Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO Versi 7  ·  Exit
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Advertising/Iklan

Skim pembiayaan koperasi

Al-Bai  Bithaman Ajil Tanpa Penjamin

Langsingkan badan selamat dan semulajadi selama 30 hari

Rawatan Tradisional Secara Islam

Bengkel Kereta anda dengan harga berpatutan

Smart Learning Skor A

CD ayat-ayat suci AlQuran Al-Rogyah Alyare'yah

Sihat Secara Semulajadi

Memiliki Perfume Egyptian Potion

ceramah terkini

Alphalipid

REVOLUSI Penjagaan KERETA

Minyak Wangi tanpa Alkohol - Pengedar diperlukan!!

Al Quran Digital

MLM berasakan buah manggis (VeMMA)(Vemmabuilder)

Lambang Lelaki Sebenar

Seminar e-Book

Krim untuk lelaki virile for men

jus manggis vemma

penapis air fnr2u

Rumah burung layang ingin dijual

MACAM2 ADA seperti produk sarang burung, DCL, Naco, Slim it yourself dan lain2 lagi...

Produk Jus Manggis Vemma

Ziarah Yaman

Penawar Masalah Mata

10 Ribu produk affiliate oleh ClickBank

Coklat Minda

Layari Qasseh-Design Online Shop

Register ONLINE sekarang!

Nasrin Ibtisam Enterprise: e-Catalog

EXTRA INCOME, DAFTAR PERCUMA

www.labonda.com - LaBonda Collection

www.iluvislam.com

Program Didik Fitrah

Ceramic Busines Club, pemborong barang2 seramik

jom kita boikot barangan yahudi.sokong produk islam

Melicinkan Perjalanan Kenderaan Anda

kelab Jutawan

Mengatasi Masalah Kelakian Anda

Kursus Penternakan Lintah!

- HANYA RUANG IKLAN INI SAHAJA MASIH ADA KEKOSONGAN

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · Feedback
    · Forums
    · iklan
    · livep2p
    · Private_Messages
    · Shout_Box
    · Stories_Archive
    · Surveys
    · tkofm
    · Top
    · Video_Stream

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 4/5/2009

  Speaker mohon Sultan Perak tangguhkan sidang DUN
  Bekas Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak didakwa lagi
  7 sampul surat tender Toyota Camry diterima
  Rakyat penanda aras utama KPI - Najib
  Mesyuarat bincang isu agama anak tidak lama lagi
  Hafiz lepas dan bukan letak jawatan Ketua Pemuda Pas
  Kuala Lumpur dipilih menjadi tuan rumah KLCIC
  Dadah dalam kontena tak mungkin RM1 bilion - Musa
  Penjawat awam terbaik dihantar melanjut pelajaran
  Hanya ulama profesional layak untuk Presiden, Timbalan Presiden Pas
  Mahkamah Tinggi benar prosiding batal keputusan KDN
  4,000 kakitangan awam dijangka hadir sambutan Hari Pekerja
  Jangan buat kacau minta Pas letak calon di Penanti
  Asas ikatan kesetiaan dan bai'ah dalam sektor awam.
  Pro-Anwar dibidas
  500 mat rempit diperiksa
  GLC ternak ayam hapus monopoli
  Syabu satu kontena bernilai RM200j dirampas?
  Teruskan bina jambatan bengkok
  ‘Telah lama dipersetujui, ia tidak perlu diubah’
  Biar muktamar tentukan siapa layak
  Pas Selangor akui gagal penuhi tuntutan ahli
  Perlis mahu ulama isi jawatan tertinggi
  Tidak ada dalam perlembagaan – Pas Melaka
  Demi maruah parti
  BN tidak perlu bertanding
  Keputusan letak jawatan Manoharan 4 minggu lagi
  Penanti: Hadi ulangi sokong calon PKR
  Kaji semula keputusan– Dr. Mujahid
  Zambry lapor polis tuduhan ADUN Titi Serong
  Saya tidak tahu langsung spekulasi Soi Lek - Tee Keat
  3 lagi kes H1N1 dikesan
  Babi dijangkiti virus H1N1 di Kanada
  50 rakyat Mexico diasing
  FBI peralat pelajar Islam di Amerika Syarikat
  Pakistan tubuh mahkamah rayuan Syariah
  Sri Lanka kritik negara Barat
  Sondhi dakwa pegawai tentera terlibat
  WHO elak umum tahap wabak
  Zoo musnah 3 babi hutan
  Jurulatih NFL patah tulang
  ADB sedia bantu negara Asia hadapi H1N1
  Ayah mahu pelihara anak
  Pekerja bagasi enggan punggah beg
  Antasari nafi terlibat kes bunuh
  Selatan Australia larang guna beg plastik
  Pencuri tersangkut atas bumbung

