1 Malaysia , Bagaimana Pakatan Rakyat ?
Tarikh : Friday, May 01 @ 20:25:45 MYT
Topik : Coretan @ Luahan


 Mengambil berkat setelah lama dihentikan TKO ni , lama sangat tak di'updated' , laptop pun berabuk dah , cuma nak tulis sikit je pasal konsep 1 Malaysia, khabarnya sudah menjalar ke Brunei , dengan jentera glokalnya , Najib ‘berjaya’ meletakkan imejnya di luar negeri untuk pertama kalinya.

Di Negara sendiri rakyat sendiri belum faham , pengajian ilmu islam hadhari belum tamat , tok guru baru umno membuka kitab 1 Malaysia pulak , malah tak sampai 1 bulan , 1 malaysia Najib dah andaikan semunya dah faham dan menghafalnya , tetiba saja orang Brunei pula mengkaguminya.

Tinggalkan sekejap najib dengan skrip barunya. Siapa disebalik slogan baru itu tak payah diperkatakan lah. Apa skop dan kandungannya semua nya masih kabur dan kelam

Cuma , bagaimana dengan Pakatan Rakyat ? Tak perlu kepada adanya pendekatan baru , atau menggilap wawasan yang sedia ada dengan lebih bertenaga , kata orang kena ‘energise’

Dikatakan banyak orang , di kedai2 kopi , warung2 , simpang2 jalan , PRU 13 mungkin tahun depan !!!!
Betul  ke ?

Najib mungkin akan umum PRU 13 , bila mana rakyat tengah pening lepas dia pusing 1 Malaysia

Huh Huh Huh !!!! masa tu takut2 PR pun pening jugak !!!



Diterbitkan oleh :
Lajnah IT, DPP Kawasan Dungun, Terengganu
http://www.tranungkite.net/
Email : [email protected] atau : [email protected]
Pandangan dalam laman ini tidak semestinya menunjukkan sikap DPPKD
(Dewan Pemuda Pas Kawasan Dungun, Terengganu)
This article comes from Tranungkite Online V8
http://www.tranungkite.net/v8
The URL for this story is:
http://www.tranungkite.net/v8/modules.php?name=News&file=article&sid=4321