Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO Versi 7  ·  Exit
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Advertising/Iklan

Skim pembiayaan koperasi

Al-Bai  Bithaman Ajil Tanpa Penjamin

Langsingkan badan selamat dan semulajadi selama 30 hari

Rawatan Tradisional Secara Islam

Bengkel Kereta anda dengan harga berpatutan

Smart Learning Skor A

CD ayat-ayat suci AlQuran Al-Rogyah Alyare'yah

Sihat Secara Semulajadi

Memiliki Perfume Egyptian Potion

ceramah terkini

Alphalipid

REVOLUSI Penjagaan KERETA

Minyak Wangi tanpa Alkohol - Pengedar diperlukan!!

Al Quran Digital

MLM berasakan buah manggis (VeMMA)(Vemmabuilder)

Lambang Lelaki Sebenar

Seminar e-Book

Krim untuk lelaki virile for men

jus manggis vemma

penapis air fnr2u

Rumah burung layang ingin dijual

MACAM2 ADA seperti produk sarang burung, DCL, Naco, Slim it yourself dan lain2 lagi...

Produk Jus Manggis Vemma

Ziarah Yaman

Penawar Masalah Mata

10 Ribu produk affiliate oleh ClickBank

Coklat Minda

Layari Qasseh-Design Online Shop

Register ONLINE sekarang!

Nasrin Ibtisam Enterprise: e-Catalog

EXTRA INCOME, DAFTAR PERCUMA

www.labonda.com - LaBonda Collection

www.iluvislam.com

Program Didik Fitrah

Ceramic Busines Club, pemborong barang2 seramik

jom kita boikot barangan yahudi.sokong produk islam

Melicinkan Perjalanan Kenderaan Anda

kelab Jutawan

Mengatasi Masalah Kelakian Anda

Kursus Penternakan Lintah!

- HANYA RUANG IKLAN INI SAHAJA MASIH ADA KEKOSONGAN

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · Feedback
    · Forums
    · iklan
    · livep2p
    · Private_Messages
    · Shout_Box
    · Stories_Archive
    · Surveys
    · tkofm
    · Top
    · Video_Stream

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 4/5/2009

  Speaker mohon Sultan Perak tangguhkan sidang DUN
  Bekas Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak didakwa lagi
  7 sampul surat tender Toyota Camry diterima
  Rakyat penanda aras utama KPI - Najib
  Mesyuarat bincang isu agama anak tidak lama lagi
  Hafiz lepas dan bukan letak jawatan Ketua Pemuda Pas
  Kuala Lumpur dipilih menjadi tuan rumah KLCIC
  Dadah dalam kontena tak mungkin RM1 bilion - Musa
  Penjawat awam terbaik dihantar melanjut pelajaran
  Hanya ulama profesional layak untuk Presiden, Timbalan Presiden Pas
  Mahkamah Tinggi benar prosiding batal keputusan KDN
  4,000 kakitangan awam dijangka hadir sambutan Hari Pekerja
  Jangan buat kacau minta Pas letak calon di Penanti
  Asas ikatan kesetiaan dan bai'ah dalam sektor awam.
  Pro-Anwar dibidas
  500 mat rempit diperiksa
  GLC ternak ayam hapus monopoli
  Syabu satu kontena bernilai RM200j dirampas?
  Teruskan bina jambatan bengkok
  ‘Telah lama dipersetujui, ia tidak perlu diubah’
  Biar muktamar tentukan siapa layak
  Pas Selangor akui gagal penuhi tuntutan ahli
  Perlis mahu ulama isi jawatan tertinggi
  Tidak ada dalam perlembagaan – Pas Melaka
  Demi maruah parti
  BN tidak perlu bertanding
  Keputusan letak jawatan Manoharan 4 minggu lagi
  Penanti: Hadi ulangi sokong calon PKR
  Kaji semula keputusan– Dr. Mujahid
  Zambry lapor polis tuduhan ADUN Titi Serong
  Saya tidak tahu langsung spekulasi Soi Lek - Tee Keat
  3 lagi kes H1N1 dikesan
  Babi dijangkiti virus H1N1 di Kanada
  50 rakyat Mexico diasing
  FBI peralat pelajar Islam di Amerika Syarikat
  Pakistan tubuh mahkamah rayuan Syariah
  Sri Lanka kritik negara Barat
  Sondhi dakwa pegawai tentera terlibat
  WHO elak umum tahap wabak
  Zoo musnah 3 babi hutan
  Jurulatih NFL patah tulang
  ADB sedia bantu negara Asia hadapi H1N1
  Ayah mahu pelihara anak
  Pekerja bagasi enggan punggah beg
  Antasari nafi terlibat kes bunuh
  Selatan Australia larang guna beg plastik
  Pencuri tersangkut atas bumbung

