Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO Versi 7  ·  Exit
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Advertising/Iklan

Skim pembiayaan koperasi

Al-Bai  Bithaman Ajil Tanpa Penjamin

Langsingkan badan selamat dan semulajadi selama 30 hari

Rawatan Tradisional Secara Islam

Bengkel Kereta anda dengan harga berpatutan

Smart Learning Skor A

CD ayat-ayat suci AlQuran Al-Rogyah Alyare'yah

Sihat Secara Semulajadi

Memiliki Perfume Egyptian Potion

ceramah terkini

Alphalipid

REVOLUSI Penjagaan KERETA

Minyak Wangi tanpa Alkohol - Pengedar diperlukan!!

Al Quran Digital

MLM berasakan buah manggis (VeMMA)(Vemmabuilder)

Lambang Lelaki Sebenar

Seminar e-Book

Krim untuk lelaki virile for men

jus manggis vemma

penapis air fnr2u

Rumah burung layang ingin dijual

MACAM2 ADA seperti produk sarang burung, DCL, Naco, Slim it yourself dan lain2 lagi...

Produk Jus Manggis Vemma

Ziarah Yaman

Penawar Masalah Mata

10 Ribu produk affiliate oleh ClickBank

Coklat Minda

Layari Qasseh-Design Online Shop

Register ONLINE sekarang!

Nasrin Ibtisam Enterprise: e-Catalog

EXTRA INCOME, DAFTAR PERCUMA

www.labonda.com - LaBonda Collection

www.iluvislam.com

Program Didik Fitrah

Ceramic Busines Club, pemborong barang2 seramik

jom kita boikot barangan yahudi.sokong produk islam

Melicinkan Perjalanan Kenderaan Anda

kelab Jutawan

Mengatasi Masalah Kelakian Anda

Kursus Penternakan Lintah!

- HANYA RUANG IKLAN INI SAHAJA MASIH ADA KEKOSONGAN

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · Feedback
    · Forums
    · iklan
    · livep2p
    · Private_Messages
    · Shout_Box
    · Stories_Archive
    · Surveys
    · tkofm
    · Top
    · Video_Stream

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 4/5/2009

  Speaker mohon Sultan Perak tangguhkan sidang DUN
  Bekas Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak didakwa lagi
  7 sampul surat tender Toyota Camry diterima
  Rakyat penanda aras utama KPI - Najib
  Mesyuarat bincang isu agama anak tidak lama lagi
  Hafiz lepas dan bukan letak jawatan Ketua Pemuda Pas
  Kuala Lumpur dipilih menjadi tuan rumah KLCIC
  Dadah dalam kontena tak mungkin RM1 bilion - Musa
  Penjawat awam terbaik dihantar melanjut pelajaran
  Hanya ulama profesional layak untuk Presiden, Timbalan Presiden Pas
  Mahkamah Tinggi benar prosiding batal keputusan KDN
  4,000 kakitangan awam dijangka hadir sambutan Hari Pekerja
  Jangan buat kacau minta Pas letak calon di Penanti
  Asas ikatan kesetiaan dan bai'ah dalam sektor awam.
  Pro-Anwar dibidas
  500 mat rempit diperiksa
  GLC ternak ayam hapus monopoli
  Syabu satu kontena bernilai RM200j dirampas?
  Teruskan bina jambatan bengkok
  ‘Telah lama dipersetujui, ia tidak perlu diubah’
  Biar muktamar tentukan siapa layak
  Pas Selangor akui gagal penuhi tuntutan ahli
  Perlis mahu ulama isi jawatan tertinggi
  Tidak ada dalam perlembagaan – Pas Melaka
  Demi maruah parti
  BN tidak perlu bertanding
  Keputusan letak jawatan Manoharan 4 minggu lagi
  Penanti: Hadi ulangi sokong calon PKR
  Kaji semula keputusan– Dr. Mujahid
  Zambry lapor polis tuduhan ADUN Titi Serong
  Saya tidak tahu langsung spekulasi Soi Lek - Tee Keat
  3 lagi kes H1N1 dikesan
  Babi dijangkiti virus H1N1 di Kanada
  50 rakyat Mexico diasing
  FBI peralat pelajar Islam di Amerika Syarikat
  Pakistan tubuh mahkamah rayuan Syariah
  Sri Lanka kritik negara Barat
  Sondhi dakwa pegawai tentera terlibat
  WHO elak umum tahap wabak
  Zoo musnah 3 babi hutan
  Jurulatih NFL patah tulang
  ADB sedia bantu negara Asia hadapi H1N1
  Ayah mahu pelihara anak
  Pekerja bagasi enggan punggah beg
  Antasari nafi terlibat kes bunuh
  Selatan Australia larang guna beg plastik
  Pencuri tersangkut atas bumbung

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Chit Chat

Only registered users can shout. Please login or create an account.

