Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO Versi 7  ·  Exit
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Advertising/Iklan

Skim pembiayaan koperasi

Al-Bai  Bithaman Ajil Tanpa Penjamin

Langsingkan badan selamat dan semulajadi selama 30 hari

Rawatan Tradisional Secara Islam

Bengkel Kereta anda dengan harga berpatutan

Smart Learning Skor A

CD ayat-ayat suci AlQuran Al-Rogyah Alyare'yah

Sihat Secara Semulajadi

Memiliki Perfume Egyptian Potion

ceramah terkini

Alphalipid

REVOLUSI Penjagaan KERETA

Minyak Wangi tanpa Alkohol - Pengedar diperlukan!!

Al Quran Digital

MLM berasakan buah manggis (VeMMA)(Vemmabuilder)

Lambang Lelaki Sebenar

Seminar e-Book

Krim untuk lelaki virile for men

jus manggis vemma

penapis air fnr2u

Rumah burung layang ingin dijual

MACAM2 ADA seperti produk sarang burung, DCL, Naco, Slim it yourself dan lain2 lagi...

Produk Jus Manggis Vemma

Ziarah Yaman

Penawar Masalah Mata

10 Ribu produk affiliate oleh ClickBank

Coklat Minda

Layari Qasseh-Design Online Shop

Register ONLINE sekarang!

Nasrin Ibtisam Enterprise: e-Catalog

EXTRA INCOME, DAFTAR PERCUMA

www.labonda.com - LaBonda Collection

www.iluvislam.com

Program Didik Fitrah

Ceramic Busines Club, pemborong barang2 seramik

jom kita boikot barangan yahudi.sokong produk islam

Melicinkan Perjalanan Kenderaan Anda

kelab Jutawan

Mengatasi Masalah Kelakian Anda

Kursus Penternakan Lintah!

- HANYA RUANG IKLAN INI SAHAJA MASIH ADA KEKOSONGAN

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · Feedback
    · Forums
    · iklan
    · livep2p
    · Private_Messages
    · Shout_Box
    · Stories_Archive
    · Surveys
    · tkofm
    · Top
    · Video_Stream

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 4/5/2009

  Speaker mohon Sultan Perak tangguhkan sidang DUN
  Bekas Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak didakwa lagi
  7 sampul surat tender Toyota Camry diterima
  Rakyat penanda aras utama KPI - Najib
  Mesyuarat bincang isu agama anak tidak lama lagi
  Hafiz lepas dan bukan letak jawatan Ketua Pemuda Pas
  Kuala Lumpur dipilih menjadi tuan rumah KLCIC
  Dadah dalam kontena tak mungkin RM1 bilion - Musa
  Penjawat awam terbaik dihantar melanjut pelajaran
  Hanya ulama profesional layak untuk Presiden, Timbalan Presiden Pas
  Mahkamah Tinggi benar prosiding batal keputusan KDN
  4,000 kakitangan awam dijangka hadir sambutan Hari Pekerja
  Jangan buat kacau minta Pas letak calon di Penanti
  Asas ikatan kesetiaan dan bai'ah dalam sektor awam.
  Pro-Anwar dibidas
  500 mat rempit diperiksa
  GLC ternak ayam hapus monopoli
  Syabu satu kontena bernilai RM200j dirampas?
  Teruskan bina jambatan bengkok
  ‘Telah lama dipersetujui, ia tidak perlu diubah’
  Biar muktamar tentukan siapa layak
  Pas Selangor akui gagal penuhi tuntutan ahli
  Perlis mahu ulama isi jawatan tertinggi
  Tidak ada dalam perlembagaan – Pas Melaka
  Demi maruah parti
  BN tidak perlu bertanding
  Keputusan letak jawatan Manoharan 4 minggu lagi
  Penanti: Hadi ulangi sokong calon PKR
  Kaji semula keputusan– Dr. Mujahid
  Zambry lapor polis tuduhan ADUN Titi Serong
  Saya tidak tahu langsung spekulasi Soi Lek - Tee Keat
  3 lagi kes H1N1 dikesan
  Babi dijangkiti virus H1N1 di Kanada
  50 rakyat Mexico diasing
  FBI peralat pelajar Islam di Amerika Syarikat
  Pakistan tubuh mahkamah rayuan Syariah
  Sri Lanka kritik negara Barat
  Sondhi dakwa pegawai tentera terlibat
  WHO elak umum tahap wabak
  Zoo musnah 3 babi hutan
  Jurulatih NFL patah tulang
  ADB sedia bantu negara Asia hadapi H1N1
  Ayah mahu pelihara anak
  Pekerja bagasi enggan punggah beg
  Antasari nafi terlibat kes bunuh
  Selatan Australia larang guna beg plastik
  Pencuri tersangkut atas bumbung

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Chit Chat

Only registered users can shout. Please login or create an account.

