Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO Versi 7  ·  Exit
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Advertising/Iklan

Skim pembiayaan koperasi

Al-Bai  Bithaman Ajil Tanpa Penjamin

Langsingkan badan selamat dan semulajadi selama 30 hari

Rawatan Tradisional Secara Islam

Bengkel Kereta anda dengan harga berpatutan

Smart Learning Skor A

CD ayat-ayat suci AlQuran Al-Rogyah Alyare'yah

Sihat Secara Semulajadi

Memiliki Perfume Egyptian Potion

ceramah terkini

Alphalipid

REVOLUSI Penjagaan KERETA

Minyak Wangi tanpa Alkohol - Pengedar diperlukan!!

Al Quran Digital

MLM berasakan buah manggis (VeMMA)(Vemmabuilder)

Lambang Lelaki Sebenar

Seminar e-Book

Krim untuk lelaki virile for men

jus manggis vemma

penapis air fnr2u

Rumah burung layang ingin dijual

MACAM2 ADA seperti produk sarang burung, DCL, Naco, Slim it yourself dan lain2 lagi...

Produk Jus Manggis Vemma

Ziarah Yaman

Penawar Masalah Mata

10 Ribu produk affiliate oleh ClickBank

Coklat Minda

Layari Qasseh-Design Online Shop

Register ONLINE sekarang!

Nasrin Ibtisam Enterprise: e-Catalog

EXTRA INCOME, DAFTAR PERCUMA

www.labonda.com - LaBonda Collection

www.iluvislam.com

Program Didik Fitrah

Ceramic Busines Club, pemborong barang2 seramik

jom kita boikot barangan yahudi.sokong produk islam

Melicinkan Perjalanan Kenderaan Anda

kelab Jutawan

Mengatasi Masalah Kelakian Anda

Kursus Penternakan Lintah!

- HANYA RUANG IKLAN INI SAHAJA MASIH ADA KEKOSONGAN

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · Feedback
    · Forums
    · iklan
    · livep2p
    · Private_Messages
    · Shout_Box
    · Stories_Archive
    · Surveys
    · tkofm
    · Top
    · Video_Stream

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 4/5/2009

  Speaker mohon Sultan Perak tangguhkan sidang DUN
  Bekas Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak didakwa lagi
  7 sampul surat tender Toyota Camry diterima
  Rakyat penanda aras utama KPI - Najib
  Mesyuarat bincang isu agama anak tidak lama lagi
  Hafiz lepas dan bukan letak jawatan Ketua Pemuda Pas
  Kuala Lumpur dipilih menjadi tuan rumah KLCIC
  Dadah dalam kontena tak mungkin RM1 bilion - Musa
  Penjawat awam terbaik dihantar melanjut pelajaran
  Hanya ulama profesional layak untuk Presiden, Timbalan Presiden Pas
  Mahkamah Tinggi benar prosiding batal keputusan KDN
  4,000 kakitangan awam dijangka hadir sambutan Hari Pekerja
  Jangan buat kacau minta Pas letak calon di Penanti
  Asas ikatan kesetiaan dan bai'ah dalam sektor awam.
  Pro-Anwar dibidas
  500 mat rempit diperiksa
  GLC ternak ayam hapus monopoli
  Syabu satu kontena bernilai RM200j dirampas?
  Teruskan bina jambatan bengkok
  ‘Telah lama dipersetujui, ia tidak perlu diubah’
  Biar muktamar tentukan siapa layak
  Pas Selangor akui gagal penuhi tuntutan ahli
  Perlis mahu ulama isi jawatan tertinggi
  Tidak ada dalam perlembagaan – Pas Melaka
  Demi maruah parti
  BN tidak perlu bertanding
  Keputusan letak jawatan Manoharan 4 minggu lagi
  Penanti: Hadi ulangi sokong calon PKR
  Kaji semula keputusan– Dr. Mujahid
  Zambry lapor polis tuduhan ADUN Titi Serong
  Saya tidak tahu langsung spekulasi Soi Lek - Tee Keat
  3 lagi kes H1N1 dikesan
  Babi dijangkiti virus H1N1 di Kanada
  50 rakyat Mexico diasing
  FBI peralat pelajar Islam di Amerika Syarikat
  Pakistan tubuh mahkamah rayuan Syariah
  Sri Lanka kritik negara Barat
  Sondhi dakwa pegawai tentera terlibat
  WHO elak umum tahap wabak
  Zoo musnah 3 babi hutan
  Jurulatih NFL patah tulang
  ADB sedia bantu negara Asia hadapi H1N1
  Ayah mahu pelihara anak
  Pekerja bagasi enggan punggah beg
  Antasari nafi terlibat kes bunuh
  Selatan Australia larang guna beg plastik
  Pencuri tersangkut atas bumbung

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Chit Chat

Only registered users can shout. Please login or create an account.

