Ke Laman Tranung Kite Balik Semula Pada Paparan Utama Hantar Artikel Forum Borak Siber Jalinan Siber Fhoto Album Hubung Kami ...

   SALURAN BERITA ALTERNATIF ANDA     
Teladan  ·  Penulis  ·  TKOBlog  ·  KelabTKO  ·  e-Groups  ·  WebRTV  ·  Iklan  ·  TKO Versi 7  ·  Exit
Masuk/Login @ Daftar sebagai ahli baru

Advertising/Iklan

Skim pembiayaan koperasi

Al-Bai  Bithaman Ajil Tanpa Penjamin

Langsingkan badan selamat dan semulajadi selama 30 hari

Rawatan Tradisional Secara Islam

Bengkel Kereta anda dengan harga berpatutan

Smart Learning Skor A

CD ayat-ayat suci AlQuran Al-Rogyah Alyare'yah

Sihat Secara Semulajadi

Memiliki Perfume Egyptian Potion

ceramah terkini

Alphalipid

REVOLUSI Penjagaan KERETA

Minyak Wangi tanpa Alkohol - Pengedar diperlukan!!

Al Quran Digital

MLM berasakan buah manggis (VeMMA)(Vemmabuilder)

Lambang Lelaki Sebenar

Seminar e-Book

Krim untuk lelaki virile for men

jus manggis vemma

penapis air fnr2u

Rumah burung layang ingin dijual

MACAM2 ADA seperti produk sarang burung, DCL, Naco, Slim it yourself dan lain2 lagi...

Produk Jus Manggis Vemma

Ziarah Yaman

Penawar Masalah Mata

10 Ribu produk affiliate oleh ClickBank

Coklat Minda

Layari Qasseh-Design Online Shop

Register ONLINE sekarang!

Nasrin Ibtisam Enterprise: e-Catalog

EXTRA INCOME, DAFTAR PERCUMA

www.labonda.com - LaBonda Collection

www.iluvislam.com

Program Didik Fitrah

Ceramic Busines Club, pemborong barang2 seramik

jom kita boikot barangan yahudi.sokong produk islam

Melicinkan Perjalanan Kenderaan Anda

kelab Jutawan

Mengatasi Masalah Kelakian Anda

Kursus Penternakan Lintah!

- HANYA RUANG IKLAN INI SAHAJA MASIH ADA KEKOSONGAN

Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · Feedback
    · Forums
    · iklan
    · livep2p
    · Private_Messages
    · Shout_Box
    · Stories_Archive
    · Surveys
    · tkofm
    · Top
    · Video_Stream

 Tambahan
    · Arkib 2005
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempah Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Hantar Aktiviti
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box
    · Web Video

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs

Akhbar Hari Ini
Perhatian : Sekadar baca sahaja, percaya? itu kena fikir dahulu.

Isnin, 4/5/2009

  Speaker mohon Sultan Perak tangguhkan sidang DUN
  Bekas Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak didakwa lagi
  7 sampul surat tender Toyota Camry diterima
  Rakyat penanda aras utama KPI - Najib
  Mesyuarat bincang isu agama anak tidak lama lagi
  Hafiz lepas dan bukan letak jawatan Ketua Pemuda Pas
  Kuala Lumpur dipilih menjadi tuan rumah KLCIC
  Dadah dalam kontena tak mungkin RM1 bilion - Musa
  Penjawat awam terbaik dihantar melanjut pelajaran
  Hanya ulama profesional layak untuk Presiden, Timbalan Presiden Pas
  Mahkamah Tinggi benar prosiding batal keputusan KDN
  4,000 kakitangan awam dijangka hadir sambutan Hari Pekerja
  Jangan buat kacau minta Pas letak calon di Penanti
  Asas ikatan kesetiaan dan bai'ah dalam sektor awam.
  Pro-Anwar dibidas
  500 mat rempit diperiksa
  GLC ternak ayam hapus monopoli
  Syabu satu kontena bernilai RM200j dirampas?
  Teruskan bina jambatan bengkok
  ‘Telah lama dipersetujui, ia tidak perlu diubah’
  Biar muktamar tentukan siapa layak
  Pas Selangor akui gagal penuhi tuntutan ahli
  Perlis mahu ulama isi jawatan tertinggi
  Tidak ada dalam perlembagaan – Pas Melaka
  Demi maruah parti
  BN tidak perlu bertanding
  Keputusan letak jawatan Manoharan 4 minggu lagi
  Penanti: Hadi ulangi sokong calon PKR
  Kaji semula keputusan– Dr. Mujahid
  Zambry lapor polis tuduhan ADUN Titi Serong
  Saya tidak tahu langsung spekulasi Soi Lek - Tee Keat
  3 lagi kes H1N1 dikesan
  Babi dijangkiti virus H1N1 di Kanada
  50 rakyat Mexico diasing
  FBI peralat pelajar Islam di Amerika Syarikat
  Pakistan tubuh mahkamah rayuan Syariah
  Sri Lanka kritik negara Barat
  Sondhi dakwa pegawai tentera terlibat
  WHO elak umum tahap wabak
  Zoo musnah 3 babi hutan
  Jurulatih NFL patah tulang
  ADB sedia bantu negara Asia hadapi H1N1
  Ayah mahu pelihara anak
  Pekerja bagasi enggan punggah beg
  Antasari nafi terlibat kes bunuh
  Selatan Australia larang guna beg plastik
  Pencuri tersangkut atas bumbung

Ranking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2004 Tranung Kite

Chit Chat

Only registered users can shout. Please login or create an account.

Meja Online #
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: john11
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 25153

People Online:
Visitors: 0
Members: 0
Total: 0

@TKO..

Current Poll Results

Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu Pilihan Anda?

Mohamad Sabu57 %57 %57 % 57.20% (7381)
Dr Syed Azman Syed Nawawi27 %27 %27 % 27.24% (3515)
Dato' Mustafa Ali2 %2 %2 % 2.36% (304)
Dato' Wan Mutalib Embong1 %1 %1 % 1.37% (177)
Haji Yahya Ali0 %0 %0 % 0.16% (21)
Dato' Abu Bakar Chik0 %0 %0 % 0.47% (61)
Azman Shapawi Abdul Rani1 %1 %1 % 1.02% (131)
Arifin Deraman0 %0 %0 % 0.90% (116)
Wan Sukhairi Wan Abdullah0 %0 %0 % 0.53% (68)
Muka Baru (Rahsia ???)8 %8 %8 % 8.76% (1130)

Total Votes: 12904


[ Voting Booth | Other Polls ]

Last 5 Surveys at Tranungkite Online V8

 Berapa user/nickname anda di TKO? (933 votes)

 Adakah anda setuju dengan keputusan Sultan Perak? (13400 votes)

 BN merasuah, menculik & membeli Adun PR Perak. Pandangan anda, adakah Kerajaan PR tergugat? (2023 votes)

 Keputusan PMR 2008 cukup cemerlang. Subjek Maths & Sains meningkat. Anda percaya? (3678 votes)

 Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu Pilihan Anda? (12904 votes)


"Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu Pilihan Anda?" | Login/Create an Account | 132 comments
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by poc_kids on Thursday, December 04 @ 12:10:43 MYT
(User Info | Send a Message) http://retroartkidsenterprise.blogspot.com/

mat sabu ok..hujah bagus..kalo tengok calon2 yg lain nampak lembik mcm paklah je


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by Pemuda_ANAK_BUKIT on Thursday, December 04 @ 12:45:25 MYT
(User Info | Send a Message)

dr syed azman pun ok..tapi aku pilih abg mat..hehehe


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by GenerationY on Thursday, December 04 @ 12:59:17 MYT
(User Info | Send a Message)

bg tambah-tambah lg gegak gempita kt dlm parlimentu... haha.. maju abg mat..


