Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO Versi 7  ·  Exit
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Advertising/Iklan

Skim pembiayaan koperasi

Al-Bai  Bithaman Ajil Tanpa Penjamin

Langsingkan badan selamat dan semulajadi selama 30 hari

Rawatan Tradisional Secara Islam

Bengkel Kereta anda dengan harga berpatutan

Smart Learning Skor A

CD ayat-ayat suci AlQuran Al-Rogyah Alyare'yah

Sihat Secara Semulajadi

Memiliki Perfume Egyptian Potion

ceramah terkini

Alphalipid

REVOLUSI Penjagaan KERETA

Minyak Wangi tanpa Alkohol - Pengedar diperlukan!!

Al Quran Digital

MLM berasakan buah manggis (VeMMA)(Vemmabuilder)

Lambang Lelaki Sebenar

Seminar e-Book

Krim untuk lelaki virile for men

jus manggis vemma

penapis air fnr2u

Rumah burung layang ingin dijual

MACAM2 ADA seperti produk sarang burung, DCL, Naco, Slim it yourself dan lain2 lagi...

Produk Jus Manggis Vemma

Ziarah Yaman

Penawar Masalah Mata

10 Ribu produk affiliate oleh ClickBank

Coklat Minda

Layari Qasseh-Design Online Shop

Register ONLINE sekarang!

Nasrin Ibtisam Enterprise: e-Catalog

EXTRA INCOME, DAFTAR PERCUMA

www.labonda.com - LaBonda Collection

www.iluvislam.com

Program Didik Fitrah

Ceramic Busines Club, pemborong barang2 seramik

jom kita boikot barangan yahudi.sokong produk islam

Melicinkan Perjalanan Kenderaan Anda

kelab Jutawan

Mengatasi Masalah Kelakian Anda

Kursus Penternakan Lintah!

- HANYA RUANG IKLAN INI SAHAJA MASIH ADA KEKOSONGAN

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · Feedback
    · Forums
    · iklan
    · livep2p
    · Private_Messages
    · Shout_Box
    · Stories_Archive
    · Surveys
    · tkofm
    · Top
    · Video_Stream

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 4/5/2009

  Speaker mohon Sultan Perak tangguhkan sidang DUN
  Bekas Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak didakwa lagi
  7 sampul surat tender Toyota Camry diterima
  Rakyat penanda aras utama KPI - Najib
  Mesyuarat bincang isu agama anak tidak lama lagi
  Hafiz lepas dan bukan letak jawatan Ketua Pemuda Pas
  Kuala Lumpur dipilih menjadi tuan rumah KLCIC
  Dadah dalam kontena tak mungkin RM1 bilion - Musa
  Penjawat awam terbaik dihantar melanjut pelajaran
  Hanya ulama profesional layak untuk Presiden, Timbalan Presiden Pas
  Mahkamah Tinggi benar prosiding batal keputusan KDN
  4,000 kakitangan awam dijangka hadir sambutan Hari Pekerja
  Jangan buat kacau minta Pas letak calon di Penanti
  Asas ikatan kesetiaan dan bai'ah dalam sektor awam.
  Pro-Anwar dibidas
  500 mat rempit diperiksa
  GLC ternak ayam hapus monopoli
  Syabu satu kontena bernilai RM200j dirampas?
  Teruskan bina jambatan bengkok
  ‘Telah lama dipersetujui, ia tidak perlu diubah’
  Biar muktamar tentukan siapa layak
  Pas Selangor akui gagal penuhi tuntutan ahli
  Perlis mahu ulama isi jawatan tertinggi
  Tidak ada dalam perlembagaan – Pas Melaka
  Demi maruah parti
  BN tidak perlu bertanding
  Keputusan letak jawatan Manoharan 4 minggu lagi
  Penanti: Hadi ulangi sokong calon PKR
  Kaji semula keputusan– Dr. Mujahid
  Zambry lapor polis tuduhan ADUN Titi Serong
  Saya tidak tahu langsung spekulasi Soi Lek - Tee Keat
  3 lagi kes H1N1 dikesan
  Babi dijangkiti virus H1N1 di Kanada
  50 rakyat Mexico diasing
  FBI peralat pelajar Islam di Amerika Syarikat
  Pakistan tubuh mahkamah rayuan Syariah
  Sri Lanka kritik negara Barat
  Sondhi dakwa pegawai tentera terlibat
  WHO elak umum tahap wabak
  Zoo musnah 3 babi hutan
  Jurulatih NFL patah tulang
  ADB sedia bantu negara Asia hadapi H1N1
  Ayah mahu pelihara anak
  Pekerja bagasi enggan punggah beg
  Antasari nafi terlibat kes bunuh
  Selatan Australia larang guna beg plastik
  Pencuri tersangkut atas bumbung

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Chit Chat

Only registered users can shout. Please login or create an account.

