Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO Versi 7  ·  Exit
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Advertising/Iklan

Skim pembiayaan koperasi

Al-Bai  Bithaman Ajil Tanpa Penjamin

Langsingkan badan selamat dan semulajadi selama 30 hari

Rawatan Tradisional Secara Islam

Bengkel Kereta anda dengan harga berpatutan

Smart Learning Skor A

CD ayat-ayat suci AlQuran Al-Rogyah Alyare'yah

Sihat Secara Semulajadi

Memiliki Perfume Egyptian Potion

ceramah terkini

Alphalipid

REVOLUSI Penjagaan KERETA

Minyak Wangi tanpa Alkohol - Pengedar diperlukan!!

Al Quran Digital

MLM berasakan buah manggis (VeMMA)(Vemmabuilder)

Lambang Lelaki Sebenar

Seminar e-Book

Krim untuk lelaki virile for men

jus manggis vemma

penapis air fnr2u

Rumah burung layang ingin dijual

MACAM2 ADA seperti produk sarang burung, DCL, Naco, Slim it yourself dan lain2 lagi...

Produk Jus Manggis Vemma

Ziarah Yaman

Penawar Masalah Mata

10 Ribu produk affiliate oleh ClickBank

Coklat Minda

Layari Qasseh-Design Online Shop

Register ONLINE sekarang!

Nasrin Ibtisam Enterprise: e-Catalog

EXTRA INCOME, DAFTAR PERCUMA

www.labonda.com - LaBonda Collection

www.iluvislam.com

Program Didik Fitrah

Ceramic Busines Club, pemborong barang2 seramik

jom kita boikot barangan yahudi.sokong produk islam

Melicinkan Perjalanan Kenderaan Anda

kelab Jutawan

Mengatasi Masalah Kelakian Anda

Kursus Penternakan Lintah!

- HANYA RUANG IKLAN INI SAHAJA MASIH ADA KEKOSONGAN

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · Feedback
    · Forums
    · iklan
    · livep2p
    · Private_Messages
    · Shout_Box
    · Stories_Archive
    · Surveys
    · tkofm
    · Top
    · Video_Stream

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 4/5/2009

  Speaker mohon Sultan Perak tangguhkan sidang DUN
  Bekas Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak didakwa lagi
  7 sampul surat tender Toyota Camry diterima
  Rakyat penanda aras utama KPI - Najib
  Mesyuarat bincang isu agama anak tidak lama lagi
  Hafiz lepas dan bukan letak jawatan Ketua Pemuda Pas
  Kuala Lumpur dipilih menjadi tuan rumah KLCIC
  Dadah dalam kontena tak mungkin RM1 bilion - Musa
  Penjawat awam terbaik dihantar melanjut pelajaran
  Hanya ulama profesional layak untuk Presiden, Timbalan Presiden Pas
  Mahkamah Tinggi benar prosiding batal keputusan KDN
  4,000 kakitangan awam dijangka hadir sambutan Hari Pekerja
  Jangan buat kacau minta Pas letak calon di Penanti
  Asas ikatan kesetiaan dan bai'ah dalam sektor awam.
  Pro-Anwar dibidas
  500 mat rempit diperiksa
  GLC ternak ayam hapus monopoli
  Syabu satu kontena bernilai RM200j dirampas?
  Teruskan bina jambatan bengkok
  ‘Telah lama dipersetujui, ia tidak perlu diubah’
  Biar muktamar tentukan siapa layak
  Pas Selangor akui gagal penuhi tuntutan ahli
  Perlis mahu ulama isi jawatan tertinggi
  Tidak ada dalam perlembagaan – Pas Melaka
  Demi maruah parti
  BN tidak perlu bertanding
  Keputusan letak jawatan Manoharan 4 minggu lagi
  Penanti: Hadi ulangi sokong calon PKR
  Kaji semula keputusan– Dr. Mujahid
  Zambry lapor polis tuduhan ADUN Titi Serong
  Saya tidak tahu langsung spekulasi Soi Lek - Tee Keat
  3 lagi kes H1N1 dikesan
  Babi dijangkiti virus H1N1 di Kanada
  50 rakyat Mexico diasing
  FBI peralat pelajar Islam di Amerika Syarikat
  Pakistan tubuh mahkamah rayuan Syariah
  Sri Lanka kritik negara Barat
  Sondhi dakwa pegawai tentera terlibat
  WHO elak umum tahap wabak
  Zoo musnah 3 babi hutan
  Jurulatih NFL patah tulang
  ADB sedia bantu negara Asia hadapi H1N1
  Ayah mahu pelihara anak
  Pekerja bagasi enggan punggah beg
  Antasari nafi terlibat kes bunuh
  Selatan Australia larang guna beg plastik
  Pencuri tersangkut atas bumbung

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Chit Chat

Only registered users can shout. Please login or create an account.

