Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO Versi 7  ·  Exit
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Advertising/Iklan

Skim pembiayaan koperasi

Al-Bai  Bithaman Ajil Tanpa Penjamin

Langsingkan badan selamat dan semulajadi selama 30 hari

Rawatan Tradisional Secara Islam

Bengkel Kereta anda dengan harga berpatutan

Smart Learning Skor A

CD ayat-ayat suci AlQuran Al-Rogyah Alyare'yah

Sihat Secara Semulajadi

Memiliki Perfume Egyptian Potion

ceramah terkini

Alphalipid

REVOLUSI Penjagaan KERETA

Minyak Wangi tanpa Alkohol - Pengedar diperlukan!!

Al Quran Digital

MLM berasakan buah manggis (VeMMA)(Vemmabuilder)

Lambang Lelaki Sebenar

Seminar e-Book

Krim untuk lelaki virile for men

jus manggis vemma

penapis air fnr2u

Rumah burung layang ingin dijual

MACAM2 ADA seperti produk sarang burung, DCL, Naco, Slim it yourself dan lain2 lagi...

Produk Jus Manggis Vemma

Ziarah Yaman

Penawar Masalah Mata

10 Ribu produk affiliate oleh ClickBank

Coklat Minda

Layari Qasseh-Design Online Shop

Register ONLINE sekarang!

Nasrin Ibtisam Enterprise: e-Catalog

EXTRA INCOME, DAFTAR PERCUMA

www.labonda.com - LaBonda Collection

www.iluvislam.com

Program Didik Fitrah

Ceramic Busines Club, pemborong barang2 seramik

jom kita boikot barangan yahudi.sokong produk islam

Melicinkan Perjalanan Kenderaan Anda

kelab Jutawan

Mengatasi Masalah Kelakian Anda

Kursus Penternakan Lintah!

- HANYA RUANG IKLAN INI SAHAJA MASIH ADA KEKOSONGAN

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · Feedback
    · Forums
    · iklan
    · livep2p
    · Private_Messages
    · Shout_Box
    · Stories_Archive
    · Surveys
    · tkofm
    · Top
    · Video_Stream

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 4/5/2009

  Speaker mohon Sultan Perak tangguhkan sidang DUN
  Bekas Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak didakwa lagi
  7 sampul surat tender Toyota Camry diterima
  Rakyat penanda aras utama KPI - Najib
  Mesyuarat bincang isu agama anak tidak lama lagi
  Hafiz lepas dan bukan letak jawatan Ketua Pemuda Pas
  Kuala Lumpur dipilih menjadi tuan rumah KLCIC
  Dadah dalam kontena tak mungkin RM1 bilion - Musa
  Penjawat awam terbaik dihantar melanjut pelajaran
  Hanya ulama profesional layak untuk Presiden, Timbalan Presiden Pas
  Mahkamah Tinggi benar prosiding batal keputusan KDN
  4,000 kakitangan awam dijangka hadir sambutan Hari Pekerja
  Jangan buat kacau minta Pas letak calon di Penanti
  Asas ikatan kesetiaan dan bai'ah dalam sektor awam.
  Pro-Anwar dibidas
  500 mat rempit diperiksa
  GLC ternak ayam hapus monopoli
  Syabu satu kontena bernilai RM200j dirampas?
  Teruskan bina jambatan bengkok
  ‘Telah lama dipersetujui, ia tidak perlu diubah’
  Biar muktamar tentukan siapa layak
  Pas Selangor akui gagal penuhi tuntutan ahli
  Perlis mahu ulama isi jawatan tertinggi
  Tidak ada dalam perlembagaan – Pas Melaka
  Demi maruah parti
  BN tidak perlu bertanding
  Keputusan letak jawatan Manoharan 4 minggu lagi
  Penanti: Hadi ulangi sokong calon PKR
  Kaji semula keputusan– Dr. Mujahid
  Zambry lapor polis tuduhan ADUN Titi Serong
  Saya tidak tahu langsung spekulasi Soi Lek - Tee Keat
  3 lagi kes H1N1 dikesan
  Babi dijangkiti virus H1N1 di Kanada
  50 rakyat Mexico diasing
  FBI peralat pelajar Islam di Amerika Syarikat
  Pakistan tubuh mahkamah rayuan Syariah
  Sri Lanka kritik negara Barat
  Sondhi dakwa pegawai tentera terlibat
  WHO elak umum tahap wabak
  Zoo musnah 3 babi hutan
  Jurulatih NFL patah tulang
  ADB sedia bantu negara Asia hadapi H1N1
  Ayah mahu pelihara anak
  Pekerja bagasi enggan punggah beg
  Antasari nafi terlibat kes bunuh
  Selatan Australia larang guna beg plastik
  Pencuri tersangkut atas bumbung