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by Tokku on Thursday, December 04 @ 14:33:51 MYT
(User Info | Send a Message)

Saya fikir seeloknya dengan ikhlas biarlah yang mengundi poll ni datangnya dari orang sekitar parlimen Kuala Terengganu. Sekurang kurangnya ia menggambarkan penerimaan pengundi di parlimen tu. Memang la Mat Sabu satu negara kenal, tapi belum tentu ia pilihan paling disukai oleh pengundi Parlimen Kuala Terengganu. Sentimen di sini nakkan supaya watak profesional, muda dan berwibawa diketengahkan. Syed Azman sentiasa ada dimana2 ketika rakyat memerlukan di daerah ini. Dia dah banyak buat homework dan rasanya tak rugi melabur padanya. Dengan usianya beliau berpotensi untuk jadi pemimpin berwibawa pada masa depan.


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by badak on Thursday, December 04 @ 15:09:43 MYT
(User Info | Send a Message)

aku pilih abg mat, sbb nk org yg lantang skit kat parlimen, biar pening skit pandikar, hehehehe


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by Sportlight on Thursday, December 04 @ 15:45:28 MYT
(User Info | Send a Message)

pengetahuan dlm 'political science' dia hebat.



Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by otai on Thursday, December 04 @ 16:38:56 MYT
(User Info | Send a Message)

calon terbaik yang negara perlukan pastinya abang mad sabu...aku pun nak jugak tgk mad sabu berentap dalam parlimen.. tak dinafikan...tapi adakah pengundi di terengganu akan memilihnya.. fikirkan apa yang akan dimainkan oleh umno sekiranya abg mat sabu dicalonkan.. mestinya isu calon luar..

orang pr sudah pastinya akan mengundi pas, tak kiralah sapa calonnya.. orang umno totok pun sama akan memilih calon umno walaupun letak tunggul kayu pakai songkok, pun dipilihnya.. tapi bagaimana sentimen pengundi atas pagar..mesti terpengaruh dgn dakyah umno.. terutamanya bila ditabur dengan material..belum dicampur lagi dengan gangguan calon ketiga..


rasanya calon terbaik adalah orang tempatan,, dan dr syed azman pun bagus jugak orang nya.. cikgu pa, wan mutalib, orang dah bosan tengok kot.

terengganu bukannya macam kelantan... kekuatannya ada pada tok guru,, so letak calon mana pun tak kisah..kerana tak memberi masalah pada kerajaan pas negeri.. masalahnya di terengganu, negeri pun kita tak pegang, macammana nak letak calon luar... perlu diingat, lawan kita kemungkinan wan farid, sama taraf dengan arwah razali, timb menteri...

anyway terserahlah kepada perkiraan pas pusat..

sebagai pengundi di p36 aku mengharapkan kecerdikan orang kt untuk mendapatkan seberapa banyak peruntukan pilihanraya di  kawasan ini..tak kisahlah peruntukan pembangkang ataupun  umno..orang politik juga kenalah sama cerdik, bagilah bantuan banyak2 pada kawasan ni kerana kawasan ni majoritinya melayu bumiputera, PRK inilah saja peluang untuk kawasan ni mendapat peruntukan banyak..

kampung2 sepanjang sg misalnya bolehlah mohon bantuan segera membina jeti hingga ketengah sungai terengganu..pasal banyak pengkalan tradisional disepanjang sungai yang dah tak boleh digunakan kerana berlumpur.. so mintaklah jeti ke tengah sg sikit so bolehlah orang kampung nak gunakan  bot ke perahu ke untuk mendapatkan hasil sg.. begitu  juga orang kampung nak gunakan sg untuk mandi dsb.. terutamanya di kg losong feri, paloh, pulau rusa, kuala bekah..

belia kampung dah boleh buat proposal untuk ternak ikan air tawar di sepanjang sungai terengganu ni.. masa ni peruntukan mesti bukan satu masalah lagi terutama bagi pihak kerajaan...

mereka yang nak meniaga di sepanjang tepi jalan besar pun dah boleh mohon pada kerajaan untuk membina gerai2 dengan sewa yang murah untuk bantu peniaga kecil ni meniaga..

begitu juga pemuda kg dah boleh minta peruntukan segera unutk membina gelanggang dan padang bola untuk mereka beriadah...
tak payah kiralah mereka nak sokong mana, pas ke umno.. bagi jelah bantuan tu...bukannya untuk orang lain pun... orang melayu jugak...
ingat peluang PRK bukannya datang selalu.. sementara undi kita ada harga ni jelah peluang untuk kita demand macam2. dah habis PRK ni , tak kisah lah sapa menang pun, memang susah nak jumpa tok wakil ...sama jer..

tapi aku tetap undi pas.. itu sudah pasti.. insyaAllah..

dari otai,,si anak penyu...


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by adhuhai on Thursday, December 04 @ 19:16:20 MYT
(User Info | Send a Message)

Mestilah Abg Mat menjadi pilihan..


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by izali on Thursday, December 04 @ 20:00:53 MYT
(User Info | Send a Message) http://izalifa.blogspot.com

mat sabu vs dr azman....

dua2 aku sokong, dan dua2 aku suka...

tp jika mat sabu jadi calon mcm biasa, umno akan buka kitab2 lama firnah mereka....yang menjadi isu utama mat sabu panglima syiah malaysia dan isu khalwat di hotel perdana.

macam biasa, umno akan guna semua jentera kerajaan termasuk tv3, dan media utk mencanang kedua isu ini.

ditambah dgn penyertaan AKIM maka peluang menang 50-50. so, kita kena kerja kuat kali ini, atur strategi dgn bijaksana.

sekadar pandangan.


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by longkai on Thursday, December 04 @ 20:27:24 MYT
(User Info | Send a Message)

nik najis.... uweekkk... tuiiiihhhh!!!!!


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by longkong on Friday, December 05 @ 01:40:20 MYT
(User Info | Send a Message)

bodohhh ada jgk yg undi mustafa ali


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by SoundCard on Friday, December 05 @ 07:53:02 MYT
(User Info | Send a Message)

selain mat sabu, orang yang ada rekod hebat mendedahkan kepincangan umno di parlimen adalah Dato Paduka Husam Musa

apa kata Pas letak Husam di parlimen k.trg


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by ayiez on Friday, December 05 @ 11:20:15 MYT
(User Info | Send a Message)


Nak cari penyakit letak calon luar. Nasharudin esa, shamsul iskandar dan mad sabu sendiri dah pernah kalah di Trg. Kena ingat saifudin nasution, dr. Hatta, Ust. Nasarudin dan Salehudin Ayob menang di Kelantan psl di kelantan mentaliti pengundi lain di Terengganu.

Umno melalu TV3 akan mencanang isu orang luar ini 24 jam sehari. Tahukah anda kenapa 3 dun di bawah Parlimen ini kita menang tetapi Parlimen kita kalah. Yang jelas pengundi di Parlimen ini tidak akan mengundi calon luar. Dr. Syed Azman adalah calon terbaik.


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by U on Friday, December 05 @ 18:53:47 MYT
(User Info | Send a Message)

cayalah bang mat
you're the best to be in the dewan rakyat
umno mesti kecut telor punya!!!


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by pagaruyong on Friday, December 05 @ 21:10:58 MYT
(User Info | Send a Message)

Memang betul kepakaran dan petahan bang mat kita tu.Tetapi harus didalami hasrat rakyat t'ganu.Pendapat saya jika calon luar dan berdepan dgn PRU  ok.Tetapi harus dibaca kali ini adalah PRK.Jadi perkiraan saya mentaliti pengundi PRK ini berbeza sekali.Isu nasional dan kenegerian boleh menarik pengundi tempatan.Tetapi jika calon itu dari luar saya fikir agak sukar utk pengundi tempatan utk menyokong kerana ini difikirkan semata-mata fikiran meraka ah, org luar.Mentaliti t,ganu memang nak pas tapi oleh kerana dari luar mereka boleh berubah pilihan dan ditambah lagi byk ganjaran dari pihak lawan ditaburkan,lebih-lebih lagi sekolah akan dibuka awal jan ini sudah peralatan sekolah menjadi taburan umno utk memikat pengundi disana kelak.Oleh itu buat lah satu keputusan yg betul utk PRK kali ini semoga kita mendapat Rahmat ALLAH.TAKBIR ALLAHU AKHBAR.


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by irfan on Saturday, December 06 @ 00:09:15 MYT
(User Info | Send a Message)

Politik tanah air kembali panassss....Sokong PAS.