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: john11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 25153

People Online:
Visitors: 0
Members: 0
Total: 0

@TKO..

- DUA RUANG IKLAN MASIH KOSONG -

Album Demo Bantah PPSMI (070309)
Dilulus terbit pada Saturday, March 07 @ 19:16:54 MYT oleh TokPenghulu

Berita Oleh izali

"

Gambar menarik sekitar himpunan 100 di dalam.


"

 
Artikel Hari Ini

BERSIH seru rakyat berpakaian hitam pada 7 Mei

Elok Semua Pejabat UMNO dibuka Dalam Balai Polis

Jangan jadikan Internet sebagai medium bertelingkah

Rileks Sekejap:Hargai Ia Selagi Ada

Ketua Pemuda DPPN Sabah Lawat Tapak PASTI Baru Kinabatangan, SABAH.

GURU DIPAKSA KERJA SEMASA CUTI UMUM.

Menanti Keputusan UMNO Di Penanti..

Fenomena Pertahankan Nama Baik Babi - Agenda Sulit Musuh Islam

TPM yang berhujah seperti Ketua Pemuda UMNO Cawangan

Mengapa Ir Kahlid Samad dan Husam Musa tiba-tiba memberi komen?

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Berita
· News by TokPenghulu


Most read story about Berita:

Panas!! VCD skandal Puteri UMNO pulak

Hee Yit Foong, ADUN Bebas Di Halau Keluar..

Bubar DUN? Kita sudah aturkan strategi - Nizar

Nama Zambry tidak disebut dalam senarai pembesar yang masuk ke Dewan Santapan

Pertemuan empat mata PM-Anwar cetus spekulasi

Article Rating
Average Score: 4.87
Votes: 8


Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"Album Demo Bantah PPSMI (070309)" | Login/Create an Account | 26 comments
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Album Demo Bantah PPSMI (070309) (Score: 1)
by izali on Saturday, March 07 @ 19:24:39 MYT
(User Info | Send a Message) http://izalifa.blogspot.com
cekap admin, tak sampai 10 minit dah published....tahniah.



Re: Album Demo Bantah PPSMI (070309) (Score: 1)
by joelabu on Saturday, March 07 @ 19:32:36 MYT
(User Info | Send a Message)
Binawe, lu turun ke tak ?



Re: Album Demo Bantah PPSMI (070309) (Score: 1)
by lampusuluh on Saturday, March 07 @ 19:35:21 MYT
(User Info | Send a Message)
siap lah malaysia kali nie...dulu bersih, pastu sidang dun bawah pokok dan sekarang PPSMI pulak akan menjada tatapan masyarakat dunia. malu aku ada polis dan FRU yang bodoh macam sekarang nie kat malaysia. aku rasa baik depa nie di ganti dengan petugas amal yang tek mengharap ganjaran langsung dalam men jaga kesesakan lalu lintas dan kselamatan orang ramai.

imej polis dah jadi kotor dan buruk disebabkan tindakan yang depa lakukan. jawablah depan ALLAH nanti kepada petugas polis dan FRU yang bedil gas pemedih mata kepada orang ramai dam yang beil ga dalam masjid negara dalam rumah ALLAH.

jawab lah depan ALLAH apa yang hang pa lakukan terhadap kanak-kanak dan orang tua yang pergi perhimpunan nie.

sekarang imej polis dan fru dah dibenci oleh orang ramai.



Re: Album Demo Bantah PPSMI (070309) (Score: 1)
by pencarikebenaran on Saturday, March 07 @ 19:37:38 MYT
(User Info | Send a Message)
Kita kena wat lagi demo semcm ni sampai kerajaan be end jatuh



Re: Album Demo Bantah PPSMI (070309) (Score: 1)
by pencarikebenaran on Saturday, March 07 @ 19:40:05 MYT
(User Info | Send a Message)
sayang tak dapat turut serta hari yang bersejarah kerana ada koje. Sukan sekolah. Nampak cikgu-cikgu sekolah teman tak ambik pot.