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Chit Chat

Only registered users can shout. Please login or create an account.

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: john11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 25153

People Online:
Visitors: 0
Members: 0
Total: 0

@TKO..

- DUA RUANG IKLAN MASIH KOSONG -

Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!!
Dilulus terbit pada Saturday, March 07 @ 18:08:13 MYT oleh TokPenghulu

Berita Oleh kongkalikong




http://pasakkaki.blogspot.com/2009/03/tahniah-buat-rakyat.html

Lagi gambar sekitar perhimpunan PPSMI..layan..memang gila babi betul polis..sampai dalam masjid pon tembak lagi..














†Kat dalam Masjid Negara lepas solat Zuhur:







Note: Terdapat gambar menarik di dalam - TP

 
Artikel Hari Ini

BERSIH seru rakyat berpakaian hitam pada 7 Mei

Elok Semua Pejabat UMNO dibuka Dalam Balai Polis

Jangan jadikan Internet sebagai medium bertelingkah

Rileks Sekejap:Hargai Ia Selagi Ada

Ketua Pemuda DPPN Sabah Lawat Tapak PASTI Baru Kinabatangan, SABAH.

GURU DIPAKSA KERJA SEMASA CUTI UMUM.

Menanti Keputusan UMNO Di Penanti..

Fenomena Pertahankan Nama Baik Babi - Agenda Sulit Musuh Islam

TPM yang berhujah seperti Ketua Pemuda UMNO Cawangan

Mengapa Ir Kahlid Samad dan Husam Musa tiba-tiba memberi komen?

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Berita
· News by TokPenghulu


Most read story about Berita:

Panas!! VCD skandal Puteri UMNO pulak

Hee Yit Foong, ADUN Bebas Di Halau Keluar..

Bubar DUN? Kita sudah aturkan strategi - Nizar

Nama Zambry tidak disebut dalam senarai pembesar yang masuk ke Dewan Santapan

Pertemuan empat mata PM-Anwar cetus spekulasi

Article Rating
Average Score: 5
Votes: 1


Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!!" | Login/Create an Account | 39 comments
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by TZR on Saturday, March 07 @ 18:16:04 MYT
(User Info | Send a Message)
MALAYSIA KE GAZA???



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by Balun on Saturday, March 07 @ 18:16:28 MYT
(User Info | Send a Message)
fuhhh... macam polis yahudi, dalam masjid pun diaorang tembak.. hmmm..

nak martabatkan bahasa sendiri pun susah.. Ameno ni bukan main nak juangkan bangsa melayu.. bahasa senadiri tak ambil peduli.. mana pemuda & geng ameno ni tak nampak batang hidung..

wahai ameno " Bahasa itu jiwa bangsa" .... hmmmm...



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by sekin on Saturday, March 07 @ 18:19:20 MYT
(User Info | Send a Message)
Tahniah. Nasiblah kau rakyat Malaysia. Ada pulis bukan untuk menjaga kamu tapi untuk menyiksa kamu. Inilah yang dikatakan negara demokrasi. Siapalah bapak polis yang tidak reti bahasa nih. Dan pak menteri yang dok jaga polis tu tak mahu ke tolong rakyat? Nak bela rakyat ke macam nih?



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by Muhandis_Islam on Saturday, March 07 @ 18:24:48 MYT
(User Info | Send a Message)
FRU dengan YAHUDI ISRAEL tak jauh bezanya. Yang kat Israel bom masjid, yang kat Malaysia lak tembak gas dalam masjid. BUat anggota-anggota FRU, hang boleh eksyen sekarang tapi aku yakin, rezeki yang hang dapat tu  100% HARAM. Esok-esok kalau anak-anak hang jahat macam iblis, toksah nak salahkan orang lain. salahkan diri-diri anda yang pernah jadi sebahagian dari iblis.....HARAM JADAH PUNYA FRU !!!!