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: john11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 25153

People Online:
Visitors: 0
Members: 0
Total: 0

@TKO..

- DUA RUANG IKLAN MASIH KOSONG -

Isu Tanah : Ini Jawapan YAB DS Nizar
Dilulus terbit pada Wednesday, February 18 @ 11:16:59 MYT oleh TokBatin

Artikel Oleh ho_nam

" Dato' Seri Ir.. Haji Mohammad Nizar Jamaluddin berkata :

Sebenarnya dalam mesyuarat exco kerajaan PR Perak ini ada di hadiri oleh 3 orang pegawai kanan yang cukup berpengalaman sebagai Ex-Officio. Ini dibuat bagi membimbing serta menasihati semua ahli MMK supaya tidak buat keputusan yang berlanggaran atau bercanggah dengan setiap perundangan dan ketetapan negara dan negeri.Oleh yg demikian setiap keputusan yang dibuat adalah melalui proses yang menyeluruh dan merujuk kepada mereka.


Kedua ,Semua ketua jabatan teknikal negeri memberi komen dan input tentang setiap permohonan terutama hal ehwal tanah, perlombongan, pelaburan dsbnya. Mereka juga akan menasihati jemaah exco dalam membuat keputusan.

Ketiga, setiap kali sebelum bermesyuarat exco, semua kertas baru untuk kelulusan atau penolakan akan dipersembahkan kepada kebawah Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Sultan Perak atau Raja Muda , Raja Dr Nazrin Shah. Lagipun, setiap keputusan yang dibuat pada mesyuarat exco sebelumnya juga akan dibentang minitnya kepada DYMM Sultan.

Tohmahan mengenai "gadai tanah" kepada Cina atau seumpamanya tidak berasas sama sekali dan hanya menunjukan kurang hemah serta bijak dalam membuat dakwaan tersebut. Sekali gus memperkecilkan kewibawaan semua institusi kerajaan yang terlibat.

Untuk pengetahuan semua, saya ingin menyatakan sedikit maklumat yang mana puluhan ribu ekar tanah kerajaan serta tanah rizab Melayu yang di gadai dan dijual kepada kaum lain oleh kerajaan terdahulu sebagaimana UMNO menggadaikan Singapura, Pulau Pinang, Batu Putih, Sebahagian Pulau di Langkawi atau Pulau Pangkor Baru. Sebahagian tanah kerajaan dan rizab melayu yang melayang ketangan Cina akibat kecerdikan kerajaan terdahulu ialah:

  • 22,000 ekar ( Ya! Dua Puluh Dua RIBU ekar) tanah kerajaan di gadai kepada gergasi KLK di Lekir, Manjung.
  • 5,000 ekar di Bruas 1500 ekar kepada MCA di Bandar Baru , Kampar (UTAR)
  • 12,000 ekar kepada semua petani cina di Coldstream , Bikam, Bidor Dan banyak lagi jumlah kecilan diseluruh negeri.
  • 200 ekar tapak kilang simin Perak Hanjoong (sekarang YTL kerana di gadai oleh pemimpin UMNO kepada YTL! ) Ini tanah rizab melayu di Padang Rengas, Kuala Kangsar dekat Hiway!

    Kerajaan PR berjaya menghentikan penggadaian tanah kerajaan di beberapa lokasi komersial ditengah bandar Ipoh, Taiping, Bidor , Kinta, dan Perak Tengah pada pertengahan bulan Mac 2008, tarikh kerajaan PR ambil alih, oleh kerana tanah tersebut telah dijanjikan kepada towkay- towkay jika sekiranya BN kembali berkuasa pada 9 Mac 2008 (selepas PRU-12).

    Sebenarnya penganugerahan hak milik selamanya kepada 102,000 lot kampong tersusun (kebanyakan melayu), 47,000 lot kampong baru (kebanyakan cina) dan sebilangan kecil kampong adat (orang asli), adalah janji PAS dalam manifesto PRU-12.Bukan janji DAP!.