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: john11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 25153

People Online:
Visitors: 0
Members: 0
Total: 0

@TKO..

- DUA RUANG IKLAN MASIH KOSONG -

Cerita dari Bukit Gantang
Dilulus terbit pada Wednesday, April 01 @ 13:56:35 MYT oleh TokPenghulu

Bahan Rencah Oleh Awang_Di

" Kempen bagi Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Bukit Gantang semakin hebat. Parti-parti yang bertanding masing-masing sibuk mengatur pelbagai program untuk memikat pengundi bagi memenangi pilihan raya ini. Maka timbullah bermacam-macam cerita menarik di sini yang sebahagiannya menjadi pengalaman baru bagi para petugas yang bertugas di sini.

Antara cerita yang saya ingin kongsikan bersama di sini ialah bagaimana sikap penyokong Umno/BN dan pendekatan yang diambil bagi 'melembutkan' hatinya.

Di sebuah taman perumahan dalam kawasan Parlimen Bukit Gantang ini, sekumpulan para petugas PAS diamanahkan untuk bertugas di situ. Taman yang menempatkan lebih 600 unit rumah kediaman itu majoritinya adalah penyokong Umno/BN. Di taman itu terdapat sebuah surau yang turut dikuasai oleh Umno/BN. Bagaimanapun, daripada enam orang imam di situ, dua orang daripadanya adalah penyokong PAS. Tetapi hanya seorang daripadanya sahaja yang bertugas, sementara seorang lagi tidak pernah bertugas.

Petugas PAS menyewa di salah sebuah rumah di taman itu yang jaraknya kira-kira 200 meter dari surau. Setiap lima waktu, mereka akan datang bersolat di surau itu. Pada mula-mula mereka datang, mereka tidak dilayan mesra oleh orang-orang Umno (terutamanya imam) yang berjamaah di surau itu apabila diketahui bahawa mereka adalah orang PAS. Walaupun semuanya bersalaman selepas solat, tetapi muka mereka tetap masam mencuka, langsung tidak memberikan reaksi senyuman kepada petugas PAS ini.

Para petugas PAS tetap istiqamah untuk terus bersolat di situ walaupun dilayan sebegitu rupa. Mereka tetap sabar untuk melaksanakan tugas mereka, kerana mereka yakin bahawa Allah pasti menolong hamba-Nya yang menolong agama-Nya.

Masuk hari ketiga, suasana sudah mula berubah. Imam yang sebelum ini tidak pernah senyum, sudah mula menyapa dan melemparkan senyuman (walaupun masih kurang manis) kepada petugas PAS ini. Barangkali beliau telah melihat dan menilai keikhlasan 'puak-puak' PAS ini. Mungkin sebelum ini orang-orang PAS ini (apatah lagi dari Terengganu pula) digambarkan sebagai orang yang memulaukan masjid atau surau Umno, dan tidak bertegur-sapa dengan orang-orang Umno, bahkan bermacam-macam lagi gambaran negatif yang ada di kepalanya.

Petugas PAS terus menunjukkan sifat baik dan mulia kepada semua orang. Bagi mereka inilah cara atau kaedah pendekatan dakwah yang disebut 'lisanul-hal'. Mereka yakin bahawa akhlak terpuji yang ditonjolkan itu akan mampu menarik manusia ke jalan kebenaran.

Mereka juga menziarahi rumah imam tadi sambil membawa buah tangan berupa keropok (trade mark orang Terengganu). Apa yang penting bagi mereka ialah untuk memberikan gambaran yang betul terhadap pandangan serong imam itu terhadap orang-orang PAS sebelum ini. Sekurang-kurangnya imam itu boleh menyangkal dakwaan yang tidak benar mengenai orang PAS jika perkara itu ditimbulkan oleh puak-puak mereka.

Cerita sebaliknya yang kami dapati di sini ialah orang-orang PAS akan dipulau jika mereka menzahirkan 'kePASan' mereka, misalnya memasang bendera di rumah mereka atau membenarkan rumah mereka diadakan aktiviti PAS seperti ceramah dan sebagainya. Orang Umno ini akan memulau majlis kenduri, kematian dan sebagainya. Rupanya ini sebenarnya wajah Umno.

http://ibnugharib.blogspot.com
"

 
Artikel Hari Ini

BERSIH seru rakyat berpakaian hitam pada 7 Mei

Elok Semua Pejabat UMNO dibuka Dalam Balai Polis

Jangan jadikan Internet sebagai medium bertelingkah

Rileks Sekejap:Hargai Ia Selagi Ada

Ketua Pemuda DPPN Sabah Lawat Tapak PASTI Baru Kinabatangan, SABAH.

