Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO Versi 7  ·  Exit
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Advertising/Iklan

Skim pembiayaan koperasi

Al-Bai  Bithaman Ajil Tanpa Penjamin

Langsingkan badan selamat dan semulajadi selama 30 hari

Rawatan Tradisional Secara Islam

Bengkel Kereta anda dengan harga berpatutan

Smart Learning Skor A

CD ayat-ayat suci AlQuran Al-Rogyah Alyare'yah

Sihat Secara Semulajadi

Memiliki Perfume Egyptian Potion

ceramah terkini

Alphalipid

REVOLUSI Penjagaan KERETA

Minyak Wangi tanpa Alkohol - Pengedar diperlukan!!

Al Quran Digital

MLM berasakan buah manggis (VeMMA)(Vemmabuilder)

Lambang Lelaki Sebenar

Seminar e-Book

Krim untuk lelaki virile for men

jus manggis vemma

penapis air fnr2u

Rumah burung layang ingin dijual

MACAM2 ADA seperti produk sarang burung, DCL, Naco, Slim it yourself dan lain2 lagi...

Produk Jus Manggis Vemma

Ziarah Yaman

Penawar Masalah Mata

10 Ribu produk affiliate oleh ClickBank

Coklat Minda

Layari Qasseh-Design Online Shop

Register ONLINE sekarang!

Nasrin Ibtisam Enterprise: e-Catalog

EXTRA INCOME, DAFTAR PERCUMA

www.labonda.com - LaBonda Collection

www.iluvislam.com

Program Didik Fitrah

Ceramic Busines Club, pemborong barang2 seramik

jom kita boikot barangan yahudi.sokong produk islam

Melicinkan Perjalanan Kenderaan Anda

kelab Jutawan

Mengatasi Masalah Kelakian Anda

Kursus Penternakan Lintah!

- HANYA RUANG IKLAN INI SAHAJA MASIH ADA KEKOSONGAN

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · Feedback
    · Forums
    · iklan
    · livep2p
    · Private_Messages
    · Shout_Box
    · Stories_Archive
    · Surveys
    · tkofm
    · Top
    · Video_Stream

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 4/5/2009

  Speaker mohon Sultan Perak tangguhkan sidang DUN
  Bekas Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak didakwa lagi
  7 sampul surat tender Toyota Camry diterima
  Rakyat penanda aras utama KPI - Najib
  Mesyuarat bincang isu agama anak tidak lama lagi
  Hafiz lepas dan bukan letak jawatan Ketua Pemuda Pas
  Kuala Lumpur dipilih menjadi tuan rumah KLCIC
  Dadah dalam kontena tak mungkin RM1 bilion - Musa
  Penjawat awam terbaik dihantar melanjut pelajaran
  Hanya ulama profesional layak untuk Presiden, Timbalan Presiden Pas
  Mahkamah Tinggi benar prosiding batal keputusan KDN
  4,000 kakitangan awam dijangka hadir sambutan Hari Pekerja
  Jangan buat kacau minta Pas letak calon di Penanti
  Asas ikatan kesetiaan dan bai'ah dalam sektor awam.
  Pro-Anwar dibidas
  500 mat rempit diperiksa
  GLC ternak ayam hapus monopoli
  Syabu satu kontena bernilai RM200j dirampas?
  Teruskan bina jambatan bengkok
  ‘Telah lama dipersetujui, ia tidak perlu diubah’
  Biar muktamar tentukan siapa layak
  Pas Selangor akui gagal penuhi tuntutan ahli
  Perlis mahu ulama isi jawatan tertinggi
  Tidak ada dalam perlembagaan – Pas Melaka
  Demi maruah parti
  BN tidak perlu bertanding
  Keputusan letak jawatan Manoharan 4 minggu lagi
  Penanti: Hadi ulangi sokong calon PKR
  Kaji semula keputusan– Dr. Mujahid
  Zambry lapor polis tuduhan ADUN Titi Serong
  Saya tidak tahu langsung spekulasi Soi Lek - Tee Keat
  3 lagi kes H1N1 dikesan
  Babi dijangkiti virus H1N1 di Kanada
  50 rakyat Mexico diasing
  FBI peralat pelajar Islam di Amerika Syarikat
  Pakistan tubuh mahkamah rayuan Syariah
  Sri Lanka kritik negara Barat
  Sondhi dakwa pegawai tentera terlibat
  WHO elak umum tahap wabak
  Zoo musnah 3 babi hutan
  Jurulatih NFL patah tulang
  ADB sedia bantu negara Asia hadapi H1N1
  Ayah mahu pelihara anak
  Pekerja bagasi enggan punggah beg
  Antasari nafi terlibat kes bunuh
  Selatan Australia larang guna beg plastik
  Pencuri tersangkut atas bumbung

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Chit Chat

Only registered users can shout. Please login or create an account.