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Chit Chat

Only registered users can shout. Please login or create an account.

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: john11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 25153

People Online:
Visitors: 0
Members: 0
Total: 0

@TKO..

- DUA RUANG IKLAN MASIH KOSONG -

Ambik engkau Mukhriz...............
Dilulus terbit pada Tuesday, December 16 @ 21:02:30 MYT oleh TokBatin

Artikel Oleh notan

" Assalamualaikum,,..
Selawat dan Salam ke atas junjungan,,.

Mukhriz cuba bersungguh sungguh untuk menjatuhkan kredibiliti DSAI ketika membahaskan rang undang undang SPRM dengan berulang kali menyebut ketua pembangkang yang telah dibicara dan didapati bersalah atas tuduhan salah guna kuasa 10 tahun yang lalu.

Mukhriz cuba menjatuhkan kredibiliti DSAI dengan dakwaan yang berulang ulang sekaligus memperlekehkan cadangan beberapa MP PR agar jawatan kuasa yang ada dalam SPRM diketuai olih ahli pembangkang.Kata Mukhris mana mungkin seorang yang telah dibicara dan didapati bersalah atas tuduhan salah guna kuasa mengetuai  jawatan jawatan kuasa tersebut.

Ketika itu,MP Teluk Intan bangun untuk bertanya Mukhriz, apakah beliau menyedari bahawa akta yang digunakan untuk mendakwa DSAI itu merupakan satu akta yang telah dimansuhkan ketika pendakwaan itu dijalankan bukannya akta pencegahan rasuah 1997.Ini merupakan salah guna kuasa yang jelas olih bekas PM(kebetulan bapa Mukhriz).

Terduduk Mukhriz bila diserang.Mukhriz mula kedengaran mengomel ngomel dengan katanya kita semua menjalankan tugas mengikut undang undang dan dia percaya mahkamah juga telah menjalankan tugas mengikut undang undang ketika memutuskan kes DSAI dulu.Katanya lagi tak usahlah diungkit kisah kisah lama.

Itulah engkau Mukhriz, engkau juga yang mengungkitkan kisah lama tetapi bila ditanya engkau pula kata tak payah diungkit kisah lama.Padan muka engkau Mukhriz, kalau nak tunjukkan keburukan DSAIpun, Tak payah guna isu mahkamah DSAI sebab ramai orang masih ingat apa yang berlaku.Bukan seperti puak UMNO yang mudah lupa.paling memalukan, Mukhriz tidak pula menjawab tuduhan MP Teluk Intan yang menuduh bapanya yang menyalahguna kuasa ketika mendakwa DSAI dulu.

Ambik engkau, Mukhriz.

"

 
Artikel Hari Ini

BERSIH seru rakyat berpakaian hitam pada 7 Mei

Elok Semua Pejabat UMNO dibuka Dalam Balai Polis

Jangan jadikan Internet sebagai medium bertelingkah

Rileks Sekejap:Hargai Ia Selagi Ada

Ketua Pemuda DPPN Sabah Lawat Tapak PASTI Baru Kinabatangan, SABAH.

GURU DIPAKSA KERJA SEMASA CUTI UMUM.

Menanti Keputusan UMNO Di Penanti..

Fenomena Pertahankan Nama Baik Babi - Agenda Sulit Musuh Islam

TPM yang berhujah seperti Ketua Pemuda UMNO Cawangan

Mengapa Ir Kahlid Samad dan Husam Musa tiba-tiba memberi komen?