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: john11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 25153

People Online:
Visitors: 0
Members: 0
Total: 0

@TKO..

- DUA RUANG IKLAN MASIH KOSONG -

Raja Muda Perlis: Umno/BN jahil perlembagaan
Dilulus terbit pada Sunday, March 01 @ 19:16:45 MYT oleh TokPenghulu

Artikel Oleh kenyataan

"
 Sumber : AlHusseyn

Saya sangat bersetuju dengan titah Raja Muda Perlis, bahawa kejahilan perlembagaan punca kekecohan awam,

Disebabkan kejahilan tersebutlah maka kita dapat lihat kebangangan tindakan dan ulasan daripada pimpinan Umno / BN.Berikut adalah antara nya :


  • Presiden Gagasan Melayu Perak (GMP), Datuk Seri Hilmi Ismail dengan mulut celuparnya telah mengecam dan mengugut Sivakumar bengan berkata, "Kami juga telah lama bersabar dengan sikap biadab dan kurang ajar yang ditunjukkan oleh beliau. Tahap kesabaran rakyat di negeri ini ada hadnya, jangan sampai kami perlu bertindak sendiri," katanya ketika dihubungi di sini

  • Perkara 72. Keistimewaan Dewan Undangan.

  • (1) Kesahan apa-apa prosiding di dalam Dewan Undangan mana-mana Negeri tidaklah boleh dipersoalkan di dalam mana-mana mahkamah.

    (2) Tiada seorang pun boleh dikenakan apa-apa prosiding di dalam mana-mana mahkamah berkenaan dengan apa-apa jua yang dikatakan atau apa-apa undi yang diberikan olehnya semasa mengambil bahagian dalam prosiding Dewan Undangan mana-mana Negeri atau prosiding mana-mana jawatankuasanya.

    (3) Tiada seorang pun boleh dikenakan apa-apa prosiding di dalam mana-mana mahkamah berkenaan dengan apa-apa jua yang disiarkan oleh atau di bawah kuasa Dewan Undangan mana-mana Negeri.

    (4) Fasal (2) tidaklah terpakai bagi mana-mana orang yang dipertuduh atas suatu kesalahan di bawah undang-undang yang diluluskan oleh Parlimen di bawah Fasal (4) Perkara 10 atau atas suatu kesalahan di bawah Akta Hasutan 1948 sebagaimana yang dipinda oleh Ordinan No. 45 (Kuasa-Kuasa Perlu) Darurat 1970.

    (5) Walau apa pun Fasal (4), tiada seorang pun boleh dikenakan apa-apa prosiding di dalam mana-mana mahkamah berkenaan dengan apa-apa jua yang dikatakan olehnya tentang Raja mana-mana Negeri semasa mengambil bahagian dalam apa-apa prosiding Dewan Undangan mana-mana Negeri atau mana-mana jawatankuasanya kecuali jika dia menganjurkan penghapusan kedudukan Raja itu sebagai Raja berperlembagaan Negeri itu.
  • Rujuk : di sini
  • "

     
    Artikel Hari Ini

    BERSIH seru rakyat berpakaian hitam pada 7 Mei

    Elok Semua Pejabat UMNO dibuka Dalam Balai Polis

    Jangan jadikan Internet sebagai medium bertelingkah

    Rileks Sekejap:Hargai Ia Selagi Ada

    Ketua Pemuda DPPN Sabah Lawat Tapak PASTI Baru Kinabatangan, SABAH.

    GURU DIPAKSA KERJA SEMASA CUTI UMUM.

    Menanti Keputusan UMNO Di Penanti..

    Fenomena Pertahankan Nama Baik Babi - Agenda Sulit Musuh Islam

    TPM yang berhujah seperti Ketua Pemuda UMNO Cawangan

    Mengapa Ir Kahlid Samad dan Husam Musa tiba-tiba memberi komen?

    [ Artikel seterusnya.. ]

    Login
    Nickname

    Password

    Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

    Related Links
    · More about Artikel
    · News by TokPenghulu


    Most read story about Artikel:

    Ambik engkau Mukhriz...............