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: john11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 25153

People Online:
Visitors: 0
Members: 0
Total: 0

@TKO..

- DUA RUANG IKLAN MASIH KOSONG -

Pelik Tapi Benar Edisi Perhimpunan UMNO
Dilulus terbit pada Saturday, March 28 @ 06:44:28 MYT oleh TokPenghulu

Analisis Isu Oleh rashitt

"ASSALAMUALAIKUM..

 Walaupun pada tahun ini kita tidak lagi dapat melihat secara langsung persidangan berebut jawatan PAU, namun kita masih berpeluang untuk mendapatkan maklumat dari apa yang mereka sendiri sampaikan.. diulangi.. orang UMNO yang sampaikan.. jadi kalau nak saman samanlah mereka.. bukan penulis.. hehe

1. Jika dikumpulkan 100 orang murid darjah 4 yang dipilih berdasarkan kecepatan mengira, tidak mustahil tak sampai 2 jam, kita dah tahu siapa pemenang dan siapa yang kalah. Tapi kerana mungkin ada "AGENDA" masa diambil terlalu lama sedangkan bilangannya tidak sampaipun seribu..

2. Seorang bekas ketua Pemuda, begitu berapi-rapi sambil kejab-kejab cium keris mahu mempertahankan MELAYU, tetapi rupanya beliaulah yang merosakkan bahasa Melayu.

3. Beretujukah anda jika UMNO kita jadikan contoh, bahawa bangsa melayulah yang sebenarnya merosakkan melayu.. tak percaya ??.. Siapakah yang pilih KJ (isu rasuah ) dan Hisamponden (isu bahasa) !!!! bukan MCA dan MIC ma !!!

4. Walaupun lembaga disiplin telah menjatuhkan hukuman, tapi tetap tidak ada siasatan oleh badan-badan lain, malah lebih pelik lagi tidak pula malu untuk terus pegang jawatan.. Ali anak kepada Rustam!! Elizabeth Wong pun tau malu ma....

5. INi satu-satunya perkara yang tidak pelik, walaupun tajuknya pelik.. TIDAK ADA SEORANGPUN YANG BERCAKAP TENTANG MASALAH RAKYAT, MASALAH EKONOMI, PERANCANGAN UNTUK MEMBANTU RAKYAT .. Apa yang diperjuangkanpun penulis tak tahu !!!

6. Untuk pemilihan 3 tahun lagi, itupun kalau tidak ditunda sesuka hati, mana-mana pemimpin yang berhasrat untuk berebut jawatan, persiapkan diri anda dengan teknik dan tektik memberi RASUAH, Insya- Allah, anda pasti menang..

7. Jika dilihat dari pandangan ramai pemerhati, orang Najib hampir 90% menang..tapi percayakah beliau dengan Timbalannya itu..alah.. dia ni lah yang suruh Pak Lah letak jawatan sedangkan kesalahan Pak lah tidak lah sampai MENGEBOM ORANG..hehehehe..

8. Walaupun pemimpinnya telah berubah, tetapi isinya masih tidak berubah setiap kali PAU, ucapan-ucapan sama seperti tahun sebelumnya, penulis pun tengah cari dan kaji apa yang mahu mereka ubah...

9. Siapa tidak rasa pelik, jika Khir Toyo tergamak salahkan pembangkang atas kekalahannya..isk..isk..pembangkang mana boleh mengundi dia bang.. kalau boleh mengundi lainlah..

10. Cari punya cari jumpa jugak penulis benda pelik dalam PAU kali ni.. Tahun ni mereka ada cerita pada derhaka pada sultan walaupun mereka sendiri yang pinda undeng-ondeng dedulu.

11. Oleh kerana takut teramat sangat, Ketua pemuda umeno Langkawi terus jadi pelik mengatakan Pakatan Rakyat pertubuhan haram.. kengkawan dalam TKO tolonglah terangkan skit kat dia ni..malas nak lawan..tak padan sebab depan nama dia Nor ..hehehehe

12. Penulis lagi pelik kenapa tetiba bekalan letrik terputus masa time pengiraan dijalankan..kebetulan atau.. dan kenapa tidak dicamtukan kepala Mukriz dan Amid Albar untuk melakukan cas-cas sinaran cahaya..