GURU DIPAKSA KERJA SEMASA CUTI UMUM.

Menanti Keputusan UMNO Di Penanti..

Fenomena Pertahankan Nama Baik Babi - Agenda Sulit Musuh Islam

TPM yang berhujah seperti Ketua Pemuda UMNO Cawangan

Mengapa Ir Kahlid Samad dan Husam Musa tiba-tiba memberi komen?

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Bahan Rencah
· News by TokPenghulu


Most read story about Bahan Rencah:

Cerita dari Bukit Gantang

Aneh tapi benar: Kalimah ALLAH di mana-mana

Sabarlah Cikgu..

Mari Belajar Statistik & Politik Pkr P36 dalam Bahasa Melayu

Hidroponik - Teknik Tanaman Yang Menguntungkan

Article Rating
Average Score: 0
Votes: 0

Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"Cerita dari Bukit Gantang" | Login/Create an Account | 21 comments
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Cerita dari Bukit Gantang (Score: 1)
by kharrkis on Wednesday, April 01 @ 14:20:00 MYT
(User Info | Send a Message)
damn u UmNo!



Re: Cerita dari Bukit Gantang (Score: 1)
by ashrof1 on Wednesday, April 01 @ 14:32:57 MYT
(User Info | Send a Message)

zambry cakap kalau bagi keropok ni rasuah...duit takpe




Re: Cerita dari Bukit Gantang (Score: 1)
by Pak-Munawir ([email protected]) on Wednesday, April 01 @ 14:43:28 MYT
(User Info | Send a Message) http://cergambar.blogspot.com/2008/05/tunku-munawir-school.html
Habis pilihanraya, maka orang-orang PAS pun hilang dari surau itu, Keropok pun tak ada lagi!! Kalau aku jumpa orang PAS yang pandai berpura-pura macam ini, aku akan hadiahkan mereka penyapu sebagai buah tangan!!



Re: Cerita dari Bukit Gantang (Score: 1)
by badok on Wednesday, April 01 @ 15:10:02 MYT
(User Info | Send a Message)
Pak munawir ..... citer ni pun pasal petugas PAS dr terangganu yg bertugas disana.... mereka dtg pun  pasal pilihanraya, dia org bkn nak dok sana sampai mati... nko punya isu munawir takkena tempat... apa pun nko tanya diri nko apa pulak benda benda baik yg petugas umno dah buat kat situ???.. petugas umno nak cari masjid ngan surau pun tak pernah jumpa apa..... alahai munawirr... aku tau nko sokong PAS, cuma nko saja jer nak provoke kat TKO ni.



Re: Cerita dari Bukit Gantang (Score: 1)
by Bahrain_boy on Wednesday, April 01 @ 15:29:59 MYT
(User Info | Send a Message)
aku rasa pak munawir ni...hati dia sokong pas tp mulut dia je mcm tu dah lekat tabiat ..



Re: Cerita dari Bukit Gantang (Score: 1)
by dedakhapak on Wednesday, April 01 @ 15:38:26 MYT
(User Info | Send a Message)
 Cerita anda memang benar..terbaru saya dimaklumkan oleh ahli Pas Kpg Sg Rotan..selepas berlaku nya kemelut jawatan MB..bila orang Pas buat kenduri kawin...dan jemput orang UMNO...mereka pulau majlis dan tak kan datang..mereka pulau orang Pas sekarang disebabkan Ir Niza..
Saya katakan pada nya biar lah mereka pulau...kenduri tetap berjalan..mereka tak datang pun kenduri tetap sah...
 Ada satu lagi cerita menarik disebuah taman perumahan. Seorang penduduk yang saya kenali telah memberi rumah nya sebulan percuma tanpa sewa kepada petugas-petugas Pas sempena pilihanraya Bukit Gantang. Kalau nak di ikutkan sewa nya sekarang boleh kaut RM 500.00..Tetapi kata sahabat ini " demi Islam " duduk dan kempen lah..mudah-mudahan Pas menang..........