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by adli on Saturday, December 06 @ 07:10:39 MYT
(User Info | Send a Message) http://agas-agas.blogspot.com/

Kalau Obama menang dengan "Change". Tak salah kita mulakan dengan Hj. Mohd Sabu, kerana fikiran Melayu+Islam perlu diubah dari ASobiyah Kebangsaan yang sempit kpd Persaudaraan Islam Sejagat.


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by jebat_tranung on Saturday, December 06 @ 20:21:37 MYT
(User Info | Send a Message)

kalu nok pilih calon pong, pilih awok negeri kiter, barulah dia tahu masaloh rakyat kiter. Satu lagi, setakat aku tahu, Mat Sabu nie mulut celupar sikit. Kalu nok jadi pemimpin, jgn suka mengata orang, dok baik. Kena banyok bersabor.


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by affathy on Sunday, December 07 @ 11:44:57 MYT
(User Info | Send a Message)

PILIH LA ORANG TEMPATAN, TAK ADA ISU NEGATIF DAN RAPAT DENGAN PENDUDUK TEMPATAN. DR SYED, OK. KALU TGK KEBANYAKA KOMENTAR DALAM NI, MCM KOMENTAR DARI ORG2 KELANTAN. KELANTAN BOLEH LA, SEME CALON BOLEH MENANG. TAK KIRA LUAR ATAU DALAM. MACAM MAT SABU, PERNAH ADA KES KAT KELANTAN DULU, SUKA SERANG PERIBADI ORANG. MCMANA NAK JADI WAKIL ISLAM? MEMANG LA DIA LANTANG KAT PARLIMEN, TAPI KALU KAT CERAMAH PUN DIA LANTANG DOK SERANG PERIBADI ORANG.. ORG TERENNGANU TAK SAMA DGN ORG KELANTAN. NIK AZIZ PUN ADA KATA

"JANGAN GUNA TAKTIK MENYERANG, TAPI GUNA TAKTIK MENERANG"

TAPI KENAPA DIA SOKONG MAT SABU YANG TERKENAL MULUT CELUPAR?

MASA NI LA BE END AKAN UNGKIT SEPENUHNYA ISU-ISU LAMA MAT SABU, MEDIA TIGA SUKU, BERITA HAIRAN DAN UTUSAN MELOYA AKAN KERJA KERAS UNTUK BE END. RAKYAT K.TERENGGANU TERUTAMA PENGUNDI ATAS PAGAR MUNGKIN AKAN TERPERCAYA DENGAN MANIPULASI ISU BE END NI. SO, CARI LA CALON YANG BENAR-BENAR BERSIH DAN TAK ADA ISU YANG MUNGKIN AKAN DIEKSPLOITASI OLEH BE END. ALLAHU AKBAR!!!


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by kembara_putih on Sunday, December 07 @ 15:36:03 MYT
(User Info | Send a Message)

Pilih NENEK MUN je, sponsor dia jadi calon PAS. Sekurang2nya dia orang tempatan, Terengaanu Kite.

Apa punya mentaliti la orang Tganu ni. Negeri lain takde susah2 macam ni, boleh bersifat terbuka. Kalau dah jumud begini apa beza PAS dengan UMNO.



Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by mirmo on Sunday, December 07 @ 20:28:48 MYT
(User Info | Send a Message) http://Google.com

Kalau Mat Sabu pon ok jgak...kalau syed azman pon x per jgak...tp ikutlah PAS pusat... tp kalau ckgu Pa...hmm..kacau skit die nih..ok 2 ok dah...cumanya dia kurang berhati-hati melakukan suatu tindakan...apa2 pon ok lah sumenyer..


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by othimbra on Monday, December 08 @ 18:21:24 MYT
(User Info | Send a Message)

Aku harap pengundi Terengganu contohilah pengundi Kelantan. Mereka
sanggup memberi undi kpd cakon luar tetapi berwibawa di peringkat
nasional. Ingatlah, perjuangan politik bukan untuk daerah yang sempit
saja tetapi merangkumi nasional dan global.

Sejak zaman al marhum Zulkifli Muhammad lagi, rakyat Kelantan
sentiasa membuka pintu kepada orang luar kerana mereka mahu
wakil mereka bersuara lantang di parlimen dan membela seluruh
rakyat Malaysia, bukan rakyat tempatan saja. Inilah semangat yang
sepatutnya dicontohi.

Lihat, rakyat kulit putih Amerika sanggup berketuakan seorang
berkulit hitam asalkan berkarisma. Mereka rela mengenepikan
sentimen perkauman demi kepentingan negara. Apakah kita
umat Islam tak boleh mengenepikan sentimen kedaerahan untuk
servival parti yang mendokong Islam?

Rakyat Terengganu tentunya bijak dalam membuat penilaian.




Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by Tokku on Monday, December 08 @ 20:20:58 MYT
(User Info | Send a Message)

Bagi kawasan yang selamat untuk PAS dan secara tradisinya menang dengan margin undi yang besar, bagus gunakan kesempatan itu untuk memberi laluan dan peluang kepada saf kepimpinan bukan tempatan yang belum punya kedudukan yang sesuai untuk berkhidmat. Kerana itu saya faham rasional politik TGNA. Begitu juga bagi kawasan yang peluangnya 50-50, TGNA redha untuk beri laluan kepada Ibrahim Ali menggunakan simbol PAS bagi meningkatkan peluang kemenangan. Walaupun akhirnya ternyata pendirian TGNA silap. Cuba fahami mesej jelas Pengarah Pilihanraya, KITA MASUK PILIHANRAYA UNTUK MENANG. Kalau ada dua calon yang kedua2nya layak, menepati ciri2 jamaah, tentulah kita pilih yang lebih kemungkinan beri kemenangan kan? Cuba fahami realiti Kuala Terengganu. Kawasan ni kawasan 50-50. Bukan 70-30. Sedikit margin kesilapan beri kesan kalah menang. Pengundi bukan Melayu di Terengganu paling ramai di Parlimen ni. Susah mereka nak jelaskan kaum mereka pasal apa PAS minta mereka undi  calon bukan tempatan. Begitu juga PKR, susah mereka nak jelaskan. DAP baru bertapak kembali disini, PKR pun masih membina kekuatan. Mereka bukan faham tarbiyah orang kita wala' pemimpin. Jangan letak mereka dalam situasi serba salah. Cuba fikir adakah PAS Pulau Pinang boleh terima letak Mustafa Ali atau Wan Mutalib bertanding di sana. Atau PAS Johor boleh terima TG Hadi bertanding di sana. Bukan kerana mereka tak sayang pimpinan. Tetap pertimbangan strategi mesti diambil kira. Janganlah ulangi kelemahan perjuangan umat terdahulu yang bersemangat tinggi tokoh kental seperti Tok Janggut, dikeranakan tanpa strategi, serbu menjulang parang sambil takbir sekuat hati menjadi ratahan peluru senapang penjajah.  Jadilah pejuang yang pintar dan berstrategi spt Khalid Al Walid, Salahudin Al Ayubi yang pintar mencatur strategi. Rasulullah setiap menghadapi peperangan berbincang strategi kemenangan dengan sahabatnya. Kalau ada jalan yang mudah mengapa pilih laluan yang berduri? Susunan keutamaan apa objektif nak dicapai dari PRK ini perlu dibuat mengikut turutan. Misalnya pertama: UNTUK MENANG kedua: MENANG MAJORITI YANG MEMBERI IMPAK DI PERINGKAT NASIONAL ketiga, keempat, kelima dan mungkin termasuklah mengurangkan sentimen kedaerahan dalam pemilihan pemimpin atau memberi laluan kepada pemimpin yang belum mendapat ruang untuk berkhidmat.


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by dacingkarat on Tuesday, December 09 @ 00:01:33 MYT
(User Info | Send a Message)

vokal yang mengancam, mantap dan istiqamah dalam perjuangan menentang kemungkaran.