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: john11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 25153

People Online:
Visitors: 0
Members: 0
Total: 0

@TKO..

- DUA RUANG IKLAN MASIH KOSONG -

Pensyarah politeknik (PSMZA) yang biadap
Dilulus terbit pada Friday, March 06 @ 20:55:17 MYT oleh TokPenghulu

Aduan @ Laporan Oleh gerai_naimbest2

" Perkara ini berlaku pada hari isnin 02/03/09 ...saya bekas pelajar politeknik Psmza tahun 2008 ( belum konvo). kira kira jam 11 pagi saya pergi ke politeknik untuk berurusan dengan bahagian hal ehwal pelajar(hep) untuk membuat surat pengesan pelajar.

kebetulan pada masa itu pegawai hal ehwal pelajar  tiada.saya terus duduk di tempat menunggu,sementara itu kerani yang bertugas pada masa itu memanggil seorang pegawai dari lain (bahagian biasiswa) untuk cuba menyelesaikan masalah saya (kot kot boleh)... tapi...
 



pegawai itu terus memanggil saya masuk ke dalam pejabatnya.Saya terus masuk dan menceritakan masalah saya mengenai urusan pegesahan pelajar.

belum sempat saya habiskan cerita mengenai masalah saya dia (pegawai) terus memotong  cakap saya dan bertindak seperti dia tahu segala galanya.saya diam dan memberi laluan dan saya sambung lagi,tetapi dia seolah olah tidak mahu layan apa yang saya ceritakan.

belum pun habis saya beri penerangan mengenai masalah saya .Tiba tiba dia emosional terus menengking(meninggikan suara) saya dan menghalau saya keluar .pada masa itu saya terkejut  dan terus keluar.

Apa yang saya nak katakan di sini,
adakah seoarang pegawai kerajaan sebuah institusi pendidikan yang mempunyai sijil Iso boleh berkelakuan sedemikian ?
padahal dia bukan pegawai yang bekenaan pon tetapi seolaholah dia lebih tahu,
jadi jangan hairanlah apabila pelajar pon berkelakuan Biadap .

bab kata pepatah seperti ketam mengajar anak berjalan.

Jangan ingat kita nie pegawai boleh buat kat orang lain lebih kurang.


apa yang saya nak beritahu pada pegawai ini ..saya keluar bukan kerana mengalah(kalah)...

ini kisah benar yang terjadi pada saya bukan rekaan.

semoga dijadikan pengajaran dan tauladan...
"

 
Artikel Hari Ini

BERSIH seru rakyat berpakaian hitam pada 7 Mei

Elok Semua Pejabat UMNO dibuka Dalam Balai Polis

Jangan jadikan Internet sebagai medium bertelingkah

Rileks Sekejap:Hargai Ia Selagi Ada

Ketua Pemuda DPPN Sabah Lawat Tapak PASTI Baru Kinabatangan, SABAH.

GURU DIPAKSA KERJA SEMASA CUTI UMUM.

Menanti Keputusan UMNO Di Penanti..

Fenomena Pertahankan Nama Baik Babi - Agenda Sulit Musuh Islam

TPM yang berhujah seperti Ketua Pemuda UMNO Cawangan

Mengapa Ir Kahlid Samad dan Husam Musa tiba-tiba memberi komen?

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Aduan @ Laporan
· News by TokPenghulu


Most read story about Aduan @ Laporan:

TV3 bohong lagi

Wanita Melayu ini Mengaku Murtad

Buruknya maruah di WISMA MCA sewaktu menyambut "GONGXI FA CAI"

Kami rasa lebeh susah di MBAS semenjak di bawah kerajaan PR

Pensyarah politeknik (PSMZA) yang biadap

Article Rating
Average Score: 0
Votes: 0

Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"Pensyarah politeknik (PSMZA) yang biadap" | Login/Create an Account | 25 comments
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Pensyarah politeknik (PSMZA) yang biadap (Score: 1)
by bujang1 on Friday, March 06 @ 21:13:31 MYT
(User Info | Send a Message)
ko org PAS dia org UMNO kot,,,,