Re: Cerita dari Bukit Gantang (Score: 1)
by sharifahnor on Wednesday, April 01 @ 15:40:45 MYT
(User Info | Send a Message)
slm,
adake yang hisap rokok kat tempat bertugas tu kalau ade,lebih teruk le lagi drpd lembu______itu kata TGNA 





Re: Cerita dari Bukit Gantang (Score: 1)
by madkri on Wednesday, April 01 @ 15:52:29 MYT
(User Info | Send a Message)

"Beliau juga mendakwa Pakatan Rakyat mengedar kain batik dan keropok kepada penduduk Air Kuning, dekat Changkat Jering bagi mempengaruhi pengundi.

Tindakan menyogok itu, jika benar, "kena kepada batang hidung (PAS) sendiri" dan "memulangkan paku buah keras" kerana tuduhan itu dahulunya sering dilemparkan kepada BN, tambah Zambry yang juga ADUN Pangkor.

"Bagi batik ambil, bagi keropok ambil, bila undi pangkah BN," katanya lagi, mengajuk kata-kata yang dipopularkan Mursyidul Am PAS Datuk Seri Nik Abdul Aziz Nik Mat sejak 1990-an bagi menentang sogokan ketika pilihanraya. ""

apa yang telah berlaku nie..Harap pimpinan PR di masa2 akan datang tidak meniru tabiat UMNO...malu..malu..aku.




Re: Cerita dari Bukit Gantang (Score: 1)
by ctkedah on Wednesday, April 01 @ 15:57:08 MYT
(User Info | Send a Message)
Ct rase ler Munawir orang PAS . dia nie nak bagi orang PAS muhasabah diri , sebab tu dia selalu cari kelemahan PAS ...... baguih jugak dia nie ....

Cuma dia nie mulut capuiii kata orang utara



Re: Cerita dari Bukit Gantang (Score: 1)
by KHi on Wednesday, April 01 @ 18:26:34 MYT
(User Info | Send a Message)
Madkri, hang dengar berita ni dari Menteri Pasola sendiri ka? Takkanlah Nizar tu bodoh sampai tak tahu orang negeri sendiri tak susah sangat nak beli benda tu semua. Lainlah kalau di Bukit Selambau, wajar sangat diberi tu semua sebab khabarnya berebut-rebut penduduk mendapatkan pakaian terpakai yang disedekahkan oleh petugas PR. Maklumlah tempat orang susah. PR baru pegang setahun dah dilabelkan sebagai gagal membuat perubahan. Abis yang BN dah berpuluh tahun tu buat apa? Buat najis saja banyak. Hang jangan risau Madkri. Menteri Pasola tu autar ja lebih.



Re: Cerita dari Bukit Gantang (Score: 1)
by pizal on Wednesday, April 01 @ 20:27:51 MYT
(User Info | Send a Message)
miracle flush

http://www.cawanajaib.blogspot.com [www.cawanajaib.blogspot.com]


               
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..
Runtuh lagi...

Sila Klik
6 Dis - satu lagi tragedi tanah runtuh yang dahsyat telah berlaku di Bukit Antarabangsa, Ulu Kelang

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
Pahang daily
Sabahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
Perak Bersatu
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo Lo
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
Betul Ka?
Lanh14
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
MalayaDaily
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
Pancak Bicara
Rencana Rakyat
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
DPP Gombak
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
Al Brangi
Beras Melaka
al-Futhuhat
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
Abu Bahsyir Al Muqry
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
Cili Merah
Hati Sufi
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
PAS Kelantan
PAS Kedah
PAS Negeri Sembilan
PAS Penang
PAS Melaka
PAS Selangor
PAS Pahang
PAS Johor
PAS N. Sembilan
PAS Perak
PAS Kedah
PAS Sabah
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
DPP Sarawak
DPP Pahang
DPP Kedah
DPP Penang
DPP Perak
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPPK Bagan Datoh
Pemuda Pengkalan Chepa
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
DPP Gombak
DPP Pertaling Jaya Sel
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
PAS Mengkebang
PAS DUN Jeram
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
PAS Caw. Shah Alam 2
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
AMK Serdang
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
Jabatan Amal 2
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
ApSeReNaPeTe
Keadilan Bayan Baru
Satu Pentafsiran
DPP Temerloh
Pasti Temerloh
Pasti Az-Zahra
N25 Bukit Selambau
Pena Perjuangan
Jangan Beli
Kembara Minda
Blogger Wawasan
Web Panas
Sekondakhati
Sidang Online
Corong Kita
Dr. Zulkifly Ahmad
DPP Kuala Langat
Blog Rantau
Hanafiah Ahmad
Limau Tambun
YB Dr. Nik Mazian
DPP Serdang
PP Sarawak
Mengejar Cahaya
Markaz Ehsan
al-Kerohi
Zul Mamak
sya~reformis
KopiCyber
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
Al-Muttaqin TV
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.