Re: Album Demo Bantah PPSMI (070309) (Score: 1)
by kawan_tranung on Saturday, March 07 @ 19:46:06 MYT
(User Info | Send a Message)
next time pastikan semua org bawa plastik beg...plastik ni penting kalau botol gas pemedih mata jatuh di hadapan anda..ambik cepat2 botol tu masukkan dlm plastik ikat kuat2...

paling tidak pun kite bole bernafas gune plastik ni, kalau ada goggle lagi bagus



Re: Album Demo Bantah PPSMI (070309) (Score: 1)
by bujang1 on Saturday, March 07 @ 21:32:27 MYT
(User Info | Send a Message)
macam kat plastine yeeeee,,,,



Re: Album Demo Bantah PPSMI (070309) (Score: 1)
by batu1800 on Saturday, March 07 @ 21:40:54 MYT
(User Info | Send a Message)
tak nampak sorang pun pemuda umno malaysia



Re: Album Demo Bantah PPSMI (070309) (Score: 1)
by ore-klate on Saturday, March 07 @ 21:48:40 MYT
(User Info | Send a Message)
Inilah perjuangan Melayu yang sebenar...bukan macam perjuagan Melayu oleh parti kebangsatan melayu...(UMNO) yg hanya utk kepentingan diri dan kekayaaan kroni shj...
Pencacai UMNO dan juak2 UMNo ...MANA HANG PI.. kenapa diam ???? Cakap bela Melayu konon... pirahhhhhhhhhhhhh tuiiiii.............
Bahasa Melayu pun tak boleh nak bela...apatah lagi orang Melayu, org Islam dan agama Islam itu sendiri..

Dasar PPSMI sebenarnya ada udang di sebalik batu:
1. Kerajaan (UMNO/BN) bukan ikhlas nak tingkatkan B. Ingeris, Sains atau Matematik di sekolah, tapi untuk kekayaan kroni:
a) melalui dasr ini beberapa syarikat berkaitan pemimpin UMNo dpt kontrak bekalkan komputer riba ke seluruh sekolah di Malaysia
b) Syrkt tertentu dpt pula kontrak bg kursus kat cikgu-cikgu berkaitan ilmu ICT ni, padahal JPN atau kementerian sendiri pun boleh bg kursus.
c) Sykt tertentu juga dpt kontrak bekalkan beberapa peralatan berkaitan ICT ke seluruh sekolah..
2. Syt. cetak buku dan soalan pun dpt manfaat. Solan sbg contoh, dlm dwi bahasa. Aku tak jumpa pun pelajar melayu jawab dlm bhs Inggeris 100%.
 
Kes PLKN pun sama, puak2 bangsat ni bukan ikhlas nak didik remaja Malaysia mengenai patritisme, tapi semata-mata kerana projek dan kontrak seperti bekalkan makanan, pakaian, bina kem dan sebagainya. Sebab itulah  sebahagiannya (peserta kena bala-pada pendpt akulah) seperti kecederaan, mati dan lain2 lagi.



Re: Album Demo Bantah PPSMI (070309) (Score: 1)
by mrang on Saturday, March 07 @ 23:09:15 MYT
(User Info | Send a Message)
I never seen before how stupids police in the word. you can see at KL to day.. i m really sad.. sorry gramar tak betul sebab tak sempat mengaji secara PPSMI



Re: Album Demo Bantah PPSMI (070309) (Score: 1)
by ubikayu on Saturday, March 07 @ 23:16:12 MYT
(User Info | Send a Message)
Objektif mengajar nak suruh tahu dan mahir. Tapi aku tak faham apabila objektif asas itu tidak diutamakan dalam melaksanakan PPSMI ini. Nak suruh budak2 mahir mengira tetapi ajar guna bahasa yang amat asing dengan budaya mereka. Kenapa tak pakai kaedah MOKDAR yg diuar-uarkan melalui media amat berkesan untuk kanak-kanak menguasai matematik. Kenapa tak guna kaedah mahir Bahas Inggeris dalam Masa 3 bulan untuk memahirkan murid-murid menguasai B. Inggeris. Iklan ini bersepah-sepah dalam akhbar. Mengapa??? Adakah pemimpin kita amat BODOH melaksanakan dasar yang KUNUNnya untuk generasi masa depan.. Sebenar-benarnya apabila ramai orang bodoh, mudahlah dicucuk hidung, digertak, diugut, disuap, dan lain-lain lagi agar terus menyokong mereka. 