    DAP tiada manifesto ketika itu di Perak. Seandainya semua keluarga kampong baru (47,000) menerima anugerah hak milik selamanya, ianya hanya melibatkan sejumlah tanah tak lebih dari 3000 ekar . Ya! tak lebih tiga ribu ekar.

    Oleh kerana tanah lot di kampong baru jauh lebih kecil saiznya. Kerajaan akan memperolehi tambahan revenue (oleh kerana kenaikan kadar premium tanah ) sejumlah RM330 juta.

    Nilaian tanah akan menjadi RM1.6 billion dipasaran dan tanah tersebut boleh disandarkan ke bank komersial oleh tuan milik jika di tukar kepada hak milik selamanya.

    Mereka boleh buat pinjaman dan membina rumah yang kekal dan cantik kerana tiada kebimbangan tanah mereka akan dirampas dimasa akan datang.

    Ini cuma kampong baru, belum lagi kampong tersusun! Cuba bandingkan dengan jumlah keluasan tanah yang digadai oleh kerajaan dahulu.!

    Kerajaan Perak tiada dapat apa-apa bahkan kerugian berjuta-juta dan putih biji mata kita orang melayu sebagaimana melihat "kecerdikan " pimpinan UMNO gadai Singapura, Penang dll.

    Saya amat berharap menghebahkan perkara sebenar kepada rakyat Perak khususnya kaum saya orang melayu, akan pengkhianatan pimpinan UMNO sewaktu mereka berkuasa dahulu. Namun hajat ini tidak kesampaian kerana TM Radio Perak FM tak bagi kerana di milik UMNO, (agaknya!).
  • Posted by alhusseyn "

     
    Artikel Hari Ini

    BERSIH seru rakyat berpakaian hitam pada 7 Mei

    Elok Semua Pejabat UMNO dibuka Dalam Balai Polis

    Jangan jadikan Internet sebagai medium bertelingkah

    Rileks Sekejap:Hargai Ia Selagi Ada

    Ketua Pemuda DPPN Sabah Lawat Tapak PASTI Baru Kinabatangan, SABAH.

    GURU DIPAKSA KERJA SEMASA CUTI UMUM.

    Menanti Keputusan UMNO Di Penanti..

    Fenomena Pertahankan Nama Baik Babi - Agenda Sulit Musuh Islam

    TPM yang berhujah seperti Ketua Pemuda UMNO Cawangan

    Mengapa Ir Kahlid Samad dan Husam Musa tiba-tiba memberi komen?

    [ Artikel seterusnya.. ]

    Login
    Nickname

    Password

    Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

    Related Links
    · More about Artikel
    · News by TokBatin


    Most read story about Artikel:

    Ambik engkau Mukhriz...............

    Kes Anwar Bertambah Pelik!

    Saya kena hentam teruk -Dr. Agus

    Cukai Kereta, Talipinggang Belakang, MPV Proton dan Perodua

    99% Khabar Angin Adalah Benar! Hanya 1% Keliru

    Article Rating
    Average Score: 5
    Votes: 3


    Please take a second and vote for this article:

    Excellent
    Very Good
    Good
    Regular
    Bad


    Options

     Printer Friendly Cetak Artikel

     Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


    "Isu Tanah : Ini Jawapan YAB DS Nizar" | Login/Create an Account | 20 comments
    The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

    No Comments Allowed for Anonymous, please register

    Re: Isu Tanah : Ini Jawapan YAB DS Nizar (Score: 1)
    by jepp on Wednesday, February 18 @ 11:30:20 MYT
    (User Info | Send a Message)
    ya sebarkan dan hebahkan kepada seluruh rakyat Perak khususnya dan rakyat Malaysia amnya... kita percaya kes-kes gadai tanah oleh bn/umno bukan saja berlaku di Perak.. pendek kata, di mana ada umno, di situ le "broker tanah" berleluasa



    Re: Isu Tanah : Ini Jawapan YAB DS Nizar (Score: 1)
    by joarpinto on Wednesday, February 18 @ 11:35:26 MYT
    (User Info | Send a Message)
    mana si kambem gurun Munawir...??
    komen ar....!!

    Tabik spring ke YAB Datuk Seri Ir. Nizar Jamaluddin...



    Re: Isu Tanah : Ini Jawapan YAB DS Nizar (Score: 1)
    by awe_bule on Wednesday, February 18 @ 11:43:25 MYT
    (User Info | Send a Message)
    kambenng gurun munawir tu dah kena sembelih puak BN buat kenduri rampas perak...