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by adhuhai on Saturday, March 07 @ 18:34:12 MYT
(User Info | Send a Message)
Ya Allah,KAU tunjukkanlah kemusnahan para pemimpin UMNO/BN yang menyebabkan kesengsaraan rakyat.KAU balaskan kepada mereka dengan hukuman yang setimpal...



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by lawantetaplawan on Saturday, March 07 @ 18:35:52 MYT
(User Info | Send a Message)
perlu ke pihak polis melepaskan tembakan gas dan memancut water cannon??? perhimpunan ini dibuat secara aman..takde keganasan berlaku pun....mereka ni sengaja buat provokasi utk mencetuskan keadaan yg tak elok lepas tu menuduh para demonstrator tu buat kecoh... pada hal mereka yg mengganggu perhimpunan tu...dah takde keje lain agaknye deme ni...



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by gedebe on Saturday, March 07 @ 18:36:33 MYT
(User Info | Send a Message)
Di Malaysia cuma UMNO sahaja yang boleh buat demonstrasi tanpa diganggu gugat oleh polis



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by sepalola09 on Saturday, March 07 @ 18:43:49 MYT
(User Info | Send a Message)
Tahiah kepada PDRM dengan sewaktu nya...sembur la rakyat yang dahagakan keAdilan tu...biarkan SUNGAI BULOH ini menjadi sarang penjenayah!



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by IrfanGHAIB on Saturday, March 07 @ 18:45:29 MYT
(User Info | Send a Message)
Tahniah AMNO. Hanya AMNO lah sebuah parti yang menjaga bangsa melayu dan bahasanya.



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by pendiam on Saturday, March 07 @ 19:18:20 MYT
(User Info | Send a Message)
rasanya polis yang tembak gas pemedih mata tu BUKAN ISLAM/ KAFIR.

Orang Islam tak buat onar di rumah ALLAH



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by wakdin on Saturday, March 07 @ 19:21:14 MYT
(User Info | Send a Message)
Munawir Bodo
Otak Taik Kerbau



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by yellowcar on Saturday, March 07 @ 20:26:37 MYT
(User Info | Send a Message)
bestla rugila aku x pegi td igt masa peg demo bersih aritu salute kat semua yg dtg td korang semua mmg pejuang..........PEMUDA UMNO ada ke td rasa2nya haram heboh bising melayu2 tp nk pertahankn bahasa sendiri senyap pulak sbnrnya UMNO ni bising2 nk pertahankn kuasa utk habuan tempolok sendiri jer.. HARAP ORG2 MELAYU SEDAR SIAPA UMNO SBNRNYA



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by coupdetat on Saturday, March 07 @ 20:29:13 MYT
(User Info | Send a Message)
Tahniah rakyat malaysia, you're my champs and heroes



alhamdulillah (Score: 1)
by aufa_salsabil88 on Saturday, March 07 @ 20:58:45 MYT
(User Info | Send a Message)
takbir3x!!!!!!!!!!



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by ore-klate on Saturday, March 07 @ 21:23:58 MYT
(User Info | Send a Message)
Inilah perjuangan Melayu yang sebenar...bukan macam perjuagan Melayu oleh parti kebangsatan melayu...(UMNO) yg hanya utk kepentingan diri dan kekayaaan kroni shj...
Pencacai UMNO dan juak2 UMNo ...MANA HANG PI.. kenapa diam ???? Cakap bela Melayu konon... pirahhhhhhhhhhhhh tuiiiii.............
Bahasa Melayu pun tak boleh nak bela...apatah lagi orang Melayu, org Islam dan agama Islam itu sendiri..