Re: Album Demo Bantah PPSMI (070309) (Score: 1)
by keneraka on Saturday, March 07 @ 23:16:37 MYT
(User Info | Send a Message)
Pemuda UMNO, PEKIDA tu samseng taik kucing, berani kerana duit je...kalau tak da duit jangan harap...mampus tak datang.....semua duit...



Re: Album Demo Bantah PPSMI (070309) (Score: 1)
by kayu_cemeti (ahlanwasahlan_wamarhaban (skype)) on Sunday, March 08 @ 02:23:12 MYT
(User Info | Send a Message)
Ya Allah kau jadikanlah kulit kulit muka dikalangan pemimpin2 umno juga ketua polis Musa Hasan/timbalannya serta polis FRU yang terlibat begitu juga munawir seperti katak puru kerana dosa2 yang mereka telah lakukan terhadap pejuang bangsa agama dan negara sebenarnya............LAKNAT KEATAS MEREKA INI !!!

YESS........JADIK LAH KULIT KULIT MUKA KAMU KATAK PURU...AMINN.



Re: Album Demo Bantah PPSMI (070309) (Score: 1)
by Jebat240 on Sunday, March 08 @ 05:26:56 MYT
(User Info | Send a Message)
kami di perantauan juga mengucapkan jutaan terima kasih kepada mereka yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam bantahan PPSMI hari ini, moga tuhan memberi kerahmatan kepada kalian InsyaAllah... TAKBIR...



Re: Album Demo Bantah PPSMI (070309) (Score: 1)
by kid on Sunday, March 08 @ 07:03:18 MYT
(User Info | Send a Message)
Keranda Bee End telah diusung..tinggal nak isi kan mayat menteri-mentrinya aje..



Re: Album Demo Bantah PPSMI (070309) (Score: 1)
by tutuhjang on Sunday, March 08 @ 11:07:35 MYT
(User Info | Send a Message)
Jang,

Den kek kk lah, jadi tak dapek nak bersamo dengan pejuang bahasa merodah gas pemodih mato.

TAHNIAH DAN SYABAS KEPADO SOMO YANG POIE DEMO TU, TERUTAMA SEKALI PARA PEJUANG BM, HASAN AHMAD, SAMAD SAID DLL.

TERUSKAN PERJUANGAN, SAMPAI PPSMI MANSUH.

Jang,

Den akur dengan somo yang sahabat tulih berkenaan perjuangan ini.

Den cubo kaitkan di antaro agamo dan bangso.
kalau agamo mempunyai akidahnya iaitu rukun islam dan rukun iman,
mako bangso juga ado akidah de Jang,
BAHASO MELAYU ADALAH AKIDAH BANGSO MELAYU
kalau kau tak percayo dengan bahaso Melayu, ertinyo
KAU TELAH MURTAD KEPADO BANGSO MELAYU.

Mako rumusan de

ORANG MELAYU UMNO YANG MENYOKONG PPSMI, ADALAH GEROMBOLON YANG MURTAD KEPADO BANGSO MELAYU.

ORANG MELAYU UMNO YANG MENYOKONG PPSMI, ADALAH GEROMBOLON YANG MURTAD KEPADO BANGSO MELAYU.

ORANG MELAYU UMNO YANG MENYOKONG PPSMI, ADALAH GEROMBOLON YANG MURTAD KEPADO BANGSO MELAYU.

Kesimpulan de Jang,

ORANG-ORANG MELAYU YANG MEMANGKAH UMNO ATAU BN DALAM PRK/PRU, TERMASUK GEROMBOLAN YANG MURTAD KEPADO BANGSO MELAYU

ORANG-ORANG MELAYU YANG MEMANGKAH UMNO ATAU BN DALAM PRK/PRU, TERMASUK GEROMBOLAN YANG MURTAD KEPADO BANGSO MELAYU

ORANG-ORANG MELAYU YANG MEMANGKAH UMNO ATAU BN DALAM PRK/PRU, TERMASUK GEROMBOLAN YANG MURTAD KEPADO BANGSO MELAYU.