Re: Pensyarah politeknik (PSMZA) yang biadap (Score: 1)
by kamal88 on Friday, March 06 @ 21:36:35 MYT
(User Info | Send a Message)
aku rasa bukan kat  tempat tu je...kat tempat aku pun sama je (IPTA-selatan tanah air -parit raja)...kerani kaunter yang bertugas di HEP tidak mesra langsung...aku pernah kene marah depan orang ramai disebabkan hal yang kecil...untuk makluman saya juga adalah seorang pegawai yang sedang melanjutkan pelajaran....saya dalam proses untuk mengenalpasti nama kerani tersebut dan akan buat aduan terus ke BPA kementerian dalam negeri...sungguh kurang sopan kerani tersebut..di mana adat dan budi bahasa melayu..saya yang agak berumur pun boleh di tengking apalagi kalau pelajar2 yg rata-rata baru menamatkan alam persekolahan....kepada ketua HEP eloklah kiranya maklumkan kepada staf bawahannya agar berbudi bahasa dalam menjalankan tugasan harian...tidak rugi berbudi bahasa..malah orang akan lebih hormat kepada kita..sekian....pelajar tua....



Re: Pensyarah politeknik (PSMZA) yang biadap (Score: 1)
by fdisk on Friday, March 06 @ 21:49:33 MYT
(User Info | Send a Message)

PENGAJARAN...

SEMUA STAFF IPTA MEMANG CAMTU KURANG AJOR...CELAKA..MENTANG2 LAH KITA STUDY KAT SITU( SEBENAR KITA BEKERJA DAN BELAJAR) DIA LAUAN KITA MCAM BUDAK BODO..APA DIORANG INGAT KITA STUDY BAYAR PAKAI BATU KE...

SO , KALO NAK FURTHER STUDY PEGI IPTS CAM SUNWAY COLLEGE, LIMKOKO WING.. BUKAN NYER APER STAFF DISITU LEBIH RAMAH & MESRA SERTA MEMBANTU..


PENGALAMAN 1 SEN AKU LA..



Re: Pensyarah politeknik (PSMZA) yang biadap (Score: 1)
by msee on Friday, March 06 @ 22:08:07 MYT
(User Info | Send a Message)
apa nak heran bro...ko patut expect benda2 camtu berlaku kat gomen office...biasa la...kakitangan gomen semua pemalas...kerja curi tulang...i.s.o dapat pun jenis cap ayam ....



Re: Pensyarah politeknik (PSMZA) yang biadap (Score: 1)
by osmaismail ([email protected]) on Friday, March 06 @ 22:08:55 MYT
(User Info | Send a Message) http://www.tranungkite.com
Renung2 dalam diri...
Tenung2 dalam hati...
Sudahkah terlajak marah di hati..
Iman di dada cubaan di duga..
Yakinkan bahawa hikmah tersedia...




Re: Pensyarah politeknik (PSMZA) yang biadap (Score: 1)
by akujamin on Friday, March 06 @ 23:19:24 MYT
(User Info | Send a Message)
sebenarnya pegawai itu yg ada masaalah pengesahan diri sendiri,bukan ko..



Re: Pensyarah politeknik (PSMZA) yang biadap (Score: 1)
by joco on Friday, March 06 @ 23:33:14 MYT
(User Info | Send a Message)
bukan smua staff kt ipta mcm tu bro, staff yg baik dan bersopan pun ramai gak. pengalaman aku smbg blajar kat ukm ok je terutama kt fpend. kakak2 kat situ baik2 wooo




Re: Pensyarah politeknik (PSMZA) yang biadap (Score: 1)
by Melati_Putih on Friday, March 06 @ 23:48:03 MYT
(User Info | Send a Message)
Lain kali layan org yg biadap tu dgn cara yg sama jugak...kalu dia blh tengking kita depan org tak perlu respect dia depan org juga...dr muka kita malu baik kita pun malukan dia balik. Pengajaran dr pengalaman kawan aku la...dia berurusan di kaunter2 kerajaan ni...ada org tua yg kuran mahir dlm bab isi borang blh plak tengking2...dia bengang terus je tempik kat kerani yg tengking2 tu dgn hamburan kata2 yg juga sedap dek telinga mendengarnya..tak tahu adap, makan gaji buta kerja yg di amanahkan tu untuk apa? bknkah utk membantu memudahkan urusan org...akal letak kat mana dgn org tua2 tak tahu adap..mak bapak ko tak ajar ke...senyap terkulat2 org yg mulanya tu tunjuk hebat dpt marah org depan org...