    Kes Anwar Bertambah Pelik!

    Saya kena hentam teruk -Dr. Agus

    Cukai Kereta, Talipinggang Belakang, MPV Proton dan Perodua

    99% Khabar Angin Adalah Benar! Hanya 1% Keliru

    Article Rating
    Average Score: 5
    Votes: 2


    Please take a second and vote for this article:

    Excellent
    Very Good
    Good
    Regular
    Bad


    Options

     Printer Friendly Cetak Artikel

     Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


    "Raja Muda Perlis: Umno/BN jahil perlembagaan" | Login/Create an Account | 20 comments
    The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

    No Comments Allowed for Anonymous, please register

    Re: Raja Muda Perlis: Umno/BN jahil perlembagaan (Score: 1)
    by panji7hijau on Sunday, March 01 @ 19:29:14 MYT
    (User Info | Send a Message)
    BN mana faham undang2...debat kecut..pilihanraya fobia...tunggu kejatuhan jer..



    Re: Raja Muda Perlis: Umno/BN jahil perlembagaan (Score: 1)
    by karimshariff on Sunday, March 01 @ 19:51:41 MYT
    (User Info | Send a Message)

    apabila ALLAH datangkan kebenaran akan pasti hancur segala kebatilan..amin




    Re: Raja Muda Perlis: Umno/BN jahil perlembagaan (Score: 1)
    by putih on Sunday, March 01 @ 19:55:55 MYT
    (User Info | Send a Message)
    amno mana ikut undang-undang. negara malaysia ini amno yang punya.



    Re: Raja Muda Perlis: Umno/BN jahil perlembagaan (Score: 1)
    by manskrew on Sunday, March 01 @ 20:28:52 MYT
    (User Info | Send a Message)
    Belajar tak abis kot yop.....



    Re: Raja Muda Perlis: Umno/BN jahil perlembagaan (Score: 1)
    by tokjanggut78 on Sunday, March 01 @ 20:49:09 MYT
    (User Info | Send a Message)
    Betui 3x...tok setuju benor ler kata si panji2hijau...umno mana paham undang2...kalu paham tak kan pakai redah jer kat perak tu.....ajak debat ?....umno mana berani..semua yang duk kat dalam parti tu dari piem hingga ler ke jkkkkkkkk ..PONDAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNN.......munawir??? lagi ler bangang+bahlol+bodoh tahap terlampau.....



    Re: Raja Muda Perlis: Umno/BN jahil perlembagaan (Score: 1)
    by gajahijau on Sunday, March 01 @ 21:13:48 MYT
    (User Info | Send a Message)
    Segala puji untuk Allah Tuhan Sekelian Alam.  Dialah tuhan yang memiliki setiap kerajaan sama ada di bumi dan di langit dan apa yang ada di antara keduanya. 

    Perbalahan perlembagaan,perbezaan tafsiran undang-undang sengaja dicetuskan untuk menyibukkan kita.  Satu parti yang pernah gah satu ketika dulu, kini dah mula reput dan runtuh akibat tindakan anai-anai yang ada dalam parti itu.  Anai-anai itu menjadikan rasuah sebagai sumber makanannya dan kini apa yang terjadi maka terjadilah.  Kemorosotan dan kepercayaan masyarakat mula pudar, bagi mengangkat semula parti yang reput adalah dengan memberikan semangat kepada ahli-ahlinya untuk bersatu dan berjuang mengangkat nama parti.  Maka dijadikan, ditimbulkan berbagai isu yang boleh mencapai matlamat tersebut.  Kegagalan di lima negeri ubatnya adalah dengan merampasnya kembali dengan apa cara sekalipun.  Tidak kira betul atau salah, halal atau haram, ikut undang-undang atau tidak, faham perlembagaan atau tidak, asalkan matlamat tercapai.

    Setiap insan lupa sesuai dengan namanya insan itu sendiri iaitu 'lupa'.  Kita lupa ada insan yang lebih bijak daripada kita, ada malaikat yang memerhati kita, ada dzat yang Maha Agung yang mengatur dan menyempurnakan setiap rencana.  Insan hanya berusaha mengikut hawa dan nafsunya yang belum tentu betul dari kaca mata Yang Maha Esa.