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Chit Chat

Only registered users can shout. Please login or create an account.

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: john11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 25153

People Online:
Visitors: 0
Members: 0
Total: 0

@TKO..

- DUA RUANG IKLAN MASIH KOSONG -

Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit
Dilulus terbit pada Friday, April 03 @ 21:46:19 MYT oleh TokBatin

Respon @ Ulasan Oleh SamarQondy

 Perdana Menteri Ke-6 Datuk Seri Najib hari ini telah membuat pengumuman yang mengejutkan bersempena dengan hari pertama beliau menjawat jawatan Perdana Menteri Malaysia.

1. Menarik balik penggantungan permit Akhbar Harakah dan Suara Keadilan berkuat kuasa serta merta.
2. Membebaskan 13 orang tahanan ISA berkuatkuasa serta merta
3. Bersedia mengkaji semula Akta Keselamatan Dalam Negeri.

Sesetengah pihak beranggapan bahawa apa yang diumumkan oleh Najib sekadar gimik untuk meraih kembali sokongan daripada rakyat dan komponen BN. Imej kerajaan BN yang tercalar teruk perlu dibersihkan segera sebelum rakyat membuat referendum di dalam 3 pilihanraya yang akan berlangsung pada 7 April ini.

Rakyat perlu dihakis daripada mempercayai bahawa BN menggunakan Jentera Kerajaan didalam Pilihanraya, sistem demokrasi didalam negara kita mengalami kepincangan yang teruk, Rasuah menjadi amalan lazim dalam UMNO dan BN, Penyelewengan oleh Kroni tidak salah dan tidak boleh didedahkan dan berbagai lagi kebobrokan yang melanda rakyat marhaen di negara kita.

Saya pasti ramai diantara kita yang tidak sempat melihat siaran langsung dikaca tv sebentar tadi, sudah tentu alasan boikot terpacak difikiran anda. Selepas ini kita bakal melihat begitu banyak transformasi yang akan dilakukan oleh Najib. Langkah pertama bermula dengan rombakan kabinet selepas PRK kali ini.

Terlintas di benak ini apakah mungkin langkah menggantung permit 2 akhbar tersebut merupakan taktik pertama untuk menjayakan gimik beliau pada malam ini. Mereka-reka alasan yang tidak munasabah untuk menggantung permit mereka dan kemudian berlagak bermurah hati setelah mendapat jawatan yang diidamkan pada hari ini. Barang kali inilah 'April Fool' versi Najib.

Najib, UMNO dan Barisan Nasional akhirnya akur dan menerima bahawa ISA ini zalim. maka dengan itu terpacullah daripada bibirnya yang merah itu untuk membebaskan tahanan dan mengkaji semula akta itu. PAS dan Pakatan Rakyat telah lama kehadapan dalam memperjuangkan isu kezaliman ISA. Persoalannya, kenapa baru sekarang Najib membebaskan tahanan ISA? Adakah Abdullah lebih zalim daripada Najib? Tidak lain tidak bukan untuk meraih semula sokongan rakyat yang semakin menghakis keatas Kerajaan BN.

Desas-desus yang mengatakan bahawa rakyat akan bangkit berdemonstrasi untuk memansuhkan ISA telah sampaikan ketelinga team Najib. Oleh itu tindakan tersebut dilihat dapat meredakan kemarahan rakyat diatas kezaliman kerajaan BN lantas Najib mengambil peluang tersebut pada malam ini juga. Rakyat akan terus memerhati dan akan bertindak bila sampai masanya.

Walau apa pun, Tahniah kepada Najib dan Takziah diucapkan kepada rakyat Malaysia kerana mendapat seorang PM yang dilingkari dengan kes pembunuhan gadis Mongolia & rasuah Kapal Selam Scorpene.