[ Artikel seterusnya.. ]

Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.

Related Links
· More about Artikel
· News by TokBatin


Most read story about Artikel:

Ambik engkau Mukhriz...............

Kes Anwar Bertambah Pelik!

Saya kena hentam teruk -Dr. Agus

Cukai Kereta, Talipinggang Belakang, MPV Proton dan Perodua

99% Khabar Angin Adalah Benar! Hanya 1% Keliru

Article Rating
Average Score: 5
Votes: 4


Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan


"Ambik engkau Mukhriz..............." | Login/Create an Account | 51 comments
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by ipohkrit on Tuesday, December 16 @ 21:14:06 MYT
(User Info | Send a Message)
Anak SAMPAH!



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by Munawir ([email protected]) on Tuesday, December 16 @ 21:36:01 MYT
(User Info | Send a Message) http://web.me.com/airasiana
DSAI memang sudah bersalah!! Cuba mengangu siasatan polis dengan mengunakan kuasa TPM. Dah jadi banduan. Dah kena sebiji mata, sebab mulut celupar sangat. Kaki kelentong 16-september. DSAi memang dah tak ada kredibiiiti lagi. Tak payahlah Mukhriz nak menjawab panjang lebar. Semua orang kampung dah tahu!!!



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by reformist on Tuesday, December 16 @ 21:50:07 MYT
(User Info | Send a Message)
dah la tu munawir....

kan aku dah nasihat dah .... jgn post comment kat sini.... nnt nampak kebangangan ko.....

aku dah try nasihatkan ko... tp ko xnak dgr... ermmm... sian ko....

makin ko bersuara makin bangang..... anak saper lanie



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by MrAkmal on Tuesday, December 16 @ 21:54:28 MYT
(User Info | Send a Message)
kesian ko munawirrrrrr.....apa la dosa umno dapat ahli2 yg bengap..!!



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by Munawir_Hassan on Tuesday, December 16 @ 22:06:19 MYT
(User Info | Send a Message) http://web.me.com/airasiana
AKU MUNAWIR,ANAK HAJI HASSAN,DAH TU NGAPE NYA?DAH MMG AKU BANGANG,NASIB LA BAPAK AKU DPT ANAK BANGANG MCM AKU NI,KORANG NK MARAH BUAT APE,DAH MMG SEMULAJADI AKU NI BANGANG,AKU NI MMG ADA SINDROM KURANG KASIH SAYANG,SBB TU AKU JADI MCM NI,MENTAL PECAH!



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by mendelalu on Tuesday, December 16 @ 22:08:09 MYT
(User Info | Send a Message)
MUNAWIR BENGAP!



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by sivaji on Tuesday, December 16 @ 22:13:30 MYT
(User Info | Send a Message)
budak nie..sampah..slalu jer serang dsai..tap,dsai malas nak layan..standard mukhriz nie..tian chua ja...haha..kalo xpun..hang p lawan khairy tue..



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by tongkang on Tuesday, December 16 @ 23:12:46 MYT
(User Info | Send a Message)
kerja kat kompeni international tapi bodoh,bahral,  tak reti dok tepi ajalah. gi tengok supply bot mu tu. 



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by brange on Tuesday, December 16 @ 23:32:37 MYT
(User Info | Send a Message)
semoga doa munaweer di kabul kn Allah



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by ikanlepu on Tuesday, December 16 @ 23:44:55 MYT
(User Info | Send a Message)

"You can go and fly kite, Binawe!" bisik Datin Seri Tengku Aziriah sambil berjalan masuk ke lobi hotel lima bintang itu. Dia ke situ kerana menemui tokoh-tokoh dari Pakatan Rakyat yang nampaknya semakin bersemangat.

ikanlepu:  Orang UMNO dah kurang mengungsi coffee house la ni. Cian si Binawe tu Mental Pecah, rupanye ye!



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by naimnine on Wednesday, December 17 @ 00:01:21 MYT
(User Info | Send a Message)
binawir punya munawir..... ape nak heran, puak2 umno memang mcm tu...