    Re: Isu Tanah : Ini Jawapan YAB DS Nizar (Score: 1)
    by alqassam on Wednesday, February 18 @ 12:13:16 MYT
    (User Info | Send a Message)

    Itu baru kat Perak .. Balak kat Pahang sape nak jawap .. berapa hektar hutan balak gondol dan tergadai.. bila banjir teruk kat sungai lembing nak salahkan orang lain.. buat2 kesian turun tengok orang banjir .. boleh jalan la oi.. Perosak anak bangsa dan harta orang melayu namanya UMNO




    Re: Isu Tanah : Ini Jawapan YAB DS Nizar (Score: 1)
    by paklelah on Wednesday, February 18 @ 12:14:27 MYT
    (User Info | Send a Message)
    memang jawapan banggang dan tolol , kalo amno suka gadai tanah takkan kita pon turut sama nak gadai tanah .Takde cara lain ke ????. Macam tu baik tak yah jadi pemimpin , sikit2 janji tanah . Kalo dah tak ada tanah dah kat Perak nak gadai apa lagi untuk raih undi... maruah ? .. agama?.



    Re: Isu Tanah : Ini Jawapan YAB DS Nizar (Score: 1)
    by kuntau_cina on Wednesday, February 18 @ 12:35:32 MYT
    (User Info | Send a Message)
    jauh...memang jauh.
    Hanya selepas 11 bulan baru cerita keburukan UMNO tentang tanah. Itupun selepas kesian terlalu ramai yang kene tipu dan buat fitnah.
    ...bukan macam puak2 tu....baru dapat gambar sikit dah heboh.
    DSNJ......syukran.



    Re: Isu Tanah : Ini Jawapan YAB DS Nizar (Score: 1)
    by muryadi on Wednesday, February 18 @ 12:45:32 MYT
    (User Info | Send a Message)
    Semakin jelas dan teranglah akan kewajaran pemberian tanah kepada rakyat Perak oleh kerajaan PR Perak yang dipimpin oleh MB Ir Nizar.

    Barulah rakyat kebanyakan dapat merasa dan memiliki tanah.

    Dengan pegangan dan nilai tanah yang meningkat akan juga merancakkan lagi ekonomi Perak. Dan ini dapat dikecapi oleh beribu-ribu rakyat Perak, samada dari bangsa Cina, Melayu, India dan termasuk juga org asli.

    Tidaklah seperti amalan sebelumnya yang hanya dinikmati dari golongan towkay2 semata2.

    Tapi ikutkan pendapat PAKLELAH, oleh kerana kesilapan/ketamakkan perbuatan kerajaan BN Perak sebelum itu, pihak yang sepatutnya dapat mesti dibiarkan begitu sahaja.

    Apalah punya tak berhemat dan kurang cerdiknya penyokon umno/BN ni...



    Re: Isu Tanah : Ini Jawapan YAB DS Nizar (Score: 1)
    by ProtonEvo on Wednesday, February 18 @ 12:51:10 MYT
    (User Info | Send a Message)
    baru ambo tau cite yang sebenarnya



    Re: Isu Tanah : Ini Jawapan YAB DS Nizar (Score: 1)
    by kayaire on Wednesday, February 18 @ 13:16:48 MYT
    (User Info | Send a Message) http://belalangonline.blogspot.com/

    AMno bukan setakat meniriskan harta pusaka melayu tapi telah membocorkan seluas-luasnya.
    Nyahkao amno!!!!




    Re: Isu Tanah : Ini Jawapan YAB DS Nizar (Score: 1)
    by topcat on Wednesday, February 18 @ 13:28:52 MYT
    (User Info | Send a Message)
    ye aku memang setuju statement ini kita hantarkan kepada semua penduduk kg tersusun di perak. semoga mereka jelas dengan keadaan sebenar nasib tanah mereka. aku kata begini kerana keluarga aku pun ada duduk di kg tersusun tapi mereka tak paham tentang isu ini. sedangkan isu ini menguntungkan masa depan mereka dan cucu cicit mereka kerana tanah mereka akan bertukar status dari pajakan kepada milik kekal. sapa yang tak nak harta milik kekal...lelebih lagi orang UMNO yang materialistik tu. tapi kerana ketua mereka menyembunyikan fakta sebenar maka mereka pun berkokoklah menentang idea baik ini...bodos punya puak UMNO 