Jang,

RENUNGLAH SEDALAM-DALAMNYA
SELAMATKAN BANGSO MELAYU, MELALUI
MENYELAMATKAN BAHASO MELAYU.


RENUNGLAH SEDALAM-DALAMNYA
SELAMATKAN BANGSO MELAYU, MELALUI
MENYELAMATKAN BAHASO MELAYU.


RENUNGLAH SEDALAM-DALAMNYA
SELAMATKAN BANGSO MELAYU, MELALUI
MENYELAMATKAN BAHASO MELAYU.

MUENUGGU UPACARA PEMAKAMAN PALING TERKUTUK ABAD INI

TUTUH SAMPAI MONANG JANG



Re: Album Demo Bantah PPSMI (070309) (Score: 1)
by woklong on Sunday, March 08 @ 11:19:29 MYT
(User Info | Send a Message)
Sudah lupa ke UMNO tu bukan asalnya dari perkataan melayu??? Apa hal nak perkasakan bahasa melayu.......... Woklong respek sorang je MT UMNO yang betul2 memperkasakan bahasa melayu, sampai mati taknak belajar BI...mungkin dia pernah kantoi science in BI.......sapa lagi kalau bukan Mike Tyson...tabik spring. tapi, banyaknye duit nko, takkan jadi mb boleh dapat gaji banyak tu????



Re: Album Demo Bantah PPSMI (070309) (Score: 1)
by umno4sale on Sunday, March 08 @ 11:41:16 MYT
(User Info | Send a Message)
Dalam keadaan begini, boleh jika kita anjurkan satu lagi perhimpunan mendesak dimansuhkan PPSMI. Tapi tak semua orang dapat turun ke perhimpunan kerana masing-masing ada alasan tersendiri. Aku cadangkan supaya Gerakan Mansuhkan PPSMI membuat seruan ke seluruh negara menunjukkan dengan apa cara sekali pun secara individual pendirian mereka menentang PPSMI ini. Antara cadangan aku ialah:

1. Memakai lencana Anti PPMSI dimana sahaja, dipejabat, di sekolah, ditempat bekerja, dipasar malah ketika berurusan dengan pejabat kerajaan.

2. Bagi yang kreatif bolehlah buat tulisan bersaiz A4 atau besar dan gantung dileher dengan tulisan berbunyi "Saya anti PPSMI" dan seumpamanya. Pakai sahaja dimana2 anda pergi, insyaAllah lama kelamaan semakin ramai akan mengikut jejak langkah anda nanti.

3. Bagi pemilik kenderaan bolehlah menampal stiker "Kami anti PPMSI". Jika Najib kata hanya 5 ribu yang hadir perhimpunan anti PPSMI , apa alasannya jika dimana2 sahaja dalam negara yang Najib lawat banyak kereta menampal stiker ini.

4. Jika nak sambut Merdeka kita pasang bendera kecil Malaysia pada kereta , apa salahnya jika kita pasang bendera "Mansuhkan PPSMI" pada kenderaan masing2. Mungkin abang2 lori boleh pasang bendera "Mansuhkan PPSMI" bersaiz besar dikenderaan masing2.

5. Dinegeri2 yang dikuasai PR , buat banner banyak2 dan letak dikawasan strategik menggesa PPSMI dimansuhkan.

6. Para pendidik yang memeriksa kertas periksa anak2 yang dapat cemerlang dalam peperiksaan akibat penurunan gred pemarkahan boleh photostate atau scan kertas jawapan sebenar (padamkan dulu nama murid berkenaan) dan sebarkan melalui cetakan atau email kepada sesiapa sahaja.

Aku melihat kebanyakan aktiviti kita hanyalah diinternet dan golongan yang kurang IT ini biasanya ketinggalan untuk turut serta. Gerakan Mansuhkan PPSMI harus bergerak dari satu bahagian ke satu bahagian disetiap zon atau Parlimen. Biar semua aktiviti sampai kepada golongan sasaran kerana media tempatan tidak akan siarkan secara jujur agenda Gerakan Mansuhkan PPSMI ini. Jika gerakan BOIKOT Amerika dan Israel berjaya dan menampakkan hasilnya , aku tak nampak kenapa Gerakan Mansuhkan PPSMI ini boleh gagal.