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by LuQ on Wednesday, December 17 @ 00:03:37 MYT
(User Info | Send a Message)
MAKIN LAYAN MAKIN BENGAP MUNAWIR..



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by rakyatmalaysia on Wednesday, December 17 @ 00:10:00 MYT
(User Info | Send a Message)
ANAK FIRAUN NI JANGAN DIBIAR NAIK TOCANG, NANTI DIKERAT KEPALA KITA
MUKHRIZ LAKNAT MACAM BAPAK DIA, MAHADIR KELING CELAKA

Jom masuk ke web panas -> www.webpanas.blogspot.com [webpanas.blogspot.com]



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by AmboKelate on Wednesday, December 17 @ 00:14:46 MYT
(User Info | Send a Message)
Si Munawir yg laknat dah mula dah..... Piiii..jauh2 basuh berak pemimpin yg ngkau sayang tu.... Kalau boleh ikut sama makan rasuah,kaki betina,kaki botol,kaki putar belit..... Moga confirm ahli Narrr..



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by MRVX on Wednesday, December 17 @ 00:58:17 MYT
(User Info | Send a Message)
jika aku asah belakang parang dekat dahi dia.. boleh tajam ker???



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by ohlala on Wednesday, December 17 @ 01:11:13 MYT
(User Info | Send a Message)
gitu ler kalau dah makan duit haram dari hasil pelanunan dan perompakan bapa dia mahdey kutty dpd duit rakyat.

dia ni macam anak babi.



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by mandor on Wednesday, December 17 @ 01:54:54 MYT
(User Info | Send a Message)
Itu la yg dikatakan 2M, iaitu Mukhriz dan Munawir.  Sama2 bangang, lg byk bersuara lg menunjukkan kebanganggannya....mmg tepat dia jd Ahli UMNO.



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by alfalah on Wednesday, December 17 @ 06:41:47 MYT
(User Info | Send a Message)

tak payah layan si munawir ni.....dah tak siuman. inilah balasan Allah kpd puak2 tu...




Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by Otox on Wednesday, December 17 @ 07:36:37 MYT
(User Info | Send a Message)

Munawir, Munawir... Kesian... Moga bahagia di Neraka...




Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by mangkoknet on Wednesday, December 17 @ 08:51:02 MYT
(User Info | Send a Message)
on de way ke kedai cik munawir....... munawir ni zombi kot...



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by lanun_timur on Wednesday, December 17 @ 09:13:12 MYT
(User Info | Send a Message)
hahahahahah..........



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by lanun_timur on Wednesday, December 17 @ 09:13:25 MYT
(User Info | Send a Message)
hahahahahah..........



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by mujahid_sri_gombak on Wednesday, December 17 @ 09:16:02 MYT
(User Info | Send a Message)
Salam.... Munawir.... Rahmat dan hidayah Allah itu sentiasa terbuka luas bagi mereka yg bersungguh-sungguh untuk mencarinya.... Islam itu indah.... kaji lah setiap aspek itu sedalamnya dan gandingkannya dengan Ilmu bukan nafsu..... moga dapat jadi peringatan kita bersama....



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by mujahid_sri_gombak on Wednesday, December 17 @ 09:16:03 MYT
(User Info | Send a Message)
Salam.... Munawir.... Rahmat dan hidayah Allah itu sentiasa terbuka luas bagi mereka yg bersungguh-sungguh untuk mencarinya.... Islam itu indah.... kaji lah setiap aspek itu sedalamnya dan gandingkannya dengan Ilmu bukan nafsu..... moga dapat jadi peringatan kita bersama....



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by kibodo on Wednesday, December 17 @ 12:21:23 MYT
(User Info | Send a Message)
munawir bodo, ko belah je lah dr TKO ni. pegi cari site bodek puak2 Umno BiNatang ko tu. tak de org bodo kat TKO ni yg percaya provokasi bodo hang tu. gelak lawak ko tu ada le bodo!!!