    Re: Isu Tanah : Ini Jawapan YAB DS Nizar (Score: 1)
    by penimpas on Wednesday, February 18 @ 14:37:53 MYT
    (User Info | Send a Message)

    ~   cerita ni dah diberi penjelasan oleh s/u sulit DS Nizar
         kat ceramah2 beliau,,

    ~   cerita yg lain menarik juga,,,
         sebuah madrasah kat DUN Tajol Rosli mohon tanah bberapa ekar
         tak diluluskan selama berpuluh tahun BN berkuasa,,,
         sekejap je DS Nizar jd MB, smpat dia luluskan dgn ekar yg lebih
         hebatnya beliau!!!!





    Re: Isu Tanah : Ini Jawapan YAB DS Nizar (Score: 1)
    by modefkr on Wednesday, February 18 @ 15:04:30 MYT
    (User Info | Send a Message)
    ooooooo.........



    Re: Isu Tanah : Ini Jawapan YAB DS Nizar (Score: 1)
    by ibnhjmuda on Wednesday, February 18 @ 15:47:31 MYT
    (User Info | Send a Message)
    Pas,Dap n PKR tolong ambil inisiatif utrk sebarkan maklumat ini ke seluruh negara kerana ramai rakyat dinegeri lain termakan dakyah jahat UMNo ini memainkan sentimen bangsa n pemilikan tanah diPERAK ..pastikan menyeluruh sebelum tiba PRU13 terutama negri yg majoriti penduduknya MELAYU..



    Re: Isu Tanah : Ini Jawapan YAB DS Nizar (Score: 1)
    by IrfanGHAIB on Wednesday, February 18 @ 21:57:20 MYT
    (User Info | Send a Message)
    Al-Sheikh Najib Tantuya takut orang kampung tahu perangai pelahap AMNO tu pasal la Najib Tantuya cepat-cepat jadi JACK SPARROW



    Re: Isu Tanah : Ini Jawapan YAB DS Nizar (Score: 1)
    by jaguh2008 on Wednesday, February 18 @ 23:53:43 MYT
    (User Info | Send a Message)
    tanah kubor tak mo plak depa rebut yer??

    http://superhot2009.blogspot.com [superhot2009.blogspot.com]
    http://superhot2009.blogspot.com [superhot2009.blogspot.com]



    Re: Isu Tanah : Ini Jawapan YAB DS Nizar (Score: 1)
    by pemudakini on Thursday, February 19 @ 04:08:42 MYT
    (User Info | Send a Message)
    sebar kan... sebarkan,.... sebarkan..... ramai rakyat taktahu terutama yang 'totok' umno........ org n9 cakap dah 'mada'........


                   
    Rintihan..

    Sila Klik
    30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
    Punk Hadhari..

    Sila Klik
    1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
    Kerajaan tetap zalim...

    Sila Klik
    26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..
    Runtuh lagi...

    Sila Klik
    6 Dis - satu lagi tragedi tanah runtuh yang dahsyat telah berlaku di Bukit Antarabangsa, Ulu Kelang

    * Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


    REFORMASI
    Tranung Kite
    Laman [email protected]
    Detikdaily
    Buletin Online
    klpost.com
    Jiwo Kelete
    Bukit Besi OnLine
    Pemuda Wilayah
    Jasin Daily
    Pemuda BukitKatil
    Kedahlenie..!!
    no2 umn0
    Utara Online
    Siasahdaily
    Pahang daily
    Sabahdaily
    PORTAL
    Kampus Negara
    Pemuda Seremban
    Mahasiswa Kini
    ar-Romli
    DarulBayan
    I Luv Islam
    Terjah
    Statesman
    Buletin Purnama
    Sabah Kita
    Politic Today
    Rakan Usrah
    Kelate Kito
    Tranung Lening
    Perak Bersatu
    ANALISIS ISU/BERITA
    Tarmizi Mohd Jam
    Kopitiam Bang Nan
    Pink Turtle
    Ahli Parlimen PAS
    A.M.K.NS.
    Perisik Rakyat
    Rozmal Malakan
    Republik kata
    Go Malaysia
    BLOGGER
    Roslan SMS Corner
    Amin Iskandar @ Black
    ...penarik beca
    A L- H U S S E Y N
    Amdang 81
    Ketua Perusuh
    Tun Telanai
    Faisal Tehrani
    Ibnu Hasyim
    Merah Tinta
    Ibrahim Baba
    Fudzail
    Cucu Mat Kilau
    Anak Bapa
    Cikgu Nuriís Online
    Drs Idham Lim
    Attakiri
    Abu Ayysah
    Suhaimi Taib
    Redhuan D. Oon
    Jed Yoong
    Aktivis Nora
    Dr. Hj. Hamirdin
    Malaysia Waves
    Sofi Wahab
    Telahan Politik
    Aduka Taruna
    Blues Whereha
    Nik Abdul Nik Aziz
    Suhaizan Kayat
    jahilGoBlog
    Edyesdotcom
    Bulan Penuh 2012
    Lagenda Buta
    Orang Klawang
    Tok Pijat
    Zahid Yusof
    Taranama
    Boneka, Penyu & SPR
    Dr. Lo Lo
    Jamaludin Md Isa
    Helang Jagat
    Meli Kapak Jangak
    Hishamuddin Rais
    Che Kamala
    Rusli Islam
    Ahmad Fadhil
    Eddie Putra
    Amirulreza
    Rosli Salem
    Tempe Goreng
    Sokong PR
    Janggut
    Wan Nordin Yaacob
    Betul Ka?
    Lanh14
    LAWAN ARUS
    Tun Dr Mahathir
    UMNO-Reform
    Kadir Jasin
    Sang Kelembai
    Arah Kita
    Rockys Bru
    Screenshots
    Mahaguru58
    Kuda Kepang
    Kickdefella
    Jawatankuasa Ad-Hoc
    Kuda Ranggi
    Putera Maya
    TAK AKTIF
    Kelantankini
    Ukhwah.com
    Seberan
    Adnan Ibrahim Al-Binjari
    Media Islam
    Ekonomi Islam
    Akan dikeluarkan...
    AKHBAR
    Harakah Daily
    Suara KeAdilan
    Malaysiakini.com
    Agenda Daily
    Malaysia Today
    Bernama
    Utusan Melaysia
    Berita Harian
    Harian Metro
    Berita RTM
    The Star
    The Star Melayu
    Malaysia Insider
    Sinar Harian
    Kosmo
    Siasah
    Wasilah Online
    MalayaDaily
    Newskini
    WEBBLOG POLITIK
    Apa Ada Pada Nama
    Mai Bincang-bincang
    Pemuda Insaf
    Al Banjari
    Kamarudin Sidek
    Desa Kerayong
    Peghelih La...
    Lord Azaab
    Ilham Najmi
    nakmarah...marahlah!
    Barisan Untuk Rakyat
    ASAM lambunau
    Hashim Habeed
    Ilmuan
    Cenangau
    Minta 5 Minit
    Tawan Pekan
    Tak Gedebe
    Penawar Rindu
    Beras Terpilih
    Kuda Trojan
    Seri Iskandar
    Warta Nasional
    Kembara Salik
    PakNgah 70
    Jendela Hikmah
    Pemuda PAS Sura
    Hasbullah Pit
    syifa arjuna
    ..harapan tidak buta
    In Deep tots
    Forum Maya Intelek Muda
    Selangor Today
    Wartawan Rasmi LR
    Hikayat Putera Batu
    Alahai-Apa-Ni
    Lot 250
    Pengembara Jalanan
    Anak Bapak
    An Nasru
    Harapan Baru
    Ustaz Muktar
    Mejoh
    Silembiks
    Talkjanz.com
    Anak Kecil Main Api
    FadhilNor & Rakan
    Dr Speaker
    Pancak Bicara
    Rencana Rakyat
    Tukul Besi
    Bumi Perak
    Anak Reformasi
    DPP Gombak
    WEBBLOG CP
    Bukan Kerana Nama
    Mohd Nasir
    Tau Takpe
    Kerabu Bersuara
    Harapan Malaysia