Baru bertemu buku dgn ruas...lain kali jgn dok bagi peluang org pijak kepala kita!!!! berani kerana benar...jiwa di dlm kena besar!!!



Re: Pensyarah politeknik (PSMZA) yang biadap (Score: 1)
by DPermai on Friday, March 06 @ 23:50:10 MYT
(User Info | Send a Message)

Sabar, sabar, ujian utk mu..sedih ya!! Ngadu pada Allah...dan banyakkan zikir serta doakan juga utk si kerani tu agar dia berubah kpd ceria, senyum sentiasa, ucap salam..dll yg baik2..

Pasti Allah sayang padamu, klu Allah sayang seluruh makhluk juga sayang padamu.
Tips akan datang, sebelum jumpa sesiapa..doa dulu




Re: Pensyarah politeknik (PSMZA) yang biadap (Score: 1)
by dzpowzi on Saturday, March 07 @ 00:15:06 MYT
(User Info | Send a Message)
Sebenarnya pegawaai tu bad mood sebab malam sebelumnya 'tak dapat'

daripada isteri dia.  Keh..keh..keh..

Engkau tu kenalah faham sikit!



Re: Pensyarah politeknik (PSMZA) yang biadap (Score: 1)
by penyapulidi on Saturday, March 07 @ 00:30:34 MYT
(User Info | Send a Message)
la....ko xtaw...dia tgh dtg bulan tu...sebab tu emo ckit...
sabor je la k...



Re: Pensyarah politeknik (PSMZA) yang biadap (Score: 1)
by Ujang71 on Saturday, March 07 @ 02:39:29 MYT
(User Info | Send a Message)
Ko pun silap...patutnya ko mintak tolong direct ngan Najib Al Tantuya ari tu...macam yg Saipol buat dulu. Kan ker kita punya TPM ni amat prihatin dgn masalah rakyat terutama yg bersangkut paut ngan permohonan biasiswa ni.



Re: Pensyarah politeknik (PSMZA) yang biadap (Score: 1)
by sipitak on Saturday, March 07 @ 04:39:28 MYT
(User Info | Send a Message)
kaji diri sendiri dulu

jangan asyik persalah orang lain saja

jangan sebab nila setitik susu sebelanga rosak tuan

kadang2 kesilapan sendiri tidak kita nampak

kalau kita bersopan dengan orang, sudah tentu kita akan dihormati





Re: Pensyarah politeknik (PSMZA) yang biadap (Score: 1)
by kamal88 on Saturday, March 07 @ 07:08:15 MYT
(User Info | Send a Message)

berani la dia tengking & marah sebab berurusan dengan student...kononnya pada hemat diorang, student ni x tahu apa..x tahu nilai...cuba buat perkara yang sama dekat komuniti luar...aku rasa mau makan penyepak pipi ko...dari mana gaji diorang kalau bukan yuran kami dan duit rakyat yang dinamakan cukai...x dinafikan ada jurang antara staf dan pelajar..tapi di mana nilai timur yang kita bawa  selama ini..kalau ikut hati memang aku nak balas balik...tapi memikirkan darjat staf dan student..(walaupun aku pelajar..tapi jawatan dan gaji yang aku terima semasa belajar lagi tinggi dari kerani cabuk)...lebih baik aku mengalah...nak buat laporan kat pihak U?? aku x percaya selagi pengajian aku belum tamat...macam2 boleh berlaku apabila identiti kita dikenali..so jalan yang terbaik pada masa ini,..laporkan terus pada biro pengaduan awam..jabatan perdana menteri...mereka lebih telus dalam menyiasat.






Re: Pensyarah politeknik (PSMZA) yang biadap (Score: 1)
by AbaSafwan on Saturday, March 07 @ 07:16:19 MYT
(User Info | Send a Message)
Saya sebagai pegawai IPTA pun tak setuju sangat dengan layanan yang pengirim terima tu! Tapi jangan cakap bahawa semua pegawai kat IPTA tu tak mesra! Mungkin masa kita berurusan tu dia banyak masalah! @ memang dia jenis pegawai yang bermasalah! Bukan IPTA yang bermasalah. Kalau nak belajar kat IPTS memang bagus lah, dapat lah tambah hutang dan bebas pergaulannya! Dah habis belajar, kerja hanya nak bayar hutang la!