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by dacingkarat on Tuesday, December 09 @ 00:03:07 MYT
(User Info | Send a Message)




Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by fidodido on Wednesday, December 10 @ 07:29:14 MYT
(User Info | Send a Message)

bg aku..pilih sapa2 pun takpa..yg penting blh sedar diri sebagai wakil rakyat dan mengutamakan rakyat dkawasan itu..
kita sebagai satu parti bertanding untuk satu tujuan dan begitu jugak dengan yb2 parti.bukan untuk kepentingan diri sendiri..
takbir!!!!


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by pejuang08 on Wednesday, December 10 @ 16:25:55 MYT
(User Info | Send a Message)





Bagi ambe.. ambe tetap suka letak Abg.Mat sebagai calon...

Yang ambe dok suke dengan abg Mat ni.. bila Abg Mat Kalah Nanti... Tak Boh pulak Ungkit2..

Sebab baru-baru ni selepas aje  PRU ke 12.. ambe ade dengor ceramoh Abg. Mat. dimane Abg.Mat mengatakan faktor kekalahan die antaranya..  Spt. Org Trg dok Mcm Org Kelate lah.. Org Trg Tak Boh org luar lah... Kecil Hati kite org Trg yang mane telah memberi 100% sokongan dan keje utk PAS. tibe-tibe org cakap mcm tu..dan banding-banding kite pulok.. Abg.Mat perlu INGAT!!! Kemenangan memang [b]CITA-CITA [/b]KITA..tetapi itu bukannya [b]MATLAMAT SEBENAR KITA[/b]...kite kene ingat pada yang ESA yang menentu KALAH @ MENANGNYA KITE.. kite mampu ikhtiar.. yang menentu hanya yang ESA!..



Apapun Abg.Mat tetap dihati..






Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by pejuang08 on Wednesday, December 10 @ 16:29:13 MYT
(User Info | Send a Message)




Bagi ambe.. ambe tetap suka letak Abg.Mat sebagai calon...


Yang ambe dok suke dengan abg Mat ni.. bila Abg Mat Kalah Nanti... Tak Boh pulak Ungkit2..

Sebab baru-baru ni selepas aje  PRU ke 12.. ambe ade dengor ceramoh Abg. Mat. dimane Abg.Mat mengatakan faktor kekalahan die antaranya..  Spt. Org Trg dok Mcm Org Kelate lah.. Org Trg Tak Boh org luar lah... Kecil Hati kite org Trg yang mane telah memberi 100% sokongan dan keje utk PAS. tibe-tibe org cakap mcm tu..dan banding-banding kite pulok.. Abg.Mat perlu INGAT!!! Kemenangan memang CITA-CITA KITA..tetapi itu bukannya MATLAMAT SEBENAR KITA...kite kene ingat pada yang ESA yang menentu KALAH @ MENANGNYA KITE.. kite mampu ikhtiar.. yang menentu hanya yang ESA!..

Apapun Abg.Mat tetap dihati..




Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by jebat_tranung on Wednesday, December 10 @ 16:49:15 MYT
(User Info | Send a Message)

mat sabu bleh BLAH....
aku nak pemimpin yang kurang cakap tapi kerjanya banyak...
so TUAN GURU pikirkanlah calon yang sesuai.


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by aidilcsr on Wednesday, December 10 @ 20:35:54 MYT
(User Info | Send a Message)

Tgk forummers kt TKO bg hampir 65% undi kt Abg Mat Sabu. So, Org KT kena buka mata luas2. Jauhi diri dari sikap jumud dan kenegerian. Tak payahla nak bandingkan si mentah Syed Azman ngan brother Mat Sabu, xde air kaki. Mat Sabu dah sinonim ngan perbahasan di parlimen, dia sgt berjiwa rakyat. Pernah jadi mangsa kekejaman ISA, pernah kena belasah Polis, hadir di semua demo, pejuang rakyat no.1 Tolonglah org Ganu, bila nak matang. Sekarang zaman globalisasi. Keluar lah dari kepompong kenegerian teramat. Mentaliti org PAS ganu kena berubah segera, kalu tidak 50 tahun lagi UMNO laknatullah akan terus berkuasa di negeri anda. dan bila abis minyak dlm masa kurang 20 tahun lagi, terlopong saje laa rakyat ganu


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by obamam on Thursday, December 11 @ 12:10:27 MYT
(User Info | Send a Message)

Aku sokong Abu Bakar Chik. Kalau abu bakar chik tak jadi calon aku nak boikot Pilihanraya ni...Mat Sabun pilihan kedua



Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by U on Thursday, December 11 @ 18:01:07 MYT
(User Info | Send a Message)

kalau PAS trengganu/pusat termakan provokasi umno, PAS akan letak calon tempatan, tetapi umno yang untung. takde calon tempatan yang hebat dari trengganu.

j


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by pedas on Thursday, December 11 @ 19:59:19 MYT
(User Info | Send a Message)

PILIHAN PEDAS TETAP ABG MAT...BIAR BERGEGAR DEWAN RAKYAT...
.
ABG MAT PILIHAN PEDAS...AKAN TURUN KEMPEN HABIS HABISAN


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by malaymuslim on Thursday, December 11 @ 20:22:47 MYT
(User Info | Send a Message)

Mat Sabu = Bapa Syiah Malaysia


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by akujamin on Thursday, December 11 @ 20:35:03 MYT
(User Info | Send a Message)

Aku pilih Sdra Mohamad Sabu sebagai calon dalam PRK K.Terengganu.
 kerana beliau seorang yg berani dan aggresif,memberi komen2 yg bernas dan dapat membuka minda mereka2 yg jumud dgn kata2 kiasan yg pedas dan sedikit celupar.


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by aidilcsr on Thursday, December 11 @ 23:17:43 MYT
(User Info | Send a Message)

Ramai lagi org2 PAS ganu yg jumud mentalitinya....Mcm2 alasan digunapakai utk menghalalkan sikap kenegerian teramat.

Utamakan sedara terdekat laa,..jiran tetangga la,..sedara mare laa,...ini semua adalah bullshit!!!! Kalau dikalangan PAS ganu xde usaha utk mengubah mentaliti kekampungan ini, apa beza konsep org tempatan ngan nepotisme or cronisme??? Jgn org kata cakap x serupa bikin. Islam adalah agama Universal. Kalau lah masih ada sekelintir yg tebal semangat kenegerian mereka, anggap ianya sebagai challenge dan pejuang2 parti Islam dari Ganu dan negeri2 lain kena berusaha ke arah mengubah mentaliti songsang ini yg x bole membawa masyarakat madani ke depan.

Keluarlah dari kepompong sempit yg memudaratkan itu. Terimalah pendapat Tuan Guru Mursyidul Am.

Sekali lagi saya tekankan, kalu Abg Mat tak terpilih jadi calon sebab isu remeh temeh ini, imej PAS Ganu akan terus tercalit ngan noda ini sekalipun calon anak tempatan memenangi kerusi tersebut 17 jan nanti.

Dan kesannya org PAS Ganu x layak berbicara pasal cronisme/nepotisme di pentas dunia yg tiada batasan ini......dan jangan HARAP pemimpin2 PAS di negeri lain akan offer nak bertanding di PRU akan dtg di Trg.

dan natijahnya, PRU13 PAS akan sekali lagi gagal menguasai Trg. dan sekali lagi, HAbislah duit royalty minyak dibazirkan oleh dajjal2 UMNO trg dgn penyokong PAS Ganu hanya mampu melihat ngan mata terkelip2 akibat tindakan jumud mereka yg can't think outside the box.


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by heromacho64 on Friday, December 12 @ 02:57:16 MYT
(User Info | Send a Message)

Org Ganu kene buke minde skit... jgn asik2 org tempatan jer, Islam mengajor tidak duduk satu2 puak tapi keseluruhannya. Org tempatan kalu pandai berhujah macam Mat Sabu tak per la...
Ini baru kene gempok skit dah ketor....
JANGAN BANGGA SANGAT DENGAN SEMAGAT KENEGERIAN LAAAAA, MACAM KATAK BAWAH TEMPURUNG JER.
ISLAM FOR ALL !



Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by penhijau on Friday, December 12 @ 08:38:01 MYT
(User Info | Send a Message)


suara ABng Mat merdu serak-serak basah......bila buat lawak cukup menggelikan macam nak pecah perut, bila cerita penyelewengan UMNO cukup memualkan rasa nak termuntah, karat UMNO yang dengar panas telinga depa, rasa macam nak terajang Abg Mat masa tu jugak.......


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by obamam on Friday, December 12 @ 16:12:17 MYT
(User Info | Send a Message)

Korang ni susah sgt la..MAT SABU tak boleh, Org Tempatan pun tak kena...AKU CADANGKAN LETAK JER CALON KEADILAN! lagi senang..CALONNYA IALAH GOBALAKRISNAN..puas hati kan..hehhehe


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by chulalongkorn on Saturday, December 13 @ 09:31:20 MYT
(User Info | Send a Message)

ambe bukang nok bersikap kenegerian..tapi syed azman lebih layok dari mat sabu sebab dia orang sining..penoh jadi wakil...berpendidikan tinggi gok...bukang nya mat sabu tu dok bagus..tapi bagi la orang muda tempatang pulok jadi wakil orang kampong ambe sendiri..ker guane orang teganu kite?????


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by ladingpanjang on Saturday, December 13 @ 10:11:04 MYT
(User Info | Send a Message)

ambe anok jati tranung gok..tp ambe pilih MAT SABU..syed azmang molek gok tp dlm situasi lening kite kene ato mat sabu ke parlimen dlu..org pas x dok masaeloh sape2 calon ttp undi pas gok tp org atah pagor ni ye tgok calon dlu..masih tebal smngat kenegerian..Pas kene usaha tarik abih reng puok2 atah pagor dan org Umno kalu nk calon mat sabu..guane2 pong lwn sapa menang..ALLAHUAKBAR!!!


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by renjuna on Saturday, December 13 @ 11:06:33 MYT
(User Info | Send a Message) http://www.renjuna.com/

Sebenarnya realiti sekarang, UMNO dah semakin parah, taruk sapa-sapa pun, PAS boleh menang.. kalu nok best lagi.... suruh je Saleem Iklim tu... pung rasanya boleh menang jugak PAS..


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by Tokku on Saturday, December 13 @ 15:22:56 MYT
(User Info | Send a Message)

MUNAWIR, MU KERJA KAT HALLIBURTON KE? LAA PATUT LA, RUPA2NYA PERUT DAH BANYAK ISI REZEKI YAHUDI. HALLIBURTON KONTRAKTOR PERTAHANAN NO 1 UNTUK SETAN AMERIKA. PELOBI BUSH NO 1. DAN KONTRAKTOR AMERIKA NO SATU KAT IRAQ. EJEN PEMBUNUHAN BERAMAI2 ORANG ISLAM IRAQ. AKU INGAT ENGKO KERJA HALLIBORANGE KER HALIMUNAN KER...


[ Reply to This ]


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by hyde on Saturday, December 13 @ 23:26:16 MYT
(User Info | Send a Message)

bang mat tetap menjadi pujaan hatiku...


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by fauzior on Sunday, December 14 @ 17:58:28 MYT
(User Info | Send a Message)


KIRA JADI LAH MAT SABU...
BUKTIKAN B.BURUK BOLEH TERIMA SIAPA SAHAJA..
TAPI UNDI POS KITA TAK LAWAN...


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by fauzior on Sunday, December 14 @ 18:04:50 MYT
(User Info | Send a Message)

MCM MANA ORG LADANG,BANDAR & WAKAF PELAM SETUJU JE LAH ABG MAT


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by pedas on Sunday, December 14 @ 19:41:16 MYT
(User Info | Send a Message)

.
PEDAS TETAP MEMILIH ABG MAT.....BIAR RIUH DEWAN KALI INI..
PEDAS TETAP MEMILIH ABG MAT.....BIAR KECUT KJ MENANTU PAKLAH
PEDAS TETAP MEMILIH ABG MAT.....BACKING DSAI.....
PEDAS TETAP MEMILIH ABG MAT.....BIAR TOK JIB TERKENCIN
.
PEDAS AKAN TURUN BERKEMPIN HABIS HABISAN KALAU ABG MAT
PEDAS AKAN KERJA SIANG DAN MALAM KALAU UNTUK ABG MAT
.
PEDAS DAH NEKAD UNTUK BERSAMA BERKEMPEN UNTUK ABG MAT
.
TAKBIR...TAKBIR...TAKBIR.
.
.


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by bulan_80 on Sunday, December 14 @ 22:31:17 MYT
(User Info | Send a Message)

semua calon2 org kiter bagus2......

pilihan bulan adalah abg mat kiter untuk berjuang di parlimen......

takbir.......

ALLAHUAKBAR.......



Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by laserb8 on Monday, December 15 @ 09:19:15 MYT
(User Info | Send a Message)

SYED AZMAN..............orang tempatan...........x der kontroversi...


Mat Sabu elok tunggu PRK di bahagian utara (Kedah or Penang)


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by mujahid1 on Monday, December 15 @ 21:47:42 MYT
(User Info | Send a Message)

Bukan tak sayang kat Dr tu tapi Abang Mat patut ada kat Parlimen masa ni agar lebih ceria lagi... so aku pilih Abang Mat lah..... kasi can lah dia sekali agi....


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by cakne72 on Tuesday, December 16 @ 11:36:17 MYT
(User Info | Send a Message)

salam to all...cuma nak bg pendapat je kat sini. actually dua2 calon pun ada kelebihannya. Perlu diingat bahawa bukan semua pengundi P36 KT adalah penyokong PAS, jd bukan semuanya boleh menerima Abg Mat walaupun majoriti penyokong PAS KT memilih Abg Mat. Masih ramai pengundi atas pagar yg mmg tidak akan mengundi org dr luar Trg walau setinggi manapun tahap kebencian mereka pd UMNO. Mereka akan tetap memilih org Trg...jd fikir-fikirkanlah...wslm


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by muzafar on Tuesday, December 16 @ 13:23:31 MYT
(User Info | Send a Message)

Calon PAS hendaklah orang tempatan. PRU 12 lalu membuktikan, 3 dari 4 DUN dalam parlimen K.Trg dimenangi PAS. Secara logik matemetik, Bila 3 DUN PAS dah menang, Parlimen tentulah PAS boleh menang. Tapi boleh diandaikan ramai pengundi pilih calon DUN PAS , dalam masa yang sama pilih calon parlimen BN. Kemungkinan ini berlaku kerana calon parlimen PAS adalah orang luar. Tambah pula calon PAS rekod peribadinya telah tercalar, walaupun mahkamah telah membebaskan beliau.


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by muzafar on Tuesday, December 16 @ 13:43:21 MYT
(User Info | Send a Message)

RAMAI PENYOKONG TEGAR PAS NAK MAT SABU JADI CALON.
YANG PILIH WAKIL PARLIMEN BUKAN PENYOKONG PAS SAJA. KEHENDAK SELURUH PENGUNDI DI K.TRG HARUS DISELAMI.
WALAU PUN 100 % ORANG PAS MAU MAT SABU JADI CALON, BELUM TENTU MAJORITI PENGUNDI PARLIMEN K.TRG SUKAKAN MAT SABU.

JANGAN NAK IKUT SELERA KITA AJE...HARAPKAN ORANG KITA SAJA, BOLEH MENANG KE ?

WALAU MACAM MANA PUN, KRITERIA UTAMA MESTILAH ORANG TEMPATAN
.


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by Amru_Amiri on Wednesday, December 17 @ 11:26:05 MYT
(User Info | Send a Message)

ala, come on la rakyat k.tganu. buka fikiran skit. jangan la terlalu kenegeriaan sgt. aku ingatkan orng klantan je kenegeriaan tebal. tapi orang tganu lagi teruk semangat kenegeriaannya. buka minda buka hati tasdik di kalbu kerana Allah.


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by ibnu_baqi on Wednesday, December 17 @ 16:51:20 MYT
(User Info | Send a Message)

testing menggiler..

ustaz azhar idrus..

kuang3x..


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by PAKATANKUASA on Wednesday, December 17 @ 19:10:00 MYT
(User Info | Send a Message)

KALAU LETAK LIM GUAN ENG TAK BOLE?? WALAUPUN BUKAN ISLAM TAPI ADA CIRI2 ISLAM BOLE BACA AL-QUR'AN...