    Berfikir Dengan Waras
    Barisan Rakyat
    Demi Membela Islam
    Skuad Batu Caves
    Al Brangi
    Beras Melaka
    al-Futhuhat
    WEBBLOG UMUM
    Fikir2 Renung2
    Jiwa Kita Merdeka
    Ikan Pekasam..
    Hembusan
    Rampai Seri
    Kereta Mayat
    Syakur Ibrahim
    Zulzaidi
    Bangkit Dgn Sebuah Cita
    SetiapKejadiahBerhikmah
    Fi Thorikillah
    Harisfadila.com
    Unpublished Notes
    Kami Perihatin
    HalimIslam
    Maliki Xp Blog
    Sosialis Kanan
    Ikatan Ilmu
    Runtuh Kebatilan
    Peduli Rakyat
    Malaysia Tanah Air Ku
    bawean termenung
    Topeng Sakti
    Ibnu Mustafa
    Abu Bahsyir Al Muqry
    Gaya Peneroka
    Ustaz Amin
    Cili Merah
    Hati Sufi
    WEBBLOG B.I.
    My Game
    Juctice4all Kuantan
    Pakatan Rakyat
    729 NO ISA
    Kata Tak Nak
    Angin Perubahan
    KakiBlog
    Harism Ibrahim
    Barking Magpie
    FORUM @ e-GROUPS
    Forum Gerak Reformasi
    Guru Reformasi Online
    Forum UMNO-Reform
    Halaqah.Net
    Shoutus Syabab
    E-Minda Kita
    IZ Forum Cak
    Forum Al-Tawbah
    PARTI POLITIK
    Parti Islam Se-Malaysia
    Pemuda Pas Pusat
    Dewan Muslimat Pusat
    Dewan Ulamak Pusat
    PAS Kelantan
    PAS Kedah
    PAS Negeri Sembilan
    PAS Penang
    PAS Melaka
    PAS Selangor
    PAS Pahang
    PAS Johor
    PAS N. Sembilan
    PAS Perak
    PAS Kedah
    PAS Sabah
    DPP Kelantan
    DPP Johor
    DPP N9
    DPP Sarawak
    DPP Pahang
    DPP Kedah
    DPP Penang
    DPP Perak
    PAS Bukit Bendera
    PAS Johor Bahru
    Pas Jelebu
    PAS Bangi
    Pas Subang
    Pas Batu
    PAS Bakri
    PAS Parit Buntar
    DPPK Bagan Datoh
    Pemuda Pengkalan Chepa
    DPP Padang Serai
    DPP Pasir Gudang
    DPP Wangsa Maju
    DPP Kuala Trg
    DPP Sik
    DPP Demit
    DPP Kemaman
    DPP Pengkalan Chepa
    DPP Rompin
    DPP Putrajaya
    DPP Lumut
    DPP Padang Besar
    DPP Jerantut
    DPP Muadzam Shah
    DPP Besut
    DPP Jempol
    DPP Maran
    DPP Gombak
    DPP Pertaling Jaya Sel
    MTD Guchil
    MTD Peramu Jaya
    MTD Tg Lumpur
    MTD Pulau Tawar
    MTPD Sura
    PAS Mengkebang
    PAS DUN Jeram
    Dar At-Tarbiyyah
    CP Bandar Bukit Mahkota
    Pemuda PAS Rasa
    Pemuda PAS Jln Yadi
    PAS Caw. Shah Alam 2
    Lajnah Pekerja
    KeAdilan Rakyat
    Angkatan Muda KeAdilan
    Keadilan Johor
    AMK P. Pinang
    KeAdilan Sri Gading
    Keadilan Batu
    AMK Batu
    AMK Serdang
    DAP
    PERTUBUHAN/NGO
    P.U.M.
    Aliran
    Suaram
    Fomca
    Muslim Consumer
    Darul Izzah
    Halal Jakim
    Amal Malaysia
    Jabatan Amal
    Jabatan Amal 2
    PASTI Kelantan
    Tunas Islam
    Nisa W. Persekutuan
    Nisa Negeri Sembilan
    Nisa Pekan
    BERSIH
    Bersih N9
    GERAK
    Pemuda Bersamamu
    Skuad Waja Terengganu
    MAMPAT
    GAMIS
    Khidmat Meru
    PIMPINAN
    PIMPINAN PAS
    Nasharudin Mat Isa
    Husam Musa
    Mustafa Ali
    Mohamad Sabu
    Dr. Mohd Hatta
    Haji Mahfuz
    Mahfuz Omar II
    Khalid samad
    Dr. Syed Azman
    Ust. Ahmad Awang
    Dr. Lo Lo
    Iskandar Abdul Samad
    Drs. Khalil Idham Lim
    Ustaz Nasir Zakaria
    Dr. Halimah Ali
    Subky Latif
    Herman Samsudeen
    Adly Zahari
    Azizi Abdullah
    Aiman Athirah Al Jundi
    PIMPINAN PKR
    Anwar Ibrahim
    Azmin Ali
    Tian Chua
    Zulkifli Noordin
    CheguBard
    YB Fuziah Salleh
    YB Mohammad Fairus
    PIMPINAN DAP
    Lim Kit Siang
    KM - Lim Guang Eng
    MP @ ADUN
    N17 Gombak Setia
    P99 Ampang
    N19 Bukit Antarabangsa
    Hulu Langat
    N18 Bukit Payung
    MP Kapar
    Adun Titi Serong
    Adun Chempaka