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by KasiHantamBN on Wednesday, December 17 @ 12:58:08 MYT
(User Info | Send a Message)
Ambikkk ko menaweeiirrr... Kan dah kono... Kalu rase kail panjang sejengkal, jangan lautan hendak diduga... Cewah... Cukup 40 org..memang ko leh jadi bangang sebangangnye... Blah lah ko...gi lah makan taik lagi...hahahah



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by obamam on Wednesday, December 17 @ 13:03:11 MYT
(User Info | Send a Message)
Munawir ZOMBI KAMPONG PISANG...hahahhaa..aku kenal budak munawir ni..dia duduk sebelah umah Pak Lah, selalu sgt dok mengintai paklah merendek..ini ler jadinyer



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by osamakecik on Thursday, December 18 @ 02:04:08 MYT
(User Info | Send a Message)
munawir tak sunat...dia nih mmg nak jadi kapiaq



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by singgah_sat on Thursday, December 18 @ 08:38:04 MYT
(User Info | Send a Message)
Menyokong
UMNO
Nak
Ampu
Walau
Itu
Rasuah

M.U.N.A.W.I.R



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by elnino9 on Thursday, December 18 @ 14:44:51 MYT
(User Info | Send a Message)
BAPA BOREK ANAK RINTIK!!!!!

~elnino9~



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by elnino9 on Thursday, December 18 @ 14:59:41 MYT
(User Info | Send a Message)
salam..
baru hari ini saya terlibat dengan penulisan di dalam web tranung kita nihh..tapi dah lama mengikuti perkembangan laman web nihh..saya tak pernah kenal sapa si munawir ni apa yang saya perasan semalam dia ada mengaku bahawa dia adalah penentang islam..ditulis dalam comment pada hari semalam, pada pandangan saya ini adalah bahaya sebab penentang islam ini berleluasa menulis apa benda yang berada dalam pemikiran dia secara automatik dia ni adalah pemecah belah agama..
jadinya mana pergi sipelalak yang melalak dok ISAkan R.P itu hari.. Tangkap aje si munawir ni penjarakan dia!!!buat siasatan siapa dia..
jangan nak menggila untuk mengISAkan org-org yang dianggap musuh politik korang..ni cadangan sahaja sebab apa yang saya baca melalui pembantaian pembaca-pembaca lain terhadap munawirr ni dahsyat-dahsyat belaka...sekian.


~elnino9~



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by mohtar on Sunday, January 04 @ 11:04:51 MYT
(User Info | Send a Message)
dahlah munawir tu bongok, nak ajak orang lain bangang...kenapalah orang umno ni masih tak reti basa.  rakyat dak bagi isyarat, takkan selama diperbodohkan olih orang-orang umno macam yang telah dilakukan pak det dulu, pandai tapi jahat, baik tapi takda agama, maju tapi rakyat hancus. 



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by sainrodon on Friday, January 09 @ 16:26:22 MYT
(User Info | Send a Message)

utk makluman ...Dato Mukhriz sekarang berkempen utk PRK P036 .. dan teamnya berkampung d kg aku ...kg nibong / panji alam... malam rabu lepas ia ada ceramah di markas, siap lepas ceramah trus menjamu mee, ayam goreng kfc, sirap tapi aku bersama kerana ke ceramah perdana bersama tok gur Nik Aziz, Hj. Hadi, Dato Sri Anuar Ibrahim, YB Lee kit Seang  dll .... di sini aku lihat dia joint sama2 team johor

aku percaya ramai pembesar2 UMNO datang ke K.T bukan sekadar utk berkempen  tetapi ada ajenda lebih besar mungkin PU mac.09.. tiada isu besar..asyik2 goreng org kg dgn ranc pembangunan kerajaan




Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by zxjang ([email protected]_kezaliman.com) on Tuesday, January 13 @ 03:06:19 MYT
(User Info | Send a Message)
Pergi ke tempat ceramah UMNO awal2 dan amik segala makanan tu terus pegi ke ceramah PAS buat bekal...kan itu namanya rakyat yang bijak..dan paling penting...masa pangkah..ehem2...yang bulat2 yer...