Wassalam.. Jumpa lagi"

 
Artikel Hari Ini

BERSIH seru rakyat berpakaian hitam pada 7 Mei

Elok Semua Pejabat UMNO dibuka Dalam Balai Polis

Jangan jadikan Internet sebagai medium bertelingkah

Rileks Sekejap:Hargai Ia Selagi Ada

Ketua Pemuda DPPN Sabah Lawat Tapak PASTI Baru Kinabatangan, SABAH.

GURU DIPAKSA KERJA SEMASA CUTI UMUM.

Menanti Keputusan UMNO Di Penanti..

Fenomena Pertahankan Nama Baik Babi - Agenda Sulit Musuh Islam

TPM yang berhujah seperti Ketua Pemuda UMNO Cawangan

Mengapa Ir Kahlid Samad dan Husam Musa tiba-tiba memberi komen?

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Analisis Isu
· News by TokPenghulu


Most read story about Analisis Isu:

Kerajaan Baru BN Perak di ambang kehancuran

Sebab Khairy Menang

Ate..mike udoh nampok ke idak..?Cerita disebalik cerita

MASHITAH/KHIR TOYO: DOKTOR UMNO PALING TAK CERDIK DI MALAYSIA

Lompat di Perak, Apa sebenarnya berlaku.

Article Rating
Average Score: 3.33
Votes: 3


Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"Pelik Tapi Benar Edisi Perhimpunan UMNO" | Login/Create an Account | 19 comments
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Pelik Tapi Benar Edisi Perhimpunan UMNO (Score: 1)
by suami09 on Saturday, March 28 @ 07:23:06 MYT
(User Info | Send a Message)
Padan muka Sahril Samad, dialah penyebab utama rakyat Malaysia susah kerana naikkan harga minyak dulu...... Lepas tu semua harga barang naik, bila harga minyak turun, harga barang tak turun. SEBELUM ORANG KELUARKAN KENYATAAN MENYALAHKAN DIA, CEPAT-CEPAT DIA LETAK JAWATAN....

Tapi kalau lu berani, letak le jawatan Parlimen JB, baru tau kau ni orang suka lagi ke tak.....

27 Mac, 2009 14:04 PM  

Shahrir: Keputusan Saya Letak Jawatan Kabinet Muktamad

 

KUALA LUMPUR, 27 Mac (Bernama) -- Datuk Shahrir Abdul Samad memutuskan untuk meletakkan jawatan Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna setelah tidak terpilih sebagai anggota Majlis Tertinggi (MT) dalam pemilihan Umno semalam dan ia adalah muktamad.

"Ini adalah prinsipnya berparti dan sekiranya tidak dapat sokongan di kalangan perwakilan untuk menjadi anggota MT, perlu sanggup berundur dari jawatan menteri," katanya.

Ketika ditemui pemberita di luar Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini, Jumaat semasa sesi perbahasan Perhimpunan Agung Umno berhenti rehat, Shahrir berkata beliau akan mengundurkan diri pada mesyuarat Kabinet Rabu depan.

Ketua Umno Bahagian Johor Baharu itu berkata adalah sukar untuk melaksanakan tugas sebagai Menteri sekiranya tidak mempunyai sokongan daripada parti.

"Kita kena ada prinsip dan kena patuh. Dalam politik terutamanya, kerja kita akan lebih mudah kalau kita mempunyai kekuatan moral. Jika kita tak ada kekuatan dan sokongan parti, kita tak boleh berdepan dengan pentadbiran, rakyat dan pembangkang dalam melaksanakan tugas kita.

"Umpamanya saya (sebagai) menteri kena hadir di Parlimen. Bagaimana saya nak menjawab soalan dengan begitu yakin kalau saya tak dapat sokongan dari parti.

"Itu jadi masalah bagi saya. (Orang akan mengatakan) YB ini, parti pun tak terima, kalah dalam pemilihan parti, macam mana boleh jadi menteri," katanya.

Shahrir berkata tindakan meletakkan jawatan selepas tidak terpilih bukannya perkara baru malah pernah berlaku pada pemilihan Umno lepas di mana tiga orang menteri kabinet yang tidak dipilih sebagai anggota MT berundur.