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by mat on Saturday, March 07 @ 21:24:36 MYT
(User Info | Send a Message)
Bila ihat gambar di atas dengan ini aku mengistiharkan diri keluar dari UMNO yang Durjana. Ingatkan hanya bangsa Yahudi sahaja yang menyerang Masjid rupanya bangsa sendiri yang berbuat begitu, jelaslah selama ini aku tertipu dengan UMNO.Maka hari ini 7march 2009 dengan resminya keluar dari UMNO



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by imanbukandiluar on Saturday, March 07 @ 21:50:08 MYT
(User Info | Send a Message)
universiti blaja bahasa melayu pun baik jugak..lepas ni kite wat demo lagi....takde hal, duit takde, mintak bersamamu...



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by batu1800 on Saturday, March 07 @ 21:52:21 MYT
(User Info | Send a Message)
tak nampak sorang pun pemuda umno malaysia



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by keneraka on Saturday, March 07 @ 22:59:35 MYT
(User Info | Send a Message)
Mari kita doakan seramai 100,000 orang pula supaya anak-anak polis dan FRU dan anak-anak AMENO tu BUTA HURUF sampai ke tua..doa orang kena zalim tu berkat...



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by ladingpanjang on Sunday, March 08 @ 00:43:26 MYT
(User Info | Send a Message)
perjuangkan bahasa melayu selagi hayat dikandung badan...ALLAHUAKBAR!!!!!!!!



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by jihad4ever on Sunday, March 08 @ 01:36:27 MYT
(User Info | Send a Message)
raja dijunjung bahasa dipijak sebab itulah polis kurang ajar di malaysia



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by tokkmudim on Sunday, March 08 @ 01:43:10 MYT
(User Info | Send a Message)
lihatlah suara rakyat yang sebenarnya..TAHNIAH!



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by kayu_cemeti (ahlanwasahlan_wamarhaban (skype)) on Sunday, March 08 @ 01:56:55 MYT
(User Info | Send a Message)

Sememangnya bangsa melayu yg masih berada dalam umno telah diharamjadahkan olih pemimpin2 mereka sejak 50tahun yang lalu mereka semua samik na waatoq' na setiap apa yang tv dan berita hairan dan utusan meloya mereka telan dengan yakin adalah berita yang tidak ada yang benar melainkan benar2 belaka sehingga ramainya melayu2 lahir seperti munawir yang berjaya dikeldaikan dan dikhinzirkan sedangkan bangsa nak memartabatkan bahasa melayu pun mereka masih berpeluk tubuh dan tidur lena dengan anak isteri mereka........UMNO memang laknatullah punya bangsa!!!

Teringat aku masa ditembak gas dalam mesjid semasa reformasi DSAI 98 dulu FRU atau kumpulan katak puru melangkah tanpa buka kasut mereka dicelah2 jemaah yg sedang solat dimesjid negara untuk menahan beberapa pemimpin seperti ust Badrul Amin dan Harun Din ketika itu memang sah UMNO kembar seiras Yahudi diMalaysia ini..............ayuhhhhh hancurkan UMNO jika mati pastilah syahidd !!!



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by kayu_cemeti (ahlanwasahlan_wamarhaban (skype)) on Sunday, March 08 @ 02:12:58 MYT
(User Info | Send a Message)


Ya Allah kau jadikanlah kulit kulit muka dikalangan pemimpin2 umno juga ketua polis serta polis FRU begitu juga munawir seperti katak puru kerana dosa2 yang mereka telah lakukan terhadap pejuang bangsa agama dan negara sebenarnya............LAKNAT KEATAS MEREKA INI !!!



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by HangNadim3 on Sunday, March 08 @ 02:36:06 MYT
(User Info | Send a Message)
Para pemimpin & ahli UMNO sekarang nampaknya dah TAK PATRIOTIK lagi kepada agama, bangsa dan tanah airnya. Mentaliti mereka sekarang adalah hanya fokus kepada yang mendatangkan "fulus" dalam poket sendiri saja. Bagi mereka..... persetankan Islam, hukum hakam agama, bahasa melayu, anak bangsa yang merempat lagi murtad, tanah air tergadai/terjual, ......... janji perut aku yang "kenyang" .... UMNO tak lagi layak memimpin MELAYU & ISLAM, .........khazanah negara semakin kontang dek KETAMAKAN mereka, .........kerukunan negara semakin terancam dek KEGANASAN mereka, .........integriti negara semakin terhakis dek KEKORUPAN mereka, ....... RAKYAT JELATA SENGSARA, PEMIMPIN2 UMNO KAYA RAYA ..............