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by panglimabugis on Tuesday, February 10 @ 12:07:46 MYT
(User Info | Send a Message)
munawir,  confirm  anak  luar  nikah.....



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by Botol on Saturday, February 28 @ 13:02:02 MYT
(User Info | Send a Message)
Dalam satu blog dinyatakan Mukhriz minta rakyat Malaysia mengiktiraf Abdullah Ahmad Bedawi sebagai "SEORANG PEMIMPIN AGUNG"!!!???????

Tapi dia sedar orang macam Mahadhir, ayahnya, orang tak anggap sebagai PEMIMPIN AGUNG! Orang memperlecehkannya! Orang menggelarnya "MAHAFIRAUN"! Orang menuduh dia "DURHAKA" secara halus! Dengan tipu helah!

Macam mana dia boleh anggap Dollah sebagai pemimpin agung? Apa lebihnya Dollah dari Madthir? Apa Dollah dah buat? Pembaharuan? SPRM? SPR? Suruhanjaya Kehakiman, Membersihkan Pasukan Polis?  Semakin baik ke semua itu? Ceh!!!!

Begitu mudah pemimpin Umno mengiktiraf seorang pemimpinnya sebagai "PEMIMPIN AGUNG" !!!????
Berapa banyak jajahan sudah ditebus? Tergadai ada le!
Pada zamannya ada rakyat jadi angkasawan? Tidak ada satu suis pun dalam kapal angkasa itu dibenar dia petik. Main buih bulih le!
Apa lagi?



Re: Ambik engkau Mukhriz............... (Score: 1)
by shahil on Sunday, March 22 @ 22:50:58 MYT
(User Info | Send a Message)
Assalaamualaikum dan salam hormat.

Aku nak tanya satu aja soalan pada pak Munawir ni. Mengapa pertuduhan kepada bro Anwar dulu diubah 3 kali?

Kali pertama Anwar kaabrnya tak ada kat situ. Kali ke2 kabarnya Villa belum siap. Dan kali k3 baru ngam...

Coba pak Munawir kasi komentarnya yah...Mengapa dirobah 3 kali pak? Aku bingung nih...




               
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..
Runtuh lagi...

Sila Klik
6 Dis - satu lagi tragedi tanah runtuh yang dahsyat telah berlaku di Bukit Antarabangsa, Ulu Kelang

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
Pahang daily
Sabahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
Perak Bersatu
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo Lo
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
Betul Ka?
Lanh14
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
MalayaDaily
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
Pancak Bicara
Rencana Rakyat
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
DPP Gombak
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
Al Brangi
Beras Melaka
al-Futhuhat
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
Abu Bahsyir Al Muqry
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
Cili Merah
Hati Sufi
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
PAS Kelantan
PAS Kedah
PAS Negeri Sembilan
PAS Penang
PAS Melaka
PAS Selangor
PAS Pahang
PAS Johor
PAS N. Sembilan
PAS Perak
PAS Kedah
PAS Sabah
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
DPP Sarawak
DPP Pahang
DPP Kedah
DPP Penang
DPP Perak
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPPK Bagan Datoh
Pemuda Pengkalan Chepa
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
DPP Gombak
DPP Pertaling Jaya Sel
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
PAS Mengkebang
PAS DUN Jeram
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
PAS Caw. Shah Alam 2
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
AMK Serdang
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
Jabatan Amal 2
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
ApSeReNaPeTe
Keadilan Bayan Baru
Satu Pentafsiran
DPP Temerloh
Pasti Temerloh
Pasti Az-Zahra
N25 Bukit Selambau
Pena Perjuangan
Jangan Beli
Kembara Minda
Blogger Wawasan
Web Panas
Sekondakhati
Sidang Online
Corong Kita
Dr. Zulkifly Ahmad
DPP Kuala Langat
Blog Rantau
Hanafiah Ahmad
Limau Tambun
YB Dr. Nik Mazian
DPP Serdang
PP Sarawak
Mengejar Cahaya
Markaz Ehsan
al-Kerohi
Zul Mamak
sya~reformis
KopiCyber
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
Al-Muttaqin TV
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.