Beliau berkata prinsip sedemikian perlu dipertahankan dan dihidupkan supaya tidak menunjukkan pemimpin dalam Umno ini terlalu "sayangkan jawatan, suka mempertahankan jawatan dan tidak mahu melepaskan jawatan."

Katanya beliau boleh memilih untuk tidak bertanding kerana lantikannya sebagai Menteri adalah daripada ihsan Perdana Menteri tetapi berbuat sebaliknya kerana untuk mendapatkan pengiktirafan untuk duduk dalam badan membuat dasar yang tertinggi dalam parti.

Beliau berkata jawatan menteri Kabinet yang dipegang bukan miliknya malah ia adalah milik kerajaan dan rakyat dan oleh itu sekiranya ada orang lain boleh berkhidmat untuk rakyat, jawatan itu patut diberi kepada mereka.

Katanya, semasa dilantik memegang portfolio kementerian berkenaan, masalah inflasi baru bermula.

"Saya dah jalankan tugas. Jadi masa saya dalam Kabinet pun dah cukup. Saya dah keluar masuk dua kali jadi menteri Kainet dan kalau saya masuk kerana ihsan Perdana Menteri sukar juga mahu sampaikan pandangan dan pendapat," katanya.

Katanya beliau berpendapat peluang itu harus diberikan kepada orang lain pula kerana jawatan itu boleh menolong rakyat.

"Jadi kalau saya tak berundur, ada pihak lain yang tak dapat peluang sebaik itu (jadi menteri) untuk membuat kerja (berkhidmat untuk rakyat)" katanya.

Shahrir, 60, bagaimanapun mahu terus kekal memainkan peranan sebagai anggota Parlimen Johor Baharu.

-- BERNAMA




Re: Pelik Tapi Benar Edisi Perhimpunan UMNO (Score: 1)
by putih on Saturday, March 28 @ 07:41:09 MYT
(User Info | Send a Message)
padan muka hamid albab. orang amn0 sendiri tak suka kamu gantung harakah dan suara keadilan. sila letak jawatan macam mr Shahrir.



Re: Pelik Tapi Benar Edisi Perhimpunan UMNO (Score: 1)
by hyde on Saturday, March 28 @ 07:43:11 MYT
(User Info | Send a Message)
Item 5.
Ini satu-satunya perkara yang tidak pelik, walaupun tajuknya pelik.. TIDAK ADA SEORANGPUN YANG BERCAKAP TENTANG MASALAH RAKYAT, MASALAH EKONOMI, PERANCANGAN UNTUK MEMBANTU RAKYAT .. Apa yang diperjuangkanpun penulis tak tahu !!!

Yg ni aku setuju, sibuk pasal agenda perubahan (amende entah)..agenda asas membantu rakyat. langsung meleset..



Re: Pelik Tapi Benar Edisi Perhimpunan UMNO (Score: 1)
by fans187 on Saturday, March 28 @ 08:04:53 MYT
(User Info | Send a Message)
apa yg nak dipelikkan,UMNO tu sendiri mmg dah Pelik!! ahahkz



Re: Pelik Tapi Benar Edisi Perhimpunan UMNO (Score: 1)
by abubalik on Saturday, March 28 @ 09:48:11 MYT
(User Info | Send a Message)
penyokong2 umno kat kampung2 atau dibukit2 atau digunung2,sudah la, tak kan tk reti2 base lg..cukuplah berabad2 sokong umno..beralih arah lah dari sekarang..kepimpinan bincang hal kepentingan puak dan kroni mereka aje,,rakyat?.. adalah sikit kuah2nya yg meleleh setelah isinya yg enak2 disental habis penuh selera oleh mereka.



Re: Pelik Tapi Benar Edisi Perhimpunan UMNO (Score: 1)
by gelihati on Saturday, March 28 @ 09:54:10 MYT
(User Info | Send a Message)
AmenoBend nantang laknaktullah ibarat orang dah nak mati ...memang macam tu......tapi nafsu serakahnya besar, agenda peribadi lebih besar daripada agenda rakyat marhean ni termasuk penyokong2 toktok tahi..... yang heran penyookong tahini yang kuat sokong membabi buta. betullah....mungkin Allah telah tutup pintu hati pasal dok buat senda-senda dekat islam. Bukan sidang, baca Quran konon, tapi kaum wanita haprak langsung tak tutup kepala, tu dok check pasal sembahyang lagi, gau bebas sesama jantan betina ......ameno--tahi....ameno tahi..