    Parti yang suatu ketika dulu disanjung dan dipuja oleh orang Melayu, kini makin sesak nafasnya akibat sikat double standard bukan sahaja kepada bangsa bukan Melayu tapi kepada bangsa Melayu sendiri, bukan sahaja dalam bangsa Melayu, tapi sesama mereka juga wujud sikap ini sekiranya satu pihak lagi tidak sependapat dengan satu pihak yang memegang tampuk kepimpinan.  Hasil mahsul yang telah diagihkan tidak dirasai oleh semua ahli, apatah lagi bangsa Melayu, apatah lagi rakyat negeri. 

    Kini, hasil makin kurang, gawat ekonomi terjadi, telah ditawan lima negeri, apakah yang tinggal lagi? Bagi mengisi poket yang semakin kosong ini, bagi memenuhi nafsu yang di dalam ini, maka perlembagaan dan undang-undang negeri sanggup dilanggari, institusi Sultan dicemari, rakyat ditipu lagi, fikir di dalam hati apakah rakyat boleh lakukan? Mereka akan ikut rentak menari yang ditunjuk oleh media peniup berita kefasikan sebagaimana tahun 60an, 70an, 80an, 90an.

    Insan lupa lagi. Sikap double standard membangkitkan kemarahan rakyat negeri.  Yang salah menuduh yang betul, salah, Yang jahat tuduh yang baik, jahat, Yang bodoh tuduh yang cerdik, bodoh..dah jadi mainan hari-hari.  Apa nak jadi?  Ingat . .kita semua akan kembali kepada illahi.  Apa bekal kita? Apakah pembohongan, rezeki yang busuk yang nak dibawa mati?

    Perlembagaan dunia boleh tak dipahami, undang-undang dunia boleh ditipu dan diputar belit, tapi bila ketetapan tiba . .jangan ditangis lagi, jangan disesali, menghadap kita kepada Tuhan Yang Maha Adil, Maha Perkasa, Maha membalas, Maha Mendengar, Maha Melihat, mana nak sorok lagi?

    Fahamilah perlembagaan yang paling benar dan paling asli ALQURAN dan ikutilah undang-undang yang ditunjuk oleh Nabi ASSUNNAH.  Ingat ..kita ni pelupa.  Wallahu a'lam.



    Re: Raja Muda Perlis: Umno/BN jahil perlembagaan (Score: 1)
    by rakyatmalaysia on Sunday, March 01 @ 21:31:43 MYT
    (User Info | Send a Message)
    JOM SIGN PETISYEN TOLAK BRAHIM ALI DI KELATE

    SILA MASUK DI http://www.petitionspot.com/petitions/kelate [www.petitionspot.com] [www.petitionspot.com]

    terima kasih



    Re: Raja Muda Perlis: Umno/BN jahil perlembagaan (Score: 1)
    by makcikunci on Sunday, March 01 @ 22:39:06 MYT
    (User Info | Send a Message)
    BN jenis jahil, lagi menjahilkan.......



    Re: Raja Muda Perlis: Umno/BN jahil perlembagaan (Score: 1)
    by linggang on Sunday, March 01 @ 23:25:25 MYT
    (User Info | Send a Message)

    Di mana kita boleh dapatkan perlembagaan penuh undang2 tubuh kerajaan negeri untuk kita edarkan secara percuma kepada semua rakyat malaysia tak kiralah PR ke BN ke supaya kita semua celek undang2. Nak debat ngan puak bebal ni kena ngan fakta yang tepat walaupun sampai kiamat pun diorang takan terima fakta....at least, yg atas pagar tu... leh 100 persen swing kat PR...




    Re: Raja Muda Perlis: Umno/BN jahil perlembagaan (Score: 1)
    by Transformer on Sunday, March 01 @ 23:55:57 MYT
    (User Info | Send a Message)
    apasal link kat BH dah di alihkan...



    Re: Raja Muda Perlis: Umno/BN jahil perlembagaan (Score: 1)
    by Botol on Monday, March 02 @ 08:13:04 MYT
    (User Info | Send a Message)
    Benar, kalau tenguk pada cara mereka bertindak memang mereka tak tahu undang-undang dan perlembagaan.

    2. Yang tahu undang-undang pula, putarbelitkan undang-undang untuk kepenting mereka sahaja. Kepada orang kebanyakan dan orang kampong yang buta huruf nampaklah mereka tu hebat!

    3. Rasa riak, angkuh, sombong dan bongkak yang terlalu tinggi kerana ada sedikti 'kuasa' (berjawatan!), membuat mereka menolak tepi undang-undang sedangkan undang-undang itu pemimpin merekalah yang menggubalnya! Tambahan pula badan-badan penguatkuasaan undang-undang seperti polis, mahkamah, SPRM, SPR berada dibawah kuasa mereka, kes bunuh pun boleh terlepas!