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by peNinGalak on Wednesday, December 17 @ 22:22:41 MYT
(User Info | Send a Message)

BAGI DEKAT AHMAD SABU KERANA DAH JADI CALUN.


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by abufatin on Thursday, December 18 @ 07:52:12 MYT
(User Info | Send a Message) http://mzbh1972.blogspot.com

tok guru


sebagai ahli PAS siapa saja calaon yang dikemukan oleh pimpinan kami sedia

datang untuk bantu Terengganu, lebih2 ia lebih bermakna kepada islam tidak

sebagaimana kerusi pmtg pauh.


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by byobeno on Thursday, December 18 @ 11:57:11 MYT
(User Info | Send a Message)

aku nak tengok brader mat sabu belasah brahim ali kat parlimen..!!??


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by jonlompey ([email protected]) on Thursday, December 18 @ 12:51:51 MYT
(User Info | Send a Message)


 kecelaruan yg mematangkan..insyaallah
banyak2 mintak petunjuk allah taala..istikharah..termasuk le P036 voters.


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by kucabala on Saturday, December 20 @ 00:36:58 MYT
(User Info | Send a Message)

Dr Azman sudah ahli DUN... tak perlu kacau dia. Abg Mat Sabu baru ni dah kalah... elok tunggu PRU13 , balik Penang. Apa kata kita calonkan Ustaz Azhar Idrus.. Pengundi atas pagar dan sebahagian penyokong UMNO KT tentu ramai yang sokong Ustaz Azhar... Popularitinya mengalahkan setengah daripada tokoh politik yg lain... sekurang2nya untuk pengundi KT... Salam


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by ady626 on Saturday, December 20 @ 15:37:03 MYT
(User Info | Send a Message)

Mat Sabu  pilihan terbaik utk mbuka minda2 org yg masih berada spt katak dibawah tempurung!!islam tidak memilih siapa calon sama ada dari segi negeri,kulit,bangsa,loghat n lain2 yg ptg perjuangannya.


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by khalid on Saturday, December 20 @ 22:55:39 MYT
(User Info | Send a Message)

MAT SABU SEORANG YANG SETIA KEPADA PARTI TAK MACAM SIKATAK SEKOR TU...IBRAHIM ALI TAK GUNA BAGI DIA MENANG ATAS TIKET PAS DALAM PRU ITU HARI..



Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by pulaubaru on Sunday, December 21 @ 20:24:12 MYT
(User Info | Send a Message)

Calon dah ade...cadangan umum sahaja..........jgn tunggu 1/1 nanti apa kata kawan-lawan ex pengundi


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by PakMatTempe on Monday, December 22 @ 08:48:39 MYT
(User Info | Send a Message)

Hidup Mat Sabu
Hidup PAS
Hidup PR


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by chulalongkorn on Monday, December 22 @ 11:53:03 MYT
(User Info | Send a Message)

bakper yang nok gi tebeng ambik orang laing tuu...ingat orang ganu komang sangat ker????? ingat orang pening jer hok bijok debat????syed azmang bukang  calong cap ayang....pakai pale otok laa sikit wehhh...


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by obamam on Tuesday, December 23 @ 10:08:36 MYT
(User Info | Send a Message)

aku sokong chulalongkong...aku suka Dato Abu Bakar CHik..Org [email protected] chik chik ki dout


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by hyde on Tuesday, December 23 @ 15:33:56 MYT
(User Info | Send a Message)

bang mat ooo bang mat!!!


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by Sober on Wednesday, December 24 @ 02:01:03 MYT
(User Info | Send a Message)

Terserah kepada PAS pusat..

Calon pilihanku, calon yg jelas prinsip perjuangan PAS/Islam..
bkn calon yg goyang prinsipnya..

Jgn Lupa Pangkah PAS..

Takbir!!


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by mad1 on Wednesday, December 24 @ 12:10:12 MYT
(User Info | Send a Message)

sebaiknya pilih org tempatan


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by jamal_paktongko on Wednesday, December 24 @ 15:06:54 MYT
(User Info | Send a Message)

Kalau nak kata bang Mat org luar tu sbb org KT tak pangkah bang Mat try tengok keputusan PRU 11 utk KT.
Calon Syed Azman orng tempatan. Jumlah undi 4 DUN utk [email protected] adalah 29750 tetapi undi yang Syed Azman dapat 29061.
Untuk calon BN plak bagi 4 DUN 30375 tapi utk parlimen dapat 30994. Maknanye bukan faktor org luar yg menyebabkan bang Mat kalah sbb Syed Azman yang org dalam pun berkurang jumlah undinya berbanding jumlah di 4 DUN. 



Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by HaLiMz on Thursday, December 25 @ 02:35:25 MYT
(User Info | Send a Message)

abang mat sabu lebih sesuai dicalonkan di kt tranung nanti.. ahli parlimen PR memerlukan orang seperti mat sabu di dewan untuk menghadapi BN.

saya yakin rakyat tranung akan semakin ramai mengundi abg mat sabu dan seterusnya memberi kemenangan kepadanya jika merujuk kepada sentimen semasa kini.

lagipun tiada fakta untuk mengatakan abg mat kalah pru12 lalu adalah  disebabkan rakyat tranung inginkan calon tempatan..

diharap pucuk pimpinan pas memilih abg mat sabu. harapan rakyat malaysia khususnya pakatan rakyat terhadap abg mat sabu di parlimen melebihi kepentingan rakyat kt tranung itu sendiri.




Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by cl6tin on Thursday, December 25 @ 19:31:07 MYT
(User Info | Send a Message)

salam..aku rasa kita belajar drpd sejarah pru yg lepas..x di nafikan mohd sabu mmg seorang yg bijak berpidato mcm anwar ibrahim gak..pru yg lepas menunjukkan org KT tak nak org luar, tapi 3 DUN berpihak pd kita. Jgn la sesekali menyalahkan org KT dgn semangat kenegerian la, x mcm org kelantan la dll. diorang yg duk situ, jd kita2 org luar ni sepatutnya menyokong penuh siapa shj calon yg org KT nak. jadi kes skrg ni ibarat kita cam umno gak, menyokong calon2 tertentu shj. Biarkan org KT yg tentukan, biarkan TGHH dan ajk nya yg tentukan, sbb diaorg yg akan menentukan masa depan PAS di KT. kita x perlula menyokong pihak2 tertentu shj atau menyalahkan individu2 tertentu. Jadi kita tunggu shj 1 Jan nnt. Insya Allah org2 KT dan PAS Pusat akan memilih calon yg terbaik demi menegakkan ISLAM di negara ini amnya dan Di KT khususnya. Saya sbg org luar menyokong penuh siapa shj yg PAS Pusat pilih. Wassalam.


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by Tokku on Friday, December 26 @ 07:50:01 MYT
(User Info | Send a Message)