Re: Pelik Tapi Benar Edisi Perhimpunan UMNO (Score: 1)
by Lulusan_MCE on Saturday, March 28 @ 09:55:08 MYT
(User Info | Send a Message)
Memang suka buat benda pelik- pelik ameno nii......Yang depa tak suka,ikut sedap mulut depa je minta diharamkan. Tapi yang sah haram tu (memberi rasuah) tak pula depa rasa haram.. cuma melanggar etika jerrrr kata depa nii lawak sungguh depa nii...



Re: Pelik Tapi Benar Edisi Perhimpunan UMNO (Score: 1)
by Assagof65 on Saturday, March 28 @ 10:04:04 MYT
(User Info | Send a Message)
Aku pun tak faham jika masih ada lagi org MELAyu yang masih setia dan angkat pemimpin yg begitu....malulah kat bangsa lain di dunia ini...kalau tak malu pada ALLAH dan Rasulullah saw.
Jika MELAyu masih begini/tu, aku rasa Melayu akan terusan akan LAYUUUUU...Jangan pandai bercakap saja tapi bodoh dalam banyak tindakan wahai pemimpin UMNO yang bebenor nonsense.
Aku sangat simpati dengan nasib bangsa Melayu di ngr ini sekarang. Kalau kamu pemimpin Melayu yg hebat, atasilah masalah umat Melayu bukannya asyik menyalahkan bangsa lain saja,PR.Pas,Dap atau PKR..memang mrk tu parti pembangkang...biasalah tapi ko tu pemerintah...buatlah perkara yang tidak membolehkan pembangkang cari kelemahan ko...BODUsnya org UMNO.Harap hangpa boleh terima cadangan dan kritikan ini dgn hati terbuka...termasuklah Si Munawir yg BINAWE tu...



Re: Pelik Tapi Benar Edisi Perhimpunan UMNO (Score: 1)
by ayhde_tp on Saturday, March 28 @ 10:23:38 MYT
(User Info | Send a Message)
1. PELIK KAH KALAU KITA TENGOK ORANG GILA TELANJANG KAT TEPI JALAN ?

2. PELIKKAH KALAU KITA TENGOK ORANG HINDU SEMBAH BERHALA ?

3. PEWLIK KAH KALU KITA TENGOK ORANG KAFIR MAKAN BABI ?

4. PELIK KAH .........

5. PELIK KAH .......

JAWAPAN : SEMUANYA TAK PELIK . APA NAK PELIK NGAN UMNO NI ?

                 " MALAYSIA BOLEH " & " UMNO BULIH "



Re: Pelik Tapi Benar Edisi Perhimpunan UMNO (Score: 1)
by ohlala ([email protected]) on Saturday, March 28 @ 10:33:58 MYT
(User Info | Send a Message)
betapa bodoh dan hapraknya orang2 amno ni. bodoh sebodoh2 manusia. apa ler punya bodoh, bangang dan goblok orang amno ni. asyik nak salahkan orang jer. memang bodoh dan haprak orang amno ni. kebodohan orang amno ni amat memalukan.

UNDI AMNO, UNDI RASUAH



Re: Pelik Tapi Benar Edisi Perhimpunan UMNO (Score: 1)
by matbon on Saturday, March 28 @ 10:39:48 MYT
(User Info | Send a Message)
Macam mana tak letak jawatan beb, ingat tak kes OPV yang melibatkan Najis dan Amin Shah. Ia ia sangat nak bongkar kes itu di parliment, habuk pun tarak.

Si Sharil ni bijak orang nya, tapi tak kena tempat. Sebelum kena tendang baik lah aku berhenti dengan 'baik'. Apa ingat rakyat bodoh !!!!!!!!!! Sorry lah brother..........  



Re: Pelik Tapi Benar Edisi Perhimpunan UMNO (Score: 1)
by flykite77 on Saturday, March 28 @ 11:01:05 MYT
(User Info | Send a Message) http://www.bostanudinborham.blogspot.com
Kalau pemimpin2 negara kita tidak berakhlak, memang akan hancur malaysia. Pemimpin2 yg dipilih semua tidak bermoral dan berakhlak.



Re: Pelik Tapi Benar Edisi Perhimpunan UMNO (Score: 1)
by tertanyatanya on Saturday, March 28 @ 14:43:12 MYT
(User Info | Send a Message)

pendedahan yg simple tp mantap.. tq!