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by smart on Sunday, March 08 @ 02:54:16 MYT
(User Info | Send a Message)
Aku ucapkan tahniah dan terima kasih kepada semua pejuang yang hadir pada kali ini . Hanya Allah sahajalah yang dapat membalas di atas kemuliaan perjuangan kalian.



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by ady626 on Sunday, March 08 @ 04:35:51 MYT
(User Info | Send a Message)
TAHNIAH KEPADA PEJUANG2 BANGSA.....ANDALAH BAKAL PEMIMPIN & HARAPAN DI MASA HADAPAN DEMI ANAK CUCU KITA,TERUSKAN PERJUANGAN



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by sambalbelacan on Sunday, March 08 @ 14:52:37 MYT
(User Info | Send a Message)
Salam,

InsyaAllah, kesan semburan hari ini ialah kekalahan Be End pada PRU ke 13 nanti.



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by osmantikos on Sunday, March 08 @ 14:54:14 MYT
(User Info | Send a Message) http://youceramah.blogspot.com
One year after March 8 elections: Public views [youceramah.blogspot.com]



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by khaer27 on Sunday, March 08 @ 17:30:16 MYT
(User Info | Send a Message)
Hapuskan PPSMI!!!!!!!

Jus Herba Ajaib Penawar 1001 Penyakit [www.jus23herba.vze.com]



Re: Bantah PPSMI - Tahniah buat rakyat!! (Score: 1)
by ikram on Sunday, March 08 @ 19:24:00 MYT
(User Info | Send a Message)
jika kjaan BN nak teruskan PPSMI, maka haruslah dikembangkan lagi iaitu khutbah khutbah jumaat dalam BI, perhimpunan UMNO nanti minta semua semua perwakilan UMNO speaking London, nak juga tengok juga Mat taib, Ali Ketam memberi ucapan dan pandangan dalam BI tanpa skrip.

Ali Ketam, Mat Taib dulu 1119 dapat berapa?


               
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..
Runtuh lagi...

Sila Klik
6 Dis - satu lagi tragedi tanah runtuh yang dahsyat telah berlaku di Bukit Antarabangsa, Ulu Kelang

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman M@rhean
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
Pahang daily
Sabahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
Perak Bersatu
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo Lo
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
Betul Ka?
Lanh14
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
MalayaDaily
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
Pancak Bicara
Rencana Rakyat
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
DPP Gombak
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
Al Brangi
Beras Melaka
al-Futhuhat
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
Abu Bahsyir Al Muqry
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
Cili Merah
Hati Sufi
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
PAS Kelantan
PAS Kedah
PAS Negeri Sembilan
PAS Penang
PAS Melaka
PAS Selangor
PAS Pahang
PAS Johor
PAS N. Sembilan
PAS Perak
PAS Kedah
PAS Sabah
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
DPP Sarawak
DPP Pahang
DPP Kedah
DPP Penang
DPP Perak
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPPK Bagan Datoh
Pemuda Pengkalan Chepa
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
DPP Gombak
DPP Pertaling Jaya Sel
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
PAS Mengkebang
PAS DUN Jeram
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
PAS Caw. Shah Alam 2
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
AMK Serdang
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
Jabatan Amal 2
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
ApSeReNaPeTe
Keadilan Bayan Baru
Satu Pentafsiran
DPP Temerloh
Pasti Temerloh
Pasti Az-Zahra
N25 Bukit Selambau
Pena Perjuangan
Jangan Beli
Kembara Minda
Blogger Wawasan
Web Panas
Sekondakhati
Sidang Online
Corong Kita
Dr. Zulkifly Ahmad
DPP Kuala Langat
Blog Rantau
Hanafiah Ahmad
Limau Tambun
YB Dr. Nik Mazian
DPP Serdang
PP Sarawak
Mengejar Cahaya
Markaz Ehsan
al-Kerohi
Zul Mamak
sya~reformis
KopiCyber
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
Al-Muttaqin TV
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
tranung2006@yahoo.com atau Webmaster : tranungkite@hotmail.com

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.