Sila Layari :
http://pemudabersamamu.blogspot.com

 
Artikel Hari Ini

BERSIH seru rakyat berpakaian hitam pada 7 Mei

Elok Semua Pejabat UMNO dibuka Dalam Balai Polis

Jangan jadikan Internet sebagai medium bertelingkah

Rileks Sekejap:Hargai Ia Selagi Ada

Ketua Pemuda DPPN Sabah Lawat Tapak PASTI Baru Kinabatangan, SABAH.

GURU DIPAKSA KERJA SEMASA CUTI UMUM.

Menanti Keputusan UMNO Di Penanti..

Fenomena Pertahankan Nama Baik Babi - Agenda Sulit Musuh Islam

TPM yang berhujah seperti Ketua Pemuda UMNO Cawangan

Mengapa Ir Kahlid Samad dan Husam Musa tiba-tiba memberi komen?

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Respon @ Ulasan
· News by TokBatin


Most read story about Respon @ Ulasan:

Buletin Utama Malam Tadi: Perihal si gempal mengamuk depan Azmin

TS Khalid! Kenakan pukulan KO kepada Khir Toyo

Undang-undang Tubuh Kerajaan Negeri Perak & Kewajipan Mentaati Pemimpin

Kisah SEBENAR dua EXCO PKR, Perak

Dua Adun KeADILan Perak 'hilang 4 hari' petanda UMNO masih kukuh

Article Rating
Average Score: 0
Votes: 0

Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit" | Login/Create an Account | 30 comments
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by Cahayaku-Munawir on Friday, April 03 @ 21:54:17 MYT
(User Info | Send a Message) http://munawir.wordpress.com/2008/04/
Aku dah mula nampak cahaya kegimalangan yang akan terpancar selepas ini!!!!Itu baru hari pertama Najib jadi PM. 



Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by Alfaq on Friday, April 03 @ 21:54:34 MYT
(User Info | Send a Message)
Baik ada makna tuuu....



Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by Alfaq on Friday, April 03 @ 21:58:06 MYT
(User Info | Send a Message)
ahak..ahak... punya nak jilat sampai ''kegimalangan''



Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by lelakidicermin on Friday, April 03 @ 22:04:07 MYT
(User Info | Send a Message)

kalau najib cakap saya bersedia kemahkamah untuk kes alantuya aku jamin BN akan menang 3 PRK tu.......




Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by abdinabu on Friday, April 03 @ 22:23:58 MYT
(User Info | Send a Message) http://ambuyatel-binangkit.blogspot.com/
Satu lagi:
"Nizar diberikan semula jawatan MENTERI BESAR PERAK"... berkuat kuasa serta merta.

off... ada lagi...
Kerajaan akan menimbangkan KERAJAAN ISLAM dan juga HUKUM HUDUD...
serta memberi pengiktirafan kepada TGNA dan TGHHA... sebagai ULAMAK Malaysia yang dikagumi...

??????



Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by abuadil_alkaff on Friday, April 03 @ 22:40:50 MYT
(User Info | Send a Message)
apa yang bijan buat dengan tarik balik penggantungan harakah dan suara keadilan adalah sebagai membetulkan semula strategi yang dibuat. dengan menggantung selama 3 bulan pas boleh mengeluarkan akhbar tidak berkala. begitu juga PKR. jualan tak terbatas kepada ahli sahaja. siapa rugi? kalaulah kdn rampas sekali pun, pas & pkr tak bersalah. lepas hujah dan suara keamanan, dikeluarkan pula hajjih dan suarakedamaian??
bijan ingat kita bodoh. kekalkan hujah dan suarakeamanan!



Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by bm on Friday, April 03 @ 22:52:38 MYT
(User Info | Send a Message)
aku rasa ni macam prasyarat mizan utk najib..



Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by antikj on Friday, April 03 @ 22:59:04 MYT
(User Info | Send a Message)
PAS KEADILAN DAP dah lama dok memperjuangkan akta ISA ni supaya di hapuskan dan bebaskan tahanan ISA ni.....najib baru ari ni je umum tu pun baru nak kaji..bebaskan pun tak semua....jdi kesimpulannya Pakatan rakyat jauh lebih baik dari NAJIB (BN)..



Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by putih on Friday, April 03 @ 23:06:31 MYT
(User Info | Send a Message)
najib membuat kejutan lagi dengan melawat calon bukit gantang sambil makan prata bersama zamry.



Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by abdinabu on Friday, April 03 @ 23:08:55 MYT
(User Info | Send a Message) http://ambuyatel-binangkit.blogspot.com/
Tambah lagi :
Najib akan TURUNKAN HARGA BARANG...
HAPUSKAN SEMUA TOL...

?????
hehehe!!!



Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by jengok2 on Friday, April 03 @ 23:22:10 MYT
(User Info | Send a Message)


  ish...ish...ADA SATU MAMAT TU YG SUKA MINUM AIR KENCING BIJAN NAK BODEK TAK KENA TEMPAT.....KEGEMILANGAN  paklah dah guna dah hang terlambat.....
          aku igat kau ni munawee BODOH SAJA .....rupa-rupanya BENGONG SEKALI.......kuang..kuang...kuang.....



Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by Cahayaku-Munawir on Friday, April 03 @ 23:59:22 MYT
(User Info | Send a Message) http://munawir.wordpress.com/2008/04/
Najib Perdana Menteri untuk semua rakyat Malaysia tidak kira bangsa dan agama. Masa untuk semua rakyat bersatu mempertahankan kedaulatan Negara kita dari "tangan-tangan" ghaib yang sentiasa berusaha untuk menghancurkan kita!!



Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by kakekparjo on Saturday, April 04 @ 00:14:25 MYT
(User Info | Send a Message)
Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by Cahayaku-Munawir on Friday, April 03 @ 21:54:17 MYT
Aku dah mula nampak cahaya kegimalangan yang akan terpancar selepas ini!!!!Itu baru hari pertama Najib jadi PM.
----------------------------------------------------------

'kegimalangan' rasuah akan bertambah memancar la selepas ni....



Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by mandor on Saturday, April 04 @ 01:06:41 MYT
(User Info | Send a Message)
Untuk mengetahui ikhlas atau tidak apa yg Najib katakan, kita beri kemenangan kepada PR di dalam 3 P/Raya kecil ini nanti, selepas itu baru kita akan dpt melihat apakah langkah Najib tersebut akan dikekalkan atau tidak.  Jgn curahkan air di tempayan, bila terdengar bunyi petir dan hujan renyai yg turun.  Yg pastu terus bersama PR dan Najib wajib diuji selepas ini.



Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by kodin on Saturday, April 04 @ 01:58:29 MYT
(User Info | Send a Message)
ini merupakan taktik yg x praktikal dan BASI utk menarik kembali hati rakyat dah pengundi2 di dun2 berkenaan..

rakyat malaysia bukan nya bodoh bagi di pengaruhi... dan selama ini pun..
strategi2 ampuh inilah di gunakan utk menarik minat dan kepercayaan  pengundi.

come on la... grow up la..

*next PRU BN n ameno karat..lingkup... ahhaha




Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by badok on Saturday, April 04 @ 02:20:59 MYT
(User Info | Send a Message)
Esuk harga ayam dan daging akan dinaikan.... harga rokok ( kpd perokok ) juga akan dinaikan minggu depan...

Bila harga ayam naik=telur naik= roti telur naik = kek naik = nasi ayam naik= sup ayam naik= bulu ayam pun akan naik....

Apa nak lagi????...... ni hadiah dr new pm.

soal tahanan isa... ari ni kuar , esuk dia sumbat semula.



Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by Mchinese on Saturday, April 04 @ 02:56:55 MYT
(User Info | Send a Message)
Bebaskan tahanan ISA tak cukup. Patutnya dakwa mereka di mahkamah baru betul. kalau mereka tak di dapati sala,h orang yang masukkan mereka tu buta buta kat ISA tu pulak kita dakwa. Macam ini barulah adil



Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by pok_aji on Saturday, April 04 @ 04:33:09 MYT
(User Info | Send a Message)
TQ pak jib.