Re: Pelik Tapi Benar Edisi Perhimpunan UMNO (Score: 1)
by panji7hijau on Saturday, March 28 @ 16:16:25 MYT
(User Info | Send a Message)
UMNO tau nak haramkan pertubuhan PR plak...sedangkan dalam TKO ni pun kita sedia terima org2 UMNO untuk berhujjah..Itulah UMNO...



Re: Pelik Tapi Benar Edisi Perhimpunan UMNO (Score: 1)
by lelakidicermin on Saturday, March 28 @ 16:44:21 MYT
(User Info | Send a Message)
tak lama lg najib akan jd rakan baik mugabe......



Re: Pelik Tapi Benar Edisi Perhimpunan UMNO (Score: 1)
by unanjaga on Saturday, March 28 @ 21:15:03 MYT
(User Info | Send a Message)
Berkali kali mereka menyebut perkatan perlu berubah,namun tidak dijelaskan secara tepat berubah atas dasar atau hal apa,sepatut nya yang menjadi keutamaan pada mereka(umno) sekarang ialah untuk berubah pada sebuah pemerintahan yang cukup adil,jauh dari apa jua perlakuan rasuah dan penyelewangan,berubah untuk mentadbir negara ini mengikut pada pertunjuk Allah,berubah untuk mengambil rintihan hati rakyat,juga berubah untuk tidak mengunakan kesempatan berkuasa sebagai mencari dan mengumpul kekayaan yang luar biasa hingga mengabaikan hak rakyat.



Re: Pelik Tapi Benar Edisi Perhimpunan UMNO (Score: 1)
by tuah2008 on Saturday, March 28 @ 22:37:32 MYT
(User Info | Send a Message)


'MIRACLE FLUSK' - Produk Ajaib 2009 !!

kesan hebat !!

- boleh angkat org guna 2 jari lepas minum air botol ni
- jari boleh panjang bila rendam dalam air botol ni
- tukarkan air sifat asid ke sifat alkali
- banyakkan oksigen
- bersifat anti oksida (ion negatif)
- mengecilkan struktur air
- boleh sembuhkan sakit..

mari tgk bukti & demo kat sini : -

http://ajaib2009.blogspot.com [ajaib2009.blogspot.com]
http://ajaib2009.blogspot.com [ajaib2009.blogspot.com]
http://ajaib2009.blogspot.com [ajaib2009.blogspot.com]



               
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..
Runtuh lagi...

Sila Klik
6 Dis - satu lagi tragedi tanah runtuh yang dahsyat telah berlaku di Bukit Antarabangsa, Ulu Kelang

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
Pahang daily
Sabahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
Perak Bersatu
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo Lo
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
Betul Ka?
Lanh14
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
MalayaDaily
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
Pancak Bicara
Rencana Rakyat
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
DPP Gombak
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
Al Brangi
Beras Melaka
al-Futhuhat
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
Abu Bahsyir Al Muqry
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
Cili Merah
Hati Sufi
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
PAS Kelantan
PAS Kedah
PAS Negeri Sembilan
PAS Penang
PAS Melaka
PAS Selangor
PAS Pahang
PAS Johor
PAS N. Sembilan
PAS Perak
PAS Kedah
PAS Sabah
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
DPP Sarawak
DPP Pahang
DPP Kedah
DPP Penang
DPP Perak
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPPK Bagan Datoh
Pemuda Pengkalan Chepa
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
DPP Gombak
DPP Pertaling Jaya Sel
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
PAS Mengkebang
PAS DUN Jeram
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
PAS Caw. Shah Alam 2
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
AMK Serdang
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
Jabatan Amal 2
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
ApSeReNaPeTe
Keadilan Bayan Baru
Satu Pentafsiran
DPP Temerloh
Pasti Temerloh
Pasti Az-Zahra
N25 Bukit Selambau
Pena Perjuangan
Jangan Beli
Kembara Minda
Blogger Wawasan
Web Panas
Sekondakhati
Sidang Online
Corong Kita
Dr. Zulkifly Ahmad
DPP Kuala Langat
Blog Rantau
Hanafiah Ahmad
Limau Tambun
YB Dr. Nik Mazian
DPP Serdang
PP Sarawak
Mengejar Cahaya
Markaz Ehsan
al-Kerohi
Zul Mamak
sya~reformis
KopiCyber
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
Al-Muttaqin TV
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.