    Re: Raja Muda Perlis: Umno/BN jahil perlembagaan (Score: 1)
    by abujahal on Monday, March 02 @ 12:37:36 MYT
    (User Info | Send a Message)
    umno
    terlampau banyak makan duit haram ,itu sebab benak



    Re: Raja Muda Perlis: Umno/BN jahil perlembagaan (Score: 1)
    by BroBest on Monday, March 02 @ 14:08:56 MYT
    (User Info | Send a Message)
    BILAMASA UMNO CERDIK?? SEJAK ZAMAN PENJAJAH LAGI UMNO NI BODOH.. UMNO LEBIH BODOH DARI ORG BODOH SEBAB UMNO TAK SEDAR DIA BODOH... MACAM MUNAWIR.



    Re: Raja Muda Perlis: Umno/BN jahil perlembagaan (Score: 1)
    by 21Halim on Monday, March 02 @ 15:46:12 MYT
    (User Info | Send a Message)
    Silap cakap. UMNO BN bukan tak faham undang-undang. Mereka ini gemar melanggar undang-undang. Jadi buat-buat tak tahu... Banyak contoh boleh diberi dulu dan kini.



    Re: Raja Muda Perlis: Umno/BN jahil perlembagaan (Score: 1)
    by kibodo on Monday, March 02 @ 16:40:42 MYT
    (User Info | Send a Message)
    bukan tak paham, cuma bodo. macam munawir bodo...



    Re: Raja Muda Perlis: Umno/BN jahil perlembagaan (Score: 1)
    by KualaMedangMan on Monday, March 02 @ 18:53:04 MYT
    (User Info | Send a Message)
    UMNO BODOH SOMBONG DIA INGAT APA YANG DIA BUAT SEMUA BETUL WALAUPUN TERANG-TERANGAN MELANGGAR UNDANG-UNDANG SEBAB DAH 50 TAHUN DIA BERMAHARAJALELA KAT BUMI MALAYSIA NI,SAPA BERANI USIK UMNO LIHAT SAJA APA YANG PEMIMPIN UMNO BUAT MANA POLIS ,SPRM ATAU APA JE MANA BERANI AMBIL TINDAKAN,SEBAB TU BILA DIA TERKENA DENGAN TINDAKAN SPEAKER PERAK DIA TERKEJUT SEBAB DIA INGAT ORANG LAIN BODOH TAK TAHU UNDANG-UNDANG.



    Re: Raja Muda Perlis: Umno/BN jahil perlembagaan (Score: 1)
    by jengok2 on Monday, March 02 @ 20:29:32 MYT
    (User Info | Send a Message)



      SALAH TU BN BUKAN JAHIL PERLEMBAGAAN.....CUMA JAHIL DALAM KEJAHILAN...kwang....kwang...kwang....


                   
    Rintihan..

    Sila Klik
    30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
    Punk Hadhari..

    Sila Klik
    1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
    Kerajaan tetap zalim...

    Sila Klik
    26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..
    Runtuh lagi...

    Sila Klik
    6 Dis - satu lagi tragedi tanah runtuh yang dahsyat telah berlaku di Bukit Antarabangsa, Ulu Kelang

    * Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


    REFORMASI
    Tranung Kite
    Laman [email protected]
    Detikdaily
    Buletin Online
    klpost.com
    Jiwo Kelete
    Bukit Besi OnLine
    Pemuda Wilayah
    Jasin Daily
    Pemuda BukitKatil
    Kedahlenie..!!
    no2 umn0
    Utara Online
    Siasahdaily
    Pahang daily
    Sabahdaily
    PORTAL
    Kampus Negara
    Pemuda Seremban
    Mahasiswa Kini
    ar-Romli
    DarulBayan
    I Luv Islam
    Terjah
    Statesman
    Buletin Purnama
    Sabah Kita
    Politic Today
    Rakan Usrah
    Kelate Kito
    Tranung Lening
    Perak Bersatu
    ANALISIS ISU/BERITA
    Tarmizi Mohd Jam
    Kopitiam Bang Nan
    Pink Turtle
    Ahli Parlimen PAS
    A.M.K.NS.
    Perisik Rakyat
    Rozmal Malakan
    Republik kata
    Go Malaysia
    BLOGGER
    Roslan SMS Corner
    Amin Iskandar @ Black
    ...penarik beca
    A L- H U S S E Y N
    Amdang 81
    Ketua Perusuh
    Tun Telanai
    Faisal Tehrani
    Ibnu Hasyim
    Merah Tinta
    Ibrahim Baba
    Fudzail
    Cucu Mat Kilau
    Anak Bapa
    Cikgu Nuriís Online
    Drs Idham Lim
    Attakiri
    Abu Ayysah
    Suhaimi Taib
    Redhuan D. Oon
    Jed Yoong
    Aktivis Nora
    Dr. Hj. Hamirdin
    Malaysia Waves
    Sofi Wahab
    Telahan Politik
    Aduka Taruna
    Blues Whereha
    Nik Abdul Nik Aziz
    Suhaizan Kayat
    jahilGoBlog
    Edyesdotcom
    Bulan Penuh 2012
    Lagenda Buta
    Orang Klawang
    Tok Pijat
    Zahid Yusof
    Taranama
    Boneka, Penyu & SPR
    Dr. Lo Lo
    Jamaludin Md Isa
    Helang Jagat
    Meli Kapak Jangak
    Hishamuddin Rais
    Che Kamala
    Rusli Islam
    Ahmad Fadhil
    Eddie Putra
    Amirulreza
    Rosli Salem
    Tempe Goreng
    Sokong PR
    Janggut
    Wan Nordin Yaacob
    Betul Ka?
    Lanh14
    LAWAN ARUS
    Tun Dr Mahathir
    UMNO-Reform
    Kadir Jasin
    Sang Kelembai
    Arah Kita
    Rockys Bru
    Screenshots
    Mahaguru58
    Kuda Kepang
    Kickdefella
    Jawatankuasa Ad-Hoc
    Kuda Ranggi
    Putera Maya
    TAK AKTIF
    Kelantankini
    Ukhwah.com
    Seberan
    Adnan Ibrahim Al-Binjari
    Media Islam
    Ekonomi Islam
    Akan dikeluarkan...
    AKHBAR
    Harakah Daily
    Suara KeAdilan
    Malaysiakini.com
    Agenda Daily
    Malaysia Today
    Bernama
    Utusan Melaysia
    Berita Harian
    Harian Metro
    Berita RTM
    The Star
    The Star Melayu
    Malaysia Insider
    Sinar Harian
    Kosmo
    Siasah
    Wasilah Online
    MalayaDaily
    Newskini
    WEBBLOG POLITIK
    Apa Ada Pada Nama
    Mai Bincang-bincang
    Pemuda Insaf
    Al Banjari
    Kamarudin Sidek
    Desa Kerayong
    Peghelih La...
    Lord Azaab
    Ilham Najmi
    nakmarah...marahlah!
    Barisan Untuk Rakyat
    ASAM lambunau
    Hashim Habeed
    Ilmuan
    Cenangau
    Minta 5 Minit
    Tawan Pekan
    Tak Gedebe
    Penawar Rindu
    Beras Terpilih
    Kuda Trojan
    Seri Iskandar
    Warta Nasional
    Kembara Salik
    PakNgah 70
    Jendela Hikmah
    Pemuda PAS Sura
    Hasbullah Pit
    syifa arjuna
    ..harapan tidak buta
    In Deep tots
    Forum Maya Intelek Muda
    Selangor Today
    Wartawan Rasmi LR
    Hikayat Putera Batu
    Alahai-Apa-Ni
    Lot 250
    Pengembara Jalanan
    Anak Bapak
    An Nasru
    Harapan Baru
    Ustaz Muktar
    Mejoh
    Silembiks
    Talkjanz.com
    Anak Kecil Main Api
    FadhilNor & Rakan
    Dr Speaker
    Pancak Bicara
    Rencana Rakyat
    Tukul Besi
    Bumi Perak
    Anak Reformasi
    DPP Gombak
    WEBBLOG CP
    Bukan Kerana Nama
    Mohd Nasir
    Tau Takpe
    Kerabu Bersuara
    Harapan Malaysia