Maaf, komen saya agak kasar cuma ditujukan kepada ckt2 yg agak keterlaluan menulis.`Sejak bila pula asobiyah ini cuma bermaksud kenegerian? Tok guru mana yang awak pi belajar? Baca balik semua yang awak tulis. Apa dalam PAS sekarang dah ada Puak Mat Sabu pula ke? Kalau bukan Mat Sabu akan boikot!!! Banyak tinggi awak punya bacaan sejarah? `Mai biak pi aku habaq hang', asobiyah bukan terjelma dalam soal fanatik kenegerian saja, tapi sifat berpuak2 yang tidak rasional. Teruknya sifat asobiyah awak terhadap puak awak sampai menafikan orang lain pun orang PAS juga, pemimpin lain pun pemimpin PAS juga. Dan dalam PAS terdapat lebih dari seribu pemimpin yang layak malah mungkin lebih layak dari Mat Sabu yang awak kagumi sangat tu. Sekarang yang sampai tahap awak paksakan calon kesukaan awak terhadap pengundi Kuala Terengganu dan tidak segan silu menuduh orang lain asobiyah lah, kronilah dan memandai mandai kata tak sah apa hal? Awak ingat semua jawatan kuasa yang dibentuk oleh PAS di peringkat kawasan, negeri, Pusat dan jawatankuasa bersama dengan Parti Komponen PR adalah tongonglah ya. Jangan lah perasan sangat dan tulisan awak betul2 macam budak2 kecil yang terlebih dimanjakan sehingga sikit2 memberontak bila orang tak ikut kemahuan. Kerana ada seorang dua pemimpin dalam  sejarah daulah Islam dilantik dari luar kawasan awak jadi buta terhadap beratus, malah beribu lagi pemimpin yang dilantik mengikut kawasan. Rasulullah S.A.W sendiri sangat menimbang2kan setiap tindakan dengan syura bersama sahabat2nya r.anhum. Berapa banyak ketua puak dan kabilah yang menganut Islam satu persatu tetap dikekalkan penghormatan memimpin kaum mereka. Jangan lah bermain dengan hujah dangkal dan dungu dengan perkataan `asobiyah' yang baru awak belajar itu.
Moga PAS P. Pinang terus berkembang maju dan dapat menarik minat orang2 di sana. Saya amat berharap Mat Sabu akhirnya dapat diterima di kawasan awak dan tidak lagi ditolak ke sana ke mari kerana kekurangan sokongan dikawasannya sendiri. Kerana macam kata penyokong2 kuatnya, Mat Sabu bagus di Parlimen, akan bernas hujahnya, pedas bidasannya. Jadi jangan sia-siakan pemimpin kamu yang bagus ni kerana pengundi2 Kuala Terengganupun tak suka sia-siakan pemimpin yang bagus dikalangan mereka. Apa apapun saya amat pasti Mat Sabu yang saya kenal pun tak setuju dengan sikap awak ini.'



Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by kerislusoh on Friday, December 26 @ 11:11:17 MYT
(User Info | Send a Message)

puki mak ko longkai


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by emresg on Friday, December 26 @ 17:01:36 MYT
(User Info | Send a Message)

Mat Sabu Bagus


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by emresg on Friday, December 26 @ 17:01:36 MYT
(User Info | Send a Message)

Mat Sabu Bagus


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by hanturayau on Monday, December 29 @ 19:49:43 MYT
(User Info | Send a Message)

syed azman dah ada mewakili dewan undangan negeri. mat sabu lantang berceramah seluruh malaysia jika dibandingkan dgn yang lain


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by poc_kids on Thursday, January 01 @ 21:14:42 MYT
(User Info | Send a Message) http://retroartkidsenterprise.blogspot.com/

salam ziarah

“Link Us,We’d Link You Back”

Regards,

http://pockids.wordpress.com/4sales/ [pockids.wordpress.com]


Re: Calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu P (Score: 1)
by puteri_kanda on Friday, January 02 @ 05:35:27 MYT
(User Info | Send a Message)

Segalanya sudah terjawab. Abdul Wahid Endut adalah calon PAS Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Terengganu

               
Rintihan..

Sila Klik
30 Dis - Solat hajat diperkarangan kompleks Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu...
Punk Hadhari..

Sila Klik
1 Jan - Pakaian dan stail diorang kat bawah ni jenis apa? Punk ke, Gothik ke, Skinhead ke? Susah beb gua nak menjawab... Inilah Terengganu Bestari!
Kerajaan tetap zalim...

Sila Klik
26 Sept - Hari ini bermula jam 12 tgh, rakyat berkumpul di Masjid Jamek, KL utk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan kerajaan Malaysia menggunakan ISA..
Runtuh lagi...

Sila Klik
6 Dis - satu lagi tragedi tanah runtuh yang dahsyat telah berlaku di Bukit Antarabangsa, Ulu Kelang

* Klip pada pada paparan gambar untuk melihat lebih banyak lagi gambar menarik...