-lepas ni tahanan ISA yg lain tu kasi lepas la. Atau bicarakan di mahkamah terbuka.
-harakah tu kasi permit harian

TQ pak jib



Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by fans187 on Saturday, April 04 @ 07:11:49 MYT
(User Info | Send a Message)
Walau apa pun, Tahniah kepada Najib dan Takziah diucapkan kepada rakyat Malaysia kerana mendapat seorang PM yang dilingkari dengan kes pembunuhan gadis Mongolia & rasuah Kapal Selam Scorpene.



Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by kahfe on Saturday, April 04 @ 08:18:33 MYT
(User Info | Send a Message)
tuh namanya kerjaan flip flop.. kejap ban kejap release..  ban tanpa bersebab.. release nak tunjuk apa?..   do you guys know how to make a decisions?.. nampak gaya cam budak2 sekolah..



Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by HangNadim3 on Saturday, April 04 @ 08:45:19 MYT
(User Info | Send a Message)
Umpan & Pancingan undi ...... PRK.
Gula-gula baru ....terlalu manis ,.... nanti rakyat kena diabetis.

Bermuka-muka baik ... nanti nak pancung hak rakyat melalui ................
ISA
AUKU
Akta POlis
SPR
SPRM
Akta Hasutan
Akta cetak
Hakim  mangostin pol, lingam correct2
Projek Fitnah Liwat 1998 versi 2008
RTM, TV-tb malaysia ....
Utusaaaan malahsial, brutal hariaaan ,,,,,,
.............

...............

...............





Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by sakaratul-death on Saturday, April 04 @ 10:16:55 MYT
(User Info | Send a Message) http://sakaratul-death.blogspot.com
Aku rasa paling kuat dalam 2-3 bulan dia boleh berlakon, pastu hancur...



Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by Aiwan on Saturday, April 04 @ 10:34:26 MYT
(User Info | Send a Message)
MUDAH-MUDAHAN SAJA PERUBAHAN POSITIF INI BENAR-BENAR BERLAKU BERKAT DOA TUAN GURU NIK AZIZ !!! TAKBIR!!!!



Re: Tahanan ISA bebas, tarik balik penggantungan permit (Score: 1)
by KHi on Saturday, April 04 @ 16:35:24 MYT
(User Info | Send a Message)
Binawir, Makin Terserlah KeBANGANGan Mu... Selamat menyelam ke dalam Najis.


               
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..
Runtuh lagi...

Sila Klik
6 Dis - satu lagi tragedi tanah runtuh yang dahsyat telah berlaku di Bukit Antarabangsa, Ulu Kelang

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
Pahang daily
Sabahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
Perak Bersatu
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo Lo
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
Betul Ka?
Lanh14
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
MalayaDaily
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
Pancak Bicara
Rencana Rakyat
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
DPP Gombak
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
Al Brangi
Beras Melaka
al-Futhuhat
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
Abu Bahsyir Al Muqry
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
Cili Merah
Hati Sufi
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
PAS Kelantan
PAS Kedah
PAS Negeri Sembilan
PAS Penang
PAS Melaka
PAS Selangor
PAS Pahang
PAS Johor
PAS N. Sembilan
PAS Perak
PAS Kedah
PAS Sabah
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
DPP Sarawak
DPP Pahang
DPP Kedah
DPP Penang
DPP Perak
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPPK Bagan Datoh
Pemuda Pengkalan Chepa
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
DPP Gombak
DPP Pertaling Jaya Sel
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
PAS Mengkebang
PAS DUN Jeram
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
PAS Caw. Shah Alam 2
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
AMK Serdang
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
Jabatan Amal 2
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
ApSeReNaPeTe
Keadilan Bayan Baru
Satu Pentafsiran
DPP Temerloh
Pasti Temerloh
Pasti Az-Zahra
N25 Bukit Selambau
Pena Perjuangan
Jangan Beli
Kembara Minda
Blogger Wawasan
Web Panas
Sekondakhati
Sidang Online
Corong Kita
Dr. Zulkifly Ahmad
DPP Kuala Langat
Blog Rantau
Hanafiah Ahmad
Limau Tambun
YB Dr. Nik Mazian
DPP Serdang
PP Sarawak
Mengejar Cahaya
Markaz Ehsan
al-Kerohi
Zul Mamak
sya~reformis
KopiCyber
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
Al-Muttaqin TV
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.