    Berfikir Dengan Waras
    Barisan Rakyat
    Demi Membela Islam
    Skuad Batu Caves
    Al Brangi
    Beras Melaka
    al-Futhuhat
    WEBBLOG UMUM
    Fikir2 Renung2
    Jiwa Kita Merdeka
    Ikan Pekasam..
    Hembusan
    Rampai Seri
    Kereta Mayat
    Syakur Ibrahim
    Zulzaidi
    Bangkit Dgn Sebuah Cita
    SetiapKejadiahBerhikmah
    Fi Thorikillah
    Harisfadila.com
    Unpublished Notes
    Kami Perihatin
    HalimIslam
    Maliki Xp Blog
    Sosialis Kanan
    Ikatan Ilmu
    Runtuh Kebatilan
    Peduli Rakyat
    Malaysia Tanah Air Ku
    bawean termenung
    Topeng Sakti
    Ibnu Mustafa
    Abu Bahsyir Al Muqry
    Gaya Peneroka
    Ustaz Amin
    Cili Merah
    Hati Sufi
    WEBBLOG B.I.
    My Game
    Juctice4all Kuantan
    Pakatan Rakyat
    729 NO ISA
    Kata Tak Nak
    Angin Perubahan
    KakiBlog
    Harism Ibrahim
    Barking Magpie
    FORUM @ e-GROUPS
    Forum Gerak Reformasi
    Guru Reformasi Online
    Forum UMNO-Reform
    Halaqah.Net
    Shoutus Syabab
    E-Minda Kita
    IZ Forum Cak
    Forum Al-Tawbah
    PARTI POLITIK
    Parti Islam Se-Malaysia
    Pemuda Pas Pusat
    Dewan Muslimat Pusat
    Dewan Ulamak Pusat
    PAS Kelantan
    PAS Kedah
    PAS Negeri Sembilan
    PAS Penang
    PAS Melaka
    PAS Selangor
    PAS Pahang
    PAS Johor
    PAS N. Sembilan
    PAS Perak
    PAS Kedah
    PAS Sabah
    DPP Kelantan
    DPP Johor
    DPP N9
    DPP Sarawak
    DPP Pahang
    DPP Kedah
    DPP Penang
    DPP Perak
    PAS Bukit Bendera
    PAS Johor Bahru
    Pas Jelebu
    PAS Bangi
    Pas Subang
    Pas Batu
    PAS Bakri
    PAS Parit Buntar
    DPPK Bagan Datoh
    Pemuda Pengkalan Chepa
    DPP Padang Serai
    DPP Pasir Gudang
    DPP Wangsa Maju
    DPP Kuala Trg
    DPP Sik
    DPP Demit
    DPP Kemaman
    DPP Pengkalan Chepa
    DPP Rompin
    DPP Putrajaya
    DPP Lumut
    DPP Padang Besar
    DPP Jerantut
    DPP Muadzam Shah
    DPP Besut
    DPP Jempol
    DPP Maran
    DPP Gombak
    DPP Pertaling Jaya Sel
    MTD Guchil
    MTD Peramu Jaya
    MTD Tg Lumpur
    MTD Pulau Tawar
    MTPD Sura
    PAS Mengkebang
    PAS DUN Jeram
    Dar At-Tarbiyyah
    CP Bandar Bukit Mahkota
    Pemuda PAS Rasa
    Pemuda PAS Jln Yadi
    PAS Caw. Shah Alam 2
    Lajnah Pekerja
    KeAdilan Rakyat
    Angkatan Muda KeAdilan
    Keadilan Johor
    AMK P. Pinang
    KeAdilan Sri Gading
    Keadilan Batu
    AMK Batu
    AMK Serdang
    DAP
    PERTUBUHAN/NGO
    P.U.M.
    Aliran
    Suaram
    Fomca
    Muslim Consumer
    Darul Izzah
    Halal Jakim
    Amal Malaysia
    Jabatan Amal
    Jabatan Amal 2
    PASTI Kelantan
    Tunas Islam
    Nisa W. Persekutuan
    Nisa Negeri Sembilan
    Nisa Pekan
    BERSIH
    Bersih N9
    GERAK
    Pemuda Bersamamu
    Skuad Waja Terengganu
    MAMPAT
    GAMIS
    Khidmat Meru
    PIMPINAN
    PIMPINAN PAS
    Nasharudin Mat Isa
    Husam Musa
    Mustafa Ali
    Mohamad Sabu
    Dr. Mohd Hatta
    Haji Mahfuz
    Mahfuz Omar II
    Khalid samad
    Dr. Syed Azman
    Ust. Ahmad Awang
    Dr. Lo Lo
    Iskandar Abdul Samad
    Drs. Khalil Idham Lim
    Ustaz Nasir Zakaria
    Dr. Halimah Ali
    Subky Latif
    Herman Samsudeen
    Adly Zahari
    Azizi Abdullah
    Aiman Athirah Al Jundi
    PIMPINAN PKR
    Anwar Ibrahim
    Azmin Ali
    Tian Chua
    Zulkifli Noordin
    CheguBard
    YB Fuziah Salleh
    YB Mohammad Fairus
    PIMPINAN DAP
    Lim Kit Siang
    KM - Lim Guang Eng
    MP @ ADUN
    N17 Gombak Setia
    P99 Ampang
    N19 Bukit Antarabangsa
    Hulu Langat
    N18 Bukit Payung
    MP Kapar
    Adun Titi Serong
    Adun Chempaka