    Semua YB Pakatan...
    WEBSITE/LINK BARU..
    ApSeReNaPeTe
    Keadilan Bayan Baru
    Satu Pentafsiran
    DPP Temerloh
    Pasti Temerloh
    Pasti Az-Zahra
    N25 Bukit Selambau
    Pena Perjuangan
    Jangan Beli
    Kembara Minda
    Blogger Wawasan
    Web Panas
    Sekondakhati
    Sidang Online
    Corong Kita
    Dr. Zulkifly Ahmad
    DPP Kuala Langat
    Blog Rantau
    Hanafiah Ahmad
    Limau Tambun
    YB Dr. Nik Mazian
    DPP Serdang
    PP Sarawak
    Mengejar Cahaya
    Markaz Ehsan
    al-Kerohi
    Zul Mamak
    sya~reformis
    KopiCyber
    AUDIO & VIDEO
    WebRTV PAS
    Terengganu Kini
    WTV8 Altenatif
    TV PAS
    TVceramah
    MyKuliah.Com
    Grapes Nasyid
    Siput Online
    Pesan Untuk Umat
    Amal Makrof
    Hoh..?
    Keadilan TV
    TKOdaily
    Kelab Greenboc
    WorldTV
    TV Utara
    Kuliah Mazhab Akidah
    Debat parlimen
    Video Politik
    Media Rakyat
    Kuliah.net
    Thinking Of Life
    Malayaku
    You Ceramah
    TV Pakatan Rakyat
    Al-Muttaqin TV
    BICARA AGAMA
    Ust Nasrudin
    Zaharuddin.Net
    Ustaz Muda
    Ilmu & Ulama
    Mesra Rakyat
    The Rise Of Islam
    Al-Bakistani
    Al-Ahkam
    SaifulIslam.Com
    Harun Yahya
    Jarum Emas
    Tasek Pauh
    Shamatun
    Surau 2Faber
    Sapaan Makrifat
    Selak
    Anda Tanya Saya Jawab
    Isu Semasa Islam
    Warisan Nabawi
    Sampaikan Satu Ayat
    Darul Mujahidin
    Dr. Mohd Asri
    Kebenaran Dari Allah
    Ummah Online
    Santapan Minda Pejuang
    Ustaz Azhar Idrus
    Akidah Alul Haq
    Raja Ahmad Mukhlis
    LUAR NEGARA
    Republika Online
    Kompas Cyber Media
    Al Jazeera (English)
    Al-Sofwah.or.id
    Khalifah.com
    Kavkazcenter.com
    Al Manhaj
    Majalah Ummi
    Pattani Darulsalam
    DUNIA ISLAM
    Satu Umat
    Al Muslimin
    Suara Anak Muda
    UMUM/LAIN-LAIN
    Zulkiply Harun
    Quran Online
    Quran Flash
    Laman PendidikanMY
    Portal Pendidikan
    Laman Emjay
    Lowyat Net
    Health Tips
    Aiman Ku
    Pondok AnNur
    Nusa Mahsuri
    Grafik Photoshop
    Pondok
    Karyawan Perak
    Karya Cipta
    DuniaICT
    Pasir Puteh
    Al-ahnaf Khat
    Dunia Rossem
    JARINGAN
    Jaringan A Athoullah
    My Jalinan
    Sabilillah
    Skoodeng
    Calon & Blognya
    Link Pas Sana-sini
    Sopo Sentral
    Shidinar Net
    Mega link (link-link yang lain)
    * Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
    Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
    [Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

     
    PANDANGAN DALAM LAMAN INI
    TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
    (DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

    Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
    (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


    ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
    Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
    untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
    E-mel :
    [email protected] atau Webmaster : [email protected]

    Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
    Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
    Tel/Faks : 09-848 5001

    All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
    The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
    You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
    PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.