Re: Album Demo Bantah PPSMI (070309) (Score: 1)
by kopisatu on Sunday, March 08 @ 11:43:06 MYT
(User Info | Send a Message)
apa lah nak suruh anak -anak kita jadi bangan, nak majukan BI disuruh belajar mathematics dan science  kan senang kalau kita teruskan majukan BI pada subject English tu

inilah antara kerja-kerja bangan yg dibuat oleh UMNO. kepada UMNO ingatlah pilihanraya tak jauh lagi



Re: Album Demo Bantah PPSMI (070309) (Score: 1)
by osmantikos on Sunday, March 08 @ 14:52:38 MYT
(User Info | Send a Message) http://youceramah.blogspot.com
One year after March 8 elections: Public views [youceramah.blogspot.com]



Re: Album Demo Bantah PPSMI (070309) (Score: 1)
by anugerahh2008 on Sunday, March 08 @ 16:39:17 MYT
(User Info | Send a Message)
Anak saya kata, cikgu yang ajar Sains dan Matematik tidak menguasai Bahasa Inggeris dengan baik. Macam mana anak murid nak pandai... Sepatutnya kerajaan tangguhkan dulu perlaksanaannya, buat kajian, biar murid menguasai Bahasa Inggeris dengan baik dulu, baru boleh kembangkan pada subjek lain.... Anak Melayu pandai matematik dan sains, tapi sebab tak menguasai bahasa Inggeris, mereka gagal.....

Mereka tidak pandai bahasa Inggeris bukan silap murid sepenuhnya. Cuba buat kajian, berapa ramai cikgu yang jurusan bahasa Inggeris (TESL) di sesebuah sekolah ? Seorang dua saja bagi sekolah bandar, sekolah luar bandar, mungkin tidak ada seorang pun... buat kajian dulu



Re: Album Demo Bantah PPSMI (070309) (Score: 1)
by khaer27 on Sunday, March 08 @ 17:16:36 MYT
(User Info | Send a Message)
Saya sokonganti-ppsmi

Jus 23 Herba Penawar 1001 Penyakit InsyaAllah

http://www.jus23herba.vze.com


               
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..
Runtuh lagi...

Sila Klik
6 Dis - satu lagi tragedi tanah runtuh yang dahsyat telah berlaku di Bukit Antarabangsa, Ulu Kelang

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
Pahang daily
Sabahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
Perak Bersatu
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo Lo
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
Betul Ka?
Lanh14
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
MalayaDaily
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
Pancak Bicara
Rencana Rakyat
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
DPP Gombak
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
Al Brangi
Beras Melaka
al-Futhuhat
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
Abu Bahsyir Al Muqry
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
Cili Merah
Hati Sufi
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
PAS Kelantan
PAS Kedah
PAS Negeri Sembilan
PAS Penang
PAS Melaka
PAS Selangor
PAS Pahang
PAS Johor
PAS N. Sembilan
PAS Perak
PAS Kedah
PAS Sabah
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
DPP Sarawak
DPP Pahang
DPP Kedah
DPP Penang
DPP Perak
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPPK Bagan Datoh
Pemuda Pengkalan Chepa
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
DPP Gombak
DPP Pertaling Jaya Sel
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
PAS Mengkebang
PAS DUN Jeram
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
PAS Caw. Shah Alam 2
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
AMK Serdang
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
Jabatan Amal 2
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
ApSeReNaPeTe
Keadilan Bayan Baru
Satu Pentafsiran
DPP Temerloh
Pasti Temerloh
Pasti Az-Zahra
N25 Bukit Selambau
Pena Perjuangan
Jangan Beli
Kembara Minda
Blogger Wawasan
Web Panas
Sekondakhati
Sidang Online
Corong Kita
Dr. Zulkifly Ahmad
DPP Kuala Langat
Blog Rantau
Hanafiah Ahmad
Limau Tambun
YB Dr. Nik Mazian
DPP Serdang
PP Sarawak
Mengejar Cahaya
Markaz Ehsan
al-Kerohi
Zul Mamak
sya~reformis
KopiCyber
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
Al-Muttaqin TV
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.