    Semua YB Pakatan...
    WEBSITE/LINK BARU..
    ApSeReNaPeTe
    Keadilan Bayan Baru
    Satu Pentafsiran
    DPP Temerloh
    Pasti Temerloh
    Pasti Az-Zahra
    N25 Bukit Selambau
    Pena Perjuangan
    Jangan Beli
    Kembara Minda
    Blogger Wawasan
    Web Panas
    Sekondakhati
    Sidang Online
    Corong Kita
    Dr. Zulkifly Ahmad
    DPP Kuala Langat
    Blog Rantau
    Hanafiah Ahmad
    Limau Tambun
    YB Dr. Nik Mazian
    DPP Serdang
    PP Sarawak
    Mengejar Cahaya
    Markaz Ehsan
    al-Kerohi
    Zul Mamak
    sya~reformis
    KopiCyber
    AUDIO & VIDEO
    WebRTV PAS
    Terengganu Kini
    WTV8 Altenatif
    TV PAS
    TVceramah
    MyKuliah.Com
    Grapes Nasyid
    Siput Online
    Pesan Untuk Umat
    Amal Makrof
    Hoh..?
    Keadilan TV
    TKOdaily
    Kelab Greenboc
    WorldTV
    TV Utara
    Kuliah Mazhab Akidah
    Debat parlimen
    Video Politik
    Media Rakyat
    Kuliah.net
    Thinking Of Life
    Malayaku
    You Ceramah
    TV Pakatan Rakyat
    Al-Muttaqin TV
    BICARA AGAMA
    Ust Nasrudin
    Zaharuddin.Net
    Ustaz Muda
    Ilmu & Ulama
    Mesra Rakyat
    The Rise Of Islam
    Al-Bakistani
    Al-Ahkam
    SaifulIslam.Com
    Harun Yahya
    Jarum Emas
    Tasek Pauh
    Shamatun
    Surau 2Faber
    Sapaan Makrifat
    Selak
    Anda Tanya Saya Jawab
    Isu Semasa Islam
    Warisan Nabawi
    Sampaikan Satu Ayat
    Darul Mujahidin
    Dr. Mohd Asri
    Kebenaran Dari Allah
    Ummah Online
    Santapan Minda Pejuang
    Ustaz Azhar Idrus
    Akidah Alul Haq
    Raja Ahmad Mukhlis
    LUAR NEGARA
    Republika Online
    Kompas Cyber Media
    Al Jazeera (English)
    Al-Sofwah.or.id
    Khalifah.com
    Kavkazcenter.com
    Al Manhaj
    Majalah Ummi
    Pattani Darulsalam
    DUNIA ISLAM
    Satu Umat
    Al Muslimin
    Suara Anak Muda
    UMUM/LAIN-LAIN
    Zulkiply Harun
    Quran Online
    Quran Flash
    Laman PendidikanMY
    Portal Pendidikan
    Laman Emjay
    Lowyat Net
    Health Tips
    Aiman Ku
    Pondok AnNur
    Nusa Mahsuri
    Grafik Photoshop
    Pondok
    Karyawan Perak
    Karya Cipta
    DuniaICT
    Pasir Puteh
    Al-ahnaf Khat
    Dunia Rossem
    JARINGAN
    Jaringan A Athoullah
    My Jalinan
    Sabilillah
    Skoodeng
    Calon & Blognya
    Link Pas Sana-sini
    Sopo Sentral
    Shidinar Net
    Mega link (link-link yang lain)
    * Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
    Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
    [Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

     
    PANDANGAN DALAM LAMAN INI
    TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
    (DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

    Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
    (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


    ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
    Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
    untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
    E-mel :
    [email protected] atau Webmaster : [email protected]

    Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
    Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
    Tel/Faks : 09-848 5001

    All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
    The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
    You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
    PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.