Re: Pensyarah politeknik (PSMZA) yang biadap (Score: 1)
by fans187 on Saturday, March 07 @ 07:56:08 MYT
(User Info | Send a Message)
Kalau Aku,Aku Tumbuk je Bijik mata dia!!



Re: Pensyarah politeknik (PSMZA) yang biadap (Score: 1)
by muslimalay ([email protected]) on Saturday, March 07 @ 09:47:45 MYT
(User Info | Send a Message)
Penjawat awam hari ni banyak yang begitu kerana mereka ni kamcing dgn mana2 kabel UMNO jadi mereka rasa mereka dah terlalu besar kepala.



Re: Pensyarah politeknik (PSMZA) yang biadap (Score: 1)
by abujahal on Saturday, March 07 @ 09:50:51 MYT
(User Info | Send a Message)
SALAM
JANGAN MARAH-MARAH MEREKA, MEREKA TU SEMUA NYA SEKOLAH TAK TINGGI (TAK CERDIK ) MEREKA TU HANYA PEKERJA BUKAN PELAJAR DI SITU JADI PENDIDIKAN MEREKA TAK SAMA MACAM KITA .
KEPADA PELAJAR ,ANGGAP LAH MEREKA TU LEBIH BODOH DARI KAMU ( KAMU KENA BELAJAR BERURUSAN DENGAN ORANG BODOH )
KEPADA PEKERJA TU ,SEDARLAH BAHAWA TANPA PELAJAR TU KAMU PUN TAK ADA KERJA YANG NAK DI BUAT ?????



Re: Pensyarah politeknik (PSMZA) yang biadap (Score: 1)
by rabiatul2882 on Sunday, March 08 @ 16:39:25 MYT
(User Info | Send a Message)
salam buat si pengirim berita...sebelum nak emotional kat org IPT..better awak cek dulu mana silap awak...jgn sedap mulut nak jaja cerita kepada semua org kat dlm institusi IPT ni. diaorg semua x tahu cerita sebenar...hanya awak, org yang terlibat dan Allah  sahaja yang tahu cerita sebenarnya...mungkin kesilapan tu bermula daripada pihak awak...buat aper awak nak jaja cerita...kalu masih x puas hati, awak boleh berbincang dengan pihak yang lebih tinggi dalam institusi tersebut...buruk2 tempat tu pun, awak nak konvo amik sijil kat situ jugak...nanti kalu diaorg blacklist awak...haaa...x dapat sijil konvo...hehhe...aper2 pun...let bygone be bygone...istighfar byk2...marah tu kawan "pak tan"  


               
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..
Runtuh lagi...

Sila Klik
6 Dis - satu lagi tragedi tanah runtuh yang dahsyat telah berlaku di Bukit Antarabangsa, Ulu Kelang

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
Pahang daily
Sabahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
Perak Bersatu
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo Lo
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
Betul Ka?
Lanh14
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
MalayaDaily
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
Pancak Bicara
Rencana Rakyat
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
DPP Gombak
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
Al Brangi
Beras Melaka
al-Futhuhat
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
Abu Bahsyir Al Muqry
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
Cili Merah
Hati Sufi
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
PAS Kelantan
PAS Kedah
PAS Negeri Sembilan
PAS Penang
PAS Melaka
PAS Selangor
PAS Pahang
PAS Johor
PAS N. Sembilan
PAS Perak
PAS Kedah
PAS Sabah
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
DPP Sarawak
DPP Pahang
DPP Kedah
DPP Penang
DPP Perak
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPPK Bagan Datoh
Pemuda Pengkalan Chepa
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
DPP Gombak
DPP Pertaling Jaya Sel
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
PAS Mengkebang
PAS DUN Jeram
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
PAS Caw. Shah Alam 2
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
AMK Serdang
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
Jabatan Amal 2
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
ApSeReNaPeTe
Keadilan Bayan Baru
Satu Pentafsiran
DPP Temerloh
Pasti Temerloh
Pasti Az-Zahra
N25 Bukit Selambau
Pena Perjuangan
Jangan Beli
Kembara Minda
Blogger Wawasan
Web Panas
Sekondakhati
Sidang Online
Corong Kita
Dr. Zulkifly Ahmad
DPP Kuala Langat
Blog Rantau
Hanafiah Ahmad
Limau Tambun
YB Dr. Nik Mazian
DPP Serdang
PP Sarawak
Mengejar Cahaya
Markaz Ehsan
al-Kerohi
Zul Mamak
sya~reformis
KopiCyber
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
Al-Muttaqin TV
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.