REFORMASI
Tranung Kite
Laman [email protected]
Detikdaily
Buletin Online
klpost.com
Jiwo Kelete
Bukit Besi OnLine
Pemuda Wilayah
Jasin Daily
Pemuda BukitKatil
Kedahlenie..!!
no2 umn0
Utara Online
Siasahdaily
Pahang daily
Sabahdaily
PORTAL
Kampus Negara
Pemuda Seremban
Mahasiswa Kini
ar-Romli
DarulBayan
I Luv Islam
Terjah
Statesman
Buletin Purnama
Sabah Kita
Politic Today
Rakan Usrah
Kelate Kito
Tranung Lening
Perak Bersatu
ANALISIS ISU/BERITA
Tarmizi Mohd Jam
Kopitiam Bang Nan
Pink Turtle
Ahli Parlimen PAS
A.M.K.NS.
Perisik Rakyat
Rozmal Malakan
Republik kata
Go Malaysia
BLOGGER
Roslan SMS Corner
Amin Iskandar @ Black
...penarik beca
A L- H U S S E Y N
Amdang 81
Ketua Perusuh
Tun Telanai
Faisal Tehrani
Ibnu Hasyim
Merah Tinta
Ibrahim Baba
Fudzail
Cucu Mat Kilau
Anak Bapa
Cikgu Nuriís Online
Drs Idham Lim
Attakiri
Abu Ayysah
Suhaimi Taib
Redhuan D. Oon
Jed Yoong
Aktivis Nora
Dr. Hj. Hamirdin
Malaysia Waves
Sofi Wahab
Telahan Politik
Aduka Taruna
Blues Whereha
Nik Abdul Nik Aziz
Suhaizan Kayat
jahilGoBlog
Edyesdotcom
Bulan Penuh 2012
Lagenda Buta
Orang Klawang
Tok Pijat
Zahid Yusof
Taranama
Boneka, Penyu & SPR
Dr. Lo Lo
Jamaludin Md Isa
Helang Jagat
Meli Kapak Jangak
Hishamuddin Rais
Che Kamala
Rusli Islam
Ahmad Fadhil
Eddie Putra
Amirulreza
Rosli Salem
Tempe Goreng
Sokong PR
Janggut
Wan Nordin Yaacob
Betul Ka?
Lanh14
LAWAN ARUS
Tun Dr Mahathir
UMNO-Reform
Kadir Jasin
Sang Kelembai
Arah Kita
Rockys Bru
Screenshots
Mahaguru58
Kuda Kepang
Kickdefella
Jawatankuasa Ad-Hoc
Kuda Ranggi
Putera Maya
TAK AKTIF
Kelantankini
Ukhwah.com
Seberan
Adnan Ibrahim Al-Binjari
Media Islam
Ekonomi Islam
Akan dikeluarkan...
AKHBAR
Harakah Daily
Suara KeAdilan
Malaysiakini.com
Agenda Daily
Malaysia Today
Bernama
Utusan Melaysia
Berita Harian
Harian Metro
Berita RTM
The Star
The Star Melayu
Malaysia Insider
Sinar Harian
Kosmo
Siasah
Wasilah Online
MalayaDaily
Newskini
WEBBLOG POLITIK
Apa Ada Pada Nama
Mai Bincang-bincang
Pemuda Insaf
Al Banjari
Kamarudin Sidek
Desa Kerayong
Peghelih La...
Lord Azaab
Ilham Najmi
nakmarah...marahlah!
Barisan Untuk Rakyat
ASAM lambunau
Hashim Habeed
Ilmuan
Cenangau
Minta 5 Minit
Tawan Pekan
Tak Gedebe
Penawar Rindu
Beras Terpilih
Kuda Trojan
Seri Iskandar
Warta Nasional
Kembara Salik
PakNgah 70
Jendela Hikmah
Pemuda PAS Sura
Hasbullah Pit
syifa arjuna
..harapan tidak buta
In Deep tots
Forum Maya Intelek Muda
Selangor Today
Wartawan Rasmi LR
Hikayat Putera Batu
Alahai-Apa-Ni
Lot 250
Pengembara Jalanan
Anak Bapak
An Nasru
Harapan Baru
Ustaz Muktar
Mejoh
Silembiks
Talkjanz.com
Anak Kecil Main Api
FadhilNor & Rakan
Dr Speaker
Pancak Bicara
Rencana Rakyat
Tukul Besi
Bumi Perak
Anak Reformasi
DPP Gombak
WEBBLOG CP
Bukan Kerana Nama
Mohd Nasir
Tau Takpe
Kerabu Bersuara
Harapan Malaysia
Berfikir Dengan Waras
Barisan Rakyat
Demi Membela Islam
Skuad Batu Caves
Al Brangi
Beras Melaka
al-Futhuhat
WEBBLOG UMUM
Fikir2 Renung2
Jiwa Kita Merdeka
Ikan Pekasam..
Hembusan
Rampai Seri
Kereta Mayat
Syakur Ibrahim
Zulzaidi
Bangkit Dgn Sebuah Cita
SetiapKejadiahBerhikmah
Fi Thorikillah
Harisfadila.com
Unpublished Notes
Kami Perihatin
HalimIslam
Maliki Xp Blog
Sosialis Kanan
Ikatan Ilmu
Runtuh Kebatilan
Peduli Rakyat
Malaysia Tanah Air Ku
bawean termenung
Topeng Sakti
Ibnu Mustafa
Abu Bahsyir Al Muqry
Gaya Peneroka
Ustaz Amin
Cili Merah
Hati Sufi
WEBBLOG B.I.
My Game
Juctice4all Kuantan
Pakatan Rakyat
729 NO ISA
Kata Tak Nak
Angin Perubahan
KakiBlog
Harism Ibrahim
Barking Magpie
FORUM @ e-GROUPS
Forum Gerak Reformasi
Guru Reformasi Online
Forum UMNO-Reform
Halaqah.Net
Shoutus Syabab
E-Minda Kita
IZ Forum Cak
Forum Al-Tawbah
PARTI POLITIK
Parti Islam Se-Malaysia
Pemuda Pas Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Dewan Ulamak Pusat
PAS Kelantan
PAS Kedah
PAS Negeri Sembilan
PAS Penang
PAS Melaka
PAS Selangor
PAS Pahang
PAS Johor
PAS N. Sembilan
PAS Perak
PAS Kedah
PAS Sabah
DPP Kelantan
DPP Johor
DPP N9
DPP Sarawak
DPP Pahang
DPP Kedah
DPP Penang
DPP Perak
PAS Bukit Bendera
PAS Johor Bahru
Pas Jelebu
PAS Bangi
Pas Subang
Pas Batu
PAS Bakri
PAS Parit Buntar
DPPK Bagan Datoh
Pemuda Pengkalan Chepa
DPP Padang Serai
DPP Pasir Gudang
DPP Wangsa Maju
DPP Kuala Trg
DPP Sik
DPP Demit
DPP Kemaman
DPP Pengkalan Chepa
DPP Rompin
DPP Putrajaya
DPP Lumut
DPP Padang Besar
DPP Jerantut
DPP Muadzam Shah
DPP Besut
DPP Jempol
DPP Maran
DPP Gombak
DPP Pertaling Jaya Sel
MTD Guchil
MTD Peramu Jaya
MTD Tg Lumpur
MTD Pulau Tawar
MTPD Sura
PAS Mengkebang
PAS DUN Jeram
Dar At-Tarbiyyah
CP Bandar Bukit Mahkota
Pemuda PAS Rasa
Pemuda PAS Jln Yadi
PAS Caw. Shah Alam 2
Lajnah Pekerja
KeAdilan Rakyat
Angkatan Muda KeAdilan
Keadilan Johor
AMK P. Pinang
KeAdilan Sri Gading
Keadilan Batu
AMK Batu
AMK Serdang
DAP
PERTUBUHAN/NGO
P.U.M.
Aliran
Suaram
Fomca
Muslim Consumer
Darul Izzah
Halal Jakim
Amal Malaysia
Jabatan Amal
Jabatan Amal 2
PASTI Kelantan
Tunas Islam
Nisa W. Persekutuan
Nisa Negeri Sembilan
Nisa Pekan
BERSIH
Bersih N9
GERAK
Pemuda Bersamamu
Skuad Waja Terengganu
MAMPAT
GAMIS
Khidmat Meru
PIMPINAN
PIMPINAN PAS
Nasharudin Mat Isa
Husam Musa
Mustafa Ali
Mohamad Sabu
Dr. Mohd Hatta
Haji Mahfuz
Mahfuz Omar II
Khalid samad
Dr. Syed Azman
Ust. Ahmad Awang
Dr. Lo Lo
Iskandar Abdul Samad
Drs. Khalil Idham Lim
Ustaz Nasir Zakaria
Dr. Halimah Ali
Subky Latif
Herman Samsudeen
Adly Zahari
Azizi Abdullah
Aiman Athirah Al Jundi
PIMPINAN PKR
Anwar Ibrahim
Azmin Ali
Tian Chua
Zulkifli Noordin
CheguBard
YB Fuziah Salleh
YB Mohammad Fairus
PIMPINAN DAP
Lim Kit Siang
KM - Lim Guang Eng
MP @ ADUN
N17 Gombak Setia
P99 Ampang
N19 Bukit Antarabangsa
Hulu Langat
N18 Bukit Payung
MP Kapar
Adun Titi Serong
Adun Chempaka

Semua YB Pakatan...
WEBSITE/LINK BARU..
ApSeReNaPeTe
Keadilan Bayan Baru
Satu Pentafsiran
DPP Temerloh
Pasti Temerloh
Pasti Az-Zahra
N25 Bukit Selambau
Pena Perjuangan
Jangan Beli
Kembara Minda
Blogger Wawasan
Web Panas
Sekondakhati
Sidang Online
Corong Kita
Dr. Zulkifly Ahmad
DPP Kuala Langat
Blog Rantau
Hanafiah Ahmad
Limau Tambun
YB Dr. Nik Mazian
DPP Serdang
PP Sarawak
Mengejar Cahaya
Markaz Ehsan
al-Kerohi
Zul Mamak
sya~reformis
KopiCyber
AUDIO & VIDEO
WebRTV PAS
Terengganu Kini
WTV8 Altenatif
TV PAS
TVceramah
MyKuliah.Com
Grapes Nasyid
Siput Online
Pesan Untuk Umat
Amal Makrof
Hoh..?
Keadilan TV
TKOdaily
Kelab Greenboc
WorldTV
TV Utara
Kuliah Mazhab Akidah
Debat parlimen
Video Politik
Media Rakyat
Kuliah.net
Thinking Of Life
Malayaku
You Ceramah
TV Pakatan Rakyat
Al-Muttaqin TV
BICARA AGAMA
Ust Nasrudin
Zaharuddin.Net
Ustaz Muda
Ilmu & Ulama
Mesra Rakyat
The Rise Of Islam
Al-Bakistani
Al-Ahkam
SaifulIslam.Com
Harun Yahya
Jarum Emas
Tasek Pauh
Shamatun
Surau 2Faber
Sapaan Makrifat
Selak
Anda Tanya Saya Jawab
Isu Semasa Islam
Warisan Nabawi
Sampaikan Satu Ayat
Darul Mujahidin
Dr. Mohd Asri
Kebenaran Dari Allah
Ummah Online
Santapan Minda Pejuang
Ustaz Azhar Idrus
Akidah Alul Haq
Raja Ahmad Mukhlis
LUAR NEGARA
Republika Online
Kompas Cyber Media
Al Jazeera (English)
Al-Sofwah.or.id
Khalifah.com
Kavkazcenter.com
Al Manhaj
Majalah Ummi
Pattani Darulsalam
DUNIA ISLAM
Satu Umat
Al Muslimin
Suara Anak Muda
UMUM/LAIN-LAIN
Zulkiply Harun
Quran Online
Quran Flash
Laman PendidikanMY
Portal Pendidikan
Laman Emjay
Lowyat Net
Health Tips
Aiman Ku
Pondok AnNur
Nusa Mahsuri
Grafik Photoshop
Pondok
Karyawan Perak
Karya Cipta
DuniaICT
Pasir Puteh
Al-ahnaf Khat
Dunia Rossem
JARINGAN
Jaringan A Athoullah
My Jalinan
Sabilillah
Skoodeng
Calon & Blognya
Link Pas Sana-sini
Sopo Sentral
Shidinar Net
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

 
PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)


©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel :
[email protected] atau Webmaster : [email protected]

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.