17 @ 21:49:45 MYT
(User Info | Send a Message)
KAU NI KATA PENYOKONG PR TAPI MALANG PERANGAI MACAM UMNO,TELITI LA DULU PEKARA SEBENAR SEBELUM KOMEN. 



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by KHi on Tuesday, February 17 @ 23:50:14 MYT
(User Info | Send a Message)
Ya, si keparat tu namanya Munawir dan aku mohon pertolongan Allah supaya ditimpakan azab kepada si haramjadah ni kerana memfitnah seorang pemimpin muslimah, ibu, isteri yang solehah dan mualaf yang telah diresetkan dosanya.



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by plastine on Wednesday, February 18 @ 07:15:05 MYT
(User Info | Send a Message)

KALAU PASAL GAMBAR YB POMPUAN TIDUR DISEBARKAN KENA LETAK JAWATAN
BAGAIMANA DENGAN YB LELAKI TIDO PULAK?
PATUT KE LETAK JAWATAN?

FIKIR-FIKIRKAN DAN SELAMAT BERAMAL...




Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by kmuhammad on Wednesday, February 18 @ 19:26:53 MYT
(User Info | Send a Message)
Pemimpin UMNO masih ada yang boleh pakai seperti Nazri dan Ku Li.

Kenapa orang UMNO tak pilih depa jadi Presiden itu yang kita pelik.... mungkin sebab mereka lebih lurus, jadi kalau sokong pun tak dapat duit.



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by latiffharon on Thursday, February 19 @ 15:56:56 MYT
(User Info | Send a Message)
Kes Chua Soi Lek tak sama. Itu mereka sedang buat projek. Ini curi tangkap dalam rumah dia. Tak taukah nak buat perbezaan. Kalau itu pun tak tau , saya nasihatkan mdlutfi tak usah ulas perkara ni.



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by ahmad82 on Wednesday, February 25 @ 18:32:14 MYT
(User Info | Send a Message)
Buat semua contohilah akh;lak politik Islam

http://aljazeeralivetv.blogspot.com/

http://aljazeeralivetv.blogspot.com/
[aljazeeralivetv.blogspot.com]



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by ukmd on Tuesday, March 17 @ 18:09:31 MYT
(User Info | Send a Message)
Apalah nak dikepohkan baisalah tu pakaian tengah tido,yang Datin Tiara hari-hari berkemban depan khalayak ramai tak pulak dilucutkan jawatan datinnya & suaminya wat bodo jer bini tayang body kat oarang ramai



Re: Gambar Bogel Exco Selangor (Score: 1)
by masa_adil on Thursday, April 02 @ 01:50:09 MYT
(User Info | Send a Message)
Salam..
Okay...secara umumnya masyarakat atau rakyat hanya tahu yang itu hanyalah gambar mangsa dalam keadaan .....(segan nak sebut)...

Ini cuma andaian saya...

Saya nak tanya...kalau kita panas , adakah tidak mungkin membuka baju tak kala kita sendiri?...atau erti kata lain berlenging..
dan ...kita tak tahu..gambar itu dalam posisi apa seperti yang saudara gambarkan...
mungkin gambar diambil ketika beliau mahu menyalin pakaian?
mungkin gambar dari handphone dan diambil secara sedar atau
camera kecil yg mungkin disorokan dimana2...(banyak dijual di sekiar Low Yat)

Jika andaian saya tepat maka
Exco Selangor , Elizabeth Wong berada di dalam rumahnya dan hak nya yang dicerobohi...

Banyak andaian yang telah dibuat...
Apa2 pun ia masih menajadi kes Polis...jadi kita tunggu dan lihat
Kita bebas untuk menandai ,,teka ,, main tembak orang..tapi adakah kita cukup bukti atau fakta untuk mendakwa..i2 dan ini...

Akhir kata pada saya cukuplah kaum wanita yg akhirya menjadi mangsa seprti yg dpt kita lihat yg terjadi sebelm ini..(Igt x....)

Salam...




               
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..
Runtuh lagi...

Sila Klik
6 Dis - satu lagi tragedi tanah runtuh yang dahsyat telah berlaku di Bukit Antarabangsa, Ulu Kelang

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
Pahang daily
Sabahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
Perak Bersatu
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo Lo
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
Betul Ka?
Lanh14
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
MalayaDaily
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
Pancak Bicara
Rencana Rakyat
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
DPP Gombak
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
Al Brangi
Beras Melaka
al-Futhuhat
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
Abu Bahsyir Al Muqry
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
Cili Merah
Hati Sufi
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
PAS Kelantan
PAS Kedah
PAS Negeri Sembilan
PAS Penang
PAS Melaka
PAS Selangor
PAS Pahang
PAS Johor
PAS N. Sembilan
PAS Perak
PAS Kedah
PAS Sabah
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
DPP Sarawak
DPP Pahang
DPP Kedah
DPP Penang
DPP Perak
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPPK Bagan Datoh
Pemuda Pengkalan Chepa
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
DPP Gombak
DPP Pertaling Jaya Sel
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
PAS Mengkebang
PAS DUN Jeram
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
PAS Caw. Shah Alam 2
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
AMK Serdang
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
Jabatan Amal 2
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
ApSeReNaPeTe
Keadilan Bayan Baru
Satu Pentafsiran
DPP Temerloh
Pasti Temerloh
Pasti Az-Zahra
N25 Bukit Selambau
Pena Perjuangan
Jangan Beli
Kembara Minda
Blogger Wawasan
Web Panas
Sekondakhati
Sidang Online
Corong Kita
Dr. Zulkifly Ahmad
DPP Kuala Langat
Blog Rantau
Hanafiah Ahmad
Limau Tambun
YB Dr. Nik Mazian
DPP Serdang
PP Sarawak
Mengejar Cahaya
Markaz Ehsan
al-Kerohi
Zul Mamak
sya~reformis
KopiCyber
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
Al-Muttaqin TV
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.